Mormooni

Voi kauhistus!

Kultti. Kavahtakaa!

14

3860

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Xilomeida

      Riittääkö tuo kavahdus vai pitäisikö olla suurempi tai kovempi?

      Itseasiassa olen sitä mieltä ettei tuollaiset viestit ole mistään kotoisin missä vain todetaan joku mielipide, edes yrittämättä herättää keskustelua...
      Synnitön heittäköön ensimmäisen kiven!

      Eihän tuohonkaan voi sanoa mitään muuta kuin että "KA!!!!!!" tai ".........aha.........."

      =)

      • Moriskooni

        'Pyhä Kirja ei ole järjen vaan sydämen tiedettä.
        Raamattua voi ymmärtää vai se, joka avaa sille
        vilpittömän sydämen, muut löytävät sieltä vain
        pimeyttä.' -Blaise Pascal

        Ps. Minullakin on KA.


      • Xilomeida
        Moriskooni kirjoitti:

        'Pyhä Kirja ei ole järjen vaan sydämen tiedettä.
        Raamattua voi ymmärtää vai se, joka avaa sille
        vilpittömän sydämen, muut löytävät sieltä vain
        pimeyttä.' -Blaise Pascal

        Ps. Minullakin on KA.

        Ha-haa, muuten! Jos omistat KA:n ja olet kirkonjäsen, naispuolinen ja kuulut yhteen pohjoisen pienistä seurakunnista niin taidanpa tietää sinut ja vieläpä tykkään sinusta! =)
        -Tykkään vaikket olisikaan! Hyvä lainaus!

        Siunausta!


      • Map jäsen
        Xilomeida kirjoitti:

        Ha-haa, muuten! Jos omistat KA:n ja olet kirkonjäsen, naispuolinen ja kuulut yhteen pohjoisen pienistä seurakunnista niin taidanpa tietää sinut ja vieläpä tykkään sinusta! =)
        -Tykkään vaikket olisikaan! Hyvä lainaus!

        Siunausta!

        Moi! oon kirkon jäsen. Mikä se KA on? ku en oo ihan varma, ku meil on mk ja ol, Ka:sta en oo kuullu...


    • ei kultti

      otapa tarkemmin selvää ja puhu vasta sitten!!
      Kavahda itse sanojasi!

      • Uskovainen veli

        Kuules nyt harhaan mennyt henkilö !

        Mitään välillä hukkaan mennyttä Jeesusta ei olekaan, VAAN JEESUS ON OLLUT KOKO AJAN SAMA.
        Jeesus on alku ja loppu A ja O.

        Mitään evankeliumiakaan ei tarvitse palauttaa, kun sekään ei ole ollut hukassa.

        Mormoonien oppi on harhaoppi. Jeesus elää ja on Herra. Ei ole olemassa kolmea taivasta, joista korkeimmalle pääsevät muka vain mormoonit. Se on harhaoppi. Ei tarvita mitään mormoonikirjoja, joka on satua. Ei tarvita mitään amerikkalaisia profeettoja. Ei tarvita presidenttejä, joita palvotaan jeesuksen kaltaisena. Hyi kamala !

        Jeesus on Herra. Raamattu, ensimmäinen todistus Jeesuksen Golgatan työstä riittää. Mormoonit tehkää parannus ja uskokaa ensimmäinen todistus Jeesuksesta, jonka Sovinto Veri riittää teidänkin syntienne sovitukseksi. Ei taivaaseen mennä mormoonikirkon kautta, vaan ainoastaan Jeesuksen Veren kautta meillä on pääsy Taivaaseen. Lue Raamattua, älä lue mormoonien harhaoppikirjaa.

        Jeesuksen armossa on kyllin. Laki kymmenysten maksamisesta ei pelasta ketään. Vaikka maksaisit ylikin kymmenysten, et voi ostaa itsellesi huvilaa taivaasta. Mormoonien oppi on harhaa. Tehkää parannus ja lopettakaa harhaoppinne.


      • KING OF THE UNIVERSE

        Mormoonit ovat KULTTI, isoilla kirjaimilla. Mormoonien uskonto on harhaa.
        Mormoonien oppi on pakanaoppi.
        Mormoonien olemassaolo edesauttaa pahuuden olemassaoloa.
        Mormoonien "uskonto" johdattaa ihmiset harhaan.
        Mormoonien uskonnon perustajat ovat poistettu elämänpuusta.


      • olen jäsen ja tiedän
        KING OF THE UNIVERSE kirjoitti:

        Mormoonit ovat KULTTI, isoilla kirjaimilla. Mormoonien uskonto on harhaa.
        Mormoonien oppi on pakanaoppi.
        Mormoonien olemassaolo edesauttaa pahuuden olemassaoloa.
        Mormoonien "uskonto" johdattaa ihmiset harhaan.
        Mormoonien uskonnon perustajat ovat poistettu elämänpuusta.

        Mä oon kirkon jäsen, ja mä tiedän, että mormoonit ei oo mikään kultti! jokanen sana, joka susta pääsee, lasketaan taivaassa, ja sä oot niistä vastuussa kuoleman jälkeen. Mieti joskus... Mormoonit on ihmisiä, ja ne uskoo. niillä on todistus. Ootko ite eden tutustunu kirkkoon. ootko lukenu perusteita. miten sä voit arvioida, jos sä et tiedä. Miten sä tiedät, et se johtaa sut harhaan. Lue ja opi. Seuraavan kerran ku näät meidän lähetyssaarnaajat kadulla, jotka käyttää kaks vuotta elämästään siihen et ne levittää jumalan sanaa, kysy niiltä vastauksia. Sieltä sä niitä saat. Luuletsä, et ne uhraa kaks vuotta, jollon ne vois juoda, juhlia, käyttää huumeita, opiskella, ja tehdä vaik mitä vaan jonku kultin takii. ja et ne maksaa sen ite. Ku tulee kirkkoon, saa todistuksen. Todistuksen, joka laittaa sinut uskomaan. rukouksiin vastataan, kun uskoo, ja rukoilee nöyryydessä. Se voi tulla mitä oudoimmalla tavalla. Ja tässä on mihin me uskotaan, ne on meidän uskonkappaleet: 1. Me uskomme Jumalaan, iankaikkiseen Isään, ja hänen Poikaansa Jeesukseen Kristukseen, ja Pyhään Henkeen. 2. Me uskomme, että ihmiset saavat rangaistuksen omien syntiensä eivätkä Aadamin rikkomuksen tähden. 3. Me uskomme, että kaikki ihmiset voivat pelastua Kristuksen sovituksen ansiosta olemalla kuuliaiset evankeliumin laeille ja toimituksille. 4. Me uskomme, että evankeliumin ensimmäiset periaatteet ja toimitukset ovat: ensimmäiseksi, usko Herraan Jeesukseen Kristukseen; toiseksi, parannus; kolmanneksi, upotuskaste syntien anteeksisaamiseksi; neljänneksi, kätten päällepaneminen Pyhän Hengen lahjan saamiseksi. 5. Me uskomme, että saarnatakseen evankeliumia ja suorittaakseen sen toimituksia ihmisen täytyy olla Jumalan kutsuma profetian kautta ja niiden kätten päällepanemisella, joilla on valtuus. 6. Me uskomme samaan järjestykseen, joka oli alkukirkossa, nimittäin apostoleihin, profeettoihin, paimeniin, opettajiin, evankelistoihin jne. 7. Me uskomme kielten, profetian, ilmoituksen, näkyjen, terveeksitekemisen, kielten selittämisen jne. lahjaan. 8. Me uskomme, että Raamattu on Jumalan sanaa, sikäli kuin se on oikein käännetty; me uskomme, että myös Mormonin kirja on Jumalan sanaa. 9. Me uskomme kaiken sen, mitä Jumala on ilmoittanut, ja kaiken, mitä hän nykyisin ilmoittaa, ja me uskomme, että hän on vielä ilmoittava monia suuria ja tärkeitä Jumalan valtakuntaa koskevia asioita. 10. Me uskomme Israelin todelliseen kokoamiseen, kymmenen sukukunnan takaisin tuomiseen ja siihen, että Siion [Uusi Jerusalem] perustetaan Amerikan mantereelle, että Kristus on henkilökohtaisesti hallitseva maan päällä ja että maa on tuleva uudistetuksi ja saava paratiisillisen kirkkautensa. 11. Me väitämme, että meillä on oikeus palvella kaikkivaltiasta Jumalaa omantuntomme vaatimusten mukaisesti, ja sallimme kaikille ihmisille saman oikeuden, palvelevatpa he miten, missä ja mitä tahansa. 12. Me uskomme, että kuninkaille, presidenteille, hallitusmiehille ja esivalloille tulee olla alamainen ja että tulee kunnioittaa, noudattaa ja ylläpitää lakia. 13. Me uskomme, että tulee olla vilpitön, totuudellinen, puhdas, toisen parasta halajava ja hyveellinen ja että tulee tehdä hyvää kaikille, niinpä me voimmekin sanoa seuraavamme Paavalin kehotusta - me uskomme kaikki, me toivomme kaikki, me olemme kärsineet paljon ja toivomme voivamme kestää kaikki. Jos on jotakin hyveellistä, rakastettavaa, hyvältä kuuluvaa tai kiitettävää, sitä me etsimme.


    • troverdig

      Internetissä on monia verkkosivustoja, jotka on omistettu levittämään sanomaa Myöhempien Aikojen Pyhien Jeesuksen Kristuksen Kirkosta kulttina. Usein nämä ”artikkelit” käyttävät sanan "kultti" puolueellisia määritelmiä edistääkseen sanomansa leviämistä.
      http://www.mormoni.net/artikkelit/art_kultti.htm

      • ateistit ry

        EROAN TÄNÄÄNKIRKOSTA IMEKÄÄ TE SITÄJEESUKSEN KYRPÄÄ..EIOLE TAIVASTA EI OLE HELVETTIÄON VAIN JATKUMO !! hahaaa..mahtaa vituttaa ku se tulee teille joskus ilmi .


      • mitä mä kerron nyt
        ateistit ry kirjoitti:

        EROAN TÄNÄÄNKIRKOSTA IMEKÄÄ TE SITÄJEESUKSEN KYRPÄÄ..EIOLE TAIVASTA EI OLE HELVETTIÄON VAIN JATKUMO !! hahaaa..mahtaa vituttaa ku se tulee teille joskus ilmi .

        Tiesitkö, että sun jokainen sana lasketaan viimisessä tuomiossa. Kannattaa miettii joskus mitä sanoo! Itse kuulun kirkkoon, enkä eroais siitä. En ikinä. Koska mä tiedän, että kirkko on totta.


    • jjee

      moi

      • gayyy

        jjeeee ootparasss


      • homojakaikkki
        gayyy kirjoitti:

        jjeeee ootparasss

        jjeee hhheee mä palvonnn suaaa


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      251
      4121
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2368
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2141
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2076
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      101
      1733
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      25
      1414
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      16
      1362
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1317
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      311
      1290
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1237
    Aihe