Nyt kun oon lueskellut näitä Suomi24:sen juttuja useamman kuukauden ajan niin en voi kun ihmetellä yhtä seikkaa:ne kirjoitukset ja jutut joissa NAINEN on kertonut kuuluvansa siihen surullisen kuuluisaan 'tavis'- kerhoon tai jopa vähemmän viehättävien ihmisten clubiin ovat TODELLA HARVINAISIA kun taas miesten vastaavia juttuja näkee päivittäin.Miten tällainen epäkohta voi olla mahdollista,voiko tänne todella eksyä niin erilaisia ihmisiä eri sukupuolista vai mistä tällanen voi johtua.Ok,joskus joku nainen kertoo olevansa ylipainoinen yms. mutta näissäkin tapauksissa kirjoittaja on AINA kasvoista todella kaunis.Jos joku nainen kysyy nimenomaan komeiden miesten mielipidettä johonkin asiaan/juttuun niin vastauksia ei tule yleensä kuin muutamalta hullulta tyypiltä ja niistäkin n. puolet on vittuilua kysyjälle,ei komeiden miesten vastauksia.Kun taas mies kysyy kauniiden naisten mielipidettä johokin asiaan niin vastauksia satelee yleensä kuin sieniä sateella.Tuossa jokin aika sitten jossain ketjussa oli ulkonäköön liityvää keskustelua ja kuvallisella profiililla varustettu nainen vastasi että koska on itse kaunis,odottaa hän myös mieheltä hyvää ulkonäköä:katoin kuvan ja voi vittu,totaalisen mitään sanomattoman näköinen nainenhan siellä kommentoi,siin sen näköinen et todennäköisesti minä tai kovin moni muukaan mies ei ois noteerannut häntä mitenkään vastaantullessa.
Mistä helvetistä tällainen epäkohta voi johtua,onko naisilla pelissä joku 'optimismi' asento vai totaalinen taittovirhe linsseissä kun tuntuu että omaa pakettia ei osata arvoida pätkään oikeaan suuntaan.
Peilissä vikaa
49
4667
Vastaukset
- johtuu
pelimiehistä jotka ovat vittu mielessä kehuneet maasta taivaaseen ja takaisin.. ja netissähän voi olla mitä vain ja leikkiä kaunista.
itse en pysty edes netissä sanoa olevani kaunis koska en tykkä kahua itseäni ja varsinkin jos joistain deitistä on kysymys niin aika tyhmää kehua ja sit ku tapaa niin huomata miten mies pettyy. no en mä edes oo kyll kokeillu noita netti juttuja mut luulis sen olevan niin. mulle riittää rael life miehet siinä näkee heti tason molemmin puolin :Dtämän koska oon joskus itekkin syyllistynyt siihen että baarista on lähtenyt matkaan sen ei kauniiden clubin edustajia mutta silti,luulis nyt perkele et normaali ihminen tajuaa että jokin mättää kun kukaan meistä miehistä ei halua kun sen yhdenyön kertalaakin.Kyllä mä ainakin tajuaisin et nyt tuli kuroteltua kuusen latvaan ja kupsahdettua katajaan.
- Heidi
yrmio kirjoitti:
tämän koska oon joskus itekkin syyllistynyt siihen että baarista on lähtenyt matkaan sen ei kauniiden clubin edustajia mutta silti,luulis nyt perkele et normaali ihminen tajuaa että jokin mättää kun kukaan meistä miehistä ei halua kun sen yhdenyön kertalaakin.Kyllä mä ainakin tajuaisin et nyt tuli kuroteltua kuusen latvaan ja kupsahdettua katajaan.
Sä ymmärrät koska olet mies. Naiset elättelee toivoa prissistä ja jos toinen on sut kehunut maasta taivaaseen niin pakkohan tässä on olla prinsessa... Miesten vikaa kaikki. ;) ei auta.
- tbr
yrmio kirjoitti:
tämän koska oon joskus itekkin syyllistynyt siihen että baarista on lähtenyt matkaan sen ei kauniiden clubin edustajia mutta silti,luulis nyt perkele et normaali ihminen tajuaa että jokin mättää kun kukaan meistä miehistä ei halua kun sen yhdenyön kertalaakin.Kyllä mä ainakin tajuaisin et nyt tuli kuroteltua kuusen latvaan ja kupsahdettua katajaan.
ei sitä ymmärrä ei.. kato ku siihen haluu niin kovasti uskoa. ja toiseeksi on myös niitä toisen luokan miehiä joille kelpaa pidempikin suhde ja joskus nämä ei kauniit jopa suostuu seukkaa heidän kanssa ja sit on kummatkin olevinaan kauniita ja komeita ja haluttavia.
ja se on mielettömän helppoa ajatella et ei toi nenä oon nyt sittenkään niin paha ja ihan hyvä kokonaisuus vaikka ei oiskaan.. - tbr
yrmio kirjoitti:
vielä mieleen et itsevarmuus kaunistaa..heh eli kato ku naiset pitää itseään kauniina niin miehetkin alkaa pitää =D niin se vaan on!
- neito
Itse en kans tykkää kehua ulkonäköäni, koska kauneus on aina katsojan silmissä. Toista miellyttää, toista taas ei. Itellä onkin aina ollu se periaate, että yllätä treffeillä, näytä paremmalta, kuin minkä kuvan annat itsestäsi. Ja se on toiminut. Mutta niinhän se menee, naista on helppo miellyttää sanomalla vain jotain kaunista.
Mutta toisaalta, tämä nykyajan kauneusihannekin on ihan vääristynyt. - ölli
tbr kirjoitti:
vielä mieleen et itsevarmuus kaunistaa..heh eli kato ku naiset pitää itseään kauniina niin miehetkin alkaa pitää =D niin se vaan on!
Ennemmänkin ärsyttää jos joku tavis pitää itseään hyvännäköisenä.
- ...
Mitäköhän se sun elämääsi haittaa, jos ihmiset pitävät itseään kauniina? Jos vaikka itsekin alkaisit ajattelemaan itseäsi ihan komeana. Tuskimpa se ainakaan sinun elämänlaatuasi heikentäisi. Miksi ihmisen pitää automaattisesti ajatella olevansa ruma tai vähintäänkin tavis. Eikö omaa ulkonäköään saa arvostaa, vaikkei se kaikkia tai juuri sinua miellytäkään? Ehkäpä suomalaisilla naisilla on suomalaisia miehiä parempi itsetunto tai sitten suomalaiset naiset haluavat vain yksinkertaisesti luokitella itsensä hieman yläkanttiin. Mitä pahaa siinä on? Sitä paitsi olet nähnyt ainoastaan yhden tällaisen itseään kauniina pitävän naisen kuvan, joten on aika yleistävää vetää siitä johtopäätöksiä kaikkiin itseään näillä sivuilla kauniina pitäviin naisiin.
keksin ainakin yhden:koska todellisuuden taju omasta paketista on hämärtynyt niin esim meikäläistä ei pommita baareissa kuin se helvetin naispuolisten ihmisten pohjasakka.Ja muutenkin,onko tervettä ajattelua kuvitella että ajelee Ferrarilla jos todellisuudessa alla on 1200i lada,ei siitä seuraa kuin tiukkoja tilanteita motarin rampeilla ja muita paskaa (näin vertauskuvainnollisesti).Ja se haittaa mua edellämainitun baarihärdellin lisäksi myös siksi että nämä kuuseen kurkottelijat leimaa koko mies-sukupuolen kusipäiksi ja pelkän pillun perässä juoksijoiksi vaikka todellisuudessa syy on itsessä:kuka käskee kurkottamaan sinne kuusen latvaan jos omat rahkeet ei riitä.
- ...
yrmio kirjoitti:
keksin ainakin yhden:koska todellisuuden taju omasta paketista on hämärtynyt niin esim meikäläistä ei pommita baareissa kuin se helvetin naispuolisten ihmisten pohjasakka.Ja muutenkin,onko tervettä ajattelua kuvitella että ajelee Ferrarilla jos todellisuudessa alla on 1200i lada,ei siitä seuraa kuin tiukkoja tilanteita motarin rampeilla ja muita paskaa (näin vertauskuvainnollisesti).Ja se haittaa mua edellämainitun baarihärdellin lisäksi myös siksi että nämä kuuseen kurkottelijat leimaa koko mies-sukupuolen kusipäiksi ja pelkän pillun perässä juoksijoiksi vaikka todellisuudessa syy on itsessä:kuka käskee kurkottamaan sinne kuusen latvaan jos omat rahkeet ei riitä.
Eli sulla on sitten ulkonäkösi perusteella oikeus pitää joitain naisia pohjasakkana kun taas naisten pitäisi ilman muuta pitää sinua tasoisenaan eikä itseään rumempana...mielenkiintoinen logiikka sinulla..Lisäksi on mielenkiintoista, että automaattisesti ajattelet, että jos nainen pitää itseään kauniina, hän myös pitää miehiä kusipäinä. Toinen mielestäni melko epälooginen ajattelumalli.
- kuules
yrmio kirjoitti:
Mitä vikaa on ladassa, senkin vääräuskoinen koira?
- janette
En usko et yksikään nainen haluaa/osaa myöntää olevansa "tavis" luokkaa. Sellasta se vaan on kaikki haluaa olla kaunottaria. Ja kun mielikuva itsestä on miss universum luokkaa niin ei sitä enää osaa olla tavis... ja komea mies vierellä vain pönkittäisi tätä mielikuvaa. Eli meillä on totaalinen taittovirhe linsseissä.
- gilda
Minun mielestäni on ainakin paljon mukavampi katsoa sinne peiliin ja todeta, että "joo, ihan hyvä" kuin vältellä peilejä totaalisesti, ja sitten -jos sellaisen eteen joskus vahingossa joutuu- itkeä silmänsä punaisiksi ja hävetä ulkomuotoaan niin paljon, ettei kykene ulos lähtemään. Ja voin liioittelematta sanoa, että vietin kuitenkin teini-ikäni tuollaisen itseinhon vallassa. Sitä paitsi mun mielestä valtaosa ihmisistä on kuitenkin ainakin ihan hyvännäköisiä, jos nyt eivät aivan henkeäsalpaavan kauniita/komeita.
- ölli
Ennen luulin että deitti ilmoituksissa jossa haettiin komeaa miestä on kaunis nainen hakijana, mutta nyt kokemuksella tiedän 90% varmaan että siellä on joko välttävätavis-tavis-nättitavis loput 10% on sitten rumia tai kauniita.
Tässä tuli aikoinaan kun jaksoin netistä akkoja ettiä lähetettyä yhelle eukolle kuva no enpä kelvanut eipä siinä mitään, mutta muutaman kuukauden päästä näin tämän luonossa ei yhtään söpö ja poikamainen vartalo pienillä tisseillä ei yhtään haluttavan näköinen, realistisesti vertailun jälkeen arvioin itseni paremman näköiseksi kuin hänet vaikka en pidä itseäni mitenkään komeana.
Miehillä yleensä harvoin yliarvionteja omasta näöstään ja niillä joilla vääristynyt kuva yleensä ovat myös henkisesti/älyllsesti yksinkertaisia. Harmi vaan jos on rehellinen omasta ulkonäöstä niin naiset luulevat että on huono itseluottamus yms muuta neiti paskaa.miesten itseluottamus vain heikkenee koko ajan kun joka vitun viikonloppu baarimuijat vaan rumenee ja naisten vastaava taas kasvaa kun joka vkl baaripoka vaan komistuu.Eikä siinä mitään,kyllähän toi pätis varmaan itseenkin mut ei se silti tarkoita sitä että ei sais olla pikkasen katkera.Joskus tylsyyksissään kun kattelee jtn mtv3 chattia meinaa tikahtua nauruun kun joku 25v xl yksinhuoltaja nainen huhuilee tummaa,pitkää,komeaa,lapsirakasta ja raitista miestä elämäänsä.Hoh hoijaa,sama kun meikäläinen huhulis Britney Spearssia tai Liv Tyleriä.
- ähs
yrmio kirjoitti:
miesten itseluottamus vain heikkenee koko ajan kun joka vitun viikonloppu baarimuijat vaan rumenee ja naisten vastaava taas kasvaa kun joka vkl baaripoka vaan komistuu.Eikä siinä mitään,kyllähän toi pätis varmaan itseenkin mut ei se silti tarkoita sitä että ei sais olla pikkasen katkera.Joskus tylsyyksissään kun kattelee jtn mtv3 chattia meinaa tikahtua nauruun kun joku 25v xl yksinhuoltaja nainen huhuilee tummaa,pitkää,komeaa,lapsirakasta ja raitista miestä elämäänsä.Hoh hoijaa,sama kun meikäläinen huhulis Britney Spearssia tai Liv Tyleriä.
onko tullunna mieleenne se pikku seikka, että naiselle "komea" on se hänen komea. On totta, että hyvin monessa profiilissa lukee se sana komea, mutta yksi tykkää kaljusta, toinen tummasta, toinen vaaleasta, toinen silmälaseista, toinen pyöreästä.... Makuja on monia, komea mies on minunmielestä se, joka miellyttää omaan silmään. Ihan yhtä hyvin te miehet voitte hakea niitä Brittneyn näköisiä naisia profiileissaan. Se karsis ainakin pois suuren osan haikailojoista. Mutta loppuviimein kysymys on siitä, miellytänkö minä kuitenkaan sinua? Itellä on lukenut joskus profiilissa sana komea. Löysin komean miehen. Tosin, ei se mies kavereiden mielestä komea ollu. Pääasia että hän miellyttää minua.
- WildThang
... toi "nättitavis". Mä otan sen heti käyttöön omassa profiilissa.
Vähän noiden kuvien perusteella voi päätellä. Mullakin on ilmeisesti niin hyvä kuva, että kommentit on "kaunis" ja oikeesti oonkin tavis, häh häh hää... ;O) Tai sitten ne kommentoineet on olleet pili.. anteeksi, pelimiehiä. Kuinka paljon sitä "kaunista" palautetta pitää tulla, että siihen voi alkaa luottaa? Kertokaa viisaammat - ja tarkentakaa miten paljon netistä ja miten paljon livenä. Ja kertokaa samalla sekin, että mitä helevetin väliä sillä ulkonäöllä on kun en ole sitä tähän päivään mennessä vielä oppinut.
T: Pyöreä nättitavis
- nainen
...peili on kyllä ihan ehjä ja toimintakunnossa.
Veikkaankin syyksi tähän mielikuvan ja todellisuuden välimatkaan sitä, että naiset lukevat paljon naisten lehtiä. Sieltä lehden sivuilta sitten katsotaan upeiden kaunottarien kuvia useammin kuin omaa kuvaa peilistä -> omakuvan vääristyminen. Plus se, että monet naiset toteuttavat malliniksejä ja käyttävät samanlaisia vaatteita, mitä ovat noilla katalogi- yms. malleilla nähneet... Ja jos vaikka mitat tai kasvojen piirteet on vähän sinnepäin, kuin jollakin huippumallilla, on helppo kuvitella olevansa kaunis. Huom. kuvitella.
Jotkut naiset peilaavat itseään ravintolan kännisten äijien kommenteista, ja tuntevat sitten olevansa kauniimpia kuin muut.
Mutta mutta... mitä pahaa siinä oikeastaan on? Jos kokee olevansa kaunis, näyttääkin kauniimmalta, eikö? Samoin kuin jos uskottelee itselleen olevansa ruma, alkaa näyttää rumalta. Tosin jos on niin kaunis, että se nousee hattuun, kauneus alkaa kääntyä itseään vastaan. Ja jos jatkuvasti ruikuttaa ulkonäköongelmistaan, ei kukaan jaksa loputtomiin hangata vastaan sanomalla "ei, et ole lihava etkä ruma".
Kauneus on vaikea asia. Mielestäni en ole nähnyt montaakaan kaunista naista, ja vain pari komeaa miestä. Ja korostankin aina, että MINUN MIELESTÄNI, sillä eihän kauneus ole jokin yksi muuttumaton määritelmä.
Ei kauneus oel yhtä kuin hoikkuus, eikä lihava ole sama kuin ruma. Nykyisin, olen huomannut, että moni hoikka on suotta ylpeä ulkonäöstään luullen olevansa kauniita vain, koska ovat hoikkia. Ei se laihuudesta se kauneus kumpua...
Ihmetyttää sekin, että miten sitä itse voi määritellä onko kaunis, ruma vai tavis, sillä itseään ei näe ulkopuolisena. Millä oikeudella minä voisin väittää olevani kaunis kaikkien muidenkin mielestä? En myöskään ole oikeutettu pitämään itseäni rumana enkä alentamaan itseäni, niinpä en mielelläni sano ulkonäöstäni mitään.
Voihan sitä kuka tahansa olla mieltynyt tietyn näköisiin ihmisiin, mutta jos se on ehto/vaatimus suhteelle, niin eikö se ole jo fetissi?
Mikähän siinä muuten on, että joidenkin mielestä rumilla on oikeus vain rumiin kumppaneihin, eikä tavikset saisi vaatia enempää kuin tavallisuutta toisen ulkonäössä? Lihavan pitäisi seurustella lihavan kanssa? Haiskahtaa rodunjalostukselta... - ymmärsinkö oikein
jos mies kehuu ulkonäköäsi, niin et ole viehättävä, mutta jos sen tekee nainen, niin sitten siihen voi jo luottaa? Mulle on moni mies sanonu, että mulla on kauniit silmät. Mutta saman kommentin olen kuullut naisiltakin. Onkohan ne sittenkään?
- erkki
tajuaa, että ei noissa treffipalstoissa mitkään missit seuraa haekkaan. Kyllähän se on niin, että valtaosa noista seuranhakijoista on ihan tavallisia suomalaisia tallaajia, jotka ovat ehkä hivenen ujoja jotta kykenisivät kadulta jonkun iskemään. Ei sieltä mitään Anna Kournikovia tule löytymään. Vaikka onhan tuon Henry Saaren profiilikin tuolla toisaalla pyöriny jo jonku aikaa.
Toisekseen olen huomannut sen, että miehet on sitten "halpoja" tietyntyyppisten naisten suhteen. Kunhan vaan on pitkät hiukset, isot tissit ja paljasta pintaa näkyy, niin miehet pitää heti kauniina. Sitten ihmetellään, että mistä nämä Marika Finggerroosit oikein sikiää.....- elämä on!
Kummasti Marilyn Monroen kauneusihanteeksi kohoamisen jälkeen on vaalea hiusten väri ollut se halutuin. Monen pikkupojan ihannenainen on ollut jo yli vuosikymmenen ajan Pamela Anderson
- aito!!
elämä on! kirjoitti:
Kummasti Marilyn Monroen kauneusihanteeksi kohoamisen jälkeen on vaalea hiusten väri ollut se halutuin. Monen pikkupojan ihannenainen on ollut jo yli vuosikymmenen ajan Pamela Anderson
ja mega ylpee plontiudestani sillä luin just jutskan jonka mukaan maailmassa on vain 3% aitoja plonteja..aika siistii kuulua siihen luokkaan ihan aidosti!
- sain
just tietää et kamu hakee seuraa netistä..pitää itseään huippukauniina ja haluttavana onpa jopa malliks meinannut.. et miehet pitäkä silmät auki täällää jossain kybermaailmassa hän seilailee..
en sitten tiedä onko hän kaunis..kuvakaunis kyllä, mut luonossa floppaa. kusi vähän noussut viime aikoina päähän ku niin monet miehet on kehunnut häntä..syistä?..mut pohjimiltaan oli ainakin ennen hyvä ihminen ja ennen kauniskin..nyt muuttunut niin paljon.. - tusinaplondi
elämä on! kirjoitti:
Juuri Pamela Andersson on erittäin loistava esimerkki tuosta tyrkystä, joka ei oikeesti olisi mitään, jos ei olisi isoine tisseine ollu telkkarissa. Kyllä mun makuuni on enemmänkin sellainen herttainen tyttö, kuten naapurimaan prinsessa Madde. Hän on kaunis nainen. Eikä hänen tarvi näyttää paljasta pintaa tullakseen huomatuksi.
- Ratkaisija
Ongelmahan on oikeasti varsin yksinkertainen. Kohtuu ruma nainen voi heittää sentin kerroksen pakkelia pärstäänsä ja saada sitten munaa känniseltä komistukselta. Aamulla komistus tieten huomaa virheensä, mutta ei viitsi sylkeä naisen naamallekaan. Naiselle jää kuva, että hän on oikeasti tarpeeksi kaunis saamaan komeita miehiä.
Tämä selittää myös miksi Suomessa on nykyään niin paljon katkeroituneita, nuoruutensa parhaat päivät nähneitä, sinkkunaisia jotka yhä odottavat sitä prinssiä valkoisella ratsulla. - netissä 3 kk
Aivan sama asia kiinnitti huomioni.
Olin hämmästynyt kauniiden naisien runsaasta määrästä täällä.
Vasta olin lukenut lehdestä, että suomalaisista naisista vain muutama prosentti pitää itseään kauniina. Täällä niitä tuli vastaani jokapuolelta.Tuntui, että jokin nyt mättää.
Pitääkö uskoa, että tuo tutkimus oli virheellinen.Valehtelivatko naiset tutkijoille.
Jos tutkimus oli oikein tehty, niin sittenhän olisi mielenkiintoista jatkaa tutkimusta näiden netissä liikkuvien naisten kohdalla. Miksi tänne hakeutuu nimenomaan ne kauniit naiset.
Kuvista vielä sen verran, että ne todella valehtelevat. Kamera vihaa toisia ja rakastaa toisia. Todellinen ulkonäkö paljastuu vasta luonnossa. - on sellainen
että suomalaisilla naisilla on huono itsetunto. Kaikille suomalaisille opetetaan jo lapsena että itseään ei saa kehua. Naisten vessassa AINA kaikki valittaa kuinka on huulet liian kapeat ja tukka joko liian suora tai liian kihara, makkaroita vyötäröllä, tissit liian pienet tai suuret, peppu lattana tai liian iso...
Mutta täällä netissä kun kukaan ei ole sua näkemässä voit heittää vaikka minkälaista legendaa siitä kuinka kissa sinä olet ja siinä samalla nostaa omaa itsetuntoa. Täällä sinä saat kehua itseäsi maasta taivaisiin koska kukaan ei sinua täältä tunnista.
Luulisin taas että miesten kulttuuriin ei kuulu omasta ulkonäöstään valittaminen kaveriporukassa!!?? Yksi mieheni kaveri tekee sitä ja häntä pidetään vähän hinttinä... siksi taas.. missäs muualla kertoisit sellaisia asioita itsestäsi mitä et uskalla kaveriporukassa käydä läpi??? -täällä!!!! - tuuli-juulia
En ymmärrä ollenkaan... Siis se on tietenkin väärin, jos on olevinaan niin kaunis että tulee ylpeäksi jne., luonne kärsii siitä omasta kauneudesta tai oletuksesta että on kaunis, mutta paha mieli tulee kun ajattelee miten pinnallisia ihmiset on ja miten ilkeitä toisilleen. Siis kun mitä sen väliä on, jos joku ajattelee olevansa kaunis ja on tyytyväinen omaan ulkonäköönsä, löytää kasvoistaan ja vartalostaan ne parhaat puolet ja uskoo, että kaunis hymy kaunistaa kasvot. Suomalaiset on liian kadetta ja katkeraa ja huonoitsetuntoista kansaa; siinä missä jossain päin maailmaa noteerataan juuri esim. kaunis hymy ja kehutaan siitä, Suomessa huomataan ruma nenä, ja moititaan sen takia... Aina parempi moittia kuin kehua, ettei ylpistytä?!
Ja se, kun Yrmio jossain noista vastauksistas mainitsit, että kyllähän se yhdeks yöks kelpaa vaikka minkänäköinen, tai jotain tollasta, niin on aika ilkeästi ajateltu. Ehkä nykyään, ja jossain siellä pääkaupungin nurkilla varsinkin eletään noin, mutta pahalta kuulostaa... Jokainen on varmasti jollain tavalla kaunis, harvat meistä niin rumia on, ettei mitään kaunista löydy... No ehkä mun on vähän turha puuttua tähän koko asiaan, kun oon niin yliherkkä (kamala piirre sekin), pahoitan mieleni aina kun ihmisiä arvostellaan asioista, joille he ei mitään voi...ulkonäköhän on juuri sellainen asia, samoin vammat tms. Ja tottahan se on että jokainen nainen varmasti haluaisi olla jonkun silmissä kaunis ja haluttava. Mä ainakin haluan, ja pahoitan ihan varmaan mieleni jos mun ulkonäköä arvostellaan, ja ite tiedän kyllä realiteetit siinä asiassa varsin hyvin, joten en edes kaipaa sitä että joku mulle kertoo minkä näköinen oon. En tiedä mitä miehet ajattelee siitä asiasta, siis eikö mies halua olla jonkun naisen silmissä komea ja vastustamaton, vaikka tietääkin mitä se peili oikeasti näyttää?
Ja kyllä elämä opettaa epäluuloisuutta ja kyynisyyttä, ite en ainakaan usko, jos joku sanoo mua kauniiks, mietinpä vaan, mitäköhän varten se noin sanoo...- N73
Tuo puheenvuoro nosti naisen itsetunnon romahduksella ylöspäin. Yrmio aloittaa tekstit provosoivaan tyylii, ja itse aina lankean niihin. Sitten jos joku yrittää selittää asiaa/esittää vastaväitteen, niin hän ei kuitenkaan ole itse vastaamassa niihin. Onneksi sinun kaltaisia ihmisiä on olemassa. Toivottavasti saamme yrmykäisen asenteenkin hivenen muuttumaan suomalaista naiskuvaa kohtaan. Sillä hän tietysti haaveilee naisekseen jotain Janina Frostellia, mutta ei itse tajua ettei häntä voi saada. Hyvää kesää!
- heizku73
On aika käsittämätöntä lähteä myymään ihteään "lehmämarkkonoille" kauniina nautana. On hienoa, että ihminen on itse tyytyväinen ulkoiseen olemukseen. Sinut itsensä kanssa. Mutta itelle ei tulis mieleenkään väittää olevani kaunis, koska en voi tietää juuri sitä vastapuolen mieltymystä. Vaikka kehuja ulkonäöstäni päivittäin saisinkin.
Lapsena opetettiin, että pitää kunnioittaa kaikkia ihmisiä, eikä ketään haukuta rumaksi. Ja se oppi meni takaraivoon. Itsensä kehuminenkin oli pahasta, koska silloin se haiskahtaa melko väkevästi itteensä täynnä olevalta persoonalta. Työhaastattelussahan vastaavasti kysytään niitä vahvoja ominaisuuksia, hyviä puolia. Niitä on vaikea keksiä, kun on pienestä pitaen opetettu nöyräksi. Kunnioittavaksi.
Ulkonäköhän on työmarkkinoilla nykyään erittäin kovaa valuuttaa. Ihan kuin miehet yrittää aivan väkisin latistaa naisten itsetuntoa, kun ovat saaneet itse puukkoa selkäänsä. Ihan kostoksi vaan. Sitten ihmetellään, kun suomalaiselle naiselle ei kelpaa nykyään mikään. N73 kirjoitti:
Tuo puheenvuoro nosti naisen itsetunnon romahduksella ylöspäin. Yrmio aloittaa tekstit provosoivaan tyylii, ja itse aina lankean niihin. Sitten jos joku yrittää selittää asiaa/esittää vastaväitteen, niin hän ei kuitenkaan ole itse vastaamassa niihin. Onneksi sinun kaltaisia ihmisiä on olemassa. Toivottavasti saamme yrmykäisen asenteenkin hivenen muuttumaan suomalaista naiskuvaa kohtaan. Sillä hän tietysti haaveilee naisekseen jotain Janina Frostellia, mutta ei itse tajua ettei häntä voi saada. Hyvää kesää!
Janina Frostell on niin bimbon oloinen eukko että mun hermoilla ei katottais häntä 2 tuntia pidempään.Edelleenkään en voi sanoa kun että mistähän luulet mun vittumaisen asenteen kumpuavan,ei se mikään synnyinlahja oo,elämä opettaa ja muokkaa.
- herättää
keskustelua.Näillä palstoilla sinulla on vaan jo pikkasen liian arvosteleva asenne naisia kohtaan,että sinun kommenttejasi kannattaisi noteerata ollenkaan.Näin se vaan on, yrmeä.
- Realisti
"Sinä yrität herättää keskustelua.Näillä palstoilla sinulla on vaan jo pikkasen liian arvosteleva asenne naisia kohtaan,että sinun kommenttejasi kannattaisi noteerata ollenkaan.Näin se vaan on, yrmeä."
Huhhuh. Taas yksi nainen lisää niiden miljoonien joukkoon, jotka ei kestä sitä, että miehet arvostelevat naisia. Monella teistä naisista on geneettinen taipumus korottaa itsenne miesten arvostelun yläpuolelle. Toivottavasti joskus tulevaisuudessa tämä geenivirhe voidaan poistaa naisista.
- Realisti
Naiset vaan luulee olevansa jotain kaunottaria ku laittavat vähän meikkiä naamaan. Suomalaisista naisista ei löydy montaa edustavannäköistä naista. Minua ei tippaakaan kiinnosta, minkä näköinen nainen on meikattuna, koska kiinnostun vain naisista, jotka ovat oikeasti kauniita. Onneksi monesti naisen kasvon muodoista näkee, onko hän kaunis, eli vaikka pinta olisikin peitetty kemikaaleilla, niin kasvonmuotojahan ei voi muuttaa.
Kaunis suomalainen nainen? Ei sellaista ole! :DMenneenä viikonloppuna tuli otettua ns. full-contact ryyppäystä eli pe illasta su aamuun liikenteessä ja siinä välissä tuli pyörittyä baareissa,lintsillä ja Hesan puistoissa (kaivari,espa jne) ja voin kyllä sanoa syvällä rintaäänellä että ainakin Helsinki on pullollaan kauniita naisia.Sitä vaan ihmettelen että voiko tosiaan olla niin että kaikki heistä pyörivät juuri näillä keskustelupalsoilla,siihen en ihan jaksa uskoa.
Siitäpä tulikin mieleen et se Bakersin blondi joka kävi tanssimassa ja pussaili mun kanssa perjantaina ja jonka kaveri ei oikein digannu musta vois pistää vaikka mailia jos sattuu lukemaan tän.Muisti pakeni taas kriittisellä hetkellä ja tiiä mihin sut hukkasin,aamulla elättelin toivoa et ois edes numero ilmaantunut kännykkään mut vitut.- ......piiskaa pyllylle
yrmio kirjoitti:
Menneenä viikonloppuna tuli otettua ns. full-contact ryyppäystä eli pe illasta su aamuun liikenteessä ja siinä välissä tuli pyörittyä baareissa,lintsillä ja Hesan puistoissa (kaivari,espa jne) ja voin kyllä sanoa syvällä rintaäänellä että ainakin Helsinki on pullollaan kauniita naisia.Sitä vaan ihmettelen että voiko tosiaan olla niin että kaikki heistä pyörivät juuri näillä keskustelupalsoilla,siihen en ihan jaksa uskoa.
Siitäpä tulikin mieleen et se Bakersin blondi joka kävi tanssimassa ja pussaili mun kanssa perjantaina ja jonka kaveri ei oikein digannu musta vois pistää vaikka mailia jos sattuu lukemaan tän.Muisti pakeni taas kriittisellä hetkellä ja tiiä mihin sut hukkasin,aamulla elättelin toivoa et ois edes numero ilmaantunut kännykkään mut vitut....et kai nyt sorru ajattelemaan että ainoastaan "rumat"tai"epäonnistuneet"ihmiset pyörii netissä.....? Ns. luusereiden paikka?
Kaikissa on jotain kaunista/komeeta ja ihminen on juuri niin onnistunut/epäonnistunut elämässään kuin itse katsoo. ......piiskaa pyllylle kirjoitti:
...et kai nyt sorru ajattelemaan että ainoastaan "rumat"tai"epäonnistuneet"ihmiset pyörii netissä.....? Ns. luusereiden paikka?
Kaikissa on jotain kaunista/komeeta ja ihminen on juuri niin onnistunut/epäonnistunut elämässään kuin itse katsoo.mutta jotenkin voin uskoa että ainakin suurempi osa kuin Studio 51:ssä pe tai la iltana.
- ......
yrmio kirjoitti:
mutta jotenkin voin uskoa että ainakin suurempi osa kuin Studio 51:ssä pe tai la iltana.
No joo, en mäkää lähtisi ikimaailmassa mihinkää sokkotreffeille enkä varsinkaa netin kautta, mut en oikeestaa siks että pelkäisin millanen ulkokuori sieltä paljastuu vaan siksi minkälainen sekopää siellä sisällä saattaa olla ja olen muutenkin valikoiva seurani suhteen. Ja kuulehan yrtsykkä, sulla on aika piintyneet noi ennakkokäsitykset kaikenkaikkiaan siihen nähden millä vuosituhannella nyt eletään. Yritäppä kuvailla mua? Voin avittaa sen verran, että olen sun ikäluokkaa ja nainen. Ja nyt joustat sen verran noista ennakkoluuloistas, ettet oleta että olen joku mielenvikainen vanhus(ei ainakaan todettu:)tai muutenvaan vastenmielinen koska vaivaudun vastaamaa sulle:) älä ota tätä sitte liian vakavasti.
...... kirjoitti:
No joo, en mäkää lähtisi ikimaailmassa mihinkää sokkotreffeille enkä varsinkaa netin kautta, mut en oikeestaa siks että pelkäisin millanen ulkokuori sieltä paljastuu vaan siksi minkälainen sekopää siellä sisällä saattaa olla ja olen muutenkin valikoiva seurani suhteen. Ja kuulehan yrtsykkä, sulla on aika piintyneet noi ennakkokäsitykset kaikenkaikkiaan siihen nähden millä vuosituhannella nyt eletään. Yritäppä kuvailla mua? Voin avittaa sen verran, että olen sun ikäluokkaa ja nainen. Ja nyt joustat sen verran noista ennakkoluuloistas, ettet oleta että olen joku mielenvikainen vanhus(ei ainakaan todettu:)tai muutenvaan vastenmielinen koska vaivaudun vastaamaa sulle:) älä ota tätä sitte liian vakavasti.
täs on vääntää mitään syvällistä analyysiä kahden viestin perusteella.Kerro jtn lisää niin ehkä sit irtoaa jonkun sortin profilointi...
- kait ole
ainakaan sinulle.Mutta kaikille on ilmeistä että tässä on suomalainen mies joka ei ole saanut pillua pitkään aikaan.Eikä tule mehuja tolla tyylillä ehkä ollenkaan-suomessa.
- tosi kaunis
yrmio kirjoitti:
Menneenä viikonloppuna tuli otettua ns. full-contact ryyppäystä eli pe illasta su aamuun liikenteessä ja siinä välissä tuli pyörittyä baareissa,lintsillä ja Hesan puistoissa (kaivari,espa jne) ja voin kyllä sanoa syvällä rintaäänellä että ainakin Helsinki on pullollaan kauniita naisia.Sitä vaan ihmettelen että voiko tosiaan olla niin että kaikki heistä pyörivät juuri näillä keskustelupalsoilla,siihen en ihan jaksa uskoa.
Siitäpä tulikin mieleen et se Bakersin blondi joka kävi tanssimassa ja pussaili mun kanssa perjantaina ja jonka kaveri ei oikein digannu musta vois pistää vaikka mailia jos sattuu lukemaan tän.Muisti pakeni taas kriittisellä hetkellä ja tiiä mihin sut hukkasin,aamulla elättelin toivoa et ois edes numero ilmaantunut kännykkään mut vitut.Lainaus: "tuli otettua ns. full-contact ryyppäystä" ja "Helsinki on pullollaan kauniita naisia".
Tarvitseeko tähän enää lisätä mitään? Taisi löytyä selitys yrmiksen kauniiden naisten näkemiseen. Hohhoijaa. - .........
yrmio kirjoitti:
täs on vääntää mitään syvällistä analyysiä kahden viestin perusteella.Kerro jtn lisää niin ehkä sit irtoaa jonkun sortin profilointi...
..kerron vielä sen verran, että olen se sama "ilkimys" joka on vähän leikkimielisesti näpäytelly sua aiheesta kuin aiheesta useamminkin. En siis pahalla vaan "kiusa se on pienikin kiusa"periaatteella..
Sen voin sanoa että rikon sitä sun yleistä ajattelua netissä käyvistä vastaan ja todennäköisesti sinäkin olet minut nähnyt monestikkin jossain muodossa.. tosi kaunis kirjoitti:
Lainaus: "tuli otettua ns. full-contact ryyppäystä" ja "Helsinki on pullollaan kauniita naisia".
Tarvitseeko tähän enää lisätä mitään? Taisi löytyä selitys yrmiksen kauniiden naisten näkemiseen. Hohhoijaa.aamusta asti ollu tillin tallin,kyllä objektiivinen arviointikyky säilyy kuitenkin aika pitkään humalan edetessä.Sitäpaitsi kaveri jonka kans oltiin alkupäivä kahdestaan liikenteessä oli samaa mieltä.
......... kirjoitti:
..kerron vielä sen verran, että olen se sama "ilkimys" joka on vähän leikkimielisesti näpäytelly sua aiheesta kuin aiheesta useamminkin. En siis pahalla vaan "kiusa se on pienikin kiusa"periaatteella..
Sen voin sanoa että rikon sitä sun yleistä ajattelua netissä käyvistä vastaan ja todennäköisesti sinäkin olet minut nähnyt monestikkin jossain muodossa..se 'pistepirkko' joka kommentoi mun juttuja aina sillointällöin.Toi viimeinen lause meni kyllä pikkasen ohi,eli jos voisit selventää missä mä muka oon nähnyt ketäkin ja missä muodossa????
- .......
yrmio kirjoitti:
se 'pistepirkko' joka kommentoi mun juttuja aina sillointällöin.Toi viimeinen lause meni kyllä pikkasen ohi,eli jos voisit selventää missä mä muka oon nähnyt ketäkin ja missä muodossa????
...pistepirkko oli hyvä :) Ihan uusi nimitys. En ole oikeasti napinapi ihminen, mutta onhan se munki revittävä pienet iloni aina jostain. Ihmisen sisimmän haastaminen verbaaliseen vääntöön tekee toisinaan ihan hyvää. Oletan ettet ole saanu traumoja....
En ole tuttusi, vaan työni puolesta olet todennäköisesti joskus katsonut minua, olettaen että seuraat jonkin veran mediaa ja mainontaa. ....... kirjoitti:
...pistepirkko oli hyvä :) Ihan uusi nimitys. En ole oikeasti napinapi ihminen, mutta onhan se munki revittävä pienet iloni aina jostain. Ihmisen sisimmän haastaminen verbaaliseen vääntöön tekee toisinaan ihan hyvää. Oletan ettet ole saanu traumoja....
En ole tuttusi, vaan työni puolesta olet todennäköisesti joskus katsonut minua, olettaen että seuraat jonkin veran mediaa ja mainontaa.mähän nautin tästä pikku kinastelusta,paremminkin ilman tätä saisin niitä traumoja.Anna nyt vielä vähän vinkkiä missä sut on voinut bongata,täähän menee mielenkiintoiseksi...
- tytsi
yrmio kirjoitti:
aamusta asti ollu tillin tallin,kyllä objektiivinen arviointikyky säilyy kuitenkin aika pitkään humalan edetessä.Sitäpaitsi kaveri jonka kans oltiin alkupäivä kahdestaan liikenteessä oli samaa mieltä.
Loistavaa, putosin ihan täysin tämän kommentin ansiosta! *nauraa* Juuri tämä humalaisen ihmisen "objektiivisen arviointikyvyn" ansiosta kiivetään alasti kännissä saunan katolle tai tanssitaan baarin pöydällä tai vittuillaan poliisille tai kustaan puhelinkoppiin yms. Samasta syystä kesällä hukkuu miehiä, koska ovat arvioineet olevansa tarpeeksi selviä veneilyyn.
- ....
yrmio kirjoitti:
mähän nautin tästä pikku kinastelusta,paremminkin ilman tätä saisin niitä traumoja.Anna nyt vielä vähän vinkkiä missä sut on voinut bongata,täähän menee mielenkiintoiseksi...
...voin piristää päivääsi:) Se on näitä "vanhojen akkojen" heikkouksia että alkaa ajatella hieman omaa napaa pidemmälle hyväntahtoisesti.
No enpäs kerro kaikkea, sen verran, että hesan ja turun välillä liikun. Mainoksista ja televisiosta minut yleisimmin tunnistetaan, ja on tullut tehtyä vähän kaikennäköistä edustustyötä opiskelujen aikanakin. Siis todennäköisesti sinäkin joskus nähnyt viuhahduksen minusta..
- pettynyt
Mikä tulee nettitreffailuun, niin se on kylläkin niin, että miehet ne liikoja itsestään kuvittelevat. Ollaan todella komeita ja vaaditaan paljon ja ollaan NIIN rikkaita ja NIIN menestyviä että! Sitten kun tapaamisen aika lähestyy niin johan puheita otetaan takaisin. Itse en välita ulkonäköasioista puhua ennen tapaamista, sillä kauneus on katsojan silmässä ja valokuvat valehtelevat, mutta tämä johtaa siihen, että ekat treffit menevät miehen ihmetellessä miksi en kertonut olevani niin nätti kun kaikki muut naiset ovat niin kauheita ja blaa blaa blaa. Jos hommasta ei tule mitään niin sitten ollaan syyttämässä heti ulkoisia asoita, vaikka KOSKAAN se ei ole ollut ulkonäöstä kiinni. Pikemminkin päinvastoin, jos tykkään hemmosta, näyttää hän myös hyvältä.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1124368Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k773176- 991434
- 861306
- 91846
Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6
Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka18693Lähes kaikki keskustelut kasvotusten
on olleet tärkeitä. Hänen luonne ja ulkokuori, niiden yhdistelmä. Se kaiken keskellä oleva osa on minulle hänessä kaikk21686- 42677
Tämän palstan naiseksi esittäytyvät
Ovatkin kuulemma oikeasti sukupuoleltaan miehiä. Pitääkö paikkansa?111653- 43639