traumoja kauhuleffoista?

carrie

onko kellään muulla jäänyt ns. ``traumoja`` kauhu elokuvista? kertokaa kokemuksianne. mulla on vähän pelottavankin usein, esim. kun katsoin dolly dearestin, pelkäsin kauheasti nukkeja. minulla on niitä muistona lapsuudesta ja yksi niistä muistuttaa pelottavasti elokuvan dollya. vein kaikki nuket varastoon ja pelkäsin niiden tulevan sieltä ulos, enkä uskaltanut mennä varastoonkaan yksin. ringin katsottuani säikähdän aina telkkarin häiriötä, eli lumisadetta. ja kiitän vain luojaa, etten omista kaivoa.. ja manaajan nähtyäni en halunnut olla yksi kotona, ja nukkumaan meno pelotti.
entä onko teille sattunut mitään pelottavaa, kun olette nähneet jonkun kauhuleffan? mulle kävi köpelösti , kun olin metsässä ja nähnyt pari viikkoa sitten ihmisjahdin. näin metsässä jonkun kengän, ja rikkoutuneet silmälasit. minulle tuli kauhea kiire pois metsästä, mutta huomasin eksyneeni ystävästäni. huutelin häntä, ja jouksin kuin päätön kana. ei vastausta. kun olin harhaillut epätoivoisena puolen tuntia, näin samanlaisen eräkämpän, kuin siinä elokuvassa. rupesin itkemään, koska pelästyin niin paljon, enkä tiennyt mitä tehdä. sitten kuulin sisältä jotain. aivan, kuin ääni olisi ollut ystäväni. juoksin kauhusta kankeana sisään, ja katsoin että oliko ystäväni siellä. kaikeksi onneksi hän oli! no loppujen lopuksi koko jutussa ei ollutkaan mitään kannibaali uhkaa.

38

4229

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • x_boy89

      Eli siis tuo Uinu, uinu lemmikkini aiheutti minulle pienempänä "tarumoja", vaikkei niitä oikeistaan traumoiksikaan voi kutsua. Enemmänkin se oli vain väliaikaista pelkoa. Eniten inhotti se kohta, kun se pikkupoika viilsi sen papparaisen kantapäähän sillä skalpellilla. Sen jälkeen minua inhotti aina pitää jalkoja lattialla, sängyn vieressä.
      Ja toinen juttu oli, että pelkäsin elokuvan Victor Pascowin, siis sen, joka kummitteli sille Louis Creedille, ilmestyvän sänkyni viereen. Minua inhotti aina. Ja lopulta tuo kyseinen tyyppi ilmesty myöskin uniini.

      Muistelisin, että olin tuohon aikaan ekalla tai tokalla luokalla.

      Kaverini sitten taas sai oman kertomuksensa mukaan klovni-kammon katsottuaan pienenä It-elokuvan.

      • Ambrozia

        Enää ei pelottanut, kun katsoin leffan "Se" pari vuotta sitten viimeksi =) Pelleistä en pidä edelleenkään.
        Olin noin 10-vuotias, kun katsoin kyseisen leffan eka kerran, sehän taisi ilmestyä vuonna -90. Meitä oli useampi tyttö katsomassa. Leffan jälkeen kukaan ei uskaltanut mennä yksin vessaan. Vieläkään en huoli mitään pelleaiheisia koristeita kotiini, hyi kauhistus. (Lisäksi ne ovat rumia).
        Lisää vettä myllyyn laittoi se, kun katsoin samoihin aikoihin serkkuni kanssa toisen tappajapelle-elokuvan, siinä vaan oli pelleporukka, jotka lahtasivat ihmisiä.

        On tullut aikoinaan nähtyä myös noita tappajanukkeleffoja. Child's Playn lisäksi joku toinen, en muista nimeä.
        Kammoan niitä ällöttävän näköisiä koristenukkeja, mitä joillakin näkee kirjahyllyn päällä. Tuntuu, että ne yöllä heräävät henkiin ja... Vaikka leffojen nuket eivät ehkä ole niiden näköisiä olleetkaan.


      • T.Curry
        Ambrozia kirjoitti:

        Enää ei pelottanut, kun katsoin leffan "Se" pari vuotta sitten viimeksi =) Pelleistä en pidä edelleenkään.
        Olin noin 10-vuotias, kun katsoin kyseisen leffan eka kerran, sehän taisi ilmestyä vuonna -90. Meitä oli useampi tyttö katsomassa. Leffan jälkeen kukaan ei uskaltanut mennä yksin vessaan. Vieläkään en huoli mitään pelleaiheisia koristeita kotiini, hyi kauhistus. (Lisäksi ne ovat rumia).
        Lisää vettä myllyyn laittoi se, kun katsoin samoihin aikoihin serkkuni kanssa toisen tappajapelle-elokuvan, siinä vaan oli pelleporukka, jotka lahtasivat ihmisiä.

        On tullut aikoinaan nähtyä myös noita tappajanukkeleffoja. Child's Playn lisäksi joku toinen, en muista nimeä.
        Kammoan niitä ällöttävän näköisiä koristenukkeja, mitä joillakin näkee kirjahyllyn päällä. Tuntuu, että ne yöllä heräävät henkiin ja... Vaikka leffojen nuket eivät ehkä ole niiden näköisiä olleetkaan.

        Stephen Kingillä lienee itselläänkin jonkinlainen pelletrauma, Kingin itsensä ohjaamassa Maximum Overdrivessäkin tappajarekkaan oli maalattu pellen naama.


      • x_boy89
        T.Curry kirjoitti:

        Stephen Kingillä lienee itselläänkin jonkinlainen pelletrauma, Kingin itsensä ohjaamassa Maximum Overdrivessäkin tappajarekkaan oli maalattu pellen naama.

        Eikös Stephen king pelännyt myöskin pimeää?
        Vai muistanko aivan väärin?


      • Nimetön
        T.Curry kirjoitti:

        Stephen Kingillä lienee itselläänkin jonkinlainen pelletrauma, Kingin itsensä ohjaamassa Maximum Overdrivessäkin tappajarekkaan oli maalattu pellen naama.

        Et kai tarkoittanut sitä pääpukarirekkaa? Jos tarkoitit, niin siinä on Hämähäkkimiehen kenties pahimman vastustajan Vihreän Menninkäisen aka. Green Goblinin naama.


      • Jani

        ...vanhempia teillä on, jos antavat ekalla luokalla olevan lapsensa katsoa tuommoisia elokuvia???


      • elisant
        x_boy89 kirjoitti:

        Eikös Stephen king pelännyt myöskin pimeää?
        Vai muistanko aivan väärin?

        Kingillä on pelkoja siinä missä muillakin ihmisillä, tosin harvinaisen moninaisilta ja mielenkiintoisilta ne vaikuttavat.

        Asiasta enemmän:

        http://www.horrorking.com/biography.html


      • Pennywise
        Ambrozia kirjoitti:

        Enää ei pelottanut, kun katsoin leffan "Se" pari vuotta sitten viimeksi =) Pelleistä en pidä edelleenkään.
        Olin noin 10-vuotias, kun katsoin kyseisen leffan eka kerran, sehän taisi ilmestyä vuonna -90. Meitä oli useampi tyttö katsomassa. Leffan jälkeen kukaan ei uskaltanut mennä yksin vessaan. Vieläkään en huoli mitään pelleaiheisia koristeita kotiini, hyi kauhistus. (Lisäksi ne ovat rumia).
        Lisää vettä myllyyn laittoi se, kun katsoin samoihin aikoihin serkkuni kanssa toisen tappajapelle-elokuvan, siinä vaan oli pelleporukka, jotka lahtasivat ihmisiä.

        On tullut aikoinaan nähtyä myös noita tappajanukkeleffoja. Child's Playn lisäksi joku toinen, en muista nimeä.
        Kammoan niitä ällöttävän näköisiä koristenukkeja, mitä joillakin näkee kirjahyllyn päällä. Tuntuu, että ne yöllä heräävät henkiin ja... Vaikka leffojen nuket eivät ehkä ole niiden näköisiä olleetkaan.

        Minä katsoin elokuvan "Se" ekan kerran 11 vee, eikä se minua ollenkaan järkyttänyt. kaverini sen sijaan näki unta Pennywisesta tämän jälkeen.


      • Hirmuhemmo

        Leffoista ei niinkään, mutta sarjoista. Ensimmäinen muistoni on 60-luvun sarjasta nimeltä Humiseva harju. Siinä oli kohtaus missä valkea haamu pyrkii ikkunan välistä sisälle. Se oli aivan järkyttävän hirveää. Toinen oli sarjasta Yöjuttu, minkä alussa aina vilahti hirvittävän näköinen nukke, joka toi joka kerta kylmät väreet selkäpiihin!


    • Johanna_

      ensimmäinen kauhuleffa jonka näin oli uhrinlampaat. Olin tuolloin 6-7-vuotias kun leffa tuli videolle ja näin sen.
      Olin ollut kuumeessa ja äiti katsoi isän kanssa uhrinlampaita minun nukkuessa isän sylissä.
      Taisin tosiaan herätä ja muistan edelleen järkyttyneeni perhosista, pelkäsin niitä todella paljon. En paljoa kerennyt näkemään, mutta eihän tuollainen leffa ole kovinkaan hyvää katsottavaa alle koulu ikäiselle (:

      Myöhemmin joskus 12-13 vuotiaana aloin kiinnostua kauhuleffoista ja kaikista vielä tänäkin päivänä alkaa mielikuvitus laukkaamaan varmasti joka kerta kun kauhuleffan katsoo.

      Noin 12 vuotiaana kun katsoin painajainen elm streetillä (vai miten se nyt kirjoitetaankaan(:) pelkäsin todella, että alkaisin nähdä unta.
      Mutta kävikin niin, että katsoin leffan myöhään illalla ja nukkumaan mennessä huomasin seinässä neljä pitkää ja syvää viiltoa (: eipä nukuttanut sinä yönä juurikaan.

      Huoneeni oli ns käytävän päässä ja juuri siinä käytävän toisella puolella oli nuo jäljet ja sängystä näki suoraan sille seinälle.

      Nyt vanhempana ei ole sellaista leffaa tullut kohdalle, että alkaisi todenteolla pelottamaan (:

      • pienenä

        viikon verran painajaisia valuva kuolema leffan takia....katsoin sen yks kerta tässä vanhempana ja en voi käsittää miten sellaisen leffan takia voi nähdä painajaista...mä olen kauhuleffa fani ja olen todennu et jos leffa saa mut näkemään painajaisia niin se on ollu suht hyvä (tosta valuvasta kuolemasta en kyl sanois enää niin)...kerran näin kamalaa painajaista the ring leffan ja kauna leffan kuolleista tytöistä.Ne oli mun unes liittoutunu ja yritti tappaa mut =(
        Pienenä varmaan suurimmat "traumat" on jääny komeromörkö leffoista ja leffoista joissa mörkö asusteli sängyn alla...silloin on kyl tullu valvottua...


    • Pinhead

      Täytyy myöntää että yhen leffan takia oon menettänyt yöunet muutaman kerran. Nimittäin Stephen Kingin "Se". Ja tarkemmin siinä se clowni nimeltään "Pennywise" ja sitä esitti muistaakseni Tim Curry. Hyvä leffa paitsi loppu oli aika perseestä.

    • rik_r0k

      Ensinnäkin täytyy sanoa että Kingin It ja Pennywise aiheutti hirviän pellekammon.

      Toisekseen The Ringin kaivokakara.. Voijessus. Mitkä traumat. Ja kyseisen leffan katsoin ollessani jo hyvän matkaa yli 20 ikävuoden :D

      Eikä taida olla ketään joka uskaltaisi peilin edessä sanoa Candyman viisi kertaa?

      • jack

        mä olen sanonut candyman viisi kertaa peilin edessä eikä mitään tapahtunut.älkää olko noin uskovaisia.mutta traumoja mulla ei ole ollut.


      • peloton

        pelkää,alkaa aina naurattaa monesti jotku kohtaukset.Siinäpä sitä sit ollaan kun katotaan kaverin kans esim. kauhuleffaa niin toinen alkaa nauraa ja toinen on pelosta kankea :D.Ihan sama myös olenko yksin.Otan aika lailla huumorin kantilta noi kauhu leffat vaikka ne on mun mielestä melkein parhaimpia.Olenkoha liikaa katsonnut,en tiedä.Elokuviaha ne vain on. :)))Voin huudella vaikka Candymania


      • IIKS!

        mäkin oon saanu kauheet traumat the ringistä kun mä olin 10 ja katoin sen mun siskon kaa (joka oli 9 eikä saanut mitää traumoi).


    • Ufokammo

      Näin ET:n joskus alle kouluikäisenä(6-7v.), juuri kun se oli ilmestynyt videolle. Katsottiin sitä mummolassa serkun perheen kanssa. Vanhempi serkkuni istui takanani ja laittoi kädet silmilleni jos kohta oli liian jännittävä.

      En vieläkään, 20-vuotiaana, ymmärrä kenen mielestä ET on hellyyttävä, tai vähäänkän sympatiaa herättävä isosilmäinen veijari..hyi..En ole nähnyt ET-leffaa vieläkään uudestaan. Koko limainen, pitkäkaulainen olio kuvottaa. "ET haluaa kotiin" *ällötys*

      ET-leffan(ja muutaman muun UFO-dokkarin, jotka olivat siihen aikaan aika pop)jälkeen pelkäsin avaruusolentoja 12-vuotiaaksi asti. Pelkoon kuului mm. se, että en uskaltanut nukkua kädet ja jalat peiton päällä, koska pelkäsin ufojen tulevan ja ottavan verikokeita tai asettavan jotain ihme tarkkailusiruja ihon alle. Normaalia ala-asteikäisen ajattelua?..eh.

      Muutama kaveri oli mukana ALIEN jutussa. Yhdessä kuuntelimme viestejä männyn rungossa, oksassa oleva "tuulenpesä"(puutauti) kun oli selvästi lähetin. Lukitsimme itsemme vessaan, ja panikoimme miten kaveri pääsee kotiin koska oven takana oli alieneita...ja tietty silloin kotiintuloaikoja oli pakko noudattaa, muuten oltaisi varmaan oltu lukkojentakana päiviä.

      Ala-asteen lopulla minusta tuli suuri kauhuelokuvien ystävä, splätterit ym. kauhistuttivat vanhempiani, mutta eivät minua.

      Onneksi voin todeta, että minusta on tullut (ihan tarpeeksi) tasapainoinen ihminen. Nykyään(20v.) olen alkanut säikkyä kauhuelokuvissa, mutta kai se on niin että vanhempana hermot pettää helpommin...ja kauhuelokuvissa kuuluukin pelätä.

      P.s. Ufot eivät enää pelota.

    • Baxter

      Jostain syystä Maniac Copista jäi aika pysyvästi mieleen se hetki kun Mielipuolikytän runnellut kasvot vihdoin ja viimein näytetään katsojalle. Kiitos inhoreaktiostani ei kuulu pelkästään maskeeraustehosteille vaan myös näyttelijä Robert Z'Darin käsittämättömän jylhille kasvonpiirteille.

      Lisäksi Halloweenin Michael Myers teki vaikutuksen aikanaan. Kaikkein pahin oli painajainen, jossa juoksin myöhään perjantai-illalla kotikylän keskustan poikki hengenhädässä Mikke kintereillä ja yritin saada vastaantulijoita auttamaan mutta sain kuulla vain katsoneeni liikaa elokuvia.

    • mimmi

      jos vaan jaksan tässä kaikki luetella.Pienenä sain traumoja ihan melkein kaikista kauhuleffoista mitä vain katsoin,enkä vieläkään uskalla katsoa esim.Kaunaa tai Sitä Saw:ia.
      luettelen nyt ne leffat,jotka veivät yöuneni pitkäksi aikaa.

      Painajainen Elm Streetillä:en voinut nukkua,koska tietysti tämä veitsikäsi olisi tullut minun uneeni ja murhannut minut siinä.

      Uinu uinu lemmikkini: se pikkupoika,joka heräs kuolleista,pelkäsin että se on mun sängyn alla ja vetää nilkan(?) auki sillä kirurgin-veitsellä.Joten katselin koko ajan jalkojani,jos istuin sängyllä.
      Lisäksi se kissa siinä leffassa,joka myös heräsi kuolleista,mulla oli silloin myös itsellä kissa,jota jopa vähän pelkäsin silloin kun olin nähnyt leffan,koska se pelästytti mut aina hyppimällä yöllä sänkyyni ja hyökkäämällä jalkaan kiinni:) Kaiken lisäksi ihana nyt edesmennyt kissani toi kerran vielä elävän hiiren huoneeseeni,jonka se sitten raateli ja söi,tietysti yöllä...

      Halloween:luulin pitkään et joku tarkkailee mua ja seuraa aina välillä,kun liikun ulkona.

      The Ring:En uskaltanut katsoa mitään vhs-nauhoja enkä vastannut lankapuhelimeen,jos se soi.Lisäksi tuttavani mökillä on kaivo,jonka ohi menee polku,ja illalla jopa välttelin sitä kaivoa,kun kuljeskelin polulla:)

      Manaaja:luulin et mutkin on riivattu,ja tulee samoja oireita kuten leffan tytölle:D

      Hohto:pari järkyttävää kohtausta,jonka vuoksi en nukkunut.

      Blair Witch Project:En uskaltanut liikkua metsässä illalla/yöllä.Vaikka olisin leffan nähtyäni halunnut mennäkin telttailemaan synkkään metsään taskulampun kans,mut en oikein saanu ketään kaveria..

      • pöllö_nainen

        Tämä nyt ei ole kauhuleffasta, mutta pelkään vieläkin (28-vuotiaana) Twin Peaks -sarjan killer Bobia, olin kuitenkin yläasteella kun sarja ekan kerran näytettiin Suomessa. Olen sarjan suuri fani, mutten uskalla katsoa kohtauksia joissa BOB esiintyy. Aikamoisen kammon aiheutti myös pienenä Salem's Lot -elokuva. En ole enää löytänyt sitä mistään, että voisin katsoa sen aikuisena uudelleen, että tietäisin pelottaako se yhä.


    • IHAN

      poltergeistin jälkeen en uskaltanu pitkään aikaan avata telkkaria, ja aina piti olla johto pois ettei vaan piru hyökkäis.

      ja asiaa ei ytään auttanut isoveljeni joka pelotteli minua aiheella joka ilta

      • Toshio

        Katoin 10 tai 11 vuotiaana the Hauting:in n. puoliväliin saakka, Sain traumat aika kauaksi aikaan niist "helvetin lapsista". Siinä kohtauksessa missä se joku meni nukkumaan, Ja sillä oli huoneessa ikkuna auki, Niin siihen ilmesty helvetin lapsien naamat. Pelkäsin kauankin että verhoihin tulee niiden naamat. :)

        The Ringiä pelkäsin jotenkin.. Ilmeisesti sen takia, Koska jätin aika paljon katsomatta sitä. Sen jälkeen kun olin katsonut kavereiden kanssa sen, Niin piti kattoa tuliko meistä epämuodostuneita kuvia. Piti myös kotonakin tarkistaa. Telkkarista enkä videoista en saanut mitään traumoja.

        Aavelaivaa en muuten pelännyt, Mutta pelkäsin Jonkun aikaa että se tyttö seisoo jossain :D


      • Toshio
        Toshio kirjoitti:

        Katoin 10 tai 11 vuotiaana the Hauting:in n. puoliväliin saakka, Sain traumat aika kauaksi aikaan niist "helvetin lapsista". Siinä kohtauksessa missä se joku meni nukkumaan, Ja sillä oli huoneessa ikkuna auki, Niin siihen ilmesty helvetin lapsien naamat. Pelkäsin kauankin että verhoihin tulee niiden naamat. :)

        The Ringiä pelkäsin jotenkin.. Ilmeisesti sen takia, Koska jätin aika paljon katsomatta sitä. Sen jälkeen kun olin katsonut kavereiden kanssa sen, Niin piti kattoa tuliko meistä epämuodostuneita kuvia. Piti myös kotonakin tarkistaa. Telkkarista enkä videoista en saanut mitään traumoja.

        Aavelaivaa en muuten pelännyt, Mutta pelkäsin Jonkun aikaa että se tyttö seisoo jossain :D

        Ja kun katoin Kaunan, Niin mua vähän "inhotti" kattoo peitonalle :)

        Mutta se oli vaan hetkellistä.


      • jeppar
        Toshio kirjoitti:

        Ja kun katoin Kaunan, Niin mua vähän "inhotti" kattoo peitonalle :)

        Mutta se oli vaan hetkellistä.

        tämän nähtyäni pelkäsin koko ajan että pian saan niitä haavoja... en uskltanut olla kylvyssä tai mitään vastaavaa.


    • Mandariini85

      Joskus ihan pienenä katoin salaa *Maissilapset* 1:n enkä kyllä nukkunut koko yönä sen jälkeen.

      Sitten oli tää *Nukke jonka kanssa ei leikitä*-leffa. Aloin pelätä omiakin nukkeja niin, että isä sai kärrätä ne kaatopaikalle ennenkuin rauhoituin.

      *Se*-leffan Pennywise sai minunkin tukkani nousemaan pystyyn. Hyi!

      *Manaajasta* näin hirveitä painajaisia.


      Nyt vanhempana aika harva kauhupätkä saa mut pelästymään, mutta todettakoot että kolme elokuvaa on saanut edelleenkin mut pelokkaaksi:

      DARKNESS FALLS
      -Pelottavaakin pelottava... Aloin pelätä pimeää hetken aikaa. (onneks meni ohi) :)

      KAUNA
      -Hirveämpää en ole koskaan nähnyt. Teki mut niin vainoharhaiseksi, että olin menettää järkeni. Onneksi oma kulta, joka rauhoitteli. :)

      DEAD BIRDS
      -Aluksi aika tylsä, mutta piti kyllä otteessaan aika tiukasti koko ajan. Se oli pelottava, koska siinä nimenomaan pelättiin koko ajan. Eikä koskaan osannut odottaa mitä seuraavaks tapahtuu.

    • NyaChan

      Joskus pari vuotta sitten olin kauhea kauhuleffojen ystävä. Katsoin mm. Uhrilampaat ja Posersin

    • Classic-Modern

      It, Pet Semetary, Night of the Living Dead
      Ainakin!

    • pinhead1234

      se hellraiser kakkosen sekoåpää kohtaus, jossa se hullu yritti saada madot pois itseestään leikkaamalla itseään partaterällä, se oli aika traumatisoiva.

    • anti teatterin vertakoskesta jäi nykyään nauran vain

    • Kaikista mainituista kauhuista kutakuinkin samat traumat täälläki. Ne vaan ei koskaan katoa ja edelleen olen kauhuelokuvien suuri ystävä ;)
      Nykyään kutsun tuota pelkäämistä "vainoharhaksi", joka tulee yleensä joka kauhuleffan jälkeen jos on vähänkään kauhistuttanut.

      Tunnen olevani pimeällä paremmassa turvassa vaikka pihalla kuin omassa talossa. Kyllä tän kans oppii elämään :D

    • frosty95

      Miullaki ''taitaa'' olla traumoja The Grudge (Kauna) Elokuvasta. katsoin sen ekan kerran kun olin 11-vuotias poika. Eli kun siis nykyisinkin käyn yrittämään nukkumaan niin kuulen tai ainakin olen kuulenivani kaunan inhottavaa ääntä (jos tiedätte sen mitä tarkoitan).. olen siis nyt 18-vuotta täyttänyt mies, mutta kuulen niitä edelleen.. enkä tiedä mitä teen.. olen harkinnut puhuvalleni jollekkin joka osaisi varmasti auttaa mutta en ole uskaltanut.. olisiko kellään kokemuksia tälläisestä?

    • Jumalan hullu

      Satuin näkemään nuorempana vilauksen jostakin Omen-leffasta. Siinä oli risti väärin päin ja se jäi mieleen ja kummittelemaan pitkäksi aikaa. Nukkumaan mennessä mielikuvitus alkoi laukkaamaan ja olin näkevinäni ristin väärin päin seinällä.

    • Z1986

      Itse sain hyvät paranoiat päälle kun katsottin pihakaverin mutsin vhs-kokoelmista The Entity. Ei paljoo hotsittanut olla yksin himassa sen jälkeen. Ikää oli varmaan just 7-8v. Toinen paha oli kans kun Maikkari näytti Halloween 2. Sillon olin jotain 9v ja olin just saanut oman huoneen kämpän yläkerrasta. Vähän hikoilutti kun rupesi miettimään että onkohan se Myers alakerrassa pyörimässä. Hyviä pätkiä edelleen, molemmat.

    • oivoi1

      "Se" osittain katsomana inhoan pellejä, hyi helvetti. Kaikki mikä liittyy ja näyttää pelleltä niin pysyttelen niin kaukana, kuin mahdollista.

      Noin 1. luokalla kurkin äitin ja isän kattoessa televisiosta Screamiä ja muistan siitä vieläkin kohtauksia, vaikka en ole sitä enää uudelleen koskaan kattonu. Yksinään ollessa pelotti, että joku tulee mun kimppuun meidän makuuhuoneen pimeästä kaapista, joten pistin aina sen oven kiinni ja menin olohuoneeseen peiton alle piiloon.

    • manaaja ja the ring2

      olin ihan hysteerinen nähtyäni manaajan ja the ringin. en enää uskaltanut nukkua selkä oveen päin kun luulin että se manaajan likka tai se samara morgan seisoisi aivan vieressäni onneksi poikaystävä otti haulikonmakuuhuoneen nurkkaan ja valvoi ennen kuin nukahdun

    • PurkkaPallo

      twin peaksin Bob on kyllä karmiva heppu & joskus 12-vuotiaana olinkin ihan varma, että kun tulen koulusta kotiin & menen huoneeseeni Bob nousee nojatuolin takaa..

      samoin terminator kakkosen ilmeetön pahisterminaattori aiheutti pelkoja, että kohta se tyyppi alkaa marssia kannoilla ! .D Arska lähinnä nauratti, mutta tämä Patric mikä lie sai karvat pystyyn

      ja Emily Rosen riivaaja aiheutti jotain outoa, luulin yöllä haistavani savun hajua & muutenkin oli epämääräisen kolkko, pelokas fiilis vaikka esim. manaajasta ei tullut mitään !

    • kiell

      Yhteiskunnalle tuli traumat Moottorisahamurhaajasta joka oli kielletty 15 vuotta ainakin.

    • kauhu frankki

      traumoja ei ole tullut mistään sillä suhtaudun kauhu leffoihin niinkuin niihin pitää suhtautua naurulla vaan ja takas hyllyyn. monet onkin ihmetellyt miten 12-vuotias pystyy tsiigaa vaikka ny william lustigin mainiacin kova leffa kaikki ei ymmärrä
      sitten minulla on aina semmoisia kauppa reissuja joista hankin leffoja ostan suurimmaksi osaksi klassikoita ja 70-80 luvun kamaa uudet leffat ei jaksa innostaa niin sanotusti uusista leffoista puuttuu munat .

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      149
      2339
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1958
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1928
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1730
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1520
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1183
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1178
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe