tekokynnet irti??

Ansku

Niih, eli miten ne sais irti ilman mitään aineita.. Onko mitään kotikonstia??

46

42128

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Puddekoo

      Hei,

      Tämä vastaus tulee aika myöhään, mutta ehkä jollekin on hyödyksi kuitenkin...

      Jos tekokynsillä tarkoitetaan rakennekynsiä niin kotikonstein kynnet saa irtoamaan liottamalla niitä asetonissa. Eli osta asetonia kosmetiikkakaupasta ja laita pieneen esim. posliinikuppiin ja sitten liota yhtä kättä kerrallaan asetonissa. Konsti ei tuota hirveän hyvää tulosta, mutta kynnet kyllä irtoavat kun olet kärsivällinen. Hyvin tehtyjä kynsiä täytyy liottaa väh. 30 min per käsi, huonommin kiinni olevat irtoavat jo 10-15 min jälkeen.

      Irrottamisen jälkeen tulee viilata kynnet huolellisesti lyhyiksi (oma kynsi on pehmentynyt rakennekynnen alla), poistaa asetonilla kaikki rakennekynsien jäämät (esim. kynsinauhan vierestä) ja sitten voisi vielä varovaisesti viilata kynnen päältä tarkoitukseen sopivalla puhdistus/kiillotusviilalla. Muista rasvata käsiä huolellisesti asetonin jälkeen sillä se todella kuivattaa ihoa tällaisessa käytössä!

      • Shiness

        Leikin juuri eilen irtokynsien kanssa. :) Tarkoitus oli lähinnä kokeilla niitä, en saanut kaikkia niin siististi joten otin ne sitten pois. Nämä siis olivat pelkät tipit jotka laitettiin kynsiliimalla paikalleen.

        Käytin poistamiseen poistoainetta joka sisältää paljon asetonia. Oli kyllä aikamoisen vaikeaa saada ne irti! Huonommin kiinnittyneet lähti helpommin, ja ehkä noin tunnin kuluessa sain viimeisetkin irti.

        Ja minä kun pelkäsin että ne napsahtelee irti käytössä.. ehei olivat niin tiukasti omissa kynsissä kiinni etteivät meinanneet edes poistoaineella irrota! Ensi kerralla ostan varmaan sitten tuota puhdasta asetonia jos olisi tehokkaampaa. :)


      • gssdgs
        Shiness kirjoitti:

        Leikin juuri eilen irtokynsien kanssa. :) Tarkoitus oli lähinnä kokeilla niitä, en saanut kaikkia niin siististi joten otin ne sitten pois. Nämä siis olivat pelkät tipit jotka laitettiin kynsiliimalla paikalleen.

        Käytin poistamiseen poistoainetta joka sisältää paljon asetonia. Oli kyllä aikamoisen vaikeaa saada ne irti! Huonommin kiinnittyneet lähti helpommin, ja ehkä noin tunnin kuluessa sain viimeisetkin irti.

        Ja minä kun pelkäsin että ne napsahtelee irti käytössä.. ehei olivat niin tiukasti omissa kynsissä kiinni etteivät meinanneet edes poistoaineella irrota! Ensi kerralla ostan varmaan sitten tuota puhdasta asetonia jos olisi tehokkaampaa. :)

        mä otin vaan pois varovasti ilman mitään aineita.


      • JokuVaa

        No meillä on sellasta ihmeen ainetta, mikä ei ole asetonia, mutta sellaista, mikä on tarkoitettu rakennekynsien ja irtokynsien poistoon.


      • Anonyymi
        JokuVaa kirjoitti:

        No meillä on sellasta ihmeen ainetta, mikä ei ole asetonia, mutta sellaista, mikä on tarkoitettu rakennekynsien ja irtokynsien poistoon.

        Mitä se semmonen on :)


      • Anonyymi

        Kiitos! Tämä auttoi 😊😊


      • Anonyymi

        Kun saat repimällä teko kynnet pois ja sun omiin kynsiin jää sitä liimaa miten se saada pois


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun saat repimällä teko kynnet pois ja sun omiin kynsiin jää sitä liimaa miten se saada pois

        Niin, no mulla lähtee ajan kanssa.


    • vaan näin

      kun minä tässä vähän aikaa sitten ostin tekokynnet niin liimasin ne kunnolla kiinni mutta pois ne oli myös helppo saada. minä vain otin vasemman peukun kynnen avulla ja työnsin sen sivusta oikean kynnen ja tekokynnen väliin ja se napsahti siitä aika mukavasti irti eikä ne kynnet edes mennyt rikki eikä omakaan kynsi vauroittunut
      :D:D mutta kannattaa sitten hoitaa liimat kynsistä kuorinta viilalla jonka saa toennäköisesti joka kaupungin seppälästä ;D
      jos irrotat minun oudolla konstillani etkä asetonilla kannattaa olla varovainen tämä on nopeampi konsti kun asetonin kanssa leikkiminen...

      • hessssss

        kaverini kanssa laitettiin yhdet teko kynne jotka oltii heittämässä roskiin.. ei saatu niitä irti.. sitte me alettii pillitämmää ja kamulla lähti tekokynsi pois.. miks mä.. se oli tosi tiukassa.. otettiin kynsisäkset ja alettii leikkaa sitä leikättii ja leikattii. (siitä tekö kynnestä) oma kynsi säästyi sitten lopulta kynsi lähti pois (siis teko) ihan hirvee kokemus


      • ihan hirveetä!
        hessssss kirjoitti:

        kaverini kanssa laitettiin yhdet teko kynne jotka oltii heittämässä roskiin.. ei saatu niitä irti.. sitte me alettii pillitämmää ja kamulla lähti tekokynsi pois.. miks mä.. se oli tosi tiukassa.. otettiin kynsisäkset ja alettii leikkaa sitä leikättii ja leikattii. (siitä tekö kynnestä) oma kynsi säästyi sitten lopulta kynsi lähti pois (siis teko) ihan hirvee kokemus

        ;))


      • Eltzu Vastailee

        :D Mä kokeilin tänään ekaa kertaa teko kynsiä yhteen sormeen,ja liimasin tiukasti. Enkä meinannu saada millään pois ja kun katsoin tän komman kokeilin samoin ja toimi xD Kiitos neivosta vaan :DDDDDD


    • Paskamarjat

      Mä laitoin tekokynnet ja en saanut millään irti sitten liuotin vähän kynsilakan poistoaineessa ja irrotin varovaisesti jotku lähti heti mutta joissakin oli niin tiukka liima että aika kauan väänsin mutta teko kynnet vaurioitu omat ei :(((

      • T31J4

        Tässä on se huono puoli että oma kynsi voi vaurioitua jos repäset kynnen pois noin vaa..itselleni kävi niin:(


    • Brunet 71 Gisela

      Vasaralla vetäiset joka kynteen niin tippuu itekseen.

      TERV Gosmetologi

    • Ei näin

      Juu, ei ainakaan asetonipohjainen kynsilakanpoistoaine toiminut. Kynnet sulivat mössöksi ja mössö piti rapata taltalla pois. Ei voi suositella.

    • peittotoimii

      koskin peittoon niin kynnet putosivat lattialle... siskoni kokeili myös samaa konstia, ja toimii! :) kokeilkaa ihmeessä!

      • Anonyymi

        Ei kyllä toiminu:(


    • joku123456789

      :D kiva, itelläni on kanssa ekaa kertaa, sitten halusin pois ja rupesin repimään niitä (kun en nyt tajunnut mitään) sitten siitä yhdestä kynnestä on jäljellä vaan mun omalla kynnellä ja vähän yli.se mun kynsi on repeytynyt ja sieltä tulee verta D'-: ja se sattuu kun kynsi taittuu siis onko kenelläkään vinkkejä miten saada irti ettei satu?pieni kipu ei haittaa mutta kun pelkään että siellä kynnen alla on tyyliin joku hermo ja kynsi ei kasva ikinä takas?jos keksitte neuvoja pian niin olen kiitollinen :3

    • RiannaTomlinson

      Tää tulee varmaan aika myöhään mutta ihs... Mä itse kokeilun ensimmäistä kertaa tekokynsiä. Itse liuotan noin 1dl kynsilakan poisto aineeseen. Kyllä lähtee kun on kärsivällinen:) ei kannata repiä.

      • Anonyymi

        Asetonihan haihtuu jos sitä laittaa johonkin astiaan


    • Piplu

      Revit tarpeeks kovaa tai hakkaat johonki kyl lähtee

    • Exeece

      Kääntäkää varovasti kynnen päästä alaas päin mutta todella varovasti

    • Anonyymi

      Käytin äsken ekaa kertaa teko kynsiä mun siskon Kaa en mitenkään saanu niitä irti mutta lopulta sain kun katsoin nuita kommentteja sain ne silleen että laitoin kynsilakan poisto ainetta toimii

    • Anonyymi

      Ihan hyvin nuo lähtee piheillä.

    • Anonyymi

      Moikka, pystyykö kynsilakan poistoaineella irrottamaan tekokynnet???

      • Anonyymi

        Luin muita kommentteja mut vissiin pystyy.
        :)


      • Anonyymi

        Juu


    • Anonyymi

      Mä laitan tänään ekaa kertaa teko kynnet mutta ne laitetaan jollain liimalla nii tiedättekö satuuko niiden irti otto?

    • Anonyymi

      Mä laitoin eilen illalla tekokynnet jane ei vieläkään lähtenyt

    • Anonyymi

      tää on TOSI myöhänen vastaus, mutta itellä ainaki toimii se että pistää johonkin kippoon tai kuppiin lämmintä vettä (semmosta aika kuumaa mut kuitenki että pystyt pitää käsiä siellä) ja pistät ne sormet/kädet sinne ja liuotat siellä ehkä 3-5min. sit sen jälkeen ne on helpompi ottaa pois sillä kynnen ja tekokynnen välistä liuuttamalla/repimällä tekniikka jutulla :DD ( selatkaa kommentteja ni löydätte ton repimis taktiikan, huomattavasti helpompaa ku on pitäny lämpimässä vedessä). tää toimii ainaki mulla tosi hyvin.

      • Anonyymi

        "Liu'uttamalla ja repimällä -tekniikka"?
        Luin kaikki kommentit, eikä siellä tuollaista tekniikkaa mainittu yhdessäkään. Mitä mahdat tarkoittaa? Joku lanka sinne kynsien väliin vai?


    • Anonyymi

      Miten saada tekokynnet pois jotka ovat olevat kaupasta ostettu?

      • Anonyymi

        Mä ite vaan laitan mun kynnen sen tekokynnen ja oman kynnen välin ja pidän siinä hetken niin ne napsahtelee pois aika nopeasti siitä. :)


    • Anonyymi

      Mä tein sillee, että napsauttelin ne irti kun oli pitänyt noin 5-10 min lämpimässä vedessä. Toimii ainaki mulla!

    • Anonyymi

      Pitää saada irti ei lähe vaikka repii

    • Anonyymi

      Repimällä

    • Anonyymi

      Juu en oo kun 15 vuotta myöhässä tästä keskustelusta, mutta toi hammaslankain saattais olla apuna tekokynsien irroittamisessa. Siis työntää sillä sen kynnen pois niinkun sieltä tekokynnen alaosasta/käden puolelta, ei kynnen kärjestä, sivuista vaan sieltä alhaalta niin työntää sieltä eteen päin/itsestään pois päin

    • Anonyymi

      Kannataa pitää lämpimän veden alla 3min ja sitten ottaa kynsilakanpoistoaine

    • Anonyymi

      Aika masokisti touhua. Saa ainakin noilla leikkimällä kunnon myrkyt kehoonsa. Onneksi mulla ei ole fetissiä noihin.

    • Anonyymi

      Laita kulhoon todella kuumaa vettä ja iloita

    • Anonyymi

      Minä saan tekokynnet pois kun heiluttelen niitä varovasti. Sen jälkeen ne rupeavat vähän irtoamaan. SUOSITTELEN KOKEILLA...

    • Anonyymi

      Ei nyt kyllä liity aiheeseen mutta kuinka kauan pidätte yleensä teko kynsiä

      • Anonyymi

        Itse pidän yleensä 1vrk mutta kaverini pitää niin kauan että irtoaa itsekseen


    • Anonyymi

      En saanu muute irti ku vaa tunkemalla hampaan tekokynnet ja kynnen väliin nii sitten lähti helposti ja kivuttomasti

    • Anonyymi

      Tekokynnet saa myös liottamalla kuumassa vedessä irti. Mutta tässä saattaa kestää jopa tunti. Itselläni meni yli puoli tunti irrottamiseen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1505
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1212
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1102
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    7. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      991
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe