Vanhat naiset vonkaa

Ossian

Vanhat naiset vonkaa chatilla nuoria miehiä.
On siinä se hyvä, että ne tekee työt.

23

17180

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joo'o

      vonkaa ne muuallakin kun chatissa. vähän kun on saanut alkoa sisäänsä niin ne on pahimpia..

      • Joopas

        No misa ne vanhemmat, alle 40 kymppiset paivystaa..


      • Pups

        Ja jatkoksi edelliseen..... ei niitä tarvitse chatissa vongata, kyllä ne vonkaa ihan itse.


    • jos joku

      skrupunen vanha ämmä oman lapsen ikäistä vonkaa,sama kun joku vanha skrupunen äijä pikku tyttöjä ahdistelee.Kummatkin yhtä säälittäviä.

    • Ulla

      Ihan päinvastoin Ossi poju,ei saa hetkekään olla rauhassa chatissa,jatkuvasti joku sun kaltaisesi pikku poju häiritsemässä. Kyllä oman ikäinen tai vanhempi mies enemmän kiinnostaa,mies jolla on kokemusta ja taitoa.

      • ja haukuttiin

        Haukut tuli 40 chatissa nuorelta mieheltä - heti sai kuulla olevansa vanha huora kun kohteliaasti sanoin, että "olen imarreltu kiinnostuksestasi mutta henk.koht. arastelen itseäni 10v nuorempia miehiä."

        Miksi pitääkin alkaa haukkumaan :(


    • Pups

      Kas, sinäpä harvinainen nykynuori olet, kun noin kammoksut kypsempää hameväkeä.

      Oman kokemukseni mukaan halukkaita untuvikkoja on ihan jonoksi asti, tietysti useimmat vonkaavat vain sitä yhden illan extreme-kokemusta, mutta onpa oikein antoisia pitempiäkin hellyys-hauskanpito-suhteita muodostunut. Aika aikaansa kutakin, enpä kuvittelekaan, että mikään sellainen loppuikää kestäisi.

      Eivät kaikki nuoret taitamattomia ole, todellisia luonnonlahjakkuuksiakin olen tavannut.
      Mieluummin minä söpöä nuorta miestä katselen kuin ikäistäni käpyä, joka useimmiten tositoimissa kaiken lisäksi on kangistunut mielikuvituksettomiin kaavoihinsa vällyjen välissäkin ja kehtaa vielä kysyä kahden minuutin äherryksen jälkeen "tuntuiko hyvältä?"

      Kaiken uhallakin, niin kauan kuin sokeripala suussa sulaa ja kantti antaa myöten aion pitäytyä itseäni vähintään parikymmentä vuotta nuoremmissa.

      • jepjep

        jos mies kirjoittaisi saman, syytettäisiin häntä vähintäänkin jo pedofiliasta. vai mitä tuumisit jos naapurin yli 40v pappa vokottelisi omaa n. 20v tytärtäsi?

        tyttäret jakoon sitten ihan rohkeasti vain, tasapuolisuutta tässäkin asiassa pitää olla ;P


      • Pups
        jepjep kirjoitti:

        jos mies kirjoittaisi saman, syytettäisiin häntä vähintäänkin jo pedofiliasta. vai mitä tuumisit jos naapurin yli 40v pappa vokottelisi omaa n. 20v tytärtäsi?

        tyttäret jakoon sitten ihan rohkeasti vain, tasapuolisuutta tässäkin asiassa pitää olla ;P

        Siis nyt ei ollut kysymys siitä, että minä vonkaisin (liian ujo ja ylpeä sellaiseen) vaan yksinkertaisesti otan vastaan (jos huvittaa) kun tarjotaan. Pedofiili en ole missään mielessä.

        Toisekseen ... en ole nelikymmpinen, vaan lähempänä kuuttakymmentä, tyttäristä vanhempi on ehtinyt olla aviossa jo 19 vuotta ja nuorempikin 9 v.


      • N46

        TÄYSIN SAMAA MIELTÄ


      • Kypsistä kokemusta
        Pups kirjoitti:

        Siis nyt ei ollut kysymys siitä, että minä vonkaisin (liian ujo ja ylpeä sellaiseen) vaan yksinkertaisesti otan vastaan (jos huvittaa) kun tarjotaan. Pedofiili en ole missään mielessä.

        Toisekseen ... en ole nelikymmpinen, vaan lähempänä kuuttakymmentä, tyttäristä vanhempi on ehtinyt olla aviossa jo 19 vuotta ja nuorempikin 9 v.

        Vastailehan, pupsiseni tai muutkin vähintään 40 naiset, minulle. Kivannäköinen ja -tapainen 35 v mies, jolla kaikki parhaat seksikokemukset nimenomaan tällä ikäerolla. Jutellaan mailissa lisää ja tutustutaan, teitä ei ole nimittäin helppo "iskeä" ravintolassa tai muualla. [email protected]


      • KARTTE
        N46 kirjoitti:

        TÄYSIN SAMAA MIELTÄ

        OLEN 46V MIES. MULLA ON OLLUT SALASUHDE 21 VUOTTA VANHEMPAAN LIHAVAAN NAISEEN JO 10V. KÄYN HARVAKSELTAAN AUTTELEMASSA SITÄ JA SE ANTAA AINA TUSSUA PALKKIOKSI. ON HYVÄ KUN SAA TYÖNTÄÄ PALJASTA KALUA PELKÄÄMÄTTÄ TIINEYTTÄ. ITE SE EI SAA ORKKUA MUTTA TYKKÄÄ KUN TYÖNNÄN JA TYHJENNÄN ITTENI SEN SISÄÄN. SE OOTTAA MUA AINA TUSSU PALJAANA JA RASVATTUNA. KYLLÄ ME JUTELLAANKI. SE YMMÄRTÄÄ ETTÄ EN HALUA MUITTEN TIETÄVÄN IKÄEROMME TAKIA. PUHUTAANKI AINA SALAPANOSTA.


    • elähä nyt

      vai vanhat naiset vonkaa :D etkös nuori kolli ole mielissäs kun saat hyvän opettajan ;)

      • N46

        Ei ole tullut valituksia, rakastaja 23 v nuorempi


    • eikä pelkästään chahtissa. mutta ei se ole vanhempien neitosten yksinoikeus, niin tekee myös nuoremmat. eipä tuossa nyt ole mitään pahaakaan, saahan sitä kysyä, ja flirtti saa aina hyvälle tuulelle.

      useimmilla aikuisilla naisilla on kuitenkin tapoja, eivätkä he ala heti nimittelemään pakit saatuaan (päin vastoin kuin useat keskenkasvuiset pissalaurit ja -liisat).

      Primitiivireaktioista usein huomaa toisen arvokkuuden ja charmin, tai sen puutteen.

    • n24

      Ottaa niin lujaa päästä ko jotku yli ikäiset vonkaa perään. Työskentelen turvallisuusalalla ja se jos joku on kuulema vanhempien miesten mieleen... Missä on minun ikäiset ja hiemen vanhemmat kiinnostuneet sekä viriilit miehet??? Ihmettelen vain, koska oma kulta viel hakuses, enkä mä heti sulhaselleni halua hautajaisia järjestää.
      Ymmärrän hyvin miksi sua ei sytytä paljon vanhemmat nettivonkaajat.

      • hmjaa..
        jäin tässä pohtimaan kun luin tuota tekstiäsi uudestaan että kun itsekin saattaisin tuntea ehkä vetoa turvallisuusalalla työskentelevään naiseen (fiktiivinen esimerkki siis, toki täysin tapauskohtaista) niin ...

        Eli vastauksena kysymykseesi; täällä on ainakin yksi hieman vanhempi kiinnostunut viriili mies.

        ääh, nyt hukkui kyllä ajatus totaalisesti. sen siitä saa kun alkaa ajattelemaan liikaa niitä turvallisuusalan neitosia :DDD


      • n24
        doctrine kirjoitti:

        hmjaa..
        jäin tässä pohtimaan kun luin tuota tekstiäsi uudestaan että kun itsekin saattaisin tuntea ehkä vetoa turvallisuusalalla työskentelevään naiseen (fiktiivinen esimerkki siis, toki täysin tapauskohtaista) niin ...

        Eli vastauksena kysymykseesi; täällä on ainakin yksi hieman vanhempi kiinnostunut viriili mies.

        ääh, nyt hukkui kyllä ajatus totaalisesti. sen siitä saa kun alkaa ajattelemaan liikaa niitä turvallisuusalan neitosia :DDD

        Vais niin meinaat ;o)
        Iloista kesää sulle =)


      • n24 kirjoitti:

        Vais niin meinaat ;o)
        Iloista kesää sulle =)

        samoin sinulle :)


    • rollator

      Minkälaisen kuvittelet vanhan naisen olevan. 20 vuotiaan vinkkelistä, 50 kymppinen on täysin ikäloppu, rollatorin avulla kulkeva vanhus. 35 vuotias on jo kokenut ja nähnyt, eikä 50 v olekaan enää niin vanha. Naiset ovat "ainakin osa", pitäneet itsestään huolta. Vaikuttavat varsin mielenkiintoisilta ja jos pääsee lähietäisyydelle, niin heistä hehkuu kypsyys, joka saatta vetää puoleensa. Jos pääset vielä koskettamaan, ei iho olekaan täysin rupsahtanut ja muodotkin ovat säilyneet kohdillansa. Myös 35 vuotiaalla voi olla elämäkokemusta, ero, kuolema ym. ja silloin myös kokemukset voivat yhdistää. Ei me vanhat naiset mitään vongata, me annetaan vaan palaa ja nautitaan elämästä ennen rollatoria.

    • millie

      Eihän sille mitään voi, että tulee katseltua nuoria miehiä sillä silmällä ja jos vielä lähietäisyydelle pääsee on tilaisuutta käytettävä hyväksi. Jos itsekin vetää puoleensä nuoria miehiä, niin asiahan on ok, kunhan molemmat ovat täysi-ikäsiä. Monesti vanhemmat naiset ja nuoret miehet sopivat ihan hyvin yhteen petipuolella. Annetaan palaa.

    • 124234234234

      Riippuu vähän. Jos joku 30-40- vuotias hyvin säilynyt, timmikroppainen nainen tulee vonkaamaan totta kai lähden heti sänkyyn hänen kanssaan. Jos nainen on lihava tai kulahtanut, ei kiitos, hyi.

    • perseroiske333

      misä ne vonkaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      341
      3841
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1709
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1510
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      59
      1473
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1318
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1302
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1285
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      194
      1231
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1167
    Aihe