"hevosleiri"

Ria

Asun Espoossa ja olisin kiinnostunut 2-7 päivää kestävästä hevosleiristä??
Olen kohta 12v. Missähän niitä leirejä pidettäisiin ja paljonkohan ne maksavat?
t.hevoshullu

5

1733

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jou

Leirejä pidetään yleensäratsastuskouluilla kesällä... hinnat on 50-300euoroa

• miikero

Joka kesä järjestetään kymmenittäine ripuolella suomea eri hintaisia/tasoisia leirejä. Yleensä ne kestävät n. viikon.

Leirit varataan yleensä jo talvella, tietysti peruustuspaikkoja voi vielä kysellä myöhemminkin. Jotkut leirit ovat alkeisleiriejä, jotkut yleisleirejä. Sitten on vielä esim. hyppäämiseen painottuneita esteleirejä, seniorileirejä aikuisille ratsastajille...

Jótkut tallin järjestävät myös hoitoleirejä, eli missä opetellaan hoitamaan/käsittelemään hevosta. Eri hevoslehdissä (Villivarsa, Hippos, Hevoshullu) löytyy paljon leiri-esitteitä.

Yleensä leirit järjestetään joko ratsastuskouluilla tai sitten joillain eläintiloilla/maatiloilla.
        Suomen Ratsastjainliiton sivuilta http://ratsastus.fi löydät kaikki SRL;n hyväksymän ratsastuskoulut. Monella koululla on myös internetissä kotisivut, ja kotisivuilla tietoa leireistä!

• 1000%Hevoshullu

Millitallilla järjestetään leirejä koko kesän. Millitalli sijaitsee Nummelassa ja hinta on ihan kohtuullinen. Olen itse ollut siellä jo monena kesänä!!! Sinne vaan :) Siellä on mukava henkilökunta sekä söpöt ja kivat ponit.

• jippiiiii

MILLITALLI ON NIIIIN PARAS!! SINNE VAAN!!

• K

Kannattaa kokeilla myös Kokkomäen tallia jos tahdot ratsastaa paljon! Myös Keski-Suomen ratsastuskeskusta eli Larjan tallia ( :

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kela tukee virallisesti Pride-liikettä

Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k
      Maailman menoa
      99
      4169
    2. Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa

Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k
      Maailman menoa
      46
      2974
    3. Hitaille omat kassat

Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille
      Maailman menoa
      276
      2541
    4. Jorma Lind kuollut

Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet
      Maailman menoa
      61
      2186
    5. Mikä on kaunein

Ja hellyttävin hetki irl kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      72
      1466
    6. Mahdatko ymmärtää sitä

Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen
      Ikävä
      76
      1320
    7. Kävisikö tällainen sopimus?

Olisitko valmis juttelemaan jo ensi viikolla kahden kesken?
      Ikävä
      95
      1215
    8. Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!

Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei
      Kaste
      691
      1101
    9. Nyt kerrot mies mitä ajattelet minusta

Ihan suoraan ja suodattamatta.
      Ikävä
      71
      1014
    10. Mitä yhteistä sinulla

on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?
      Ikävä
      60
      993
    Aihe