Nenänuuskan haitat?

Jesse James

Niin tietääkö kukaan huonontaako nenänuuska kuntoa?
Onko jotain haittoja?

12

4111

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jos laitat--------

      kysyin lääkäriltäni, ja hän kertoi suoraan et kun laittaa hanuriin niin haittavaikutukset ovat minimaaliset, oleppas hyvä !

      • Jesse James

        Oletko hauskakin kaveri?
        Tietääkö kukaan vastatusta tohon kysymykseen?


      • auttaa
        Jesse James kirjoitti:

        Oletko hauskakin kaveri?
        Tietääkö kukaan vastatusta tohon kysymykseen?

        allergiaaikana allergioihin. aiheuttanee nenäsyöpää jatkuvassa säännöllisessä 40v kestäneessä käytössä( ei aiheuta, lisää riskiä) mut tällee lyhyel tuntumal joku voi luulla et vedät jtn. huumetta ja soittaa poliisit.. mist ees saat sitä, vois itekki kokeilla, vaik käytänki muuten normaalii irtoettania


      • Jesse James...
        auttaa kirjoitti:

        allergiaaikana allergioihin. aiheuttanee nenäsyöpää jatkuvassa säännöllisessä 40v kestäneessä käytössä( ei aiheuta, lisää riskiä) mut tällee lyhyel tuntumal joku voi luulla et vedät jtn. huumetta ja soittaa poliisit.. mist ees saat sitä, vois itekki kokeilla, vaik käytänki muuten normaalii irtoettania

        Saksasta saa....
        Kuntoon tuo ei taida vaikuttaa?


      • HOIVELI
        auttaa kirjoitti:

        allergiaaikana allergioihin. aiheuttanee nenäsyöpää jatkuvassa säännöllisessä 40v kestäneessä käytössä( ei aiheuta, lisää riskiä) mut tällee lyhyel tuntumal joku voi luulla et vedät jtn. huumetta ja soittaa poliisit.. mist ees saat sitä, vois itekki kokeilla, vaik käytänki muuten normaalii irtoettania

        itse olen allergikko vai miten se kirjoitetaan niin itsellä ainakin tuli verta nenästä muutaman viikon käytön jälkeen


      • nautiskelija!
        Jesse James kirjoitti:

        Oletko hauskakin kaveri?
        Tietääkö kukaan vastatusta tohon kysymykseen?

        Älä halveksi vastausta, vaikka se olikin vähän huolimattomasti motoiltu. Kyllä tosi on, että peräsuolen kalvot kestävät huomattavasti paremmin tupakan ärsyttävää vaikutusta kuin nenän. Ja toinen etu joka 'persenuuskasta' tulee on se, että niin voi käyttää melkein mitä tupakkaa tahansa. Amerikkalaisia savukkeita tosi suositellaan välttämään siksi, että ne sisältävät sellaisia riippuvuutta aiheuttavia tuntemattomia kemikaaleja, joiden vaikutusta perän kautta nautittuna ei ole vielä tutkittu.


      • Kaikkeemuutakuvekohuuli
        auttaa kirjoitti:

        allergiaaikana allergioihin. aiheuttanee nenäsyöpää jatkuvassa säännöllisessä 40v kestäneessä käytössä( ei aiheuta, lisää riskiä) mut tällee lyhyel tuntumal joku voi luulla et vedät jtn. huumetta ja soittaa poliisit.. mist ees saat sitä, vois itekki kokeilla, vaik käytänki muuten normaalii irtoettania

        Saa ihan suomesta tai netistä tilaamalla :) sen myyminen on sallittua suomessa


      • Kaikkeemuutakuvekohuuli
        auttaa kirjoitti:

        allergiaaikana allergioihin. aiheuttanee nenäsyöpää jatkuvassa säännöllisessä 40v kestäneessä käytössä( ei aiheuta, lisää riskiä) mut tällee lyhyel tuntumal joku voi luulla et vedät jtn. huumetta ja soittaa poliisit.. mist ees saat sitä, vois itekki kokeilla, vaik käytänki muuten normaalii irtoettania

        Saa ihan suomesta tai netistä tilaamalla :) sen myyminen on sallittua suomessa


    • ......

      itte oon jonkin verran nenänuuskaa käyttäny, on kätevä keksintö, mutta ei siit oikee saa paukkui.

      • Jesse James

        Onko kuntosi laskenut käytössä?


      • ..........
        Jesse James kirjoitti:

        Onko kuntosi laskenut käytössä?

        Olen nenänuuskaa käyttänyt~20purkkia ja tavallista irtonuuskaa 4.v..kunnossa en ole huomannut mitää laskusuuntaista.


      • _bröns_
        .......... kirjoitti:

        Olen nenänuuskaa käyttänyt~20purkkia ja tavallista irtonuuskaa 4.v..kunnossa en ole huomannut mitää laskusuuntaista.

        Oot käyttäny jo neljä vuotta nuuskaa?! Mitä vaikutuksia? Onko ikenet huonona? Hampaita tippunu? Ite oon vasta joku 8 kiekkoo tykitelly ja utelias siitä missä vaiheessa alkaa muutoksia näkyä. En siis säännöllisesti (ainaka viä) käytä nuuskaa vaan tupruttelen tupakkaa, mutta aina kun käytän parikin päivää putkeen niin on ikenet kipeinä. Irtonuuskaa oon aina käyttäny koska siitä irtoo paremmin tavara ku pussista. Aina ku on ikenet kipeenä nini siellä on pieni valkonen rakkula. Mistä lienee johtua? Onko alahuulessa nuuskan pitäminen hyvä vaihtoehto?
        Kiitos jo etukäteen vaivasta vastata.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1635
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      80
      1275
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      92
      1190
    4. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      2
      1112
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1106
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1049
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      21
      1001
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      942
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      917
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      10
      788
    Aihe