Ystäviä Raahesta

Lonely

Löytyiskö 24-vuotiaalle tyttöselle naispuoleisia tosiystäviä Raahen alueelta vaikkapa kahvittelun ja lenkkeilyn merkeissä. Olen siis ihan hetero ja parisuhteessakin, mutta ystäviä ei oikein ole liiaksi asti. Olisi kiva jakaa asioita jonkun kanssa, shoppailla, harrastaakin jotain kivaa ym. Olen aluksi aika ujo ja hiljainen, enkä ystävysty kovin helposti, siksi ehkä ystäviä ei olekaan liikaa. Mutta sinä samoin tunteva ystäviä kaipaava nainen meilaile, niin tutustutaan!

42

4434

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yksinäinen

      Heippa!
      Olen 34v perheellinen, avoliitossa ja asun raahessa. Olis kiva tutustua sinuun, sillä itse haen kans täältä raahesta ystäviä naisista. Jos haluut tutustua niin laitappas osoitetta mihin vois vaikka viesteteillä!!

      • kavereita kaipaileva

        Hei!

        Jos vielä kaipailet kavereita,kirjoitapa minulle. Olen 27-vuotias ,naimisissa oleva nainen

        [email protected]


    • kokemusta on

      et kai vai luule, että Raahesta ystäviä saat varsinkaan jos olet tullut toiselta paikkakunnalta.
      Täällähän on jokaisella omat ystävät ja pienet piirinsä ei niihin ulkopuolisia oteta. Ei minuakaan ole vielä kelpuutettu näihin piireihin vaikka olen asunut täällä melko kauan. Mutta onnea kuisteskin hakuusi toivottavasti löydät ystäviä.

      • ex-Rhe

        22v Raahessa asuneena voin yhtyä edelliseen mielipiteeseen. Luulin tilanteen kyllä muutuneen.

        Toisaalta tämä on ihan tyypillinen ongelma vasta pikkukaupunkiin muuttaneille.

        Tsemppiä.


      • Mimmu_
        ex-Rhe kirjoitti:

        22v Raahessa asuneena voin yhtyä edelliseen mielipiteeseen. Luulin tilanteen kyllä muutuneen.

        Toisaalta tämä on ihan tyypillinen ongelma vasta pikkukaupunkiin muuttaneille.

        Tsemppiä.

        ...PUHUJIIN! Siis ei todellakaan mitään mahdollisuuksia tutustua raahelaisiin sisäpiireihin, ellet ole esim. 3 vuoden koulutksessa täällä, jolloin on pakko tutustua opiskelukavereihin. Isommat kaupungit kuten Oulu, Tampere, Jyväskylä ovat täysin erilaisia. Eihän tänne Raahen "sisäsiittolaan" ketään ulkopuolisisa huolita. Ei ihme että Raahella on huono maine levinnyt jo muuallekin suomeen! HUH!!


      • tatu
        Mimmu_ kirjoitti:

        ...PUHUJIIN! Siis ei todellakaan mitään mahdollisuuksia tutustua raahelaisiin sisäpiireihin, ellet ole esim. 3 vuoden koulutksessa täällä, jolloin on pakko tutustua opiskelukavereihin. Isommat kaupungit kuten Oulu, Tampere, Jyväskylä ovat täysin erilaisia. Eihän tänne Raahen "sisäsiittolaan" ketään ulkopuolisisa huolita. Ei ihme että Raahella on huono maine levinnyt jo muuallekin suomeen! HUH!!

        Ei oteta ulkopuolisia ei. Ja ei ees kiinnosta enää mennä sellaisten piireihin jotka pitää itteään muita parempina? Raahelaiset = JIHUU! Onpa mukamas parempii ku jotku muualta tulleet. Väitän päinvastaista! Eläissään en oo näin ankeeta kohtelua saanu ku Raahessa, vaikka olen asunu viidellä eri paikkakunnalla, isommilla ja pienemmillä ku Raahe! Et miettikää sitä!


      • Mää oon Raahesta
        tatu kirjoitti:

        Ei oteta ulkopuolisia ei. Ja ei ees kiinnosta enää mennä sellaisten piireihin jotka pitää itteään muita parempina? Raahelaiset = JIHUU! Onpa mukamas parempii ku jotku muualta tulleet. Väitän päinvastaista! Eläissään en oo näin ankeeta kohtelua saanu ku Raahessa, vaikka olen asunu viidellä eri paikkakunnalla, isommilla ja pienemmillä ku Raahe! Et miettikää sitä!

        Raahelaiset eivät itseään muita parempina. Päin vastoin. Raahelaiset eivät vain osaa kommunikoida muuten kuin ns. vittuilemalla. Sen verran häveliästä väkeä kuitenkin ovat, etteivät vieraille vittuile aivan heti. Muualta tulleet saavat täällä siis parempaa kohtelua kuin paljasjalkaiset raahelaiset. Mieti miltä tuntuu olla raahelainen Raahessa. Pelkkää vittuila päivästä toiseen.


      • Anonyymi
        Mää oon Raahesta kirjoitti:

        Raahelaiset eivät itseään muita parempina. Päin vastoin. Raahelaiset eivät vain osaa kommunikoida muuten kuin ns. vittuilemalla. Sen verran häveliästä väkeä kuitenkin ovat, etteivät vieraille vittuile aivan heti. Muualta tulleet saavat täällä siis parempaa kohtelua kuin paljasjalkaiset raahelaiset. Mieti miltä tuntuu olla raahelainen Raahessa. Pelkkää vittuila päivästä toiseen.

        Raahessa lestat pyörittävät piiriään joka paikassa.se on ongelma josta päästävä eroon.hyväveli toimii ja esim raiskaukset painetaan villasella ei niitä lehtiin paineta.no kyllä totuus tulee esiin näilläkin ääliöillä ja katsotaan mitä sitten.


      • Anonyymi
        Mimmu_ kirjoitti:

        ...PUHUJIIN! Siis ei todellakaan mitään mahdollisuuksia tutustua raahelaisiin sisäpiireihin, ellet ole esim. 3 vuoden koulutksessa täällä, jolloin on pakko tutustua opiskelukavereihin. Isommat kaupungit kuten Oulu, Tampere, Jyväskylä ovat täysin erilaisia. Eihän tänne Raahen "sisäsiittolaan" ketään ulkopuolisisa huolita. Ei ihme että Raahella on huono maine levinnyt jo muuallekin suomeen! HUH!!

        Äläs nyt! Ettäkö Oulu olisi toisenlainen? Ei muuten ole!
        Palasin Ouluun 40 v muualla asumisen jälkeen ja asunut täällä sen jälkeen 10 v. Yksi pariskunta tuttu 50 v takaa, joskus soitellaan ja vielä harvemmin nähdään. Toinen, vähän sukulainen, pariskunta tullut joskus tutuksi, nyt pahasti sairaita molemmat. "Oman" talon (uudehko kerrostalo) asukkaista arviolta puolet tunnen ulkonäöltä, jopa sukunimeltäkin. Yksi tuli puolitutuksi, mutta sairastui muistisairauteen. Hallituksen jäsenet tunnen ulkonäöltä ja sukunimeltä ja tekemistään rikoksista taloyhtiötä vastaan. Ja aivan oikein arvattu - lestoja ovat! Eikä hallitukseen halua muut kuin nämä lestat ja nehän surkeilematta varastavat taloyhtiöltä useita tuhansia joka vuosi ja "kaikki" tietävät tämän. Minkäs teet? Itsekin olin hallituksessa muutaman vuoden, mutta en saanut tietää mitään talon asioista enkä pystynyt yksin vaikuttamaan mihinkään enkä vastustamaan varkauksia.


    • Ninni

      Minäkin olen aika yksinäinen, kaverit ovat lähinnä vain hyvänpäivän tuttuja joiden kanssa en koskaan käy missään. En tunne paljonkaan raahelaisia mutta olisi kiva tutustua...

      • Yksinäinen minäkin

        Hei!
        Minulla kans tuttuja..mut ystävät puuttuvat ja olis kiva tutustua uusiin ihmisiin ja löytää ystäviä täältä raahesta. Laitatko osoitteesi, mihin voisin kirjoittaa??


      • Ninni
        Yksinäinen minäkin kirjoitti:

        Hei!
        Minulla kans tuttuja..mut ystävät puuttuvat ja olis kiva tutustua uusiin ihmisiin ja löytää ystäviä täältä raahesta. Laitatko osoitteesi, mihin voisin kirjoittaa??

        Juu olisihan se kiva jos voitaisiin mailailla ja tutustua. Mun osoite on [email protected].
        Kirjoitellaan =)


      • masa

        mulla sama ongelma, muutin 4 vuotta sitten raaheen mut ei vieläkään kunnon kaveria.
        raahelaisiin on vaan niin pirun vaikea tutustua kunnolla...


      • Lonely

        Olisipa kiva, että kirjoittelisit osoitteeni on [email protected]
        Toivottavasti palataan pian asiaan!


      • Lonely
        Lonely kirjoitti:

        Olisipa kiva, että kirjoittelisit osoitteeni on [email protected]
        Toivottavasti palataan pian asiaan!

        Tuo äskeinen viesti meni vähän harakoille, kun en ole kovin kokenut näissä miten vastataan kenenkin viesteihin. Siispä Ninni ja yksinäinen kirjoitelkaa olisi ihana tutustua! Osoite on siis: [email protected]


      • -82
        Lonely kirjoitti:

        Tuo äskeinen viesti meni vähän harakoille, kun en ole kovin kokenut näissä miten vastataan kenenkin viesteihin. Siispä Ninni ja yksinäinen kirjoitelkaa olisi ihana tutustua! Osoite on siis: [email protected]

        Saiskos alkuperäinen raahelainen kirjoitella myös, vaikka meitä on kovasti mollattu?


      • Satu
        masa kirjoitti:

        mulla sama ongelma, muutin 4 vuotta sitten raaheen mut ei vieläkään kunnon kaveria.
        raahelaisiin on vaan niin pirun vaikea tutustua kunnolla...

        ja siitä on jo kohta vuosi ku muutin tänne :( joskus tuntuu todella ikävältä


      • masa
        Satu kirjoitti:

        ja siitä on jo kohta vuosi ku muutin tänne :( joskus tuntuu todella ikävältä

        mulla ainakin on parhaat kaverit vieläkin siellä mistä olen kotoisin.
        kaverit täällä on työ- tai opiskelukavereita, mutta ei me kyllä muuten paljoa tavata.


      • Lonely
        -82 kirjoitti:

        Saiskos alkuperäinen raahelainen kirjoitella myös, vaikka meitä on kovasti mollattu?

        Olisi kiva jos kirjoittelisit -82. Osoite on siis: [email protected]


      • ystäviä kaipaileva
        Ninni kirjoitti:

        Juu olisihan se kiva jos voitaisiin mailailla ja tutustua. Mun osoite on [email protected].
        Kirjoitellaan =)

        Hei!

        Jos vielä kaipailet kavereita,kirjoitapa minulle. Olen 27-vuotias ,naimisissa oleva nainen

        [email protected]


      • kamuja kaipaava
        Satu kirjoitti:

        ja siitä on jo kohta vuosi ku muutin tänne :( joskus tuntuu todella ikävältä

        Hei!

        Jos vielä kaipailet kavereita,kirjoitapa minulle. Olen 27-vuotias ,naimisissa oleva nainen

        [email protected]


      • Anonyymi

        Minkä ikäinen oot


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä ikäinen oot

        Lähes 20 vuotta vanhempi kuin tuo kirjoittamani.


    • Hei!

      Se on muuten täysin totta mitä näistä viesteistä lukee. Minäkin olen jo muutamia vuosia asunut täällä raahessa ja enpä voi sanoa, että täältä ois muita kuin työtuttuja löytynyt! Onneksi tosi ystäviä on mutta asuvat muualla. Mutta Lonely jos olet vielä etsimässä tosiystävää niin laita viestiä.

    • ei alkuperäinen

      oon 20v miehenalku ja muutin raaheen nelisen vuotta sitten opiskelun takia mutta en ole vieläkään löytänyt kunnon ystäviä.

      mukava lähtee käymään viihteelläkin yksin kun ei ole kavereita keiden kanssa mennä. ja baareissa mulkoilaan vihaisesti kun yrittää mennä puhumaan jonkun seurueen kanssa.

      tutustu siinä sitten kehenkään...

    • Erkka

      Eero hei kirjoittele

    • kamuja kaipaileva

      Hei!

      Jos vielä kaipailet kavereita,kirjoitapa minulle. Olen 27-vuotias ,naimisissa oleva nainen

      [email protected]

      • Nimetön

    • friend14

      Vieläkö ystäväpyynnöt täällä voimassa =) ?

      • raahelainen 89

        Täällä kaivataan ystäviä myös :)


    • maailmanlaidaltaa

      ystävä on aina ystävä vaikka hässisi ystävän miestä tää ystävä niin ystävällinen.

    • kieko

      Oho!! Mukava muuttaa raaheen kun niin hyvin otatte uudet asukkaat vastaan. Kauhulla odottaen sitä päivää :D

      • ParisSubuTexasRHE

        Monet ovat yhtä kettumaisen näköisiä kuin Oulussa, eli ei ole paikallista osoittaa "smalltalkkia" toki se kuori avautuu, jos lähdet eri suuntiin yö elämään? alko tai subutexas?


    • 20v

      Täälläkin olisi yksi ystäviä raahesta kaipaileva! :)

      • jenzku1

        Onko maili osoitteita


    • Anonyymi

      Mene rauhanyhdistykselle niin löydät kaikki tarvittavan raahen tilanteesta ja ehkä ystävänkin .mutta varo lestat ovat perkeleitä.

      • Anonyymi

        Varo kommunisti setiä niillä on pahat mielessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varo kommunisti setiä niillä on pahat mielessä.

        Yhtä pahoja ovat kuin lestaperkeleet!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhtä pahoja ovat kuin lestaperkeleet!

        Kommarit ei oo pedofiilejä...kun taas...lipevät lestat..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kommarit ei oo pedofiilejä...kun taas...lipevät lestat..

        Missä tämmöisen tulokseen olet päässyt. Kommarit vuosittain Thaimaassa ... nuoria poikia ja tyttöjä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä tämmöisen tulokseen olet päässyt. Kommarit vuosittain Thaimaassa ... nuoria poikia ja tyttöjä.

        Yleisesti tiedossa, mee auttaan uhreja, paskalesta.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1739
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1654
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      71
      1495
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      59
      1482
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      56
      1370
    6. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      92
      1370
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      17
      1342
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      18
      1186
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1140
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1124
    Aihe