Oulusta löytyy muutamia hyviä asiansa osaavia akuhoitajia ja yksi niistä ottaa vastaan Edenissä hoito-osastolla. On syntyjään kiinalainen ja osaa kyllä hoitaa. Tosi symppis ihmiseksi.
Siinä Anttilan tavarataloa vastapäätä olevassa pienessä lääkärikeskuksessa on kivun hoitoon erikoistunut ja akupunktiohoitoa antava lääkäri. Valitettavasti en muista paikan nimeä, mutta Oulu-lehden (ilmaisjakelu) Terveydeksi-palstalla se on mainittu.
Oulussa on tarjontaa jo aikas hyvin. Nyt seuraavana viikonloppuna on lopputentit Esa Hallamäen koulutuksesta joka oli 3vuotinen. Oululaisia meitä on kurssilla 6kpl. Voin julkaista täällä muittenkin nimet ja yhteystiedot kunhan luvan heiltä saan. Tässä kuitenkin omat: Juha Ylitalo Kellon Hieronta
041-4888768
Hei
Minulla on diabets tyyppi 2! Sairaus sinänsä
aikahyvässä tasapainossa, mutta ongelma jalkojen
kipuilut varsinkin nukkumaan mennessä estävät
tehokkaasti uneenpääsyä! Ja juuri tähän tarvitsisin
apua! Kipualue molempien jalkojen nilkasta alaspäin
On tiettävästi diabeteksestä johtuvaa! Ilman unen
apulaista hermostuminen on aivan varmaa! Korvissani
myös tinnitystä! Yritetty poistaa tynnitys yksi kerta mutta ei onnistunut! Tietysti akubunktiolla
Tiedän reakoivani ko, hoitomuotoon aivan
varmasti! Apua ollut monista muista kerroista!
Esim välilevyn (4-5)välissä pullistuma ja vasemmas
sa jalassa tosi kovat kipupisteet! Akuhoidolla ka
tosi ja siihen loppuivat kipulääkkeiden syönnit
Ja monia muita vikoja hoidettu mallikkaasti!
Em.kiputiloihin toivon apua mutta vain ammatti-ihmiselltä! Ja sillä ehdolla että on saatu tuloksia aikaseksi ko. vikojen kanssa
Voimia ja jaksamista eteenkin päin!
Ps. Entäpä OULUSSA em.ehdot täyttävä ammattilainen
Miten olisi 08 alue?
Mikähän tämä Oulussa uusi kolmen kiinalaisen tohtorin akupunkio-yrityksen nimi oli? Joskus tässä loppu kesästä oli juttukin Forum24:ssa. Yhteystietoja kaipaisin minäkin tähän nimenomaiseen yritykseen...
Ajanvaraukset 040-740 1918, Isokatu 28 as 22. Anttilan tavarataloa vastakkaisella puolella.
Itse olen tänä syksynä käynyt kaksi kertaa ja toisella kerralla tuntui jo että olen saamassa apua ongelmaani. Sairastan Parkinsonin tautia.
akupunktiosta apua, kun olen herkistynyt kosteusvauriomikrobeille, ja poskionteloni turpoavat ja päätä särkee helposti myös voimakkaiden hajujen vaikutuksesta ? Onko kenelläkään kokemusta ?
Perinteisen Kuunalaisen Lääketieteen mukaisia akupunktiohoitoja löytyy mm. NEO eheä olo luontaishoitokeskuksesta. Hallituskatu 10 B 90100 Oulu p. 08 373 370 tai www. eheaolo.fi
Vastasinpahan tähän kysymykeen aikaisemmin ja lähettämisen jälkeen huomasin kirjoitusvirheen NEO:ssa on tarjolla siis Perinteisen Kiinalaisen Lääketieteen mukaista akupunktiohoitoa ja Eedenissä ennen toiminut tri Zhu ottaa vastaan siellä. yhteystiedot edellisessä viestissäni.
akupunktiota en ole saanut häneltä mutta tuota tuina hierontaa (perustuu kaiketi samaan) olen saanut mm. issiasvaivoihin ja auttanut on. Ei tyrkytä nuita neuloja jos osaa hoitaa käsillään.
Oulussa on akupunktiohoitokeskus Aku-Apu Isokatu 28 as 22, 90100 Oulu, sieltä saa apua kaikkiin kiputiloihin,migreeniin, astmaan, iho-ongelmiin,naistentauteihin, laihdutukseen ym.
Ajanvaraukset 040-7401918
Unettomuuteen on ollut apua aika monilla. Minua itseänikin akupunktio tuntuu rentouttavan kovasti, mutta kun parina kertana olen ollut ryhmässä, jossa akupunktiota on annettu, siellä on jotkut jopa nukahtaneet kesken kaiken. Rentoutukseen akupunktiosta lieneekin parhaat kokemukset minulla.
Meridiaani-hoitohuone
Tiedän ainakin että Meridiaani-hoitohuone Heikinkadulla tarjoaa akupunktiohoitoja. On varmasti muitakin. www.meridiaanihoitohuone.comLöytyy
Oulusta löytyy muutamia hyviä asiansa osaavia akuhoitajia ja yksi niistä ottaa vastaan Edenissä hoito-osastolla. On syntyjään kiinalainen ja osaa kyllä hoitaa. Tosi symppis ihmiseksi.Yhteystiedot
Kerrotko tämän kiinalaisen yhteystiedot. En ainakaan googlella löytänyt. Kiitos!Ei löydy
Oulussa on tällä hetkellä tosi huono akupunktiohoito tilanne.yksi vaihtoehto
Siinä Anttilan tavarataloa vastapäätä olevassa pienessä lääkärikeskuksessa on kivun hoitoon erikoistunut ja akupunktiohoitoa antava lääkäri. Valitettavasti en muista paikan nimeä, mutta Oulu-lehden (ilmaisjakelu) Terveydeksi-palstalla se on mainittu.Terve
Terve,Oulussa on tarjontaa jo aikas hyvin. Nyt seuraavana viikonloppuna on lopputentit Esa Hallamäen koulutuksesta joka oli 3vuotinen. Oululaisia meitä on kurssilla 6kpl. Voin julkaista täällä muittenkin nimet ja yhteystiedot kunhan luvan heiltä saan. Tässä kuitenkin omat: Juha Ylitalo Kellon Hieronta
041-4888768
Tämä on hyvä
olussa:http://www.akupunktio.info/
Diabetes tyyppi 2
HeiMinulla on diabets tyyppi 2! Sairaus sinänsä
aikahyvässä tasapainossa, mutta ongelma jalkojen
kipuilut varsinkin nukkumaan mennessä estävät
tehokkaasti uneenpääsyä! Ja juuri tähän tarvitsisin
apua! Kipualue molempien jalkojen nilkasta alaspäin
On tiettävästi diabeteksestä johtuvaa! Ilman unen
apulaista hermostuminen on aivan varmaa! Korvissani
myös tinnitystä! Yritetty poistaa tynnitys yksi kerta mutta ei onnistunut! Tietysti akubunktiolla
Tiedän reakoivani ko, hoitomuotoon aivan
varmasti! Apua ollut monista muista kerroista!
Esim välilevyn (4-5)välissä pullistuma ja vasemmas
sa jalassa tosi kovat kipupisteet! Akuhoidolla ka
tosi ja siihen loppuivat kipulääkkeiden syönnit
Ja monia muita vikoja hoidettu mallikkaasti!
Em.kiputiloihin toivon apua mutta vain ammatti-ihmiselltä! Ja sillä ehdolla että on saatu tuloksia aikaseksi ko. vikojen kanssa
Voimia ja jaksamista eteenkin päin!
Ps. Entäpä OULUSSA em.ehdot täyttävä ammattilainen
Miten olisi 08 alue?
kolme kiinalaista
Mikähän tämä Oulussa uusi kolmen kiinalaisen tohtorin akupunkio-yrityksen nimi oli? Joskus tässä loppu kesästä oli juttukin Forum24:ssa. Yhteystietoja kaipaisin minäkin tähän nimenomaiseen yritykseen...Akupunktiohoitokeskus Oulussa
Ajanvaraukset 040-740 1918, Isokatu 28 as 22. Anttilan tavarataloa vastakkaisella puolella.Itse olen tänä syksynä käynyt kaksi kertaa ja toisella kerralla tuntui jo että olen saamassa apua ongelmaani. Sairastan Parkinsonin tautia.
Olisikohan
akupunktiosta apua, kun olen herkistynyt kosteusvauriomikrobeille, ja poskionteloni turpoavat ja päätä särkee helposti myös voimakkaiden hajujen vaikutuksesta ? Onko kenelläkään kokemusta ?Akupunktiolääkäri Oulussa
Ainakin tältä sivulta löytyy yksi erikoislääkäri, joka antaa akupunktiota Oulussa: http://www.hoidot.com/akupunktio/akupunktio jne
www.hoitojakiinalaisittain.comakupunktiota en ole saanut häneltä mutta tuota tuina hierontaa (perustuu kaiketi samaan) olen saanut mm. issiasvaivoihin ja auttanut on. Ei tyrkytä nuita neuloja jos osaa hoitaa käsillään.
Akupunktiota Oulussa
Oulussa on akupunktiohoitokeskus Aku-Apu Isokatu 28 as 22, 90100 Oulu, sieltä saa apua kaikkiin kiputiloihin,migreeniin, astmaan, iho-ongelmiin,naistentauteihin, laihdutukseen ym.Ajanvaraukset 040-7401918
Lakun tulos = 26
Pauli Räsänen
lääkäri