enneuni?

Marianne

Viime yönä näin unta, että minulla oli kamalat naarmut käsissä. Tänään näin iltasanomissa kuvan tytöstä jonka käsiin oli karhu raapinut ja ne naarmut oli aivan samanlaiset kuin minunkin käsissä siinä unessa unessa.. olisiko tämä ollut jonkinlain enneuni? Olen kokenut ennenkin jotain saman tapaisia juttuja.

39

8162

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Neito

      Mielestäni tota voi kyllä sanoa enneuneksi!

    • watcher

      Ajattelepa seuraavaa: Näet joka yö useita eri unia (vaikket välttämättä kaikkia niitä muista). Joka päivä myös uutisissa kerrotaan useita ikäviä yms. uutisia.

      Ei ole lainkaan ihmeellistä että joskus sattumalta näet unen jonka hyvällä mielikuvituksella voi yhdistää johonkin oikeaan tapahtumaan.

      Unet ovat mielenkiintoinen ilmiö, mutta mitään mystistä niissä ei ole.

      • Ninni

        Miun mielestä tuota kyllä voi sanoo enne uneks, tunnen yhden ihmisen joka näkee enneunia!
        Ite ainakin uskon enneuniin...


      • tavallinen sukunäkijä

        Kaksi tuntia ennen erästä autokolaria näin sen unessani ja kerroin siitä ennen kun se tapahtui,todistajia siis löytyy !!!


      • unet merkitsevät jotain

        Kyllä niissä taitaa jotain olla. Isoäitini näki paljon enneunia, ja ennakoi muutenkin paljon asioita, kuten esim. Hän kuuli jonkun tutun tulevan kylään vaikka ketään ei tullut, parin tunnin kuluttua se henkilö sitten tuli kylään...näitä sattui paljon.
        Sitten, mummoni näki unen jossa valkoinen, tietynmerkkinen auto ajoi kolarin. Kylässä oli yhdellä miehellä semmoinen auto. Se mies kuuli unesta seuraavana päivänä eikä uskaltanut lähteä ajamaan autolla. Sinä samana päivänä yksi toinen mies jolla oli samanlainen auto, ajoi kolarin ja kuoli. Jos tämmöinen on sattumaa..niin huhhuh.
        Ja tämä on muuten totta. Mummoni oli uskovainen, lahja se oli.


    • Unien näkiä.

      Minä olen aivan varma että oli enne uni. Sinä kuulut samaan ryhmään minun ja monen muun kanssa joilla on samat lahjat. Riippuu iästäsi kuinka paljon saat lisää lahjoja. Tietysti myös halustasi ottaa selvää muistakin taidoista jotka kuuluvat samaan ryhmään. Terveisin Anja

      • Seppo

        Mitä ihmeen lahjoja?Kuka ne lahjat antaa?Kerro kun kiinnostaa.


      • Anja
        Seppo kirjoitti:

        Mitä ihmeen lahjoja?Kuka ne lahjat antaa?Kerro kun kiinnostaa.

        Joka on kaikilla ihmisillä. Toiset vain eivät muista mitä näkivät."
        Lahja on että muistaa, lahja on että kuuntelee omaa sisintään.
        Meillä kaikilla on oma suojelus enkelimme joka tekee mitä sinä toivot.
        Jos olet uskovainen et toivo mitään muuta kuin taivaallisen isän myötätuntoa sinua kohtaan, silloin saat sitä mikä on tärkeintä elämässäsi. Saat paljon parempaa ja paljon pysyvämpää. Mutta jos olet Ateisti niin huonosti menee elämäsi joskus saat jotain hyvää joka melkein samantien muuttuu huonoksi. Unet ovat ne jotka auttavat sinua näissä raskaissa asioissa. Unista saat lohtua ja neuvoja joita automaattisesti noudatat.
        Joskus sinulle on tulossa oikein mukava yllätys elämäsi taipaleella siitä myös saat enne unen.
        Itse asiassa uskovaisuudella tai Ateistisuudella ei sinänsä ole mitään merkitystä.
        Kaikki on vain sinusta itsestäsi kiinni jos uskot mitä näet ja ajattelet aamula ensitöiksesi mitä näit? Muussa tapauksessa et koskaan muista nähneesi mitään enne unta.


      • Googolplex

        Tuttu juttu mulle. Niitä tulee 5 tai enemmä kuukaudessa mut yleensä ne o sellasii et käveleen vaa kaupungil tai oon netis ja wham! mitäs helv* täähä on tuttu juttu. Kyseessä on siis ensimmäinen kerta kun koko asiaan tutustun tai näen sen. Mul on myös yks toine kaveri jol on enne unia ja sil on myös muita henkisiä lahjoja. Rupee mietityttää tää maailma mis me asutaa.


      • marian etiäinen
        Seppo kirjoitti:

        Mitä ihmeen lahjoja?Kuka ne lahjat antaa?Kerro kun kiinnostaa.

        Minulla on enne uni lahja. Se on ollut muorillani ja se on äitilläni. Me ei sitä olla toivottu mutta poiskaan sitä en antaisi. Rakas ihminen kuoli juuri. Olen niin surullinen että uneni piti paikkaansa. Näin aluksi unia katastrofista useita kertoja, vuosien ajan. Uni kirja ei niitä tulkinnut mutta olin huolissani etta heidän kodissa tapahtuu jotain kauheaa. Kaksi kuukautta ennen kuolemaa näin että minulle kerrottiin ja meidän perhe puhui hänen kuolemasta. Aijemmissa unisssa oli joitain luonnon mullistuksia kuten tulipaloja myrskysstä ja pyörre myrskyjä ja meteoriitteja lensi taivaalta vilja pellolle. Päivää ennen kun hän kuoli puhalsi syöksyvirtaus meidän vaarin ja mummon hautakiven nurin. Tämä on niin raskas lahja kun sitä ei osaa tulkita ajoissa. Jos olisin osannut sen estää jotenkin tai jotain. Minä uskon että minulla on jokin tehtävä täällä. Siksi näen näitä unia. Olen selviytynyt niin ihmeellisistä vaikeuksista elämässäni että minulle on tarkoitettu jokin asia tehtäväksi ennen kuin kuolen. En ole uskovainen vaan olen luonnon palvontaan kallistuva. sitäkään en oikein osaa. Mutta täällä elän ja outo hyvä onni minua kuitenkin seuraa. Koska vieläkin elän. Ja jostain sisältäni saan voimaa hymyillä tämän surun keskellä. Ystävälleni jäi kaksi pientä lasta. Olen elänyt uni tyhjiössä kunnes 4päivää sitten heräsin keskellä yötä hänen naurahdukseen. Se antoi minulle voimaa jaksaa ja antaa hänen lapsilleen rakkautta. Niin ihmeellinen on alitajunta.


      • Adveksi
        Anja kirjoitti:

        Joka on kaikilla ihmisillä. Toiset vain eivät muista mitä näkivät."
        Lahja on että muistaa, lahja on että kuuntelee omaa sisintään.
        Meillä kaikilla on oma suojelus enkelimme joka tekee mitä sinä toivot.
        Jos olet uskovainen et toivo mitään muuta kuin taivaallisen isän myötätuntoa sinua kohtaan, silloin saat sitä mikä on tärkeintä elämässäsi. Saat paljon parempaa ja paljon pysyvämpää. Mutta jos olet Ateisti niin huonosti menee elämäsi joskus saat jotain hyvää joka melkein samantien muuttuu huonoksi. Unet ovat ne jotka auttavat sinua näissä raskaissa asioissa. Unista saat lohtua ja neuvoja joita automaattisesti noudatat.
        Joskus sinulle on tulossa oikein mukava yllätys elämäsi taipaleella siitä myös saat enne unen.
        Itse asiassa uskovaisuudella tai Ateistisuudella ei sinänsä ole mitään merkitystä.
        Kaikki on vain sinusta itsestäsi kiinni jos uskot mitä näet ja ajattelet aamula ensitöiksesi mitä näit? Muussa tapauksessa et koskaan muista nähneesi mitään enne unta.

        Itse en usko minkäänlaiseen uskoon.. mutta enneunia nään! Olen 16v poika ja kaikki unet jotka muistan lapsuudestani on toteutunut ajallaan.. Mutta luulen että mitä enemmän nukut niin sitä isommalla mahdollisuudella näät enneunia.. koska minulla on ollut semmotteita vuosia että nukuin 3-5tuntia päivässä ja en silloin nähnyt minkäänlaisia unia.. mutta nyt olen alkanut menemään tosi aikasin nukkumaan niin on nämä enneunet alkaneet taas tulemaan esiin : o


      • Harha Harhana
        Adveksi kirjoitti:

        Itse en usko minkäänlaiseen uskoon.. mutta enneunia nään! Olen 16v poika ja kaikki unet jotka muistan lapsuudestani on toteutunut ajallaan.. Mutta luulen että mitä enemmän nukut niin sitä isommalla mahdollisuudella näät enneunia.. koska minulla on ollut semmotteita vuosia että nukuin 3-5tuntia päivässä ja en silloin nähnyt minkäänlaisia unia.. mutta nyt olen alkanut menemään tosi aikasin nukkumaan niin on nämä enneunet alkaneet taas tulemaan esiin : o

        Olen minäkin nähnyt pari enneunta.
        Unessa näkemäni asiat piti olla tapahtunut jo 26 v sitten, mutta eivät ole tapahtuneet vieläkään. Toisen olen jo unohtanutkin...

        Että se niistä enneunista!


    • Make

      Ite näin sillon kun estonia uppos unen jossa ol myrsky merellä, mitään muuta ei näkynyt, samalla kuulu kumminkin ihmisten huutoja aivan kuin olisivat olleet kuolemanhädässä. Tiedä sitten oliko tapauksilla yhteyttä toisiinsa, oon nähny muitakin samantyyppisiä "enneunia".

      • Unien näkijä

        että unesi oli enne.
        Enkä yhtään epäile ettetkö näkisi paljon muitakin enteitä.
        Minä näin samaisesta Estoniasta ja naapurin Rouvasta unta samassa unessa, että oli karmea enneuni. Huh" Yhtäkkiä näin kun taivaasta laskeutui valtavan suuri ja musta esine minua kohti. Minä huusin äänettömästi apua!!! ja samalla koitin uida pakoon, mitä nopeammin pääsin uimaan sitä nopeammin tuo esine tuli minua kohti.
        Kauhullani ei ollut rajoja. Valtavassa paniikissa pysähdyin eli lamaannuin paikalleni ja odotin mitä tuleman pitää?? Juuri kun tuo musta ja inhottava laivanpohja tavoitti minut niin näin naapurini tuskastuneet kasvot ja kuulin korvissani Minä se vain olen miksi minua pelkäät?
        Siihen heräsin. Olin kauttaaltaan hiessä lakanat kurtussa ja olin hengästynyt läähätin kuin olisin todella juossut henkeni hädässä.
        Minun ei tarvinnut muuta kuin nousta ylös kun puhelin soi eräs henkilö siellä kertoi mitä kauheata oli tapahtunut. Sitten ihmettelin naapurissa ihmis vilinää ja mustan auton käyntiä ennen niin rauhallisessa talossa oli kaikki asiat kääntyneet päälaelleen. Joskus olen tälläisten unien kohdalla pysähtynyt miettimään Miksi minun täytyy tietää asiat ennemmin? Olen itse vastannut kysymykseeni näin," Jotta minä olen erittäin herkkä ja vaikutteille altis. En olisi jaksanut tätäkään koettelemusta kestää jollen olisi ymmärtänyt että jossain oli määrätty näin käyvän.
        Miten olisin asiat saanut tietää aikaisdemmin jollei näin olisi jo määrätty tapahtuvaksi jossain muualla tuntemattomassa jota emme meinaa millään käsittää. Ihmiseltä loppuu järki näitä pohtiessa.
        Minulla on myös kolme muuta taitoa jotka olen saanut lahjaksi. En selitä mistä lahjat olen saanut. Lahjoilla on jokin merkitys elämässäni joita on vaikea muille selittää vaikka haluaisinkin. Ja toisekseen näillä minun Lahjoillani on liian pitkä historia etten ikinä haluaisi kahdella tai kymmenellä sanalla asiasta keskustella. Ensiksikin minä uskon Jumalaan. Toiseksi minä tiedän että on paholainen. Minä tiedän että on kultainen keskitie.
        Minä kuljen tuota keskitietä. Minä haluan käyttää taitojani vain hyviin tarkoituksiin


    • adam_roboman

      mä näen tosi paljon enne unia.kerran näin unta et lentokone syöksyi maahan....seuraavana aamuna katsoin uutisia ja kuulin et lentokone syöksyi maahan amerikassa..khyll karvat nousi pystyyn

      • samat

        Mun mummilla on lahja ennustaa ukkosta. Se on ilmeisesti hypänny 1 sukupolven yli sillä mä näen kanssa kyseisia unia/näkyjä ja tiedän että milloin tulee satamaan on se aika jännä juttu se. Aina en osaa varotta ajoissa ihmisiä jos näen heihin liittyviä näkyjä): ja nusta tuntuu että mun isovaari (joka kuoli keväällä) yritti kertoa että se kuolee.* Se sano et sitte ku se kuolee ni et mä en saa itkeä sillä nyt sillä on kaikki hyvin ja se on turvassa*. No saman päivän aikana äiti kerto et se on kuollu illalla mun isovaari "tuli" mun uniin ja kerto (lue lause näiden merkkien välissä*).


    • lsps2010

      minäkin olen usein nähnyt unia, jotka ovat sitten ainakin osittain myöhemmin toteutuneet

    • vollet

      oletko trolli? no unet ovat aivojen tapa käsitellä ja järjestää asioita, eli unen aikana aivot selaavat läpi päivällä tapahtuneita asioita ja aikeisempia muistoja. ymmärsitkö ei ole enneunia?

    • lucid

      Muistatko uniasi usein? (kyse on siis aina unien MUISTAMISESTA, sillä ellei ole jotakin vakavaa mielisairautta jokainen näkee joka yö unia, useita kertoja pitkin yötä.) Tuliko sinulle enteellinen tunne ENNEN kuin huomasit uutisen, vai yhdistitkö unen siihen jälkeenpäin? Kuulostaa minusta vain valikoivalta huomiolta.

    • :p

      Mull oli sillee et näin unta että mun 2 kaveria oli uimassa ja seuraavana päivänä ne kävi uimassa .

    • Rnadom.t

      Jooh, mä uskon.
      Itse näin paria viikkoa ennen japanin tsunamia, näin unta tsunamista...
      Noh, voi olla sattumaa :D
      Vähän ajan päästä näin unta että koulumme paloi, ja seuraavana päivänä oli palohälytys, vaikka ei sitten muuta ollutkaan kuin että kuviksen luokassa joku uuni posahtanu... Mut silti.
      Sitten oon jotain vastaaviiki nähny..

      • eijdskmx

        Mut älkää lytätkö jos jotkut tahtoo uskoo niihin, nii älkää olko tolleen et ei niit oo.
        Ei kukaan voi tietää.
        Ite uskon enneuniin.


    • sauhumatti

      Tämä oli jonkseenki hiema random mutta näin pariviikkoa sitten unta että ässät pelas playoffeja JYPiä vastaa. Ja niin vaan nyt ku runkosarja on ohi ni pelaaha ne siellä vastakkai.

    • HEIPPA!!!!!!

      EI TÄMÄ OLE MIKÄÄN UNIENTULKINTA PALSTA, PAINUKAA MUUALLE!!

    • hyvä esimerkki

      Niin tuli mieleen että tarinahan kertoo sitäkin että sinä yönä kun Titanic upposi, joku random tyttö näki siitä enneunta tuona iltayönä. Tyttö oli herännyt unestaan ja huutanut isälleen tyyliin "laiva uppoaa atlantilla! ihmisiä jäisellä merellä!". Isä se oli luullut tytön vain nähneen painajaisunta, mutta monttu losahti auki kun seuraavana päivänä kuului uutinen Titanicin uppoamisesta :D

    • 36mies

      Hieman ällöttävää, mutta kerron kuitenkin.

      Viime yönä näin unta, jossa olin jossain juhlissa ja oli ruokailun aika. Katsoin unessa johonkin säkkiin joka oli pöydällä. Siellä oli kaksi nilkan yläpuolelta katkaistua ihmisen jalkaa. Totesin vain, että ei ole tarpeeksi rapeita syötäväksi (hereillä ollessa sama näky saattaisi järkyttää _hieman_ enemmän).

      Samana päivänä tuli tv:ssä dokumentti gootti-ihmisistä. Heillä oli pari samanlaista, samalla tavalla katkaistua jalkaa (siis jotain muovisia tod. näköisesti) mukana, kun olivat kokoontuneet johonkin hauskanpitotapahtumaansa.

      Aika harvoin näkee mitään pätkittyjä jalkoja tv:ssä tai missään, joten enneuni tämä taisi olla. Manailin vain itsekseni, että miksi ei sitten voida näyttää vaikka lottoarvontaa enneunena vaan aika vähäpätöisiä juttuja.

      Näitä on tapahtunut minulle joskus aiemminkin, mutta tämä oli niin erikoinen juttu, että aloin oikeasti miettiä, että näenkö tosiaan enneunia.

      • 36mies

        Jahas olen näköjään tällaista kirjoittanut tänne, kun googletin sanalla enneuni ja tänne päädyin. No jatkoa seuraa. Viime yönä näin unta, jossa söin kiviä. Ihan oikeita kiviä. Olivat vaan hieman kovia eikä makukaan ollut mikään huippu.

        Menin aamulla sitten iltalehden, vai oliko iltasanomat, nettisivuille. Siellä kerrottiin intialaisesta miehestä, joka syö tiiliskiviä. Kyllä tuli taas vähän outo olo.

        Eikä vieläkään niitä lottonumeroita ole kerrottu minulle unessa.. :|


    • Perameikäläinen

      En nyt muista enneunia ku siittä on pitkä aika kun oon niitä nähny mutta enneunet tapahtuu aina itelleni,esim. teen jotain tai tai kosketan jotain tiettyä esinettä sitte ku se tapahtuu tuu flashback että oonpas nähnyt tän aikasemmin..Monesti nähny samaa untakin esim pidän narusta kiinni mutta se naru ja käsi tuntuu jotenki erikoiselta,tuntuu ku nyrkki olis paljon isompi kuin oikeasti on,en tiä todella hämäriä unia näkee välillä.

    • derkku

      Noo en tiiä oliks toi enneunta vai ei, ehkä ehkä ei.
      Ite oon nähny seuraavia enneunia:

      Yks mun koulun opettaja lähti koulusta pois rikostapauksen vuoksi. No näin sit myöhemmi unta, että se tuli takas. Ja heti sen jälkee sain kuulla et se tulee takas.

      Sit yhes unes oli kaks ilosta puuta, toine kaatu, ja ne puut muuttu surullisiks. No mun mummi kuoli seuraavanpäivän.

    • anja<3

      näen myös enne unia. näin joskus 2 vuotta sitte näin unta että joku vieras ajoi kolarin ja pieni tyttö vammaantui. 1-2kk päästä sukulaiseni olivat tulossa meille, mutta ajoivat kolarin ja 3 v tyttö halvaantui. olen nähnyt paljon muitakin enneunia muuta tuo on kyllä merkittävin.

    • 2 kertaa

      Itse olen noin 2 vuotta sitten nähnyt kaksi eri unta, ja herätessäni ajatellut "olipa tyhmä uni, tuo ei voi toteutua KOSKAAN" eli tilanne oli niin epätodellinen kuin ikinä vain olla voi...

      No molemmat unet kävi kuin ihmeen kaupalla toteen reilu vuosi sitten...

      Jännintä on myös se, että pari kuukautta sitten näin unen asiasta, mikä ei varmana tule toteutumaaan ikinä, enkä edes sellaista toivo... Saa nähdä miten asia tulee etenemään... jos vaikka ihmeen kaupalla toteutusi ;)

      • rwfewf

        Ja noissa kahdessa unessa on omituista vielä se, että ne on toteutunut TÄSMÄLLEEN samalla tavalla kuin itse unessa, eli ei niin että on vähän saman tapasta tapahtunut


    • hotdog

      Yksi monista enneunista. Se liittyi hiljattain olleeseen perhekriisiin ja muihin sen ajan tapahtumiin. Olen ollut yhteydessä erääseen henkiparantajaan netin välitykellä ja muutenkin näin "telepaattisesti", parempaa nimitystä en keksi tähän hätään. Kuitenkin yhteyden otomme ovat olleet aika, ei voisi sanoa vihamielistä vaan "epätietoista" eikä viestit ole menneet perille "kokonaisina", jonka seurauksena tämä parantaja lähetti minulle migreenin..luultavasti reikihoidon yhteydessä todistaakseen, varmaan sen, että hoidot ovat voimakkaita... Rikistä yms. hengellisyyksistä tietoiset varmasti ymmärtävät yskän.

      Eli kerron tähän väliin enneuneni, joka meni kaikessa yksinkertaisuudessaan näin: Olin unessa rantahuvilassa, jonka vieressä oli laajahko vasialue. Seisoin seinän vieressä josta oli näkymä "vaikkapa nyt" joelle kun huomasin henkiparantajan seisovan parin metrin päässä minusta seuranaan hänen miehensä. He seisoivat siinä liikkumatta ja yhtäkkiä huomata joelta lähestyvän tsunami aallon. Tajusin, etten pääsisi minnekkään karkuun ja menin seinän viereen ja hautasin kasvoni käsieni väliin samalla seinään nojaten, sitten "aalto" osui minuun ja näin kuinka kirkas vesi tulvi kasvojeni kummaltakin puolelta ja henkeni salpaantui ja pelkäsin, että tukehtuisin. En muista unen loppua, mutta tuohon asti muistan unen vieläkin selvästi. Kai minä siitä selvisin:D

      Näin tämän unen noin kk. ennen kuin he oikeasti välittivät tämän ikävän migreenin, mutta hauskinta asiassa oli se, että migreeni laukaisi minussa hirveän tunne kuohun tai oikeastaan romahduksen, jonka seurauksena itkin räkä poskella illasta yöhön wc pöntöllä oksennusta pidätellen samalla kun migreeni oli päällä. Itkin silloisen tilanteen aiheuttavat tunteet pois, eikä minua sen jälkeen vaivanneet asiat enää niin paljon kuin aikaisemmin.

      Mietin pari kertaa ennen kuin uskaltauduin jakamaan tämän tarinan tänne johtuen siitä, että nämä asiat ovat minulle aivan uusia, enkä vielä pari vuotta sitten uskonut näihin laisinkaan.:S Mutta anyway, vaikka mitä on tullut tapahtuneeksi erään elämän kriisin jälkeen ja tuo perhejuttu on vain pieni osa siitä ja vielä paljon on käsiteltävänä.
      Mutta nää enneunet on alkanu ton kriisin jälkeen ja tuntuu, että niitä on alkanu näkymään vaan enemmän ja totuttelemista on ollut ja nykyään mietinkin, että ne ovat varmasti ihan luonnollinen osa ihmis elämää, eikä niitä kannata alkaa ainakaan säikkymään, niinkuin minä:D Ja oli pakko jakaa, koska muut eivät tiedä tästä tapahtuneesta kuin jutussa esiintyvät ihmiset.

      • hotdog

        Anteeksi sekava kielenkäyttöni, kirjoitin sen melkein unessa.


    • 1996joo

      Itse näin viikko takaperin unessani kaksi muijaa ja kaksi kaveriani.. Me laskettiin liukumäkeä jossa oli hyppyri.. lensin tietysti pisimmälle patjan yli kovalle lattialle muijat perässä patjan kärkeen ja nämä kaverini (miespuoliset) viimeiseksi patjalle.

      No seuraavana päivänä päädyin sitten samaisen kaverin luokse vetämään piriä hänen kanssaan.. Ja sitten eksyin baariin ja bongasin sieltä kaksi muijaa jonka seurauksena yritin soittaa samalle kaverilleni siinä toivossa, että päästäisiinköhän me sinne jatkaan iltaa.. Ei tämä sitten vastanutkaan hänen harmikseen.. Taisi siksi kaverini lentää lyhyimmälle hyppyristä... No löydettiin jonkun turkkilaismiehen (toisen kaverin) luokse.. Oltiin siinä sitten aamuviiteen muijien kanssa. Ja lähdin saattamaan tyttöjä bussiin... Ja jäin yksin... Sen jälkeen 7 aikaan hetken haahuiltuani päämäärättömänä kaupungilla nukahdinkin paikallisen ostoskeskuksen kovalle penkille =D..

      Kerrassaan hauska yhteensattuma... Mp saa laittaa =)

      • Sarazz12

        Hei. Olen 16 vuotias nuori tyttö. Nään useasti jonkinlaisia enneunia. Olen nähnyt viimeksi unen, jossa itken ja huudan isää. En tiennyt että seuraavana päivänä isäni joutuisi sairaalaan kovan verenpaineen nousun takia. Pelkään nähdä unia. Koska en halua tietää etukäteen asioita.. Kaikki onneksi ei ole tapahtunut mitä olen nähnyt. Terveisin pelokas nuori.


    • FIREENGINGTYTTÖ

      Voi kuulkaas paljuonki enneunia, muttei niistä yleensä puhuta, voi saaja pian hullun leiman, mutt ei tietenkään aina enneunet toteudu.
      Pahin pelko on se, että mitä jos joku lähimmäinen kuolee, mutta yleensä mitkään kuolemat ei toteudu enneunien kautta, harvemmin, koska kuolema on jokaisen kohdalla vähän suhdanteessa epävarmempaa, koska ihmiselämä on sen verran pitkä ja on paljon päiviä vuodessa niin on lähinnä lottomatematiikkaa, jos kuolemaenneuni osuu yksiin.
      Harvoin siis.
      Maalaisjärkee voi aina käyttäää mukana kun funtsii näitä.
      Monenlaisia pienempiä enneunia voi olla, esim naapureista olevia, kun ne on jatkuvasti aika läsnä kuitenki ne naapurit, niin niihi vittaavia, lähinnä telepaattisia tai enneunia.
      Mulla on niitä paljoa.
      Huomaa todella mielenkiintoidsia juttuja tapahtuvan aamulla, kun yöllä nähny sen telepaattisen unen.
      Ikäänkuin meidän persoonat on yhteyksissa jotenki unitilassa, mutta se lienee enemmänki sattumaa vain, mutta mitä lähemmällä on ihmisiä läsnä, niin niije kohdalle voi sattua enempi enneunia. En usko, että sielut voi kohdata unitilassa. Ei sitäkään voi ihan teljetä pois sitä mahdollisyytt, mut en usko, ne on enemmän ns unikuvia, eikä ihmisten tietoisuus tule toisten uniin, en jaksa uskoa. Eri asia sitten henkimaailma, kun meijän fyysinen keho kuolee ja lähdemme tästä ajasta kohti jotain toista, se maailma siellä voi olla ihan eri juttu, joku näkymätön maailma.

      Elkää ketkään ottako unianne liian yksiselitteisesti, jos joku unipsykiatri vain kritisoi teitä eli esim kritisoi teijä asenteita.
      Unet on paljon monimutkaisempi asia.
      Valitettavasti törmää aika usein hieman korneihin unipsykiatreihin, joijen höpinöissä ei päätä eikä häntää.

    • Anonyymi

      Voiks joku nuolla mun munaa

    • Anonyymi

      Näin eräänä yönä unta, että meitä vastapäätä liikennevaloissa odotti auto, jossa kuskina oli mieheni edesmennyt isä ja takapenkillä istui mieheni edesmennyt sisko jutellen jonkun henkilön kanssa. Näin vain henkilön hahmon, en kuka se oli. Muutama päivä myöhemmin kuulin mieheltäni, että hänen isänsä veli oli kuollut... Oliko auton takapenkillä isän veli, jota sukulaiset tulivat hakemaan ?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5650
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3587
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      207
      1710
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1702
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      92
      1166
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      28
      1119
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      917
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      846
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      72
      839
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      828
    Aihe