Manamansalon leirintä alue "Välttäkää"

kaitsu

Moi

Uskomatonta mutta totta...
Manamansalon leirintäalueella on tiukat säännöt..
Menimme kavereiden kanssa kyseiselle leiritäalueelle viettämään viikonloppua mutta siitähän tuli fiasko..
Paikkahan on ok mutta kun illalla kun tulee hiljaisuus se myös tarkoittaa sitä...
Meille kävi niin että olimme menossa paistamaan makkaraa ja nauttimaan pimenevästä illasta grillin ääreen tulikin henkilökuntalainen ajamaan meidät pois koska kello oli yli 23:00 ja silloin ei saa tehdä avotulta edes kota malliseen grilliin ja ei saa aiheuttaa ylimääräistä ääntä paikalla...

Kyllä siinä silmät pyöreänä katseli kun henkilökuntalainen sammutti vedellä grillin tulet ja tuumasi että paistkaa mökissä paistinpannulla makkaranne, ei täällä..

En itse suosittele kenellekkään kyseistä paikkaa ja varsinkaan motoristeille koska itse tunsin etten ollut tervetullut motoristina paikalle...

17

4459

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön

      Kävin 13.08.Olin siellä vasta 22,45 tunnelma kuin hautausmaalla.Polttelin tupakan,kahviakaan ei ollut kun ravintola oli kohtapuoliin menossa kiinni.Jäi siellä Savaget näkemättä.

    • suizaman

      Mentiin -95 kyseiseen paikkaan.Ois ostettu
      makkaraa ja haluttu tuli grillipaikalle ilta-
      päivallä lauantaina.Ei onnistunut,vaan ajoi
      tielle koko porukan.Ainoa paikka missä olen
      saanut moista kohtelua.

      • (ei otsikkoa)

        Savaget nyt on muutenkin homojen ja akkojen mopoja


    • Tietäjän..

      Yksiselitteisesti - ei pidä paikkaansa. Olet ollut varmaankin mummolassa ja mummosi on kieltänyt yöllä syömisen!

      Kyseinen leirintäalue on yksi suomen parhaista - mitattiinpa millä mittarilla hyvänsä.

      • Paras mittari ei mp

        Kaikki paikat jonne prätkähäiriköt ei pääse överöimään ovat ihania! Hienoa! Nää kuvittelee että jos prätkä on kallis voi häiriköidä miten tahansa ja kaikkien on pakko herätä näkemään. Täytyypä ottaa Manamansalo ohjelmaan.


    • pitää paikkansa

      Kyllä Kaitsu on ihan oikessa mutta sehän onkin niitten karavaanareitten suosiossa koska siellä saa kytätä , että josko joku illa pieraisisi niin vois käydä valittamassa .Mulle kävi toissa kesänä samanlailla.

      • ei ikinä !

        Noi kotteroleirit on vastenmielisiä paikkoja...älkää ihmeessä menkö !


    • Je

      se on hyvä ja laadukas paikka, eikä siellä kaivata mitään tatuoituja pitkätukkia.

    • jukkisroi

      homot ajaa customeilla

    • sdrteu

      Ivalon keskustaa ennen on rannassa leirintäalue, jonka omistaa luultavasti paikallinen traktoripiru. Mentiin koiranpennun kanssa pihaan, niin johan töntterehti kontioissaan pihalla kuin lääkitys olisi jäänyt ja alkoi väkyttämään koirasta.

      Ajoimme 5km kylästä pohjoiseen, niin seuraavan campingin pihassa tuli koiralauma meitä tervehtimään! Traktoripiru taas partioi kylillä ja kyttäili asiakkaita.

      Eroa on!

    • aade

      luulisin,että kaitsun kohde manamansalossa on ollu kultahiekat,eikä teeriniemen leirintä alue,pitäneekö paikkaansa?molemmat m-salossa

    • Jamppa Jousenkorva

      Manamansalossa on myös toinen leirintäalue jossa on eri meininki.

    • Itse olen sekä karavaanari että motoristi, mutta kartan tuommosia alueita karavaanarinakin missä tietoisesti pitää olla aivan kusi sukassa "hiljaisuuden aikana" eikä saa edes makkaroita grillata.

      • Motoristikaravaanari

        Karavaanarit on juppoja jotka kiertävät vaunusta toiseen drinkin toivossa.
        Motoristit tulee illalla ja lähtee aamulla mutta karavaanarit jää kännäämään paikkaan jos jolla kulla on vielä viinaa vaunussaan.


    • 25 parrakasta

      Sama paikka missä oltiin harrikoilla, meitä oli 25 ja mitään ääniä ei saanut kuulua ja vaativat että pyörät olisi pitänyt viedä taluttaen? Me annettiin kaikki hanaa niin että mökeistä lähti melkein katot ilmaan :) sitte huomattin ku joku juoksi meidäm perässä valkoinen kaapu niskassa ja joku hemmetin iso risti käsissä?? Luuli varmaan tyyppi että ollaan saatanoita ja alko manaamaan meille? Kaveri vetäs tyypin kanveeseen yhellä iskulla, laitettiin teltat pystyyn ja alettiin grillaamaan makkaroita ja otettiin vähä olutta :) Poliisit tuli n 1h paikalle kyseleen, mut saatiin jäädä kun ei oltu nähty tapausta alkuunkaan ja eikä se jeesus tohtinu enää avata suutaan :)

      • posliini man

        oliko teiilä miesten keskeiset nautiskelut menossa?? monta pikkurilli kaveria ajaa hd:lla eivät välitä tytöistä oleenkaan..


    • suzuki 600

      kaitsu puhhuu pasakaa..me oltiin yö myöhään alasti rannalla poikien kanssa,juotiin korvikkeita ja nautittiin "makkarasta" nahkavaatteet pois.. ja makkaraa suuhun.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      274
      2863
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1506
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1460
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1250
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1180
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1177
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      20
      1042
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1003
    Aihe