pimppaa...Tossa alhaalla oli juttu selvinpäin keskellä päivää selvinpäin iskemistä jtn otetaanpa jatkokysymys:onnistuuko puhdas toosan saaminen keskellä päivää pelkästään kysymällä (esim. bussissa/junassa)?? Oon monet kerrat miettinyt kun joku muija on selvästikkin kyyläillyt mua junassa tai bussissa et vittu pitäiskö kysyä suoraan et tuuks mun luokse iltapäiväkahville.Eipä siinä toisaalta mitään ainakaan häviäiskään ja kun mullekkin ihan vitun yks hailee mitä joku ventovieras musta ajattelee niin toi ei kuullostais pahalta idealta.Mun on suoraansanottuna pakko päästä kohta nylkeen jtn. eukkoa pitkästä aikaa tai se surullisen kuuluisa kynnys kasvaa niin järjettömäksi ettei oikeesti uskalla enää edes yrittää.Eniten täs vituttaa se et kun mulla ois pari vanhaa hoitoa/säätöä jotka menis harjoitusvastustajina mut kun oon saatana hukannu kännykän niin monta kertaa viimeisen 1.5 vuoden aikana et kaikki 'varmat' numerot on menny niitten mukana ja kun ei tiedä/muista sukunimiä niin paha alkaa etsiin mistään fonectastakaan hakuammunnalla.Voiko tollanen,'moro' 'läheks kahville nyt heti' 'haluaisiks sex' juttu toimia oikeassa elämässä.
Junasta/bussista
6
2115
Vastaukset
- hoh hoijaaa
Profiilissasi olevan kuvan perusteella on hiukan vaikeaa kuvitella ,että niinkään lukuisa joukko naisia sinua stokessa tai dösässä "kyyläisi"...hymmmm... ainakaan sillä silmällä sorry !!!
Itse naisena saatan monestakin syystä katsoa miestä yleisissä kulkuneuvoissa,mutta olisi aika törkeää jos toinen alkaisi sen perusteella ehdotella mitään seksiä...:-(
Mikset mene maksullisiin naisiin niitähän on tuon "idän tuonnin" johdosta halvallakin itseään tarjoamassa,siinä et ole missään vastuussa tai velvollisuudessa ketään kohtaan jatkossa ja saat vain sitä mitä naisita haluatkin !!no en mä nyt väitäkkään et sitä kovin usein tapahtuis mut ainakin mä kuvittelen et joskus sellasta pientä silmäilyä vois olla ilmassa :) Kuten sanoin,törkeää tai ei,mitä vitun väliä,ei se oo tyhmä joka pyytää vaan se joka maksaa... Enkä mäs täs oo muutenkaan kurkottamassa mihinkään kuuhun,kuka tahansa kävis,oikeastaan mitä karseempi sitä parempi tässä tilanteessa.
- Nimetön
Mulle on käynyt pari kertaa niin, että olen vahingossa tai ajatuksissani tuijottanut jotain miestä (tai en välttämättä tätä miestä vaan esim. seinää sen takana tms.) pari sekuntia liian kauan ja yksikin alkoi jalalla junassa hieroa omaa jalkaani. Myös silmää on vinkattu. En kokenut sitä mitenkään kivana. Että kannattaa varmaan jotenkin ensin varmistaa, että nainen tosiaan katselee sinua sillä silmällä. Joillain ihmisillä on sitä paitsi tapana kyttäillä ihmisiä ylipäätään. Sitäpaitsi ihan suorat ehdotukset kai eivät usein toimi...tai no en ole kokeillut...etenkään naisiin ;) Kannattais ehkä ensin hakeutua lähietäisyydele ja johdatella keskustelua siihen, et jos nainen lähtis vaikka kaffelle ja sit siihen johonkin muuhun :)
- Nainen
Koska olen vähitellen alkanut ymmätää kummallisia viestejäsi ja koska olet noin kertakaikkisen suora puheissasi, vastaan sinulle aidon nätin naisen mielipiteen, jossa olen ottanut huomioon myös fiksujen ja kauniiden tyttöystävieni mielipiteet. Uskon siis monen ajattelevan näin:
Nainen on täpinöissään, jos häntä tullaan iskemään päivällä. Selvä, kohtelias mies on aina ilo, ja jos nainen on hyvinkasvatettu, on hän kohtelias torjunnassaankin (jos torjuntaan on varatusta statuksesta tai muusta syystä aihetta).
KUITENKIN. Jos kuka tahansa mies, minkä tahansa näköinen mies, millainen ikinä mies tulee kysymään suoraan seksiä, nainen kavahtaa pois. "Tämä on se mies josta isä varoitti." Nainen voi olla vaikka millainen munahaukka, mutta pillua anelevassa miehessä on aina jotain epäilyttävää. Haukaahan tässä on se, että munahaukkanainen itse on hyvinkin kiinnostunut seksistä ja voi itse olla valmis iskemään miehen kadulta pikaiselle, mutta miehen aloitteesta se ei koskaan tapahdu. "Miehessä on oltava jotain vikaa."
Siksi kannattaakin päivällä herätellä naisen halut niin, että sanoo hänen olevan kauneinta maan päällä ja että lähtisikö nainen siltä istumalta kahville. Kun nainen saa itse nousta "päättävään" asemaan, saattaa hän tuon kupposen jälkeen viedä sinut jälkiruoalle ihan omasta aloitteestaan.
Summa summarum, älä ikinä pyydä pillua.lähinnä spekulointia,ei mulla ois munaa ehdottaa moista tosipaikan tullen.Lähinnä ajattelin et oisko se teoriassa mahdollista (muillekkin kun Brad Pitille ja kumppaneille).Sitäpaitsi ensviikolla tulee liksa ja kattelin tossa just sihteeriopiston sivuja ja ei se oikeastaan mun maailmaa kaatais vaikka joutuis kerran maksamaankin seksistä.Huvittavinta tässä on se että ei mua edes loppupeleissä paneta mitenkään sen kummallisemmin (ainakaan niin pahasti ettei sitä kutkaa pystyis omin keinoin poistamaan :)). Mun on pakko päästä sekstaileen kohta jo ihan sen vuoksi että viimekerta meni miten meni ja sitä edellisestä kerrasta on jo niin helvetin monta kuukautta aikaa että mua alkaa oikeesti kohta pelottaan / jännittään mahdollinen seuraava kerta niin pahasti etten pysty hommiin ollenkaan tosi paikan tullen jos tässä menee vielä kovinkin pitkään.Se vähäkin rutiini ehtii unohtua totaalisesti muutamassa kuukaudessa ja jokainen vituiksi mennyt kerta ja lisä kuukausi ilman vain vaikeuttaa seuraava kertaa,tästä yhtälöstä ei voi seurata kuin lopun elämää hanskaan vetely pidemmällä tähtäimellä :(
- Tyttö stadista
Hienoa, että yrität kerrankin tehdä jotain selvin päin. Olinkin jo huolissani alkoholiongelmasi takia.
Minulle on kerran aivan suoraan ehdotettu seksiä, kun kävelin Malmin asemalla. Olin niin yllättynyt, että naurahdin vain ja kävelin pois. En voisi kuvitellakaan ryhtyväni tuntemattoman kanssa seksiä harrastamaan! En selvin päin, enkä baari-illan päätteeksi. Enkä usko, että kukaan naispuolinen suostuisi selvin päin seksiin, ellei ole jotain todella pahasti vialla hänen elämässään. Siinä tapauksessa tilaisuuden käyttävä mies syyllistyisi hyväksikäyttöön.
Että parempi, kun käytät niitä maksullisia palveluita, kuten muutkin säälittävät sekaisin olevat raukat. Yritä nyt ryhdistäytyä ja saada elämäsi järjestykseen. Toivottavasti kukaan nainen ei jatkossakaan eksy tuollaisen rentun syliin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1124358Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k773176- 991413
- 861286
- 91846
Lähes kaikki keskustelut kasvotusten
on olleet tärkeitä. Hänen luonne ja ulkokuori, niiden yhdistelmä. Se kaiken keskellä oleva osa on minulle hänessä kaikk21686Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6
Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka17682- 42667
Tämän palstan naiseksi esittäytyvät
Ovatkin kuulemma oikeasti sukupuoleltaan miehiä. Pitääkö paikkansa?108637- 43629