Nyt on ollut huomattavissa ufojen liikehdintää maanpallolla. Siitä todisteena lentokoneiden salaperäiset putoamiset! Ufot aiheuttavat nopealla liikkeellään sähkömagneetti-impulsseja jotka sekoittavat mm. koneiden sähköjärjestelmät ja ilmanpainejärjestelmät. Miten muuten tämä kaikki on voinut tapahtua? Teknisiä vikoja? Pyh! Ufoja sanon minä! Nyt tartutaan aseisiin ja puetaan foliohatut päähän. Ehkä luulette tämän olevan vitsi mutta todisteet löytyy näistä lentokoneista.
Lentokoneet
3
546
Vastaukset
- osku
Teknilliset viat jäisi kyllä näkymään mustan laatikon tiedoissa, sitä vartenhan se laatikko on.
Sähköjen katkeaminen tulisi varmasti rekisteröityä.
Luultavasti laatikot nauhoittaa tarpeeksi tietoja, että onnettomuuden syyt selviävät.- ^Vortac^
Miksi se muuten on aina MUSTA? Miksei se voi olla vaikka sinivihreä-magenta-hologrammi-neonkuvioitu?
No joka tapauksessa.. joskus luin hölmön kysymyksen, joka toisaalta huvittaa, mutta toisaalta vähän mietityttääkin..
Jos kerran musta laatikko kestää minkä tahansa törmäyksen, miksei koko lentokonetta rakenneta samasta aineesta? :)
(Luulen itse, että syynä on ennemminkin laatikon pieni ja kompakti koko sekä rakenne, eli miten se on rakennettu (sitä kun ei tarvitse tehdä aerodynaamiseksi tms.) ennemminkin kuin materiaali. Ja vaikka se olisi materiaali, noin pienen määrän kallistakin materiaalia voi vielä törsätä, mutta koko lentokoneesta varmastikin tulisi liian kallis - ja lisäsyynä, laatikossa ei tarvita ulokkeita, joten siitä saadaan hyvin rakenteiltaan itseään tukeva.. siis sen rakenteet tukevat toisiaan. Mutta lentokoneessa tarvitaan toimivat siivet, peräsimet, moottorit, kaikenmaailman sähkökojeet, bensaa ja matkustamo, ikkunat sun muuta..)
- Vortac
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k583979Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k142793Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet552006Hitaille omat kassat
Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille2071655- 721436
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen761290Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!
Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei6911091- 901089
Olisit ollut niin
Minunlaiseni. Ehkä se on helmpompi kun emme kohtaa. Kipeältä se tuntui ettet valinnut minua41906Mitä yhteistä sinulla
on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?55904