Yamaha YZF 400

Arska

Eli mulla meni Tosta mun nelari jammusta käynnitys poljin rikki.. murt sieltä alapäästä,,,

Ja sit kävin kysyy uutta.. ni voi hitto 170e aika paljon.... ei kellään ole idoita käykö jonkun muun pyörän pljin tai jotain..

Ja kaveri puhu että jostain ulkomailta voi tilata halvemmalla....??

3

438

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • YZ 125 -05

      Halpaa remonttia sulla vielä on. Mutta tosiasia on että varaosien hinnat/saatavuus on etekin jammun kohdalla aivan päin perseestä. Konekesko keskittyy lähinnä maatalouskoneisiin, eili toimitusajat ovat aivan käsittämättömiä. Persaukinen kun oon niin ei oo varaa ostaa kahta piikkiä, mikä olisi kyllä välttämätöntä kun ajaa kisaa. Ihmetyttää kun kun Tallinnan Yamaha Center pystyy toimittamaan alle 4pv osan kun osan, täällä menee väh. viikko osassa kuin osassa(tietty pikan tulee nopeasti mutta maksaa maltaita) Tätä menoa kyllä tapetaan alan harrastajat kokonaan. Mutta vittuako se niitä kiinnostaa. Koeta etti joku diileri saksasta ja tilaa netistä.
      T:Vekku

    • 4stroke

      Sympatiat ovat puolellasi. Soita Indy Oy:seen heillä saattaa olla. Puh. 09-7243623.

      Itse olen jo pitemmän aikaa kironnut konekeskon hinnoittelupolitiikkaa. Laitan tähän muutaman kohdalleni tulleen räikeän esimerkin. Pyörä on mallia Yamaha Wr250f vm.-02: Etujarruletku, Konekeskolta 264e, Rally Race keravalta teki teräspunoitteisen letkun 20e:lla. Takajarrulevy Konekeskolta 180e, Indy Oy:stä 57e.
      Lisäksi Konekesko lisää hintoihin 25e, mikäli haluat osan ns. normaalissa toimitusajassa. Tämä tarkoittaa 2-3 vuorokautta. Muuten kestää niin kauan mitä pulloposti hollannista tulee.

      Tämä Yamahan touhu nyt tuskin harrastamista tappaa, mutta merkin elinkelpoisuuden hyvinkin. Olisikin hyvin suositeltavaa reklamoida ko. ongelmasta suoraan Konekeskon jälkimarkkinoinnista vastaavalle henkilölle. He tosin antavat vastaukseksi sen, että heillä on Yamahan laajan tuotevalikoimasta johtuen mahdotonta pitää suomessa niin mittavaa varastokapasiteettia mitä jouheva osatoimitus vaatisi. Totesin heille, että ovat tainneet haukata bisneksissään niin ison palan ettei mahdu suuhun. Summa summarum, tämä ongelma ei tule poistumaan ennenkuin Konekesko ymmärtää realiteetit omiin resursseihinsa ja luovuttaa tämän osa-alueen liiketoimminnastaan pienemmälle erikoistuneelle yritykselle.

      Olen puhunut...

    • Tyytymätön!

      Kokemusta on Konekeskosta sen verran etten ovea aukaise!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      977
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      880
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      724
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe