RISTIPISTOTYÖ PAKETTI

Unohtelija

Mistä voisin tilata valmiita ristipisto/kanava/pitkäpistotyö-paketteja. (sis. kankaan, langat ja ohjeet). Muistelisin, että on olemassa sellainen kuin "käsityö margareta" tai jotain sinne päin... En löydä sitä netistä.

20

13048

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Janna

      www.margaretha.net

    • Sukka

      www.kirjokas.com ja www.kasityokori.com

      Kirjokas on suosikkini koska etsin näyttäviä töitä. Vielä en ole testannut palvelua mutta lähipäivinä lähtee tilaus.

      • kanavatyo

        www.hershop.fi


      • ristipistoilija
        kanavatyo kirjoitti:

        www.hershop.fi

        www.ristipisto.fi/ on linkki josta klikkaat niin pääset ristipisto nettikauppaan nimeltä ateljee digitalis, josta voi tostaa noita pakkauksia, malleja, että ristipistokamaa sekä upeita käsinvärjättyjä kankaita...


      • Hyvän palvelun ystävä
        ristipistoilija kirjoitti:

        www.ristipisto.fi/ on linkki josta klikkaat niin pääset ristipisto nettikauppaan nimeltä ateljee digitalis, josta voi tostaa noita pakkauksia, malleja, että ristipistokamaa sekä upeita käsinvärjättyjä kankaita...

        Ateljee Digitaliksella on ollut parilla kerralla huono palvelu. Toimitus on kestänyt luvattoman kauan ja kun olen sähköpostilla kysynyt missä viipyy niin ei ole tullut vastausta. Suosittelen Käsityökoria ja Kirjokasta, niissä on ollut todella tasokas palvelu ja nopeat toimitukset.


    • NYT LÖYTYY

      Kiitos vastanneille. Tilaus lähti.

    • Kansainvälinen shoppailija

      Jos ei vierasta luottokortilla maksamista netissä niin kannattaa tilata näistä englantilaisista nettikaupoista. Molemmat käyttävät luotettavaa WorldPay-palvelua maksun suorittamisessa.

      http://www.stitch1knit1.com/
      http://www.cross-stitch-centre.co.uk/index.html

      Hintataso on molemmissa todella edullinen ja vaikka postimaksut (3-5€) ovat hieman isommat verrattuna suomalaisiin niin pakettien hinnat ovat niin alhaisia, että kannattaa tilata (huomaa: hinnat puntina, hyvä valuuttamuuntaja löytyy sivulta http://www.xe.com/ucc/).

      Cross Stitch Centrestä tilaamani tuotteet tulivat kolmessa päivässä eli todella nopeaa palvelua.

    • apua tarvitsevalle

      ristipisto ja kanavatöitä kaipailet..tässä nettiosoite
      www.margaretha.fi

    • Risto Pisto

      www.fuldesign.se sivuilta löytyy oivia innovatiivisia ja humoristisia malleja. Niitä voi ostaa myös Tukholman Designtorgeteista.
      Suosittelen!!

    • belmu

      www.satiini.com

    • Kanavatyötilanne

      Tilanne kanavatyörintamalla nyt syyskuussa 2012 näyttäisi oleva seuraavanlainen:Ateljee Digitalis on nähtävästi lopettanut toimintansa.Kirjokkaassa ja Käsityökorissa ei juurikaan ole kanavatöitä.Eli jäljelle jäävät Ateljee Margaretha ja Her Shop.

      • monta löytänyt

        Ja huuto netistä saa halvalla uusiakin töitä kun jaksaa usein katsoa. Ihmiset ostelevat näitä hetken mielijohteesta ja eivät sitten tee. Ja hinta vain murto-osan kaupan hinnoista.


    • Löyty vielä sellanen ku Calimero, kun googlas noita. Näkys olevan sekä ristipistoja, että kanavatöitä ja jotain muutakin.

      www.calimero.fi

      • Mainostaa

        voi näköjään näinkin ;D Kaivaa vaan esiin jonkun ikivanhan ketjun, ja vastaa siihen puffaamalla omaa putiikkiaan.

        Minun kohdallani se toimi sen verran, että kävin tsekkaamassa sivut. Ei mitään uutta taivaan alla. Sitä samaa huttua kuin kaikilla muillakin, ja samat kovat hinnat. Miksei uusi, tuore yrittäjä keskity hakemaan jotain sellaista, mitä markkinoilta ei entuudestaan löydy? Miksi kirjonnat ovat niiden samojen monikansallisten yritysten tarjoamia, joita on kaikilla muillakin? Mielikuvitusta peliin, rakkaat alan yrittäjät! Tarjontaa kyllä on olemassa, kunhan vaan vähän käyttää mielikuvitustaan.

        Ja tämän sanon ihan kaikella lämmöllä jaystävyydellä.


      • Mainostaa kirjoitti:

        voi näköjään näinkin ;D Kaivaa vaan esiin jonkun ikivanhan ketjun, ja vastaa siihen puffaamalla omaa putiikkiaan.

        Minun kohdallani se toimi sen verran, että kävin tsekkaamassa sivut. Ei mitään uutta taivaan alla. Sitä samaa huttua kuin kaikilla muillakin, ja samat kovat hinnat. Miksei uusi, tuore yrittäjä keskity hakemaan jotain sellaista, mitä markkinoilta ei entuudestaan löydy? Miksi kirjonnat ovat niiden samojen monikansallisten yritysten tarjoamia, joita on kaikilla muillakin? Mielikuvitusta peliin, rakkaat alan yrittäjät! Tarjontaa kyllä on olemassa, kunhan vaan vähän käyttää mielikuvitustaan.

        Ja tämän sanon ihan kaikella lämmöllä jaystävyydellä.

        Olit oikeessa, en huomannut että vanha ketju, kun uusia vastauksia oli ihan tältä kuukaudelta ja siksi pisti silmään.

        Mitä tulee puffaamiseen, niin en löydä siihen mitään järkevää syytä, että listaa samoja, mitä on jo ennestään mainittu. Itse olen tehnyt käsitöitä yli 30 vuotta ja ongelmana aikanaan se, ettei paikallisliikkeistä löytynyt oikein mieleisiä. Sitten kun nettikaupat tuli, niin pääsi uusiin kauppoihin, mitkä ei ollut sidottu paikkakuntaan, jossa sattusit asustamaan.

        Edelleen etsin erilaisia liikkeitä netistä, juuri sen takia, että olisi vaihtoehtoja mistä valita ja aina välillä tekee löytöjä. Se mitä joku myy on sen liikkeen oma asia ja ellei tavarat kiinnosta, niin ei ole pakko ostaa.

        Sulla tuntuu olevan niin selkeää faktaa kaikesta, niin mikset perusta sellaista liikettä, josta puhut, vai oletko kenties täällä haukkumassa vain muita, jotta sinun mahdollisesti jo olemassa oleva putiikkisi saisi lisäpisteitä?

        Oli aika yllätys, että ihmiset osaavat olla noin vihamielisiä toisille, ilman mitään järkevää syytä. Itse pyrin aina auttamaan lähimmäisiäni, jos apua tarvitsevat, samoin olen useilla käsityöfoorumeilla kertonut omia vinkkejä ja neuvoja, joista kysyjät ovat olleet tosi kiitollisia. Uskoisin sen olevan juuri niiden tarkoitus, kysyä jos ongelmia jossain tekemisissä ja jakaa neuvoja jos joku niitä kaipaa.


      • 'Se koira älähtää,
        tinka100 kirjoitti:

        Olit oikeessa, en huomannut että vanha ketju, kun uusia vastauksia oli ihan tältä kuukaudelta ja siksi pisti silmään.

        Mitä tulee puffaamiseen, niin en löydä siihen mitään järkevää syytä, että listaa samoja, mitä on jo ennestään mainittu. Itse olen tehnyt käsitöitä yli 30 vuotta ja ongelmana aikanaan se, ettei paikallisliikkeistä löytynyt oikein mieleisiä. Sitten kun nettikaupat tuli, niin pääsi uusiin kauppoihin, mitkä ei ollut sidottu paikkakuntaan, jossa sattusit asustamaan.

        Edelleen etsin erilaisia liikkeitä netistä, juuri sen takia, että olisi vaihtoehtoja mistä valita ja aina välillä tekee löytöjä. Se mitä joku myy on sen liikkeen oma asia ja ellei tavarat kiinnosta, niin ei ole pakko ostaa.

        Sulla tuntuu olevan niin selkeää faktaa kaikesta, niin mikset perusta sellaista liikettä, josta puhut, vai oletko kenties täällä haukkumassa vain muita, jotta sinun mahdollisesti jo olemassa oleva putiikkisi saisi lisäpisteitä?

        Oli aika yllätys, että ihmiset osaavat olla noin vihamielisiä toisille, ilman mitään järkevää syytä. Itse pyrin aina auttamaan lähimmäisiäni, jos apua tarvitsevat, samoin olen useilla käsityöfoorumeilla kertonut omia vinkkejä ja neuvoja, joista kysyjät ovat olleet tosi kiitollisia. Uskoisin sen olevan juuri niiden tarkoitus, kysyä jos ongelmia jossain tekemisissä ja jakaa neuvoja jos joku niitä kaipaa.

        johon kalikka kalahtaa'.

        Ihanaa muuten, että jotkut ovat noin täydellisiä - ainakin omasta mielestään.

        Minun mielestäni ei ole haukkumista tai vihamielisyyttä, jos sanoo oman mielipiteen jonkun yrityksen valikoimista. Fiksu yrittäjä voi kokea sen rakentavana kritiikkinä, ja ottaa onkeensa. Toiset sitten taas vetävät herneet nenäänsä. Jokaisen oma valinta. Sitä vaan voi miettiä tykönänsä kumman yrityksellä on paremmat menestymismahdollisuudet.


      • 'Se koira älähtää, kirjoitti:

        johon kalikka kalahtaa'.

        Ihanaa muuten, että jotkut ovat noin täydellisiä - ainakin omasta mielestään.

        Minun mielestäni ei ole haukkumista tai vihamielisyyttä, jos sanoo oman mielipiteen jonkun yrityksen valikoimista. Fiksu yrittäjä voi kokea sen rakentavana kritiikkinä, ja ottaa onkeensa. Toiset sitten taas vetävät herneet nenäänsä. Jokaisen oma valinta. Sitä vaan voi miettiä tykönänsä kumman yrityksellä on paremmat menestymismahdollisuudet.

        Joo antaa olla, rupee muutenkin muistuttaa lasten tasoiselta tarinoinnilta hiekkalaatikon äärellä.


    • Pistelijä

      Minä olen tilannut Sewandso'lta Englannista monen monta pakettia tai ohjetta. Aina on toiminut nopeasti ja valikoima on valtava.

    • käsityö

      Minullakin on ristipistotöitä mitä en ole saanut aikaiseksi tehdä. Löytyy kokonaisia paketteja kankaalla, langoilla ja ohjeilla. On myös pelkkiä ohjeita missä on langat mukana. Laita sähköpostia jos olet kiinnostunut [email protected]

    • Anonyymi

      Täällä oli puhetta Ateljee Digitaliksesta.

      Yrittäjä on aloittanut uudestaan, sivu pysynyt samana eli www.ristipisto.fi
      Yritys nykyään nimeltään Käsityöpuoti Ristipisto Oy.

      Laajasti ristipistopakkauksia, Novitan lankoja, kauniita palapelejä. Kaikkea kivaa! :)

      Ensimmäinen tilaus tehty ja toimitus oli nopea sekä hyvä palvelu.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      378
      3680
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      209
      1803
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      67
      1384
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      151
      1260
    5. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      164
      895
    6. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      883
    7. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      57
      870
    8. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      117
      850
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      49
      830
    10. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      829
    Aihe