Tapani Kalliomäki

Palvelijatar

Kuinka moni mahtaa olla kiinnostunut tämän näyttelijän urasta?
Näytellyt Hovimäessä Magnus Lindhofia.
Ja Sibeliuksessa Armas Järnefeltiä

Jos joku löytää linkkejä, niin saa laittaa.
Kertokaa, oletteko nähnet haastatteluja misään uusissa lehdissä.

46

10075

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lahdessa asuva

      Lahden Kaupunginteatterissa. Olen käynnyt muutaman näytelmän katsomassa, missä hän on mukana. Hyvä näyttelijä on.

      Hänet näkee silloin tällöin kaupungilla. Netistä löytyy ihan nimellä etsimällä linkkejä hänestä... mm. http://www.lahdenkaupunginteatteri.fi/kuvapankki/olga.html

    • *Elsi*

      Tapani Kalliomäki oli todella hyvä Seitsemässä veljeksessä.

    • meri

      Kalliomäki Tapani on synt.-70 ja asuu lahdessa ja Tampereelta on kotoisin.On Lahden teatterissa näytellyt lukuisia rooleja taidokkaasti.Olen kuullut,että hän on symppis kaveri jolla jalat tukevasti maan pinnalla.olen livenä nähnyt ja onhan hän mukavan näköinen mies!OlihanTapani Thilia Thaliassakin jonka Lahti voitti!

    • Jusa

      Tiedän,että hän on valmistunut näyttelijäksi
      v.-97.Oli myös Kaksipäisen Kotkan varjossa leffassa pikkuroolissa.Leikin varjolla ohjelmassakin oli syksyllä.Kävin Lahdessa katsomassa hiljan Improklupia jossa Tapani oli kyllä todella hyvä!!Keväällä 2006 Hovimäki tulee onneksi uusintana.On kyllä taitava näyttelijä mielestäni.

    • tamu

      Eipä ole ollut haastatteluissa pitkään aikaan.viimeksi silloin varmaankin,kun näytteli Hovimäessä Felixiä.Hyvä sarja olikin ja Tapani hyvä valinta pääosaan.Mukavaa,että Hovimäki uusitaan keväällä!Kävin kerran Lahden teatterissa katsomassa Olga näytelmän jossa Kalliomäki oli pääroolissa ja kyllä oli sekä näyttelijä että näytelmä hyvä!Seuraavaksi ajattelimme mennä katsomaan helmikuussa Rikos ja rangaistus jossa Kalliomäki on myös pääroolissa.

    • saara

      Näin Lahdessa rikoksen ja rangaistuksen. Tapani oli vieläkin parempi kuin aikaisemmin. Aina ollut tosi hyvä, mutta nyt tekee uskomattoman roolityön Raskolnikovina. Huh huh! Menkääpä katsomaan!

      • Enkeli 25v.

        Näin myös rikoksen ja rangaistuksen ja Inishmaanin ramman. Tapani on IIIIIHAAAANAAAA !!! Se on tosi hyvä näyttelijä. Fanitetaan isommalla laumalla. Lahden kaupunginteatteri ei olis mitään ilman Tapania !!! Kaikki jutut missä se on mukana sisältävät takuun hyvästä jutusta. Pian mennään katsomaan Niskavuori. Esitystä kehuttu paljon... Kivaa!!!


    • susse

      Mä olen nähnyt tapani kalliomäen aika monessa näytelmässä. Jo ennen lahteen tuloaan näin sen Helsingin kaupunginteatterissa lavalla. Jokaisessa roolissaan ollut mun mielestä häikäisevä. Sitä oikein odottaa näyttämölle. Mä näin viimeksi inishmaanin rammassa ja rikoksessa ja rangaistuksessa. Eikä ole yhtään pahitteeksi, että tyyppi on syötävän seksikäs. Ottaisin jos saisin!

    • eeva

      Luin lehdestä, että tapani on mukana Åke lindmannin Tali-Ihantala elokuvassa. Sit Hovimäki alkaa nyt kesällä uusintana. Lahdessa Tapani on mukana näköjään näytelmässä Sinisen planeetan villit lapset. Kävin katsomassa Rikoksen ja rangaistuksen keväällä. Tapani oli aivan upea. Karismaattisin näyttelijä jonka tiedän!

    • netta

      Mä olen nähnyt tapanin lavalla monessa näytelmässä. On suomen ykkönen. Se vaan on hyvä! Olin muuten Lahdessa vähän aikaa sitten samassa ravintolassa ja näin lähietäisyydeltä. Se on älyttömän hyvännäköinen!!!

      • misa

        Käytiin jätkäkaverini kanssa joulun jälkeen Lahdessa viimeisessä näytöksessä Rikoksessa ja rangaistuksessa ja oli todella paras roolisuoritus mitä olemme koskaan nähneet.Uskomaton roolisuoritus ja Kalliomäki todellakin antoi kaikkensa.Hatunnosto Tapsa Kalliomäelle!!Hienoa.Näytelmä kyllä pysäytti miettimään.Nyt hyvä syy tulla toistekin Hesasta Lahteen käymään.


      • Kati22
        misa kirjoitti:

        Käytiin jätkäkaverini kanssa joulun jälkeen Lahdessa viimeisessä näytöksessä Rikoksessa ja rangaistuksessa ja oli todella paras roolisuoritus mitä olemme koskaan nähneet.Uskomaton roolisuoritus ja Kalliomäki todellakin antoi kaikkensa.Hatunnosto Tapsa Kalliomäelle!!Hienoa.Näytelmä kyllä pysäytti miettimään.Nyt hyvä syy tulla toistekin Hesasta Lahteen käymään.

        Menkää ihmiset katsomaan Niskavuoren nuori emäntä Lahden kaupunginteatterissa !!! Uskomatonta, että sama kaveri joka teki rikoksessa ja rangaistuksessa älyttömän hienon rollin, venyy nyt tällaiseen! Jumalainen ja vimmainen Tapani. Kukaan ei yksinkertaisesti sovi rooliin paremmin! HIENOOOOO!!!


      • _lahtelainen_
        Kati22 kirjoitti:

        Menkää ihmiset katsomaan Niskavuoren nuori emäntä Lahden kaupunginteatterissa !!! Uskomatonta, että sama kaveri joka teki rikoksessa ja rangaistuksessa älyttömän hienon rollin, venyy nyt tällaiseen! Jumalainen ja vimmainen Tapani. Kukaan ei yksinkertaisesti sovi rooliin paremmin! HIENOOOOO!!!

        Niinpä, teki niskavuoressa aivan mahtavan roolisuorituksen! Olen käynyt viime vuosina melkein kaikki näytelmät missä Tapani on näytellyt. Hän on mielettömän osaava ja monipuolinen näyttelijä ja KOMEA!!


      • Lahden Kaupunginteatteri = 1.
        _lahtelainen_ kirjoitti:

        Niinpä, teki niskavuoressa aivan mahtavan roolisuorituksen! Olen käynyt viime vuosina melkein kaikki näytelmät missä Tapani on näytellyt. Hän on mielettömän osaava ja monipuolinen näyttelijä ja KOMEA!!

        Kyllä, ehdottomasti menkää katsomaan Niskavuori. Jaakko Tapani Kalliomäki on aivan loistava Juhanin roolissa, vaikkei kukaan sitä voi niin hyvin tehdä kuin Tauno Palo aikoinaan.


      • lupiini
        Lahden Kaupunginteatteri = 1. kirjoitti:

        Kyllä, ehdottomasti menkää katsomaan Niskavuori. Jaakko Tapani Kalliomäki on aivan loistava Juhanin roolissa, vaikkei kukaan sitä voi niin hyvin tehdä kuin Tauno Palo aikoinaan.

        Tapsa on paras!!!


    • mimmu

      Lähdin kolmatta kertaa Lahden teatteriin katsomaan Kalliomäkeä ja tyytyväisenä olen saanut aina sieltä lähteä.Viimeksi näin rikos ja rangaistuksen ja enpä voi kyllä kuin ihmetellä Kalliomäen roolisuoristusta.Upea, muuta en voi sanoa.olisin mennyt toisenkin kerran jos vain vielä menisi näytöksiä.Seuraavaksi mennään katsoon niskavuori jota myös kehuttu paljon.Hyvä syy lähteä ajeleen tampereelta lahteen.syksyllä kalliomäki näyttelee kuulemma rikollista juha valjakkalaa.Kiitti paljon Tapsa Kalliomäki hyvistä esityksistä!

    • heili-80

      Kohtalona murha Lahden kaupunginteatterissa! Aah.Olispa mun kohtalona Tapani. Menkää katsomaan! Uskomaton näyttelijä. Ihanan pelottavan murhaajan tekee!!! nam ja hui!

    • Rapu

      Luin jostain aikoinaan, että näyttelijä Tapani Kalliomäki on asunut lapsuutensa Lempäälässä ja lukion jälkeen haki ja pääsi teatterikorkeaan.
      On kyllä ihan hyvä näyttelijä mutta aika tuntematon monelle kun ei julkisuudessa esiinny.
      itse näin myös rikos ja rangaistuksen ja oli siinä tosi huippu Raskolnikovina.
      Seuraavaksi on leffoissa Tali-Ihantala ja sitten Täällä pohjan tähden alla leffas näyttelee Elinan veljeä.Hyvää Joulunaikaa kaikille!!

      • jude

        Oltiin lahdessa katsomassa näytelmä kohtalona murha ja todella hyvä oli jossa Kalliomäen Tapani kahdessa eri roolissa ja hyvinhän mies kyllä osaa näytellä.
        Hovimäessäkin oli hyvä aikoinaan mutta nyt on ikä ja kokemus tuonut lisää karismaa.
        onhan mukavan näköinenkin vaikkei kyllä näytelmässä roolissaan hurjana juha valjakkalana niin komea ollutkaaan:)


    • Nipsulit

      Kävimme katsomassa Lahdessa näytelmän Omat koirat joka oli hauska esitys.
      Kalliomäki oli myös siinä näytelmässä hyvä ja seuraavaksi mennään katsomaan Peer Gynt jossa Tapani Kalliomäki on pääroolissa.
      Vaativa ja rankka rooli varmasti.
      Tsemppiä ja onnea toivomme kovasti Tapanille:)
      T.Hesan naispoppoo

    • osv

      Olimme katsomassa Lahdessa näytelmän Omat koirat joka oli hauska esitys.
      Kalliomäki oli myös siinä näytelmässä hyvä ja seuraavaksi mennään katsomaan Peer Gynt jossa Tapani Kalliomäki on pääroolissa.
      Vaativa ja rankka rooli varmasti.
      Tsemppiä ja onnea toivomme kovasti Tapanille:)
      T.Hesan naispoppoo

      • Emma Å.

        Olimme porukalla katsomassa viime la Lahden teatterissa Peer Gyntin.
        Tapani Kalliomäki oli uskomattoman hyvä Peerin roolissaan:))On varmasti tosi raskas rooli niin henkisesti kuin fyysisestikin kun on koko kolmetuntisen lavalla antaen kaikkensa.
        Täydellinen roolissaan ja näytelmä vei mukanaan.
        Kandee mennä kyllä katsomaan:)


      • V.P
        Emma Å. kirjoitti:

        Olimme porukalla katsomassa viime la Lahden teatterissa Peer Gyntin.
        Tapani Kalliomäki oli uskomattoman hyvä Peerin roolissaan:))On varmasti tosi raskas rooli niin henkisesti kuin fyysisestikin kun on koko kolmetuntisen lavalla antaen kaikkensa.
        Täydellinen roolissaan ja näytelmä vei mukanaan.
        Kandee mennä kyllä katsomaan:)

        Mekin käytiin katsomassa Peer Gynt äitini kanssa ja olipa kyllä aikamoinen rooli T.Kalliomäellä.
        Hieno näytelmä ja Tapani oli tosi hyvä Peerin roolissaan.Mukavaa syksyä kaikille:)


      • R.W
        V.P kirjoitti:

        Mekin käytiin katsomassa Peer Gynt äitini kanssa ja olipa kyllä aikamoinen rooli T.Kalliomäellä.
        Hieno näytelmä ja Tapani oli tosi hyvä Peerin roolissaan.Mukavaa syksyä kaikille:)

        Olen samaa mieltä Peer Gynt näytelmästä.Kalliomäen Tapani loisti lavalla Peerin roolissaan.Lahjakas näyttelijä!Taidanpa mennä talvella toisen kerran näytelmän katsomaan.


      • sari 24v
        R.W kirjoitti:

        Olen samaa mieltä Peer Gynt näytelmästä.Kalliomäen Tapani loisti lavalla Peerin roolissaan.Lahjakas näyttelijä!Taidanpa mennä talvella toisen kerran näytelmän katsomaan.

        Tapsa on paras näyttelijä ja syötävän hyvännäköinen. Oon Lahdesta. Täällä miestä näkee katukuvassa...


      • sunnyt
        sari 24v kirjoitti:

        Tapsa on paras näyttelijä ja syötävän hyvännäköinen. Oon Lahdesta. Täällä miestä näkee katukuvassa...

        samaa mieltä=)
        olen asunut Lahdessa n.vuoden ja täytyypä kyllä yhtyä Sarin kommenttiin.Kyllä Tapani Kalliomäki on miehekkään hyvännäköinen ja kaverini sanoi että on myös fiksu ja ystävällinen.näytelmässä Peer Gyntinä oli äärettömän hyvä vaikeassa roolissaan.on täällä pohjantähden alla leffassa Janne Kivivuori.


      • sannukka
        sunnyt kirjoitti:

        samaa mieltä=)
        olen asunut Lahdessa n.vuoden ja täytyypä kyllä yhtyä Sarin kommenttiin.Kyllä Tapani Kalliomäki on miehekkään hyvännäköinen ja kaverini sanoi että on myös fiksu ja ystävällinen.näytelmässä Peer Gyntinä oli äärettömän hyvä vaikeassa roolissaan.on täällä pohjantähden alla leffassa Janne Kivivuori.

        Kaverini joka asuu Lahdessa sanoi,että Tapani on symppis ja vaatimaton ja hyvin lahjakas näyttelijä.Itse kävin Peer Gyntin katsomassa ja siinä hän oli kyllä todella huippu Peerin roolissaan.
        Täytyypä mennä leffaan katsomaan Täällä Pohjantähden alla.


    • minä myös

      Merkillinen tuo näyttelijän työ, kun se saa uskomaan sellaisiin, mitä ei olekaan. Katsoin juuri Hovimäen viimeisen osan ja itku kurkussa surin komean Felixin traagista kohtaloa. Nyyh. Onneksi Tapani elää ja voi kaiketi hyvin. Onnekseni asun Lahessa minäkin ;) Tuli mieleen, mitä kaveri itse tuumisi jos näkisi tämän ketjun. Itse ainakin nolostuisin, mutta olisin ehkä myös pikkuisen hyvilläni... kumpaakohan enemmän... varmaan sen nolon puolelle menisi. Onneksi en ole julkisuudessa, huh.

      • piituli

        Kyllä varmaan mielissään kehuista kuitenkin,kun eipä kritiikkiäkään mukavaa kenenkään ole itsestään lukea eikä pelkoa varmaan ole,että hänellä kehut nuppiin nousisi;ei ole sen oloinen ihminen.
        Tapani on kuitenkin kaikki kehut ansainnut monipuolisena näyttelijänä.
        Monessa eri roolissa olen nähnyt Kalliomäen ja on kyllä hyvä ja karismaattinen näyttelijä.Hyvää syksyä kaikille teatterissa kävijöille=)


      • Sinikka C.
        piituli kirjoitti:

        Kyllä varmaan mielissään kehuista kuitenkin,kun eipä kritiikkiäkään mukavaa kenenkään ole itsestään lukea eikä pelkoa varmaan ole,että hänellä kehut nuppiin nousisi;ei ole sen oloinen ihminen.
        Tapani on kuitenkin kaikki kehut ansainnut monipuolisena näyttelijänä.
        Monessa eri roolissa olen nähnyt Kalliomäen ja on kyllä hyvä ja karismaattinen näyttelijä.Hyvää syksyä kaikille teatterissa kävijöille=)

        löytyy näyttelijä Tapani Kalliomäellä.
        Olen nähnyt hänet eri rooleissa ja on monipuolinen ja karismaattinen näyttelijä.On hyvin eri tyyppisissä rooleissa näytellyt ja on aina hyvä ollut.
        Lahden teatteri saa olla kyllä ylpeä näyttelijästään.
        Seuraavaksi menemme katsomaan näytelmää Kuin ensimmäistä päivää jossa Tapanilla kaksoisroolitus vanhuksena sekä ulkomaalaisena siivoojana.


      • Zaida -79
        Sinikka C. kirjoitti:

        löytyy näyttelijä Tapani Kalliomäellä.
        Olen nähnyt hänet eri rooleissa ja on monipuolinen ja karismaattinen näyttelijä.On hyvin eri tyyppisissä rooleissa näytellyt ja on aina hyvä ollut.
        Lahden teatteri saa olla kyllä ylpeä näyttelijästään.
        Seuraavaksi menemme katsomaan näytelmää Kuin ensimmäistä päivää jossa Tapanilla kaksoisroolitus vanhuksena sekä ulkomaalaisena siivoojana.

        Kävin katsomassa näytelmän "Kuin ensimmäistä päivää". Kaikki näyttelevät hienosti siinä, mutta Tapsa on maahanmuuttajana kyllä aivan mieletön. Aksentti, ulkonäkö ja se koko kehonkieli. Menkää katsomaan äkkiä !! Tapsa on ihana.


      • miina 28
        Zaida -79 kirjoitti:

        Kävin katsomassa näytelmän "Kuin ensimmäistä päivää". Kaikki näyttelevät hienosti siinä, mutta Tapsa on maahanmuuttajana kyllä aivan mieletön. Aksentti, ulkonäkö ja se koko kehonkieli. Menkää katsomaan äkkiä !! Tapsa on ihana.

        Tapani on mielettömän hyvä näyttelijä. Viisas Neitsyt Lahden teatterissa. Menkää katsomaan. Tapanilla tuplarooli ja molemmissa hyvä. Lahtelaisena saan törmätä mieheen kaupungilla harva se päivä. Komea ilmestys. Tapsa on mun päiväuni enkä häpeä sitä myöntää. :)


      • Hesan tyttö
        miina 28 kirjoitti:

        Tapani on mielettömän hyvä näyttelijä. Viisas Neitsyt Lahden teatterissa. Menkää katsomaan. Tapanilla tuplarooli ja molemmissa hyvä. Lahtelaisena saan törmätä mieheen kaupungilla harva se päivä. Komea ilmestys. Tapsa on mun päiväuni enkä häpeä sitä myöntää. :)

        Luin tänään iltalehteä ja yllätyinpä iloisesti,kun luin, että Tapani Kalliomäki on elokuvassa Täällä Pohjantähden Alla.Tapanista oli lehdessä kuva ja näyttelee elokuvassa Janne Kivivuorta.
        Menen sen taatusti katsomaan koska siinä Tapani=) Ensi-ilta on 4.12.
        Hienoa,että Tapani on valittu elokuvaan koska hän on niin lahjakas ja monipuolinen näyttelijä.


      • Ae
        Hesan tyttö kirjoitti:

        Luin tänään iltalehteä ja yllätyinpä iloisesti,kun luin, että Tapani Kalliomäki on elokuvassa Täällä Pohjantähden Alla.Tapanista oli lehdessä kuva ja näyttelee elokuvassa Janne Kivivuorta.
        Menen sen taatusti katsomaan koska siinä Tapani=) Ensi-ilta on 4.12.
        Hienoa,että Tapani on valittu elokuvaan koska hän on niin lahjakas ja monipuolinen näyttelijä.

        Käytiin itsenäisyyspäivänä katsomassa porukoiden kanssa Täällä pohjantähden alla ja etukäteen ajattelin,että onkohan pitkästyttävä kolmituntinen niin onneksi ei ollutkaan.Voin kyllä suositella leffaa!On hyvin tehty ja leffassa kaikki hyvät näyttelijät kuten Kivivuoren Jannea esittävä Tapani Kalliomäki jonka olen Lahden teatterin lavoilla nähnyt ja pidän lahjakkaana näyttelijänä.
        kannattaa mennä katsomaan niin tälläinen nuorempikin näkee millaista elämä ennen on ollut täällä.


      • Rebek
        Ae kirjoitti:

        Käytiin itsenäisyyspäivänä katsomassa porukoiden kanssa Täällä pohjantähden alla ja etukäteen ajattelin,että onkohan pitkästyttävä kolmituntinen niin onneksi ei ollutkaan.Voin kyllä suositella leffaa!On hyvin tehty ja leffassa kaikki hyvät näyttelijät kuten Kivivuoren Jannea esittävä Tapani Kalliomäki jonka olen Lahden teatterin lavoilla nähnyt ja pidän lahjakkaana näyttelijänä.
        kannattaa mennä katsomaan niin tälläinen nuorempikin näkee millaista elämä ennen on ollut täällä.

        Paras elokuva mitä olen pitkään aikaan nähnyt. Todella hyvin tehty. Hyvät näyttelijät. Erityisesti Tapani Kalliomäki, Niko Saarela ja Hannu-Pekka Björkman. Menkää katsomaan !!!


      • Auli R.
        Rebek kirjoitti:

        Paras elokuva mitä olen pitkään aikaan nähnyt. Todella hyvin tehty. Hyvät näyttelijät. Erityisesti Tapani Kalliomäki, Niko Saarela ja Hannu-Pekka Björkman. Menkää katsomaan !!!

        Olen todella paljon teattereissa käynyt ja useasti Lahden teatterissa ja olen nähnyt näyttelijä Tapani Kalliomäen useassa eri roolissa ja olen ollut vaikuttunut.
        Varsinkin roolissaan Per Gyntinä T.Kalliomäki oli erinomainen.Viimeksi näin hänet hienossa näytelmässä Kuin ensimmäistä päivää ja seuraavaksi aion mennä katsomaan häntä näytelmään Puhdistus.On teatterissa muitakin hyviä näyttelijöitä,mutta Kalliomäki erottuu.
        Lahden teatteri saanut Kalliomäestä hyvän vetonaulan ja pidän paljon Lahden teatterin näytelmistä vaikka hesalaisena ehkä pitäisikin arvostaa helsingin teatteria.
        Kiitokset Lahden teatterille hienoista teatterielämyksistä!


      • P.A.

        Taitaakohan olla edellisen viestin kirjoittaja joku kateellinen teatterityöläinen sillä itse olen kyllä aivan eri mieltä Kalliomäen Tapanista.Aina hän on ollut hyvin ystävällinen,symppis ja ei kehut ole hänellä nousseet nuppiin.
        Mielipiteitähän on monia ja ihmettelen kyllä suuresti,jos ei pidä Kalliomäkeä hyvänä näyttelijänä sillä hän kuuluu kyllä maamme parhammistoon eikä halua roskalehtien palstoille kuten monet "tyrkyt".
        No Suomihan on tunnetusti kateellisten maa.
        Tapani Kalliomäellä kun sattuu olemaan sekä ulkonäköä että lahjakkuutta sekä miellyttävä ihminen.


      • SprinGirl
        P.A. kirjoitti:

        Taitaakohan olla edellisen viestin kirjoittaja joku kateellinen teatterityöläinen sillä itse olen kyllä aivan eri mieltä Kalliomäen Tapanista.Aina hän on ollut hyvin ystävällinen,symppis ja ei kehut ole hänellä nousseet nuppiin.
        Mielipiteitähän on monia ja ihmettelen kyllä suuresti,jos ei pidä Kalliomäkeä hyvänä näyttelijänä sillä hän kuuluu kyllä maamme parhammistoon eikä halua roskalehtien palstoille kuten monet "tyrkyt".
        No Suomihan on tunnetusti kateellisten maa.
        Tapani Kalliomäellä kun sattuu olemaan sekä ulkonäköä että lahjakkuutta sekä miellyttävä ihminen.

        Suosittelen Lahden teatterin näytelmää Puhdistus missä T.Kalliomäki myös näyttelee.
        Parhaimpia näytelmiä mitä olen nähnyt.
        Muutama esitys enää, mutta menee vielä syksylläkin.


      • tapani koo
        SprinGirl kirjoitti:

        Suosittelen Lahden teatterin näytelmää Puhdistus missä T.Kalliomäki myös näyttelee.
        Parhaimpia näytelmiä mitä olen nähnyt.
        Muutama esitys enää, mutta menee vielä syksylläkin.

        Kyllä kyllä.
        Tapani Kalliomäki on hyvä näyttelijä.


      • haidi3
        tapani koo kirjoitti:

        Kyllä kyllä.
        Tapani Kalliomäki on hyvä näyttelijä.

        Käytiin katsomassa näytelmä Varasto missä Tapani Kalliomäki näyttelee. Suosittelen !!
        Seuraavaksi katsomaan näytelmää Syntynyt Lahteen missä myös näyttelee Kalliomäki.


    • ...

      Onkohan tämä näyttelijä koskaan epäonnistunut missään?

      • M.W

        En usko, kun monta kertaa olen nähnyt hänet lavalla.
        Todella lahjakas ja monipuolinen näyttelijä ja tekee varmasti kovasti töitä roolinsa eteen.Arvostan.


      • Mephos

        Hienoja roolisuorituksia tehny mutta kertyny maneereita mitä muille jakaa mutta niitä kertyy aina pitkänlinjan laitosteatterinäyttelijöille


    • AN79

      Hovimäki oli ensimmäinen, josta muistan hänet.

    • Sipriinados

      Huima Faustin nimiroolissa Teatteri Jurkassa. Käsittämättömän taitava näyttelijä.

    • Magisteri

      Ei tullut Tapani Kalliomäestä uutta "tauno paloa" tai yleensä filmisankaria, vaikka edellytyksiä siihen olisi ollut ainakin Hovimäen aikoihin. Mutta eipä tullut Mikoista Nousiainen ja Leppilampikaan ihan sitä, mitä odotettiin. Toisaalta moni miesnäyttelijä on noussut lopullisesti pinnalle vasta varttuneemmalla iällä jopa viiskymppisenä. Valkokangas näyttää nykyään olevan koomikoiden valtakuntaa.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5098
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3347
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1482
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      182
      1317
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1016
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      918
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      758
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      717
    Aihe