Kuten otsikkokin kertoo, haluaisin ostaa Goldenin Super 10 yleispuhdistusainetta.
Kuka myy ja mitä maksaa?
Super 10 Imatralta?
18
4082
Vastaukset
- _tiedän
Jälleenmyyjä Leea Sallinen numero 0505843827, maksaa jotain 16e
- bisnestä
Aika näppärää bisnestä.Kysyy itse ja vastaa itse omalla kännyn numerolla.
- kokeillut
bisnestä kirjoitti:
Aika näppärää bisnestä.Kysyy itse ja vastaa itse omalla kännyn numerolla.
Super10:llä ei tee yhtään mitään.Kallista kuin hitto.
Osta tolua,niin puhdistuu. - myös kokeillut
kokeillut kirjoitti:
Osta tolua,niin puhdistuu.Vaikka,Pirkka yleispuhdistusaine ajaa saman asian ja on paljon edullisempaa.Goldenin myyjillä aika epätoivoiset keinot kaupata tuotettaan.
- puhto
kokeillut kirjoitti:
Osta tolua,niin puhdistuu.Itse olen myös joskus aikoinaan erehtynyt ostamaan superkymppiä, hintaansa nähden kehnoa. Positiivinen yllätys oli Lidlin W5-all purpose cleaner, ja maksaa vain pari egee... Kokeilkaa
- Dr. Pepper
puhto kirjoitti:
Itse olen myös joskus aikoinaan erehtynyt ostamaan superkymppiä, hintaansa nähden kehnoa. Positiivinen yllätys oli Lidlin W5-all purpose cleaner, ja maksaa vain pari egee... Kokeilkaa
Jup, kaupoista löytää paremmat saippuat paljon halvemmalla. Joku aika sitten oli paljonkin noita Goldenin "edustajia", luulin koko kusetuksen jo loppuneen mutta vielähän noita yrittäjiä näyttää löytyvän.
Jos tarviitte kunnon myrkkyjä, niin kannattaa käydä kysymässä uimahallia vastapäätä olevasta siivousfirmasta, kyllä meinaan lähtee paska niiden tököteillä. - puuusssisssa
Dr. Pepper kirjoitti:
Jup, kaupoista löytää paremmat saippuat paljon halvemmalla. Joku aika sitten oli paljonkin noita Goldenin "edustajia", luulin koko kusetuksen jo loppuneen mutta vielähän noita yrittäjiä näyttää löytyvän.
Jos tarviitte kunnon myrkkyjä, niin kannattaa käydä kysymässä uimahallia vastapäätä olevasta siivousfirmasta, kyllä meinaan lähtee paska niiden tököteillä.Naurettavaa touhua koko Goldeni.
- Brettina84
Tuotteita möi ainakin vielä viime kesänä Vuoksenniskalla Lakasentorin kirppiksellä se omistaja.
- meehow
ja jokaisella varmaan on omat suosikkinsa,
joita haluaa siivotessaan käyttää. Tämä minun.- Hankaan
Minä taas hankaan lattiat super paskalla.
- Lellu
Hankaan kirjoitti:
Minä taas hankaan lattiat super paskalla.
Kiitokset ilmaisesta mainonnasta, kuka sitten lienetkin!!
Kauppa alkoi käydä heti.
Ei se ole hölmö joka myy vaan se joka ostaa... =)
- pirkkapesuaineet
On aivan uskomatonta kuinka jotkut "höyrähtävät"
kauppiaksi.Toki siellä ketjun alkupään ihmiset on varmasti netonneet kivat summat.Vaan onhan se hyvää palkan lisää jos vielä työaikanaan puuhastelee vain tököttien parissa.- Lellu
Kohta voikin jo ottaa lopputilin kun saippua- ja nappikaupalla hankkii niin hyvin.
Tosiasiahan on että ei tätä kukaan tee jos ei oikeasti hanki, eikä tarvitse olla edes "ketjun" alkupäässä!
- GNLD myyjä espoossa
- XyZ1
No miten paljon sillä sitten hankkii? Uskalletaanko paljastaa? Ja millä työmäärällä?
- Kauppias_2
Alkuun 25% bonukset
- luikuriako
kyseinen myyntitapa suoranaista pakkokauppaa myydään tutun tutuille ja niin edelleen.toki myyntiä tulee kun kaikki eivät kehtaa kieltäytyä kun on vähän niinkuin tuttu myyjä.yhtä suurta kusetusta koko homma.mutta onneksi ei ole pakko ostaa vai onko???(pidetään kutsuja ja niin edelleen)yksi myy yhtä ja toinen toista ja aina joku pitää niin sanotut kutsut joihin jokainen myyjä kerää aina omaa sakkiansa edistämään myyntiä.ja jos et mitään osta niin kyllähän silloin kieroon katsovat.
- Voihan titti !
Ihan sama näillä alusasu-.kutsuilla, joiden hinnat on törkeitä.Laatu maksaa, sanotaan - mutta mielestäni tässä ei voi edes puhua laadusta. Esim. myyjällä olleet pitsiset esittelyliivit olivat aivan nyppääntyneet, joten kuinka sitten käyttöä ja pesua kestävät.
Pakko ei ole ostaa, mutta kun emäntä on vartavasten kutsunut ja juuri minua varten esittelijä tullut ja juuri minua varten leivottu....Niinpä viimeksikin sitten ostin urheiluliivit, jotka jäivät kaiken lisäksi käyttämättä kun painoivat ja puristivat joka kohdasta, vaikka ammattitaitoinen esittelijä minulle oikean koon katsoi. Eikä maksaneet kuin rapiat 70 e !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k984158Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k402944Hitaille omat kassat
Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille2652470Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet612166- 721466
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen761310- 931181
Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!
Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei6911101- 711004
Mitä yhteistä sinulla
on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?57965