Nettilääkäri?

Janita

Tietääkö kukaan löytyykö netistä lääkäripalstaa, jossa voi kysyä ja saada vastauksen ILMAISEKSI?

37

33406

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ovidiu

      Joidenkin erikoisalojen (mm. kirurgia ja silmätaudit) lääkärit vastaavat ilmaiseksi Verkkoklinikan sivuilla.

      • Janita

        kysymykseni ei liity noihin aloihin...


      • Ovidiu

      • Janita

      • malli matti

        sivuoire painonnousu. Yleensä, kasvaako ruokahalu vai lihottaako lääke.


      • malli matti

        painonnousu. tuleeko kilot lääkkeestä vai onko kysymys ruokahalusta


      • Liian hyvää....
        Ovidiu kirjoitti:

        Käy katsomassa:

        http://www.verkkoklinikka.fi/netdoctor/vk_expert_list_cust.xsp?SID=7FF277ABD688F23CD4CC

        Ei aukene. Not found.


    • vecklot

      Kaverini on ollut jo kolme vuotta työttömänä, jotakin pientä töitä on ollut, nyt hän vaan makaa, ei puhu, eikä syö! En tiedä mitä tehdä? Myös raha asiat painaa! Hän on ollut juomatta puoli vuotta, omin päin lopettanut!

    • eräs lääkäri

      Vecklot:
      Kaverillais taitaa olla masennus. Häntä kannattaa rohkaista varaamaan aika vaikkapa terveykeskuslääkäriltä. Masennukseen on olemassa tehokasta hoitoa.

    • kaareva

      Minulla on todettu lievähkö verenpainetauti. Lääkkeinä on ollut, Primaspan 100, Cardace 2.5 mg, Simvastatin 10 mg. Lääkkeitä olen ottanut n.2,5 vuoden ajan säännöllisesti. Olisin tiedustellut, onko mahdollista, että nämä lääkkeet yhteisvaikutukseltaan tai joku erikseen aiheuttaisivat ärsytystä silmiin. Silmät vuotavat erittäin runsaasti ja ovat erikoisen arat tuulisessa säässä. Olen hoitanut silmiä 2x6kk jakson Osmo Karin menetelmän mukaisesti ilman mainittavaa tulosta.
      Olen myös ollut HUS-in silmäklkinikalla tutkittavana sekä parilla silmälääkärillä. Eri markkisiä tippoja on määrätty kuivasimäisyyteen. Eipä ole auttanut. Kuinkahan tässä asiassa pitäisi edetä, että vaivaan löytyisi parannusta. Olen 72-vuotias mies. mielestäni yleiskunnoltani olen hyväkuntoinen.

      • Hoitsu-99

        Hei ! Sanot että sulla todettu lievä verenpainetauti. Lääkitys on Primaspan (veren ohennuslääke) Cardace ( verenpainelääke) Simvastatin (kolesterolilääke).
        Tietooni ei ole tullut, että nuo lääkkeet aiheuttaisivat kuvaamiasi oireita.


      • Kaareva
        Hoitsu-99 kirjoitti:

        Hei ! Sanot että sulla todettu lievä verenpainetauti. Lääkitys on Primaspan (veren ohennuslääke) Cardace ( verenpainelääke) Simvastatin (kolesterolilääke).
        Tietooni ei ole tullut, että nuo lääkkeet aiheuttaisivat kuvaamiasi oireita.

        Hoitsu ! Kiitos vastauksesta. Nimim. Kaareva


      • Kolesterolilääkkeistä

    • parima

      Hei.Siskoni on sairastanut polion 50-luvulla,jostaon jäänyt hänelle pysyvä vamma.eräs ystäväni kysy onko hän saanut mitään vammaistukea.Ei ole saanut eikä sitä kukaan ole koskaan edes kysynyt et sellaiseen olis mahdollista saada ,vaikka hänen liikuntakykynsä on iän myötä heikentynyt.Nyt kysyisin onko hän oikeutettu saamaan vammaistukea, Kiitos

    • .

      Riippuu siitä miten sairastettu polio vaikuttaa hänen joka päiväiseen elämäänsä.

      Iän mukaiseen liikuntakyvyn heikentymiseen sitä ei myönnetä, silloinhan kaikille iäkkäimmille sitä pitäisi myöntää...

    • HEI miksi minua paleltaa sisällä-ulkona.olen 56v 152cm 44,6 kg.syön terveellisesti,monipulisesti liikun paljon pyöräilen ,mutta hitaasti sillä lukuisia leikkauksia tehty,esim,selkä,niska ynnämuuta.viimeiset verikokeet olivat hyvät,mutta normi lämpötila 35.5 jota ihmetellään aina.tupakoin 3-6tup vuorokaudessa alkoholia käytän harvoin.

    • surinainen

      Pitäisikö olla huolissaan? olen aina saanut hirveitä patteja hyttysistä, mutta eilen illalla mökkipihaa raivatessa sain kymmeniä pistoja eikä merkkiäkään kutinasta tai paukamista.

      Onko immuunipuolustukseni heikentynyt vai voiko "allergia" vain kadota?

    • ei huolta

      Immuunipuolustuksesi ei suinkaan ole heikentynyt, vaan vahvistunut. Kun hyttyset pistävät tarpeeksi, tulet immuuniksi niille hyttysien aineille. Sama asia, kuin jos sairastat tietyn flunssan, ei sille virukselle seuraavan kerran altistuminen enää aiheuta sairastumista. Itse annan aina hyttysten pistää alkukesästä juuri tuon pattien tulemattomuuden takia.

    • Kiusallinen

      Kitalakeeni on useamman kerran ilmestynyt finnin omainen rakkula, joka kerää nestettä. Rakkula täyttyy ja puhkeaa (kypsyttyään) . Jonkin päivän kuluttua rakkula
      tulee uudestaan. Olen näyttänyt hammaslääkärille. Ei oikeastaan paljon mitään kommenttia. Minkä alan lääkärille pitäisi mennä näyttämään.

      • Tuulia

        Heips "Kiusallinen"; lapseni suusairauksien myötä olen perehtynyt näihin suujuttuihin..
        Joilekin suklaa aiheuttaa aftoja, olisiko syynä tuohon? Myös tomaatti saattaa tehdä helposti suuhun ärsytystä.
        Joillekin ihmisille hammastahnojen sisältämä natriumlaurylsulfaatti tekee suuhun rakkulointia, kannattaa kokeilla esim. Elmexiä (marketeista) tai apteekin tahnoja.
        Lapselleni kivuliaita ja laajoja suun rakkulatulehduksia aiheuttivat bentsoaatit (säilöntäaineita, mm. hilloissa, ketsupeissa, sinapeissa, valmissalaateissa) ja aspartaami, sekä lievemmässä määrin natriumglutamaatti.

        Jätä em. juttuja pois ja ota niitä sitten yhtä kerrallaan niin näet, johtuiko ongelmasi jostain näistä :).


    • Jössessöö

      www.nettihammaslääkäri.fi

    • siemeniä

      olen kohta 70v minulla on siemenneste ihan kirkasta eikä siittiöitä ollenkaan!
      näin on ollut 2kk sitä ennen ihan normaalia siemennestettä!
      ja muutamia kertoja ei ole tullut sitäkään nestettä! pitäisikö olla huolissaan
      vai onko se normaalia tällä ijällä? Vai onko jotain vialla?

    • Mie vuan

      Minä niin menin ja paskoin houssuuni.
      Ihan tuli paskat houssuun.

      Mitä mie nyte teen ?
      Voi minnuu ! Mitä teen ?!

      Auttakee minnuu. Hyvät immeiset !

      Paskattii tul housuun.

      • Anonyymi

        Kyllä sulla on kusetkin housuissa sitten ,.


    • utelias88

      Hei..minulla on aivoruhjeita tietääkö kukaan saako silloin käyttää alkoholi

    • nettikipeä
    • nmaukka

      Terve minäkin tarvitsen nettilääkärin

    • ssadasDASDDDADA
    • jaageo

      Hei. Voiko Pimafucort emulsiovoiteen aikana ottaa alkoholia?

    • Pat

      Kyllä tämän Juha Lehden toiminta on täyttä pelleilyä masennuksen hoidon ollessa kyseessä. Kirjallisia tehtäviä tarjoilee, eikä oikein vakuuta keskustelijanakaan. Kävin vastaanotollaan muutamia kertoja ja ahdistuin lisää. Rahastus kyllä sujuu!

      • Anonyymi

        Olen itse löytänyt hyviä vastauksia Tapani Kiminkisen palstalta. Googlaile.

        Esim tään hyvän neuvon löysin: - että voi pyytää lääkäriä vaihtamaan toiseen verenpainelääkkeeseen, jos ilmenee joitain sivuvaikutuksia.


    • Anonyymi

      Olen kamppailulaji harrastaja vedän proteiinia kolme kertaa enemmän kun jotkut hormooneja tai steroideja onko liika proteiini pahaksi keholle. Yritän rakentaa lihasta ja saada urheilullisen six päkin onko siis vaarallista syödä kolme kertaa enemmän proteiinia kuin jotkut kiskoo hormoneja tai steroideja? Terveisin Kati Rantala Penttilä nimimerkki Dragon lady

      • Anonyymi

        Haha, mikä mäkkiläski!


      • Anonyymi

        Oulun pölijin muija täälä huuteloo! sä mitään harrasta muuta ku sohvalla lorvimista!


      • Anonyymi

        Kati, haistappa kuule vittu! säälittävä pelle oot!


    • Anonyymi

      Kun on 31v mies joka on pari kertaa ollut psykoosissakin jo ja vieläkin yhtäkkiä tulee raivopurkauksia ja jopa agressiivista tapahtumaa varsinkinn äitiiään kohtaan. Hän on nuorena ollut erolapsi ja vaatii koko ajan huomiota, ei kykene työhön ja yliopisto-opinnot koko ajan jää kesken jo heti alussa, jne , on siis yo. ja muutoin järjen osalta ok.Hoidossa on annettu lääkkeitä mutta on lääkevastainen TÄYSIN eikä siten halua niitä ottaa, ei ota, Myös on sanonut tietty ettei ota koronapiikkiäkään, pelkää että lääkkeistä tulee joku sivuoire, vaikka on ottaessaan ollut kuten ok. Hän ei myös syö ; SOKERIA, SUOLAA, LIhaa, Kalaa jne. vain ituja jne lehtiä mitä nämä kaikki voivat aiheuttaa myös kyseiseen tilaan. ? T ; Keke , olemme aika hermoja kohta kukin kun mikään ei auta

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      375
      4819
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      86
      1924
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      68
      1662
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1576
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      257
      1510
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1420
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1396
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1387
    9. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      11
      1274
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    Aihe