Ajattelin perustaa oman miitin, kun edelliset miittithreadit eivät ole edenneet jaarittelua pidemmälle.
aika: la 24.9. klo 14.00
paikka: Cafe Giovanni
Ajatuksena ennemminkin sosiaalisesti eristäytynyttä elämää viettävien pk-seudulla asuvien miitti, joilla ei ole perhettä, seurustelukumppania tai oikein ystäviä tai kavereita joita voisi kovin usein nähdä. Nimimerkki "ärsyttää" esim. kertoi isosiskostaan jolla on poikakaveri ja muitakin kavereita, mutta silti ahdistuu heti jos joutuu muutamankin tunnin olemaan omissa oloissaan. Sosiaalisesti eristäytyneitä tuollaiset seurustelijayksinäiset vain ärsyttävät liikaa.
Paikan valinta on siltä kannalta hyvä, että yhden toisen mielenterveysfoorumin miiteissä tuonne on aina tullut eniten tulijoita, joten jos täältäkään ketään yleensäkään tulee mihinkään miittiin niin sitten ehkä tuonne. Se sijaitsee WTC Plaza-rakennuksessa, joka on ihan asematunnelin vieressä, kun menee julistekaupan ohi ja portaita ylös pois asematunnelista. Osoite keskuskatu 5.
Ilmoittautumiset etukäteen tähän threadiin, jotta vähän näkee miten moni tuonne on tulossa. Myös jos tuleekin esteitä, peruutuskin mielellään etukäteen.
...
Harmi, aika ei sovi. :/Yksinäinen myöskin
Minulla on lievää ahdistusta,paniikkihäiriötä kai myös ja masennusta.Olen yksin koska on vaikea löytää seuraa,naiset ilmeisesti vaistoavat ahdistukseni?En sitten tiedä, pitäisikö olla samantyyppinen ihminen,joka ymmärtäisi oireitani?Olen hieman ujo,vaikka olen36vuotias jo.Minua on sanottu muuten ihan ok näköiseksi,makuasioitahan nekin.Löytyisikö naista jolla on samantyyppisiä kokemuksia?Kirjoita mulle suoraankin.kartsa.s@hotmail.com216 luettu...
ja vain kaksi vastausta.Kuka näitä palstoja oikein lukee?Oikeasti yksinäiset vai ihmiset,jotka parisuhteen loputtua haluavat olla 1 yhden päivän yksin.yksinäisiä!?
tulisin mielelläni tapaamiseen, mutta ehkä yli kolmikymppisten seura on liian "vanhaa". lueskelen näitä palstoja ja ihmettelen mistä meitä muita oikeasti yksinäisiä löytyisi... ehkä monet häpeävät yksinäisyyttään, kuten minäkin....
poh,äläs nyt hupsuja puhu.Näin ikävä kyllä näyttää olevan.
Yksinäisyys on heikkous ja tälläiset tapaamiset ovat säälittäviä.Yhteiskunnan kauniit ja rohkeat
katsovat ylhäältä ja nauravat.Koittakaa ihmiset päästä irti niistä yhteiskunnan kahleista.
,.,.,
Ai vanhaa, älä nyt viitti. Ei tässä vielä mitään 80-kymppisiä vielä olla. :)yksi pointti vaan
Mites sitten, kun se miitinki sitten lopulta onnistuisi, niin kuinkas tunnistetaan toisemme.Vai mennäänkö vaan kysymään, että hei olitsä kanssa niitä yksinäisiä?
..............
Musta tuntuu että kaikki on niin ujoja,että kukaan ei uskalla tehdä aloitetta ja koko miitinkiä ei tapahdu,vaikka kaikki olisikin paikalla."Ulkopuolisten"ihmisten läsnäolo saatta olla monelle meistä kiusallista,joten sen takia olisi paras tavata jossain ei niin sosiaalisessa paikassa.niinpä
Samaa mieltä.tunnistaminen
Minut ainakin tunnistaa helposti hiustyylistä (luonnonrasta), lisäksi on mustat housut ja musta nahkatakki. Jos siis joku uskaltautuu ilmoittautumaan ja tulemaan....
Pistäkääs uusi päivä, toi ei valitettavasti sovi. :(Mutta
Ei minulla ainakaan olisi mitään puhuttavaa edes kenellekään.Mutta
Ei minulla ainakaan olisi mitään puhuttavaa edes kenellekään.Olen mukana
Haluan olla mukana! Saatan tarjota kahvin tai muun juotavan jos teitä ei ole liikaa paikalla, en ole mikään riku rikas.tätäkö tämä on?
näinkö se elämä täällä menee?? mitä enemmän ihmisiä, sitä yksinäisempiä ihmiset on? ite asunu koht puol vuottahelsingissä eikä mitään sosiaalista elämää vaikka ennen sitä riitti kun asu pienemmällä paikkakunnalla. hyvä puoli on tietysti se et töissä viihtyy ku pääsee tapaamaan ihmisiä.
yep
Suuri kaupunki, paljon ihmisiä = enemmän yksinäisiäPieni kylä, vähän ihmisiä = vähemmän yksinäisiä
Tosin ei se tietenkään aina nän mustavalkoista ole, mutta kuitenkin.
yllättävän vähän yksinäisiä
Eihän tähän ole ilmoittautunut kuin vasta Ripa, eli ei kovin montaa yksinäistä voi sanoa pk-seudulla olevan.Nimim. Rexxus kyseli parempaa ajankohtaa, mutta minulla ainakin lähipäivät ovat varattuja.
Huomisessa miitissä voi sopia seuraavan ajankohdan 1-2 viikon päähän, jolloin kaikki 3 pk-seudun yksinäistä toivottavasti pääsevät tulemaan.
Miitti
On flunssainen olo mutta enköhän pääse tulemaan.sitä vielä että
Kertokaa tänne miten miitti meni ja lisää uusia päiviä kiitos!turhauttavaa
Olin siellä cafe giovannissa odottelemassa klo 13.50-14.20, eikä ketään näkynyt. Parilta yksin istuvalta kävin kysymässäkin, mutta eivät olleet miittiin tulijoita.Ei tämän foorumin kautta pysty mitään miittiä järjestämään.
Ainakaan pk-seudulla ei taida lisäkseni muita yksinäisiä edes olla.
voiei
harmi. odotin jännityksellä hyvin mennyttä tapaamista ja uutta ajankohtaa, jolloin ehkä olisin itsekin uskaltautunut mukaan.