AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!
 /   /  / Kiinalaiset merkit

Kiinalaiset merkit

5 Vastausta 5 902 Lukukertaa
Moi! Kiinnostaisi tatuointi! Onko jossain sellainen sivu jossa saisi laittaa tekstin ja joka sitten kääntäisi sen kiinalaisiksi merkeiksi??

hmmm

älä luota internetin tarjoamiin "kielenkäännös" versioihin. Vaan turvaudu mielummin oikeaan kielitieteilijään/kääntäjään.

Monilla sanoilla kun voi olla monenlaisia merkityksiä, kuten esim tämä britneyn tatska "mysterious". Muija halus kanji [?] merkkinä mysteerisen merkin nahkaansa, vaikka lopputuloksessa seisookin että "outo, kummallinen" haha :D

Tiedäthän

Että kiinalaiset merkit eivät ole kirjaimia, vaan symboloivat jotain asiaa tai tekoa tai tapahtumaa.. Varmaan netistä löytyy jostain käännöskone, tai ainakin paljon valmiita merkkejä.

Mutta mun mielipiteeni:
Älä laita kinukkimerkkejä, niitä on kaikilla, keksi jotain omaperäisempää!
Monista muista kielistä/kulttuureista löytyy paljon mielenkiintoisempia fontteja / symboleita!

Itse tongin nettiä, löysin kymmenien iltojen etsintöjen jälkeen sellaisen fontin, jota ei toista suomessa ihan heti vastaan tule.

Käytin vielä hyväkseni rajatonta mielikuvitustani - sekä tietokonetta, lopputuloksena kuvat (itselläni ja miehelläni), joista kukaan ei malta olla kysymättä, mitä tarkoittaa. Ja niillä ON tarkoitus.

Googleta siis - ja kovasti!

HEII

mä voin puhua kaiken kansan puolesta. noi v-tun
kiinalaiset merkit pitäis lailla kieltää. ne ei ole kenenkään mielestä hienoja.todella naurettavia. aattelitko vielä nilkkaan vai ylä selkään......? älä hyvä ihminen ota

reiska, et voi

Aikalailla lapsellissta on niputtaa kaikkien mielipiteet omasi mukaiseksi. Tällstä taitaa olla vain Suomessa - kauhea hierarkia siinä, kuka on "todellinen" tatskojen ottaja ja mitä saa ottaa. Pöh!Joo, toki ne alkaa olemaan aika yleisiä nykyään. Itse omani ja nilkkaan (mikä on kanssa suuri ei sovi ottaa, koska sitten olet aivan vitun ääliö) olen ottanut 15 vuotta sitten. Nykyään koen suurta tatuointirasisimia muilta tatuioduilta. Aivan sama, tosin. taitaa nää muut olla pikkusieluisia tyyppejä, koska KUKIN OTTAA MITÖ HALUAA JA MINNE HALUAA, tämä ei ole mikään vitun trendikysymys!!!!!!!!1

Tere

Hae kirjastosta kirja "20.000 kanji merkkiä". On kylläkin englanninkielinen,mutta ei tuottane vaikeuksia.
 /   /  / Kiinalaiset merkit

Asiantuntijat

• SincityNaisille ja pariskunnille sunnattu intiimituotteiden erik...

Keskusteluhaku

Laaja haku

Lisää keskusteluja aiheesta

Facebookissa suositeltua

Tietoa mainosten kohdentamisesta