Pipsan kangas.....

huhuhuh

Just!! Kävin ompeluttamassa verhot kyseisessä paikassa. Joo, no ekaluokkalainen tyttöni olisi ommellut suoremman sauman.... Että silleen. Hyvät on palvelut täällä Imatralla.

17

5663

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mim

Samaa olen minäkin kuullut. Ja sen että liike on sotkuinen. Halpaa siellä kyllä on.

• Niskalta

Niskalla on myös toinen kangaskauppa (Pepita) missä on hyvä palvelu ja laadukkaat kankaat.

• joupsis
        Niskalta kirjoitti:

Niskalla on myös toinen kangaskauppa (Pepita) missä on hyvä palvelu ja laadukkaat kankaat.

nii..no ite ostaisin ja menisin pipsan liikkeeseen..ostamaan halvalla hyvää kangasta...mutta jos on jollakii varaa...ja sen pitää olla laatu kamaa ni pepita on vastapäätä siin...
        ite oon sitämieltä et pipsa liikkeeseen menee ihmisii enemmän ku pepitaan..itse menisin...hintaki on välillä se ratkaseva tekijä..vaik ei ois palveluu olleskaan..no ite mielummi kattelenkin ihan itekseen..enkä palveluu kaipaile

• hinta/laatutietoinen
        joupsis kirjoitti:

nii..no ite ostaisin ja menisin pipsan liikkeeseen..ostamaan halvalla hyvää kangasta...mutta jos on jollakii varaa...ja sen pitää olla laatu kamaa ni pepita on vastapäätä siin...
        ite oon sitämieltä et pipsa liikkeeseen menee ihmisii enemmän ku pepitaan..itse menisin...hintaki on välillä se ratkaseva tekijä..vaik ei ois palveluu olleskaan..no ite mielummi kattelenkin ihan itekseen..enkä palveluu kaipaile

Olen käyttänyt molempia liikkeitä ja jos valitsemaan joutuisi, niin valitsisin ehdottomasti pepita-kankaan.

Pipsan kankaassa voi olla vähän halvempaa, mutta Pepita kankaan myyjä on kuitenkin AINA paikalla kun on luvannut (aukioloajat) ja selvänä tunnollisesti työt hoitaa.

Pipsan kankaan ovea on saanut rouvan "krapulapäivien" takia monesti turhaan kolkutella. Nyt siellä on päässyt käymään kun on ollut harjoittelija, mutta omistajaa ei näy mailla ei halmeilla.

LISÄKSI... Pipsan Kangas on ahdas ja sotkuinen, Pepita taas selkeä, siisti ja järjestyksessä.

• ai krapulapäivä vai
        hinta/laatutietoinen kirjoitti:

Olen käyttänyt molempia liikkeitä ja jos valitsemaan joutuisi, niin valitsisin ehdottomasti pepita-kankaan.

Pipsan kankaassa voi olla vähän halvempaa, mutta Pepita kankaan myyjä on kuitenkin AINA paikalla kun on luvannut (aukioloajat) ja selvänä tunnollisesti työt hoitaa.

Pipsan kankaan ovea on saanut rouvan "krapulapäivien" takia monesti turhaan kolkutella. Nyt siellä on päässyt käymään kun on ollut harjoittelija, mutta omistajaa ei näy mailla ei halmeilla.

LISÄKSI... Pipsan Kangas on ahdas ja sotkuinen, Pepita taas selkeä, siisti ja järjestyksessä.

Miten tollasii meet heittämään,mist kenekin krapulat tiiät? Voihan sillä olla jotain menoakin.Mut kun kerran alotit,kuka sitä Pipsan kangasta pitää?

• pipsa

PIPSAN kangas sijainnee JOUTSENOSSA.

• Ompeluintoinen

PIPSAN kangas & verho sijaitsee NISKALLA, siis VUOKSENNISKALLA, Vuoksenniskantie 88.

• pipsa
        Ompeluintoinen kirjoitti:

PIPSAN kangas & verho sijaitsee NISKALLA, siis VUOKSENNISKALLA, Vuoksenniskantie 88.

Pipsan kangas- Ahvenlammentie 2 54120 Pulp
        Vuoksenniskalla sijaitsee Pepita kangas!!!!!!!!

• sanni,,,
        pipsa kirjoitti:

Pipsan kangas- Ahvenlammentie 2 54120 Pulp
        Vuoksenniskalla sijaitsee Pepita kangas!!!!!!!!

Kyllä se kuule sijaitsee NYKYISIN just tuossa niskan osoitteessa, satun asumaan samassa talossa. Sorry.

• Voi ällistys sentään

Menit sitten huolimaan huonon tekeleen? Kyllä rahoilleen vastine täytyy saada, älä täällä valita, vie ne verhot sinne takasin-korjatkoon jos osaa tai hyvittäkööt jotenkin.

Aika kurjaa jos toinen haukutaan täällä, eikä voi reilusti mennä antamaan palautetta.En muuten ole ikinä nähnyt moista kangaskauppaa? Lienee uusi paikka?

• jeh

siinähä se alkon vieres töröttää..ja ei se kauaa oo ollu..oisko kesällä tullu..en oo varma

• SIITÄS SAITTE;)

PIPSA RULAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Anonyymi

Onko vielä avoinna tämä pipsan kangaskauppa? tarvisin verhot ja ei näytä oikeen oleen mitään kangaskauppoja täällä imatralla.

• Anonyymi

Mitä vi**ua täällä itkette? Niin kuin joku jo sanoi että mene sinne liikkeeseen kertomaan ja vaadi tehdä kunnolla! Jos minä esim. käytän auton korjaamolla ja se kolisee sen jälkeen niin mitä tekisin, kirjoittelisin nettiin haukkuma juttuja vai veisin takaisin ja vaatisin laittamaan kuntoon. Jos sitten eivät saisi asiaa hoidettua niin voisin pienen lokakampanjan laittaa someen.. Järki käteen, vai kilpailijako täällä haukkuu toista, haukku osuu omaan nilkkaan jos näin on!

• Anonyymi

2005 alotettu ketju 😆

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

2005 alotettu ketju 😆

Niinpäs olikin😂 Mutta ei se asia mihinkään ole muuttunut. Kyllä kannattaa vaatia palvelusta kuin palvelusta laatua, jos ammattilaiselle maksaa. Jokainen osaa jotenkuten sinnepäin tehdä itsekin.

• Anonyymi

PIP...MPSSSSA

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kela tukee virallisesti Pride-liikettä

Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k
      Maailman menoa
      103
      4254
    2. Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa

Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k
      Maailman menoa
      51
      3044
    3. Hitaille omat kassat

Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille
      Maailman menoa
      314
      2796
    4. Jorma Lind kuollut

Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet
      Maailman menoa
      62
      2292
    5. Mikä on kaunein

Ja hellyttävin hetki irl kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      76
      1524
    6. Mahdatko ymmärtää sitä

Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen
      Ikävä
      76
      1354
    7. Kävisikö tällainen sopimus?

Olisitko valmis juttelemaan jo ensi viikolla kahden kesken?
      Ikävä
      95
      1265
    8. Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!

Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei
      Kaste
      691
      1121
    9. Nyt kerrot mies mitä ajattelet minusta

Ihan suoraan ja suodattamatta.
      Ikävä
      77
      1118
    10. Mitä yhteistä sinulla

on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?
      Ikävä
      63
      1055
    Aihe