Just!! Kävin ompeluttamassa verhot kyseisessä paikassa. Joo, no ekaluokkalainen tyttöni olisi ommellut suoremman sauman.... Että silleen. Hyvät on palvelut täällä Imatralla.
Pipsan kangas.....
17
5663
Vastaukset
- mim
Samaa olen minäkin kuullut. Ja sen että liike on sotkuinen. Halpaa siellä kyllä on.
- Niskalta
Niskalla on myös toinen kangaskauppa (Pepita) missä on hyvä palvelu ja laadukkaat kankaat.
- joupsis
Niskalta kirjoitti:
Niskalla on myös toinen kangaskauppa (Pepita) missä on hyvä palvelu ja laadukkaat kankaat.
nii..no ite ostaisin ja menisin pipsan liikkeeseen..ostamaan halvalla hyvää kangasta...mutta jos on jollakii varaa...ja sen pitää olla laatu kamaa ni pepita on vastapäätä siin...
ite oon sitämieltä et pipsa liikkeeseen menee ihmisii enemmän ku pepitaan..itse menisin...hintaki on välillä se ratkaseva tekijä..vaik ei ois palveluu olleskaan..no ite mielummi kattelenkin ihan itekseen..enkä palveluu kaipaile - hinta/laatutietoinen
joupsis kirjoitti:
nii..no ite ostaisin ja menisin pipsan liikkeeseen..ostamaan halvalla hyvää kangasta...mutta jos on jollakii varaa...ja sen pitää olla laatu kamaa ni pepita on vastapäätä siin...
ite oon sitämieltä et pipsa liikkeeseen menee ihmisii enemmän ku pepitaan..itse menisin...hintaki on välillä se ratkaseva tekijä..vaik ei ois palveluu olleskaan..no ite mielummi kattelenkin ihan itekseen..enkä palveluu kaipaileOlen käyttänyt molempia liikkeitä ja jos valitsemaan joutuisi, niin valitsisin ehdottomasti pepita-kankaan.
Pipsan kankaassa voi olla vähän halvempaa, mutta Pepita kankaan myyjä on kuitenkin AINA paikalla kun on luvannut (aukioloajat) ja selvänä tunnollisesti työt hoitaa.
Pipsan kankaan ovea on saanut rouvan "krapulapäivien" takia monesti turhaan kolkutella. Nyt siellä on päässyt käymään kun on ollut harjoittelija, mutta omistajaa ei näy mailla ei halmeilla.
LISÄKSI... Pipsan Kangas on ahdas ja sotkuinen, Pepita taas selkeä, siisti ja järjestyksessä. - ai krapulapäivä vai
hinta/laatutietoinen kirjoitti:
Olen käyttänyt molempia liikkeitä ja jos valitsemaan joutuisi, niin valitsisin ehdottomasti pepita-kankaan.
Pipsan kankaassa voi olla vähän halvempaa, mutta Pepita kankaan myyjä on kuitenkin AINA paikalla kun on luvannut (aukioloajat) ja selvänä tunnollisesti työt hoitaa.
Pipsan kankaan ovea on saanut rouvan "krapulapäivien" takia monesti turhaan kolkutella. Nyt siellä on päässyt käymään kun on ollut harjoittelija, mutta omistajaa ei näy mailla ei halmeilla.
LISÄKSI... Pipsan Kangas on ahdas ja sotkuinen, Pepita taas selkeä, siisti ja järjestyksessä.Miten tollasii meet heittämään,mist kenekin krapulat tiiät? Voihan sillä olla jotain menoakin.Mut kun kerran alotit,kuka sitä Pipsan kangasta pitää?
- pipsa
PIPSAN kangas sijainnee JOUTSENOSSA.
- Ompeluintoinen
PIPSAN kangas & verho sijaitsee NISKALLA, siis VUOKSENNISKALLA, Vuoksenniskantie 88.
- pipsa
Ompeluintoinen kirjoitti:
PIPSAN kangas & verho sijaitsee NISKALLA, siis VUOKSENNISKALLA, Vuoksenniskantie 88.
Pipsan kangas- Ahvenlammentie 2 54120 Pulp
Vuoksenniskalla sijaitsee Pepita kangas!!!!!!!! - sanni,,,
pipsa kirjoitti:
Pipsan kangas- Ahvenlammentie 2 54120 Pulp
Vuoksenniskalla sijaitsee Pepita kangas!!!!!!!!Kyllä se kuule sijaitsee NYKYISIN just tuossa niskan osoitteessa, satun asumaan samassa talossa. Sorry.
- Voi ällistys sentään
Menit sitten huolimaan huonon tekeleen? Kyllä rahoilleen vastine täytyy saada, älä täällä valita, vie ne verhot sinne takasin-korjatkoon jos osaa tai hyvittäkööt jotenkin.
Aika kurjaa jos toinen haukutaan täällä, eikä voi reilusti mennä antamaan palautetta.En muuten ole ikinä nähnyt moista kangaskauppaa? Lienee uusi paikka?- jeh
siinähä se alkon vieres töröttää..ja ei se kauaa oo ollu..oisko kesällä tullu..en oo varma
- SIITÄS SAITTE;)
PIPSA RULAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Anonyymi
Onko vielä avoinna tämä pipsan kangaskauppa? tarvisin verhot ja ei näytä oikeen oleen mitään kangaskauppoja täällä imatralla.
- Anonyymi
Mitä vi**ua täällä itkette? Niin kuin joku jo sanoi että mene sinne liikkeeseen kertomaan ja vaadi tehdä kunnolla! Jos minä esim. käytän auton korjaamolla ja se kolisee sen jälkeen niin mitä tekisin, kirjoittelisin nettiin haukkuma juttuja vai veisin takaisin ja vaatisin laittamaan kuntoon. Jos sitten eivät saisi asiaa hoidettua niin voisin pienen lokakampanjan laittaa someen.. Järki käteen, vai kilpailijako täällä haukkuu toista, haukku osuu omaan nilkkaan jos näin on!
- Anonyymi
2005 alotettu ketju 😆
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
2005 alotettu ketju 😆
Niinpäs olikin😂 Mutta ei se asia mihinkään ole muuttunut. Kyllä kannattaa vaatia palvelusta kuin palvelusta laatua, jos ammattilaiselle maksaa. Jokainen osaa jotenkuten sinnepäin tehdä itsekin.
- Anonyymi
PIP...MPSSSSA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1034254Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k513044Hitaille omat kassat
Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille3142796Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet622292- 761524
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen761354- 951265
Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!
Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei6911121- 771118
Mitä yhteistä sinulla
on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?631055