Elektroninen hiiri-karkotin?

Miina

Nyt on jäänyt pyydyksiin jo 10 hiirtä ja rupeaa rassaamaan tuo hiirien määrä, ollaanhan vasta lokakuun alussa. Tänä vuonna niitä tuntuu olevan ja ylen röyhkeitä ja pelottomiakin ovat. Toimiiko tuo karkoitin ja pitää hiiret ulkona??

21

44729

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pena

      osta selainen malli joka kattaa 200m2 alan....

      • mistä

        Mistä niitä saa ostaa??
        Onko olemassa paristoilla toimivia?


      • Miina
        mistä kirjoitti:

        Mistä niitä saa ostaa??
        Onko olemassa paristoilla toimivia?

        esim. Multasormessa. Paristoilla toimivia en tiedä, onko olemassa.


      • Kylli
        mistä kirjoitti:

        Mistä niitä saa ostaa??
        Onko olemassa paristoilla toimivia?

        Itse ostin K-Citymarketista. Myös Prismassa on.


      • kesällä
        Kylli kirjoitti:

        Itse ostin K-Citymarketista. Myös Prismassa on.

        onko paristolla toimiva kaikilla mökeillä kun ei ole sähköä.


    • kerro vinkki

      Missä ne hiiret luuraa, alapohjassa, vintillä vai seinävilloissa?

      • Miina

        keittiössä jne. eli sekä vintillä että sisätiloissa. Ja varmaankin myös tuolla alapohjassa.... Pyydyksiä on joka paikassa ja nyt saldo on 12 ( en ole vielä tarkistanut vinttiä tänään, nyt on ollut hiiri/päivä -tahti : /!!!


      • kokeilut ol
        Miina kirjoitti:

        keittiössä jne. eli sekä vintillä että sisätiloissa. Ja varmaankin myös tuolla alapohjassa.... Pyydyksiä on joka paikassa ja nyt saldo on 12 ( en ole vielä tarkistanut vinttiä tänään, nyt on ollut hiiri/päivä -tahti : /!!!

        suihkuta etikkaa kivijalan vierustaan voi olla että auttaa


    • pipariukko

      toimii se!

      itse olin myös skeptinen, piipahdin t-taloon ja ostin 1 kpl härveleitä, pienimmällä suomessa käytössä olevalla setelirahalla.

      Ennen karkoitinta jouduin tyhjäämään loukut
      pahimmillaan 2 krt päivässä, nyt ei ole näkynyt vilaustakaan hiiristä,
      vaikka remontin alla olevassa talossamme takuulla on vielä hiirille
      polkuja vintille remuamaan.

      Yksi tuttu isäntä kertoi hiirien olleen laitteen ansiosta 2 vuotta poissa,
      kunnes niitä jälleen nyt syksyllä ilmaantui - karkottimet kun olivat olleet
      kesän aikana jäähyllä

      Suosittelen, hinta ei päätä huimaa - tosin on mahdollista, että laitteet ovat
      täyttä puppua ja maailmankaikkeus vain on siinä asennossa, etteivät hiiret
      ole halunneet kanssamme asumaan viime kuukautena...

      -pipariukko

      • Hiirihippa

      • mimmu

        olen kuullut että on myös sellaisia hiirikarkoittimia jotka laitetaan pistorasiaan. onko sellaisia ja mistä niitä saa ostaa ?????
        Kirjoittele pikaisesti niin päästään täälläkin hiiristä eroon.


      • ja eipä
        mimmu kirjoitti:

        olen kuullut että on myös sellaisia hiirikarkoittimia jotka laitetaan pistorasiaan. onko sellaisia ja mistä niitä saa ostaa ?????
        Kirjoittele pikaisesti niin päästään täälläkin hiiristä eroon.

        ei se paljon rapinaa hillinnyt kun kaverit menee kattopaneelin päällä.
        Silloin on villat suojana ultraääniltä.
        Pyydykseen kyllä jäi ja loppui rapinat.
        Mutta voihan olla että pitää ensi syksynä hiiret poissa kun ei kerkee asettumaan aloilleen..hus naapuriin!


      • Nimetön
        ja eipä kirjoitti:

        ei se paljon rapinaa hillinnyt kun kaverit menee kattopaneelin päällä.
        Silloin on villat suojana ultraääniltä.
        Pyydykseen kyllä jäi ja loppui rapinat.
        Mutta voihan olla että pitää ensi syksynä hiiret poissa kun ei kerkee asettumaan aloilleen..hus naapuriin!

        Oleellista koko torjuntamenetelmässä on se että saadaan laite asennettua ensimmäiseen avoimeen tilaan mistä hiiret tulevat sisälle.

        Aiheesta enemmän: http://www.topostop.fi/faqindex.htm

        NM


    • Kesämökkiläinen

      Kyllä minulla ainakin elekroninen karkoitin on karkoittanut hiiret kesämökiltäni. Tänä talvena en ole löytänyt yhtään hiiren kakkoja kaapeista, eikä ole hiiriä näkynyt.Tosi ihana laite, ei myrkkyä eikä ruumiita.

    • I hate mice

      Surkiaa juttua koko hemmetin karkotin! Hiiret rapistelee yhä, vaikka monella kympillä ostin jonkun karkotusaineen viimesuonna! En suosittele, sillä hiiret eivät mihinkään katoa.

    • Talo -46

      Varmasti toimii ulkorakennuksissa mutta karkotin vaatii esteetöntä tilaa eli huoneessa oleva karkotin ei estä rapistelua seinien/katon sisällä.

      Meillä on loukutettu ja myrkytetty nyt kaksi talvea. Myrkyksi suosittelen sellaista joka ajaa hiiret ulos etsimään juotavaa. Eivät jää sitten seinien sisään haisemaan.Kissa saattaisi toimia myös - ainakin kaveri on kertonut että oma kissansa pitää pihan siistinä hiiristä.

    • Susi on

      Ei toimi, hiirenkakkaa on kuten ennenkin, myös AIVAN KARKOTTIMEN EDESSÄ. Prismasta ostettu.

    • 220+2

      Topostop on ollut 2 kk käytössä ja toistaiseksi olen ollut tyytyväinen, vaikka kallis laite onkin.

    • Maalaisnaine

      Topostop toimii! Nyt ollut 2 syksyä käytössä pysyvän lumen tuloon saakka. Pitää vaan muistaa laittaa se ajoissa päälle. Hiiret saattaa viikon kaksi rapistella (mulla ne on välikatossa) mutta katoaa sitten kokonaan. Mulla laite on kylmällä vintillä joka on täynnä tavaraa ja toimii kyllä siellä. Kallishan se oli, mutta en ole katunut. Mieluummin maksan laitteesta kun hiirten tekemistä tuhoista.

    • Täyttä huijausta

      Omat kokemukset elektronisesta tuhoeläinkarkottimesta, joka mukamas jollain korkeataajuuksisella äänellä karkoittaa öttiäiset nurkista, oli suorastaa mykistävä. Jyrsijät kävelivät ko. laitteen ylitse, ei mitään tehoa! Laite oli ihan yleisessä myynnissä Suomessa ja täyttä huijausta. Kyselin jopa lehti-ilmoituksella ko. laitteen omistavia, jotka kertoivat myös laitteen olevan täyttä huijausta. Lopuksi lähetin laitteen erääseen tutkimuslaboratorioon testattavaksi, ja jo nähdessään ko. laitteen henkilökuntaa alkoi huvittamaan koko vimputti. Laite piti sisällän lähinnä ledit ja pienen piirilevyn, jolla ledit saatiin vilkkumaan.

    • Nirripoishiiriltä

      Ei toiminut pistorasiaan laitettava laite. 4 muoviloukkua, joissa oli valmis kolikon kokoinen houkutin toimivat, kaikissa oli hiiri kuolleena.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      106
      1864
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1447
    3. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      7
      1441
    4. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      13
      1409
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      148
      1362
    6. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      23
      1277
    7. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      93
      1277
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      647
      1202
    9. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      1088
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      16
      1087
    Aihe