Baarit täynnä

vonkaavia ukkomiehiä

En tiä mikä mättää Rovaniemen naisissa/vaimoissa/tyttöystävissä, mutta jotain on vikana joko niissä tai niiden miehissä. Rovaniemen baarit nimittäin vilisee vieraitten naisten perään kuolaavia ukkomiehiä, aivan liikaa. Pistää ihan säälittämään.

Mikä sen tekee täällä Rovaniemellä, että ukot on niin tyytymättömiä kotielämään, että piristystä pitää lähteä hakemaan vieraista? Onko täällä pohjosessa olemassakaan enää rehellisiä miehiä? Kertokaa missä fiksut miehet liikkuu?

11

2179

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Uittomies

      Rohkenen aluksi väittää että suuri osa rovaniemeläisistä ukkomiehistä häärii vaimonsa helmoissa tai viemässä lapsia harrastuksiin. Itse asiassa en omassa tuttavapiiristäni äkikseltään osaa kehenkään sovittaa termiä "kuolaava vonkamies". On heitäkin, joita
      tuskin ikinä näkee ns. baarissa. Rovaniemellä
      on karkean arvioion mukaana monia tuhansia vonka-
      ikäistä ukkomiestä.
      Taitaa siis olla että yhtä vonkamiestä kohti on 20 kunnollista uittojätkää, jotka uutterasti
      kestävät vaimon kotoista kitinää ja lapsiparven
      marmatusta.
      Baari saattaa siis olla väärä paikka tehdä yhteiskunnallista analyysiä. Pienen otoksen
      perusteella ei kannattane leimata koko populaatiota. Mene joskus kirkkoon ja katso
      minkälainen vonkaus siellä suihkaa ja kuka
      kuolaa kenenkin perään. Saat ehkä eri tuloksen.
      Luulen että baarit ovat ajat sitten menettäneet
      virkansa vakavien ihmissuhteiden solmiamispaikkana. Ne yksinkertaisesti ovat paikkoja, joissa väki yrittää rentoutua ja yrittää pitää hauskaa. Toisilla se onnistuu ja
      toisilla ei.
      Miten sinä sitten erotat kenenkin motiivit ?

      • mieltä

        On surullista että keskustelun aloittaja suorittaa kentttutkimuksiaan erittäin arvelluttavissa ja homogeenisissä olosuhteissa. Liekö heikon itsetunnon tuoma ajatus/toive, että kaikki miehet kuolaa tämän perässä... Ei pidä paikkaansa. Itsekään en baarista itselleni naista hakisi. Lasten tapahtumissa, kirjastoissa, urheilupaikoilla jne. on kunnon naiset, jos joku sellaista hakee.
        Minäkään en tunne kuin yhden miehen, joka tuohon keskustelun aloittajan "muottiin" sopii. Lapin perheelliset miehet on kunnon miehiä, jotka pitävät huolta perheistään.
        Se on ihan sama jos aina pyörit autokorjaamolla, tulee sinulle sellainen olo, että kaikki autot on resuja. Etkä koskaa nää niitä autoja, jotka liikkuvat loistokunnossa liikenteessä.
        Tule siis pois sieltä baarista, avaa silmäsi ja näe kunnon miehet.


      • Pipari

        "Luulen että baarit ovat ajat sitten menettäneet
        virkansa vakavien ihmissuhteiden solmiamispaikkana. Ne yksinkertaisesti ovat paikkoja, joissa väki yrittää rentoutua ja yrittää pitää hauskaa. Toisilla se onnistuu ja
        toisilla ei."


        Ihan vaan huomautuksen vuoksi...Kyllä baareissa käy vielä PALJON sellaisiakin ihmisiä, jotka etsivät sieltä tosissaan sitä oikeaa. He pitävät samalla hauskaa ja koettavat rentoutua, mutta se ei tee siitä tarkoituksesta yhtään sen "halvempaa". Ei baareissa tartte aina juoda itteään tiedottomaan känniin ja tehdä tyhmyyksiä. Baareissa käy kuule aika paljon myös porukkaa pelkästään tanssimassa ja tapaamassa kavereita, selvinpäin. Baarit ovat taatusti edelleenkin yhtä hyviä vakavien ihmissuhteiden solmimispaikkoja kuin muutkin paikat, sitä vaan pitää sielläkin kiertää ne varatut rentut kaukaa.


      • vonkauksen kohteena
        Pipari kirjoitti:

        "Luulen että baarit ovat ajat sitten menettäneet
        virkansa vakavien ihmissuhteiden solmiamispaikkana. Ne yksinkertaisesti ovat paikkoja, joissa väki yrittää rentoutua ja yrittää pitää hauskaa. Toisilla se onnistuu ja
        toisilla ei."


        Ihan vaan huomautuksen vuoksi...Kyllä baareissa käy vielä PALJON sellaisiakin ihmisiä, jotka etsivät sieltä tosissaan sitä oikeaa. He pitävät samalla hauskaa ja koettavat rentoutua, mutta se ei tee siitä tarkoituksesta yhtään sen "halvempaa". Ei baareissa tartte aina juoda itteään tiedottomaan känniin ja tehdä tyhmyyksiä. Baareissa käy kuule aika paljon myös porukkaa pelkästään tanssimassa ja tapaamassa kavereita, selvinpäin. Baarit ovat taatusti edelleenkin yhtä hyviä vakavien ihmissuhteiden solmimispaikkoja kuin muutkin paikat, sitä vaan pitää sielläkin kiertää ne varatut rentut kaukaa.

        Itsekkin 6 vuoden mittaisen suhteen löysin baarista, joka tosin on jo ohi. Eli ihan potentiaalisia vaimoehdokkaita saattaa baareista löytyä. Ja Rovaniemellä ei miehen tarvitse vongata. Kyllä naiset sen hoitaa. Seisot vain baaritiskin kulmalla, niin aina sieltä joku tunkee kainaloon. Helppoa... Mutta toisaalta aika surullista, koska juuri tämäntapaiset naiset ovat yleensä niitä epätoivoisia, joita ei mukaansa ota alle neljän promillen.


    • Nainen

      Kyllä niitä varattuja naisiakin on baareissa. Nainen on sen verran viksumpi et osaa tehä sen huomaamatta. Mies on vaan sen luontoinen että pitää näyttää kaikille et on naisiin menossa. Naisilla ei oo tarvetta näyttää muille aikeitaan. Joten eipä yleistetä vain miehiä.

      • sinkku nainen

        Eipä se noinkaan ole että naiset olisivat fiksumpia vonkaajia. Näinpä tässä viime Pohjanhovin käynillä parikin säälittävää yritystä, yllättäen naisilta.

        Nykyaikana se on mennyt niin että naiset ne niitä pettureita on enemmän kuin miehet! Kapakkaan tullaan helvetin hienosti pukeutuneena, meikki siisti. Sitten muutaman drinkin jälkeen on ulkonäkö muuttunut euron huoran näköiseksi joka epätoivosesti iskee yöksi miestä! Todella säälittävä näky. Kaiken lisäksi nämä naiset ovat varattuja. Lieneekö mies kotona lasten kanssa kun äippä on lähtenyt vähän viihteelle!!

        Naisena en lähtisi miehiä mollaamaan tässä asiassa vaikka onhan niitä miehiäkin syrjähyppyjen toivossa aina kapakassa. Naiset ovat tänä päivänä tosin enenevissä määrin harrastamassa tällaista.

        Ikävää mutta totta.

        Miksi itse käyn kapakassa?
        Käyn tapaamassa kavereita, tykkään tanssia,rentoudun ja juttelen ihmisten kanssa ilman taka-ajatuksia. Enpä voi väittää sitäkään etteikö minua olisi ukkomiehet vonkaillu mutta olen kohteliaasti sanonut etten koske toisen omaan. Enkä ensimmäiseen sinkkumieheenkään iske kynsiäni koska kapakasta en ole kuvitellut löytäväni sitä elämäni rakkautta. Vannomatta paras mut etsimällä ei löydä, pitää piettää kuitenkin silmät avoinna :)


    • Duum

      No näin karkeasti voi sanoa, että baareissa notkuva väki on sitä "alemman" tason porukkaa.
      Suurella varauksella kuitenkin sanon näin, on siellä hieman sivistynnempiäkin ihmisiä nähty, tosin harvemmin.

      Ongelman ydinhän on siinä, että kuka on niin itseään alentava, että lähtee varatun mukaan ja vielä baarista!

      Tulee sellainen mielikuva, että moinen henkilö on näin rumasti sanottuna "halpa". Kukin tietää mitä tuo sana tarkoittaa.

      Ja muutenkaan ei kukaan itseään oikeasti kunnioittava henkilö "pokaa" ketään baarista, räkälästä tahi juottolasta, rakkaalla lapsellahan on monta nimeä.

      • Ketuttaa!!

        Eihän tolleenkaan voi sanoa, että on säälittävää lähteä baarista varatun mukaan!! Säälittävä sellasessa tapauksessa on mun mielestä se varattu!! Vai onko vakava parisuhde syövyttäny sen henkilön aivot niin pahasti, että se ei tajua mikä on väärin ja mikä oikein? Kolmas pyörä ei mun mielestä ole koskaan syypää jos suhteessa elävä on "pelissä mukana"... Jos jompi kumpi pettää, täytyy siihen hakea syytä muualta kuin baareista ja siellä olevista sinkuista, joilla sattuu olemaan haku päällä...


    • Paradise Boyz

      Hei, onhan Rovaniemellä sentään valikoimaa. Nyt "Onnelan" lopetettua Koskikapakista selkeästi muotoutunut seksuaalivähemmistön eli homoseksuaalien oma paikka. eli jos haluat tavata vieraiden miesten perässä kuolaavia miehiä, niin tervetuloa Koskikapakkiin!!

      • Voi jumankauta että yks jaksaa kaivaa kohta kymmenen vuotta vanhan viestiketjun esiin että pääsee mollaamaan taas koskikapakkia. Mistä teitä pakkomielteisiä pölvästejä oikein sikiää, vai onko tuo jotenki tarttuvaa?


    • OON oon

      Joopatijoo,mitäs lähit?Oma vika!Sullon mun luonto . . . Kikkelis kokkelis . . .
      Nniiiihh . . .

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1495
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1202
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1102
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    7. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      991
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe