Oinas on tylsin merkki

minkä tiedän

Oinas on kunnon lässyttäjä. Kaikki näkemykset niin stereotypisiä ja kuivia. Ei mitään luovaa sellaisessa ihmisessä! Oinaalla on vain se hyvä puoli, että hän on sosiaalinen ja tutustuu helposti uusiin ihmisiin (koska on rohkea). Mutta sitten kun tuollaisen on tuntenut jo tarpeeksi kauan, alkaa se tavanomaisuus tylsistyttää... En ole ikinä lukenut yhtäkään mielenkiintoista kirjaa, jonka olisi kirjoittanut Oinas. En ole ikinä jutellut yhtään miellyttävää ja jännittävää keskustelua, jossa olisi Oinas (oinaat rajoittavat toisen puhumista aivan mahdottomasti... jotkut puheenaiheet ovat jo heti alussa kiellettyjen listalla. Sellaistako ihmistä jaksaisi?).

Mutta sen sijaan tuo Vaaka... aivan ihana! Niin herkkä, varovainen, tunteellinen ja taiteellinen. Siis LUOVA yksinkertaisesti. Eräs lempikirjailijani on horoskoopiltaan vaaka. Vaikka kirjan aiheet olisivat tavanomaisia, hän saa niihin jollain ihme konstilla jännitystä.

Ja jos joku luulee mua Vaa'aksi (että kehuisin omaa merkkiäni), niin en ole ikävä kyllä Vaaka ;)
Olen Leijona.

95

9041

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Poison

      ... et ole vielä tutustunut oikeanlaisiin oinaisiin? Ei kannata tyrmätä vielä aivan täysin. Oinashan on vaa'an vastakkainen merkki, ja tulimerkki kuten leijonakin, joten voisin kuvitella että tulisit toimeen. :)

    • ------

      Itse olen oinas horoskoopiltani ja mun mielestäni nuo sun yleistykset on melkoisen radikaalia tekstiä yleisen tason tekstiksi.

      Voin vain toivoa, että kyse oli yhdestä yksittäisestä oinaasta!

    • Oinas81

      Sinulla on oikeus mielipiteeseesi. Minua ei haittaa lainkaan se että jonkun mielestä oinas on tylsä tai paska. Itse tiedän mitä olen ja muut ajatelkoon mitä haluavat.

    • oinaspa hyvinki

      Niinku näillä horoskoopeilla oliskin niin paljon merkitystä ihmisen luonteeseen että joo jos se on oinas niin ei voi automaattisesti ajatella että tuon täytyy olla hankala ja tylsä ihminen.. tai että jos on tuon merkkinen niin ei kannata edes tutustua.. kaikki on loppujen lopuks ihan erilaisia ja luonne syntyy vähän niinku eri asioista ku siitä että milloin kukanenkin on syntynyt.. ja onko täällä kukaan tullut haukkumaan leijonat osioon että voi että kun teitä ei jaksa kattoa onko,niin että mietippä siitä kannattaako ite tulla selittään tommosia tänne???

    • oinasnainen69

      kun käy luonteen päälle kun oinas hakkaa jellonan mennentullen :D itse ''kärsin''7v avioliiton leijonan kanssa suhde oli täysin mahdoton koska leijona ja oinas ei todellakaan sovi yhteen, koska leijonan täytyy päteä jokaikisellä saralla aina oltava esillä jokapaikassa parempi kaikessa. Mutta valitettavasti leijona persoona täytyy sulle tuottaa suuri pettymys että egosi on turhankin suuri :D varsinkin sinulla!!!Siksi en yleistä kaikkia leijonia osa on kivoja ja sosiaalisia tosin riippuu henkisestä kehityksestä joka kenties sinulla on aika matala ;) tai sitten oinas on antanut sulle kunnolla nokkiin? :D oewoe ja opi siitä

      • juttu...

        Tuosta huomaa, että Oinaan ainoa yritys shokeerata on tehdä se soittamalla suuta. Vaaka sen sijaan osaa herättää kummastelua paljon hienovaraisemmin ja tyylikkäämmin.


      • ...
        juttu... kirjoitti:

        Tuosta huomaa, että Oinaan ainoa yritys shokeerata on tehdä se soittamalla suuta. Vaaka sen sijaan osaa herättää kummastelua paljon hienovaraisemmin ja tyylikkäämmin.

        mielikuvitukseton, siinä syy siihen.


      • oinasnainen69
        juttu... kirjoitti:

        Tuosta huomaa, että Oinaan ainoa yritys shokeerata on tehdä se soittamalla suuta. Vaaka sen sijaan osaa herättää kummastelua paljon hienovaraisemmin ja tyylikkäämmin.

        ei..ja aika kuivia vastauksia, ja mitä vaakaan tulee se on aika tasapainoton persoona vaakakupit killuu minne sattuu se siitä luonteesta ;)


      • oinasnainen69
        ... kirjoitti:

        mielikuvitukseton, siinä syy siihen.

        Joka ei keksi edes nimimerkkiä ;D mielikuvitusta vaan rohkeesti peliin babee :)


      • mitä ihmettä..
        oinasnainen69 kirjoitti:

        ei..ja aika kuivia vastauksia, ja mitä vaakaan tulee se on aika tasapainoton persoona vaakakupit killuu minne sattuu se siitä luonteesta ;)

        On kokemusta kahdesta raivokkaasta Oinaasta :D

        On aika vaikea siinä valossa kuvitella, että Oinaan vastakohta olisi TASAPAINOTON!

        Ja otan seuraavaksi kerraksi nimimerkiksi
        joko anti-oinas
        tai
        anti-pässi ;)


      • anti-pässi
        oinasnainen69 kirjoitti:

        ei..ja aika kuivia vastauksia, ja mitä vaakaan tulee se on aika tasapainoton persoona vaakakupit killuu minne sattuu se siitä luonteesta ;)

        "ja aika kuivia vastauksia"

        Tuo on juuri suuri vika Oinaissa. Vaativat toiselta enemmän kuin itseltään! Ja kaiken täytyisi olla aina niin täydellistä.. jos ei ole, arvostellaan ääneen :I

        Vaaka on niin paljon täydellisempi kuin jokin kiukkuinen Pässi. Kun katsoo esim. horoskooppikirjaa, Vaa'an hyvät ominaisuudet muodostavat paljon pidemmän listan kuin Oinaan. Oinaassa ei ole paljon mitään muuta hyvää kuin rohkeus... anteeksi nyt vain Te Pässinpäät ;)


      • oinasnainen69
        mitä ihmettä.. kirjoitti:

        On kokemusta kahdesta raivokkaasta Oinaasta :D

        On aika vaikea siinä valossa kuvitella, että Oinaan vastakohta olisi TASAPAINOTON!

        Ja otan seuraavaksi kerraksi nimimerkiksi
        joko anti-oinas
        tai
        anti-pässi ;)

        Kyll suurin osa tuntemista vaaka persoonista on tasapainottomia''sori'' :) ja mielenterveysongelmia kaupan päälle..mut huomioi se että tää on mun omaa tietoa eli ei yleistystä ;) ja mie oon se ANTI-PÄSSI *nauraa* :D


      • oinasnainen69
        anti-pässi kirjoitti:

        "ja aika kuivia vastauksia"

        Tuo on juuri suuri vika Oinaissa. Vaativat toiselta enemmän kuin itseltään! Ja kaiken täytyisi olla aina niin täydellistä.. jos ei ole, arvostellaan ääneen :I

        Vaaka on niin paljon täydellisempi kuin jokin kiukkuinen Pässi. Kun katsoo esim. horoskooppikirjaa, Vaa'an hyvät ominaisuudet muodostavat paljon pidemmän listan kuin Oinaan. Oinaassa ei ole paljon mitään muuta hyvää kuin rohkeus... anteeksi nyt vain Te Pässinpäät ;)

        minkäs me sille voidaan että ollaan number ONE kaikessa :D koittakaahan te muut vaan pysytellä perässä ;) me ootellaan jos asia ei sattumalta mahdollisesti kiinnosta enää ;) *nauraa* ai niin perässähän te pysytte, mut tuskin edelle menette koskaan ;)


      • oinaspa hyvinkin
        juttu... kirjoitti:

        Tuosta huomaa, että Oinaan ainoa yritys shokeerata on tehdä se soittamalla suuta. Vaaka sen sijaan osaa herättää kummastelua paljon hienovaraisemmin ja tyylikkäämmin.

        Vain toisen oinaan kanssa voin nauraa vatsani kipeäksi ja harrastaa älyllistä huumoria ja sarkasmia sekä itseironiaa! Koska vain toisella oinaalla on luonnetta ja älyä niin paljon, ettei hän sanoista loukkaannu, se on kierous ja valehtelu, josta minä ainakin annan tulikivenkatkuisen vastalauseen.
        Että silleen.


      • Jonna

        Itse seurustelen erään horoskooppimerkiltään Leijonan kanssa ja kaikki on vallan mainiosti.
        Yhdessä oinas ja leijona muodostavat 4 tähden suhteen. :)


      • .......
        oinasnainen69 kirjoitti:

        minkäs me sille voidaan että ollaan number ONE kaikessa :D koittakaahan te muut vaan pysytellä perässä ;) me ootellaan jos asia ei sattumalta mahdollisesti kiinnosta enää ;) *nauraa* ai niin perässähän te pysytte, mut tuskin edelle menette koskaan ;)

        rohkeutta. Tuoda ajatuksiaan aina esille... vaikka ovatkin huumorilla maustettuja, niin silti osa viesteistä loukkaa/masentaa. Oinailla tuo puheen hienosäätö ei ole kovin korkeata... En tarkoita juuri tätä viestiä, johon vastaan, vaan muutamaa tuolla aiemmin. En enää edes muista mitä niistä...

        Mutta joka tapauksessa, mielestä on TODELLA lapsimaista kyllästyä asioihin nopeasti (tehdä se siis niin että se näkyy). Hyvin epädiplomaattista toimintaa. Pitäisi varmaan mainita, että nyt puhun yleisesti ottaen Oinaista (muistellen kahta tuttua), eli en tarkoita mitenkään sua. Ellet sitten ole jo suivaantunut, jos ei ole kärsivällisyys riittänyt lukea loppuun (kuten Oinailla ei yleensäkään riitä) ;) ;) ;)


      • oinasnainen69
        ....... kirjoitti:

        rohkeutta. Tuoda ajatuksiaan aina esille... vaikka ovatkin huumorilla maustettuja, niin silti osa viesteistä loukkaa/masentaa. Oinailla tuo puheen hienosäätö ei ole kovin korkeata... En tarkoita juuri tätä viestiä, johon vastaan, vaan muutamaa tuolla aiemmin. En enää edes muista mitä niistä...

        Mutta joka tapauksessa, mielestä on TODELLA lapsimaista kyllästyä asioihin nopeasti (tehdä se siis niin että se näkyy). Hyvin epädiplomaattista toimintaa. Pitäisi varmaan mainita, että nyt puhun yleisesti ottaen Oinaista (muistellen kahta tuttua), eli en tarkoita mitenkään sua. Ellet sitten ole jo suivaantunut, jos ei ole kärsivällisyys riittänyt lukea loppuun (kuten Oinailla ei yleensäkään riitä) ;) ;) ;)

        Tämä keskustelu on todellakin muuttunut mielenkiintoiseksi aiheeksi ;)joten huvittuneena seuraan tilannetta miten moni menee halpaan ''provoomiseeni''*nauraa* Toki moni on oikeassa oinaan perusluonteesta joka on kärsimätön ja suuttuu helposti, mut aika epädiplomimaisuutta epäillä, että oinas olisi välttämättä tälläsestä tilanteesta tulisilla hiilillä ja olisi päivä/elämä mennyt piloille ;) tää on hauskaa :D jopa varsin kasvattavaa, huomata miten moni menee halpaan provoon ja tekemällä itsensä niiiiiiin viisaaksi :D hehee


      • ....
        oinasnainen69 kirjoitti:

        Tämä keskustelu on todellakin muuttunut mielenkiintoiseksi aiheeksi ;)joten huvittuneena seuraan tilannetta miten moni menee halpaan ''provoomiseeni''*nauraa* Toki moni on oikeassa oinaan perusluonteesta joka on kärsimätön ja suuttuu helposti, mut aika epädiplomimaisuutta epäillä, että oinas olisi välttämättä tälläsestä tilanteesta tulisilla hiilillä ja olisi päivä/elämä mennyt piloille ;) tää on hauskaa :D jopa varsin kasvattavaa, huomata miten moni menee halpaan provoon ja tekemällä itsensä niiiiiiin viisaaksi :D hehee

        Oinaan maine on niin pahamainen, että se sokaisee silmäni. Jopa provotkin jäävät huomaamatta... :D
        Hmm... kannattaisikohan mun sittenkin muuttaa ennakkoluuloani heihin? Jospa kaikki eivät olisikaan niin pässejä ;)


      • oinasnainen69
        .... kirjoitti:

        Oinaan maine on niin pahamainen, että se sokaisee silmäni. Jopa provotkin jäävät huomaamatta... :D
        Hmm... kannattaisikohan mun sittenkin muuttaa ennakkoluuloani heihin? Jospa kaikki eivät olisikaan niin pässejä ;)

        Pässi mikä pässi sarvet tynkinä mennään etiäpäin niin että tumpse käypi ;)elä hyvä ihminen muuta ennakkoluuloa oinaisiin, ettei tule sitten rankemman puolen pettymyksiä :D
        P.S: Kantaa ilolla ja onnella pässin mainettaan harkistusti ja huumorilla ;)


      • hah!!!!!!!
        oinasnainen69 kirjoitti:

        Pässi mikä pässi sarvet tynkinä mennään etiäpäin niin että tumpse käypi ;)elä hyvä ihminen muuta ennakkoluuloa oinaisiin, ettei tule sitten rankemman puolen pettymyksiä :D
        P.S: Kantaa ilolla ja onnella pässin mainettaan harkistusti ja huumorilla ;)

        "epädiplomimaisuutta"
        heeeheee hahhahhhhahhah "kuolee nauruun"
        eipä oo sua ainakaan älyllä paiskattu


      • MrJuha82
        oinasnainen69 kirjoitti:

        Kyll suurin osa tuntemista vaaka persoonista on tasapainottomia''sori'' :) ja mielenterveysongelmia kaupan päälle..mut huomioi se että tää on mun omaa tietoa eli ei yleistystä ;) ja mie oon se ANTI-PÄSSI *nauraa* :D

        Mua on kiusanneet jotkut vaaat ja todella tunnekylmiä ne vaaat.
        Youtubessa on yksi kuuluisa vaaka, joka tosin on mahtava tunneihminen.


    • Nimetön

      no huh huh... Vaaka on maailman tylsin merkki. Niin niin ärsyttävän rauhallinen ja koskaan ei mitään mielipidettä mihinkään. Mutta sulla itelläs on hyvä merkki ja ehkä arvaatkin että olen oinas...
      hauskaa päivää.

      Minttu

      • ......

        luova ihminen olla tylsä?
        Korjaus: jokainen ihminenhän on luova, mutta tässä tarkoitin etupäässä verbaalisesti keskimääräistä lahjakkaampaa (osaa hyvin puhua ja kirjoittaa). Vaaka on nimittäin sellainen...
        Lukekaa joskus Tracy Chevalierin kirjoja. Ne ovat niin kaukana tylsästä.


      • oinasnainen69
        ...... kirjoitti:

        luova ihminen olla tylsä?
        Korjaus: jokainen ihminenhän on luova, mutta tässä tarkoitin etupäässä verbaalisesti keskimääräistä lahjakkaampaa (osaa hyvin puhua ja kirjoittaa). Vaaka on nimittäin sellainen...
        Lukekaa joskus Tracy Chevalierin kirjoja. Ne ovat niin kaukana tylsästä.

        Onks se joku keittokirja? :D


      • joppe

        Oinas on itsepäinen jäärä,joka ei pysty
        näkemään asioita kun yhdeltä l.omalta
        kantiltaan.Siksi hermostuu kun vaaka
        punnitsee eri näkökantoja eikä ole niin
        yksioikoinen.


      • kirjailijoita !!!
        ...... kirjoitti:

        luova ihminen olla tylsä?
        Korjaus: jokainen ihminenhän on luova, mutta tässä tarkoitin etupäässä verbaalisesti keskimääräistä lahjakkaampaa (osaa hyvin puhua ja kirjoittaa). Vaaka on nimittäin sellainen...
        Lukekaa joskus Tracy Chevalierin kirjoja. Ne ovat niin kaukana tylsästä.

        "(osaa hyvin puhua ja kirjoittaa)".
        Onneksi kaikki ei ole kirjailijoita.Tarvitaan myös tekijöitä ja edellä kulkijoita joihin oinas kuuluu.Muuten olis jo kuoltu sukupuuttoon koko ihmiskunta.Selittää kyllä osataan itsepäisestikin.Luovuutta on muukin kuin kirjan väsääminen ja politikointi.


    • eevaliisa1

      Et ilmeisestikkään ole tutustunut oinaaseen kunnolla. Oinas ei todellakaan ole mikään lässyttäjä, stereotyyppi eikä todellakan tavanomainen. Kuten sanoit oinaat ovat sosiaalisia ja tulevat ihmisten kanssa hyvin toimeen, rohkeitakin he ovat ja etittäin värikkäitä persoonia, uskaltavat kertoa mielipiteensä pelkäämättä sitä mitä muut niistä ajattelevat, ovat erittäin keskustelutaitoisia, asiasta kuin asiasta ja tekevät asiat mielensä mukaan.
      Jos joku merkki on värikäs niin se on kyllä oinas.

      • mutta ei

        värikäs jutuiltaan. Oinas on rohkea hölöttäjä, joka puhuu jatkuvasti NIITÄ NÄITÄ.


      • oinasnainen69
        mutta ei kirjoitti:

        värikäs jutuiltaan. Oinas on rohkea hölöttäjä, joka puhuu jatkuvasti NIITÄ NÄITÄ.

        Pakkohan se jonkun on se sanallinen arkkunsa aukaista eihä siitä tule mittään jos kaikki istuu tuppisuuna''hyvä ilma tyyliin''jos ei sua sitä turpavärkkiään aaki sillonkun pittää parempi pysyä kotosalla kiikkutuolissa ihan hilijoo ja nauttia omsta sosiaalisestan kanssa käymisestään :D


      • ...
        oinasnainen69 kirjoitti:

        Pakkohan se jonkun on se sanallinen arkkunsa aukaista eihä siitä tule mittään jos kaikki istuu tuppisuuna''hyvä ilma tyyliin''jos ei sua sitä turpavärkkiään aaki sillonkun pittää parempi pysyä kotosalla kiikkutuolissa ihan hilijoo ja nauttia omsta sosiaalisestan kanssa käymisestään :D

        mutta en paskanjauhajien.


      • kaksonen

        oma kokemukseni vaaán ja oinaan keskustelutaidosta menee silleen, että vaaka osuu yllättävän usein naulan kantaan ja hänellä on vahvat mielipiteet, mutta hän pystyy myös asennoitumaan toisen asemaan, kun taas oinas ei välttämättä ymmärtänyt ees mistä oli kysymys. Eli hiukan jähmeä.


      • oinasnainen69
        ... kirjoitti:

        mutta en paskanjauhajien.

        nyt paskaa jauhaa?ja kuka sellasta edes jaksas kuunnella ;)sannoo asiansa ja lähtee evakkoon Thats it!


    • oikkuli

      täyttä paskaa koko sinun väittees oinaathan on juuri niitä jotka tekevät enemmän kuin muut eivätkä seiso tumput suorina

      • oinasnainen69

        Nii-in...ei hitto jaksa istua tuppisuiden seurassa valittamassa sääilman muutoksista ja mitäs tänään syödään? tyyliin ;)Ja onhan se niin että oinaat on eläinradan ensimmäisiä merkkejä eli aloitteellisia..me pistetään asiat alulle muut hoitakoon hommat loppuun jos osaavat ;D eiks jeah? ;)


      • vaakanainen

        Tekevätkö??!! ...myös loppuun asti...aloitteita piisaa...mut entä viedään tää homma loppuun asti ennen kuin aloitellaan uutta...vai näyttääkö se hyvältä että on touhua töppösessä mut mitään ei tuu ihan valmiiksi..tai siihen valmiiksi tulemiseen sitten meneeki aikaa ,hehhee :)JOO tiedän nyt tulee tulta ja tappuraa,kritiikkiä oikut sietävät huonosti. :)


      • hankalaa
        vaakanainen kirjoitti:

        Tekevätkö??!! ...myös loppuun asti...aloitteita piisaa...mut entä viedään tää homma loppuun asti ennen kuin aloitellaan uutta...vai näyttääkö se hyvältä että on touhua töppösessä mut mitään ei tuu ihan valmiiksi..tai siihen valmiiksi tulemiseen sitten meneeki aikaa ,hehhee :)JOO tiedän nyt tulee tulta ja tappuraa,kritiikkiä oikut sietävät huonosti. :)

        Alku aina hankalaa kyllä perässä hiihtäjiä sitten riittää kehuun "sainhan minä tämän..."


    • oinatar

      Mielipide asioita. Minä tykkään makkarasta ja sinä et, minä inhoan hapankorppuja, sinä et. Turha siitä on kiistellä =) Maailmani ei kaadu siihen että joku ei pidä horoskooppimerkistäni enkä hihku onnesta jos pitää. Nämä keskustelut ovat hauskaa seurattavaa =)
      Kaikilla on oikeus olla sitä mieltä kun lystäävät.

      • oinasnainen69

        Jo tokkiisa..niihä se pitääkin mennä ja meneekin sama se tuo kuka tykkee mistäkin evvk piäasia kuhan piä ei ole lasia...silvissiin :)


    • alkup.

      Nyt meni usko sekä horoskooppeihin että astrologiaan. Katsoin yhden toisen henkilön henkilökohtaista syntymäkarttaa ja siellä oli tismalleen samanlaisia lauseita kuin omassani!
      Ainoa vain että lauseet oli arvottu vähän eri järsjetyksiin....
      Ei kyllä noihin laskureihinkaan voi luottaa :I

    • oikku

      haha itse olen ollut kohta onnellisesti vuoden suhteessa leijonan kanssa ja paras ystäväni on leijona oma nouseva merkki on leijona mutta olen silti luonteeltani täysin oinas! Helpostihhan sitä kränää tulee jellonien kanssa kun estraadille ei mahdu kaksi yhtä kirkasta tähteä samaan aikaan! Mutta jos oppii puhaltamaan yhteen hiileen niin kukaan ei voi olla huomaamatta jun kävelette kadulla vieretysten!:) Jaettu ilo on paras ilo!

    • Kotikoivu

      Oinas on eläinradan ensimmäinen merkki ja edustaa syntymää. Oinas on myös luonteeltaan pikkulapsi: kun hän haluaa jotain, hän haluaa sen heti ja nyt - eikä vastaväitteistä ole mitään hyötyä. Vaikka oinas voikin olla sangen itsekäs näkemyksissään sekä suorastaan käsittämättömän lyhytpinnainen, ei hänessä ole häivääkään kieroilusta. Oinas on rehellinen ja suorapuheinen ihminen, jolta on turha odottaa vilpillisiä kohteliaisuuksia, ja hän on erittäin lojaali ja antelias niille ihmisille, joista hän pitää. Maine ja kunnia kiehtovat oinasta suunnattomasti, ja hän yleensä menestyykin valitsemallaan uralla erinomaisesti. Oinas on onnellisimmillaan yksityisyrittäjänä - oman itsensä herrana tai luovana taiteilijana. Hän voi olla myös mainio organisaattori tai suunnittelustrategi liikemaailman palveluksessa.

      • oinasnainen69

        Aiwan totta..mitäpä tohon edes lisäämään enään ;)paitsi ehkä sen verran, että oinaan lahkeessa yleesä aina roikkuu jotkut uusavuttomat joita oinaat sitten yrittää ohjastaa itsenäisempään elämään :D aikansa neuvottua jos ei muutosta synny, oinas pakkaa kassit ja Bye bye ;)


      • helposti
        oinasnainen69 kirjoitti:

        Aiwan totta..mitäpä tohon edes lisäämään enään ;)paitsi ehkä sen verran, että oinaan lahkeessa yleesä aina roikkuu jotkut uusavuttomat joita oinaat sitten yrittää ohjastaa itsenäisempään elämään :D aikansa neuvottua jos ei muutosta synny, oinas pakkaa kassit ja Bye bye ;)

        Mitä tehdä ihmisellä, josta tietää saavansa vain hetken seuraa? Itselläni on ainakin kokemusta siitä, että tuon merkin edustajat ovat noin 10-15 minuuttia aluksi puheliaita ja "iloisia" (joskus se on jopa tekopirteyttäkin), jonka jälkeen tapahtuu pommin räjähdys :D
        "En JAKSA puhua tuosta aiheesta enempää..."
        "Hei! Turpa kiinni paskanjauhamisesta"
        "*kuuluva huokaus* Voitaisko puhua jostakin muuta? *kuuluva huokaus* Ihan mistä tahansa, kunhan uusi aihe..."

        Ei anna kovin fiksua kuvaa ihmisestä. Oinas ihminen olisi kirjan (ja kokemuksieni) mukaan huonoin mahdollinen filosofi :D
        Mutta kaikenlaisiahan ihmisiä tarvitaan. Jos joku viihtyy tuollaisen seurassa, niin siitä vain sitten tutustumaan... Aika hupsua, mutta itse yleensä tyrmistyn, jos jo pelkästään kuulen että henkilön horoskooppi on OINAS.

        Tai sitten tässä vain poikkeus (tai oikeastaan sattuma) vahvistaa säännön. Eli eihän noihin höpölöpö horoskooppeihin ole mitään uskomista... :D


      • oinasnainen69
        helposti kirjoitti:

        Mitä tehdä ihmisellä, josta tietää saavansa vain hetken seuraa? Itselläni on ainakin kokemusta siitä, että tuon merkin edustajat ovat noin 10-15 minuuttia aluksi puheliaita ja "iloisia" (joskus se on jopa tekopirteyttäkin), jonka jälkeen tapahtuu pommin räjähdys :D
        "En JAKSA puhua tuosta aiheesta enempää..."
        "Hei! Turpa kiinni paskanjauhamisesta"
        "*kuuluva huokaus* Voitaisko puhua jostakin muuta? *kuuluva huokaus* Ihan mistä tahansa, kunhan uusi aihe..."

        Ei anna kovin fiksua kuvaa ihmisestä. Oinas ihminen olisi kirjan (ja kokemuksieni) mukaan huonoin mahdollinen filosofi :D
        Mutta kaikenlaisiahan ihmisiä tarvitaan. Jos joku viihtyy tuollaisen seurassa, niin siitä vain sitten tutustumaan... Aika hupsua, mutta itse yleensä tyrmistyn, jos jo pelkästään kuulen että henkilön horoskooppi on OINAS.

        Tai sitten tässä vain poikkeus (tai oikeastaan sattuma) vahvistaa säännön. Eli eihän noihin höpölöpö horoskooppeihin ole mitään uskomista... :D

        No onko tullu siinä tapauksessa mieleen, että toinen osapuoli saattaa keskustelussa jaaritella turhia?? On todellakin OUTOA että aikuselle ihmiselle täytyy sanoa''turpa kiinni!!vaihda aihetta'' Heiiii..Haloo! :D eiks se jo kerro paljon millanen on vastapeluri? ;) ei oo meikän vielä tarvinnut sanoa kellekkään ko. sanoja :D ilmeisesti olen tavannut suht.koht normaaleja persoonia ;)*hih*
        Tää on hyvä minusta :D >>Mitä tehdä ihmisellä, josta tietää saavansa vain hetken seuraa?


      • HUI
        helposti kirjoitti:

        Mitä tehdä ihmisellä, josta tietää saavansa vain hetken seuraa? Itselläni on ainakin kokemusta siitä, että tuon merkin edustajat ovat noin 10-15 minuuttia aluksi puheliaita ja "iloisia" (joskus se on jopa tekopirteyttäkin), jonka jälkeen tapahtuu pommin räjähdys :D
        "En JAKSA puhua tuosta aiheesta enempää..."
        "Hei! Turpa kiinni paskanjauhamisesta"
        "*kuuluva huokaus* Voitaisko puhua jostakin muuta? *kuuluva huokaus* Ihan mistä tahansa, kunhan uusi aihe..."

        Ei anna kovin fiksua kuvaa ihmisestä. Oinas ihminen olisi kirjan (ja kokemuksieni) mukaan huonoin mahdollinen filosofi :D
        Mutta kaikenlaisiahan ihmisiä tarvitaan. Jos joku viihtyy tuollaisen seurassa, niin siitä vain sitten tutustumaan... Aika hupsua, mutta itse yleensä tyrmistyn, jos jo pelkästään kuulen että henkilön horoskooppi on OINAS.

        Tai sitten tässä vain poikkeus (tai oikeastaan sattuma) vahvistaa säännön. Eli eihän noihin höpölöpö horoskooppeihin ole mitään uskomista... :D

        No mä seurustelen oinaan kanssa ja kyllä tässä oinasmiehessä on kyllä sen verran filosofin vikaa, että pystyy tämmösen neitsyen kanssa keskustelemaan, jaarittelemaan ja analysoimaan aihetta kuin aihetta. Hän esittää näkökantansa kohteliaasti eikä mitenkään loukkaavasti, niinkuin joillakin ihmisillä on tapana...


      • vaaka
        HUI kirjoitti:

        No mä seurustelen oinaan kanssa ja kyllä tässä oinasmiehessä on kyllä sen verran filosofin vikaa, että pystyy tämmösen neitsyen kanssa keskustelemaan, jaarittelemaan ja analysoimaan aihetta kuin aihetta. Hän esittää näkökantansa kohteliaasti eikä mitenkään loukkaavasti, niinkuin joillakin ihmisillä on tapana...

        Oinas on mitä loistavin yhdistelmä rohkeutta,lapsellisuutta,karismaa ja lojaalisuutta...paitsi että hiukan kylmä ja itsekäs...juttu luistaa,siis seurallinen,loistava sellainen...ei välttämättä silti muista antaa puheen vuoroa toiselle...luotettava ystävä...ei silti välttämättä osaa ,kykene,hallitse rakkauden osoituksia rakkaalleen....;) monipuolinen siis ja varmaan ei tule tylsää,jollei sitten ...niin ,halua jotain henkevämpää... :)


      • VAAKA
        helposti kirjoitti:

        Mitä tehdä ihmisellä, josta tietää saavansa vain hetken seuraa? Itselläni on ainakin kokemusta siitä, että tuon merkin edustajat ovat noin 10-15 minuuttia aluksi puheliaita ja "iloisia" (joskus se on jopa tekopirteyttäkin), jonka jälkeen tapahtuu pommin räjähdys :D
        "En JAKSA puhua tuosta aiheesta enempää..."
        "Hei! Turpa kiinni paskanjauhamisesta"
        "*kuuluva huokaus* Voitaisko puhua jostakin muuta? *kuuluva huokaus* Ihan mistä tahansa, kunhan uusi aihe..."

        Ei anna kovin fiksua kuvaa ihmisestä. Oinas ihminen olisi kirjan (ja kokemuksieni) mukaan huonoin mahdollinen filosofi :D
        Mutta kaikenlaisiahan ihmisiä tarvitaan. Jos joku viihtyy tuollaisen seurassa, niin siitä vain sitten tutustumaan... Aika hupsua, mutta itse yleensä tyrmistyn, jos jo pelkästään kuulen että henkilön horoskooppi on OINAS.

        Tai sitten tässä vain poikkeus (tai oikeastaan sattuma) vahvistaa säännön. Eli eihän noihin höpölöpö horoskooppeihin ole mitään uskomista... :D

        Kylläpä sinut saa helposti tyrmistymään jos pelkkä horoskoopin kuuleminen sen tekee. Älä ota asioita liian vakavasti.


      • vakavan mielen
        VAAKA kirjoitti:

        Kylläpä sinut saa helposti tyrmistymään jos pelkkä horoskoopin kuuleminen sen tekee. Älä ota asioita liian vakavasti.

        Ja kyllä täytyy sanoa, että vitsihän se oli! :)

        Sinä taisit itse ottaa minun puheeni liian vakavasti...


      • ...
        oinasnainen69 kirjoitti:

        No onko tullu siinä tapauksessa mieleen, että toinen osapuoli saattaa keskustelussa jaaritella turhia?? On todellakin OUTOA että aikuselle ihmiselle täytyy sanoa''turpa kiinni!!vaihda aihetta'' Heiiii..Haloo! :D eiks se jo kerro paljon millanen on vastapeluri? ;) ei oo meikän vielä tarvinnut sanoa kellekkään ko. sanoja :D ilmeisesti olen tavannut suht.koht normaaleja persoonia ;)*hih*
        Tää on hyvä minusta :D >>Mitä tehdä ihmisellä, josta tietää saavansa vain hetken seuraa?

        Tai jos haluat, huumorintajusi on syvältä. En ole nauranut tähän mennessä yhdellekään viestillesi :))))))))))))))))))))))))


      • oinaista
        helposti kirjoitti:

        Mitä tehdä ihmisellä, josta tietää saavansa vain hetken seuraa? Itselläni on ainakin kokemusta siitä, että tuon merkin edustajat ovat noin 10-15 minuuttia aluksi puheliaita ja "iloisia" (joskus se on jopa tekopirteyttäkin), jonka jälkeen tapahtuu pommin räjähdys :D
        "En JAKSA puhua tuosta aiheesta enempää..."
        "Hei! Turpa kiinni paskanjauhamisesta"
        "*kuuluva huokaus* Voitaisko puhua jostakin muuta? *kuuluva huokaus* Ihan mistä tahansa, kunhan uusi aihe..."

        Ei anna kovin fiksua kuvaa ihmisestä. Oinas ihminen olisi kirjan (ja kokemuksieni) mukaan huonoin mahdollinen filosofi :D
        Mutta kaikenlaisiahan ihmisiä tarvitaan. Jos joku viihtyy tuollaisen seurassa, niin siitä vain sitten tutustumaan... Aika hupsua, mutta itse yleensä tyrmistyn, jos jo pelkästään kuulen että henkilön horoskooppi on OINAS.

        Tai sitten tässä vain poikkeus (tai oikeastaan sattuma) vahvistaa säännön. Eli eihän noihin höpölöpö horoskooppeihin ole mitään uskomista... :D

        Ei helvetissä enään!Niistä ei saa mitään tolkkua..minä minä ja sitten minä..eiku minä minä minä ja sitten...


      • oinasnainen69
        ... kirjoitti:

        Tai jos haluat, huumorintajusi on syvältä. En ole nauranut tähän mennessä yhdellekään viestillesi :))))))))))))))))))))))))

        Osaatko ko. taitoa edes? :))) tai sitten..no joo miekin naama peruslukemilla näitä kiroitan ei edes huvita yhtään saatikka naurattas..enemmänkin hymyilyttää :)))))))))))))))))))))))))))))))))))


      • ...
        oinaista kirjoitti:

        Ei helvetissä enään!Niistä ei saa mitään tolkkua..minä minä ja sitten minä..eiku minä minä minä ja sitten...

        Ilmiselvää, että myös muut kokevat Oinaat samanlaisina.

        Oinas saa ihmissuhteen helposti aluille, mutta sen pitäminen yllä jatkossa on vähän niin ja näin...


      • ...
        ... kirjoitti:

        Ilmiselvää, että myös muut kokevat Oinaat samanlaisina.

        Oinas saa ihmissuhteen helposti aluille, mutta sen pitäminen yllä jatkossa on vähän niin ja näin...

        Siis mikäli HOROSKOOPPEIHIN ON USKOMISTA. Voihan olla sattumaakin...


      • ...
        oinasnainen69 kirjoitti:

        Osaatko ko. taitoa edes? :))) tai sitten..no joo miekin naama peruslukemilla näitä kiroitan ei edes huvita yhtään saatikka naurattas..enemmänkin hymyilyttää :)))))))))))))))))))))))))))))))))))

        hymyilyttää, jos on naama peruslukemilla??

        Oinaiden psykologiset tajunnat ovatkin aina ihan huipussaan! ;)


      • oinasnainen69
        ... kirjoitti:

        hymyilyttää, jos on naama peruslukemilla??

        Oinaiden psykologiset tajunnat ovatkin aina ihan huipussaan! ;)

        En minä tullut sinua tänne viihdyttämään pelkästään, se ei todellakaan ole tarkoitukseni ;) niin siepä tunnet oinaat niin hyvin tiiät miten me pässit saamme naamat hymyyn vaikka se ois kuinka peruslukemilla ;)


      • ....
        oinasnainen69 kirjoitti:

        En minä tullut sinua tänne viihdyttämään pelkästään, se ei todellakaan ole tarkoitukseni ;) niin siepä tunnet oinaat niin hyvin tiiät miten me pässit saamme naamat hymyyn vaikka se ois kuinka peruslukemilla ;)

        luulee viihdyttävänsä muita, vaikka soittaakin vain suutaan. Ehkä liika varmuus on joskus jopa huonoksikin... :D


      • oinasnainen69
        .... kirjoitti:

        luulee viihdyttävänsä muita, vaikka soittaakin vain suutaan. Ehkä liika varmuus on joskus jopa huonoksikin... :D

        *haistelee kirjoittajan mielenkiintoa oinaisiin ja vaistoan jopa naurun pyrskähdyksiä välillä* :)


      • arieS
        vaaka kirjoitti:

        Oinas on mitä loistavin yhdistelmä rohkeutta,lapsellisuutta,karismaa ja lojaalisuutta...paitsi että hiukan kylmä ja itsekäs...juttu luistaa,siis seurallinen,loistava sellainen...ei välttämättä silti muista antaa puheen vuoroa toiselle...luotettava ystävä...ei silti välttämättä osaa ,kykene,hallitse rakkauden osoituksia rakkaalleen....;) monipuolinen siis ja varmaan ei tule tylsää,jollei sitten ...niin ,halua jotain henkevämpää... :)

        "monipuolinen siis ja varmaan ei tule tylsää,jollei sitten ...niin ,halua jotain henkevämpää... :)"


        Tässä vaiheessa kehottaisin katsomaan mikä olikaan ketjun otsikko... TYLSIN merkki.. justjust..


      • kyllä jatkuu
        ... kirjoitti:

        Ilmiselvää, että myös muut kokevat Oinaat samanlaisina.

        Oinas saa ihmissuhteen helposti aluille, mutta sen pitäminen yllä jatkossa on vähän niin ja näin...

        Minun parhaat ystävät ovat vuosikymmenien takaa,lapsuudesta saakka,ja kyllä on kestänyt.Hyvä jos monella muullakin olis ainakin vähän tästä.Valitsen ystäväni huolella,ja se on kyllä toiminut.Ihmettelen monta kertaa kuinka moni voi hylätä ystävänsä sanomalla ei ole tullut otettua yhteyttä moneen vuoteen tai jotain muuta vastaavaa.Ja samalla olen nähnyt muutaman ystäväni sairastuvan vakavasti,mutta viimeistään silloin ystävät on kadonneet.Minä olen monesti yksin jälellä.


    • Marrasnainen

      Minä skorppari viihdyn oinaiden kanssa erinomaisesti. Ai miksikö? Oinaat ovat toimeliaita "oman onnensa seppiä".
      Ovat toiminnan naisia/miehiä.
      Onko se sitten tylsää?

      Niin ja vaikka oinas on itsekeskeinen ja itsekäs niin minua he eivät koskaan ole päässeet loukkaamaan. Olen kyllä nähnyt loukkauksia, mutten koskaan itseäni kohtaan.

    • suunnittelijatar

      Sanonkin sulle heti tähän alkuun, että pysy poissa Oinaiden ympäriltä, mität turhaan kiusaat itseäsi. Minusta Oinas on mitä valloittavin, impulsiivisin ja luovuudessaan vertaansa vailla oleva persoona. Hän on se suunnannäyttäjä ja tien raivaaja huipulle, joka mukaansa tempaa muutkin. Tosin suorasanaisena persoonana muut saattavat jäädä helposti alakynteen.

      Oinas nyt vaan on Oinas, IHANA SELLAINEN! =)

      • ...

        itsekeskeinen ja täysin sokea omille mielipiteilleen.

        P.S. Luovuus on vähän eri asia kuin aloitteellisuus...


      • Oinainen
        ... kirjoitti:

        itsekeskeinen ja täysin sokea omille mielipiteilleen.

        P.S. Luovuus on vähän eri asia kuin aloitteellisuus...

        Mitä tarkoittaa "sokea omille mielipiteilleen"?

        T. Itsekeskeinen ja erittäin epäluova oinas


    • Mielenkiintoinen Oinas

      Jos lukisit sen kirjan mitä kirjoitan, niin varmasti muuttaisit mielen ainakin yhdestä asiasta. Mut joo toi on kyl ärsyttävää toi puhuminen, ei oinaiden kanssa siitä tuu mitään.

      Yks mun kaveri on oinas, hänelle jos aikoo jotain sanoa, niin häntä ei kiinnosta mitä aion sanoa, vaan hän alkaa selittää jotain omaa. Mä haluan myös puheenvuoron, sitten kun sen saa, niin ei oo enää mitään sanottavaa, kun toinen jo sanoi kaiken. Ei ole reilua.

      Yks toinen kaveri on vaaka, ainakin niin hän taisi sanoa, tai hän luuli minua vaa-aksi, mutta kerroin olevani oinas. Hänelle on paljon helpompi puhua asioista ja yleensä kuunteleekin, vaikka joskus ehkä kerron niin kummallista juttua hänelle ettei hän ehkä ymmärrä.

      Muakin on sanottu leijonaksi, mutta se nyt on vaan sitä että näytän leijonalta ;)

      Mä en ainakaan rajoita kenenkään puhumista, mulle saa puhua ihan mistä vaan ja mä kuuntelen. Enkä mä oo kuiva enkä stereotyyppinen, eikä oo mun näkemyksetkään. Enkä mä tutustu helposti uusiin ihmisiin. Mä tutustun uusiin ihmisiin vain, jos uudet ihmiset tulee mun luokse.

      • ...

        Sulla on varmaan nousevana merkkinä joku ihan muu (kuten esim. kalat? Sen edustajat eivät ole ainakaan kuivia..). Tietenkin on typerää yleistää, koska eihän se aurinkomerkki pelkästään kaikkea kerro, mutta kerroin vain oman kokemukseni... Sitten se on ollut sattumaa, kuka tietää... Horoskooppikirja antaa vain lisää aihetta uskoa asiaan ;)

        Ja uskalsinpas LUKEA =)


      • Mielenkiintoinen Oinas
        ... kirjoitti:

        Sulla on varmaan nousevana merkkinä joku ihan muu (kuten esim. kalat? Sen edustajat eivät ole ainakaan kuivia..). Tietenkin on typerää yleistää, koska eihän se aurinkomerkki pelkästään kaikkea kerro, mutta kerroin vain oman kokemukseni... Sitten se on ollut sattumaa, kuka tietää... Horoskooppikirja antaa vain lisää aihetta uskoa asiaan ;)

        Ja uskalsinpas LUKEA =)

        No mä kerran katoin yhtä ennustuskirjaa, kun ekan kerran kuulin jotain nousevia merkkeja, aurinko merkkejä ja kuu merkkejä.. huh.. olis pitänyt hirveesti laskea kaikkii päivämääriä ja sellasta. No ehkä joku päivä jaksaa laskea, mutta nyt on nousu kausi menossa :D

        Kiva kun luit :)


    • Päkäpässi

      Toisaalta me oinaat ei jakseta teidän leijonien alituista huomion hakua. Mites se meni se Klamydian biisi "minä minä minä minä minä minä jee jee jee.." Omistettu kaikille jellonille.
      Mulla on koko elämäni ajan ollu läheisessä ystäväpiirissä joku leijonaihminen, ja kaikissa yksi yhteinen piirre. "Minä olen tässä, katsokaa minua." Jos ei hyvällä niin sitte pahalla. Mielellään ottavat kunnian kaikista tekemisistä ja ovat päällepäsmäreitä. Eivät jousta ollenkaan. Pieninä annoksina tosi lystiä seuraa, mutta pakko joskus sanoa että kiitos ei..
      Vaa'at ovat lystikkäitä, ja aivan loistavaa bileseuraa. Eivät ala pienessä sievässä turhista vollottamaan, vaan bailaavat täysillä aamuun asti. Vaakojen kanssa on parhaat bileet.

      • tämän oinaksen

        päässä pyöri muu kuin bailaaminen?
        En yhtään ihmettelisi, sen näkee tekstin laadustakin... :D

        No ei nyt sentään. Eiköhän jokainen ihminen vain yksinkertaisesti TARVI huomiota??
        Tuossa kohtaa on mielestäni turhaa ottaa horoskoopit esille... Ja sano mulle yksikin ihminen, jonka seura EI laskisi esim. kahden tunnin kuluessa. Ihmiset ovat yleensä eniten innoissaan, kun näkee toisen ja siitä se seuran taso sitten pikkasen laskee. Olet tainut liian kauan olla jellonien seurassa, jos tuollaista olet huomaavinasi vain heissä ;D


      • ...
        tämän oinaksen kirjoitti:

        päässä pyöri muu kuin bailaaminen?
        En yhtään ihmettelisi, sen näkee tekstin laadustakin... :D

        No ei nyt sentään. Eiköhän jokainen ihminen vain yksinkertaisesti TARVI huomiota??
        Tuossa kohtaa on mielestäni turhaa ottaa horoskoopit esille... Ja sano mulle yksikin ihminen, jonka seura EI laskisi esim. kahden tunnin kuluessa. Ihmiset ovat yleensä eniten innoissaan, kun näkee toisen ja siitä se seuran taso sitten pikkasen laskee. Olet tainut liian kauan olla jellonien seurassa, jos tuollaista olet huomaavinasi vain heissä ;D

        En nyt mikään sentään ulkomaalainen ole!

        "Ihmiset ovat yleensä eniten innoissaan, kun näkee toisen"
        Siis kun näkevät toisen... >:I
        kirjoitusvirhe, höh


      • vaaka

        PÄKÄPÄSSI olet oikeassa...,Itsekkin vaakanaisena biletän aamuun ja oinas mies usein seuranani,viimeaikoina...eikä ole tylsää...Hauskan pito onnistuu,mut romantiikka hakuses oinaalla?? minustako lie johtunee...ehkä,mie niin kovasti välillä pidän rommanttisista hetkistä :)


    • arieS

      Anteeks mut taitaa olla niin että oinas ite tylsistyy eikä jaksa olla enää kiinnostava.. Mä ainaki oon ite huomannu et uusiin ihmisiin on oikein mukava tutustua mut sit ku ne oppii tuntemaan ja jutut kyllästyttää nii sit ei oikeen jaksa enää kiinnittää niihin huomiota. Mut tietty poikkeustapauksia on (mm. muut oinaat) nii niitten kaa jaksaa seurustella kauemminki jos ne ei oo tylsiä.

      Vaaka on tylsä ihminen, koska se punnitsee aina kaikkea!! Pitää miettiä kaikki vaihtoehdot. Ja sit niillä tosiaan on niitä mielenterveysongelmia, sellaset ihmiset vaan ahistaa itteä. Vaaka on luova, ihan totta mut en nyt näkis mitenkään verbaalisesti lahjakkaana?

      • ...

        että monen Vaa'an kanssa keskustelu on ollut sujuvaa! Ellei se sitten ole ollut vain pelkkää sattumaa...

        Vaaka ON taitava puhuja. Vaaka ON taitava kirjoittaja. Vaaka ON hillitty ja hyväkäytöksinen.
        Vaaka EI OLE huomionkipeä. Vaaka EI OLE tempperamenttinen. Vaaka EI OLE kärsimätön ja helposti kaikkeen kyllästyvä.

        Mikä olisi yksikin Vaa'an huono puoli? Ehkä ujous... mutta ei ole kovin paha asia!


      • oinatar
        ... kirjoitti:

        että monen Vaa'an kanssa keskustelu on ollut sujuvaa! Ellei se sitten ole ollut vain pelkkää sattumaa...

        Vaaka ON taitava puhuja. Vaaka ON taitava kirjoittaja. Vaaka ON hillitty ja hyväkäytöksinen.
        Vaaka EI OLE huomionkipeä. Vaaka EI OLE tempperamenttinen. Vaaka EI OLE kärsimätön ja helposti kaikkeen kyllästyvä.

        Mikä olisi yksikin Vaa'an huono puoli? Ehkä ujous... mutta ei ole kovin paha asia!

        Itse en vaa´asta keksi paljoa huonoja puolia, itselläni ei ole huonoja kokemuksia vaa´oista. Ehkä pieni päättämättömyys on huono puoli, toisaalta se on merkki harkintakyvystä joka oinaalta usein puuttuu ja siksi oinaan onkin hankala ymmärtää jahkailua..
        Kärsivällisyys on hyväpuoli vaa´oissa, ainakin tuntemissani.


      • hMpH
        ... kirjoitti:

        että monen Vaa'an kanssa keskustelu on ollut sujuvaa! Ellei se sitten ole ollut vain pelkkää sattumaa...

        Vaaka ON taitava puhuja. Vaaka ON taitava kirjoittaja. Vaaka ON hillitty ja hyväkäytöksinen.
        Vaaka EI OLE huomionkipeä. Vaaka EI OLE tempperamenttinen. Vaaka EI OLE kärsimätön ja helposti kaikkeen kyllästyvä.

        Mikä olisi yksikin Vaa'an huono puoli? Ehkä ujous... mutta ei ole kovin paha asia!

        MIELENTERVEYS ONGELMAT JA TASAPAINOTTOMUUS


      • arieS
        ... kirjoitti:

        että monen Vaa'an kanssa keskustelu on ollut sujuvaa! Ellei se sitten ole ollut vain pelkkää sattumaa...

        Vaaka ON taitava puhuja. Vaaka ON taitava kirjoittaja. Vaaka ON hillitty ja hyväkäytöksinen.
        Vaaka EI OLE huomionkipeä. Vaaka EI OLE tempperamenttinen. Vaaka EI OLE kärsimätön ja helposti kaikkeen kyllästyvä.

        Mikä olisi yksikin Vaa'an huono puoli? Ehkä ujous... mutta ei ole kovin paha asia!

        Mä en tiie ketä näkee masennuksen hyvänä puolena. Mut itse vaakanousuisena voisin kertoo et se päättämättömyys ei todellakaan oo hyvä juttu ku sit ei lopulta ota mitään vaihtoehtoo. Musta ois mukava kyetä tekemään ratkaisuja, edes nopeita ja äkkipikaisia.


      • vaaka
        arieS kirjoitti:

        Mä en tiie ketä näkee masennuksen hyvänä puolena. Mut itse vaakanousuisena voisin kertoo et se päättämättömyys ei todellakaan oo hyvä juttu ku sit ei lopulta ota mitään vaihtoehtoo. Musta ois mukava kyetä tekemään ratkaisuja, edes nopeita ja äkkipikaisia.

        Kyllä minunkin mielestä jotkut luonteenkuvaukset horoskoopeista pitää paikkkansa, mutta kyllä erojakin on paljon, siis on hyvinkin erilaisia oinaita ja vaakoja. Mun oinaat on ollu enemmänkin sellasia, että on muka päättävinään asioita, mutta loppujen lopuksi minä vaakana olen kyllä se joka sanoo, missä kaappi seisoo. Ja luovia ne ei kyllä ainakaan oo, meinaan oinaat ja hieman mielikuvituksettomia. Eläytymiskyky puuttuu ja ne tunkee samanlaisia malleja tilanteeseen kuin tilanteeseen, ei tilanneherkkyyttä juur ollenkaan. Ja yllätys, yllätys, vaik olen vaaka ja huono päättämään? lähen paljon spontaanimmin toteuttamaan jotain uutta kuin tuntemani oinaat, jotka tuntuu vierastavan uusia asioita, eihän näin oo tehty ennenkään. Että se pioneerihenkisyydestä.


      • löytyyhän
        vaaka kirjoitti:

        Kyllä minunkin mielestä jotkut luonteenkuvaukset horoskoopeista pitää paikkkansa, mutta kyllä erojakin on paljon, siis on hyvinkin erilaisia oinaita ja vaakoja. Mun oinaat on ollu enemmänkin sellasia, että on muka päättävinään asioita, mutta loppujen lopuksi minä vaakana olen kyllä se joka sanoo, missä kaappi seisoo. Ja luovia ne ei kyllä ainakaan oo, meinaan oinaat ja hieman mielikuvituksettomia. Eläytymiskyky puuttuu ja ne tunkee samanlaisia malleja tilanteeseen kuin tilanteeseen, ei tilanneherkkyyttä juur ollenkaan. Ja yllätys, yllätys, vaik olen vaaka ja huono päättämään? lähen paljon spontaanimmin toteuttamaan jotain uutta kuin tuntemani oinaat, jotka tuntuu vierastavan uusia asioita, eihän näin oo tehty ennenkään. Että se pioneerihenkisyydestä.

        Löytyyhän näitä tyyppejä. Askendentti on usein jopa se isompi tekijä vaikka aurinkomerkki määrääkin pääpiirteitä. Itselläni on aurinko oinaassa, kuu skorpionissa ja nouseva kaksoset olen. Noita piirteitä ei minusta löydä mitä parista tapaamastasi oinaasta. Minä tunnen 3 todella erilaista vaakaa myös. Ja mainitsisin että se millaisena juuri sillä hetkellä olet nämä oinaat nähnyt voi olla täysi illuusio. On luovia ja ei-luovia oinaita, niin yksinkertaista se on ja luovuus voi ilmetä monella tavalla, vaikkapa fyysisellä. Yleensä oinaat kuitenkin vihaavat kaavoihin kangistumista eikä tämmöistä samojen ajattelutapojen kierrätys ole yleistä.


      • alkup.
        löytyyhän kirjoitti:

        Löytyyhän näitä tyyppejä. Askendentti on usein jopa se isompi tekijä vaikka aurinkomerkki määrääkin pääpiirteitä. Itselläni on aurinko oinaassa, kuu skorpionissa ja nouseva kaksoset olen. Noita piirteitä ei minusta löydä mitä parista tapaamastasi oinaasta. Minä tunnen 3 todella erilaista vaakaa myös. Ja mainitsisin että se millaisena juuri sillä hetkellä olet nämä oinaat nähnyt voi olla täysi illuusio. On luovia ja ei-luovia oinaita, niin yksinkertaista se on ja luovuus voi ilmetä monella tavalla, vaikkapa fyysisellä. Yleensä oinaat kuitenkin vihaavat kaavoihin kangistumista eikä tämmöistä samojen ajattelutapojen kierrätys ole yleistä.

        Ei jaksa kiinnostaa näin paljoa horoskoopit... Tuo minun viestini alkuperäinen viestini oli vain heitto!! No ei se mitään.. Jatkakaa keskustelua rauhassa.


    • ei ainakaan leijona

      OINAS:
      Tulimerkeistä Oinas on se, joka aloittaa vuodenkierron, ja siten synnyttää itse elämää, on primitiivisin ja alkuvoimaisin merkki. Sama koskee ihmistyyppiä. Hänen työnsä on puskea läpi ensimmäisten esteiden, luoda uutta tilaa, valloittaa elämälle tilaa. Oinas lähtee sankarin ja pioneerin arkkityypeistä, raivaa tilaa, tekee keksintöjä, ottaa ensimmäiset askeleet kohti kehittyneempää ihmisyyttä ja kulttuuria. Sisäisesti siihen lomittuu alkukantaisuutta, vaistojen ja tunteiden pakkoja, purkautumisen tarvetta, seksuaalista suoruutta, valloittamisen halua. Ihmissuhteissa vaaditaan tilaa, yksilöllisiä vaihtoehtoja ja riippumattomuutta. Lyhytaikaisuus, epätasaisuus, välittömyys tekevät sen että kaukaiset, turvalliset maalit eivät kiinnosta kaiken pitää olla tässä ja nyt välittömän hetken tiivistämänä intensiivisenä ja purkautuvana kokemuksena. Oinas on synnyttävä merkki, mutta vaistojen orja usein, mies on valloittava, hyvin fallinen miestyyppi tai uutta etsivä. Vitaalisuus kanavoituu usein seksuaalisuuteen, joka on luonnon sisintä voimaa myös ihmisessä. Jos Aurinkomerkki on Oinas, se on silloin luonnollisessa kolmiossa Leijonaan ja Jousimieheen. Leijonassa tulen elementti löytää keskittävän, vakaan pohjan, joka juurrutta alkaneen elämän impulssin. Leijona on keskikesän merkki, jolloin Auringon voima on suurimmillaan, kesän kukoistus uhkeinta.

      LEIJONA:
      Leijonan tehtävä on hallita tulen impulssia, tuoda se jatkuvaan minän polttopisteeseen, jolloin voimasta tulee tasainen ja hallittu. Leijona ottaa itsensä maailman keskukseksi ja järjestää itsensä ympärille muun. Ego kehittyy ja saa tukea ja itsevarmuutta minän hallitusta otteesta. Leijonassa on kykyä koota energiaa, koota asioita yhteen ja ottaa persoonallinen näkökulma kaikkeen. Persoonassa pitäisikin olla voimaa ja karismaa jotta se kantaisi omalla painollaan elämää eikä joutuisi eriytymään erilaisiksi osatekijöiksi, tiedoksi, tahdoksi ja tunteiksi. Leijonan ihmistyyppi myös luo tulen voimalla jotain, antaa muotoa, esittää itseensä kätkeytyviä lahjoja avoimesti. Ihmissuhteissa Leijona edustaa rakkauden potentiaalista voimaa, avointa sydämen paljastamista, romanttisuutta ja suojelevaa isällistä tai äidillistä vanhempien rakkautta. On mahdollista että Leijona kokoaa sen minkä Oinas on valloittanut myös ihmissuhteissa. Tarve rakastaa on suurta, tarve vastarakkauteen vielä suurempaa. Sen kautta voi mitata itsearvoa ja saada tukea itsekuvalleen. Seksuaalinen ja eroottinen vire nousee ja laskee palautteen myötä, jos se on hyvää, Leijonatyyppi säteilee ja loistaa, jos se on matalaa, mikään ei tunnu kiinnostavalta. Näin Leijonatyyppi sitoutuu muihin ihmisiin ja on riippuvainen huolimatta näennäisesti itseriittoisuudesta. Jos Aurinkomerkki on Leijona, sillä on luonollinen kolmio Oinaaseen ja Jousimieheen.
      - Hauskaa lukuhetkeä leijonalle ;)

      • oli hauskaa,

        ei Oinaan. Siksi luinkin vain Leijonan osion! :)

        nimim. itseensä keskittyvä leijona ;)


      • oinatar
        oli hauskaa, kirjoitti:

        ei Oinaan. Siksi luinkin vain Leijonan osion! :)

        nimim. itseensä keskittyvä leijona ;)

        Oinaassa ja leijonassa on loppujen lopuksi paljon samaa. Molemmat ovat tempperamenttisia, molemmat rakastavat kehuja, molemmat ovat suurpiirteisiä, molemmat tahtovat olla aina parhaita kaikessa ja molemmat tahtovat johtaa...


      • Oinas aina ;)
        oinatar kirjoitti:

        Oinaassa ja leijonassa on loppujen lopuksi paljon samaa. Molemmat ovat tempperamenttisia, molemmat rakastavat kehuja, molemmat ovat suurpiirteisiä, molemmat tahtovat olla aina parhaita kaikessa ja molemmat tahtovat johtaa...

        Yhteensopivuus: Oinas & Leijona

        Oinaan ja leijonan suhde on intohimoinen ja dynaaminen. Molemmat haluavat näkyä, menestyä ja kilpailla, ja he tuuppivat toisiaan eteenpäin suurempiin saavutuksiin. Koska molemmat merkit ovat luonteeltaan johtajia, voivat egot kolahdella usein yhteen. Oinas ja Leijona arvostavat ja ihailevat toisiaan ja itseään suuresti, joten suhteen pohja on hyvällä mallilla. Suurilla egoilla varustettujen merkkien on opittava tekemään kompromisseja, tai riitaa voi syntyä mitä pienimmistäkin asioista.

        Tässä parisuhteessa on paljon intohimoa ja jännitystä, mutta myös dominointia. Molemmat merkit ovat kärsimättömiä ja ylpeitä, ja oinas voi loukkaantua leijonan flirttailusta. Leijona haluaa huomiota kaikilta, eikä se aina miellytä oinasta. Tosin oinas voi loukata leijonaa tekemällä päätöksiä ja ottamalla johtajuuden ilman leijonan lupaa. Leijona on tässä tasavertaisessa suhteessa kuitenkin se, jonka sana painaa päätöksissä enemmän ^Ö oinaalla on lyhyempi pinna. Pienellä työllä ja kompromisseilla suhde voi olla räiskyvällä ja äänekkäällä tavalla harmoninen.

        Oinaan planeetta on Mars ja Leijonaa johtaa Aurinko. Mars on muinainen sodan jumala, joka edustaa aggressiivisuutta, intohimoa, taistelua ja voittoa. Aurinko edustaa minuutta, lämpöä, valoa ja voimaa. Merkkien samankaltaisuus antaa toivoa hyvästä suhteesta. Oinas ja Leijona ymmärtävät toisiaan vaivattomasti, sillä heillä on samankaltainen maailmankatsomus. Kahden aggressiivisen merkin yhdistelmä voi olla aivan lyömätön.

        Kun parisuhde on toimiva, se on tulinen, vauhdikas ja kiihkeä. Kun se on huono, se on riitaisa ja täynnä verisiä loukkauksia. Kilpailu ja johtajuus ovat molemmille luonteenomaista. Vaikka hyvässäkin suhteessa elävät oinas ja leijona kiistelevät paljon, he ovat pääosin sopuisassa tilassa. Molemmat merkit ovat lyhytvihaisia, joten myrskyä ei kestä kauan. Oinas voi opettaa leijonaa ottamaan rohkeammin riskejä ja leijona voi opettaa oinaalle pitkäjänteisyyttä. Jos molemmat ymmärtävät, ettei suhteessa taarvitse olla johtajaa, leijona ja oinas voivat olla yhdessä hyvin onnellisia.


    • onas92

      Hei vain leijona!!! Oinasko sinusta epäluova ja tylsä? Ehkä jotkut tuntemasi oinaat ovat sellaisia kuin sinä luonnehdit, mutta eivät kaikki oinaat ole sellaisia. Itse voin aivan rehellisesti sanoa että olen luova oinas...
      ...en kehu itseäni, mutta minusta on väärin tuomita kaikki oinaat muutaman henkilön perusteella. Ai niin,haluaisitko sinä olla vaaka? Itse (ehkä) haluaisin...

    • bella donna

      joo..paskan jauhajia on oinaat todellakin. Oon tuntenu elämäni aikana niin monta oinasta etten välittäs tuntea enää yhtään. Viimeksi erehdyin seurustelemaan oinaan kanssa ja ärsytti sen ylimielisyys niin että pakko oli sanoa bai bai. No koko jätkä oli muutenki vaan yks aprillipila (niinku muuten monet muutki OINAAT) :D :D :D

    • tiikeri

      ...Vähän yleistä? Vaikka jokaisella horoskooppimerkillä (onhan tämä havaittu ;)) on tyypilliset luonteenpiirteensä, niin ei pelkkä horoskooppimerkki voi tarkoittaa sitä, että ihminen automaattisesti sen perusteella on "ihan hirveä", "tylsä", "täysi pas**pää" jne.
      Kysytkö jokaiselta uudelta ihmiseltä onko tämä oinas, ja toteat ettet halua tutustua koska tämä ilman muuta on silloin täysin Itse Kamaluus ja Nutipää?

    • Sanna

      Sulla taitaa olla äskettäin ilmenneitä vihaisia tunteita jotakuta oinasta kohtaan?
      Tuohon karmeaa stereotypioiden latailuun lukeutuu sekin, että vingut täällä: "Oinas on ässyttäjä. Kaikki näkemykset niin stereotypisiä ja kuivia" jne.

      Ahdasmielisiä tyyppejä syntyy vuoden jokaisena kuukautena, varmasti. Oinaita nyt tod.näk. on lukumääräisesti paljon ajatellen sitä, että penskat pistetään usein heinäkuulla alulle.

      Tylsyydestä vielä:

      Kaikki mitä minä sanon
      on sanottu joskus ennenkin.

    • Palaute

      Tässäpä sulle pari faktaa:

      Olen oinas. En ole sosiaalinen enkä tutustu helpoti uusiin ihmisiin. Sen sijaan se on minulle hyvin vaikeaa, melkein mahdotonta.

      Olen `hyvä` kirjoittaja (no en minä huonokaan ole) äidinkielennumerot ovat ysiä ja kymppiä (lukiossa). Olen myös hyvä kuvaamataidossa ja käsitöissä, luovaksikin sanovat. Pidän pohtivaan sävyyn käydyistä keskusteluista, jopa filosofisista jos siltä tuntuu. Pystyn puhua lähes kaikesta, ja annan muillekin suunvuoron.

      Olen myös herkkä, tunteellinen, varovainen ja taiteellinenkin, kuten vaa`an tunnusmerkit kuvailit.

      Mites tämän selität?

    • tässä muutamia

      Siinäpä sitte kehumista.Kukaan ei ole leuhkempi kuin leijona,luulee olevansa koko maailman napa.Määräilee kaikkia, ei pidä ketään minään on niin täynnä omaa itseensä.Eikä ne niin suuria ole elämässään nekään tehneet että mainita kannattais.Mutta kai niissäkin joku parempikin löytyy.Mutta sinä olet tyypillinen leijona se on sinetti.

    • horoskooppimerkki

      minä tykkään oinas aurinko merkistä tulen merkeistä eniten länsimaisessa trooppisessa astrologiassa aurinko merkki oinas syntymä aika on keskimäärin 21.3.-20.4. sideerisessä astrologiasa aika on joku toinen en muista, mutta jos uskoo sideeriseen astrologiaan niin löytyy netistä ja kirjoista vaikka kirjastosta-mutta kerron aurinko merkki oinaasta, joka voi pitää pelkkä aurinko merkki täydellisesti paikkansa,mutta nousevan merkin ja huone ja planeetta tekijät voi tehdä luonteen täysin erilaiseksi. aurinko merkin lisäksi, nouseva merkki, laskeva merkki, keski taivaan merkki, kuu merkki, ja missä huoneesa planeetat on syntyessä ollut ja missä merkissä planeetat ovat olleet, eli syntymä kartta-henkilö kohtainen horoskooppi jonka voi tilata astrologilta, kunhan tietää syntymä paikan kellon ajan mahdollisimman tarkkaan, eli päivä kuukausi vuosi kellon aika ja syntymä paikka, mutta aurinko merkki voi pitää täydellisesti paikkansa jos esimerkiksi on aurinko merkiltä leijona ja aurinko leijonan planeetta on syntymä aikana leijonan merkissä, on henkilö todennäköisesti leijonan luonteinen, mutta jos nouseva merki on vaikka joku muu kuin leijona voi se jo muuttaa piirteitä, mutta kerron oinaasta, aurinko merkki oinaasta jota hallitsee mars planeetta-oinas on yksi lempi horoskooppini, ja tykään myös vaakoista,vesimiehistä,(jos aurinko merkki luonne pitää paikkansa niin nämä on lempi aurinko merkkini) kalat neitsyt, ja muista tykkään vähemmän.... Jos aurinko merkki on vahva syntymä aikana, niin oinas ihmiset ovat kilpailu henkisiä, urheilullisia, kärsimättömiä,itsekkäitä, itsepäisiä,itsenäisiä, rehellisiä, impulsiivisia, kyseenalaistaa sääntöjä, kapinallinen on aurinko merkki oinaan luonne,oinas tykkää olla huomion keskipisteenä, mars sodan planeetta halitsee oinasta, oinas ei väittele loogisesti vaan koko persoonallisuutensa voimalla, murskaa vastustajansa sanojensa voimalla, oinas on johtaja, ja älykäs uudistaja,oinas on utelias, oinas ei siedä muiden komentelua,oinas aurinko merkki luonne on OPTIMISTINEN,ILOINEN, ENERGINEN HYVÄ ITSE LUOTTAMUS ON OINAALLA, oinas ei laske rahojaan,kun on kyse kavereiden viihdyttämisestä,hän antaa pieniä omaperäisiä lahjoja jotka saavat sekä antajan, että saajan hyvälle tuulelle, oinas ammatteja tai aloja ovat esimerkiksi teknologia ja viestintä ala johtaja tai yrittäjä, mainos ala psykologi amatti, poliitikko, täydeliselle aurinko merkki luonteelle sopii myös aktivistin ammatti ja metallityöläinen,ralliautoilija,sotilas,taiteilija turva mies, jos ihminen on luonteelta oinas, hän siis sopii noille aloille sekä ammatteihin, oinas voi olla ammatiltaan toimittaja, urheilija, ,,,,,,,,,

    • Erikoinen merkki

      Muissa kahdessa tulenmerkissä, Leijonassa ja Jousimiehessä on nuo samat ominaisuudet eli tulimerkeille ominaiset ulospäinsuuntautuneisuus, positiivisuus, energisyys, temperamenttisuus, optimistisuus ja itseluottamus.

      Mutta oinaassa näen kaikkein eniten huonoja piireitä näistä kolmesta, Oinaat eivät ole yhtä romanttisia, lojaaleja ja ystävällisiä kuin Leijonat eivätkä yhtä anteliaita, muut huomioonottavia ja optimistisia kuin Jousimiehet.

      Oinaat on eläinradan itsekkäin merkki ja outoa kyllä, tulenmerkeistä ainoa joka on itseasiassa enemmän sisäänpäin kääntynyt kuin ulospäinsuuntaunut, mikä on yksi tulimerkkien keskeisimpiä piirteitä.

      Oinaissa on toki hyviäkin puolia kuten rajojen rikkominen, uuden luominen ja uusien asioiden löytäminen ensimmäisenä ja eteenpäin vievä asenne.

    • oinasnaanen

      Oinaat eivät ole helppoja. Oinaan kanssa seurustelevan on oltava pikkuisen masokisti, hänellä on oltava hyvä huumorintaju ja vankka itseluottamus...ja ennen kaikkea kyky osata nauraa itselleen ja kumppanilleen. Oinaat ovat kovia väittelemään ja yksinkertaisempi oinas on todella tylsä ja raskas keskustelukumppani. Kuitenkin kehittyneempi ja avarakatseisempi oinas voi olla sangen haastava ja mielenkiintoinen väittelykaveri. Itse olen oinas ja tiedän että olen luonteeltani vaikea ja oikukas. Kyllä, olen hyvinkin itsekäs mutta toisaalta on mielestäni väärin sanoa ettei oinas olisi lojaali. Itse olen peloton ja vaikkakin olen itsekäs, puolustan henkeen ja vereen viimeiseen pisaraan kaikkea minulle rakasta, perhettä, ystäviä jne. Mielestäni oinas on kyllä lojaalein tähtimerkki. Itse en osaa valehdella ja juuri tämän piirteen toiset kokevat sietämättömäksi koska oinaat töksäyttävät koruttomasti kaiken tiskiin. Olemme liian suorasukaisia keplottelemaan ja valehtelemaan ja olemme riittävän rohkeita sanomaan asiat niin kuin ne ovat. Tylsäksi minua ei ole vielään kukaan sanonut...paremminkin haastavaksi ja ennalta-arvaamattomaksi tietyissä asioissa....Olen sitoutumiskammoinen ja ahdistun nanosekunnissa jos toinen yrittää omistaa minut ja kontrolloida menemisiäni tekemisiäni. Vaikka olen jäärä ja saatan leimahtaa liekkeihin hetkessä niin olen kuitenkin todella sydämellinen ja jokainen joka pyytää minulta jotain kiltisti saa kaiken. Paras ystäväni on leijona ja olemme olleet sydänystäviä vuosikausia. Ymmärrämme toisiamme ja erilaisuuksiamme ja olemme yhdessä melkoinen paketti. On meillekin omia vaikeita kausia mahtunut matkaan, mutta näistä on aina selvitty puhumalla. Suurin eromme ystäväni kanssa on että minä viihdyn paremmin yksin enkä kaipaa muiden hyväksyntää, kun taas hänelle on tärkeää olla muiden piirittämä ja ihailun kohteena...hänelle on tärkeämpää muiden hyväksyntä. Seurustelin aiemmin myös leijonamiehen kanssa ja meidän suhteen isoimpia ongelmia oli miehen halu omistaa, hänen jatkuva tarve saada hyväksyntää ulkopuolisilta, hän ei myöskään koskaan päässyt perille minun sarkastisesta huumoristani ja hän myös oli hieman hidas ja laiska minun vauhtiini. Minä puolestani olin liian kova ja omaan tilaan vetäytyvä, vauhdikas aina menossa jne. Nykyinen mies on vesimies ja hän sopii minulle kuin nenä päähän. Hän rakastaa huumoriani ja ymmärtää vapauden kaipuutani, levottomuuttani. Hän on äärimmäisen vauhdikas, hauska, suorasukainen (meidän on helppo keskustella mistä vain koska kummatkin töksäytämme kaiken suoraan) ja ennen kaikkea hän on kiehtova ja kesytön. Minun silmissäni hän tekee mitä vain, mutta hän onkin sangen viisas ja eläväinen vesimies...todella ainutlaatuinen. Hänen kanssaan kaikki on räjähtävää, hauskaa ja ainutlaatuista. Hän on ensimmäinen mies joka on todella kesyttänyt minut... olen myös muuttunut käytännöllisestä hömpäksi romantikoksi.....

    • oikku4

      Juu itse olen oinasmies ja tulen toimeen vaa-an kanssa , mutta toisinaan ärsyttää ,kun vaaka on niin hienostunut ja häntä pitäisi käsitellä silkkihansikkain. Muuten vaaka on reilu merkki, mutta saa varautua vaakaan vähän suurpiirteisesti , kaikki vaa-at ei ole kaikkein rehellisimpiä kuten me oinaat olemme noin yleensä ,joskus vaaka ystävä on pettänyt ja se on viilentänyt kaveruuttani. itse en oinaana siedä mitään vilppiä. Vaakojen kanssa tulee ioimeen, mutta niihin ei pidä liikaa luottaa. He ovat hyviä puhujia ja lupailevat liikaa. Oinas ei ole mikään puhujamestari, mutta jos jotain lupaa se pitää sitten kanssa,

      • MrJuha82

        mulla hyviä kokemuksia oinaista, mut on siellä tympeitäki.
        Olemalla itsekäs ei oo pahin asia, vaan pahimpia on kiusaajat.
        Olen härkä-jousimies.


    • oikku 4

      Jatkaisin vielä siitä vaa-asta, että usein niitä pitää mielistellä, jos aikoo pysyä kaverina ja onhan he toki herrasmiesmäisiä luonteita eikä siinä mitään pahaa ole, mutta se jatkuva kehuminen ja ylistäminen ottaa toisinaan aivoon. yleensä jos johonkin vaakaan voi luottaa saa kyllä oinas hyvän ystävän vaa-asta , mutta oinaita pidetään sen vuoksi ehkä tylsänä, kun oinas ei mielistele muita ja sanoo kyllä mielipiteen rajustikin ,eikä se aina miellytä kanssakulkijoita . tämä nykyionen yhteiskuntamme on mennyt jo niin täysin pintaliitäjäksi, ettei näemmä pärjää kanssakulkijoiden kanssa kuin olemalla mielinkielin hyi hitto sanon minä.

    • tylsyyttä

      Voit olla väärässä, ettei luovuutta ja mielikuvitusta olisi. Tylsä olen muutoin. Se ei tosin kiinnosta jos joku pitää minua tylsänä. Yksinkertaisesti ihmiset ja ihmisten mielipiteet eivät niin paljoa kiinnosta.

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      987
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      734
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe