finink.comin musteet

niitä ostanut

En suosittele ostamaan tuolta ainakaan näitä "piraatti" patruunoita. Tekevät todella huonolaatuista jälkeä! Aidoilla patruunoilla ennen mainiota jälkeä tulostanut HP deskjet 656c tulostimemme nyt hidastelee, ei tulosta kunnolla mustaa kuvissa, tekstiä ei voi tulostaa ollenkaan ym. ym. ym. sen jälkeen kun laitoimme 50 e tuon kaupan musteisiin. Harmittaa, kun 30 e hintaan lisäämällä olisimme hakeneet paikallisesta liikkeestä aidot patruunat.

Askarruttaa vaan, että mitenköhän käy kun vuoden vaihteessa voimaan astuva uusi laki pakottaa kaikki mustepatruunat uudelleen täytettäviksi malleiksi.

30

9398

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MMM

      Aivan samanlaisia kokemuksia Canonin ja Epsonin printtereillä, Epson jämähti täysin, ei anna vaihtaa patruunaa lainkaan, Canon 4000 i Pixma tekee luokattoman haaleaa jälkeä. En todellakaan suosittele!! Harmittaa kun ostin 300 euron patruunat firmalle. Lisäksi kyseinen firma ottaa reklamaatiot vain sähköpostilla vastaan ja vastaus oli hyvin ympäripyöreä; ei mitään apua ongelmaan!

    • Säätäjä

      Jotkut musteet on liian paksuja tosiaan ja ne tahtoo jumittua suuttimiin... Itsellä oli sama ongelma Armorin musteiden kanssa. Ratkaisin ongelman laimentamalla niitä musteita akkuvedellä noin 10% jonka jälkeen "valuva" muste muuttui "juoksevaksi" ja siitä lähtien tulostus ei enää takunnut. Ongelmahan noissa on että tietyt tulostinmallit on vikasietoisempia kuin toiset ja musteentäyttäjät ilmoittaa yhteensopivuuden patruunatyypin mukaan, ei laitekohtaisen testauksen.

      Itsetäyttöseteistä ehdottomasti nierlen täyttöpakkaukset on juuri oikeanlaisia, niiden litku sopii ainakin canonin mustesuihkuille todella hyvin... niillä olen täyttänyt samoja kasetteja jo 10 kertaa ja aina pelaa niinkuin uusilla musteilla. Harmi ettei sävyt ole ihan täysin samat... mutta riittävän hyvät ja kun jaksaa säätää tulosteen väribalansseja ohjelmallisesti eikä yritä tavoitella kirkkaimpia sävyjä niin lopputuloksesta saa ihan kiitettävänkin.

      Kyllä toi 1.5 euroa / kasetti hinta on ihan kohtuullinen vaivaansa nähden.

      • Harrastelija231

    • voisitko tarkentaa

      >Askarruttaa vaan, että mitenköhän käy kun vuoden vaihteessa voimaan astuva uusi laki pakottaa kaikki mustepatruunat uudelleen täytettäviksi malleiksi.

      Voisitko tarkentaa, mista laista on kyse, ja mitä siinä tarkalleen sanotaan?

      • alkup.

        ..sitä lakia, joka pakottaa kaikki mustepatruunat täytettäviksi malleiksi vuoden alusta alkaen. Tämä siksi, että monesti ihmiset ostavat mieluummin uuden halvan tulostimen (jossa tulee patruunat mukana) kuin että ostaisivat vanhaan tulostimeensa uudet patruunat. Tuon vuoksi tulostimista on tullut ns. kertakäyttökamaa, joka taas rasittaa jätehuoltoa ja luontoa.

        Mahtaa olla joku eu-direktiivi.. pian nähdään.


    • Jukka

      Huomasin tuossa selaillessani Finink.comia että omaan HP Deskjet 5552 tulostimeeni kaikki Finink.comin ekopatruunat ovat kalliimpia kuin esim. Verkkokauppa.comista saatavat merkin alkuperäiset patruunat! Ja FinInk vielä mainostaa että saa halvalla...ja paskat. Minä en niiden huijareiden käsiin rahojani anna. Tosin hinnat vaihtelevat merkki- ja malli kohtaisesti. Mutta kertoohan tämäkin aika paljon hinta/laatusuhteesta, miälki ihmisten kokemukset puhuvat puolestaan.

      • virhe

        vaihdoin hp psc 1210 tulostimen alkuperäisten hp:n mustekasettien tilalle fininkin uudelleentäytetyt ja nyt laite ilmoittaa jatkuvasti: asenna kasetit uudelleen..


    • finink.com

      Kiitos palautteestanne.

      Meillä Fininkissä suhtaudutaan erittäin vakavasti kaikkiin asiakkaiden reklamaatioihin ja tavoitteenamme on saada asiakas tyytyväiseksi myös virhetapauksen jälkeen.

      Kiinnitämme laatuun suuren huomion, mutta valitettavasti viallisia patruunoita on kierrätyskasettien kohdalla mahdotonta välttää kokonaan. Toisaalta kierrätys säästää ympäristöä ja myös rahaa. Suurin osa Canoniin ja Epsoniin sopivista patruunoistamme on uusia, ei kierrätettyjä.

      Mikäli tuotteessamme on huomautettavaa, pyrimme ensisijaisesti vaihtamaan tuotteen toimivaan, mutta olemme aina olleet myös valmiita purkamaan kaupan asiakkaan näin halutessa.

      Vialliset tuotteet ovat harvinaisia ja saamme jatkuvasti positiivista palautetta sekä tuotteistamme, että palvelustamme.
      Useat meille viallisina palautetut patruunatkin osoittautuvat ehjiksi, yleisin syy ongelmiin on printterin suuttimien tukkeutuminen, jota patruunamme eivät aiheuta.
      Olemme saaneet mm. Epsonin kohdalla palautetta, että värimme tukkivat suuttimia vähemmän kuin alkuperäiset.

      Uskoisin muistavani tässä viestiketjussa mainitun reklamaatiotapauksen. Ehdotin ensin mm. tulostusmateriaalista johtuvaa sävyeroa väreissä, mutta koska asiakas halusi palauttaa patruunat, pyysin lähettämään ne meille tilinumeron kanssa rahojen palautusta varten (mitään ei kuulunut).
      Kuten sanottua, vastaamme varmasti tuotteistamme ja jos ongelmia ilmenee, kannattaa lähettää postia osoitteella [email protected], niin saamme asian kuntoon!

      Mukavaa joulunodotusta kaikille toivottaa
      Lauri Finink.com ista

    • toimivat ...

      Olin jo heittämässä Epson Stylus Photo 790 mäkeen kun kokeilin sitten Fininkin musteita, nehän toimi kuin junan vessa! Ennen piti olla jatkuvasti puhdistusajoa ajamassa, nyt se on tarpeen vain jos ollut tulostamatta useamman viikon!

      • jiipeefin

        Itse kanssa käyttänyt Fininkistä ja InkClubista mustetta ja hyvin on toiminut. Myös mustekasetti.orgista saa helposti mustetta ilmaiseksi. Täältä http://www.tulostinmuste24.com haun avulla löytyy helposti sopiva muste kirjoittamalla tulostin hakukenttään.


      • veli dcp
        jiipeefin kirjoitti:

        Itse kanssa käyttänyt Fininkistä ja InkClubista mustetta ja hyvin on toiminut. Myös mustekasetti.orgista saa helposti mustetta ilmaiseksi. Täältä http://www.tulostinmuste24.com haun avulla löytyy helposti sopiva muste kirjoittamalla tulostin hakukenttään.

        Joissain tapauksissa on ollut ongelmia Fininkin pirattimusteissa (brother dcp-115c), mutta täytyy ehdottomasti sanoa plussaksi, että ovat hoitaneet nopeasti ja mallikkaasti reklamaatiot.


    • ei fininkistä

      En ikinä enää osta Fininkiltä. Ei toimineet värit omassa,eikä vanhempien koneessa. Kaupalle ei ole yhteystietoja, puhelinnumeroa, osoitetta tai edes firman nimeä sivuillaan. Kun meileihin ei vastata, niin mihinkäs palautat vialliset??

    • finink.com

      Samassa viestiketjussa ylempänä ilmoitimmekin jo että vastaamme aivan varmasti tuotteistamme. Jos ongelmia ilmenee, kannattaa ottaa meihin yhteyttä yhteydenottolomakkeella, niin saamme asian kuntoon! Vastaamme yhteydenottoihin aina mahdollisimman pikaisesti. Postiosoitteemme sekä yhteydenottolomake löytyy sivultamme: https://www.finink.com/contact.aspx

    • Alennuskoodeja...
    • PrinttiMies

      Tilasin kokeilun vuoksi Fininkiltä mustan väripatruunan Epson SX235W:lle. Tuloksena vain hajanaisia osia tekstidokumenttien riveistä. Reklamaation jälkeen asiakaspalvelu ystävällisesti lähetti uuden patruunan. Senkin kanssa tulostusjälki pysyy yhtä vajaana. Eikä tulospäiden pusaus auta.
      InkClubin patruunoilla en ole kokenut vastaavia ongelmia.

    • finink kokemuksia

      PrinttiMies voitko hieman vielä valaista tuota hajanaisuus ongelmaa? Eihän vika ole printterissä?

      Itse en ole tälläistä havainnut laisinkaan ainoastaan hyviä kokemuksia on Fininkistä.

      Myös muilla näyttää olevan positiivista sanottavaa Fininkistä: http://kokemukseni.com/finink-kokemuksia/

      • Originaalimies

        Eikös se ole laiton kauppapaikka kun ei y-tunnus ole näkyvissä saitilla? Samanniminen firma kuin netti osoite on finink oy mutta ollut vasta vuoden olemassa?


    • finink-on-paskaa

      sama minulla musta väripatruuna vuotaa ja tulostin ei tunnista noita ja kaverilla musta vuosi laskujen päälle -canon pixma mp190

    • Oskar.Dirlewanger

      Väriaine.fi.stä on minulla ainoastaan hyviä kokemuksia; tosin olen tilannut sieltä ainoastaan laserkasetteja. Tuotteet laadukkaita ja kohtuuhintaisia.

    • hmmmm1

      Olisi mustekauppiailta rehti teko kertoa että heidän mainostamat "omat tarvikepatruunat" eivät toimi ainakaan uudemmissa canonin mustesuihkutulostimissa....tulostin osaa erotella nykyään jo hyvin tarvikepatruunat aidoista canonin omista patruunoista, tulostaminen kyllä loppuu siihen paikkaan kun kone jossain vaiheessa huomaa vedätyksen, koneella ei onnistu siinä vaiheessa edes skannaaminenkaan....kokemusta on. Tuli säästäminen itsellä kalliiksi kun ensin ostin halvemmat tarvikepatruunat ja melkein heti aidot canonin patruunat, kysyin sähköpostilla mustekauppiaalta että tiesivätkö he ongelman olemassa olosta, myönsivät asian olevan tiedossa.....aika reilua touhua, en ole sen jälkeen enää kyseiseltä firmalta ostanut yhtään mitään.

    • Anonyymi

      En ole saanut teiltä vielä korvausta!


      From: "Pirkko Ahonen" <[email protected]>
      Sent: ti, 30 maalis 2021 13:07:00 0300
      To: "Finink.com" <[email protected]>
      Subject: Viallinen mustekasetti

      Hei, tässä kaksi sähköpostiviestiäni teille myös tätä kautta: Eilen eli 23.3.21 sekä minä että Järvenpään Gigantin palvelupisteen myyjä laitoimme tämän tilauksessa mainitun ja teiltä tulleen mustekasetin HP Instant Ink printteriini, mutta se ei toiminut. Ostin Gigantista uuden mustekasetin ja se toimi eli printteriä ei tarvinnut lähettää huoltoon. Odotan, että maksatte minulle teiltä tulleen mustekasetin, koska sitä ei voi käyttää eli on jotenkin vaurioitunut. Voin tuoda teille mustekasetin varastoonne, jos se on Hgissä tai lähistöllä. Os? Tai toissijaisesti lähetän tilaamani mustekasetin teille takaisin kustannuksellanne, Os.? En halua uutta kasettia, vaan maksamani summan tililleni postikuluineen: FI86 8000 2650 3572 79 Yst. Terv. Pirkko Ahonen P. 0505012591 Alempi kuva on tilaamastani, maksamastani ja lähettämästänne mustekasetista, mikä ei toiminut kotona eikä Gigantissa, missä myyjä asensi sitä paikalleen printteriini. Ylemmässä kuvassa on kuitti gigantista ostamastasi mustekasetistani, joka liikkeessä asennettiin printteriini ja ja heti toimi. Odotan maksamani mustekasetin summaa tililleni: FI86 8000 2650 3572 79. Terv. Pirkko Ahonen Puh. 0505012591 Ps. Tämä on jo KOLMAS! viestini teille!

      • Anonyymi

        Et ole Pirkko ainoa jota tuo yritys on pettänyt .
        Olen itse odottanut 19.02.2021 tilaamaani tuotetta mutta,tilausseurannassa lukee että odotetaan tuotetta.Rahojani olen pyytänyt että palauttaisivat koska eivät pysty tilaustani toteuttamaan, moneen kertaan olen laittanut s-postia, .Tilinumeron olen heille laittanut kun pyysivät että josko he palauttaisivat rahani takaisin,ja mitä vielä,suoraa valehtelua,ei ole rahoja kuulunut eikä sen jälkeen mitään vastauksia,kolme kuukautta on jo kulunut,onko tämä sitä nopeaa toimitusta.Varkaita on monenlaisia ja tuo firma näkyy olevan sieltä pahimmasta päästä.
        Olen nyt tutkimassa että mitä kautta teen rikosilmoituksen ja petos- syytteen,sillä heidän toimintansa on selvästikin vain huijaus mielessä tehdä rahaa.
        Hatuttaa että tänäpäivänä on Suomessa tällaisia epärehellistä toimintaa harjoittavia yrityksiä.
        Jos ei olis tätä Korona sulku juttuja niin ajaisin tuon firman oven taakse,ja vannon että palautukset tulisivat tiskille välittömästi
        Paskan maku jäi Fininkistä
        Tuomo Huttunen


      • Anonyymi

        Et ole Pirkko ainoa jota tuo yritys on pettänyt .
        Olen itse odottanut 19.02.2021 tilaamaani tuotetta mutta,tilausseurannassa lukee että odotetaan tuotetta.Rahojani olen pyytänyt että palauttaisivat koska eivät pysty tilaustani toteuttamaan, moneen kertaan olen laittanut s-postia, .Tilinumeron olen heille laittanut kun pyysivät että josko he palauttaisivat rahani takaisin,ja mitä vielä,suoraa valehtelua,ei ole rahoja kuulunut eikä sen jälkeen mitään vastauksia,kolme kuukautta on jo kulunut,onko tämä sitä nopeaa toimitusta.Varkaita on monenlaisia ja tuo firma näkyy olevan sieltä pahimmasta päästä.
        Olen nyt tutkimassa että mitä kautta teen rikosilmoituksen ja petos- syytteen,sillä heidän toimintansa on selvästikin vain huijaus mielessä tehdä rahaa.
        Hatuttaa että tänäpäivänä on Suomessa tällaisia epärehellistä toimintaa harjoittavia yrityksiä.
        Jos ei olis tätä Korona sulku juttuja niin ajaisin tuon firman oven taakse,ja vannon että palautukset tulisivat tiskille välittömästi
        Paskan maku jäi Fininkistä
        Tuomo Huttunen


      • Anonyymi

        Et ole Pirkko ainoa jota tuo yritys on pettänyt .
        Olen itse odottanut 19.02.2021 tilaamaani tuotetta mutta,tilausseurannassa lukee että odotetaan tuotetta.Rahojani olen pyytänyt että palauttaisivat koska eivät pysty tilaustani toteuttamaan, moneen kertaan olen laittanut s-postia, .Tilinumeron olen heille laittanut kun pyysivät että josko he palauttaisivat rahani takaisin,ja mitä vielä,suoraa valehtelua,ei ole rahoja kuulunut eikä sen jälkeen mitään vastauksia,kolme kuukautta on jo kulunut,onko tämä sitä nopeaa toimitusta.Varkaita on monenlaisia ja tuo firma näkyy olevan sieltä pahimmasta päästä.
        Olen nyt tutkimassa että mitä kautta teen rikosilmoituksen ja petos- syytteen,sillä heidän toimintansa on selvästikin vain huijaus mielessä tehdä rahaa.
        Hatuttaa että tänäpäivänä on Suomessa tällaisia epärehellistä toimintaa harjoittavia yrityksiä.
        Jos ei olis tätä Korona sulku juttuja niin ajaisin tuon firman oven taakse,ja vannon että palautukset tulisivat tiskille välittömästi
        Paskan maku jäi Fininkistä
        Tuomo Huttunen


      • Anonyymi

        Et ole Pirkko ainoa jota tuo yritys on pettänyt .
        Olen itse odottanut 19.02.2021 tilaamaani tuotetta mutta,tilausseurannassa lukee että odotetaan tuotetta.Rahojani olen pyytänyt että palauttaisivat koska eivät pysty tilaustani toteuttamaan, moneen kertaan olen laittanut s-postia, .Tilinumeron olen heille laittanut kun pyysivät että josko he palauttaisivat rahani takaisin,ja mitä vielä,suoraa valehtelua,ei ole rahoja kuulunut eikä sen jälkeen mitään vastauksia,kolme kuukautta on jo kulunut,onko tämä sitä nopeaa toimitusta.Varkaita on monenlaisia ja tuo firma näkyy olevan sieltä pahimmasta päästä.
        Olen nyt tutkimassa että mitä kautta teen rikosilmoituksen ja petos- syytteen,sillä heidän toimintansa on selvästikin vain huijaus mielessä tehdä rahaa.
        Hatuttaa että tänäpäivänä on Suomessa tällaisia epärehellistä toimintaa harjoittavia yrityksiä.
        Jos ei olis tätä Korona sulku juttuja niin ajaisin tuon firman oven taakse,ja vannon että palautukset tulisivat tiskille välittömästi
        Paskan maku jäi Fininkistä
        Tuomo Huttunen


      • Anonyymi

        Et ole Pirkko ainoa jota tuo yritys on pettänyt .
        Olen itse odottanut 19.02.2021 tilaamaani tuotetta mutta,tilausseurannassa lukee että odotetaan tuotetta.Rahojani olen pyytänyt että palauttaisivat koska eivät pysty tilaustani toteuttamaan, moneen kertaan olen laittanut s-postia, .Tilinumeron olen heille laittanut kun pyysivät että josko he palauttaisivat rahani takaisin,ja mitä vielä,suoraa valehtelua,ei ole rahoja kuulunut eikä sen jälkeen mitään vastauksia,kolme kuukautta on jo kulunut,onko tämä sitä nopeaa toimitusta.Varkaita on monenlaisia ja tuo firma näkyy olevan sieltä pahimmasta päästä.
        Olen nyt tutkimassa että mitä kautta teen rikosilmoituksen ja petos- syytteen,sillä heidän toimintansa on selvästikin vain huijaus mielessä tehdä rahaa.
        Hatuttaa että tänäpäivänä on Suomessa tällaisia epärehellistä toimintaa harjoittavia yrityksiä.
        Jos ei olis tätä Korona sulku juttuja niin ajaisin tuon firman oven taakse,ja vannon että palautukset tulisivat tiskille välittömästi
        Paskan maku jäi Fininkistä
        Tuomo Huttunen


      • Anonyymi

        Et ole Pirkko ainoa jota tuo yritys on pettänyt .
        Olen itse odottanut 19.02.2021 tilaamaani tuotetta mutta,tilausseurannassa lukee että odotetaan tuotetta.Rahojani olen pyytänyt että palauttaisivat koska eivät pysty tilaustani toteuttamaan, moneen kertaan olen laittanut s-postia, .Tilinumeron olen heille laittanut kun pyysivät että josko he palauttaisivat rahani takaisin,ja mitä vielä,suoraa valehtelua,ei ole rahoja kuulunut eikä sen jälkeen mitään vastauksia,kolme kuukautta on jo kulunut,onko tämä sitä nopeaa toimitusta.Varkaita on monenlaisia ja tuo firma näkyy olevan sieltä pahimmasta päästä.
        Olen nyt tutkimassa että mitä kautta teen rikosilmoituksen ja petos- syytteen,sillä heidän toimintansa on selvästikin vain huijaus mielessä tehdä rahaa.
        Hatuttaa että tänäpäivänä on Suomessa tällaisia epärehellistä toimintaa harjoittavia yrityksiä.
        Jos ei olis tätä Korona sulku juttuja niin ajaisin tuon firman oven taakse,ja vannon että palautukset tulisivat tiskille välittömästi
        Paskan maku jäi Fininkistä


      • Anonyymi

        Et ole Pirkko ainoa jota tuo yritys on pettänyt .
        Olen itse odottanut 19.02.2021 tilaamaani tuotetta mutta,tilausseurannassa lukee että odotetaan tuotetta.Rahojani olen pyytänyt että palauttaisivat koska eivät pysty tilaustani toteuttamaan, moneen kertaan olen laittanut s-postia, .Tilinumeron olen heille laittanut kun pyysivät että josko he palauttaisivat rahani takaisin,ja mitä vielä,suoraa valehtelua,ei ole rahoja kuulunut eikä sen jälkeen mitään vastauksia,kolme kuukautta on jo kulunut,onko tämä sitä nopeaa toimitusta.Varkaita on monenlaisia ja tuo firma näkyy olevan sieltä pahimmasta päästä.
        Olen nyt tutkimassa että mitä kautta teen rikosilmoituksen ja petos- syytteen,sillä heidän toimintansa on selvästikin vain huijaus mielessä tehdä rahaa.
        Hatuttaa että tänäpäivänä on Suomessa tällaisia epärehellistä toimintaa harjoittavia yrityksiä.
        Jos ei olis tätä Korona sulku juttuja niin ajaisin tuon firman oven taakse,ja vannon että palautukset tulisivat tiskille välittömästi
        Paskan maku jäi


    • Anonyymi

      Tämä yrityksen puljun pomo haluaa, että tilaan FinInkistä mustetta ja vaihdan itse. En ole koskaan vaihtanut ja kuvittelen jo mielessäni kuinka pomo haukku mut pataluhaks.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6579
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4243
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2647
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2040
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1558
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1407
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1111
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1066
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1031
    Aihe