Jousimies ja rakastuminen

kaurisnainen

HEIPS!
Milloin jousimies on vakavissaan ja haluaa pysyvän suhteen, mitä merkkejä osoittaa tai tekee? Minun jousimies järjestelee tapaamisia, peruu työasioitaan, jotta näkisimme toisiamme, valittaa ettei pysty pitämään käsiään irti minusta jne. Haluaa viettää kanssani kokonaisia vapaapäiviä ei ainoastaan lyhyttä hetkeä. Ei kuitenkaan soittele minulle kuin enintään kerran päivässä. Voinko uskoa hänen rakastumiseen, tunnettu vasta kuukausi ja olen itse rakastunut pahemman kerran ja kertonut tämän hänelle.

19

14371

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uskoa

      rakastumiseen.....kerran päivässä soittaminen kertoo sen.Jousimies haluaa tilaa itselleen eikä koko ajan nyhjätä toisen kainalossa MUTTA silti rakastaa ja täysillä.Puhun 30 v.kokemuksesta jousimiehen kanssa. Ole onnellinen ,kyllä hän rakastaa............

      • uteleva

        horoskooppi merkiltään?


      • olen

        neitsyt joka on ollut jouskarin kans 30 v.


    • miekin

      Kuulostaa ihanalle ja tutulle. Minulle vain kävi niin että se loppui sitten kaikki yllättäen...Ja sydän jäi sille tielleen. Toivottavasti sinulla käy paremmin =)

    • jousimies

      Kyllä ihmeessä koska Jousimies elää hetkessä ja haluaa vastakaikua tunteilleen. Jos et näytä kiinnostustasi hän sattaa lopettaa suhteen, vaikka pahalta tuntuisikin koska ei halua hukata aikaa väärään ihmiseen.Elä hänen kanssa hetkessä ja anna ihailua ja helli!

      • kaurisnainen

        Jep, olen näyttänyt ja sanonut tunteeni avoimesti sekä tietty hellyyttä riittää. Nyt viikonloppuna näytti kotinsa vara-avaimen paikan, jotta pääsen sinne jos olen paikalla ennen häntä. Tämä jousimies aikoo erota vaimostaan ja on sanonut olevansa yksinäinen ja pettynyt avioliitossaan sekä ei rakasta vaimoaan. Nyt sitten olen pikkasen epävarma, tekeekö eron. Sanoo ikävöivänsä minun seuraani. Me tullaan loistavasti toimeen keskenämme. Mies on hyvin kiinnostunut minun lapsistani ja tulee katsomaan kotiani ulkoapäin ensin ja ei vielä uskalla tulla kynnyksen yli.


      • jousimiesN
        kaurisnainen kirjoitti:

        Jep, olen näyttänyt ja sanonut tunteeni avoimesti sekä tietty hellyyttä riittää. Nyt viikonloppuna näytti kotinsa vara-avaimen paikan, jotta pääsen sinne jos olen paikalla ennen häntä. Tämä jousimies aikoo erota vaimostaan ja on sanonut olevansa yksinäinen ja pettynyt avioliitossaan sekä ei rakasta vaimoaan. Nyt sitten olen pikkasen epävarma, tekeekö eron. Sanoo ikävöivänsä minun seuraani. Me tullaan loistavasti toimeen keskenämme. Mies on hyvin kiinnostunut minun lapsistani ja tulee katsomaan kotiani ulkoapäin ensin ja ei vielä uskalla tulla kynnyksen yli.

        Moi,

        Kannattaa edetä matalalla profiililla, me jousimiehet ollaan tosi nopeasti kyllästyviä. Tunteet on kyllä aitoja ja suoraan sydämestä, mutta niiden kesto ei välttämättä ole vuosia. onnea kuitenkin....:)


    • Juosimies 4-ever(female)

      Joo no tota toi kuulostaa siltä et se tykkäis sust mut jos sä paljastat liikaa ittestäs ni se voi kyllästyy nopeesti,sus katos pitää olla "virikkeitä" jousimiehelle,mutta me jouskarit ollaan nopeita kyllästymään oli kyseesssä kuinka ihana henkilö,sukupuolesta riippumatta...

      • jousimies 4-ever

        Nii joo ja riippuu mikä itse olet...


      • kaurisnainen
        jousimies 4-ever kirjoitti:

        Nii joo ja riippuu mikä itse olet...

        Olen siis kaurisnainen ja ikää tällä jouskarimiehellä ja minulla 42 v. joten ei ihan lapsukaisia enää. Kaveri sanoo kaipaavansa minua ja ihailee joka tavalla. Yritän itse olla takertumatta häneen ja annan hänen järjestellä ja ehdottaa kaikki tapaamiset. Pelkää lähinnä itse ettei ole minun arvoinen ja jos hän onkin täysi mulkku, jonka johdosta minä lähden kävelemään. Kaveri äärettömän herkkä ja huolehtivainen noin ylipäätään.


      • joo
        kaurisnainen kirjoitti:

        Olen siis kaurisnainen ja ikää tällä jouskarimiehellä ja minulla 42 v. joten ei ihan lapsukaisia enää. Kaveri sanoo kaipaavansa minua ja ihailee joka tavalla. Yritän itse olla takertumatta häneen ja annan hänen järjestellä ja ehdottaa kaikki tapaamiset. Pelkää lähinnä itse ettei ole minun arvoinen ja jos hän onkin täysi mulkku, jonka johdosta minä lähden kävelemään. Kaveri äärettömän herkkä ja huolehtivainen noin ylipäätään.

        herkkä ja huolehtivainen kuulostaa mun jousimieheltä. Kummallista kun kaikki tuntuvat jakavan kokemuksia pettävistä jousareista, niitä kuitenkin myös tunnen.
        Mun omasta kuitenkin tuli esiin ajan kanssa se tulinen puoli, joka on ehdoton. Mutta sitten taas pian niin hellä, huolehtiva ja rakastava.


      • joo
        joo kirjoitti:

        herkkä ja huolehtivainen kuulostaa mun jousimieheltä. Kummallista kun kaikki tuntuvat jakavan kokemuksia pettävistä jousareista, niitä kuitenkin myös tunnen.
        Mun omasta kuitenkin tuli esiin ajan kanssa se tulinen puoli, joka on ehdoton. Mutta sitten taas pian niin hellä, huolehtiva ja rakastava.

        Ja hän heti alusta lähtien halusi hirveästi yrittää olla mulle hyvä, koska pelkäsi pilaavansa suhteemme, kuten oli kuulemma pilannut edellisensäkin.
        Ettei vaan alkukuun jousimiehiä sinunkin oma?


    • jousimies

      Jousimies on aina tosissaan. Usko vain jousimiestä.Leikittelevä jousimies ei käyttäydy noin. Jousimiehet rakastuvat harvoin tulisesti ja jos niin käy niin se on aitoa. Jousimiehet ovat tarkkoja kumppaninsa suhteen. Näytä että olet itsekin tosissasi. Ymmärrän varautuneisuutesi mutta nauti jousimiehen antamasta huomiosta. Älykäs jousimies kyllä itse tietää mitä haluaa.-Oikea on osunut kohdallesi!Jousimies omistautuu sinulle 100% ja näytä että arvostat hänen uhrauksiaan.

    • jousimies....

      vakavissaan jos hän vaivautuu soittamaan ja viettää aikaa kanssasi, sekä on tavoitettavissa. Rakastunut jousimies odottaa, että olet valmis jatkamaan eteenpäin suhdetta. Silloin hänkin tekee liikkeen eteenpäin. Jousimies odottaa sinulta vastakaikua tunteilleen, sillä hän on herkkä. Jousimiehen rakkaus kannattaa kokea sillä se on ainutlaatuista.

    • jou

      jousimies ihastuu kyllä tulisesti,mutta kyllästyy jos elämä on liian tasapaksua...niinkuin yleensä ensihuuman jälkeen käy....

      • jousimies

        Rakastuminen on eri asia kuin ihastuminen. Rakastuminen on aina totta eikä kukaan tuosta noin vain kyllästy, vai oletko eri mieltä? Rakkaus on myös arjen harmautta ja tylsiä päiviä.Nämä ovat rakastuneena yhtä juhlaa sen oikean lähellä. Kaikki tavallisen tylsät asiat arjessa yhdessä rakastetun kanssa muuttuvat ja saavat uuden merkityksen. Jälkeenpäin muisteltuna saavat kultareunat ympärilleen. Rakastuneena jaksaa vaikeammassakin elämäntilanteessa ponnistella.Silloin kun on epätyydyttävä suhde tai jollain tavalla väärä kumppani jousimies lopettaa suhteen. Uskon että se jousimies joka " kyllästyy" ei ole sinut itsensä kanssa eikä tiedä mitä tahtoo. Onhan näitä ihmisiä kaikissa merkeissä, harmi jos jousimieshistä vain ajatellaan näin.


      • Ei se ole niin mustavalkoista
        jousimies kirjoitti:

        Rakastuminen on eri asia kuin ihastuminen. Rakastuminen on aina totta eikä kukaan tuosta noin vain kyllästy, vai oletko eri mieltä? Rakkaus on myös arjen harmautta ja tylsiä päiviä.Nämä ovat rakastuneena yhtä juhlaa sen oikean lähellä. Kaikki tavallisen tylsät asiat arjessa yhdessä rakastetun kanssa muuttuvat ja saavat uuden merkityksen. Jälkeenpäin muisteltuna saavat kultareunat ympärilleen. Rakastuneena jaksaa vaikeammassakin elämäntilanteessa ponnistella.Silloin kun on epätyydyttävä suhde tai jollain tavalla väärä kumppani jousimies lopettaa suhteen. Uskon että se jousimies joka " kyllästyy" ei ole sinut itsensä kanssa eikä tiedä mitä tahtoo. Onhan näitä ihmisiä kaikissa merkeissä, harmi jos jousimieshistä vain ajatellaan näin.

        Mä ainakin jousimiehen olen sitä mieltä, että jousimies tosiaan ihastuu tulisesti, mutta helposti kyllästyy. Ei tietenkään aina voi olla näin ja varmaan jousimies kuitenkin eteenpäin pyrkivänä tähtää siihen oikeaan, jonka kanssa suhde ei ikinä junnaa paikoillaan. Mutta muistakaa nyt, että ei kaikki asiat aina mene juuri jonkun merkin stereotyypin mukaan.


    • HALOO

      Montako kertaa sitä pitäis päivän aikana oikein soittaa? Eikö se nyt riitä, että kerran soittaa. Eihän sitä koko ajan puhelimessa voi olla. Oisit kiitollinen, siitä yhdestä kerrasta, joka on -usko huvikses jo hemmottelua!

      • kaurisnainen

        heh, uskon sinua. Mies meinaan juuri eilen kertoi olevansa aivan tosissaan ja haluaa minut rinnalleen, hyvin suorasukaisesti eli kaikki ok.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5650
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3587
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      207
      1710
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1702
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      92
      1166
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      28
      1119
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      917
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      846
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      72
      839
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      828
    Aihe