,kun Suomalaisetkin on Isaskarin poikia

Uskoisko?

Sain artikkelin, jossa väitetään, että Suomalaiset ovat Isaskarin jälkeläisiä. Steve Collins on kirjoittanut siitä kirjan. Taitaa olla lopun aikaa, kun meistä tehdään Israelilisia. Shalom..Tässä linkki: http://www.british-israel.ca/Issachar.htm

58

7645

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Isaskar

      "There is strong biblical evidence that Finland is the modern homeland of much of the tribe of Issachar."

      http://www.israelite.info/Christian_Authors/issachar.htm
      http://www.british-israel.ca/Issachar.htm
      http://www.british-israel.ca/israel.htm

      "In Finland were elements from Isaachar and the southern Finnish province of Mikkeli is reminiscent of Michael - one of the heads of the clans of Issachar. "

      http://www.geocities.com/hiberi/iss.html

      "We believe that the tribes of Issachar, Benjamin, Naphtali and Dan settled in the countries of Scandinavia. Comparisons could be made between the characteristics of Issachar and Finland"

      http://cgca.net/coglinks/britisrael/LostTribes_PCD.htm
      http://cgca.net/coglinks/wcglit/hh_losttribes.txt

      "Issachar as well as portions of Gad and Simeon are in Finland."

      http://www.britam.org/tape4.html

      "the country of Finland was influenced by the Tribes of Simeon, Issachar, and Gad"

      http://www.revelations.org.za/Gospel.htm

      Issachar = Finland

      http://eli3.tripod.com/

      "By the same time schedule we trace the tribe of Issachar and find 2,520 years from its captivity, Finland became a nation with its first king. Surprisingly enough, Finland has its war song which calls for “Ye men of Issachar.”

      http://www.childrenofyahweh.com/Gale/gale.htm

      One of Jacob's sons migrated to the geographic area now known as Finland. We ought to remember the valiant and brave conduct of the Finns prior to, and during World War II. In the face of an overwhelming Russian invasion of their country in 1939, Field Marshall Mannerheim was quoted as saying, "Sons of Issachar, stand and die, but let only scorched earth fall into the hands of the antichrists!" Obviously, Mannerheim was both aware and knowledgeable of the Israel truth.

      http://www.1335.com/Archive/kt1100.html

      • I need more

        evidence.


      • Mooore
        I need more kirjoitti:

        evidence.

        Ota ny vastaan torvi..


      • mongoli mikä mongoli

        16 Efraim on lyöty! Sen juuret ovat kuivuneet, se ei enää kanna hedelmää. Ja vaikka äidit vielä synnyttäisivätkin, minä surmaan heidän kohtunsa kalliit hedelmät.

        17 -- Minun Jumalani on hylkäävä Efraimin, koska se ei ole kuunnellut häntä. Kansojen seassa se joutuu kiertelemään.
        Milloin suomi poika on kierrellyt?


      • POJ
        Mooore kirjoitti:

        Ota ny vastaan torvi..

        Juudaan jalopeura karjuu pohjolassa.


      • Anonyymi
        mongoli mikä mongoli kirjoitti:

        16 Efraim on lyöty! Sen juuret ovat kuivuneet, se ei enää kanna hedelmää. Ja vaikka äidit vielä synnyttäisivätkin, minä surmaan heidän kohtunsa kalliit hedelmät.

        17 -- Minun Jumalani on hylkäävä Efraimin, koska se ei ole kuunnellut häntä. Kansojen seassa se joutuu kiertelemään.
        Milloin suomi poika on kierrellyt?

        Efraim on romaanit.


      • Anonyymi
        mongoli mikä mongoli kirjoitti:

        16 Efraim on lyöty! Sen juuret ovat kuivuneet, se ei enää kanna hedelmää. Ja vaikka äidit vielä synnyttäisivätkin, minä surmaan heidän kohtunsa kalliit hedelmät.

        17 -- Minun Jumalani on hylkäävä Efraimin, koska se ei ole kuunnellut häntä. Kansojen seassa se joutuu kiertelemään.
        Milloin suomi poika on kierrellyt?

        Jumala surmaa heidän kotinsa hedelmät tässä . Hylkää . Moosesta älä tapa älä ...... Suomalaiset on Jeesuksen sukuhaara .


      • Anonyymi
        POJ kirjoitti:

        Juudaan jalopeura karjuu pohjolassa.

        Ei karju . Saatana on myös kiljuva jalopeura miten leijonasta saa peuran joka on jalo onko nää kielivirheitä . Vertauskuva niinkuin peura .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumala surmaa heidän kotinsa hedelmät tässä . Hylkää . Moosesta älä tapa älä ...... Suomalaiset on Jeesuksen sukuhaara .

        😂😂😂🤣🤣🤣😂😂🤣🤣😂🤣😂🤣😅😅😀


      • Anonyymi
        mongoli mikä mongoli kirjoitti:

        16 Efraim on lyöty! Sen juuret ovat kuivuneet, se ei enää kanna hedelmää. Ja vaikka äidit vielä synnyttäisivätkin, minä surmaan heidän kohtunsa kalliit hedelmät.

        17 -- Minun Jumalani on hylkäävä Efraimin, koska se ei ole kuunnellut häntä. Kansojen seassa se joutuu kiertelemään.
        Milloin suomi poika on kierrellyt?

        https://goyimgazette.com/proof-christians-absolutely-support-zionism/

        The promises that were made to Abraham are ultimately to his SPIRITUAL descendents

        Romans 2:28-29 tells us that a Jew is one inwardly, whose heart is circumcised.
        “For he is not a Jew who is one outwardly, nor is circumcision that which is outward in the flesh; but he is a Jew who is one inwardly; and circumcision is that of the heart, in the Spirit, not in the letter; whose praise is not from men but from God.”

        Romans 9:6-8 says Abraham’s fleshly descendents ARE NOT the children of God.
        “For they are not all Israel who are of Israel, nor are they all children because they are the seed of Abraham; but, “In Isaac your seed shall be called.” That is, those who are the children of the flesh, these are NOT the children of God; but the children of the promise are counted as the seed.”

        Galatians 3:7 tells us that ONLY those who are of faith are the children of God.
        “Therefore know that only those who are of faith are sons of Abraham.”

        Galatians 3:16 tells us that the seed of Abraham is Jesus Christ.
        “Now to Abraham and his Seed were the promises made. He does not say, “And to seeds,” as of many, but as of one, “and to your Seed,” who is Christ.”

        Galatians 3:28-29 tells us that followers of Christ (Jew and Gentile) are Abraham’s seed who receive the promises made to Abraham.
        “There is neither Jew nor Greek, there is neither slave nor free, there is neither male nor female; for you are all one in Christ Jesus. And if you are Christ’s, then you are Abraham’s seed, and heirs according to the promise.”

        Because God’s promises are to His spiritual descendents, Christians should not support the unbelieving leaders of the state of Israel.

        Romans 2:28-29 tells us that a Jew is one inwardly, whose heart is circumcised. “For he is not a Jew who is one outwardly, nor is circumcision that which is outward in the flesh; but he is a Jew who is one inwardly; and circumcision is that of the heart, in the Spirit, not in the letter; whose praise is not from men but from God.”

        Romans 9:6-8 says Abraham’s fleshly descendents ARE NOT the children of God. “For they are not all Israel who are of Israel, nor are they all children because they are the seed of Abraham; but, “In Isaac your seed shall be called.” That is, those who are the children of the flesh, these are NOT the children of God; but the children of the promise are counted as the seed.”

        Galatians 3:7 tells us that ONLY those who are of faith are the children of God. “Therefore know that only those who are of faith are sons of Abraham.”

        Galatians 3:16 tells us that the seed of Abraham is Jesus Christ. “Now to Abraham and his Seed were the promises made. He does not say, “And to seeds,” as of many, but as of one, “and to your Seed,” who is Christ.”

        Galatians 3:28-29 tells us that followers of Christ (Jew and Gentile) are Abraham’s seed who receive the promises made to Abraham. “There is neither Jew nor Greek, there is neither slave nor free, there is neither male nor female; for you are all one in Christ Jesus. And if you are Christ’s, then you are Abraham’s seed, and heirs according to the promise.”

        Paul is clearly telling us that true Israel, true Jews, believe by faith, and so inherit the promises made to father Abraham.

        “But you are a chosen generation, a royal priesthood, a holy nation, His own special people, that you may proclaim the praises of Him who called you out of darkness into His marvelous light.” 1 Peter 2:9

        Everyone who believes in Christ by faith, are the Chosen People of God. They will inherit Holy Jerusalem when Christ returns. The promise is yet to be fulfilled. It has not been fulfilled by Zionist Israel, which was created by the enemy to deceive the world.


    • Uskoisko?

      Kutsuihan Mannerheim myös Sotilaitaan Isaskarin pojiksi ainakin kerran päiväkäskyssään. Kiitos muuten hyvistä linkeistä.. Asia on todella sydäntäni lähellä.. Kyllä mä uskon tähän..

      • Anonyymi

        Jeesus syntyi Iisakin sukuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus syntyi Iisakin sukuun.

        Jeesuksen suku on vain äidin puolelta.


    • en usko

      Onko joku kuullut sellaisesta vanhasta laulusta, jossa kerrotaan Isaskarista Suomen esi-isänä?

    • teoria

      Kyllä minusta on aina tuntunut, että israel on meidän kansaa..

    • kadonneista

      Tuntuu olevan paljonkin kirjoituksia siitä että ollaan Efraimin jälkeläisiä. Minä olen kyllä huomannut, että On enemmän Isaskarin kannalla olevia. Kuka on oikeassa ja milloinka ollaan varmoja asiasta? Geeni tutkimukset kai joskus ratkaisee tilanteen.

      • Asiasta tietoinen

        No voi hyvä tavaton, ootteko tullut aivan höppänäs? Mitä teillä on jäljellä Jumalan antamista säännöistä Moosekselle?
        Ja mitä te niistä tiedätte? Miksi juttelette noin hulluja? Milloins finnit on kiertäneet niinkuin eräät toiset?

        17 -- Minun Jumalani on hylkäävä Efraimin, koska se ei ole kuunnellut häntä. Kansojen seassa se joutuu kiertelemään.


      • Vieläkään
        Asiasta tietoinen kirjoitti:

        No voi hyvä tavaton, ootteko tullut aivan höppänäs? Mitä teillä on jäljellä Jumalan antamista säännöistä Moosekselle?
        Ja mitä te niistä tiedätte? Miksi juttelette noin hulluja? Milloins finnit on kiertäneet niinkuin eräät toiset?

        17 -- Minun Jumalani on hylkäävä Efraimin, koska se ei ole kuunnellut häntä. Kansojen seassa se joutuu kiertelemään.

        Niin sehän on kaikista helpoin tapa laittaa muut matalaks: nauraa.. Kukas väittää,että suomalaiset on Efraimin jälkeläisiä? Miksei Isaskarin, tai jonkun muunkin? Oletko muuten lukenut Jaakobin siunauksen Isaskarille? Tai yleensä mitään aiheesta.. Syy miksi pohj. Israel joutui pakkosiirtolaisuuteen on se kun he hylkäs mooseksen lait ja kävivät palvomaan muita jumalia.. Suomi hyvä esimerkki 25 pakana jumalansa kanssa.. Kun Assyrian valta sortui 100vuotta myöhemmin, lähti ainakin osa porukasta tepastelemaan pohjoiseen 1,5 vuoden kävelymatkan päähän.. Mihinkähän se vei heidät? Oho,, juuri sinne, mistä suomalaisten väitetään tulleen nykyisille asuinsijoilleen.. Lue hyvä ihminen, ennenkuin kutsut muita höppänäks..(joka oli aivan oikea diagnoosi)


      • Isaskarin pojille.
        Asiasta tietoinen kirjoitti:

        No voi hyvä tavaton, ootteko tullut aivan höppänäs? Mitä teillä on jäljellä Jumalan antamista säännöistä Moosekselle?
        Ja mitä te niistä tiedätte? Miksi juttelette noin hulluja? Milloins finnit on kiertäneet niinkuin eräät toiset?

        17 -- Minun Jumalani on hylkäävä Efraimin, koska se ei ole kuunnellut häntä. Kansojen seassa se joutuu kiertelemään.

        Tai sitten joudutte nauramaan myös Mannerheimillekin, kun hän kutsui sotilaitaan Isaskarin pojiksi päiväkäskyssään.


      • Anonyymi
        Asiasta tietoinen kirjoitti:

        No voi hyvä tavaton, ootteko tullut aivan höppänäs? Mitä teillä on jäljellä Jumalan antamista säännöistä Moosekselle?
        Ja mitä te niistä tiedätte? Miksi juttelette noin hulluja? Milloins finnit on kiertäneet niinkuin eräät toiset?

        17 -- Minun Jumalani on hylkäävä Efraimin, koska se ei ole kuunnellut häntä. Kansojen seassa se joutuu kiertelemään.

        Romanit mustalaiset on puoliksi judeja puoliksi Ismail . Ne kiertää ei ole maata .


      • Anonyymi
        Vieläkään kirjoitti:

        Niin sehän on kaikista helpoin tapa laittaa muut matalaks: nauraa.. Kukas väittää,että suomalaiset on Efraimin jälkeläisiä? Miksei Isaskarin, tai jonkun muunkin? Oletko muuten lukenut Jaakobin siunauksen Isaskarille? Tai yleensä mitään aiheesta.. Syy miksi pohj. Israel joutui pakkosiirtolaisuuteen on se kun he hylkäs mooseksen lait ja kävivät palvomaan muita jumalia.. Suomi hyvä esimerkki 25 pakana jumalansa kanssa.. Kun Assyrian valta sortui 100vuotta myöhemmin, lähti ainakin osa porukasta tepastelemaan pohjoiseen 1,5 vuoden kävelymatkan päähän.. Mihinkähän se vei heidät? Oho,, juuri sinne, mistä suomalaisten väitetään tulleen nykyisille asuinsijoilleen.. Lue hyvä ihminen, ennenkuin kutsut muita höppänäks..(joka oli aivan oikea diagnoosi)

        Tarkoitat varmaan slaaveja vai persiaa. Turkissa on synagogia ja kurdeissa paljonkin. Suomi siis on kristittyjen maa . Arabit on Tigris virralla .


    • Poikia

      Oishan se hienoa, jos joku vois näyttää DNAlla, että ollaan Israelin jälkeläisiä.. Antaas tulla vaan..

      • asiasta tietoinen

        DNA- testi on jo otettu muutamia vuosia sitten, mutta aivan toisesta kansasta. Ja se näytti että he ovat juutalaisten veljiä.


    • Isarska

      Oletko poloinen ymmärtänyt väärin! Olemme Isaskar Keturin jälkeläisiä kuudennessa sukupolvessa ja siksi niin alttiita sairastumaan ilmiöön nimeltä uskonto ja, ymmärtämättä sairautemme laatua ja vakavuutta, jättämään aamuisin tablettimme ottamatta ja häiriköimällä nettisivuilla vielä yömyöhään! Shalom sinullekin ja muistammehan aamulla....

      • Näinkö on?

        Kiitos ojennuksesta Isarska. Uskon, että monet meistä nyt muistaa ottaa tablettimme aamuisin. Oikeastaan minulla se ei ole uskonto, vaan henk.koht. usko Jumalaan.. Onneksi olemme vapaassa maassa.. Minä, kun olen luonnon ystävä, niin uskon helpommin luojaan, kuin luotuun.. Mitä tohon toiseen asiaan tulee, niin Google antaa paljon lukemista, kun laitat hakusanksi: Lost tribes of Israel . Minä huomasin, että on mukavampi tutkia asiaa, kuin hutkia muita..


    • innostuu

      Jotkut innostuu ja tutkii ja toiset pitävät pöljinä tutkimatta asiaa.. Kumpaanko joukkoon kuulut?

      • höpöihi

        Kyll tee tääl riahuttes, mutt kuis käy torill?


    • et ollaa..

      1700luvulla uskottiin olevamme Isaskarin jälkeläisiä.. Runokin sanoo 1100 luvulta siihen suuntaan(Auróra seuran arkistossa).. Ai niin ja Karjalan paimenkoirakin siirtyi mukana pohjoiseen..paimentolais juutalaisilla on sama koira, paitsi värit on muuttuneet asuinsijan mukaan..

      • Suomesta

        No nyt alkaa näyttääkin siltä, että oikea Israel asusteleekin Suomessa.. Mitenkäs Israelissa asuvat Juutalaiset?


      • Juutalaiset
        Suomesta kirjoitti:

        No nyt alkaa näyttääkin siltä, että oikea Israel asusteleekin Suomessa.. Mitenkäs Israelissa asuvat Juutalaiset?

        Suomessa vain osa Israelia. Israelissa asuu suurimmaksi osaksi Aabrahamin jälkeläisiä ja joitakin kasaari juutalaisia lukuunottamatta arabeja..


    • kommervenkki

      Olisko tältä alueelta jossain kunnon asiaa. Mieluummin suomeksi..Englantikin käy jotenkuten.
      Ainut yhtäläisyys Suomalaisilla ja Juutalaisilla on (mä oon humannu); "Onks tää nyt se viimenen hinta".. Mutta tämähän jo sen todistaakin..

      • löytyy..

      • tuollaista
        löytyy.. kirjoitti:

        http://giveshare.org/israel/finland.html
        Kuinka lie pystyvät määrittelemään läänintarkkuudella minkä Isaskarin lastenlastenlastenlapsia me ollaan..

        Minä olen tutkinut aihetta myös, mutta en ole nähnyt mitään noin tarkasti määriteltyä, kuin A.Reipas ja Salomaa väittävät. En heitä roskikseen, ennenkuin tutkin asian. Niin pitkälle olen kyllä päässyt, että uskon meidän olevan jokin tai joitakin kadonneista sukukunnista.


      • Selvän kulkureitin
        tuollaista kirjoitti:

        Minä olen tutkinut aihetta myös, mutta en ole nähnyt mitään noin tarkasti määriteltyä, kuin A.Reipas ja Salomaa väittävät. En heitä roskikseen, ennenkuin tutkin asian. Niin pitkälle olen kyllä päässyt, että uskon meidän olevan jokin tai joitakin kadonneista sukukunnista.

        Israelista Siperian kautta Suomeen.


      • matkalle eksynyt
        Selvän kulkureitin kirjoitti:

        Israelista Siperian kautta Suomeen.

        Olishan se hienoa, jos joku sen voisi varmaksi kirjailla. Täältä Suomalaiset lähti ja tänne ne tuli. Ei kukaan ole edes pystynyt minulle selittämään mistä sana SUOMI on tullut. Ramatussa kyllä sanotaan, että kadonneet heimot unohtavat identiteettinsäkin..


      • sen kirjuutin
        matkalle eksynyt kirjoitti:

        Olishan se hienoa, jos joku sen voisi varmaksi kirjailla. Täältä Suomalaiset lähti ja tänne ne tuli. Ei kukaan ole edes pystynyt minulle selittämään mistä sana SUOMI on tullut. Ramatussa kyllä sanotaan, että kadonneet heimot unohtavat identiteettinsäkin..

        Ettekö te pelkkiä puheita usko? Pitääkö nyt jo todistaa asiansa oikeaksi? Johan on aikoihin eletty.


    • maailmanlopun kanssa

      Täällä jutellaan aika reilusti asian pielestä.. Ei kai sillä mitään väliä ole, kun en määkään oo aina kohrallans.

      • mitään järkevää

        sanottavaa tästä Isaskarista tai Efraimista ja Suomalaisista. Helpointa on kutsus sitä saduksi, mutta se ei oo sen järkevämpää.


      • hyvää sanottavaa?
        mitään järkevää kirjoitti:

        sanottavaa tästä Isaskarista tai Efraimista ja Suomalaisista. Helpointa on kutsus sitä saduksi, mutta se ei oo sen järkevämpää.

        Tai ainakaan järkevää sellaista.. Aivothan täällä pakkasessa jäätyy. toivoo Isaskarilainen


    • tähä uskon

      iha täysii..

    • tollanen linkki
    • Armenia/Urartu/Arzareth

      "Issaskar on vahva aasi, joka makaa karjatarhojen välissä. Se näki että lepo on hyvä, ja laski päänsä alas palvelukseen"

      Tuo sana "karjatarhat" on käännetty englatilaisessa käännöksessä "Ikeet" ja hebrealaisessa "vuoret". Eli Issaskar on vahva aasi joka makaa "ikeiden" ja/tai "vuorten" välissä. Tuo palvelus on käännetty englannissa sanalla "pay tribute" eli maksaa veroa, tms. Eli Issaskar sijaitsee kahden "ikeen", valtakunnan, välissä ja maksaa jollain tavalla jommalle kummalle saadakseen olla rauhassa, ja alistuu naapureiden valtaan.

      Tämä profetia on toteutunut kolmen valtion/kansan kohdalla. Armenian, Suomen ja Sveitsin. Etsikääpä Suomeen ja Sveitsiin liittyen tieto googlelta, mutta minä kerron teille Armeniasta.

      Armenia, maa jonka nimi oli muinoin Urartu (eli araratin vuoret) eli Arzareth, sijaitsi Nykyisen Itä-Turkin ja Etelä-Kaukasuksen alueella. Tämä alue oli myös Assyrian valtakunnan pohjoista rajaseutua. Se on vuoristoista seutua, ja on joutunut aina kärsimään rajamaana olemisestaan.

      Assyrian kuningas Salmannasser karkotti Israelilaiset suurimmaksi osaksi pohjoiselle rajalleen suojavyöhykkeeksi pohjoisen barbaarikansoja vastaan.

      Armenian historiasta tein aikoinaan yliopistossa proseminaarityön, joten tiedän mistä puhun. Armenian historia alkaa suunilleen 600-luvulta e.Kr. Armenialaiset olivat ensimmäinen kansa, joka kokonaisuudessaan kansana kääntyi kristinuskoon 300-luvun alussa j.Kr. Armenia oli kolmas kieli Kreikan ja Aramean jälkeen, jolle Raamattu käännettiin, ja siten se on ensimmäinen kirjakieli, joka syntyi Raamatunkäännöksen myötä (aivan kuten Suomi Agricolan aikana). Jo ennen Kristuksen syntymää ja myöhemmin maa oli Rooman ja Parhian, myöhemmin Bysantin ja Persian rajalla. Nämä imperiumit jakoivat Armenian keskenään siten, että länsiosat kuului Roomalle (myön Bysantille) ja itäosat Partialle (myöh. Persia).

      Armenialaiset elivät koko historiansa kahden suurvallan välissä ja joutuivat sotimaan jatkuvasti jompaa kumpaa tai molempia vastaan, tai toisen puolella toista vastaan. Näitä sotia pakkoon jo tulloin muutti suuren määrät väkeä Bysanttiin. Kun Turkkilaiset tulivat alueelle keskiajalla, suuret määrät armenialaisia alkoi muuttaa pois. Satojatuhansia ihmisiä alkoi muuttaa pois Turkkilaisten ja muiden kansojen jaloista pohjoiseen. Venäjälle, Ukrainaan, ja sitä kautta Romaniaan ja Puolaan. Myöhemmin myös Ranskaan.
      1800-luvulla satoja tuhansia armenialaisia muutti Yhdysvaltoihin. Yhdysvalloissa on tällä hetkellä maailman suurin armenialaisväestö, 2-3 miljoonaa ihmistä. Ranskassakin yli puoli miljoonaa.

      Ensimmäisen maailmansodan aikana Turkkilaiset tappoivat lähes kaikki armenialaiset Itä-Turkin alueelta. Vain 300-tuhatta selvisi, kun pakenivat Venäjän rajan yli sinne, minne Stalin perusti heille Armenian sosialistisen neuvostotasavallan, nykyisin Armenian tasavalta. Nykyisin heitä on noin kolme miljoonaa siellä.

      Armenialaiset on kansa, jolla on voimakas identiteetti. He ovat säilyttäneet kansallisen identiteettinsä jo 5-600-luvulta asti, pitempään kuin juuri mikään toinen kansa juutalaisia ja mustalaisia lukuunottamatta.

      Kaikki Issaskaria koskevat ennustukset Raamatussa passaavat armenialaisiin yhtä hyvin, ellei paremmin, kuin Suomalaisiin tai Sveitsiläisiin, kuten on sovitettu.

      • Steve Collinsin

        kirjaa kadonneista heimoista? Myöskin ortodoksi juutalainen Yaiyr Davidiy Israelista on myös kovasti sitä mieltä että Suomi on Isaskarilaisia enimmäkseen. Hen on myös kirjoittanut kirjan ja vetää jonkinlaista kadonneetheimot seuraa..


    • Armoa ja Totuutta

      Suomi tulenee Sumerin kautta siirtyneistä, lähinnä Isaskarilaisista.
      Leijonakilpi kuului Isaskarin Sebulonin ja Juudan heimoille kulkien
      mukanaan. Suomenkieli juontaa juurensa sumerista ja on hebreankin
      sukua. Heimo-osa oli täällä ennen Novgorodin ja Ruotsin räyhäntää
      löysästi kansallistunut kuten voi päätellä vanhan kansan runoista.
      Suomea ilmaistiin Karjalana ja Hämeenä. Suomi lie ainut kansa joka
      maksoi sotakorvaukset. Ovatpa maksaneet Ruotsiin nuijaheristysten
      kera satoja vuosia kaikenlaisia veroja. Siirtomaapolitiikanharjoitus on
      ollut mitätöntä vaan kuitenkin molemmin puolin on kansaa kolhittu.
      PohjoisIsraelin kaikkia heimoja on kutsuttu yhteisnimellä Efraim.
      Ei liene vuossatoihin ennen viimeistä vuossataa olut toista maata
      ja kansaa jossa reippaasti suurin osa on Israelin sukujuurta. Andreas
      apostoli ilmeisesti seurasi Israelin sukua tullessaan Karjalaan evankelion
      työssään kuten apostolit alkuaan toimivat, tosin viimeistään 1600 luvulla
      ruotsalaiset hävittivät viimeisetkin historiadokumenttirippeet Karjalasta
      osin myös Moskovasta ja Novkorodista. Israelin sukua muutoin Euroopassa
      on rippeinä aika monin seuduin. Pakkosiirtolaisuusaika Israelista alkoi noin
      2730v. sitten päättyen profetioissa ennen 3000v. täyttymistä. Tosin Suomi
      voidaan ajatella olevan osa Israelia ollen enemmistöltään israelilaisia.
      Rabbininen perimätieto ei ole koskaan kadottanut sukukuntia ja puhutut
      kadonneet tarkoittavat uskonsa menettänyttä väkeä eli ei V.T. uskovia.
      Suomessa ajatellaan maailman Vapahtajan olevan löytänyt Messias.

    • viisteist

      Joo, mutta sukunimi oli Keturi

    • bää

      kyllä. olen lukenut myös tekstin, jossa suomalaisia väitetään isaskarin jälkeläisiksi. ja miksipä ei olisi. sanotaanhan, että Jumalalle suomi on toiseksi rakkain maa israelin jälkeen.

    • En kauheesti ole perehtynyt juutalaisperimään ,mutta en kiellä .Saa nähdä sitten lähteekö täältä pohjolan perältä Israeliin porukkaa.
      Lappalaisia olen miettinyt ,että onko he osaa juutalaisista heimoista.
      Ovat itäsuomen kautta koukanneet lappiin ja jättäneet paikannimiä yms itäänkin.
      Heillä noitarummut noituus vahvasti mukana.Antaako viitettä .

      • Anonyymi

        Antaako viitettä myös Suomen ja Israelin lippujen yhdistäminen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Antaako viitettä myös Suomen ja Israelin lippujen yhdistäminen?

        Jerusalem käyttää leijona-logoa kuten Suomikin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jerusalem käyttää leijona-logoa kuten Suomikin.

        Et tainnut ymmärtää. Googleta "suomen ja israelin lippu".


    • pakana kansaa kuuluva suomi oli ja on menossa pakanakansaksi,jälleen ellei evankeljumi sitä avaa mihin olemme menossa. Uus pakanuuteen.

    • Huomaa että joillain on mennyt tunteisiin tämän ketjun väittämät kun pitää oman porukan vetostelut selittää kirouksin. Ainoa maa millä näistä ei oo ongelmaa on työmaa ja lempinumero viistöist. ;)

    • Mutta lohdutukseksi näille itsensä korottaneille pitää mainita että kyllä hekin Raamatusta löytyvät esim. 2. Pietarin kirje 2:10 ja varsinkin ne, jotka lihan jäljessä kulkevat saastaisissa himoissa ja ylenkatsovat herrauden.
      Nuo uhkarohkeat, itserakkaat eivät kammo herjata henkivaltoja. Ja oikeastaan heidät voi tunnistaa koko luvusta. Peace

    • Anonyymi

      Isaskarin logo on aasi kuulemma. Sisu tarkoittaa kuulemma vahvaa aasia. Onko kukaan huomannut miten kaupunkipyöriä on tullut vuosia sitten katukuvaan, missä lukee "donkey republic"?

      • Anonyymi

        En.


    • Anonyymi

      Mielenkiintoisa

    • Anonyymi

      Mannerheim sanoi meitä kanssa Isaskarin pojiksi

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5248
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3407
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1542
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      186
      1410
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1056
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      968
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      887
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      769
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      768
    Aihe