onko olemas koira pelejä?mis on vaan koiria?

koira pelin valloittaja!

onko olemassa pelkästään koira pelejä? missä on vaan koira rotuja ainakin nämä rodut pitäis olla? kultainennoutaja,labbis,sileäkarvainennoutaja,englanninprigespanieli,collie,saksanpaimenkoira yms.

T: kultainennoutaja siis oon älyttömän hullu koira fani vastailkaa!!!

55

9827

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Late

      Nintendogs (Nintendo DS) ja Koiran elämää (PS2).
      Roduista en sitten tiedä.

      • tere92

        Tietokoneelle saa yhen koira pelin. Sen nimi on Dogz ja sen voi lataa netist. Siin on aika paljo rotui.


      • rttr
        tere92 kirjoitti:

        Tietokoneelle saa yhen koira pelin. Sen nimi on Dogz ja sen voi lataa netist. Siin on aika paljo rotui.

        Hei menin asentamaan sitä dogz pelin demoa, mutta se vaan valitti, että pitää olla Windows 95, ja mulla on Windowns XP! Onko sellaisia pelejä XP:lle?


      • angelika6
        rttr kirjoitti:

        Hei menin asentamaan sitä dogz pelin demoa, mutta se vaan valitti, että pitää olla Windows 95, ja mulla on Windowns XP! Onko sellaisia pelejä XP:lle?

        moi tiiän yhen pelin mut se ei oo netis doglai oon muuten ittekkin koira fani tietääkö kukaan mitään weed peliä hopenanuoli ees tuol netissäf


      • HUSKY JA AKITA
        rttr kirjoitti:

        Hei menin asentamaan sitä dogz pelin demoa, mutta se vaan valitti, että pitää olla Windows 95, ja mulla on Windowns XP! Onko sellaisia pelejä XP:lle?

        Mul o the sims lemmikki elämää pelkii huskei ja akitoit :) sit o nondendogs ja dogz ykköne ja kakkone !!!!!!


    • Tööt

      Mistä sen Dogzin voi ladata? o_O

      • sitä

        ladata ilmaitteeksi siis sitä dogz peliä??


      • Tiukutöde

        Siis en vieläkään huomannut, että olisi tullut mihinkään vastausta, mistä sen Dogzin voi oikeen ladata, ihan turvallisesti ilman et koneeseen tulis mtn viruksia? 8'DD


    • JENN@

      Netistä en tiiä mistä vois löytyy (Dogz). Kenties googlettamlla?

      Minulla on kyseinen peli ds:llä

    • koira

      ON koiran elämää jossa on rodut peagle(päähenkilö), vinttikoira, sihuahua, saksanpaimenkoira, lammaskoira , dalmis, doopermanni, spinseri, haski, bokseri ja kuusi muuta. ;D

      • jojojojo

        ööh tota noin.Tossa koiran elämää pelissä (omistan itse kyseisen pelin)on päähenkilönä suomenajokoira.Ja toi "sihuahua" kirjotetaan Chihuahua,ja "haski" husky,"peagle(päähenkilö)" kirjotetaan Beagle.Ai niin "doopermanni" kirjotetaan
        Dopermann(i)

        Ihan muuten vaan ajattelin huomauttaaa..


      • bruh

        Dobermanni**


    • OIRA

      MITÄ SEN SAA

      • jasumin

        Mä tiedän ainaski monta koirapeliä: Dogz, Dog`s life, ja the sims 2 lemmikkielämää ja sit ainaski nintendogs. Netistä ei tietääkseni löydy yhtään tälläistä peliä. Mutta niitä voi ostaa esim. Dog´s life nykyään aika edullinen. Lempparini on kyllä The sims 2 lemmikkielämää. Siin on kaikki rodut, jotka vaan jaksat tehä! Olen itteki koirafriikki joten tiedän. The sims 2 lemmikkielämää toimii vaan jos on ensin ostanu The sims 2.


    • noutajafani

      Hei sulle! mee www.cottonelle.com
      sieltä voit ladata itteles labbis pelin, jota voit hoitaa!!!!
      ja se on ilmane! vaalea söpö labbis pentu jota voi paijata, ruokkia ja hoitaa

      • KoiratElämänSuola

        mistä sen voi ladata?


      • rttr

        En tajua mistä ton labbispelin voi ladata, kun ei siellä ole muuta kuin WC paperia!


    • haloo?

      Tiedän yhen missä voi hoitaa koiraa ja kissaa en ole varma,missä se on.

      • sakemmani

        oisko mitään saksanpaimenkoira pelejä. tiiän mis on paljon erillaisia koiriin liittyviä pelejä, mut ei just sellasia mitä oon ettinyt. oon yrittänyt ettii niit koirapelei mut ei vaan oo löytynyt


    • faspkkä

      onko noita dogz pelejä uudempia kun mulla oli tollane mutta se oli liian vanha mun koneelle iiiiiik!

    • Antioobberi

      Dogz Ps2

      • Hau!

        Hau! on netti peli, ei oo viel tullu.:(


      • heeeeh

        Hau! laitatko sen blogin osoitteen ku ei taho löytyä ):


    • jihuuuuuu

      Dog island wiille ja pleikka kakkoselle

      • WOLFQUEST PARAS <3

        mo :) ite tiiä vaa simsi , nindedogsi , dogt peli ja WOLFQUEST !!!!! wolfquestis o kyl susii se o noist paras mun mielest :) muute wolfquest täytyy ladat :)


      • vierailija_
        WOLFQUEST PARAS <3 kirjoitti:

        mo :) ite tiiä vaa simsi , nindedogsi , dogt peli ja WOLFQUEST !!!!! wolfquestis o kyl susii se o noist paras mun mielest :) muute wolfquest täytyy ladat :)

        Juu, Wolfquest oli ihan kiva, kun sitä aikoinaan pelasin ^^
        Suosittelen kokeiltavaksi


    • Lumikäpälän

      No tässä nyt on kulunut monta vuotta, mutta pakko on korjata... eli tuo Koiran Elämää pelin Jake ei todellakaan voi olla Suomenajokoira, sillä ko. peli ei ole suomalainen. Vaan peli on tehty Itävallassa ja on todennäköisesti alkujaan jenkkiläinen. Koira voisi olla Amerikan- tai Englanninkettukoira.

      • 1614

        Tarkoittaako se että jos peli ei ole suomalainen niin päähenkilönä ei voi olla suomalainen rotu? Millä perustein? Suomenajokoira tunnetaan myös muualla kuin Suomessa joten ei olisi mikään mahdottomuus vaikka sitä muun maalaisissa peleissä käytettäisiinkin. Muuten en tiedä tuosta pelistä mitään, joten en voi sanoa mikä tuo Jake sitten oikeasti on ja uskon että kyseessä saattaa tosiaankin olla ihan muu rotu kuin Suomenajokoira (kyllähän se paljon loogisemmalta kuulostaa), mutta nauratti vähän tuo perustelusi että päähenkilönä ei voisi olla suomalainen rotu vain sen takia että peli ei ole suomalainen.


    • joiug9iug79yfd5s6

      Gran Turismo 5:ssa on eräässä "photo tour" paikassa keltainen labradorinnoutaja, muuten en ole koiriin peleissä törmäillyt.

    • JakeDogFan

      jake on siin pelis sekarotunen v__v

    • LOL

      Tota Jake on beagle.. .. .. .. .. .. .. .. :'DDDDDD

      • Jonauratti

        Jake Beagle? No huhhuh, katsopa tarkemmin minkä kokoinen Beagle on, tuskimpa sentään noin korkea, kuin Jake.


      • mielestäni
        Jonauratti kirjoitti:

        Jake Beagle? No huhhuh, katsopa tarkemmin minkä kokoinen Beagle on, tuskimpa sentään noin korkea, kuin Jake.

        Niinpä se on siin pelis jos se seisoo kahel jalal sen ekas paikas olevan pojan kokone! joten uskallan yhä väittää et se ei oo beagle


    • Internoid

      Se koira tappelu peli en muista nyt nimeä ja
      enkä tiedä onko siinä niitä sinun mainitsemia rotuja.

    • mjvkf

      koirarodut kirjoitetaan pienellä perkule tajutkaa jo.. ja dopermann(i) on ihan vaan dobermanni.

    • Koirafanii!!

      Tiiättekö yhtään semmost koirapelii jos saa pentuja ja jos semmosen pelin sais suomesta. Mun kavereril on semmonen ds peli jonka nimi on Petz dogz. Kun näin sen et sil oli saanu husky ja chihuahua pentui niin halusin heti sen pelin! Joten voiks joku ystävällinen kertoo mist sais hyvän hoiranhoitopelin :)

    • herrajesta

      No nyt ollaa tekemäs koirankasvatuspelii.Siitä tulee suomenkielinen.Siinä on alkuroduissa ainakin saksanpaimenkoira,englanninkettuterrieri ja en musita oli Labradorinnoutaja sit viel ainaki 10 muuta rotuu

      • Fanipala

        Tarkotat varmaan Hau! :ta
        Se on vähä niinku Howrse, mut koira versio. En oo oikeestaan varma onko Hau! Howrsen tekijöiden tekemä.... Mut yks blogi kertoo tost Hau! :sta...
        En muista nimee...


    • njl

      Jake beagle?mun mielestä se on sekarotunen.en oo muuten päässy like minniwahwah:ta pidemmälle

    • Dogs lifestä

      Jake on amerikan kettukoira

    • Pom pom
    • korafani
    • hevoshullu

      Nindendogs cats 3DS voit ostaa pelkkiä koiria Xd

    • gfredtfup
    • Dogsuhauva

      Sit on kans mun oma koiranettipeli :D

      elainpeli.suntuubi.com

    • söpötkoirat

      fyrru pawssista miten saan koiralle ruokaa en tajuu

    • Doggydogdog

      Wiille on peli nimeltään The dog island, siinä pelataan koirana

    • Koira pelei eri tavo

      ♥♥♥♥-Nintendogs (DS)
      ♥♥♥♥-Nintendogs cats(3DS
      ?-Hau! peliprojekti (vähänku howrse)
      ♥♥-Dogzer (Ku howrse kokonaa enkuks)
      ♥♥♥-White tropick II (roolipeli)
      ♥♥♥♥-Lovelly lemmikit (Kännykälle/tabletille ladattava lemmikki peli)

      (sydämmet merkkaa arvion vähän ku tähdet=

    • tuntematonkana

      Dog lifestä nimimerkillä oleva, Jake on sekarotuinen ei amerikan kettukoira, koiran elämää wikissäki lukee et se on sekarotune... Idiootti...

    • Tulossaonyks

      On tulossa peli jossa pelataan omistajansa hylkäämällä koiralla, nimeltään Home free.
      https://www.youtube.com/watch?v=YTRhbVa4tXQ
      Ja pakko puuttua tohon dogs life asiaan, Jake on amerikan kettukoira, zekatkaa enkunkielinen wikipedia ja monet muut enkunkieliset sivut, pelin virallisilla sivuillakin luki että on amerikan kettukoira, sivut suljettu vuosia sitten koska nyt jo ps4 aikakausi. Ei myöskään ole tarpeellista nimitellä toisia, lapsellista touhua

    • stray__
    • Dogzerfani

      Dogzerissasa on hirveästi eri rotuja! Itse pidän siitä hurmuisesti.

    • fideldungeon

      Fidel dungeon rescuessa pelataan koirana, sen saa steamista ja maksaa alle 10e.

    • Doggieh

      Onhan noita vaikka mitä. Itse suosittelen tutustumaan mm. peleihin Alacrity (Sim), Dog Dayzz ja Furry-Paws. Sitten on tietysti myös tuo Chickensmoothie, josta löytyy muitakin eläimiä kuin koiria.

    • appipappisappimappi

      App storesta löytyy aimo liuta ilmaisia sekä maksullisia. Ultimate dog simulator on suht hauska peli eikä maksakkaan kovin paljoa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      52
      2834
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      527
      2676
    3. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      48
      1855
    4. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      32
      1797
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      117
      1733
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      301
      1679
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1292
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      88
      1126
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      58
      1099
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1092
    Aihe