rapu ja oinas

rapun84

elikkäs sopiiko rapu ja oinas kuinka yhteen???

39

21319

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LaKrapu

      sanotaan, että oinas on ravulla huonoin mahdollinen kumppani, mutta toisaalta vastakohdat täydentävät toisiaan. Ihan hyviäkin pareja näistä on syntynyt kuitenkin. Omasta kokemuksestanikin voin sanoa, etten ole ketään vihannut ja rakastanut niin paljon kuin oinasnaisia, nytkin oikeastaan kolmen kanssa tulee oltua yhteydessä... Mieluiten rapuna kuitenkin ottaisin kaveriksi toisen ravun tai vaikka kalat-merkin omaavan.

      • hannina45

        Eivät käy yhteen huonoinen mahdollinen.


      • Onnellinen
        hannina45 kirjoitti:

        Eivät käy yhteen huonoinen mahdollinen.

        En sanoisi noin. Kymmenen vuoden oinas-rapu suhde on takana ja lisää edeessä. Ikinä en ole näin toimivassa suhteessa elänyt aiemmin. Ei juurikaan riitoja, paljon naurua ja hyviä keskusteluja =)
        Erilaisuus täydentää toisiaan.


      • oinasnainen

        olen seurustellut kolmen ravun kanssa ja yksi niistä aviomieheni, juuri tota mitä kirjoitit, eipä ole päivääkään samanlaista ja intohimoa on vaikka toisille jakaa, aika ja vuodet ei vaikuta, mutta helppoa ei ole, eikä tarviikkaan. Se onkin se joku juttu, joka vetää näitä merkkejä puoleensa.. Oinasmiehistä voin sanoa, et ne jos ketkä on ihan jostakin syvältä ja siksi ihmisillä onkin huono käsitys oinaista !


      • rapuN loves oinasM
        hannina45 kirjoitti:

        Eivät käy yhteen huonoinen mahdollinen.

        Vai sillätavalla


      • rapuN loves oinasM
        Onnellinen kirjoitti:

        En sanoisi noin. Kymmenen vuoden oinas-rapu suhde on takana ja lisää edeessä. Ikinä en ole näin toimivassa suhteessa elänyt aiemmin. Ei juurikaan riitoja, paljon naurua ja hyviä keskusteluja =)
        Erilaisuus täydentää toisiaan.

        ..nimenomaan TÄHÄN mielipiteeseen! IHANAA ON!!


      • HerkkäsieluHillevi87

        Morooo!!!

        Noh aattelimpa sit yhtyä keskusteluun.
        Eli juu,
        Oon 24v.naikkonen,Taiteellinen,empaattinen,ailahteleva,toisinaan naiivi ja erittäin herkkä runotyttö;Rapu siis,ja poikakaverini 2v nuorempi Oinas,itsepäinen,verbaalinen,hauska,kovaääninen,tasainen ja ehkä hieman "kylmä"jotenkin...Olemme aivan Vastakohtia!!!
        En ole koskaan tavannut niin NEUTRAALIA-ihmistä kuin hän,en oikeen osaa suhtautua kun itse elän tunteitteni kautta,pohdin,puhuh,filosofioin..Hän on hiljaa,ei siis puhua pukahda(tunne-asioista)muusta kyllä kun on häntä kiinnostava aihe,esim.pelit tai leffat.Mikä neuvoksi???Miten saisin edes jonkinlaisen Kommunikaation-sillan kyhättyä välillemme??
        Itse haluisin kuulla Naisena silloin tällöin olevani nätti,söpö,kiva paita,ihan mitä vaan mut ei..tulee jotenkin epä-arvostettu olo.Ihan kuin luulis olevan mua niin PALJON fiksumpi ja parempi.KAIKESSA.Taitaa olla vähän Tunne-köyhä tapaus kun ei osaa pukea pienintäkään asiaa sanoiksi siis minulle KAVEREILLE KYLLÄ JA PALJON!No toisaalta olenhan hänen eka tyttöyst...Se selittää paljon muttei kaikkea.Vai kelaanko taas liikaa,niinku Oinaani sanoi????Neuvoja alkaneeseen suhteeseen?????


    • raputar

      että, sopivat oinas ja rapu yhteen. Tällä hetkellä tahin yhden pässinpään kanssa. Suhteemme vaihteleva välillä ihana tyyntä, välillä räiskyy, molemmat ollaan johtavia merkkejä ja se myös tuntuu. Yritetään saada oma tahtomme läpi. Intohimo välillämme aivan mahtava. Minä rapuna todella ailahteleva ja vaikee. Oinaanikin välillä melko ailahteleva jatunteista vaikea ottaa selvää. Vaikea suhde, mutta toisaalta todella upea. Tätä miestä en päästä helposti menemään.Kannattaa kokeilla!!

    • kokemus

      Oinas on aika petollinen, itsekäs, sovinistinen, julkea, omahyväinen ja itseriittoisa. Kaikkea mitä rapu ei ole. En suosittele, elämänarvonne ei tule kohtaamaan. Jos horoskoopin kanssa kumppania etsit suosittelen kaloja ja härkää, siinä kohtaa muukin kuin fysiikka...TÄTÄ mieltä minä

      • Kaisaliisa

        Totta maar. Oinaat OVAT petollisia, itsekkäitä, ja omahyväisiä. Niillä ominaisuuksilla pärjätään parhaiten sotatantereella kuin parisuhteissa.


      • rapunainen

        itsellä on kokemusta oinasmiehestä...ja todella on julkea ja omahyväinen sekä loppu peleissä muista ja muiden tunteista piittaamaton!! rapuna koin todella loukkaavana oinaan käytöksen ja piittaamattomuuden ja itsekkyyden kun itse olen herkkä ja välitän ihmisistä oikeasti jos johonkin tutustun..en ymmärrä oinaan kylmyyttä.


      • tsuptsup
        rapunainen kirjoitti:

        itsellä on kokemusta oinasmiehestä...ja todella on julkea ja omahyväinen sekä loppu peleissä muista ja muiden tunteista piittaamaton!! rapuna koin todella loukkaavana oinaan käytöksen ja piittaamattomuuden ja itsekkyyden kun itse olen herkkä ja välitän ihmisistä oikeasti jos johonkin tutustun..en ymmärrä oinaan kylmyyttä.

        Puoli vuotta hakannut päätäni pässin kanssa, joo ei toimi. Mutta jotain oinaassa on joka houkuttelee joka kerta kokeilemaan vielä kerran uudelleen. Ja joka kerta saa saksilleen. :S
        Kohtalotoverit, oinasmies on itsekäs, sovinisti, eikä ymmärrä mitä rapu kaipaa.
        En väitä, jottako rapu tietäis mitä oinas kaipaa, mutta uskon meidän yrittävän sitä enempi kuin oinaat...!!!


      • päkä
        rapunainen kirjoitti:

        itsellä on kokemusta oinasmiehestä...ja todella on julkea ja omahyväinen sekä loppu peleissä muista ja muiden tunteista piittaamaton!! rapuna koin todella loukkaavana oinaan käytöksen ja piittaamattomuuden ja itsekkyyden kun itse olen herkkä ja välitän ihmisistä oikeasti jos johonkin tutustun..en ymmärrä oinaan kylmyyttä.

        Mullon oinasmiehestä 23 v.kokemusta,nyt on ero tullut. Oinaan kanssa pärjää,jos ei ota kaikkea liian tosissaan. Oinas on omapäinen ja itsekäs sarvipää, joka vähät välittää ravun tunteista. Olen rapuna oppinut oinaalta realistisempaa suhtautumista elämään ja oinaan kanssa eläminen onnistuu, mutta ei ole paras mahdollinen yhdistelmä, en suosittele.


    • rapuakka

      En alkaisi suhteeseen oinaan kanssa suinpäin. Oinas pitäisi tuntea ensin todella hyvin ennen kuin lämpenisin.

      Itse olen huomannut, että moni oinas laatii horoskooppeja ja jotenkin niiden eipitäminen ravusta näkyy siinä miten he kuvailevat meidät. Antakaapa vinkkiä ei-oinaasta horoskoopin laatijasta. Meidän modekin on oinas ja se epätyydyttää minua. Sorry.

      • rapuakka myöskin

        Totta tuo oinas-astrologia! Kannattaa pitäytyä vesi-astroissa, jos haluaa KUNNON tulkintaa: Manninen (kala), Coco (skorpioni) ja Tanhua (rapu). Näistä parhaat visiot Mannisella, ehdottomasti.

        Mua suorastaan v-tuttaa, kun ravut nähdään tiettyjen astrologien taholta nössöinä hellaihmisinä. Toki löytyy sitäkin puolta, mutta niin paljon kaikkea muutakin, että melkeinpä yleistäisin ravun renesanssi-ihmisiin, joilta käy ihan mikä vain.


      • rapuakka
        rapuakka myöskin kirjoitti:

        Totta tuo oinas-astrologia! Kannattaa pitäytyä vesi-astroissa, jos haluaa KUNNON tulkintaa: Manninen (kala), Coco (skorpioni) ja Tanhua (rapu). Näistä parhaat visiot Mannisella, ehdottomasti.

        Mua suorastaan v-tuttaa, kun ravut nähdään tiettyjen astrologien taholta nössöinä hellaihmisinä. Toki löytyy sitäkin puolta, mutta niin paljon kaikkea muutakin, että melkeinpä yleistäisin ravun renesanssi-ihmisiin, joilta käy ihan mikä vain.

        Kerran haastattelussa Manninen sanoi välttävänsä nimenomaan rapunaisia, ollaan kuulemma jotenkin vaikeita. HÖH!


    • ou nou

      Rapu ja oinas=Matti ja Mervi.Tarviiko sanoa enempää?!huh huh....

      • rapuakka

        Nauraa!!!

        Olet oikeassa, mutta enpä ole koskaan rapumiestäkään kokeillut... ovatko Matin tyyliin noin tulisia.


    • oinasnainen

      Itse olen oinas ja seurustelin rapumiehen kanssa. Ero tuli, mutta takana kuitenkin antoisa suhde. Uskon vakaasti että oinas/rapu suhde onnistuu, kunhan vain voi hyväksyä kummankin erilaisuuden. Tulista taistoa pelkäämättä, ja jos on valmis pistämään itsensä likoon.. tästä parivaljakosta saa toimivan suhteen. Tosin räiskyvää se on.. omasta kokemuksestani sanoen.. ja joka pelkää sitä.. hänelle se voi olla huonoa. Mutta erittäin kuuma suhde tälläisessä asetelmassa:)

    • Kiiah__

      Todellakin sopivat, mieheni on oinas ja itse olen rapu. heti alusta asti tuntui että meidät on tarkoitettu yhteen, olemme aivan samanlaisia tunne ihmisiä mutta kuitenkin mollemmat rakastavat seikkailua. kumpikaan ei tukahduta toista, yhteiset mielenkiinnon kohteet / harrastukset auttavat asiaa. pienet riidat selviää helposti, toista loukkaamatta.. jonka jälkeen ilmapiiri on puhdistettu. ymmärrystä, intohimoa, kunnioitusta, mielenkiintoa, luotettavaa, yhteenkuuluvuutta.. sitä on oinaan ja ravun suhde! olen aikasemmin seurustellut kala, leijona, vaaka ja skorpioonin kanssa.. eikä kenenkään kanssa ole ollut näin mahtavaa. täysillä eteenpäin.

      • KaLa

        Kohta 8kk yhdessä ja suhde on alusta alkaen ollut hillittömän ihanaa soulfoodia, rakastamista, intohimoa, ymmärrystä ja keskustelua kun voi ikinä kuvitella! Imagine that! Riitoja ei varsinaisesti ole, molemmat kylläkin ilmaisevat mielipiteensävahvasti ja myös reagoivat toisen päätöksion ja tunteisiin. Alussa oltiin vähän napit vastakkain mutta nyt yhteinen sävel älykkääseen keskusteluun on löytynyt.
        Kyllä näin sopii elää!

        Twist: tyttö lähtee 2 vuodeksi oposkelemaan suorittamaan lukion loppuun intiassa. Päätimme että eroamme. Aluksi luulin että lähtökohtana on yhdessä olo, mutta keskusteltuammeasiasta tulimme päätökseen erota, jotta molempien vapaus säiluyy. Emme näe että mitä tuntee sen jälkeen kun ei näe (livenä) toista 4 kk.n . Aluksi oli vaikea sulattaa mutta nyt tajuan että jos jotain rakastaa anna sen mennä jos se tulee takas se on sun mut ketään ei voi omistaa.


    • MasterZeromus

      Kuurapu ja kuuoinas voisi olla melko hyvä yhdistelmä. Onhan noita kuuoinaita nähty kuukauristen ja kuuhärkienkin kanssa. Joten eroavaisuus on että kuuoinas on vain oinas vivahteinen tunne tasolla mutta ei oinas koko aika kuten nuo aurinko oinaat.

    • tupakissi

      isä oinas. Ei toiminut lapsena, eikä aikuisena. Mutta johtuiko horoskoopista vai isän saamasta kasvatuksesta?

      • Rapulainen-nainen

        tunnen aika paljon oinaita sekä miehiä että naisia. Pidän oinaista koska oinailla yleensä on aivan sairaan hyvä huumorintaju :D Ne on ihan käsittämättömän hulluja :))
        Noh oinaista joita tunnen: naiset ovat vilkkaita ja eivät kauhean innokkaita sitoutumaan. todella itsenäisiä ja vähän itsekkäitä. Oinasmiehet ovat myös vilkkaita, hauskoja ja yllätyksellisiä.
        Näitä tuttavamiehiä olen seurannut ja ovat kaikkea sitä mitä en hae parisuhteeseen... hauskoja kavereita, mutta liian levottomia rapunaiselle.

        No nyt olen sitten tavannut oinasmiehen joka on minua 10 vuotta vanhempi. Tunne on uskomaton...en muista milloin olisi ollut tällainen tunne toista ihmistä kohtaan. Elämäntilanne on samanlainen, molemmilla lapsia ja tuskainen ero takana. Molemmilla halu olla itsenäinen ja toisen kanssa vapaasti omasta tahdosta ilman painetta tai vaatimuksia. Onko kyseessa sitten se, että oinasmies kypsyy "aikuiseksi" myöhemmällä iällä kuin rapunainen..koska nuoremmat oinasmiehet ovat ihan liikaa kaikkea :) 10 vuotta vanhempi oinasmies on rauhallinen, huumorintajuinen, seksikäs ja tunteellinen..ja sopivasti itsekäs..mutta ei mikään minä minä minä. Jotenkin tuntuu, että kaikki loksahtaa kohdalleen..
        Itselläni todella hankala (ja ihana) liitto takana mustasukkaisen ja sitovan härän kanssa...ja voitteko kuvitella..rapu pyrki vapauteen :) Itse kammoan nyt sellaista toisen hallitsemista.. ja haluan elää itsenäisesti. Tavallaa tämä oinasmies on siinäkin mielessä sopiva, että KUMPIKAAN EI TARVITSE TOISTA. Molemmilla on tämän lisäksi muutakin elämää.

        Voiko olla että rapunainen ja oinasmies sopivat toisilleen kun ikäero on riittävä?

        Onko kenelläkään kokemusta tällaisesta asetelmasta?


      • vastaan vain
        Rapulainen-nainen kirjoitti:

        tunnen aika paljon oinaita sekä miehiä että naisia. Pidän oinaista koska oinailla yleensä on aivan sairaan hyvä huumorintaju :D Ne on ihan käsittämättömän hulluja :))
        Noh oinaista joita tunnen: naiset ovat vilkkaita ja eivät kauhean innokkaita sitoutumaan. todella itsenäisiä ja vähän itsekkäitä. Oinasmiehet ovat myös vilkkaita, hauskoja ja yllätyksellisiä.
        Näitä tuttavamiehiä olen seurannut ja ovat kaikkea sitä mitä en hae parisuhteeseen... hauskoja kavereita, mutta liian levottomia rapunaiselle.

        No nyt olen sitten tavannut oinasmiehen joka on minua 10 vuotta vanhempi. Tunne on uskomaton...en muista milloin olisi ollut tällainen tunne toista ihmistä kohtaan. Elämäntilanne on samanlainen, molemmilla lapsia ja tuskainen ero takana. Molemmilla halu olla itsenäinen ja toisen kanssa vapaasti omasta tahdosta ilman painetta tai vaatimuksia. Onko kyseessa sitten se, että oinasmies kypsyy "aikuiseksi" myöhemmällä iällä kuin rapunainen..koska nuoremmat oinasmiehet ovat ihan liikaa kaikkea :) 10 vuotta vanhempi oinasmies on rauhallinen, huumorintajuinen, seksikäs ja tunteellinen..ja sopivasti itsekäs..mutta ei mikään minä minä minä. Jotenkin tuntuu, että kaikki loksahtaa kohdalleen..
        Itselläni todella hankala (ja ihana) liitto takana mustasukkaisen ja sitovan härän kanssa...ja voitteko kuvitella..rapu pyrki vapauteen :) Itse kammoan nyt sellaista toisen hallitsemista.. ja haluan elää itsenäisesti. Tavallaa tämä oinasmies on siinäkin mielessä sopiva, että KUMPIKAAN EI TARVITSE TOISTA. Molemmilla on tämän lisäksi muutakin elämää.

        Voiko olla että rapunainen ja oinasmies sopivat toisilleen kun ikäero on riittävä?

        Onko kenelläkään kokemusta tällaisesta asetelmasta?

        että ei aurinkomerkit kerro yksin totuutta,jos teillä natsaa esim nousumerkit ja kuumerkit niin avot,se on siinä.onnee!


      • rapu nainen
        vastaan vain kirjoitti:

        että ei aurinkomerkit kerro yksin totuutta,jos teillä natsaa esim nousumerkit ja kuumerkit niin avot,se on siinä.onnee!

        Minä rapu mies oinas ja kyllä suhde toimii. Mielenkiintoisi keskusteluja ja kipinät lentävät. Ollaan molemmat itsenäisiä. Aluksi mies oli se joka otti useimmiten yhteyttä, mulla oli olevinaan aina kiire. Ehkä se olikin Se Jokin. Nyt ollaan ostettu talo ja perheenlisäystä odotellaan keväälle. Oinas pysyy rinnalla omasta tahdostaan, kukaan ei voi pakottaa tätä ihmistä....


      • tunnekuohu
        rapu nainen kirjoitti:

        Minä rapu mies oinas ja kyllä suhde toimii. Mielenkiintoisi keskusteluja ja kipinät lentävät. Ollaan molemmat itsenäisiä. Aluksi mies oli se joka otti useimmiten yhteyttä, mulla oli olevinaan aina kiire. Ehkä se olikin Se Jokin. Nyt ollaan ostettu talo ja perheenlisäystä odotellaan keväälle. Oinas pysyy rinnalla omasta tahdostaan, kukaan ei voi pakottaa tätä ihmistä....

        Olen rapu ja onnellisesti suhteessa kala miehen kanssa 2,5 vuotta. Kaikki oli ja edelleen on täydellistä mutta olen tuntenut viime aikoina (4kk) aivan käsittämätöntä kemiaa itseäni 7 vuotta vanhempaan oinaaseen ja tulen hulluksi aivan pian. En todellakaan tiedä ajatteleeko kyseinen mies minusta mitenkäään samalla tavalla.. mitään ei ole koskaan tapahtunut pientä flirttiä lukuun ottamatta ja päivä uniahan tähän ei nyt lasketa ;) mutta en vaan saa tätä oinasta mielestäni. Onko kenelläkään mitään vastaavaa kokemusta ja miten asiassa kävi? Olisiko tämä mahdollisesti vain ohi menevää..?


    • mimmie111

      kaksi kertaa oinaksen kanssa seurustelleena voin sanoa että ei sovi ...tosin tämä on vain oma mielipiteeni :) poikkeuksiahan on varmasti.

    • Rapu-77

      Ero tuli 10 v jälkeen jatkuvan riitelyn seurauksena

    • Rapunainen88

      Itselläni ei ole ollut kokemuksia parisuhteesta Oinaan kanssa, mutta on siitäkin huolimatta hämmästyttävää, kuinka paljon lähipiirini koostuu Oinaista: äiti, isäpuoli, eno ja kaksi hyvää ystävääni. Ja kaikkien kanssa tulen toimeen mitä mainioimmin. Erään horoskooppitestinkin mukaan olen luonteeltani eniten Oinas.

      Tokihan Oinaissa on omat huonot puolensa, kuten kaikissa merkissä ylipäänsä, mutta ne eivät toistaiseksi ole vielä häirinneet minua niin paljon, että voisin väittää kammoksuvani kyseistä merkkiä. Ehkä se oinasluonne minussa vaikuttaa myös siihen, etten ole loppujen lopuksi kovin rapumainen, enkä ole tullut parisuhteen tasolla toimeen esim. Härän tai Kauriin kanssa. Kalamiehistäkin minulla on lähinnä vain epämiellyttäviä kokemuksia - pakkaavat olemaan turhan liukkaita pluikkuja - vaikka fisujen pitäisi kovinkin olla erinomainen kumppanivaihtoehto minulle. Toinen Rapukin hiukan epäilyttää jos on hiukankin turhan herkkä luonteeltaan.

      Yleensä ne, jotka ovat lukeneet liikaa horoskooppeja, sanovat heti, että Oinas ja Rapu ovat täysin EI. Kyllä, Oinasmies on usein vittumainen iästä riippumatta, mutta jos et kovin herkkä tapaus ole, niin sanon, että kannattaa koettaa. ;)

      • <3<3<3<3

        Täällä yks Oinas-nainen ilmoittautuu!! Reilu 4kk ihan älyttömän ihanaa elämää Rapumiehen kanssa takana!!  


    • oinas 76

      Todella hyvin sanoisin sillä itse olen erakoitunut oinas ja kaikki ystäväni jostain kumman syystä sattuu olemaan rapuja horoskoopiltaan, aivan kaikki. Uskomatonta mutta totta, kai ne veden voimalla hillitsee että en pääse räjähtää, mutta näyttää toimivan hyvin.

    • rapu tyttö

      Itse joskus aikoinaan ihastuin oinas mieheen.
      Meillä oli lyhyt mutta tulinen ja räiskyvä suhde(taino ei me suhteessa oltu mutta oltiin tavallaan varattuja toisillemme)
      Mutta en usko että pidemmän päälle siitä tulisi yhtään mitään.
      Meiänki juttu lopulta jotenki lopahti, jo tuo horoskoopitkin kertoo ettei rapua ole oinaalle luotu.

    • ghj

      Saa olla melkoinen paukapää jos tekee parisuhdevalintoja horoskooppien perusteella

    • Rapu

      Juu tuo oinas-mies on aika kinkkinen tapaus...... Toisaalta kemiat täsmää tosi hyvin, oleminen on päällisin puolin mutkatonta, ja onhan sitä intohimoakin. Mä vaan niin jotenkin kaipaisin semmoista suurta ymmärtäjää - ja mulle vaan tulee monesti semmonen olo että se ei ihan ymmärrä mua. Ja on itsekäs (niin kyllä itekin, ei sen puoleen.) Elämäntilanteet erilaiset: ikäeroa 16v, oinasmies ois valmis perheellistymään, mutta itellä semmosta "elämätöntä elämää". Joskus tuntuu että mun tarvis olla vahvempi että selviäisin sen kanssa.

      Jotenki semmonen olo että tää vois hyvinkin toimia, jos vaan päättää niin, ja ei odota liikoja toiselta. Onhan se ihana :) Mutta mielipide vaihtelee päivän ja hetken mukaan, ja tilanne jumittaa. Ehkä pitää ite ensin vähän kasvaa ja eheytyä ja itsenäistyä, niin ainaki oon sanonu itelle :P Saas nähä mihin päädytään.

    • Cancergirl___

      Ei, Ei ja vielä kerran ei. Ravulla menee hermot oinaan äkkipikaisuuteen ja sellaiseen sammakoiden päästelyihin... kommunikaatio-ongelmia!!!

    • Nice-Oinas

      Tän keskustelun perusteella oinas-nainen ja rapu-mies sopivat yhteen, mutta jos sukupuolet ovat toisin päin, hankalaa on.
      Olen itse oinas-nainen. Itsellä yks exä on rapu, asuin hänen kanssaan. Oli ihan mukavaa. Ei oikeestaan pahaa sanottavaa, paitsi että kyllästyin itse.
      Nykyäänkin seurustelen ravun kanssa ja on super ihanaa! Keskusteluja, ajatuksia, yhteisiä mielenkiinnonkohteita (taidejutut), mennä saa ja tulla saa ja hauskaa on! Ainoa vaan, että rapumiehet eivät tunteistaan kauheesti puhu.

      • Nice-Oinas

        Niin ja se vielä pitää sanoa, että Rapumies osaa olla sitten saatanan itsepäinen ja kusipää eron sattuessa.


      • nice-oinas
        Nice-Oinas kirjoitti:

        Niin ja se vielä pitää sanoa, että Rapumies osaa olla sitten saatanan itsepäinen ja kusipää eron sattuessa.

        Itseasiassa ollaan nykysen kanssa kuuoinas ja kuurapu, joten siitäkö se johtuu se meidän sopivuus sitten.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1585
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1147
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1076
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1027
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      582
      1015
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      920
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      912
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      10
      784
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      700
    Aihe