AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!

/   /  / Sähköine vuokrasopimuskaavake?

Sähköine vuokrasopimuskaavake?

7 Vastausta 26 992 Lukukertaa
Mistä sellaisia löytää vai onko olemassa joku ohjelma niitä varten?

millä ohjelmalla ihmiset pitävät kirjaa vuokralaisista ja maksetuista vuokrista?

pikaisia vastauksia kiitos :)

netissä on

etsi netistä siellä on kaavakkeita,täytettäviä jne.pidän kirjaa maksuista tiliotteita seuraamalla,mistä sit selvitän veroilmoitukseen ne. ,kuluja kuitit nyt tietysti rempoista ym,minulla ei 10niä vuokralaisia olekkaan et pystyn selvittämään hommat helposti.

Kertoisitko

Linkin mistä löysit. Itse en löytänyt.

Isännöintiapuri

En ihan saanut selvää mitä haettiin, mutta tällainen ohjelma on olemassa http://www.macister.fi/iapuri/

Mikä on Macister Isännöinti?
Ohjelma kattaa kaikki keskeiset isännöitsijän tehtävät:

Isännöinti
Vuokrankanto
Vuokranvalvonta
Lainaosuudet
Macister Isännöinti on järjestelmä, jolla yhtiöön ja sen osakkaisiin liittyvät asiat voidaan hoitaa tarkoin asunto-osakeyhtiölain ja osakeyhtiölain edellyttämällä tavalla.

Ohjelma soveltuu yhden henkilön toimistosta alkaen suuriin kymmeniä taloyhtiöitä hoitaviin toimistoihin asti. Sama ohjelmisto on saatavissa sekä yhdenkäyttäjän että monenkäyttäjän versiona.

Myös etsin.

Olen myös etsinyt vuokrasopimus kaavakkeita netistä, taitavat olla jonkun "monopoli",eli vain rahalla niitä saa, ja kopiointi kielletty????

Ihmetyttää tämä "isännöitsijän" kommentti....
"En ihan saanut selvää mitä haettiin,"

Sähköinen vuokrasopimus

Googlaa netistä ASUNTOHUONEISTON VUOKRASOPIMUS niin löydät kaavaketta sähköisessä muodossa.
sähköinen vuokrasopimus
Reskontran nyt kyllä hoitaa Exel taulukkopohjalla!
 /   /  / Sähköine vuokrasopimuskaavake?

Asiantuntijat

• SincityNaisille ja pariskunnille sunnattu intiimituotteiden erik...

Keskusteluhaku

Laaja haku

Lisää keskusteluja aiheesta

Tietoa mainosten kohdentamisesta