Miksi Fiat on paska?

Abarth

Mulla on monta kertaa tullut töissä mielenkiintoisia tilanteita, kun on esim. kahvihuoneessa puhuttu autoista. No, eilen juttelin työkaverini kanssa kun mun -92 Tiposta tänä kesänä putoillut ovi ja siinä lukkko reistaillut ja koko sakki vastasi:"Fiiat on paska", "Mitäs ostit italialaisen", "No,niin tietysti", jne. No, ei se mitään! Työkaverin -91 Golffi, jolla 30000 vähemmän kilsoja lasissa kuin minun Tipolla, on kärsinyt kaikenlaisista vioista, kuten jarrut puoltavat, sähköikkunat jumittaa, kansi vuotaa, vesipumppu hajosi, jne.Mutta hänen autonsa vioista puhuttaessa jengi on kovin ymmärtäväinen ja pahoillaan:"Kuinkas se nyt silleen", "Tosi harvinaista","Ompa sulla huono tuuri", jne.En jaksa ymmärtää miksi Fiat on niin Paska, vaikka siinä oisi vähemmän vikoja! Ja mun Tipo on taatusti kaikinpuolin parempi auto kuin se kaverin Golf! Välillä olen miettinyt, että meneeköhän tämä seksuaalisuuden puolelle, sillä olen homo ja tämä Golfmies heteroseksuaali!!!

22

1439

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Zappa

      En ihmettele, jos ei sun työkaverit eivät ymmärrä sua. Mene itseesi ja mieti!!!

      • Scuore sportivo

        iniset täällä, mene jo sinne Mersu-palstalle, siellä voitte puhua niistä takseistanne...


      • Momo
        Scuore sportivo kirjoitti:

        iniset täällä, mene jo sinne Mersu-palstalle, siellä voitte puhua niistä takseistanne...

        Just niin!! Mä kävin tossaa brynellä Fiatilla ja sitten mä häpäreistä kaverin kans jutskasin. PÖRRRRRRRRRRRRR


      • jopo
        Momo kirjoitti:

        Just niin!! Mä kävin tossaa brynellä Fiatilla ja sitten mä häpäreistä kaverin kans jutskasin. PÖRRRRRRRRRRRRR

        70-lubun alussa ostin Jopon, koska se oli hieno.


      • Konsta
        jopo kirjoitti:

        70-lubun alussa ostin Jopon, koska se oli hieno.

        Nyt eletään toista aikaa, sillä olemme siirtyneet toiselle vuosituhannelle. Tämän vuosituhannen menopeli on Fiat ja mee vaikka Nokialle töihin, että saat sellaisen.


    • Niki

      Ostaisin 1000 kertaa mieluummin Tipon kuin volkswagenin. Erityisesti etupään muotoilu on mieleen. Sama juttu kävi ilmi kun juttelin fiatin ostosta kaverin kanssa. Heti jos sanoin jonkun pikkuvian mitä siinä on joskus ollut niin kaveri vaan sanoi että "no se on niin helv***n paska auto" Suuttusin oikein ja sanoin että katoppa sä vaan sitä Ford eskorttias misä kunnossa se on ja tule sitten arvostelemaan. Tuo Fiatin paskuus on niitä vanhoja mielipiteitä muutamasta huonosta mallista joskus 40 vuotta sitten, mutta nykyäänkin Fiatia ei oikein pidetä hyvänä autona. Laskekaapa kuinka monta puntoa tulee kaupungilla tunnin sisällä vastaan! Niin moni ei voi olla väärässä. Fiat on muutenkin miellyttävä ajaa. Pikkuvikoja on kaikissa autoissa mutta silti ne ovat pahoja vikoja kun kyseessä on Fiat tai Seat. Tämä on tosi yleinen mielipide. Minä ainakin ostan Fiatin, sanoi kuka mitä hyvänsä. En ole ikinä ennenkään auton ostossa kuunnellut muiden mielipiteitä vaan ostanut sitä mikä tuntuu parhaalta niin mukavuudessa, luotettavuudessa kuin hinnassakin. Kaikki haukkuvat Fiatia vaikka muutamilla ei ole ollut Fiatia edes koeajossa!

      • Autoasentaja

        Ne on ne tulokset mitkä on kiistattomat todistettu tuossa urani aikana. Olen työkseni autojen kanssa tekemisessä. Persette oon myynyt harvemmin.


      • Juxu
        Autoasentaja kirjoitti:

        Ne on ne tulokset mitkä on kiistattomat todistettu tuossa urani aikana. Olen työkseni autojen kanssa tekemisessä. Persette oon myynyt harvemmin.

        ...lopettaa se perseen myynti kokonaan, tuntuu olevan reikä jo niin väljä että kaikki vähäinenkin järki alkaa olla sitä kautta poistunut. (Ei kai sitä muuten asentajaksi pääsisikään)


      • Autoasentaja
        Juxu kirjoitti:

        ...lopettaa se perseen myynti kokonaan, tuntuu olevan reikä jo niin väljä että kaikki vähäinenkin järki alkaa olla sitä kautta poistunut. (Ei kai sitä muuten asentajaksi pääsisikään)

        Kiitokset mukavasta palautteesta. Mulla on näppis rasvassa mutta voi vähän sormet liukua, mutta ei kai se mitään. Ei järki peräaukon kautta lähde sieltä tulee ihan muuta. Mehän tiedämme ettei Fiat mistää peräaukosta tule, vaikka moni sanookin, että Fiat on ihan perseestä. Ammattilaisena olen ton niin monta kertaa kuullut.


    • Zappa

      Fiatin hinta on huijausta, hinta on ilman ruosteensuojausta, ilman keskuslukitusta, ilman ohjaustehosteita, ilman lohkolämmitintä.
      Beugeot on halvempi!!!

      • Mr N

        Onko se Beugeot kenties bolkubyörä? Vai bobo?


      • Zapardo
        Mr N kirjoitti:

        Onko se Beugeot kenties bolkubyörä? Vai bobo?

        Möpö on pöpö


      • Fiatista
        Mr N kirjoitti:

        Onko se Beugeot kenties bolkubyörä? Vai bobo?

        Se on helposti ruostuva auto. Se mätänee kuin banaaninkuoret ja kaikki Fiatmielpiteet on kuin persereikiä. Jokaisella on omansa ja sieltä tulee paskaa.


      • Tampio
        Mr N kirjoitti:

        Onko se Beugeot kenties bolkubyörä? Vai bobo?

        Kun pulu kävelee hangella, on maassa lunta ja talvi.Jos on ulos silloin menossa on ainakin muistettava pukea jotain lämmintä.Sitten olisi mukava käydä Fiat Coueen istumaan ja pörrrrr pörrrrrrrrrrr


    • Jasu

      Se on jotwenkin hauskaa, että on paskaa!! Hah hah heh heh hoh hioh hah...vittu ku henki loppuu ja pierettää!!!

      • <<< MINÄÄ

        OIS KIVAA OLLA MM FIAT-MIES AIKANAAN KUN OLISI AJOKORTTI JA AJAA MM BRAVAA.JA ALFAN MALLEISTA 90MPPIÄ


    • Abarth

      Kappas! Sulla näyttää olevan sama nicci kuin mulla.
      Enpä ole aikaisemmin huomannut, kun lueskelen enemmän tuota Alfa-palstaa.

      • Abarth 2

        En tiennyt mistään toisesta nicistä mutta olen tästä eteenpäin Abarth 2, ettei tule sekaannusta.En ole kirjoiittanut muualle kuin tähän, minkä tässä näet, niin tuskin tästä Sinulle on tullut mitään vahinkoa. Ystävällisin terveisin, Abarth 2


      • Abarth 3

        Mä oon kans Abarth ja vaimoni imee mun munaa saunassa. Se on rakkautta ja sitten illalla yhdessä romanttisia ilta-ajeluja Fiatilla: MULLA ON KYRPÄ JA AUTO


      • abarth4
        Abarth 3 kirjoitti:

        Mä oon kans Abarth ja vaimoni imee mun munaa saunassa. Se on rakkautta ja sitten illalla yhdessä romanttisia ilta-ajeluja Fiatilla: MULLA ON KYRPÄ JA AUTO

        Makuasia sanoi koira kun persettä nuoli


    • miikka2

      Vittu mie en huolisi Fiat-paskaa vaikka ilmaiseksi saisin.Kuka oikeasti maailmassa vielä niin idiootti,että moisen uskaltaa ostaa?

    • Minä olen

      olen sellainen idiootti jolle Fiat kyllä kelpaa on sillä muutama tosi makea malli kuten, bravo, 500 ja 500L, käytettynä croma. On ne makeita.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      20
      1780
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1348
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1230
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1150
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1095
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      11
      1056
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1019
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1010
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1002
    Aihe