Kummipojalle kastelahja

kummitäti80

Hei!

Olisiko hyviä ideoita kastelahjaksi kummipojalle? Koruja en oikein pojalle haluaisi ostaa ja perinteiset kummilusikat tuntuvat aika vanhanaikaisilta...

Arvostaisin suuresti kaikkia ehdotuksia!!

=)

17

51397

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ne perinteisimmät

      lahjat olla lusikka ja kehys. Meillä on kaikilla lapsilla kummeilta saatu kehys, jotka ovat mielestäni kivat. Olen kummeille sanonut kun he aikoinaan pohtivat tuota samaa asiaa, että kehyksen haluaisin.

      Itse olen vienyt kummilapsille lahjan lisäksi kukkakimpun kastepöytään.
      Pojalle ostin Plaston kuorma-auton, jonka lavalle kukkakauppias kimpun sommitteli. Siitä tuli oikein hieno ja erikoinen!

    • poikavauvan äiti

      Itse pidin kovasti vauvakirjasta, jonka poikani sai kummeiltaan. Tarkennukseksi, että vauvakirja on siis eräänlainen valokuva-albumi, johon kirjataan muistiin kaikkea lapsen kasvuun ja kehitykseen liittyviä asioita. Se on mukava muisto lapselle itselleen, ja erityisen kiinnostava varmaan myös silloin, kun hän joskus itse saa oman lapsen.

    • tiitu

      Hei! Hyvä lahja on kultasepänliikkeestä saatavat moottoripyörä- tai kuplavolkkari säästöpankit. Meidän poika sai moottoripyörä säästöpankin joka on hopeinen ja on kiva koriste sitten aikuisenakin.

    • M-LS

      Ortodoksisessa kirkossa kummit antavat aina kaularistin kumminlahjanaan joko kultaisen tai hopeisen. Miksei yhtä hyvin myös luterilainen kummi voisi näin tehdä? Ristiriipusta käyttävät niin pojat kuin tytötkin, mutta on ehkä parasta pyytää vanhempia panemaan sen talteen ja antamaan sen käyttöön vasta myöhemmin, kun kummilapsi on jo iso.

    • on jees

      koska sillä on varmasti joskus käyttöä. Kun lapsi kiukuttelee eikä suostu syömään puuroa, niin ongelma voi ratketa kun sitä puuroa tarjoaa kummilusikasta...

    • vinkki346246

      laulava tekokakka

    • Malena

      katso www.lastenvaunukyltit.com käytännöllinen ja omaperäinen lahja jos jo tiedät kummipojan nimen:)

    • edelliseen

      Tulee myöhässä vastaus, mutta minä ostin kummipojalleni lasten kuvaraamatun ja lasten virsikirjan. Eeipähän tuota hengellistä kasvatusta tule varmaankaan annettua vasta kuin 15 vuoden kuluttua, kun osallistun pojun konfirmaatioon.

    • iituu

      nostelen tätä, koska itsekin olen samassa tilanteessa :) lisää vaan vinkkejä?

    • Newmark

      kaurapuuron maassa ehdottomasti lusikka on nro one.

      • lahjaaa...

        Juu, mutta kun niitä lusikoita tulee varmaan 10kpl muiltakin:)


      • miimu

    • erilainen kummilahja

      kummilahjaa miettivälle voisin kertoa poikani 17 vuotta sitten saamasta kastelahjasta. Hän sai aikoinaan kummeiltaan lahjaksi omenapuun taimen ja puu on kasvanut pihallamme nämä vuodet. Nyt elokuussa puu on täynnä omenoita, joiden kypsymistä odottelemme innolla. Keväisin puu ilahduttaa kukillaan ja puun kasvamista ja vuodenaikojen vaihtumista on ollut lapsenkin mukava seurata. Mielestäni onnistunut lahjaidea näin omakotiasujille. Mietin vaan, kuinka haikeaa on, jos joskus tästä muutamme...

    • jos..

      Mitäpä jos kysyiset lapsen vanhemmilta mielipidettä?
      Voi olla, että sinun mielestäsi lusikka on vanhanaikainen, mutta vanhempien mielestä se on just se juttu, jonka lapselleen muistoksi haluavat!?
      Minun mielestäni lusikka ja tinamuki olivat lähes itsestäänselvät lahjat.

      Lahjan saajallehan lahja ostetaan, ei ostajan mieltymysten mukaan...

    • kuvitus

      Hankittiin valokuva albumi jonka kanteen (tila kuvalle) laitettiin vauvan kuva joka oli otettu heti kohta syntymän jälkeen.

    • Minä vain

      Itse olen juuri hankkimassa kummilahjaa. Ostan jonkin kivan kehyksen/albumin ja siihen lisäksi lahjakorttina valokuvaus-session ammattilaiselle (perhepotretti ja muotokuva kummilapsesta).

      Äiti sai valita ottaako kuvauslahjan niin että kuvaaja tulee ristiäiset kuvaamaan vai sit noi muotokuvat :)

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      48
      4964
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3257
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      1395
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1235
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      71
      929
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      878
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      215
      731
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      728
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      697
    Aihe