sormetus

tiina--

en ole ikinä saanut kunnolla sormia sisääni ja se sattuu kamalasti että menee yhestä sormesta ½ senttiä...tarkottaako se et kenenkään kalu ei voi mahtuu sinne??! eikai? oon 14.asiallisia vastauksia kiitos :)

48

15027

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hmmm...

      Moi!!! Itselläni menee 3 sormea sisään, joskus vähän sattuu, muttei paljoa. Ja kokemuksesta voin sanoa, (riippuu kalun koosta), se tulee sattumaan sinulla, jos et totuta itseäsi siihen kipuun. Suosittelisin, että kivusta huolimatta, aina vähän enemmän ja enemmän työntäisit sormiasi. Pikkuhiljaa alkaa pillusikin "venyä" sillä lailla että kalukin mahtuu. Mutta muista ettet vain liikaa kerralla sormiasi työnnä ettei ala verta vuotaan tms. Kyllä se siitä! :)

      • tiina--

        mitä voisi käyttää liukastus aineena?


      • Hmmm...
        tiina-- kirjoitti:

        mitä voisi käyttää liukastus aineena?

        Välttämättä et edes tarvitse jos kiihotat itseäsi paljon ns. "g-pistettä" hieroen. Kyllä silloin "pillumehu" käy hyvästä liukastus aineesta. Ja kyllähän niitä voiteita myydäänkin, että sikäli.


      • tiina--
        Hmmm... kirjoitti:

        Välttämättä et edes tarvitse jos kiihotat itseäsi paljon ns. "g-pistettä" hieroen. Kyllä silloin "pillumehu" käy hyvästä liukastus aineesta. Ja kyllähän niitä voiteita myydäänkin, että sikäli.

        minkä ikänen sä muuten oot? ja onko sun mielestä 14 wee liian nuori seksiin? haluan sitä todella kyllä.


      • joulupukki
        Hmmm... kirjoitti:

        Välttämättä et edes tarvitse jos kiihotat itseäsi paljon ns. "g-pistettä" hieroen. Kyllä silloin "pillumehu" käy hyvästä liukastus aineesta. Ja kyllähän niitä voiteita myydäänkin, että sikäli.

        Taitaa nyt mennä G-piste ja klitoris sekaisin. G-pisteeseen ei edes pääse käsiksi, jos ei saa sormia sisälle. Se katsos sijaitsee emättimen "katossa" pari senttiä aukon sisäpuolella (yksilöllistä). Klitoris eli häpykieli taas löytyy siitä sisempien häpyhuulien yhtymäkohdasta pimpin yläosasta.


      • Hmmm...
        joulupukki kirjoitti:

        Taitaa nyt mennä G-piste ja klitoris sekaisin. G-pisteeseen ei edes pääse käsiksi, jos ei saa sormia sisälle. Se katsos sijaitsee emättimen "katossa" pari senttiä aukon sisäpuolella (yksilöllistä). Klitoris eli häpykieli taas löytyy siitä sisempien häpyhuulien yhtymäkohdasta pimpin yläosasta.

        Jeap! Kyllä tiedän sen. Sanoinko että siihen pääsisi kunnolla käsiksi? En. Sen päältä voi hieroa, tarkoitin tätä jos et edellisestä viestistäni tajunnut.


      • Hmmm...
        tiina-- kirjoitti:

        minkä ikänen sä muuten oot? ja onko sun mielestä 14 wee liian nuori seksiin? haluan sitä todella kyllä.

        Niin, olen pian 14 vuotta.


      • asddsa

        Joko se on noin löysä!


      • Hmmm...
        asddsa kirjoitti:

        Joko se on noin löysä!

        2 sormea yleisesti ottaen mahtuu kun kiihottuu. löysä? I don't think so :DDDDDd


      • Santa Clause
        Hmmm... kirjoitti:

        Jeap! Kyllä tiedän sen. Sanoinko että siihen pääsisi kunnolla käsiksi? En. Sen päältä voi hieroa, tarkoitin tätä jos et edellisestä viestistäni tajunnut.

        Mitenköhän sitä g-pistettä oikein hierotaan päältä, jos se kerran on siellä sisällä. Siksi toisekseen g-pistettä ei edes voi löytää ilman voimakasta kiihoitustilaa, joka yleensä syntyy klitorisstimulaation avulla. On siis vähintään outoa ajatella hankkivansa kiihoitustilan hieromalla sellaista kudosaluetta, jota ei edes löydä ilman kiihoittumista. Mutta muuten olit kyllä ihan oikeassa, g-piste pitää vain korvata klitoriksella.


      • Hmm..
        Santa Clause kirjoitti:

        Mitenköhän sitä g-pistettä oikein hierotaan päältä, jos se kerran on siellä sisällä. Siksi toisekseen g-pistettä ei edes voi löytää ilman voimakasta kiihoitustilaa, joka yleensä syntyy klitorisstimulaation avulla. On siis vähintään outoa ajatella hankkivansa kiihoitustilan hieromalla sellaista kudosaluetta, jota ei edes löydä ilman kiihoittumista. Mutta muuten olit kyllä ihan oikeassa, g-piste pitää vain korvata klitoriksella.

        No näymmä olen käsittänyt asian sitten väärin. Mutta kiitos uudesta infosta, klitorista kai tarkotin siinä tapauksessa sitten.


      • anteeksioontyhmä

        hei kun kukaa ei oo kertonnu mulle näist asoist nii kertoisitko et meneekö sormetuksest neitsyys ku eiks se oo se ku se joku kalvo puhkee/repee??


    • sansku

      Liukkaria enemmän ja niinkuin edellinen neuvoja sanoi, aina vain venyttele vähän kerrallaan.

      • tiina--

        se ei vain onnistu..nyyh *itkee* ja kohta ois eka kerta eessä


    • ...

      sä oot vasta 14? kuule toi sun alapään ahtaus ei ole mikään ongelma, vaan toi ainoastaan tarkottaa sitä että sun keho ei oo valmis yhdyntään. sä kasvat vielä, etkä kyllä oo vielä valmis seksiin.

    • tyttö

      Kyllä mä tyytyisin omaan käteen ainakin vuoden vielä. Kaksi sormea pitäisi mahtua, ettei sattuisi kamalasti, vaikka aika yleistähän on, että sittenkin sattuu ja tulee verta. Ei se varsinaisesti haittaa, mutta nautit paljon enemmän jos jaksat odottaa. Kasvat vielä ja kroppa ja ehkä ajatuksetkin muuttuu sen myötä. Suurin osa alle 15-vuotiaina seksin aloittavista tytöistä katuu sitä jälkeenpäin.

      • ehehehehe

        Paitsi minä :D


      • sexxxxx

        Olen iloinen että aloitin 14 vuotiaana seksielämän. En kadu :DDDDDD


      • tiina--
        sexxxxx kirjoitti:

        Olen iloinen että aloitin 14 vuotiaana seksielämän. En kadu :DDDDDD

        kiitos kaikille vastanneille,olipas tullut paljon vastausksia :DDD ja niille jotka sanoivat että odota viel' niin en aio odottaa


      • mursu
        tiina-- kirjoitti:

        kiitos kaikille vastanneille,olipas tullut paljon vastausksia :DDD ja niille jotka sanoivat että odota viel' niin en aio odottaa

        On se riittävä ehkäisykeino!


      • Hmmm..
        tiina-- kirjoitti:

        kiitos kaikille vastanneille,olipas tullut paljon vastausksia :DDD ja niille jotka sanoivat että odota viel' niin en aio odottaa

        Kyllä riittää ehkäisyksi. :)


      • ...
        tiina-- kirjoitti:

        kiitos kaikille vastanneille,olipas tullut paljon vastausksia :DDD ja niille jotka sanoivat että odota viel' niin en aio odottaa

        eli on mahdollisuus tulla raskaaksi tai saada sukupuolitauti.


      • tyttö.
        tiina-- kirjoitti:

        kiitos kaikille vastanneille,olipas tullut paljon vastausksia :DDD ja niille jotka sanoivat että odota viel' niin en aio odottaa

        Eiköhän se kondomi riitä. Kannattaa treenaa sen pukemista ennen tositilannetta. :) Enkä tarkota tuomita ketään kun en tunne, pitäkää kivaa.

        Säännöllisesti tarvittuna kondomit mielletään usein kalleiks ja hankaliks käyttää, jolloin kannattaa käydä kyselemässä esim e-pillereitä.


    • Utelias

      No kerro nyt sit kuitenkin onnistuko se ;)

      • tiina--

        olin todella kiihottunut ja kun työnsin yhden sormen niin se menikin aivan helposti,sitten työnsin 2 niin sattu vähän mutta meni!! että oon onnellinen!! :) eikä nyt enää eka kerta ees jännitä :) kohta pelkään jo että onko minulla löysä?! eikai?


      • kkkkll
        tiina-- kirjoitti:

        olin todella kiihottunut ja kun työnsin yhden sormen niin se menikin aivan helposti,sitten työnsin 2 niin sattu vähän mutta meni!! että oon onnellinen!! :) eikä nyt enää eka kerta ees jännitä :) kohta pelkään jo että onko minulla löysä?! eikai?

        kullä se varmaan löysä on.jätkäs haluaa varmaan jonkun kiree pillusemman likan.älä työntele niitä sormia sinne pilluun.


    • ....

      Itse itseäni sormettanut muutakun hieromalla klitorista ennen kuin neitsyyden menetin. Tietenkin se alussa voi kirpasta, mutta eloon jää ja nauttia voi vaikei ehkä ekalla kerralla. Elä huolehdi noista sormijutuista. Kyllä mahtuu.

    • Turhaa pökkimistä

      No se tiukkuus on siinä just sitä varten, ettei kaikki tuu heti sisään. Muutoin olis kaikki 14 kesäset aborttijonossa jossain sairaalassa. Kun aikaa kuluu tarpeeksi (lue: olet riittävän vanha), niin ongelmaa ei ole.

    • Hawkman91

      olen tässä poikana...mutta vastaan näin et sinun pitää jotenkin rentoutua nii sitten sormet löytää perille... ;) antoisia hetkiä...

    • SalaPimppi

      Juu mult menee jo yks kokonainen sormi. Mut toista en saa menee vaikka kuinka työnnän. Oon alle 14 mut oikeeta ikää ei kukaan saa tietää :>

      • hennuliini

        mullapa menee 3 sormea, vaikka olen myös vasta 12 :D mietippä miltä se tuntuu.


    • fghyudgvzdf

      salapimppi oot varmaa 12 v ja tää on vuadelta 2005

    • sormitus kuningatar

      mä en uskalla antaa pojan sormittaa mua... oikeest.... sattuuks se iha hirveesti? oon koht 16v ja neitsytki viel.. pittääk alottaa sillee et tungee itte ensi omia sormiaan sinne?:)

    • halim rama

      olen kokenut naisten sormittaja!

    • asennot?

      riippuuhan se siit asennostaki, et mite se sormi menee? mul tekee kans tietyis asennois iha heti kauheen kipeet, mut oikees asennos.. (;

    • morroooo

      Ite oon ny 15. 14-vuotiaana kans aloin sormittaa ja aluks sattu iha vitusti , yks sormi ei menny ku puolee välii. Mut sit vähitelle ku työns nii kyl meni ja ny menee kaks sormee justii ja justii. Jos on tarpeeks märkänä nii menee iha helposti. Ite en käytä mitää liukkarii , ku tuun aina nii märäks et se riittää :p

    • neuvoa antava

      Sometuksesta haaveileva.
      Ensiksi on hyvä että on paikka missä voit olla yksin,
      kun voit olla varma että kukaan ei yllätä sillon on myös hepompi rentoutua.
      ä

      On tärkeää että olo on rento ja turvallinen, myös riittävä kosteus on tärkeää. kun kosteutta on riittävästi sormet liikkuu helposti eikä limakavoihin tule hankautumia, jos luontainen kosteus ei riitä voii käyttää lisänä perus ruokaöljyä. turvallinen olo ja rentoutuminen rentouttaa myös lantiopohjan lihaksia.

      aluksi on hyvä kokeilla vain yhtä sormea työntää hitaasti vähitellen ja sitä voii kokeilla liikutella edestakastin jne, voit myös lisätä sormien määrää mielesi mukaan. itsetyydytyksessä kun muistaa kun sinusta tuntuu hyvälle se on myös hyvä limakavoille.

      • sormetuksesta haaveileva

        Neuvoa antava:
        Kiitti ohjeista. Sitte haluisin kysyy viel parii juttuu: Miksen tuu yhtää märäks vaikka hieron klitorista?? Ongelma? Ja sit, oon neitsyt horoskoopilta, liittyykö se mitenkää neitsyyteen, ja mitä se neitsyys itse asiassa tarkottaa?? ^.^ >.


      • fiksu3
        sormetuksesta haaveileva kirjoitti:

        Neuvoa antava:
        Kiitti ohjeista. Sitte haluisin kysyy viel parii juttuu: Miksen tuu yhtää märäks vaikka hieron klitorista?? Ongelma? Ja sit, oon neitsyt horoskoopilta, liittyykö se mitenkää neitsyyteen, ja mitä se neitsyys itse asiassa tarkottaa?? ^.^ >.

        Jos köytät E-pillereitä ne voii olla syynä ettet kostu. Tai jännität liikaa, yritä rentoutua.
        käytä liukuvoidetta hieromiseen, sillon huomaat ettei ole mitään jännitettävää ja alat kostumaan.


      • Jannamegumi
        fiksu3 kirjoitti:

        Jos köytät E-pillereitä ne voii olla syynä ettet kostu. Tai jännität liikaa, yritä rentoutua.
        käytä liukuvoidetta hieromiseen, sillon huomaat ettei ole mitään jännitettävää ja alat kostumaan.

        En käytä minkäänlaisia E-pillereitä tai muutakaan... taitaa se jännitys olla....;)


    • joko mahtuu?

      tiina--5.12.2005

    • melaa mekkoon...

      Heh.....Se pn venyvä käsite.tuo pillu !! Kertovat,että se joutuu venymään yli parikytsenttii synnyttäessä....... Mut onhan se hienoo,että on kireetä lihaa tarjolla

    • sormetus

      Alotin sormituksen kun olin 12. Aluks sormi ei mennyt ollenkaan sisään. Löysin onneksi liukkaria ja käytin sitä. Helpotti suuresti, meni sormet kevyesti sisään. Laitat vaan jalat leveälle rauhallisessa paikassa (et todellakaan halua että joku tulee sisään kun jalat leveällä sormetat, kokemusta on). Kerran luulin että olin yksin kotona kun yhtäkkiä isoveli tulee huoneeseen kesken sormetuksen, saatana että hävetti.

    • jannamegumi

      Kiitti tosi paljon! Pitääpä mennä... tuli hommia....;);)

    • minää

      Blaah blaah et oo valmis seksiin blaah..... No tietenkin sä saat harrastaa seksiä eikä kukaan sua kiellä mut muista käyttää esim. e pillereitä tai kondomeita. Hyvähän se on ku oppii harrastamaan jo tossa iässä :). En edes itse ymmärrä et mitä se "et ole valmis" tarkottaa. Ei siinä mitään pahaa tapahu jos harrastaa. Se on just hyvä juttu!

    • loll

      turhaan te enää apua annatte. tää muija on jo yli kahdenkymmenen

    • munaa pilluun

      ei muutaku muna heti sisään siinä mitää sormilla tarvii totutella. jos ei muna tahdo mennä niin runnoo väkisin kyllä se siitä sit. Aluksi voi sattua, mutta niin pitääkin

    • Anonyymi

      Onko 10v liijan nuori sormettamiseen

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      53
      2931
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      542
      2780
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      32
      1917
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      48
      1905
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      119
      1768
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      304
      1717
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1412
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      90
      1186
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1168
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1132
    Aihe