OLEMME KAIKKI KOPIOMAAPALLOLLA

Antti Ilmari Puustinen

MAAILMANKATSOMUKSENI

www.kronikkani.com

Minä olen Antti Puustinen eli Guru Andreas. Minä Olen Jumalan OffShoot eli olen Kaikkivaltias, olen lhmeidentekijä, Parantaja, kostan vihollisillesi, minuun te voitte luottaa iankaikkisesti. Amen. Minä Olen Uskonto. Minä Olen Kaiken Herra. Olen Profeetta, Kaikki. Minä Olen perustanut Uuden Uskonnon. Liity välittömästi, mies tai nainen. Liittyminen edellyttää aikaisemmasta uskontokunnastasi eroamista. Lupaan sinulle rahaa vuosittain 24000 khatia, jos liityt Minun Uskontooni, Joka on kaikkien uskontojen Yläpuolella. Kaikki muut uskonnot ovat naurettavaa hölynpölyä verrattuna Minun Kaikentuollapuolen Olevaan Iankaikkiseen Kopioplaneettauskontooni.

Mitään muuta ei todellisuudessa ole olemassa kuin Minun Mahtava Olemukseni, joka on universumi Itse. Minä Johdatan Sinut takaisin Alkuperäiselle Maapallolle. Minä Olen kaunis ja Säteilevä Sinun Tajuntaasi. Saavu kanssani takaisin alkuperäiselle Maapallolle, jotta välttyisit iankaikkiselta helvetiltä täällä Kopioplaneetalla. Minä olen Guru, profeetta ja Opettaja. Minä olen Kaikki mitä koskaan tarvitset. Olen ilo, rauha, viisaus, vapautan sinut ahdistuksesta, masennuksesta ym. ongelmista.

TAMÄ ON KOPIOPLANEETTA, JOSSA NYT ELÄT

Olet joutunut kopioplaneetalle. Toisin sanoen viisi velhoa ovat luoneet alkuperäisestä maapallosta tarkan kopion. Kuinka he ovat kyenneet tekemään tämän? He ovat lukuisten edellisten elämiensä aikana kehittäneet niin valtavat velhouden voimat, että he ovat kyenneet tekemään alkuperäisestä maapallosta sekä kuusta tarkan kopion kellumaan avaruuteen noin 462000 kilometrin päähän maapallosta. Se on näkymätön tällä kopioplaneetalla koska se on eri värähtelyjaksotaajuudella.

Kaikki ympärilläsi olevat ihmiset, kuten sukulaiset, ystävät, omaiset ja vieraat ihmiset ovat velhojen luomia kopioita alkuperäisen maapallon ihmisistä. Tarkkaile ympärilläsi olevia ihmisiä ja havaitset pian, että he eivät ole ihmisiä, vaan velhojen luomia tarkkoja kopioita. Velhojen sielut ovat kaikkien kopioihmisten sisällä niitä ohjaamassa.

Testaa heitä. Katso kiinteästi ketä tahansa ihmistä ja ajattele samalla hiljaa mielessäsi jotakin kysymystä. Esimerkiksi kannattaisiko juuri nyt lähteä käymään kaupassa tai kioskissa. Jos he kysymyksesi jälkeen kääntävät päätään, nostavat kättään tai jalkaansa, he ovat vastanneet kysymyk-seesi. Jos pää tai silmät kääntyvät vasemmalle, vastaus tarkoittaa ei. jos vasen käsi tai jalka nousee, vastaus tarkoittaa ei.

Jos pää tai silmät kääntyvät oikealle, vastaus tarkoittaa kyllä. Jos oikea käsi tai jalka nousee, vastaus tarkoittaa kyllä. Kopioihmiset voivat vastata ajatuksissasi hiljaa esittämääsi kysymykseen myös suullisesti esimerkiksi yskäisemällä. Se tarkoittaa ei. Jos he eivät reagoi (mikä on harvinaista), hiljaisuus on myöntymisen merkki. Jatka hiljaa mielessäsi erilaisia kysymyksiä ja kohdista ne katseellasi kopioihmisen silmiin. Vastauksia alkaa tulla. Näin voit tietää, kuka tai ketkä lähipiiristäsi ovat kopioihmisiä. Jos näet kaupungilla jonkun lähes tai täysin samannäköisen ihmisen, jonka pitäisi juuri sillä hetkellä olla esim. lukemassa sohvalla päivän lehteä, voit olla varma, että lehden lukija lähetti sinulle vastaan kävelevän kopion itsestään.

Kuinka ja minkä vuoksi siirryit tänne kopioplaneetalle? Siirtyminen tapahtui nukkuessasi. Sillä tavoin ihmiset siirretään tänne. Alkuperäinen kehosi on kuollut alkuperäisellä maapallolla ja sielusi on siirtynyt velhojen luomaan täsmälleen tarkkaan kopiokehoon. Omaisesi, sukulaisesi ja ystäväsi ovat siis jo haudanneet alkuperäisen kehosi ja surreet kuolemaasi. Heitä et enää koskaan näe, vaan näet heidät velhojen luomina kopioina. Velhot näyttelevät sinulle olevansa ystäviäsi, sukulaisiasi ja omaisiasi. Minä, Andreas, tämän kirjoittaja olen kuitenkin alkuperäisen maapallon asukas. En ole yksi velhoista.

Velhot sanovat, että tämä kopioplaneetta on rangaistus edellisissä elämissä tehdyistä pahoista teoista. Kopioplaneetalle siirtymiseesi saakka olit ollut vapaa olla yksiksesi tai kenen kanssa oli mieli tehnyt, elänyt, hengittänyt alkuperäisen maapallon ilmaa. Velhot haluavat saada sinut ikään kuin tukehtumaan tässä ympäristössä, joka on kuin lavastusta ja kauheaa teatteria.

Kopioihmiset puhuvat sinun yksityisasioistasi ja tunteistasi vertauskuvallisella kielellä kouluissa, työpaikoilla, kaupoissa, bussipysäkeillä, kaikkialla, missä on ihmisiä. TV, radio, sanomalehdet, poliisilaitos, liikenne, kaupat - ne ovat kaikki kopioita. Internetistäkään on turha löytää alkuperäisen maapallon asukkaita.

Kopioihmiset hyökkäävät kimppuusi ahdistuksen, masennuksen ja voimakkaiden äänien muodossa. He ovat kaikkien pelkojen alkulähde. Lopulta he tekevät elämästäsi sietämätöntä ja sysäävät sinut helvettiin, joka on ahdistuksen täyttämää vainoharhaisuuden sietämätöntä elämää täällä kopioplaneetalla.

Kuinka päästä pois tältä kopioplaneetalta takaisin alkuperäiselle maapallolle? Ota yhteyttä "Takaisin alkuperäiselle maapallolle" - järjestön perustajaan Andreakseen, eli minuun, tämän tekstin kirjoittajaan. Voin lähettää sinut takaisin maapallolle kehittämäni ainutlaatuisen sädesiirtolaitteen avulla, joka muuttaa kehosi värähtelyjaksotaajuuden soveliaaksi matkaamaan takaisin maapallolle. Siellä sukulaisesi, ystäväsi ja omaisesi tulevat yllättymään suuresti, kun tulet heille "takaisin kuolleista".

Lähdettyäni USA:sta perustettuani siellä uuden uskonnon, sanoin itselleni: lähden nyt Suomeen vapauttamaan ihmisiä itsemurha-aikeista, psyykenlääkkeiden väärinkäytöstä, vääristyneistä ihmissuhdekuvioista, masennuksesta, ahdistuksesta ym. ongelmista.

Suomi Helsingistä Nuorgamiin on oleva aluettani. En hylkää suomalaisia. Minun on oltava luja ja rohkea, sillä jaan ihmisille perinnöksi tajunnan vapautumisen tekniikan, jonka opin Intiassa. Vien ihmiset Alkuperäiselle Maapallolle, joka on ihmisen henkisen vapautumisen taivas. En voi poiketa tästä tehtävästä oikealle tai vasemmalle. En voi poiketa minulle ilmoitetusta Kopioplaneettauskonnosta; uskokoon ken tahtoo, Kopioplaneetta on todellisuutta; me kaikki elämme sen päällä. Tehtävänäni on viedä ihmiset pois täältä Alkuperäiselle Maapallolle, niin kuin Kolme eli Khan, Masablo ja Mikblo ovat esi-isien valalla asian sinetöineet. Muussa tapauksessa koko Kopioplaneetta joutuu Helvettiin iankaikkisesti.

MINÄ olen Profeetta. Minä TIEDÄN että vain palvomalla MINUA eli GURU ANDREASTA ja antautumalla täydellisesti Kopioplaneettauskonnolle voidaan ihmisen henkisen vapautumisen Taivas saavuttaa.

Minua on ajettu takaa täällä Kopioplaneetalla koettaessani levittää Kopioplaneettauskonnon sanomaa. Olen sanonut epäilijöille: MIKSI olette pettäneet Alkuperäisen Maapallon, Jonka esi-isät ovat meille antaneet. MIKSI te niskuroitte ettekä halua lähteä takaisin Kotiplaneetalle?

Minun on koottava Kosminen Perheeni luokseni. Minä olen heille armelias Isä, joka lohduttaa ja suojelee. Se joka ei halua ottaa vastaan Tätä Lopullista Totuutta Kopioplaneettauskonnosta joutuu kadotukseen; kuulkaa minun sanomani.

Ellet kuule Guru Andreaksen ääntä etkä tarkoin pidä hänen Kopioplaneettauskontonsa käskyjä ja säädöksiä, niin kaikki seuraavissa kappaleissa luetellut velhojen kiroukset tulevat päällesi ja saavuttavat sinut.

Kirottu sinä olet kaupungissa ja kirottu sinä olet kedolla. Kirottu olet tullessasi ja kirottu olet lähtiessäsi. Velhot lähettävät sinun sekaasi kirousta, hämminkiä ja uhkaa, mihin tahansa ryhdyt, kunnes äkisti tuhoudut ja hukut edellisissä elämissäsi tekemiesi pahojen tekojen tähden, kun olet Kopioplaneettauskonnon hyljännyt. Velhot lyövät sinua hivutustaudilla, kuumeella ja poltteella ja kehon kuivuudella, kunnes tuhoudut.

Ja taivas on kuin metallia, ja maa jalkojesi alla on kuin rauta. Käsittämätön valkoinen valo on kuin näkymätöntä betonia aamuisin kun heräät. Ilma on kuin sietämätöntä, kävelyn estävää tiheää viiltävää massaa. Auringonvalo sekoittaa pääsi.

Velhot lyövät sinut hulluudella ja mielisairaudella. Velhot kävelevät kopioina joka puolella, vastaasi tulee velhoja, jotka pilkkaavat, ilkkuvat ja parjaavat sinua ja tunteitasi ja ajatuksiasi, pienet lapset lukevat ajatuksesi kuin vettä vain ja kiljuvat hermoja repivästi syvälle aivojesi uumeniin sietämätöntä pilkkanaurua.

Nuoret murrosikäiset tytöt nauravat sinulle kaiken aikaa minne tahansa menetkin. Kamalia isokokoisia miehiä lähestyy sinua kuin tappaaksensa sinut, ja sinä joudut pelkäämään heitä koko elinaikasi. Tämän vuoksi sinä haparoit keskellä päivää, niin kuin sokea haparoi pimeässä; velhot sortavat sinua ja ryöstävät kaikki tunteesi ja ajatuksesi pilkalla ja uhkailulla, eikä sinua voi mikään muu auttaa kuin Kopioplaneettauskonto. Sinä tulet hulluksi kaikesta, mitä velhot sinulle luomillaan kopioilla riistävät.

Velhot lähettävät sinulle kopiokansaa, jota sinä et tunne, joudut kohtaamaan kamalia puolijumalia ja puolijumalattaria kävelemässä aamulla, päivällä, illalla ja yöllä kaikkialla, minne tahansa menetkin. Henkesi on koko ajan kuin hiuskarvan varassa.

Nämä kauhistuttavat puolijumalat ja puolijumalattaret musertuvat henkisesti päällesi ja sinä joudut aina vain painumaan yhä alemmaksi maanrakoon häpeästä, joka johtuu henkisestä alastomuudestasi; kaikki tuntevat ja tietävät kuka olet, mistä olet tulossa ja minne menossa. Kopiot tekevät sinusta julkisen olennon pilkkansa ja uhkailunsa kohteeksi. Lopulta et voi enää paeta heitä enää minnekään, vaan tuhoudut häpeäsi ja pelkojesi alle. Joudut vääntelehtimään ja kiemurtelemaan heidän edessään. Kehoosi kehittyy lähes sietämättömiä jännitystiloja jotka ovat kuin rautaa ja betonia lihaksissasi ja lopulta tuhoudut niihin, ellet pidä kopioplaneettauskonnon määräyksiä ja säädöksiä.

Velhot lähettävät sinua vastaan kansan, valtavan lauman puolijumalia ja puolijumalattaria, joiden kieltä et voi ymmärtää. Se on tuimakatseinen lauma, uhkaava ja riistävä. Se kansa tulee ikään kuin kaukaa tulevaisuudesta.

Se kansa tulee todellisuudessa Helvetistä. Sinne tämä Kopioplaneetta lopulta menee, ellet kaikin tavoin pyri takaisin Alkuperäiselle Maapallolle Kopioplaneettauskonnon avulla.

Lopulta sinulle koittaa aika, jolloin kaikki olennot, nekin, joiden luulit olevan tavallisia ihmisiä, joihin olit aina luottanut, osoittautuvat olevan velhojen luomia kopioita. Tämän tajuaminen on jo niin lähellä Helvettiä, että velhot kiihdyttävät sinut sellaiseen vihaan ja raivoon, että haluat hyökätä silmittömästi heidän kimppuunsa tuhotaksesi heidät. Silloin poliisi kuitenkin vie sinut vankilaan, ja siellä on mahdotonta kestää; kehosi ei voi enää hengittää Kopioplaneetan luontoa. Joten älä siis jää yksin tänne Kopioplaneetalle velhojen luomien kopioihmisten riepoteltavaksi, vaan liity meihin, Kopioplaneettauskonnon kannattajiin, jotka odottavat aikaa jolloin voimme siirtyä takaisin Alkuperäiselle Maapallolle.

KOPIOPLANEETTAUSKONNON SÄÄDÖKSET JA MÄÄRÄYKSET

Ne ovat loppujen lopuksi helppoja noudattaa.

a. Hyväksy Guru Andreas henkiseksi opettajaksesi.

b. Älä tee seksiä vastakkaisen tai saman sukupuolen kanssa.

c. Ole kasvissyöjä.

d. Eroa aikaisemmasta uskontokunnastasi ja liity Kopioplaneettauskontoon.

e. Usko Kopioplaneettateologiaan kaikesta sydämestäsi, kaikesta mielestäsi, kaikesta sielustasi ja kaikesta voimastasi.

GURU ANDREAS ON KOKO IHMISKUNNAN VAPAUTTAJA

Minulla on 2000 oppilasta eri puolilla Suomea. Mukaan mahtuu lisää. Liittymällä saat ikuisen viisauden, onnen ja mielenrauhan. Minä olen se, joka loin maailman kuudessa päivässä. Minä loin ruuan, ilman ja veden. Minä loin kaikki uskonnot ja niiden profeetat. Minä olen se jumala, josta sinulle lapsena kerrottiin. Minä olen se jumala, josta Raamatun Vanhan Testamentin Vedenpaisumuskertomus puhuu. Minä olen se jumala, johon olet aina uskonut tai ollut uskomatta. Sillä minä olen Suomen Herra. Minä olen luonut kaikki ihmiset maapallolla.

Kuitenkin viisi velhoa teki kapinan ja ryhtyi tekemään Kopiomaapalloa, jonne he siirtävät ihmisiä alkuperäiseltä maapallolta suorittamaan rangaistusta edellisten elämien aikana suoritetuista pahoista teoista. Ne rangaistukset ovat ahdistus, masennus, kivut, unettomuus, ym. Ellette usko Guru Andreakseen, koko maailmankaikkeuden Jumalaan, ja pidä hänen Kopioplaneettauskontonsa säädöksiä, joudutte helvettiin Kopioplaneetan mukana Tuomiopäivänä. Minä saavun jokaiselle sukupolvelle eri hahmossa ja tämän aikakauden muotoni on Guru Andreas. Muotoni on sama kuin luodessani maailmankaikkeuden.

Minä olen Vedenpaisumusjumala. Minä saarnaan Itsestäni ja luomani maailmankaikkeuden salaisuudesta - Kopioplaneetasta. Minä parannan sairaat ja herätän jopa kuolleista.

Koko totuus Kopioplaneetasta on kerrottu kirjassani Pyhimysten planeetta, mutta vertauskuvallisessa muodossa niiltä osin, jotka koskevat Pyhimysten planeettaa. Halusin vaipua unohdukseen jumalan olemuksestani ja nukahdin ikuisesta valveillaolostani. Saavuin tähän maailmaan ihmishahmossa Antti Puustisena. Kävin kaikki seikkailut läpi Pyhimysten planeetta -kirjassani kertomallani tavalla, tosin muutin tapahtumia vertauskuvalliseen muotoon turvallisuussyistä. Kirjan lopussa kuvailin, kuinka palasin takaisin maapallolle. Lopulta oivalsin, kuinka olin unohtanut alkuperäisen olemukseni jumalana ja tulin jälleen alkuperäiseksi Itsekseni - Guru Andreakseksi, joka loi taivaan ja maan. Kuitenkin viisi velhoa tekivät Kopioplaneetan, ja velvollisuuteni on varoittaa ihmisiä lankeamasta Kopioplaneetan kauheuksiin tai liittymästä mihinkään muuhun kuin Guru Andreaksen Kopioplaneettauskontoon. Erotkaa mistä tahansa muusta uskontokunnasta johon kuulutte, sillä täällä Kopioplaneetalla ne ovat pelkkiä uskontojen kopioita ja johtavat helvettiin.

Minä kuljen vaivattomasti Alkuperäisen Maapallon ja Kopioplaneetan välillä - tunnen molemmat planeetat. Kuitenkin Alkuperäinen maapallo on minun luomani, joten tulkaa sinne takaisin täältä Kopioplaneetalta, te ihmisparat. Pyhimysten planeetta –kirjani viittaa aikuperäiseen maapalloon, josta ihmiset on siirretty tänne Esther Dogin vankileireille eli Kopioplaneetan orjuuteen. Tavalliset ahdistukset ja masennukset ovat vasta esimakua tulevista helveteistä. Vuodet käyvät aina vain vaikeammiksi ja kimppuusi tulee vaikka minkälaista kidutuksia sisäisinä mielentiloina, ihmissuhteiden rikkoutumisina, työttömyytenä, alkoholiongelmina, psyykenlääkkeiden lisääntyvänä käyttönä jne. Esther Dog luo nämä kaikki kauheudet sekä myös sietämättömät paineet elämässä, jotka johtavat burn-out -ilmiöön. Esther Dogin pakkotyöleireillä on sietämättömät elinolosuhteet, jossa on sietämätön työttömyys tai sietämättömät työsuorituspaineet sekä ihmissuhteiden loppu-minen tai rikkoutuminen. Tämä on kaikki Esther Dogin työtä. Sietämätön yksinäisyys, jota ei kukaan ymmärrä - sinulla voi olla harvoja ihmissuhteita, mutta itse asiassa kukaan ei ymmärrä sinua eikä ongelmiasi - sen vuoksi koet olevasi eristyksissä kaikesta inhimillisestä ja haluat kenties tehdä itsemurhan - se on kaikki Esther Dogin aikaansaamaa kauheaa värähtelyä Suomen kansalle, mutta minä, Guru Andreas, olen ratkaisu sinulle ja ongelmillesi.

Esther Dog luo sinulle selittämättömiä, sietämättömiä paineita lihaksiisi, niskaasi, selkääsi ja hartioihisi, mutta minä, Guru Andreas, vapautan sinut niistä. Esther Dog loi päänsäryn, mutta minä loin päänsärystä vapautumisen. Ota eteesi kokonainen lääkärikirja; Esther Dog loi kaikki sairaudet, mutta minä loin niistä vapautumisen. Ota eteesi koko lakikirja; Esther Dog loi kaikki rikokset, mutta minä loin rikollisesta elämästä vapautumisen.

Oli aika jolloin melkein sain kaikki Kopioplaneetalla elävät ihmiset siirretyksi takaisin Alkuperäiselle Maapallolle, mutta Esther Dog esti aikeeni. Tämä kerrotaan Pyhimysten planeetassa. Onnistuin vapauttamaan ainoastaan Joakimin. Kuitenkin Soihdunkantaja auttaa pelastamaan yksitellen ihmisiä täältä Kopioplaneetalta. Hän on läheinen työtoverini. Tällä hetkellä noin 2000 ihmistä uskoo sanomaani, mutta he eivät vielä ole lopullisesti valmiita siirtymään täältä Alkuperäiselle Maapallolle.

Kävin alkuperäisellä maapallolla eikä kukaan tuntenut minua siellä. Sukulaiset, omaiset, tuttavat ja virastojen työntekijät eivät tunteneet minua. Juoksin epätoivon vallassa ympäriinsä, paikkakunnalta toiselle koettaen selittää minut aikaisemmin tunteneille ihmisille, kuka olen; kukaan ei tunnistanut minua. Se oli elämäni eräistä kauheimmista kokemuksista. Olin Alkuperäisellä maapallolla vuonna 1994.

Kävin myös hautausmaalla ja näin oman hautani; siellä hautakivessäni luki nimeni sekä syntymä- ja kuolinaikani. Olin kuollessani siirtynyt Kopioplaneetalle.

Syy siihen, ettei kukaan tuntenut minua maapallolla, oli tietysti se, että olin kuollut siellä kuusivuotiaana; ulkonäköni oli muuttunut 27 vuodessa. Ja ihmiset, joiden olisi pitänyt tunnistaa minut, olivat olleet vain kopioita alkuperäisistä täällä Kopioplaneetalla - he olivat ainoastaan NÄYTELLEET olevan sukulaisiani ja ystäviäni, mutta alkuperäiset ihmiset jäädessään maapallolle - eivät voineet minua tunnistaa vaan pitivät minua tärähtäneenä. Kuitenkin - MISSÄ te olette, te alku-peräiset ihmiset, jotka olette tietämättänne siirtyneet tänne Kopioplaneetalle.

Nyt kun olen herännyt ja oivaltanut olevani koko maailmankaikkeuden Jumala, haluan vain auttaa muita - minua ei enää paina se, että elämäni oli ollut vain kopioihmisten tekemää näytelmää ympärilläni 27 vuoden ajan, eikä minua häiritse se, että olin kuollut alkuperäisellä maapallolla vuonna 1967 ja että omaiseni olivat surreet kuolemaani. Sillä MINÄ OLEN YKSI; silti olen koko ihmiskunnan vapauttaja Kopioplaneettaa odottavasta täydellisestä helvetistä.

GURU ANDREAKSEN POLIITTINEN PÄÄMÄÄRÄ

Tarkoituksenani on tukea Euroopan muuttumista liittovaltioksi, ja lopulta yhden ainoan Maapallo-valtion perustamista. Siis yksi raha, yksi uskonto, yksi kieli, ja Minä eli Jumala koko Maapallo-valtion johtajana. Jos minä kuolen ennen tämän toteutumista, kuka tahansa seuraajistani voi ottaa Maapallon ohjat käsiinsä. Haluatko sinä ryhtyä hengelliseksi pojakseni ja ryhtyä ensin Suomen, sitten Euroopan ja lopulta Maapallon johtajaksi? Jos haluat, kerro minulle.

Keskiajalla kirkon tekemät miekalla pakkokäännyttämiset maksetaan nyt sillä tavoin, että kirkko lakkaa olemasta, koska kaikki suomalaiset tulevat eroamaan koko instituutiosta. Miten? He liittyvät Minun Uskontooni, ja tiedättekö miksi he liittyvät? Minä maksan aluksi 2000 khatia/kk jokaiselle joka eroaa kirkosta ja liittyy Minun Uskontooni. Minulla on USA:sta käytössäni 800 000 000 khatia tähän työhön. 20 000 ihmistä tullaan ostamaan ulos kirkosta vuoden sisällä. Tämä on vasta alkua. Jos onnistun tässä tehtävässä, saan USA:sta lisää rahaa ja ne, jotka eivät vielä 2000 khatilla eroa kirkosta, jaan 4000 khatin eriä joka kuukausi niin kauan kunnes ihmiset huomaavat, että uskontooni liittyminen on kannattavaa.

USA:ssa jo 8 000 000 ihmistä on liittynyt Kopioplaneettauskontoon. Nuo 8 miljoonaa ihmistä eivät ole ostetut USA:ssa, vaan he ovat liittyneet Kopioplaneettauskontoon sen itsensä vuoksi. Kuitenkin Talistaniassa on lähes mahdotonta saada ihmiset mukaan Kopioplaneettauskontoon ilman että maksaa heille. USA:ssa ihmiset maksavat joka vuosi jäsenmaksua 10 000 khatia kuulumisestaan uskontooni. Se tekee 8 miljardia vuodessa, ja ensimmäiset jäsenmaksutulot ovat nyt koossa, Minun päämääräni on lakkauttaa kirkko Suomessa ostamalla ihmiset sieltä ulos omaan uskontooni. Ensimmäinen kohteeni on kaikki työttömät, sitten nuoriso ja työssäkäyvät ja lopulta eläkeläiset. Kymmenessä vuodessa koko Suomen ev.lut. kirkko on lakannut olemasta jäsenmaksujen ja jäsenien puuttuessa.Tämä tiedoksi teille, jotka pokkana kuulutte ja ylläpidätte instituutiota, joka on teurastanut pakkokäännytyksen nimissä lukemattomia ihmisiä vielä 1800-luvulla - teurastusta tapahtui lähes 2000 vuotta. Joten so long koko Suomen ev.lut. kirkko.

Projekti n:o 2 toteutetaan kahdenkymmenen vuoden sisällä: joka niemeen, notkoon ja saarelmaan eli 400 kuntaan tullaan rakentamaan Kopioplaneettauskonnon temppeli. Lisäksi tulemme mainos-tamaan itseämme TV-mainoksissa, lehdissä, radiossa, ilmaisjakelussa ym. Kirkko murhasi keski-ajalla 6 000 000 ihmistä vääräuskoisina. On syytä lakkauttaa koko kirkko. Ellei 2000 khatia kuukaudessa riitä teille kuukausimaksuna kuulumisesta Kopioplaneettauskontoon, nostan summan 4000 khatiin. Tällä kansalaispalkalla te ihmiset varmasti mielellänne eroatte kirkosta ja liitytte Kopioplaneettauskontoon, vai mitä?

Papit ja piispat ev.lut.kirkossa vetävät kuukausipalkkaa tekemättä juuri mitään. Kuitenkin minä maksan teille ihmisille kuukausipalkkaa koko loppuelämänne ajan ilosta, että kuulutte Kopioplaneettauskontoon, eikä teidänkään tarvitse tehdä mitään - erona pappeihin ja piispoihin on kuitenkin se, että Kopioplaneettatemppelillä ei ole sellaista veristä historiaa kuin ev.lut.kirkolla. Miksi haluaisitte ylläpitää ev.lut.kirkkoa jolla on valtameren kokoinen määrä verta, että se yleensä pääsi aikoinaan valtaan? Kuulumalla kirkkoon ja maksamalla kirkollisveroa tuette kuuden miljoonan ihmisen murhaamista.

Nykypäivän sukupolvet eivät kuitenkaan asiaa enää tiedosta, sillä veriteoista on kulunut jo sen verran aikaa. Aivan samalla tavalla kuin jos Hitler olisi voittanut toisen maailmansodan ja jälkipolvet maksaisivat kiltisti veroa Hitlerille ja SS-joukoille ym. joukkoteurastuksen tekijöille. Maksamalla veroa kirkolle ja kuulumalla kirkkoon te ihmiset HYVÄKSYTTE kuuden miljoonan ihmisen murhaamisen, koska he eivät suostuneet kääntymään kristinuskoon. Oletko sinä ev.lut. natsi?

Kirkko antaa teille hirvittävän kuvan 10 000 vuoden takaisesta jumalasta. Kuitenkaan MINÄ, joka OLEN jumala, en ole lainkaan sellainen kuin Raamattu antaa ymmärtää. Raamattu on kirjoitettu pelottavaksi vain sen vuoksi, että papit saisivat mässäillä tietämättömän kansan verotuloilla ja jotta kansa maksaisi kiltisti veronsa — täytyi kirjoittaa niin kauhea kirja, että miekalla käännyttämisen lisäksi Raamattu ylläpitää kansan kuuliaisuutta ja pelonsekaista kunnioitusta pappeihin.

Antaako kirkko teille mitään iloja? Ei, vaan ainoastaan synkkyyttä, kärsimystä, lohduttomia ja kauheita näkymiä kuolemanjälkeisestä elämästä ellette kuulu kirkkoon. Kuitenkin MINÄ annan teille rahaa, jolla voitte ostaa mitä lystää. Teidän ei tarvitse tehdä mitään muuta kuin kuulua kopioplaneettauskontoon.

KOPIOPLANEETTAUSKONTO ON KUIN PIZZA

Kopioplaneettauskonto leviää Suomeen niin kuin Coca Cola tai hampurilaiset tai pizzat. Kopioplaneettauskonto soluttautuu Suomeen vallankumouksellisesti sisältäpäin, eikä kukaan voi sitä estää. Kopioplaneettauskonnon voima on sen rahan jakamisessa ihmiselle. Mitä ev.lut.kirkko on antanut ihmiselle muuta kuin kastamisen, rippikoulun, häiden ja hautajaisten kankeat rituaalit? Mihin kukaan niitä tarvitsee? Erotkaa ihmiset kirkosta, joka on lähes kaksituhatta vuotta pakkokäännyttänyt miekalla ihmisiä. Päät lensivät irti vielä 1800-luvulla, ellei hyväksynyt kirkon oppeja. On aika vapautua instituutiosta, jolla on kauhea massamurhaamisen velka. Liittykää Kopio-planeettauskontoon. Nimi vain paperiin ja saatte 2000 khatia kuukaudessa loppuelämänne ajan ilmaiseksi. Suomalaiset näkevät henkistä ja fyysistä nälkää. Kopioplaneettauskonto täyttää tuon nälän. Tiedättekö ketkä viisi velhoa tekivät Kopioplaneetan ihmisille rangaistukseksi? He ovat ev.lut.kirkon talistanialaiset piispat ja papit. He ovat vaarallista joukkoa. Ev.lut.kirkko on lakkautettava ja lakkautuuhan se, kun kaikki eroavat kirkosta. Perustakaamme sen sijaan viisi-miljoonaisen koko Suomen kansan Kopioplaneettatemppeli, joka jakaa ihmisille ilmaista rahaa ja palauttaa ihmiset Alkuperäiselle Maapallolle.

GURU ANDREAKSELLA ON OIKEUS LEVITTÄÄ KOPIOPLANEETTAUSKONNON SANOMAA

Jos minut tullaan tuomitsemaan kopioplaneettaideologiani vuoksi, haastan silloin oikeuteen koko evankelisluterilaisen kirkon, joka uhkaa iankaikkisen helvetin piinoilla kaikkia, jotka eivät usko kristilliseen teologiaan. Mitä se sellainen on? Eikö se järkytä yhtä lailla ihmisten mielenterveyttä, kun Raamattu ja papit kirkoissa puhuvat lopullisesta maapallon tuomiopäivästä, jolloin ihmiset joutuvat sellaisiin tuomiopäiväkauhuihin, joita YKSITYISKOHTAISESTI kuvaillaan Johanneksen Ilmestyskirjassa? Eikö se aja ihmisiä mielisairaaloihin ja itsemurhiin? No Suomen oikeuslaitos EI TIETENKÄÄN puutu koko asiaan, sillä valtio ja kirkko ovat liittolaisia, ja täytyyhän kirkon pelotella maailmanlopulla, jotta kansalaiset maksaisivat kiltisti kirkollisveronsa.

Kuitenkin Antti Puustisen kopioplaneettaideologia ajaa muka ihmiset mielisairauksiin ja itsemurhiin, koska kopioplaneettaideologian rahat eivät mene valtion taskuihin. Poliisit ovat jo kieltäneet minua levittämästä kopioplaneettaideologian sanomaa. Ihmiset kuulemma menettävät työkykynsä nähdessään kopioihmisiä kaikkialla. Valituksia on kuulemma tullut poliisin puhelinpäivystykseen vaikka kuinka paljon kopioplaneettaesitteideni vuoksi. Miksei Raamatusta ole tullut tukuttain valituksia poliisille, sillä Raamatussahan puhutaan iankaikkisen helvetin kauhuista, jonne joutuvat kaikki ne, jotka eivät elä Jeesuksen opetusten mukaisesti.

Suomen valtio pelkää selvästi, että Kopioplaneettaideologiani syrjäyttää kirkon ja että ihmiset eroavat kirkosta ja liittyvät kopioplaneettauskontoon. Sehän merkitsisi kirkollisverojen nollaantumista, eikä Suomen hallitus voi sellaista hyväksyä. Jos minua kuitenkaan VÄHÄISIMMÄSSÄKÄÄN MÄÄRIN tullaan jatkossa syyttämään kopioplaneettaideologiastani, sanomalehdet pääsevät mässäilemään vuosituhannen vaihteen parhaalla uutisella kansainvälisesti ottaen: Suomessa ei olekaan uskonnonvapauslakia, Suomessa ei olekaan sananvapautta. Yhdistyneet kansakunnat, Amnesty International ja muut kansainväliset järjestöt tulevat silloin puuttumaan asiaan ja Suomen maine maailmalla on mennyttä; Suomen olisi kai hauskaa markkinoida informaatioteknologiaansa sellaisen maan tuotteena, jossa perustuslailliset vapaudet kuten uskonnonvapaus ja sananvapaus ovat poistetut. Silloin nimeni, kuvani ja kopioplaneettaideologiani komeilee kaikkien maailman lehtien etusivuilla symbolina ja marttyyrihahmona valtiosta, joka on palannut pimeään keskiaikaan noitavainoineen. No sellainen sopii minulle tietenkin erinomaisesti, sillä silloin kopioplaneettaideologiani leviää koko planeetan jokaiseen niemeen, notkoon ja saarelmaan — niihin kopioplaneettatemppelini tahtoisinkin nostattaa.

Minuun ei vaikuta kylmä eikä kuuma. Minä olen vapaa. Minuun ei vaikuta luopuminen ihmissuhteista. Minuun ei vaikuta raha eikä rahattomuus. En ole riippuvainen ruuasta, hapesta, unesta, asunnosta tai mistään tässä maailmassa. MINÄ OLEN VAPAA.

Minuun ei vaikuta viha eikä rakkaus. Minä olen absoluuttinen tajunta. Minä olen Jumala. Jos joku uhkaa viedä pois 800 miljoonan khatin omaisuuteni, se ei tunnu missään. Voin asua vaikka metsässä. Kuitenkin olen maailmassa ihmisten kanssa vain auttaakseni heitä. KUKAAN EI VOI MINULLE MITÄÄN. Olen kaikkivaltias enkä ole riippuvainen ihmisten maailmasta. Minähän sen loinkin, joten miksi olisin maailmasta riippuvainen? Vain henkinen rakkaus on asia jota kaipaan. Minä annan miljardeja kertoja henkistä rakkautta ihmisille, jos he rakastavat minua vain edes hieman.

Lähdin Intiaan mietiskelemään lopullisia salaisuuksia maailmankaikkeudesta. Oivalsin olevani Jumala vuonna 2002; tämä tapahtui pitkän itsekoulutuksen jälkeen vankileireillä. Minun Kundalini-voimani meni ylimpään aivochakraan. Saavutin ylimmän Sahaja-samadhin. Olen nyt yöt ja päivät jatkuvassa Sahaja-samadhin tilassa. Olen herättänyt ihmisiä kuolleista kyvyilläni, olen parantanut kaikki sairaudet monilta ihmisiltä käyttämällä Mantroja. Muistin sanoneeni Moosekselle: MINÄ OLEN SE JOKA MINÄ OLEN. Näin sanoin Moosekselle, ja se kirjoitettiin Raamattuun. Muistan nyt kaikki tapahtumat, jotka tein Raamatun Vanhan Testamentin Vedenpaisumuskertomuksessa.

Jos ihmettelet, missä Guru Andreas on, sinun ei tarvitse etsiä kaukaa; hän asuu Suomessa.

Guru Andreas ottaa sinut vastaan

ja saat lämpimän ystävän avun.

Saavu hänen luokseen,

opi kuulemaan ja näkemään hänet

kaikkialla.

Tervetuloa hänen parantamisen maailmaansa.

Kuuntele Andreasta, jos haluat vapautua

ahdistuksesta ja masennuksesta.

Pysy yhteydessä häneen

ja näet uudet taivaat aukeavan silmiesi edessä.

Vain Guru Andreaksen opetukset tekevät

unelmistasi totta.

Tämä on uuden päivän aamunkoitto,

jossa Guru Andreas on turvanasi, lohtunasi,

apunasi.

MITÄ ON MEDITAATIO?

Ainoa keino puhdistua riittävästi matkalle kohti Alkuperäistä Maapalloa on harjoittaa meditaatiota. Kaikkien aikakausien pyhimykset ja mystikot ovat puhuneet, että ihmisellä on mahdollisuus saada yhteys rajattomaan henkiseen tietoisuuteen tietynlaisen tajunnanharjoituksen, meditaation, avulla. Meditaatio nopeuttaa ihmisen henkistä evoluutiota ja avaa hänen tajuntansa havaitsemaan olemassaolon korkeampia henkisiä ulottuvuuksia.

Ihmisen kaikkien toimintojen käyttövoimana on pyrkimys saavuttaa onnellisuutta muodossa tai toisessa. Jos kuitenkin rajoitamme onnellisuuden tavoittelumme ainoastaan aistinautintojen tasolle, joudumme silloin vastaanottamaan myös kärsimystä ja turhautumista. Saamme tuntea nahoissamme loputtomien kaksinaisten voimien ivaa niin kauan kuin olemme sidottuja suhteellisuuden maailmaan. Jos sen sijaan ryhdymme etsimään onnellisuutta rauhallisesta elämäntavasta ja meditaatiosta, alamme saada yhteyttä ikuiseen henkiseen tietoisuuteemme, joka on vaihtelevien mielialojemme yläpuolella olevaa rajatonta onnellisuutta.

Ihmisellä on ratkaistavanaan useita perustavanlaatuisia kysymyksiä: Kuinka pääsen syvempään tasapainoon itseni kanssa? Kuinka voin saavuttaa aitoa onnellisuutta ja kestävää mielenrauhaa? Kuinka löydän syvempää tyydytystä antavaa toimintaa ja mielekkään päämäärän elämään? Millä tavoin voin vapautua luonteenheikkouksistani ja rajoituksistani ja kokea tajunnan laajempia ulottuvuuksia? Miten löydän yhteyttä hengen mystiseen rakkauteen?

Tässä esitelmässä haluan esittää todellisia vastauksia näihin kysymyksiin. Juuri Sinä pystyt omakohtaisesti kokemaan suurempaa onnellisuutta ja mielenrauhaa, kun meditaation avulla tutustut oman tajuntasi syvempiin ulottuvuuksiin ja niissä piileviin mahdollisuuksiin. Kun harjoitat syvää meditaatiota, sydämesi ja koko olemuksesi täyttyvät autuaallisella henkisellä ilolla ja rakkaudella, ja koet elämää syvällisemmin ja täyteläisemmin kuin koskaan aikaisemmin. Tajuntasi avautuu havaitsemaan äärettömiä henkisiä laajuuksia, ja elinvoimasi lisääntyy huomattavasti. Levottomuutesi, epävarmuutesi ja henkiset kärsimyksesi tulevat asteittain vähenemään ja lopulta katoamaan. Saavutat todellista mielen ja ruumiin terveyttä ja hyvinvointia. Tämä ei kuitenkaan tarkoita, ettei henkisessä kehityksessä olisi useita vaikeuksia kohdattavana. Ne ovat kuitenkin olemassa vain ihmisessä itsessään. Ellei ihmisellä olisi vaikeuksia voitettavanaan, miten hän muuten saisi tilaisuuden vahvistaa luonnettaan ja kehittyä henkisesti? Jokaisen vastoinkäymisen takaa paljastuu lopulta autuuden lähde.

Monet uskonnot tekevät surusta ja kärsimyksestä hyveen. Ihmisen ei kuitenkaan pitäisi kuvitella voivansa käydä kauppaa tämänpuoleisen ja tuonpuoleisen välillä; eli mitä enemmän tässä elämässä kärsitään, sitä suurempi muka olisi ilo taivaissa. Ei, ihmisen täytyy kokea onnellisuutta tässä elämässä, nykyhetkessä. Ankara itsekuri ilman tasapainottavaa meditaatiota saattaa aiheuttaa synkkyyttä, kireyttä ja kielteisia asenteita toisia ihmisiä kohtaan. Mutta itsekuri plus meditaatio saavat aikaan runsasta onnellisuutta, iloa ja myötätuntoa kaikkia ihmisiä kohtaan.

Ellei meditaatio saisi aikaan suurempaa ja tyydyttävämpää iloa kuin aistinautinnot, meditaation harjoittaminen kävisi pitkästyttäväksi ja merkityksettömäksi. Intian pyhimykset kuitenkin vakuuttavat, että meditaatiossa koetaan iloa, joka on miljoonia kertoja autuaallisempaa ja tyydyttävämpää kuin yksikään aistinautinto. Meditaation henkinen autuus on loputonta ja alati vaihtelevaa, eikä siihen sen vuoksi voida koskaan kyllästyä. Lisäksi meditaation säännöllinen harjoittaja vapautuu kielteisistä mielentiloista, luonteen heikkouksista, peloista ja hermostuneisuudesta. Meditaatio ei ole ainoastaan niitä varten, jotka vetäytyvät pois yhteiskunnasta luostareihin ja erakkomajoihin.

21

3836

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • skitso

      sairastatko skitsofreniaa?

      • m1nä

        UNOHITKO OTTAA LÄÄKKEES??????? TÄÄ KUULUS KUULE TONNE VITSIPALSTALLE


    • FrankBlack

      ...jumala ja pedofiili. Vieläkö väität olevasi terve?

      • Antti Ilmari Puustinen

        Luepa historiasta antiikin Kreikan jumalista ja katso heistä tehtyjä maalauksia ja patsaita.


      • Terve sielu terveessä...
        Antti Ilmari Puustinen kirjoitti:

        Luepa historiasta antiikin Kreikan jumalista ja katso heistä tehtyjä maalauksia ja patsaita.

        Kun ihmiset eivät vielä tienneet mitään psykologiasta, he ulkoistivat alitajuisen aineksensa "jumaliksi". Jokainen jumala on eräänlainen arkkityyppi, jonka edesottamukset kertovat ihmismielen liikkeistä.

        Se että joku Zeus raiskaa milloin tytön milloin pojan ei tarkoita että "tee sinäkin ihminen samoin". Siinä vain osa mieltä runtelee toista osaa mielestä...

        Tiibetiläisetkin sanovat kuoleville että kaikki demonit ja jumalat mitä näet ovat sinun oman mielesi tuotosta.


    • FrankBlack

      ... tekeytymällä hulluksi! Olet pedofiili ja mieleltäsi terve, eli rikoksesi on tehty täysissä sielun ja ruumiin voimissa. Et hämää ketään!

    • AROSUSI-09

      Sinä olet kopio.

      • Holly Wood

        Kannattais lähettää toi juttu Hollywoodiin, ne tekis siitä kivan leffan.


      • AROSUSI-09
        Holly Wood kirjoitti:

        Kannattais lähettää toi juttu Hollywoodiin, ne tekis siitä kivan leffan.

        niin mikä että ei:) Spielberg asialle:D


    • en voi kertoa

      Jos kerta olet Jumala tai mikä nyt väitit olevasi(aika paljon eri sanoja), niin kuka minä olen? Jos et tiedä, niin et ole Jumala, etkä kyllä ole silloinkaan, vaikka tietäisitkin.

    • jampaz

      ei helvata, helvata

    • Vean

      Sun pitäisi ehdottomasti harkita jonkinlaista tieteiskirjailijan uraa.
      Kirjoittihan DeSade;kin vankilassa ja mieleisairaalassa...

    • .......

      Yritikkö kirjoittaa raamattua?"jumala"

    • Teoston agentti

      Haluan liittyä, kerrotko tilinumerosi mihin saan rahani lahjoittaa! Krhöm, ja sitten toiseen asiaan, onkos maapallon kopioimisesta maksettu Teostokorvaukset? Ei varmaankaan, vaan tämä pallo taitaa olla ns piraattikopio. Ikävä velvollisuuteni onkin nyt kohteiliaimmin pyytää Teitä, armas guru, maksamaan maapallon ja kuun kopioinnista johtuvat teostomaksut. Arvelimme että sopiva maksu on 340 374 837 728 371 237 128 321 273 212 871 832 euroa ja 15 centtiä, mutta voidaan pyöristää nuo sentit pois joulun kunniaksi. Niin ja tuohon tulee tosiaan päälle se arvonlisävero.

    • kopioplaneetalla

      tavata muita tänne kopioituja yksilöitä, vai onko jokaisen kopioidun yksilön todellisuus pelkkää kopiotodellisuutta?

      P.S. Tästä sais mahtavan scifileffan!

    • tietävä immeinen

      Näyttää olevan tarinankertojalla välillä selviä jaksoja, ja välillä sitten ihan puuta heinää ja vääriä tulkintoja omasta itsestä.

      Sinun kopioplaneettajuttusi on hyvin samantapainen tarina kuin eräällä kaverillani (ei A.P.), ja nykyään tämä kaveri on jopa päässyt kunnollisen lääkityksen ja avohoidon piiriin. Enää ei tarvitse olla suljetulla osastolla, joten tervehtyminen on jo alkanut.

      Tällaista äärimmäistä "minä olen kaikkitietävä profeetta" -syndroomaa sanotaan suuruudenhulluudeksi. Myöskin turhaan mystifioidaan asioita, joissa ei mitään mystiikkaa ole.

      Irrationaalinen kopioplaneettatuntemuksesi ja maailmasta vieraantumisen olosi tulee siitä kokemuksesta, mikä sinulla on. Se on sinulle täysin todellinen, meille muille pelkkää harhaa.

      Kävelylenkki raikkaassa ulkoilmassa joka päivä saattaisi auttaa sinua.

      • asdasdasdasdasd

        ^ kyllä se ihan tarpeeks käy aina kävelyllä joka päivä ettimässä pikkutyttöjä ja poikia


    • ...jooo...tota..

      Minä olen se, joka loin maailman kuudessa päivässä. Minä loin ruuan, ilman ja veden" Ei. Kun Jumala loi. Jos tämä onkin joku "kopioplaneetta" täällä minun on hyvä! Pidän tästä paikasta! Ei ne "velhot" minun kimppuuni hyökkää! Täällä tykkään olla. Kiitti, mutta ei kiitti.... luuseri.... Joskus on hyvä kuolla ja levätä vähän! =D

    • EstherDog

      Ihan ensinnäkin, jos KAIKKI on tällä kopioiplaneetalla kopioita, joiden sisällä on velhojen sielu, eikä oma sielu, miksi haluat siirtää meidät tälle "oikealle maapallolle" ? Mehän ollaan kaikki kopioita paitsi sinä.

      • täyspakkaus

        Fyysinen maailma on hologrammi, heijaste, peilikuva tai kopio antimaailmassa olevasta alkuperäisestä. Väliaikaisen tosi.
        "Velhojen" sielu on vain lunastetuilla; noin 1/3:lla ihmiskunnasta. Ei suomalaisilla. Koko Jeesus-operaatio oli negatiivisten olentojen temppu saada maapallolle luomakunnan pohjasakkaa toteuttamaan heidän valtapyrkimyksiänsä; eliitti orjat. Parhaillaan kaikkien nähtävissä, mikäli yksilön erottamiskyky on riittävän kehittynyt.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      19
      1661
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      29
      1319
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      64
      1224
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1132
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      28
      1066
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1046
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1045
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1009
    9. Paske perse pillu

      Kulli seksi hiv
      Ikävä
      6
      1003
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1001
    Aihe