Iltalehden tähtityttö Emmi...WAU!!!

Mievaan78

Wau mikä neitokainen...Onks kaikki neidot joensuussa noin suloisia ja seksikkäitä.Kyllä kelpaa katsella!!!

129

12820

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on täällä HYVIÄKIN!

      On täällä laadukkaitakin naisia.

      • transporter1

        Wau mikä nainen!!! Vihdoinki jotain muuta ku niitä aliravittuja zombeja.
        Putooko muut ku jenkkiautot? Kuunteletko esim Rev. Horton Heatia? Vai vanhaa vai uutta Billyä? Itelle putoo neo, psycho rockabilly ym. Susta saanki hyvän tatskan...
        Vähän niinku Bettie Page ...
        Haluaisin viedä sut ajeleen. Tai jos ite haluut ajaa ni aivan sama...


      • transporter1 kirjoitti:

        Wau mikä nainen!!! Vihdoinki jotain muuta ku niitä aliravittuja zombeja.
        Putooko muut ku jenkkiautot? Kuunteletko esim Rev. Horton Heatia? Vai vanhaa vai uutta Billyä? Itelle putoo neo, psycho rockabilly ym. Susta saanki hyvän tatskan...
        Vähän niinku Bettie Page ...
        Haluaisin viedä sut ajeleen. Tai jos ite haluut ajaa ni aivan sama...

        Laita viestii ni mä tuun hakeen sut pois kaiken ton kurjuuden(kusetuksen) keskeltä...


    • myös -78

      Emmi ei ole iltatytöksi sopiva.
      Ei ole keskivertoa ainutlaatuisempi.

      Avaa silmäsi

      • iltatyttö -emmi

        Moikka!!
        Aika jännä että minusta on keskusteluja joka paikassa.

        Te siellä nimimerkin takaa laittakaa omat kuvat kunolette noin täydellisiä :)

        Emmi


      • Emmi (fake)
        iltatyttö -emmi kirjoitti:

        Moikka!!
        Aika jännä että minusta on keskusteluja joka paikassa.

        Te siellä nimimerkin takaa laittakaa omat kuvat kunolette noin täydellisiä :)

        Emmi

        Emmää tiiä mikä Emmii viiraa kun lähtee keikistelee Iltalehteen. Oletko nyt tyytyväinen?


      • iltatyttö Emsku
        Emmi (fake) kirjoitti:

        Emmää tiiä mikä Emmii viiraa kun lähtee keikistelee Iltalehteen. Oletko nyt tyytyväinen?

        Tyytyväinen ei saa koskaan olla mihkää :)

        ja kuinka niin tyytyväinen???


      • Vääa
        iltatyttö -emmi kirjoitti:

        Moikka!!
        Aika jännä että minusta on keskusteluja joka paikassa.

        Te siellä nimimerkin takaa laittakaa omat kuvat kunolette noin täydellisiä :)

        Emmi

        Jos leikkiin ryhtyy, sen tulee kestääkin.

        Sitä vartenhan keikistelijät on, että niitä voi

        ihastella / kauhistella.

        Ei tuossa ole mitään ihmeellistä. Luuletko, että jos

        lähtee mallinuralle niin ei tule arvostelijoita?

        Hommahan perustuu täysin arvosteluun, jos ei sitä kestä, ei hommaan pidä ryhtyä


      • asiasta
        Vääa kirjoitti:

        Jos leikkiin ryhtyy, sen tulee kestääkin.

        Sitä vartenhan keikistelijät on, että niitä voi

        ihastella / kauhistella.

        Ei tuossa ole mitään ihmeellistä. Luuletko, että jos

        lähtee mallinuralle niin ei tule arvostelijoita?

        Hommahan perustuu täysin arvosteluun, jos ei sitä kestä, ei hommaan pidä ryhtyä

        Tämä on aivan totta. Miksi ryhtyä malliksi tai siis iltatytöksi jos ei kestä negatiivista palautetta! Ei kaikki vaan voi tykätä!


      • transporter1
        iltatyttö -emmi kirjoitti:

        Moikka!!
        Aika jännä että minusta on keskusteluja joka paikassa.

        Te siellä nimimerkin takaa laittakaa omat kuvat kunolette noin täydellisiä :)

        Emmi

        Lue sun uudet viestit...
        Onkse 61 letukka mikä on sun taustalla? Ihanku kaverin vanha 1961 4 D Impala...


      • iltatyttö -emmi kirjoitti:

        Moikka!!
        Aika jännä että minusta on keskusteluja joka paikassa.

        Te siellä nimimerkin takaa laittakaa omat kuvat kunolette noin täydellisiä :)

        Emmi

        Millos lähetään cruisaileen?
        transporter1


      • iltatyttö -emmi kirjoitti:

        Moikka!!
        Aika jännä että minusta on keskusteluja joka paikassa.

        Te siellä nimimerkin takaa laittakaa omat kuvat kunolette noin täydellisiä :)

        Emmi

        Sä et oo aito... Haahaa!


    • hannu

      Kerrassaan häikäisevä kaunotar.Voittaa mennen tullen jokaisen taviksen!

      • make500

        Voi että miten viattoman suloinen suomityttö!!
        Oon kyllä ton tytön poikaystävälle pikkasien mustasukkainen. Ei tälläisiä ihan joka oksalla kasva. HÄnon ainutlaatuinen!WAU


      • itse kehuja

        Taitaa toi akka itse kirjoitella tänne positiivisia kommentteja.

        Joku sanoi, että tuollaisia henkilöjä mahtuu 13 tusinaan. Olet väärässä; niitä menee 24 tusinaan.


      • Ant-ero
        itse kehuja kirjoitti:

        Taitaa toi akka itse kirjoitella tänne positiivisia kommentteja.

        Joku sanoi, että tuollaisia henkilöjä mahtuu 13 tusinaan. Olet väärässä; niitä menee 24 tusinaan.

        Emmi on tyttö, joka ei ihmeemmin päätä saa kääntymään, riippuen tietysti asusta.

        Kaikkihan riippuu siitä, mihin verrataan. Sanoisin, että maakunnallisellakin tasolla ko. tyttö ei ole kovinkaan korkealla.

        Kaikki on tietysti mielipidekysymyksiä.


      • vaan
        Ant-ero kirjoitti:

        Emmi on tyttö, joka ei ihmeemmin päätä saa kääntymään, riippuen tietysti asusta.

        Kaikkihan riippuu siitä, mihin verrataan. Sanoisin, että maakunnallisellakin tasolla ko. tyttö ei ole kovinkaan korkealla.

        Kaikki on tietysti mielipidekysymyksiä.

        Rumimmastakin neitokaisesta saa kaunottaren kun käyttää apuna riittävän paljon meikkiä!


      • transporter1
        itse kehuja kirjoitti:

        Taitaa toi akka itse kirjoitella tänne positiivisia kommentteja.

        Joku sanoi, että tuollaisia henkilöjä mahtuu 13 tusinaan. Olet väärässä; niitä menee 24 tusinaan.

        Muuta Ruotsiin. Siellä sun maku toimii paremminku Suomessa!!!


      • transporter1 kirjoitti:

        Muuta Ruotsiin. Siellä sun maku toimii paremminku Suomessa!!!

        Ai niin . Meillä on yhteisiä tuttuja Riksussa ja Hyvinkäällä...
        Voihuhhuh että oot kaunis. Meilläeioo kovin montaa kilometriä välillä. Onneks menit lehteen. Uskaltaisitko ajaa BMW:n kasilla ja tomaatilla? Oon ite ex jenkkiautoharrastaja ja nykyinen Brittipyörä / Bemariharrastaja.
        Koodaa ni yllätyt... Heehee...


      • transporter1 kirjoitti:

        Ai niin . Meillä on yhteisiä tuttuja Riksussa ja Hyvinkäällä...
        Voihuhhuh että oot kaunis. Meilläeioo kovin montaa kilometriä välillä. Onneks menit lehteen. Uskaltaisitko ajaa BMW:n kasilla ja tomaatilla? Oon ite ex jenkkiautoharrastaja ja nykyinen Brittipyörä / Bemariharrastaja.
        Koodaa ni yllätyt... Heehee...

        Johnny Burnette soi... Millos oot viimeks polttanu kumii..? Pystytkö vastaan mun viesteihin?
        T. Transporter1


      • Oootsä kattonu koskaan Jenkkisarjaa ku Cat fish? Siinä on just tollasii kusettajii. Ottaa toisten kuvat ja väittää niitä omikseen. Ite ne on aivan fucking rumia... Hyi helvetti. Ostakaa pari metriä narua . Lopun voitte ehkä arvatakkin...


      • itse kehuja kirjoitti:

        Taitaa toi akka itse kirjoitella tänne positiivisia kommentteja.

        Joku sanoi, että tuollaisia henkilöjä mahtuu 13 tusinaan. Olet väärässä; niitä menee 24 tusinaan.

        No siltähän toi näyttää


    • Janne

      Ihan tavis tyttöhän tuo on, tollasia on 13 tusinassa.

      • Venis

        Nätti kerrassaan. Ja nätimpi luonnossa!
        on monta kertaa meninnut pyörähtää silmät päässä kun tyttö vastaan kävelee! kerrassaan näyttävä olemus.


    • niko

      tosi kaunis,kyllä silmä lepää...

      • joopajoo

        perus teinitytön näköinenhän tuo on, tuollasia oli ennen toriparkki täynnä amiksien kyydeissä :)


    • Juippi

      Ei mikään WAU! Mut omahan tuo on Emmin asia kuinka sitä huomiota kerää... Säälittäväks vaa menee, ainakin ku on pissi tytöllä kolahatanu nuppiin...

      • ....

        voi hyvät ihmiset... miten te noin kovasti jaksatte arvostella muita.. kannattais varmaa mennä itseensä.. tottakai jokainen saa ilmaista oman mielipiteen mutta naurettavaa on se että niistä aletaan tapella/väitellä... kyllähän sen ymmärtää että ihmisiä jaksaa kiinostaa kun näinkin pienen kaupungin tytsy on päässy lehteen.. totta kai se puhuttaa...


      • Kattselin
        .... kirjoitti:

        voi hyvät ihmiset... miten te noin kovasti jaksatte arvostella muita.. kannattais varmaa mennä itseensä.. tottakai jokainen saa ilmaista oman mielipiteen mutta naurettavaa on se että niistä aletaan tapella/väitellä... kyllähän sen ymmärtää että ihmisiä jaksaa kiinostaa kun näinkin pienen kaupungin tytsy on päässy lehteen.. totta kai se puhuttaa...

        Muita iltatyttöjä ja olen ehdottomasti sitä mieltä, ettei ko .tyttö ole lähelläkään parhaiden tasoa.

        Jonkun mielestä voi olla mutta kyllähän parhaita valitaan, emmi ei ole mukana.


    • Jaz

      Hyvät naurut sain. Taitaa toi pimu itte kirjoitella tänne ;D Joensuussa kävelee joka päivä paljon paremman näköisiä naisia ohi, ei ole mitään erikoista tossa paketissa. Itse asiassa Ilomantsistakin löytyy erikoisempia. Mut ei se mitää, toimii varmaan joillekin... ;D

      • HRaR

        Katsoin kuvat netistä ja sanon, että aika mauton tapaus


      • Emmi......

        on lähtösinki...:)


      • MTQ
        Emmi...... kirjoitti:

        on lähtösinki...:)

        mutta söpöksi voisi joku sanoa.

        minusta on hölmöä, että söpöt ovat iltalehdessä kun

        suomen maa on täynnä kauniita naisia.

        emmi on ihan ok mutta se ei riitä näillä

        markkinoilla.


      • Jaz

        Säälittävä pikku pimu se tyttö on.

        Tapauksen tietäen niin ei ole sitä tyttöä ainakaan alyllä siunattu.


      • joensuun Emmi
        MTQ kirjoitti:

        mutta söpöksi voisi joku sanoa.

        minusta on hölmöä, että söpöt ovat iltalehdessä kun

        suomen maa on täynnä kauniita naisia.

        emmi on ihan ok mutta se ei riitä näillä

        markkinoilla.

        Moikka kaikki!
        Haluan tehdä kaikille selväksi että en ole itse ollut kirjoittanut mitään täällä!! Joku käy "MINUNA"esim:iltatyttö,viikoniltis jne..) Täällä kirjoittelemassa jotain mutta se en ole minä. (paitsi nyt=)) On tosi mukava oikeasti tietää mitä mieltä porukka on täällä :) Kaikki ei ole kateellisia vaikka näin pieneen paikkakuntaan niitä mahtuu. Oikein hyvää joulua kaikille ihmisille ja pitäkää hauskaa uutenavuotena!!! =) Terv: Emmi Joensuusta

        ps. Kyllä olen lähtöisin ilomantsista ja sinne suuntaakin jouluksi =)


      • tuskimpa..
        Jaz kirjoitti:

        Säälittävä pikku pimu se tyttö on.

        Tapauksen tietäen niin ei ole sitä tyttöä ainakaan alyllä siunattu.

        kukaan täysjärkinen tommosiin kuviin lähtiskään...


      • Joensuun Emmi!
        tuskimpa.. kirjoitti:

        kukaan täysjärkinen tommosiin kuviin lähtiskään...

        Hei Jaz!
        Kannaittasiko tututstua ennen kuin tuomitset? Ihmiset ei minua täällä tunne joten he eivät voi sanoa mitn minun älystä yms... He voivat pelkän ulkonäön takia tuomita :/ Otan niin paljon asioita huumorilla että minua saa aika paljon läksyttää ja haukkua ennen kuin menetän hermoni jos menetän =)


      • kuvat...
        joensuun Emmi kirjoitti:

        Moikka kaikki!
        Haluan tehdä kaikille selväksi että en ole itse ollut kirjoittanut mitään täällä!! Joku käy "MINUNA"esim:iltatyttö,viikoniltis jne..) Täällä kirjoittelemassa jotain mutta se en ole minä. (paitsi nyt=)) On tosi mukava oikeasti tietää mitä mieltä porukka on täällä :) Kaikki ei ole kateellisia vaikka näin pieneen paikkakuntaan niitä mahtuu. Oikein hyvää joulua kaikille ihmisille ja pitäkää hauskaa uutenavuotena!!! =) Terv: Emmi Joensuusta

        ps. Kyllä olen lähtöisin ilomantsista ja sinne suuntaakin jouluksi =)

        sulla. Tukka on liian tumma, sulle kävi paremmin vaalea.


      • laake-ri
        joensuun Emmi kirjoitti:

        Moikka kaikki!
        Haluan tehdä kaikille selväksi että en ole itse ollut kirjoittanut mitään täällä!! Joku käy "MINUNA"esim:iltatyttö,viikoniltis jne..) Täällä kirjoittelemassa jotain mutta se en ole minä. (paitsi nyt=)) On tosi mukava oikeasti tietää mitä mieltä porukka on täällä :) Kaikki ei ole kateellisia vaikka näin pieneen paikkakuntaan niitä mahtuu. Oikein hyvää joulua kaikille ihmisille ja pitäkää hauskaa uutenavuotena!!! =) Terv: Emmi Joensuusta

        ps. Kyllä olen lähtöisin ilomantsista ja sinne suuntaakin jouluksi =)

        kateellinen mutta voi vaan ihmetellä, että millä avuilla kuviin pääsi emmi.

        itse en löytänyt kuvista mitään sellaista, joka tekisi ainutlaatuiseksi.

        katselin muita kuvia ja pakko todeta, että emmin kuvat ovat huonoimmasta päästä.

        tämä on vain minun mielipide.


      • Riisik-uppi
        Joensuun Emmi! kirjoitti:

        Hei Jaz!
        Kannaittasiko tututstua ennen kuin tuomitset? Ihmiset ei minua täällä tunne joten he eivät voi sanoa mitn minun älystä yms... He voivat pelkän ulkonäön takia tuomita :/ Otan niin paljon asioita huumorilla että minua saa aika paljon läksyttää ja haukkua ennen kuin menetän hermoni jos menetän =)

        Emmi-hyvä, eikö sinulle kerrottu, että varmasti tulee kritiikkiä kun menet kuviin?

        Oletko niin hyväuskoinen, että oletit muuta?

        Ei kaikki pidä ulkonäöstäsi


      • niinsieltä
        Riisik-uppi kirjoitti:

        Emmi-hyvä, eikö sinulle kerrottu, että varmasti tulee kritiikkiä kun menet kuviin?

        Oletko niin hyväuskoinen, että oletit muuta?

        Ei kaikki pidä ulkonäöstäsi

        sieltä löytyy yliopisto-opiskelijanaisia ja ne ovat jaivan jumalaisen kauniita.


      • EIIIIr

      • Joensuun Emmi
        EIIIIr kirjoitti:

        Ei minusta mutta voi jonkun mielestä ollakin

        mene ja tiedä!

        http://www.iltalehti.fi/2005/12/20/iltatytot/200550_it.shtml

        En pidä itse vaaleasta. Ja olen hyväuskoinen kyllä :) En edes ajatellut että joku jaksaisi jauhaa tälläisestä mielipideasiasta. Mut jokaisen oma asia miten sen kukin hoitaa. Eikun hyviä jatkoja kaikille!! =)


      • voiiv
        Joensuun Emmi kirjoitti:

        En pidä itse vaaleasta. Ja olen hyväuskoinen kyllä :) En edes ajatellut että joku jaksaisi jauhaa tälläisestä mielipideasiasta. Mut jokaisen oma asia miten sen kukin hoitaa. Eikun hyviä jatkoja kaikille!! =)

        Jokaisella oikeus mielipiteeseen, sanon, että ei sytytä millään muotoa (kirjaimellisesti)


      • MIelipuoli-
        voiiv kirjoitti:

        Jokaisella oikeus mielipiteeseen, sanon, että ei sytytä millään muotoa (kirjaimellisesti)

        Tyttö-hyvä, ko. alahan perustuu täysin ihmisten mielipiteisiin ja siihen, mielyttääkö joku vaiko ei.
        Kyllä sinun pitäisi perusasiat tietää!

        Jos ei sitä ymmärrä, lienee parasta vain pysytellä pois kameroiden tieltä.


      • ###

        pisti vaan silmään tuo ilomantsi... onhan emmikin sieltä lähtöisin =)


      • No sä näköjään tykkäät pojista!!! Ja muuta sinne Ilomantsiin pliis!!!


      • MTQ kirjoitti:

        mutta söpöksi voisi joku sanoa.

        minusta on hölmöä, että söpöt ovat iltalehdessä kun

        suomen maa on täynnä kauniita naisia.

        emmi on ihan ok mutta se ei riitä näillä

        markkinoilla.

        Emmillä on kaunis lantio. Lapsi putkahtaa maailmaan aivan helposti noiden lantioiden välistä... Ei tarvii mitään epiduraaleja... En oo pitkään aikaan nähny tollasia lanteita...
        transporter1


      • Joensuun Emmi! kirjoitti:

        Hei Jaz!
        Kannaittasiko tututstua ennen kuin tuomitset? Ihmiset ei minua täällä tunne joten he eivät voi sanoa mitn minun älystä yms... He voivat pelkän ulkonäön takia tuomita :/ Otan niin paljon asioita huumorilla että minua saa aika paljon läksyttää ja haukkua ennen kuin menetän hermoni jos menetän =)

        Voivoi Emmi. Laske ne Emmin kirjaimet... Yhtäkkiä neljä ämmää ja välillä neljätoista... Voittekste tosiaan olla noin vitun tyhmiä???


      • joensuun Emmi kirjoitti:

        Moikka kaikki!
        Haluan tehdä kaikille selväksi että en ole itse ollut kirjoittanut mitään täällä!! Joku käy "MINUNA"esim:iltatyttö,viikoniltis jne..) Täällä kirjoittelemassa jotain mutta se en ole minä. (paitsi nyt=)) On tosi mukava oikeasti tietää mitä mieltä porukka on täällä :) Kaikki ei ole kateellisia vaikka näin pieneen paikkakuntaan niitä mahtuu. Oikein hyvää joulua kaikille ihmisille ja pitäkää hauskaa uutenavuotena!!! =) Terv: Emmi Joensuusta

        ps. Kyllä olen lähtöisin ilomantsista ja sinne suuntaakin jouluksi =)

        No haloo haloo! Mistäpäin tää Emmi nyt sitte oikeesti on? Kauniin näkönen kyllä mutta olis kiva tutustuu paremminki...


      • ### kirjoitti:

        pisti vaan silmään tuo ilomantsi... onhan emmikin sieltä lähtöisin =)

        Ja Juicen mukaan muutkin myrkyt


    • viestiketju

      Luin pääotsikon ja katsoin ketjun viestien otsikot,
      enkä avannut yhtäkään. Ei tarvinnut.

      Joku tytöntyllerö näyttelee itseänsä roskalehdessä ja
      arvaahan sen mitä siitä seuraa. Arvostelua puolesta ja vastaan.

      Johtopäätös: älämölö ei johda mihinkään. Neidon olematon polku
      tähtikaartiin on vain harhaa ja arvostelijat ovat unohtaneet
      parin viikon sisällä koko hässäkän.

      Mukavaa ja ah niin kotoisan typerää :D

      • Joensuun Emmi!!

        Niinhän minä sanoin että on kiva kuulla mitä mieltä ihmiset on. niin puolesta kuin vastaan.
        jätän kaiken omaan arvoon. Ja ihan sellainen vaan ettei mikään mallitoimisto tai lehti ottaisi kuvattavaksi ellei se oikeiasti osaisi mitn. ja varmaan ymmärrätte myös minun kantani että ei kiinnosta :)


      • Truthh
        Joensuun Emmi!! kirjoitti:

        Niinhän minä sanoin että on kiva kuulla mitä mieltä ihmiset on. niin puolesta kuin vastaan.
        jätän kaiken omaan arvoon. Ja ihan sellainen vaan ettei mikään mallitoimisto tai lehti ottaisi kuvattavaksi ellei se oikeiasti osaisi mitn. ja varmaan ymmärrätte myös minun kantani että ei kiinnosta :)

        julkkisia ja sellaisiksi pyrkiviä vaikka millä mitalla.

        tuo tyttö luulee liikoja itsestään.

        ei huippumallit jaksa roikkua keskustelupalstalla tavallisen kansan kanssa.


      • mitäsekertoo
        Truthh kirjoitti:

        julkkisia ja sellaisiksi pyrkiviä vaikka millä mitalla.

        tuo tyttö luulee liikoja itsestään.

        ei huippumallit jaksa roikkua keskustelupalstalla tavallisen kansan kanssa.

        Mitä se kertoo, että suurin osa on vastaan?

        Ehkäpä sen, ettei ko. tapaus ole kovin ihmeellinen.


      • joensuun emmi!!!
        mitäsekertoo kirjoitti:

        Mitä se kertoo, että suurin osa on vastaan?

        Ehkäpä sen, ettei ko. tapaus ole kovin ihmeellinen.

        olenkin vain tavallinen kansalainen itsekkin.jaksa moisesta asiasta tapella. nämä on makuasioita joihin en vaikuta millään tavalla.


      • jfas
        joensuun emmi!!! kirjoitti:

        olenkin vain tavallinen kansalainen itsekkin.jaksa moisesta asiasta tapella. nämä on makuasioita joihin en vaikuta millään tavalla.

        älä pikkuinen hiilly


      • usskoisin
        jfas kirjoitti:

        älä pikkuinen hiilly

        Malliksi ei ole mutta persoonalliset kasvonpiirteet ovat ihan ok. Ei heilauta mutta varmasti joku voisi kiinnostuakin.


      • Joensuun Emmi!! kirjoitti:

        Niinhän minä sanoin että on kiva kuulla mitä mieltä ihmiset on. niin puolesta kuin vastaan.
        jätän kaiken omaan arvoon. Ja ihan sellainen vaan ettei mikään mallitoimisto tai lehti ottaisi kuvattavaksi ellei se oikeiasti osaisi mitn. ja varmaan ymmärrätte myös minun kantani että ei kiinnosta :)

        Ensinnäkään sä et oo siinä 1961 letukan edessä. Ja toisekseen siinä autossa on pikkulohko!!! Aivan sama. Googleta puikkulohko ni tiedät missä mennään...


      • joensuun emmi!!! kirjoitti:

        olenkin vain tavallinen kansalainen itsekkin.jaksa moisesta asiasta tapella. nämä on makuasioita joihin en vaikuta millään tavalla.

        Muista oikeesti että jojensuu on kahdella jiilllä ja Kajjjaani on kolmella Jiillä... Haa Haa


    • -nainen

      Mielenkiintoista kuinka tämä Emmi sattui löytämään tänne palstalle vastaamaan häntä koskeviin ketjuihin. Sattumaako? ;)

      Valitettavasti kuitenkin huomaa että hän itse aloitti tämän ketjun, kirjoitustyyli huutomerkkeineen on ihan sama.

      Tosiasia kuitenkin on, ettei nuo iltatytöt ole mitään "malleja" vaan useimmiten malliksi kelpaamattomia, hieman "halvemman" näköisiä tyttöjä. Emmi on kyllä ihan tavallinen sievä tyttö mutta ei erotu massasta, edukseen tai toisinkaanpäin.

      Monilla nykyajan tytöillä taitaa olla tarvetta kohottaa itsetuntoaan mm. irc-gallerissa vähäpukeisissa "herutus-kuvissa", ihan turhaa. Koeta Emmi sinäkin tykätä itsestäsi ihan tuollaisena, äläkä kerjää kehuja netissä.

      • linjallee

        linjalle kanssasi -nainen.


      • joensuun emmi!!!!!!!
        linjallee kirjoitti:

        linjalle kanssasi -nainen.

        moikka -nainen!
        ihan tiedoksi vaan että kaverini soittivat että minusta on juttuja aika monella palstalla ja kysyinkin että missä. ja kerran kuin näin paljon koneella aikaani vietän niin miks en voisi tänne teille tulla vastaamaan. Te saatte ajatella ihan mitä vaan mutta en kyllä ole käynyt kirjoittelemassa itse tänne mitään ekä aloittanut keskustelua. kun olette noin "FIKSUJA" niin voittekin sitten varmaan katsoa ip- osoitteet ja katotaan kuka täsä kuvittelee ja mitä!! eiköhän jokainen ihminen käytä just sen verran huutomerkkejä mitä tarvitsee siihen ei tarvita yhtä ja samaa ihmistä. ihan kiva kun kaikki luulee että olen joku "Malli" mut en. Enkä haluaisikaan olla!! sen takia täytyy tehdä jotain muuta mikä mielyttää ilman teidän idiootteja juttuja!
        helvetin buenoa joulua teillekkin!
        Emmi


      • Jaz
        joensuun emmi!!!!!!! kirjoitti:

        moikka -nainen!
        ihan tiedoksi vaan että kaverini soittivat että minusta on juttuja aika monella palstalla ja kysyinkin että missä. ja kerran kuin näin paljon koneella aikaani vietän niin miks en voisi tänne teille tulla vastaamaan. Te saatte ajatella ihan mitä vaan mutta en kyllä ole käynyt kirjoittelemassa itse tänne mitään ekä aloittanut keskustelua. kun olette noin "FIKSUJA" niin voittekin sitten varmaan katsoa ip- osoitteet ja katotaan kuka täsä kuvittelee ja mitä!! eiköhän jokainen ihminen käytä just sen verran huutomerkkejä mitä tarvitsee siihen ei tarvita yhtä ja samaa ihmistä. ihan kiva kun kaikki luulee että olen joku "Malli" mut en. Enkä haluaisikaan olla!! sen takia täytyy tehdä jotain muuta mikä mielyttää ilman teidän idiootteja juttuja!
        helvetin buenoa joulua teillekkin!
        Emmi

        Tais kalikka kalahtaa...


      • kyyylll
        Jaz kirjoitti:

        Tais kalikka kalahtaa...

        iltatytöistä kun taso on laskenut ku lehmän häntä.


      • Ha-ssu-
        kyyylll kirjoitti:

        iltatytöistä kun taso on laskenut ku lehmän häntä.

        kasvoista en pidä ollenkaan mutta kroppa on kiva.


      • joensuun emmi!!!!!!!!!!!!!!!!!
        Ha-ssu- kirjoitti:

        kasvoista en pidä ollenkaan mutta kroppa on kiva.

        kyllä nyt vähemmästäkin kilahtaa kun pitäää tulla tänne syyttelemään jostain ihan turhasta!no oletpa tarkkaaan katsonut kaikki iltatytöt kuin noin hyvin tiedät.Ja ihan tiedoksi vaan että olen menossa siihen kesällä kesätytöksi että voitte jo valmiiksi kehitellä puheenaiheita ja väittää että minä itse täällä kirjoittelen kehu kommentteja. on se kummakun kukaan ei saa sanoa mitään positiivista tai heti on iltatyttö itse kirjoittanut. Voi LOL!
        HAJOTKAA SIIHEN!
        Emmi


      • joensuun emmi!!!!!!!!!!!!!!!!! kirjoitti:

        kyllä nyt vähemmästäkin kilahtaa kun pitäää tulla tänne syyttelemään jostain ihan turhasta!no oletpa tarkkaaan katsonut kaikki iltatytöt kuin noin hyvin tiedät.Ja ihan tiedoksi vaan että olen menossa siihen kesällä kesätytöksi että voitte jo valmiiksi kehitellä puheenaiheita ja väittää että minä itse täällä kirjoittelen kehu kommentteja. on se kummakun kukaan ei saa sanoa mitään positiivista tai heti on iltatyttö itse kirjoittanut. Voi LOL!
        HAJOTKAA SIIHEN!
        Emmi

        Nyt mä selvitän kuka Emmi on aito... Eli kuka paras muusikko kuoli 1960 Englannissa 21 vuotiaana auto-onnettomuudessa? Ja ketkä oli kyydissä? jos ei tätä tiedä ni ei oo aito Emmi!!!
        T. Transporter1


      • joensuun emmi!!!!!!!!!!!!!!!!! kirjoitti:

        kyllä nyt vähemmästäkin kilahtaa kun pitäää tulla tänne syyttelemään jostain ihan turhasta!no oletpa tarkkaaan katsonut kaikki iltatytöt kuin noin hyvin tiedät.Ja ihan tiedoksi vaan että olen menossa siihen kesällä kesätytöksi että voitte jo valmiiksi kehitellä puheenaiheita ja väittää että minä itse täällä kirjoittelen kehu kommentteja. on se kummakun kukaan ei saa sanoa mitään positiivista tai heti on iltatyttö itse kirjoittanut. Voi LOL!
        HAJOTKAA SIIHEN!
        Emmi

        Sorry mutta sä et oo aito!!!
        transporter1


      • joensuun emmi!!!!!!! kirjoitti:

        moikka -nainen!
        ihan tiedoksi vaan että kaverini soittivat että minusta on juttuja aika monella palstalla ja kysyinkin että missä. ja kerran kuin näin paljon koneella aikaani vietän niin miks en voisi tänne teille tulla vastaamaan. Te saatte ajatella ihan mitä vaan mutta en kyllä ole käynyt kirjoittelemassa itse tänne mitään ekä aloittanut keskustelua. kun olette noin "FIKSUJA" niin voittekin sitten varmaan katsoa ip- osoitteet ja katotaan kuka täsä kuvittelee ja mitä!! eiköhän jokainen ihminen käytä just sen verran huutomerkkejä mitä tarvitsee siihen ei tarvita yhtä ja samaa ihmistä. ihan kiva kun kaikki luulee että olen joku "Malli" mut en. Enkä haluaisikaan olla!! sen takia täytyy tehdä jotain muuta mikä mielyttää ilman teidän idiootteja juttuja!
        helvetin buenoa joulua teillekkin!
        Emmi

        Laske noi Emmin iiiiiiiiiiit! Vittu ku oot tyhmä


      • joensuun emmi!!!!!!! kirjoitti:

        moikka -nainen!
        ihan tiedoksi vaan että kaverini soittivat että minusta on juttuja aika monella palstalla ja kysyinkin että missä. ja kerran kuin näin paljon koneella aikaani vietän niin miks en voisi tänne teille tulla vastaamaan. Te saatte ajatella ihan mitä vaan mutta en kyllä ole käynyt kirjoittelemassa itse tänne mitään ekä aloittanut keskustelua. kun olette noin "FIKSUJA" niin voittekin sitten varmaan katsoa ip- osoitteet ja katotaan kuka täsä kuvittelee ja mitä!! eiköhän jokainen ihminen käytä just sen verran huutomerkkejä mitä tarvitsee siihen ei tarvita yhtä ja samaa ihmistä. ihan kiva kun kaikki luulee että olen joku "Malli" mut en. Enkä haluaisikaan olla!! sen takia täytyy tehdä jotain muuta mikä mielyttää ilman teidän idiootteja juttuja!
        helvetin buenoa joulua teillekkin!
        Emmi

        ootko oikeesti nojaamassa siihen (1961) chevyyn?
        Jos se oot sinä ni oot tosi kaunis.


      • joensuun emmi!!!!!!! kirjoitti:

        moikka -nainen!
        ihan tiedoksi vaan että kaverini soittivat että minusta on juttuja aika monella palstalla ja kysyinkin että missä. ja kerran kuin näin paljon koneella aikaani vietän niin miks en voisi tänne teille tulla vastaamaan. Te saatte ajatella ihan mitä vaan mutta en kyllä ole käynyt kirjoittelemassa itse tänne mitään ekä aloittanut keskustelua. kun olette noin "FIKSUJA" niin voittekin sitten varmaan katsoa ip- osoitteet ja katotaan kuka täsä kuvittelee ja mitä!! eiköhän jokainen ihminen käytä just sen verran huutomerkkejä mitä tarvitsee siihen ei tarvita yhtä ja samaa ihmistä. ihan kiva kun kaikki luulee että olen joku "Malli" mut en. Enkä haluaisikaan olla!! sen takia täytyy tehdä jotain muuta mikä mielyttää ilman teidän idiootteja juttuja!
        helvetin buenoa joulua teillekkin!
        Emmi

        Kenen kuvat sä oot laittanu sun nimiin..? Sä nyt tuskin oot toi henkilö kenen kuvat aukee sun linkistä?
        Have a nice one... Mikä saa ihmisen kusettaan tolla lailla...


      • joensuun emmi!!!!!!!!!!!!!!!!! kirjoitti:

        kyllä nyt vähemmästäkin kilahtaa kun pitäää tulla tänne syyttelemään jostain ihan turhasta!no oletpa tarkkaaan katsonut kaikki iltatytöt kuin noin hyvin tiedät.Ja ihan tiedoksi vaan että olen menossa siihen kesällä kesätytöksi että voitte jo valmiiksi kehitellä puheenaiheita ja väittää että minä itse täällä kirjoittelen kehu kommentteja. on se kummakun kukaan ei saa sanoa mitään positiivista tai heti on iltatyttö itse kirjoittanut. Voi LOL!
        HAJOTKAA SIIHEN!
        Emmi

        Haahaa! Joensuun emmi.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!. Tuliks huutomerkkejä tarpeeks??????????


    • kujnj

      kovin kummoinen. Ei erottuisi joukosta baarissa.

      Tämän viikon Didi-tyttönen taas on varsin muhkea!

    • -girls--

      Kyllähän tuollaisiin kuviin lähtiessään pitää varautua että tulee palautetta ja jos ei ole valmis kestämään myös negatiivisiä kommentteja, on paras unohtaa ko. kuvat.

      Kaikki ei voi tykätä, se on selvä ja palstan ihmiset ovat kertoneet mielipiteensä ja se lienee täysin selvä.

      Mielestämme on täysin väärin ajatella, että missejä voivat arvostella vain kauniit/komeat! Täysin naurettava ajatus siitä, että jos arvostelee jotakuta, pitää olla valmis laittamaan oma kuvansa arvosteltavaksi.

    • ja pahasuopaisuus

      vaivaa tälläkin palstalla ja sen huomaa. Älä Emmi välitäkään noista tonnikeijuista. Rohkeutta sinulta löytyy..=) Pohjois-karjalan tyttöä kannustetaan täällä.

      • kosska

        Pohjois-Karjalasta löytyy 100%:n varmasti satoja, ellei tuhansia ko. lehteen sopivia tyttöjä!

        Muistan kun toinen Joensuulainen oli kuvissa, tosin toisessa lehdessä, häntä kehuttiin ja aiheestakin.

        Kyllä ihmisillä on silmät päässä ja jokaisella on oikeus mielipiteeseen.

        Ei se pahansuopaisuutta ole, vaan mielipiteiden ilmaisua.


      • ei osata
        kosska kirjoitti:

        Pohjois-Karjalasta löytyy 100%:n varmasti satoja, ellei tuhansia ko. lehteen sopivia tyttöjä!

        Muistan kun toinen Joensuulainen oli kuvissa, tosin toisessa lehdessä, häntä kehuttiin ja aiheestakin.

        Kyllä ihmisillä on silmät päässä ja jokaisella on oikeus mielipiteeseen.

        Ei se pahansuopaisuutta ole, vaan mielipiteiden ilmaisua.

        esittää asiallisesti!!! kaikista löytyy jotain kaunista, mut kateellisuus rumentaa.


      • joootkaa
        ei osata kirjoitti:

        esittää asiallisesti!!! kaikista löytyy jotain kaunista, mut kateellisuus rumentaa.

        luulevat olevansa kauniinpia kuin ovat, ärsyttävät eniten. En tarkoita tällä ketään hlökohtaisesti. Uskon, että tällaiset ihmiset ärsyttävät muitakin.

        hyvä itsetunnon kanssa varustettu nainen on kaunis mutta ylpeys rumentaa


      • ke-huu
        joootkaa kirjoitti:

        luulevat olevansa kauniinpia kuin ovat, ärsyttävät eniten. En tarkoita tällä ketään hlökohtaisesti. Uskon, että tällaiset ihmiset ärsyttävät muitakin.

        hyvä itsetunnon kanssa varustettu nainen on kaunis mutta ylpeys rumentaa

        Enpä menisi kehumaan, ellei olisi aivan pakko.


      • Sepe
        joootkaa kirjoitti:

        luulevat olevansa kauniinpia kuin ovat, ärsyttävät eniten. En tarkoita tällä ketään hlökohtaisesti. Uskon, että tällaiset ihmiset ärsyttävät muitakin.

        hyvä itsetunnon kanssa varustettu nainen on kaunis mutta ylpeys rumentaa

        Tyttö näyttää jotenkin koppavalta, liekö tarkoitushakuista vai onko meikeillä osuutta asiaan. Vartalo ok mutta ei hän ole aidosti kaunis.


      • sen....
        Sepe kirjoitti:

        Tyttö näyttää jotenkin koppavalta, liekö tarkoitushakuista vai onko meikeillä osuutta asiaan. Vartalo ok mutta ei hän ole aidosti kaunis.

        tekee. Tiedän tytön ja on mielestäni arka. Ihmettelinkin, miksei uskalla aidosti hymyillä...


      • joensuun emmi!!!!!!!!!
        sen.... kirjoitti:

        tekee. Tiedän tytön ja on mielestäni arka. Ihmettelinkin, miksei uskalla aidosti hymyillä...

        kukaan ei taida tuntee minua jos noin sanoo.. oon aina tosi iloinen!! Saatan näyttää "äkäiseltä" mutta se johtuu siitä että kyljen ajatuksissani enkä huomioi muita ihmisiä.
        Mutta kaikki saa ajatella mitää haluaa.. olen kyllä myös äkkipikainen että jos joku minua on loukannut niin saa kyllä aidosti vahat niskaan.


      • vetää...
        joensuun emmi!!!!!!!!! kirjoitti:

        kukaan ei taida tuntee minua jos noin sanoo.. oon aina tosi iloinen!! Saatan näyttää "äkäiseltä" mutta se johtuu siitä että kyljen ajatuksissani enkä huomioi muita ihmisiä.
        Mutta kaikki saa ajatella mitää haluaa.. olen kyllä myös äkkipikainen että jos joku minua on loukannut niin saa kyllä aidosti vahat niskaan.

        roolia ujouden ja epävarmuutensa peittämiseksi. Kyllä sinä pienempänäkin olit ujon sorttinen!


      • kiinnostaa
        joensuun emmi!!!!!!!!! kirjoitti:

        kukaan ei taida tuntee minua jos noin sanoo.. oon aina tosi iloinen!! Saatan näyttää "äkäiseltä" mutta se johtuu siitä että kyljen ajatuksissani enkä huomioi muita ihmisiä.
        Mutta kaikki saa ajatella mitää haluaa.. olen kyllä myös äkkipikainen että jos joku minua on loukannut niin saa kyllä aidosti vahat niskaan.

        mitä ajattelet, kuvat kertoo puolestaan!!!


      • joensuun emmi!!!!!!!!!!!!!!...
        kiinnostaa kirjoitti:

        mitä ajattelet, kuvat kertoo puolestaan!!!

        jos ne kerran kertoo puolestaan niin miks vainootte täällä :D? ai olin ujon sorttinen..? okei.. ehkä sellasille joita en tunne :)


      • edes...
        joensuun emmi!!!!!!!!!!!!!!... kirjoitti:

        jos ne kerran kertoo puolestaan niin miks vainootte täällä :D? ai olin ujon sorttinen..? okei.. ehkä sellasille joita en tunne :)

        ilkeis sinuna käydä täällä vastailemassa...jotain rajaa sentään. Moni tuntee sinut ja siun taustat, joten kannattaisko vaan olla hissukseen...jutut liikkuu jo monttua myöten!


      • joensuun emmi!!!!!!!!!!!!!!... kirjoitti:

        jos ne kerran kertoo puolestaan niin miks vainootte täällä :D? ai olin ujon sorttinen..? okei.. ehkä sellasille joita en tunne :)

        Sä et oo aito!!!
        T. transporter1


      • joensuun emmi!!!!!!!!! kirjoitti:

        kukaan ei taida tuntee minua jos noin sanoo.. oon aina tosi iloinen!! Saatan näyttää "äkäiseltä" mutta se johtuu siitä että kyljen ajatuksissani enkä huomioi muita ihmisiä.
        Mutta kaikki saa ajatella mitää haluaa.. olen kyllä myös äkkipikainen että jos joku minua on loukannut niin saa kyllä aidosti vahat niskaan.

        Laske ihan oikeesti noi sun huutomerkit!!! Sä oot ihan fucking tyhmä:::


      • joensuun emmi!!!!!!!!! kirjoitti:

        kukaan ei taida tuntee minua jos noin sanoo.. oon aina tosi iloinen!! Saatan näyttää "äkäiseltä" mutta se johtuu siitä että kyljen ajatuksissani enkä huomioi muita ihmisiä.
        Mutta kaikki saa ajatella mitää haluaa.. olen kyllä myös äkkipikainen että jos joku minua on loukannut niin saa kyllä aidosti vahat niskaan.

        Piti lähettää sulle oikeen vittumainen viesti. Luin sun viestit ja tajusin että olin väärässä. Eddie Cochran kuoli vuonna 1960 21 vuotiaana... Englannissa


      • transporter1 kirjoitti:

        Piti lähettää sulle oikeen vittumainen viesti. Luin sun viestit ja tajusin että olin väärässä. Eddie Cochran kuoli vuonna 1960 21 vuotiaana... Englannissa

        No en vastaa. Tekis mieli jutella sun kanssa. Ps. Punatukat on kauneimpia!!!


      • joensuun emmi!!!!!!!!! kirjoitti:

        kukaan ei taida tuntee minua jos noin sanoo.. oon aina tosi iloinen!! Saatan näyttää "äkäiseltä" mutta se johtuu siitä että kyljen ajatuksissani enkä huomioi muita ihmisiä.
        Mutta kaikki saa ajatella mitää haluaa.. olen kyllä myös äkkipikainen että jos joku minua on loukannut niin saa kyllä aidosti vahat niskaan.

        EI vittu sentään. Sä oot kaunis. Sä oot kusettanu mua kokoillan. Voi vittu sentään!!!


      • edes... kirjoitti:

        ilkeis sinuna käydä täällä vastailemassa...jotain rajaa sentään. Moni tuntee sinut ja siun taustat, joten kannattaisko vaan olla hissukseen...jutut liikkuu jo monttua myöten!

        No voi sentään! Et kai oikeesti luullu että mulla olis talvella lämpimämpääku teillä...
        Siis mun autossa...No voi olla että onkin. Mutta ei se helppoa oo mullakaan. Joku ne paskat joutuu aina tyhjentään! Varmaan sun faija tai joku muu!!!


      • joensuun emmi!!!!!!!!! kirjoitti:

        kukaan ei taida tuntee minua jos noin sanoo.. oon aina tosi iloinen!! Saatan näyttää "äkäiseltä" mutta se johtuu siitä että kyljen ajatuksissani enkä huomioi muita ihmisiä.
        Mutta kaikki saa ajatella mitää haluaa.. olen kyllä myös äkkipikainen että jos joku minua on loukannut niin saa kyllä aidosti vahat niskaan.

        Ootko oikeesti emmiiiiiiiiiiiiiiii vai eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeemmi? Ja jos niin mistä päin?
        Olet tosi kaunis.
        Haluaisin tavata sut paremmin...


      • sakarias afrikasta
        transporter1 kirjoitti:

        Ootko oikeesti emmiiiiiiiiiiiiiiii vai eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeemmi? Ja jos niin mistä päin?
        Olet tosi kaunis.
        Haluaisin tavata sut paremmin...

        Hei. Nyt on vikonlopu ja minunki tekisin mieli pimpsa. Olen arlitehti ja kohtelias isomusta kuten tytö sanoi


    • säälittävää

      todellakin. Get a life emmi ja tää muka emmi myös!

      • emmmmmmmmmmmmmmmmmii

        katso kuule ip-osoitteet kniin ei minua tarvitse rueta syyllistämääm.. SE on vaan ikävää miten joku pärjää paremmin kuin muut.... Mut hankkikaa oikeesti parempaa tekemistä ja menkää himaanne vittu :D


      • vastaskin
        emmmmmmmmmmmmmmmmmii kirjoitti:

        katso kuule ip-osoitteet kniin ei minua tarvitse rueta syyllistämääm.. SE on vaan ikävää miten joku pärjää paremmin kuin muut.... Mut hankkikaa oikeesti parempaa tekemistä ja menkää himaanne vittu :D

        raukkojen raukka...........tosiaan hanki aivot!


      • jo.....
        vastaskin kirjoitti:

        raukkojen raukka...........tosiaan hanki aivot!

        HEi ihmiset!!! VAikka ette tykkäiskään emmin ulkonäöstä tai olemuksesta, ei teidän tarvitse silti käydä tuollalailla kimppuun... NE kuvat siinä lehessä oli ja meni!! Eikö ois jo aika jättää toinen rauhaan??!! Vaikka Emmi onkin hieman koppava, on hänellä silti tunteet!!!!!!!!


      • tyrkyttäää
        jo..... kirjoitti:

        HEi ihmiset!!! VAikka ette tykkäiskään emmin ulkonäöstä tai olemuksesta, ei teidän tarvitse silti käydä tuollalailla kimppuun... NE kuvat siinä lehessä oli ja meni!! Eikö ois jo aika jättää toinen rauhaan??!! Vaikka Emmi onkin hieman koppava, on hänellä silti tunteet!!!!!!!!

        itseään lehtiin, sekä ilkeää tulla tänne asiaa kommentoimaan, niin varmasti se herättää keskustelua, niin hyvässä, kuin pahassakin.
        Ken leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön!


      • että tytöllä on tunteet
        tyrkyttäää kirjoitti:

        itseään lehtiin, sekä ilkeää tulla tänne asiaa kommentoimaan, niin varmasti se herättää keskustelua, niin hyvässä, kuin pahassakin.
        Ken leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön!

        siinä missä meillä muillakin ei se ota jos ei anna


      • jo..... kirjoitti:

        HEi ihmiset!!! VAikka ette tykkäiskään emmin ulkonäöstä tai olemuksesta, ei teidän tarvitse silti käydä tuollalailla kimppuun... NE kuvat siinä lehessä oli ja meni!! Eikö ois jo aika jättää toinen rauhaan??!! Vaikka Emmi onkin hieman koppava, on hänellä silti tunteet!!!!!!!!

        Mut miks Emmi fuulaa?


      • emmmmmmmmmmmmmmmmmii kirjoitti:

        katso kuule ip-osoitteet kniin ei minua tarvitse rueta syyllistämääm.. SE on vaan ikävää miten joku pärjää paremmin kuin muut.... Mut hankkikaa oikeesti parempaa tekemistä ja menkää himaanne vittu :D

        Hyvin sanottu vaikka et olekkaan aito. Emmmmmmmmmmmmmmmmmmmi!!!


      • jo..... kirjoitti:

        HEi ihmiset!!! VAikka ette tykkäiskään emmin ulkonäöstä tai olemuksesta, ei teidän tarvitse silti käydä tuollalailla kimppuun... NE kuvat siinä lehessä oli ja meni!! Eikö ois jo aika jättää toinen rauhaan??!! Vaikka Emmi onkin hieman koppava, on hänellä silti tunteet!!!!!!!!

        Kuka sitte poseeraa iltalehden kuvissa? Ei näköjään meidän Emmi...


      • mene lastentarhaan
        transporter1 kirjoitti:

        Hyvin sanottu vaikka et olekkaan aito. Emmmmmmmmmmmmmmmmmmmi!!!

        Onko tämä apina joku piripää kun vastailee noin vanhoihin keskusteluihin?


    • Janne

      Ei ole ulkonäöltään mistään kotoisin. Hieman kotkamaisen näköinen, suuri nenä ja viivamainen suu.

      Makuasioita, tää on vain mun mielipiteeni.

    • kirjotellu

      nuita painakaa vittuun juttuja tai jos kirjotti
      nii on helevetin tyhmä ämmä. ei nuilla käytöstavoilla
      tähtitaivaat aukene ikänä!

      • noista..

        tietää, mitä kirjoittelevat ite ja mitä muut..


      • jaajaa

        johan on aikoihin eletty! täällä jauhetaan päivä tolkulla siitä miltä emmi näyttää! huhuh.. eikö anneta jo tytön olla?


      • ois,,,,
        jaajaa kirjoitti:

        johan on aikoihin eletty! täällä jauhetaan päivä tolkulla siitä miltä emmi näyttää! huhuh.. eikö anneta jo tytön olla?

        vain kateellinen?


    • just......

      ensinnäkin.. tämän keskustelun aloitus on emmin kirjoittama, näkeehän sen ääliökin. onhan se toki nerokasta täällä sanoa että "tarkistakaa ip!!!!!!!" kun emmi tietää ettei sitä käytännössä voi tarkistaa.
      http://irc-galleria.net/view.php?nick=_Hunajainen_ siinä se irc-galleriassa hakee kehuja kuvillaan, eikä mikään yllätys kun ei näillä keskustelupalstoillakaan kehuja heru. lycka till emmi!!!

      • hmmmmmm...

        kyl noi ajatukset tyhmiltä kuulostaa. Nuivelon näköinenki on. Jäykkä hymy, ei luonteva!


      • näääs
        hmmmmmm... kirjoitti:

        kyl noi ajatukset tyhmiltä kuulostaa. Nuivelon näköinenki on. Jäykkä hymy, ei luonteva!

        jotka luulevat liikoja


      • nnnnnf

      • Sanakirja
        nnnnnf kirjoitti:

        äänestyksessä tyttö jäi jalkoihin..

        ei muutkaan syttyneet oikein joensuun tyttöön..


        http://www.iltalehti.fi/osastot/iltatytot/200601040133433_ty.shtml

        --"SE on vaan ikävää miten joku pärjää paremmin kuin muut.... Mut hankkikaa oikeesti parempaa tekemistä ja menkää himaanne vittu :D"

        Niin ja kuka se olikaan kisassa viimeinen?
        Ai niin, ja kirjoittamaankin olisi ihan kiva opetella jo 18- vuotiaana. Melko paljon kirjoitus virheitä.


      • arvostelee
        Sanakirja kirjoitti:

        --"SE on vaan ikävää miten joku pärjää paremmin kuin muut.... Mut hankkikaa oikeesti parempaa tekemistä ja menkää himaanne vittu :D"

        Niin ja kuka se olikaan kisassa viimeinen?
        Ai niin, ja kirjoittamaankin olisi ihan kiva opetella jo 18- vuotiaana. Melko paljon kirjoitus virheitä.

        Emmi arvostelee Ircissä itse muita tyttöjä ja sanoo että on vain kestettävä kritiikki jos laittaa kuvia nettiin. Niin ja mitenkäs itse kestit kritiikin? Hmm.. melko huonosti.


      • muuten...
        arvostelee kirjoitti:

        Emmi arvostelee Ircissä itse muita tyttöjä ja sanoo että on vain kestettävä kritiikki jos laittaa kuvia nettiin. Niin ja mitenkäs itse kestit kritiikin? Hmm.. melko huonosti.

        arvosteleekin. Eli nyt sai maistaa omaa lääkettään ilomantsin hunajainen tyttö.


      • Vai ei voi tarkastaa???
        Voitko sä olla noin fucking tyhmä? hei siis oikeesti...
        transporter1.
        Vetäkää pipot silmille. Mulla on automaattinen ilmastointi. Ja auto maksaa 80000 ekee. BMW... 7 sarja. Köyhät kyykkyyn!!!


      • transporter1 kirjoitti:

        Vai ei voi tarkastaa???
        Voitko sä olla noin fucking tyhmä? hei siis oikeesti...
        transporter1.
        Vetäkää pipot silmille. Mulla on automaattinen ilmastointi. Ja auto maksaa 80000 ekee. BMW... 7 sarja. Köyhät kyykkyyn!!!

        Veivatkaa köyhät niillä mopoautoilla....
        Jos ei oo varaa ajaa 340 lasissa ni sitte on varmaan parempi mennä kotona navettaan...
        transporter1


      • transporter1 kirjoitti:

        Veivatkaa köyhät niillä mopoautoilla....
        Jos ei oo varaa ajaa 340 lasissa ni sitte on varmaan parempi mennä kotona navettaan...
        transporter1

        Hello Emmi. Mä oon ihan varma että tunnetaan. Ihme kyllä kukaan ei oo läpässy mun testiä. Elikkä lehden Emmi on ainoa oikea. Ja te muut... Te ootte säälittäviä!!!


      • transporter1 kirjoitti:

        Hello Emmi. Mä oon ihan varma että tunnetaan. Ihme kyllä kukaan ei oo läpässy mun testiä. Elikkä lehden Emmi on ainoa oikea. Ja te muut... Te ootte säälittäviä!!!

        BMW rules... Nyt mä tajusin että Emmiä ei oo olemassa. Laitetaan lehteen joku vetävännäkönen tyttö ja laitetaan sen sanomaks kaikkee paskaa...
        Hyvin tehty Emmi. Et Edes tienny Eddie Cochrania...


      • transporter1 kirjoitti:

        BMW rules... Nyt mä tajusin että Emmiä ei oo olemassa. Laitetaan lehteen joku vetävännäkönen tyttö ja laitetaan sen sanomaks kaikkee paskaa...
        Hyvin tehty Emmi. Et Edes tienny Eddie Cochrania...

        Jos meinaat kusettaa ni jäät kiinni...
        Mut vastaa edes onko se 61 Impala mikä on sun takana. Lyötiin vetoo kaverin kanssa.


      • transporter1 kirjoitti:

        BMW rules... Nyt mä tajusin että Emmiä ei oo olemassa. Laitetaan lehteen joku vetävännäkönen tyttö ja laitetaan sen sanomaks kaikkee paskaa...
        Hyvin tehty Emmi. Et Edes tienny Eddie Cochrania...

        Vai että oikeen Rock`n rollia ja Rockabillyä.... Hyi sua ku kusetat... Haahaa.
        Maksa autosta 70000 ja tuu sitte irvisteleen. Veikkaan että mulla on lämpimämpää ku sulla tammikuussa!!! Vaikket tajuukkaan musiikista yhtään mitään...


      • transporter1 kirjoitti:

        Vai että oikeen Rock`n rollia ja Rockabillyä.... Hyi sua ku kusetat... Haahaa.
        Maksa autosta 70000 ja tuu sitte irvisteleen. Veikkaan että mulla on lämpimämpää ku sulla tammikuussa!!! Vaikket tajuukkaan musiikista yhtään mitään...

        No mihis Emmi hyydas? Tai siis paremminki ketkä kaikki Emmit..?


      • näääs kirjoitti:

        jotka luulevat liikoja

        Eiku näitä ketkä varastaa toisen identiteetin.. Näillä mennään!!!


    • Mä haluaisin nähdä sut. Sä oot aivan järjettömän kaunis.

      • urpå

        Vetelen sua homo korville saatanan apina


      • Uitto
        urpå kirjoitti:

        Vetelen sua homo korville saatanan apina

        *reps* pelle


    • Onnea Joensuu!

      Aika korkeatasoista keskustelua!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1525
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1315
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1212
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1112
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1035
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    9. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      2
      996
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      991
    Aihe