Missä hyvä ja edullinen autohuolto Kuopiossa?

Kertokaa

Autoa pitäisi huollattaa, mikä olisi hyvä paja? Ja edullinen.

102

46822

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olen käyttänyt siellä

      Riippuu vähän autosta, kun uusia autoja monesti pitäisi luetuttaa testerissä ja se onnistuu vain isommissa huoltoliikkeissä.

      Niiralassa on yhden omakotitalon alakerrassa (olikohan omakotitiellä?) edullinen huolto ja asiantunteva huoltaja. Sitä on vähän vaikea huomata, mutta kun hiljaa ajaa niin tallin ovessa on muistaakseni jotain tarroja yms. Siellä on tullut joskus käytettyä autoa ja ainakin perushuolto onnistui nopeasti ja edullisesti. Siinä samalla oli laittanut vähän muutakin kun oli huomannut autossa vikoja, enkä ollenkaan pistänyt pahakseni. Hintaa tuli huollolle noin puolta vähemmän kuin merkkiliikkeessä ja aikaakin meni puolta vähemmän.

      • Testattu on

        Puijon autohuolto Särkilahdessa oli kesällä tekemäni hintavertailun mukaan ylivoimaisesti edullisin paikka ja arvioi työn kestoksi paljon vähemmän kuin muut (mikä varmaan vaikuttaa siihen, että oli halpa) Kaikki tosituunaajat käyttävät kuulema autojaan tuolla. Palvelu oli hyvää ja luvatun mukaista.


      • Matti
        Testattu on kirjoitti:

        Puijon autohuolto Särkilahdessa oli kesällä tekemäni hintavertailun mukaan ylivoimaisesti edullisin paikka ja arvioi työn kestoksi paljon vähemmän kuin muut (mikä varmaan vaikuttaa siihen, että oli halpa) Kaikki tosituunaajat käyttävät kuulema autojaan tuolla. Palvelu oli hyvää ja luvatun mukaista.

        Erehdyin vajaa 2 vuotta sitten viemään autoni Puijon autohuoltoon. Oli sillä hetkellä edullinen, mutta tuli todella kalliiksi, kun moottoria painepesurilla pestessä hajottivat jäähdyttimen ja lopulta moottori leikkasi kiinni. Koneistuksineen ym. maksoi yhteensä yli 2000 euroa. Puijon autohuollolta en saanut korvauksia senttiäkään. Minä ja lähipiirini eivät koskaan missään tilanteessa vie autoaan huoltoon Puijon autohuoltoon.

        V. Turusen korjaamo Omakotitiellä on hyvä. Hinta edullinen ja laatu ok. Suosittelen.


      • Alkuperäinen__
        Testattu on kirjoitti:

        Puijon autohuolto Särkilahdessa oli kesällä tekemäni hintavertailun mukaan ylivoimaisesti edullisin paikka ja arvioi työn kestoksi paljon vähemmän kuin muut (mikä varmaan vaikuttaa siihen, että oli halpa) Kaikki tosituunaajat käyttävät kuulema autojaan tuolla. Palvelu oli hyvää ja luvatun mukaista.

        Kysyin Puijon autohuollosta ja valitsin satunnaisesti toisen paikan (haapaniemellä Partanen tms) ja Puijo oli melkein tuplasti kalliimpi. Kaipa nuokin osaa hommat tehdä, vaikutti ihan asialliselta.

        Pitänee joskus katsastaa tuo omakotitien mestakin.


      • se lämpömittari
        Matti kirjoitti:

        Erehdyin vajaa 2 vuotta sitten viemään autoni Puijon autohuoltoon. Oli sillä hetkellä edullinen, mutta tuli todella kalliiksi, kun moottoria painepesurilla pestessä hajottivat jäähdyttimen ja lopulta moottori leikkasi kiinni. Koneistuksineen ym. maksoi yhteensä yli 2000 euroa. Puijon autohuollolta en saanut korvauksia senttiäkään. Minä ja lähipiirini eivät koskaan missään tilanteessa vie autoaan huoltoon Puijon autohuoltoon.

        V. Turusen korjaamo Omakotitiellä on hyvä. Hinta edullinen ja laatu ok. Suosittelen.

        mittaristossa,siis moottorin lämpömittari,josta näkee moottorin lämpötilan ENNEN kiinnileikkaamista....


      • Matti
        se lämpömittari kirjoitti:

        mittaristossa,siis moottorin lämpömittari,josta näkee moottorin lämpötilan ENNEN kiinnileikkaamista....

        Kyllä minä sen tiedän, mutta kun autoa ajoi VAIMO!!!


      • autokuski-10
        Matti kirjoitti:

        Erehdyin vajaa 2 vuotta sitten viemään autoni Puijon autohuoltoon. Oli sillä hetkellä edullinen, mutta tuli todella kalliiksi, kun moottoria painepesurilla pestessä hajottivat jäähdyttimen ja lopulta moottori leikkasi kiinni. Koneistuksineen ym. maksoi yhteensä yli 2000 euroa. Puijon autohuollolta en saanut korvauksia senttiäkään. Minä ja lähipiirini eivät koskaan missään tilanteessa vie autoaan huoltoon Puijon autohuoltoon.

        V. Turusen korjaamo Omakotitiellä on hyvä. Hinta edullinen ja laatu ok. Suosittelen.

        Kun mitään taustakuvausta tilanteesta ei ole annettu, on vain väite, on myös seuraava mahdollista: syyläri hajonnut/ruostunut ihan vanhuuttaan (esim laiminlyöty jäähdytinnesteen säännölliset vaihdot) tai jokin nasta/niitti/ruuvi/pultti/kivi (=huono tuuri, samoin noita lentää tuulilasiin/umpioon näitä rikkoen) mennyt ajaessa syylärin läpi, ja nyt moite meni ihan väärään osoitteeseen, ja lisäksi toinen henkilö oli autoa ajanut (=vaimo), jolla pitäisi olla ajokortti ja siten kykyä osata katsoa lämpömittaria/merkkivaloa, jolloin moottorin kiinnileikkautuminen on kyllä ihan kuskin vika 100%:sesti. Lisäksi syylärin vuodon voisi olettaa kyllä huomattavan: lätäkkö auton alla tai ajaessa mahtava "peräsavu", tästä jälkimmäisestä on omakohtainen kokemus vesiletkun haljettua ajossa.

        Lisäksi omakohtaiset kokemukset ko. firmasta on, että takaavat työn jäljen; jos on todella virhe työssä, on virhe korjattu/korvattu, ja siten on vaikea uskoa tätä tapahtumaa ja kyllä herää epäilys, liekö edes käyty tekemässä korvausvaatimusta osoittaen edes jotakin yhteyttä asiaan ja ko. firmaan ?


      • noitaakkanen
        autokuski-10 kirjoitti:

        Kun mitään taustakuvausta tilanteesta ei ole annettu, on vain väite, on myös seuraava mahdollista: syyläri hajonnut/ruostunut ihan vanhuuttaan (esim laiminlyöty jäähdytinnesteen säännölliset vaihdot) tai jokin nasta/niitti/ruuvi/pultti/kivi (=huono tuuri, samoin noita lentää tuulilasiin/umpioon näitä rikkoen) mennyt ajaessa syylärin läpi, ja nyt moite meni ihan väärään osoitteeseen, ja lisäksi toinen henkilö oli autoa ajanut (=vaimo), jolla pitäisi olla ajokortti ja siten kykyä osata katsoa lämpömittaria/merkkivaloa, jolloin moottorin kiinnileikkautuminen on kyllä ihan kuskin vika 100%:sesti. Lisäksi syylärin vuodon voisi olettaa kyllä huomattavan: lätäkkö auton alla tai ajaessa mahtava "peräsavu", tästä jälkimmäisestä on omakohtainen kokemus vesiletkun haljettua ajossa.

        Lisäksi omakohtaiset kokemukset ko. firmasta on, että takaavat työn jäljen; jos on todella virhe työssä, on virhe korjattu/korvattu, ja siten on vaikea uskoa tätä tapahtumaa ja kyllä herää epäilys, liekö edes käyty tekemässä korvausvaatimusta osoittaen edes jotakin yhteyttä asiaan ja ko. firmaan ?

        kiva sanaleikki sun kirjoituksessa:"...noita lentää tuulilasiin..." huh, toivottavasti vauhti ei ollut luudan kanssa!


      • 1531315
        Matti kirjoitti:

        Kyllä minä sen tiedän, mutta kun autoa ajoi VAIMO!!!

        olisihan se pitänyt arvata :)


      • Söföööör
        Matti kirjoitti:

        Erehdyin vajaa 2 vuotta sitten viemään autoni Puijon autohuoltoon. Oli sillä hetkellä edullinen, mutta tuli todella kalliiksi, kun moottoria painepesurilla pestessä hajottivat jäähdyttimen ja lopulta moottori leikkasi kiinni. Koneistuksineen ym. maksoi yhteensä yli 2000 euroa. Puijon autohuollolta en saanut korvauksia senttiäkään. Minä ja lähipiirini eivät koskaan missään tilanteessa vie autoaan huoltoon Puijon autohuoltoon.

        V. Turusen korjaamo Omakotitiellä on hyvä. Hinta edullinen ja laatu ok. Suosittelen.

        Nojooooo,mutta kyllä itsekukin kuljettaja on itse vastuussa siitä,että kun moottorin lämmöt nousevat punaiselle,niin ajo loppuu ennen kiinnileikkaamista...Varsinkin kun nykyautoissa syttyy diskovalot mittaristoon jos jotakin häiriöitä on niin ettei voi olla huomaamatta..Enkä ole ko. korjaamon asiakas kun korjaan itse autoni tai tuttu muutenkaan eli en ota kantaa ko. paikkaan....


    • auto

      on jatke......! no pieniä on silakat joulukalaksi mutta kukkiihan perunakin

    • ... mutta ainakin vanhemmille

      Vanhempia autoja erittäin asiallisesti ja kohtuuhinnoin huoltaa/korjaa KTi-Serveice Kelloniemessä. Sovitut ajat ja hinnat tuntuu pitävän ja palvelu on erittäin asiallista.

      • x-tra

        Täällä jätetään jarrusatulat iri ja sitten vaan sanotaan että voi voi entäs sitten


      • Kysyn vain
        x-tra kirjoitti:

        Täällä jätetään jarrusatulat iri ja sitten vaan sanotaan että voi voi entäs sitten

        Mikäköhän tapaus tollainen on??


      • x-tra
        x-tra kirjoitti:

        Täällä jätetään jarrusatulat iri ja sitten vaan sanotaan että voi voi entäs sitten

        Etujarru jumahti kiinni moottoritieltä tullessa. Mutteri puuttui kokonaan jarrusatulasta. Itse korjaamo suositteli jarruremonttia turvallisuuden takia. Tosi turvallista jarrujen laittoa, tuntiveloitus ja vedotaan kiireeseen.
        Kyydissä lapsia,tosi ala-arvoista toimintaa.
        Kiertäkää kaukaa!


      • entinen asiakas
        x-tra kirjoitti:

        Etujarru jumahti kiinni moottoritieltä tullessa. Mutteri puuttui kokonaan jarrusatulasta. Itse korjaamo suositteli jarruremonttia turvallisuuden takia. Tosi turvallista jarrujen laittoa, tuntiveloitus ja vedotaan kiireeseen.
        Kyydissä lapsia,tosi ala-arvoista toimintaa.
        Kiertäkää kaukaa!

        Mulla ei menny katsastuksessa läpi päästöjen takia. Vein Peten kolarikorjaamoon. Tyttöystävä haki pois, hinta 77€. Sanoivat et katalysaattori varmaan rikki??? Mikä vastaus tuo on... Siihen vaihdettiin käytetty katalysaattori, joka tutkittiin Turun keskusautohallissa, että on toimiva. Eli ihan potaskaa puhuivat, arvailivat asiaa. Olisi ilmeisesti pitänyt vaihtaa toimiva katalysaattori uuteen. no vein Turussa autosähkökorjaamolle, meni muutama tunti ja menin hakemaan. 40€ ja pakoputkessa ollut pieni reikä oli paikattu. Meni heittämällä läpi katsastuksessa. Lisäksi olivat mukamas säätäneet ventiilit kun ne hakkas mutta hakkaavat vieläkin aika pahasti. että sellainen tapaus...


      • höhhöhhö
        x-tra kirjoitti:

        Etujarru jumahti kiinni moottoritieltä tullessa. Mutteri puuttui kokonaan jarrusatulasta. Itse korjaamo suositteli jarruremonttia turvallisuuden takia. Tosi turvallista jarrujen laittoa, tuntiveloitus ja vedotaan kiireeseen.
        Kyydissä lapsia,tosi ala-arvoista toimintaa.
        Kiertäkää kaukaa!

        puuttui varmaan, jarrusatulaan ei kuulu yhtään mutteria!!??


      • vanha auto

        Olisiko Likolahdessa? Siellä olen käyttänyt vanhaa autoani ja olen saanut hyvän ja asiallisen palvelun. Hinnatkin ovat kohdallaan. Suosittelen


      • vanha auto
        vanha auto kirjoitti:

        Olisiko Likolahdessa? Siellä olen käyttänyt vanhaa autoani ja olen saanut hyvän ja asiallisen palvelun. Hinnatkin ovat kohdallaan. Suosittelen

        ... meinaan KTi-Service.


      • myös entinen asiakas
        entinen asiakas kirjoitti:

        Mulla ei menny katsastuksessa läpi päästöjen takia. Vein Peten kolarikorjaamoon. Tyttöystävä haki pois, hinta 77€. Sanoivat et katalysaattori varmaan rikki??? Mikä vastaus tuo on... Siihen vaihdettiin käytetty katalysaattori, joka tutkittiin Turun keskusautohallissa, että on toimiva. Eli ihan potaskaa puhuivat, arvailivat asiaa. Olisi ilmeisesti pitänyt vaihtaa toimiva katalysaattori uuteen. no vein Turussa autosähkökorjaamolle, meni muutama tunti ja menin hakemaan. 40€ ja pakoputkessa ollut pieni reikä oli paikattu. Meni heittämällä läpi katsastuksessa. Lisäksi olivat mukamas säätäneet ventiilit kun ne hakkas mutta hakkaavat vieläkin aika pahasti. että sellainen tapaus...

        mäkii vein auton petelle.aivan vitun kallis ja epäpätevää porukkaa...äläkää saatana viekö autoanne sinne!!!


    • JusaBossa

      Olipa mielenkiintoista kuulla mielipiteitä asian tiimoilta. Hyvä että on tällanenkin foorumi ja llöyty sattumalta googlesta.

      Sen tiedän kokemuksesta, että halpa voi olla vain joskus hyvä. Ilmaisia lounaita ei ole, kaikki maksaa.

      Peten kolarikorjaamosta itselläni on miltei vain positiivista sanottavaa, olen tosin usein seisonut pikkuhuoltojen osalta itse vieressä katsomassa toimintaa. Huollatin edellisen autoni siellä noin 5 vuoden ajan.

      En osaa kommentoida kokemuksianne juurikaan, kun ne ovat omianne. Minut Peten pojat pelastivat monta kertaa pulasta vanhan asuntoautoni osalta, kun se oli työkäytössä ja rupesi joskus piiputtamaan varoittamatta. Kerrankin nilkutin sillä laakerivian takia pajan pihanurkille ja siellä vasta takapyörä murtui irti.

      Mun autoni huolsi viime aikoina siellä yks kokeneempi kaveri aina. ei siihen nuoremmat uskaltanu koskeakaan, paitsi öljynvaihdossa. Ilmanputsarinkin osalta olin jo kertavaihdon seuranneena viisaampi kuin moni kloppi, mutta kuka sitä omia näppejään likaamaan, jos siitä työstä toiselle maksaa.

      Kun menin vuosi sitten näyttämään autoa oudon jurnutuksen takia, niin nuoremmat kossit ei osanneet tai jaksaneet kesähelteillä paneutua paskasiin autonalushommiin, vetonivelen tsekkaukseen. Piti oottaa kokeneempi kaveri lomalta, joka ei pelänny rasvasia hommia ja tsekkasi asian mutkitta. Juuri pari kuukautta aiemmin heillä asennetuista vetoakseleista meni lopuksi uusiksi toinen töineen päivineen takuuseen ja pelasi kuin enkeli sen jälkeen. Mittarissa oli tänä kesänä vaihtaessa 440 tuhatta.

      Pari kertaa oon saanu heiltä puhelimitsekin neuvoja tien päällä ongelman ilmaannuttua ja jatkanu sieltä nilkuttaen tai omin väliaikaisin avuin korjaamon pihaan. Ja saanu joskus viikonloppunakin sellaisenkin palvelun, että sain puhelimitse vastauksen, voinko jättää auton heidän pihaansa lauantaina tai sunnuntaina, ja saada sen parin päivän kuluttua ehjänä pois, jos vain varaosia löytyy,

      Ei moni autoliike sellaista palvelua tarjoa.

      Mutta edelleen: asentajat ovat yksilöitä, taiteilijoita. Heillä on hyvät ja huonot päivänsä kuten meilläkin. Asiakkaan ei kuitenkaan pitäisi maksaa asennusvirheistä. Eikun kuluttaja-asiamiehen kanssa kyselemään asioiden perään jos epäilyä ja näyttöä on. Usein autoissa on kyse monimutkaisista asioista, joissa toinen asia vaikuttaa toiseen, ja jos korjautetaan vain yksi osatekijä, voi toinen osatekijä aiheuttaa vian samalla suunnalla arvaamatta. Kannattaa neuvotella asiallisesti. ja kysellä asentajalta, onko jotain vikaa ounasteltavissa tai nähtävissä etukäteen. He tietää usein mitä missäkin automerkissä voi olla tulossa. Käveleviä tietosanakirjoja omalla alallaan.

      • Palvelua saanut

        Olen vienyt auton kiireessä pari kertaa huoltoon sinne. Ovat heittäneet molemmilla kerroilla töihin takaisin. Palvelu pelaa, mutta erehtyyhän ammattilainenkin joskus.


      • 18

        Paria autoa olemme käyttäneet Petellä. Toisessa autossa värisävy on hankala mutta pojat saivat senkin kohdalleen. Jotakin pientä sanottavaa löytyy kuitenkin, molemmista särkyi asentajan näpeissä takalasin pesimet, vasta asiaa kysyttäessä myönnettiin. Olisi ollut reilumpaa jos hakiessa olisi sanottu asian oikea laita. Toisesta menivät takaluukun kaasupumput hengettömiksi, tätä eivät myöntäneet. Puhumalla näistäkin selvittiin ja olen suositellut kaverillekin paikkaa.


    • Bemari ja gti golf

      Pikahuolto Räisänen neulamäen teolisuus alueella.Huoltavat merkin kuin merkin.Olen vaki käyttäjä ja tyytyväinen olen ollut.

    • muuuuuusssssiiiisss

      Sen vaan sanon etten toista kertaa tähän puljuun erehdy. Yrittivät kusettaa täydellisellä jarrurempalla kun oli nainen auton omistajana. Kuulemma niin huonossa kunnossa kaikki osat ettei pitäisi ajaa ollenkaan, vaarantaa ihan liikenneturvallisuuden. Todellisuudessa minkäänlaista vikaa ei jarruista löytynyt, kun epäilykset heräsi ja asia tutkittiin muualla.
      Lisäksi olivat vaihdelleet osia ilman lupaa..oli kuulunut niin kova kolina mm. vakaajatangosta. Kumma etten itse ollut kuullut yhtään mitään. Laskun loppusummakin oli pompsahtanut 100e sovitusta.
      Kuluttaja-asiamies on tietoinen kyseisen puljun toiminnasta enkä aio koskaan suositella kenellekään firmaa.

      • tuonne

      • Alpo B.

        Epäilen tuota väittämää. Kerro toki lisää....mielenkiinnosta vaan että milloinka tämä on tapahtunut ja millekkä autolle? Meilla ei ole tarve`kusettaa`sen enempää nais kuin mies asiakkaita. Ja juuri kyseisten tapahtumien välttämiseksi pyydämme asiakkailta puh numeron jos autosta löytyy muutakin korjattavaa..Ota toki yhteyttä niin jutellaanpa tovi asiasta. Edellyttäen että yleensä olet käynyt meillä.


      • muuuussssiiiis
        Alpo B. kirjoitti:

        Epäilen tuota väittämää. Kerro toki lisää....mielenkiinnosta vaan että milloinka tämä on tapahtunut ja millekkä autolle? Meilla ei ole tarve`kusettaa`sen enempää nais kuin mies asiakkaita. Ja juuri kyseisten tapahtumien välttämiseksi pyydämme asiakkailta puh numeron jos autosta löytyy muutakin korjattavaa..Ota toki yhteyttä niin jutellaanpa tovi asiasta. Edellyttäen että yleensä olet käynyt meillä.

        Juu epäile vapaasti mutta en tule enää teille. Riitti se kerta, kiitos vaan. Olit vielä ite joka hoidit asiaa.


      • asadmalik

        Sorry my Finnish sucks, so bear with me. I use Puijon Autohuolto (relocated at Levänen infront of Pyramidi Gym), and never had any problems with their work. They are polite, flexible and always fit you in their timetable easily. And the guy is usually willing to fix anything, like the work I mess up myself or any old car or whatever.
        Once they replaced the alternator of my car and guaranteed it for a year, and after three months the car broke in the middle of the city, because of the problem with the replacement part (not directly their fault I suppose?) They picked it up from the place and repaired it for free, and never broke down again.
        And they never try to rip you off in terms of pricing.

        And I guess the worst experience I had in Kuopio was at Autotalo Laakkonen. They simply don't know what they are doing, while fixing one thing they broke many others and my car was never fixed again, until I scrapped it (it was a 2002 Polo - my first and last VW ever). Anyone reading this beware of Laakkonen.


      • t. E92
        asadmalik kirjoitti:

        Sorry my Finnish sucks, so bear with me. I use Puijon Autohuolto (relocated at Levänen infront of Pyramidi Gym), and never had any problems with their work. They are polite, flexible and always fit you in their timetable easily. And the guy is usually willing to fix anything, like the work I mess up myself or any old car or whatever.
        Once they replaced the alternator of my car and guaranteed it for a year, and after three months the car broke in the middle of the city, because of the problem with the replacement part (not directly their fault I suppose?) They picked it up from the place and repaired it for free, and never broke down again.
        And they never try to rip you off in terms of pricing.

        And I guess the worst experience I had in Kuopio was at Autotalo Laakkonen. They simply don't know what they are doing, while fixing one thing they broke many others and my car was never fixed again, until I scrapped it (it was a 2002 Polo - my first and last VW ever). Anyone reading this beware of Laakkonen.

        Ainakin auton myyntipuolella oli niin ankea asiakaspalvelu (sitä ei ollut), että piti käydä ostamassa kalliimpi auto muualta.

        Koin omakohtaisesti legendaarisen ylimieliseksi ja huonoksi sanotun "palvelun".

        Kyseessä Audi-puoli


      • aina tyytyväinen
        muuuussssiiiis kirjoitti:

        Juu epäile vapaasti mutta en tule enää teille. Riitti se kerta, kiitos vaan. Olit vielä ite joka hoidit asiaa.

        Epäilen ????? olisiko sinun omissa tiivisteissä mahdollisesti jonkinmoista vuotoa?
        Olen käyttänyt poikien palveluksia jo vuosia ja aina on homma pelannut tosi hyvin
        ilman mitään kusetuksen makua. Ehkä pojat korjasivat vain pelkkää autoa ?


    • Scoda

      Olen jo vuosia käyttänyt autoani "pojilla", tekevät hiton hyvää työtä ja olen ollut aina tyytyväinen lopputulokseen. Ottavat vielä hauskasti selvää asiakkaalta että käykö A- vai B-osa. Viekeepä sinne !

      • Käynyt jo vuosia

        On todella asiallinen ja kohtuu hintainen, 9 pistettä


    • toemii!

      Pitkälahden ABC;n lähellä Kylmämäessä...rinteen päällä vasemmalla. Hoituu huolto ja saa hyvin aikoja ja on edullinen! Ja sain kyydin työhönkin! Suosittelen!

      • Toi ota

        On huippu kaveri ja edullinen.


      • =)
        Toi ota kirjoitti:

        On huippu kaveri ja edullinen.

        Tissarin autohuolto Kurkimäessä on asiantunteva ja osaava. Kohtuuhinnoittelu ja hakee auton vaikka kotipihasta huoltoon.
        Haapaniemellä Partanen on vaihtanut yrittäjää. Uusi yrittäjä on todella reilun oloinen, en ole huollattanut autoa, mutta kysellyt kaikenmoista.
        Itse suosin pienempiä liikkeitä jo kannatuksen vuoksi.


      • vanhaasiakas
        Toi ota kirjoitti:

        On huippu kaveri ja edullinen.

        Kelloniemessä Toivanen on huippu. Kaikki merkit käy.


    • hklijljkjhhg

      Tarmon autokorjaamo kisällinkadulla on paras.

      • prän..nän..nän

        Pärnäsen korjaamolle..molle...molle..molle niin homma hoituu.löytyy tietty Pärnävaaralta


      • Hyvää halvalla
        prän..nän..nän kirjoitti:

        Pärnäsen korjaamolle..molle...molle..molle niin homma hoituu.löytyy tietty Pärnävaaralta

        Siellä on puoleen hintaan. Hassisen kone


      • Onnellisen Urpo
        Hyvää halvalla kirjoitti:

        Siellä on puoleen hintaan. Hassisen kone

        Onko nyt jokainen paikallinen autokorjaamo kehunut itseään? mitenkähän puolueellista on tämä tieto? ainakin tuli monta vaihtoehtoa? ota näistä nyt selevää...


      • Hyvä palvelu
        Onnellisen Urpo kirjoitti:

        Onko nyt jokainen paikallinen autokorjaamo kehunut itseään? mitenkähän puolueellista on tämä tieto? ainakin tuli monta vaihtoehtoa? ota näistä nyt selevää...

        Kyllä se on leväsen SHELL.


      • ehottomasti
        Hyvä palvelu kirjoitti:

        Kyllä se on leväsen SHELL.

        Hell levänen


      • uskis71
        ehottomasti kirjoitti:

        Hell levänen

        peten kolarikorjaamolta mulla on pelkästään hyviä kokemuksia.heillä on myös kaikki nykyaikaiset laitteet,joita ei Kuopiosta taida löytyä muualta ko Väänäsen autolta,Peten lisäksi.
        autoni on ollut siellä isoissakin remonteissa ja palvelu on pelannut.kyytiä on tarjottu,kun ei ole autoa ollut vapaana lainaksi...


      • Tai jätetään tekemät
        Hyvää halvalla kirjoitti:

        Siellä on puoleen hintaan. Hassisen kone

        Vähän elämäntapaintiaanien tuntuisia ne asentajat,vähän tuli outo tunne siellä käydessä.


      • aikku9
        uskis71 kirjoitti:

        peten kolarikorjaamolta mulla on pelkästään hyviä kokemuksia.heillä on myös kaikki nykyaikaiset laitteet,joita ei Kuopiosta taida löytyä muualta ko Väänäsen autolta,Peten lisäksi.
        autoni on ollut siellä isoissakin remonteissa ja palvelu on pelannut.kyytiä on tarjottu,kun ei ole autoa ollut vapaana lainaksi...

        joooo,jooo..taidat olla työntekijä tai sukulainen.ai että ihan kyytiä tarjottiin..kyllä siitä palvelusta jo viddu luulis kyydin saavan ku 2 kertaisen hinnan ottaavat töistä!! :D


    • edelleen asiakas

      Timantti Team , Kelloniemi.

    • Miinus Petelle

      Sieltä ei tule muuta kuin iso lasku yhdistettynä huonoon ja hieman ylimieliseen "palveluun". En ikinä enää sinne autoani vie "korjattavaksi".

      • junnu6

        jotenkii samanlaisia kokemuksia!!ei mitään alennuksia ja säätäävät pikkuasioiden parissa stna 5 viikkoo..ja sit sanotaan et oli vähä hankala tapaus ja tuossa muutaman tonnin lasku sulle.jos haluat säästää rahat nii älä vie PETELLE!!!


    • Ei petelle

      Ei Petelle JAK-auto tekee yli puolet halvemmalla ja hyvää jälkeä. Auton pieni kolarikorjaus maksoi JAK- autolla 350e uusilla osilla. Petellä sanoivat että uusilla osilla maksais korjaus 900e ja vanhoilla 770e samasta työstä.

    • Mersumies 67

      Toyotalla on parashuolto ja palvelu tosi on.

    • Zer0Sense

      Ja kuittaan, että Kuopion Kti service ei kannata. Likaisilla työvaatteilla pilaavat auton penkit. Epämiellyttävä palvelu, kalliit hinnat ja vanha laitteisto. Ei todellakaan kannattanut. Nyt en tiedä miten saa penkit edes puhtaaksi öljyliasta..

      • ei enää koskaan

        Aivan hirvittävä läävä tämä Kti. Röökin hajua, korjaamosontaa joka puolella. Täysin Neuvostoliiton ajalta koko mökki.


      • 1.8litraa
        ei enää koskaan kirjoitti:

        Aivan hirvittävä läävä tämä Kti. Röökin hajua, korjaamosontaa joka puolella. Täysin Neuvostoliiton ajalta koko mökki.

        Alas on mennyt tuo kti firma.
        Nyttemmin Tarmon Autokorjaamon (kisällinkadulla) asiakas, ja hommat pelaa.
        Uatona mulla 20 vee wanha saku.


      • asiakaspalvelua
        ei enää koskaan kirjoitti:

        Aivan hirvittävä läävä tämä Kti. Röökin hajua, korjaamosontaa joka puolella. Täysin Neuvostoliiton ajalta koko mökki.

        On kieltämättä vähän noin, mutta homma hoituu. Ehkä vähän siistimpi kuin ennen. Ei siellä juuri puhuta asiakkaan kanssa, mutta sillä kai ei niin väliäkään. Näinhän se on yleensä Suomessa.


    • Huolotta

      Puijon autohuoltoa en päässyt testaaman kun heidän ajanvaraus palveluun netissä ei tullut vastausta. Laiton perään sähköpostia, sama homma ei vastausta. On ilmeisesti niin paljon hommia että ei kiinnosta vastata, illalla lähetettyihin ajanvarauksiin. Miksi sitten pitäväät auki ko. nettipalveua ? Huono kuva palvelusta jäi.

      • w0eg093hj450torjnpo

        Vain merkkiliikkeistä olen saanut sähköpostitse asioitua mutta muilla korjaamoilla nettisivut on ilmeisesti vain näön vuoksi, koskaan ei ole mitään vastattu miltään korjaamolta sähköposteihin, muutamia kokeillut.
        Autojen verhoilun likaantuminen on aina riskinä kun vie autoa huoltoon tai korjaamolle, pitäisiköhän se itse jotenkin suojata, esim. ratinsuojan laittamalla kun monesti on näpit öljyyntyneet huollosta noudetusta autosta, eikö asentajat pese käsiään ennenkuin tarttuvat asiakkaiden auton rattiin?


      • "erehtynyt"
        w0eg093hj450torjnpo kirjoitti:

        Vain merkkiliikkeistä olen saanut sähköpostitse asioitua mutta muilla korjaamoilla nettisivut on ilmeisesti vain näön vuoksi, koskaan ei ole mitään vastattu miltään korjaamolta sähköposteihin, muutamia kokeillut.
        Autojen verhoilun likaantuminen on aina riskinä kun vie autoa huoltoon tai korjaamolle, pitäisiköhän se itse jotenkin suojata, esim. ratinsuojan laittamalla kun monesti on näpit öljyyntyneet huollosta noudetusta autosta, eikö asentajat pese käsiään ennenkuin tarttuvat asiakkaiden auton rattiin?

        Totta on,eivät vastaa sähköposteihin ja tällä Petellä ei ole edes osoite paikkansapitävä nettisivulla.
        Ei siellä annetussa osoitteessa ainakaan kyseistä liikettä ollut!Kyllä olisi viestintä ja markkinointi konsulteille töitä!


    • edullinen ja hyvä

      Hyvä ja edullinen = 50km etelään päin ja tilaat ajan Suonenjoen teboilin autohuollosta . Voi olla muutaman viikon jono että saa ajan.Kannattaa kysyä

      • Stadin_kundi_vm67

        Etsin Kuopiosta tai vaikkapa Siilinjärveltä halpaa korjaamoa tekemään kytkinhuoltoa, jossa mulla on motonetista itse ostettu kytkinsarja käytettäväksi. Asun Helsingissä mutta koska anoppila on Siilijärvellä ja siellä pitäisi vierailla, niin menis kaksi kärpästä samalla iskulla. Hesan seudulla lisäksi tuo kytkinhuolto maksaa 450 euroa ja työttömänä olen aika "köyhä" ts. jos löytäisin tuolta Pohjois-Savosta jonkun korjaamon jossa kytkinhuolto tehtäis alle 400 euron, niin se passais mulle. Autoni on Fiat Stilo vm. 2003.


    • jjjjjjjjjjjj11111111

      Huoltorasti X on ehdottomasti paras!

    • audi jakopäällä

      Priima Pavelu autohuolto Jäniksenpolku 7 hyvä ja edullinen

    • vw 2009

      Kävin Priima Palvelulla, kyllä pesivät autoni hyvin ja hinta oli vain 20 € halpa halpa.
      Ihan kivoja nuoria yrittäjiä.

      • masa 46

        Kävin talvella, oli sellainen pikkupoikien paja ja opettelivat juuri tupakoimaan.
        voihan pojat.


      • sakke

        Kyllä Viron tytöt osaa auton pestä ihan hyvä.


      • TDU2 Car Wash

    • tyytyväinen

      Käytin joku aika sitten auton huollossa Jarton group oy:ssä sorsasalossa, vaihdettiin jakohihna hilppeet ja laittoivat pari muuta pikku vikaa siinä samalla, hyvä palvelu oli, sain liikkeltä auton ajoon siksi aikaa kun omani oli laitossa(Samassa oli autoliike) .hyvin hoitivat homman ja oli ehkäpä edullisimpia paikkoja mitä kuopiossa on. aion jatkossakin autoni siellä käyttää.

    • royal my ass

      RoyalFix on perseesstä

      • Kerpele

        Perustelut ? Kiitos!


    • ihghfdgstrdeytuj

      Karjalaisen Pekka Miilurannassa piipun juuressa. Taitaa olla virallisesti KP Autohuolto, tekköö viimesen piälle huolellisen työn. 0400674261 on numero.

      • sepposki

        Niin tuntu olevan, sehän kuulu tekevä kaikki työkonnettii ja niihin huollot.


      • silisipulit

        Osas kyllä Saabin kytkimen asennuksen pilata kertakaikkiaan eikä edes suostunut mihinkää korvauksiin. Täys nuija koko putiikki ja pitäis laittaa toimintakieltoon.


      • 23456YTRFDT
        silisipulit kirjoitti:

        Osas kyllä Saabin kytkimen asennuksen pilata kertakaikkiaan eikä edes suostunut mihinkää korvauksiin. Täys nuija koko putiikki ja pitäis laittaa toimintakieltoon.

        Oisko voina olla syynä olla KÄYTTÄJÄN kokemattomuus? AJA LINJA-AUTOLLA PÖLLÖ.


      • hmmmmmmmmmmmmm
        23456YTRFDT kirjoitti:

        Oisko voina olla syynä olla KÄYTTÄJÄN kokemattomuus? AJA LINJA-AUTOLLA PÖLLÖ.

        Miten käyttäjän kokemattomuus voisi aiheuttaa kytkimen asennuksen pilaamisen korjaamolla? Ei kai se auton käyttäjä sentään sitä kytkintä joudu siellä korjaamolla itse asentamaan? Mitä hyötyä sellaisesta "korjaamosta" olisi, sinä suuri ajattelija?

        Ja tästä mainitusta korjaamosta en ole koskaan ennen kuullutkaan, joten tähän väitettyyn kytkimen pilaamistapaukseen en siis ota tässä mitenkään kantaa...


    • touiota 98

      Oliskoha Saarijärven sorvi&tanko

      Ainakin paja on auki yötä päivää.

      • posawea

        No niihä se tojolla pittääkii olla.


    • Sergei 19

      Kelloniemessä Priima- Palvelulla on Kuopion paras ja edullisin kyllä Viron tytöt ja pojat on hyviä. Käy kaikki merkit.

    • Krista.kosonenko?

      Tarmon AK, Tai sitten kokeile ilmaisia palveluja tarjouspyynnön välittäjiin esim. sunhinta.fi tai tarjouspalvelu.fi. ei tarvi rekisteröityä tai soitella itse ja selvitellä hintoja.

    • pkk2323

      LUIKON SEO ON PARAS!!!!!!! aivan mieletön asiakaspalvelu ja nuoria naisia tiskin takana. Ajan saapi jos varaa.

    • Mersumies

      Kelloniemen Priimalta puuttuu paljon työkaluja ja ohjelmia jospa ne saavat joskus.

      Muuten hyvät tilat.

    • Jeesus cum

      Jos on niin onnellinen että tojota alla niin kuopion autoliikkeestä löytyy sitä tietotaitoa. Ei oo mitään turhia tupakinpolttelijoita siellä vaan tosiossaajia. Hinnassa ei pärjää muille vaan taijjossa.

      • Jeesus cum

        kuopion autokauppa siis...


    • Hastunut

      Kyseinen Priima on ihan hyvä osaavat kyllä ja on hienot tilat,sekä nätti pesijä.

    • lmk

      Kävin Priimassa oli ihan OK.

    • nosto

      en tiiä

    • Kellään tietoa Kuopiossa kellä autohuoltamolla olisi hinuria tulla hakemaan auto parkista? Että saisin huollattaa Ooppelin virta-avain lukkoa!?
      Tai tietääkö kukaan kuka laittaisi paikan päällä?

      • jigjgiore

        Kokeile heilutella virta-avainta samalla kun käynnistät ja testaile pysyykö auto käynnissä jos avainta painaa johonkin tiettyyn suuntaan lukossa. Jos sillä keinoin saisit ajettua sen lähimmälle korjaamolle.
        Hyvä olisi olla vanhemmassakin autossa osakasko jossa autopalveluvakuutus, se maksaa hinauksen tien päältä korjaamolle. Hinaus omalla kustannuksella tulee aika kalliiksi, eikö lie lähemmäs 200e tänä päivänä.


      • ....

        Löytyikö?


    • Puijon Autohuolto. On hyvä ja ammattitaitoinen. Ehkä ei halvin mutta osaa monta merkkiä.

    • Kertokaa

      Kokeileppa tuota www.öljypiste.fi

    • autoilija..

      Öljyjokeri neulamäessä ehdottomasti paras ja edullinen. Hyvin osaavat hommansa ja tuntivelotuskin vaan 60€. Kehuja oon kuullut myös Tukevan autopajasta neulamäessä mutta ei oo omakohtaista kokemusta.

    • hkjdhljkgdh

      Pärnäsen korjaamolla

      • hmmmmmmmmmm

        Onko tuollainen oikeasti olemassa vai onko tämä ehdotus taas kerran jokin jo muutama vuosikymmen sitten vanhentunut vitsi??


    • seppo_77

      Eräs huippu hitsaaja on auto & konehuolto savela

    • uussaw

      City-Garage ollut asiallinen ja erinomaisella sijainnilla näin keskusta-asukille.

    • Jerrystä
    • juupa
    • juupa
    • Anonyymi

      Soitin Kuopion lähialueella 14 eri huoltamoon. Edullisin huolto oli Leväsen Shellillä. Palvelu oli hyvää ja ystävällistä. Maksoin 235€, 100€ vähemmän kuin kalleimmassa paikassa.

      • Anonyymi

        Ja puhelinlaskua kertyi 200 euroa...


    • Anonyymi

      Eihän tämän ketjun huoltamoita enää ole olemassakaan. Taa jonkun järki hemmon älynväläys vai kiusantekoko lienee, ottaa tälläinen vanha ketju muiden harmiksi?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      356
      3175
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      129
      1197
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      61
      1167
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      133
      953
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      115
      816
    6. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      762
    7. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      159
      737
    8. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      23
      727
    9. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      113
      717
    10. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      40
      689
    Aihe