Kiero rahastusmenetelemä

Pena

Ihmettelen suuresti periaattellisessa mielessä tätä yleistymässä olevaa linjaa, jossa maksullisen pysäköinnin lisäksi autoilijoille järjestetään ylläytyksellisiä lisä maksuja ns. valvontamaksujen muodossa. Tässä ei ole kyseessä muusta kuin järjen puutteesta kauppiailla ja pysäköinnin palvelun tarjoajilla. Nerokkaita sen sijaa ovat no parccomit sun muut puolilaittomat firmat, jotka ovat onnistuneet myymään konseptinsa noille onnettomille.
Kärsijöitä ovat tyytymättömät ja v...ttuuntuneet autoilija ja sitä myötä kärsivät ostarit ja kauppiaat.

Siis rehelliset kysymykset:

1.Miksi h..vetissä pysäköintipalvelujen tarvitsijat menevät moisten parccomien retkuun lisäämään kustannuksiaan ja asiakkaidensa (entisten?) mieliharmia yllätysmaksuineen?

2. Miksi maksullista pysäköintiä ei voi järjestää siten, että maksetaan käytetystä pysäköintiajasta jälkikäteen, vasta alueelta poistuttaessa? Puomi kun on edessä, niin ei ulos pääse ennenkuin etukäteen tiedetty tuntitaksa on maksettu. Tällöin tietää varmasti etukäteen mitä joutuu maksamaan, eikä tarvita kustantaa yllätyskeräyksiä parccomille. Siis helkatti, näinhän systeemit on järjestetty jo iät ajat esim lentoasemilla, Stockmannin parkissa jne... Mikä estää tämän järkevimmmän menetetelmän käytön muualla??

4

944

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pirkko

      1. kohtaan.... Yritykset ostavat kyseisiä palveluja siksi, että parkkeeraus sujuisin joustavammoin, eli vaihtuvuus olisi jatkuvaa tietyssä mielessä ( siis yksinkertaisesti että mahdollisimman moni uusi asiakas pääsisi asiolle kauppaan )

      2. ja miksi ei puomeja työnnetä joka risteykseen, no ensinnäkin juuri siksi että saattaa olla vaikka niin että se olisi jo muuta liikennettä haittaava ominaisuus, kun ihmiset jonottavat aidatulle alueelle muun liikenteen kustannuksella, sittenhän niitä vittuuntuneita ihmisiä riittäisi =D!! ja tuohonkin on olemassa ainakin semmoisen yrityksen kuin parkit:n homma, että kun menee parkkiin tekee jonkun ilmoituksen ja kun lähtee tekee toisen... ylim.aikaa varmasti ei tule maksettua kun semmoisen palvelun piiriin menee...

      Eli vaihtoehtoja kyllä on, jos jaksaa vaan etsiä ja miettiä...

      Ja hyvää joulua :)

    • Luotsin hermoja mä k

      Luotsin hermoja mä koittelen... Haluan saada hänelle sähköpostin "Luotsin oikeuksiisi tehty muutoksia"

    • N0sto

      Nosto

      • Otahan

        -
        LÄÄKKEET !
        .


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      368
      4543
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      85
      1865
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      1600
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1556
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      213
      1397
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1390
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1361
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1347
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1235
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1218
    Aihe