Vanhempi nainen

Nuorimies 23v

Onko kellään kokemuksia vanhemmista naisista? Itselläni olisi kohta tilaisuus saada 40 kaunotarta:) Tuleeko morkkista? Millaiset kyydit tarjoaa nuorempiin verrattuna?

207

150557

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Liz

      Enpä varmaan kattelis kauaa miestä, joka olis käynyt jotain mummua panemassa. Ja vielä puhtaasti tollasta tunteetonta hyväksikäyttöä. Yökötys mitä miehiä omankin ikäisiin nykyään mahtuu :E

      • voi sua lapsi parkaa

        Johan sullakin hyppäs ei 40 nainen mikään mummuiässä oleva sentään ole....huh huh :-O


      • miiii
        voi sua lapsi parkaa kirjoitti:

        Johan sullakin hyppäs ei 40 nainen mikään mummuiässä oleva sentään ole....huh huh :-O

        Hyvin voisi nelikymppinen olla parikymppisen äiti ja näillä parikymppisillä lapsilla voi heilläkin hyvin olla lapsia..siis nelikymppisellä voi helposti olla lastenlapsia. Eli nelikymppinen voi olla mummo. Helposti.


      • yyyyyy
        miiii kirjoitti:

        Hyvin voisi nelikymppinen olla parikymppisen äiti ja näillä parikymppisillä lapsilla voi heilläkin hyvin olla lapsia..siis nelikymppisellä voi helposti olla lastenlapsia. Eli nelikymppinen voi olla mummo. Helposti.

        No teknisesti ottaen kolmikymppinenkin voi olla helposti mummo. Jopa kaksvitonen. Ja jos luonnonoikuista puhutaan, vaikka nuorempikin.

        Ei isoäitiys ihmistä pahenna..


      • easydoesit
        voi sua lapsi parkaa kirjoitti:

        Johan sullakin hyppäs ei 40 nainen mikään mummuiässä oleva sentään ole....huh huh :-O

        Älä edes kokeile, voit jäädä koukkuun!!!!


      • paavo

        Taidat olla katkera. Ei kiinnosta ketä sinä katselisit.


      • tuttu näkökanta

        oletko aivan varma ettei se 40 käyttänyt hyväkseen 20 miestä?


      • Muorri
        easydoesit kirjoitti:

        Älä edes kokeile, voit jäädä koukkuun!!!!

        XD Juu totta


      • Viiskymppistä pannut

        .. jos noin hyvin ihmisten panemiset tiedät ;P


      • dfjdkfj

        Katteleks sitten ylipäänsäkin himassas miestä joka käy paneskelemassa muita? Idi...

        40 ei ole mummo ellei sitten ole mummo. Voi olla rajukin masiina, yksilökohtaista.

        Mut 23-vuotias jäbä voi olla vähän kokematon... No, jos on oppimishaluinen, voishan sitä koklaa.


      • Seura-Mies
        Muorri kirjoitti:

        XD Juu totta

        35-45 wee leidit rulez... :D


      • muut tietää

        että ..vittu ei vanhene...


      • topi
        voi sua lapsi parkaa kirjoitti:

        Johan sullakin hyppäs ei 40 nainen mikään mummuiässä oleva sentään ole....huh huh :-O

        Hei.
        Ajattelin vain ilmoittaa tälle kirjoittajalle että Onneksi olkoon jos olet saamassa hiukan parempaa mitä nyt oman ikäiset naiset ovat.
        Itse aloin seurustella 23 vuotiaana lähes 11 vuotta vanhemman naisen kanssa. Nainen aluksi häpesi itseään kun kävelimme käsikädessä ja nyt näin viisitoista vuotta myöhemmin ei ole enään mitään häpeämisiä ja eletään hyvin onnellisesti avoliitossa.
        Ollaan yhdessä koettu paljon ja saatu pari lastakin. Mikäs tässä on olla kun kaikki on hyvin.

        Rohkeasti vain eteenpäin ja unohda menneet


      • mies 27v
        easydoesit kirjoitti:

        Älä edes kokeile, voit jäädä koukkuun!!!!

        Minä jäin koukkuun ;-)


      • Puuma 45v

        Ei se sinun unelmiesi prinssi sulle tule kertomaan,onko pannut "mummojen" kanssa ;) Itse olen tuntenut 3v erittäin hyvännäköisen miehen minua 15 nuoremman,oikein joka tytön unelman.Seksi on suorastaan loistavaa hänen kanssaan ja tiedän hänellä olevan varmasti naisia joka sormelle,jos niin haluaisi.En kysele hänen elämästään,vaan nautin hetkistä. Joten,olehan varovainen,kun seuraavan kerran sekstailet kultasi kanssa,hän voi vaikka vertailla meitä;)


      • makunsa kullakin
        Seura-Mies kirjoitti:

        35-45 wee leidit rulez... :D

        ei haaveile enää lapsista eikä vielä lapsenlapsista


      • makunsa kullakin kirjoitti:

        ei haaveile enää lapsista eikä vielä lapsenlapsista

        Minulla jonkun verran kokemuksia naisista, ja täytyy sanoa että parasta pillua olen saanut yli
        60seltä mimmiltä


      • .-.,-.,-

        Ensinnä pitäisi olla lapsia, jotta voisi olla mummo. Toiseksi, jotta voisi olla mummo, pitäisi olla mummon näköinen.

        Mikset suo mummoille vähän hauskanpitoa? :DD


      • siit vaan..

        Voi että on hauskaa lukea näiden märkäkorvaisten just täysi-ikään tulleiden kirjoituksia.
        Minustakin tuntui sen ikäisenä että kaikki yli kolmekymppiset on ikäloppuja eivätkä tajua mitään. Tuskin alkuperäinen poitsu ketään hyväksikäyttää. Jos joku käyttää niin se nelikymppinen mummu poitsua. Mummulla varmaan on elämänkokemusta sen verran että tietää missä mennään.
        Pojan on turha potea morkkista, ei mummukaan varmaan pode.


      • åqergehrjtkpoi
        topi kirjoitti:

        Hei.
        Ajattelin vain ilmoittaa tälle kirjoittajalle että Onneksi olkoon jos olet saamassa hiukan parempaa mitä nyt oman ikäiset naiset ovat.
        Itse aloin seurustella 23 vuotiaana lähes 11 vuotta vanhemman naisen kanssa. Nainen aluksi häpesi itseään kun kävelimme käsikädessä ja nyt näin viisitoista vuotta myöhemmin ei ole enään mitään häpeämisiä ja eletään hyvin onnellisesti avoliitossa.
        Ollaan yhdessä koettu paljon ja saatu pari lastakin. Mikäs tässä on olla kun kaikki on hyvin.

        Rohkeasti vain eteenpäin ja unohda menneet

        vai häpesikö sinua??


      • Maikki62
        topi kirjoitti:

        Hei.
        Ajattelin vain ilmoittaa tälle kirjoittajalle että Onneksi olkoon jos olet saamassa hiukan parempaa mitä nyt oman ikäiset naiset ovat.
        Itse aloin seurustella 23 vuotiaana lähes 11 vuotta vanhemman naisen kanssa. Nainen aluksi häpesi itseään kun kävelimme käsikädessä ja nyt näin viisitoista vuotta myöhemmin ei ole enään mitään häpeämisiä ja eletään hyvin onnellisesti avoliitossa.
        Ollaan yhdessä koettu paljon ja saatu pari lastakin. Mikäs tässä on olla kun kaikki on hyvin.

        Rohkeasti vain eteenpäin ja unohda menneet

        Täälläkin nainen, joka itteään kuusi kuotta nuoremman miehen kanssa ollut 35 vuotta naimisissa.Olemme molemmat suht terveitä ja tilastojen valossa tulemme samoihin aikoihin kuopatuiksi.
        Lapset ovat maalla,mutta puuhaa riittä talossa.


      • 51v
        makunsa kullakin kirjoitti:

        ei haaveile enää lapsista eikä vielä lapsenlapsista

        niin ja vaikka haaveleisikin lapsenlapsista, ei silti mene niitä itse tekemään.


      • =onanoiden=
        easydoesit kirjoitti:

        Älä edes kokeile, voit jäädä koukkuun!!!!

        niin koukussa parhaimmin noin yksi vuorokausi ja kokee sitten paremmin kun kunto kohoaa noin ... mutta vaatii vapaa-ajan ja myös veroparatiisi/harmaatalous


      • =masturboiden=
        Maikki62 kirjoitti:

        Täälläkin nainen, joka itteään kuusi kuotta nuoremman miehen kanssa ollut 35 vuotta naimisissa.Olemme molemmat suht terveitä ja tilastojen valossa tulemme samoihin aikoihin kuopatuiksi.
        Lapset ovat maalla,mutta puuhaa riittä talossa.

        samaa sanoisin, olenhan jo haudan rauhassa ja naisia pörrää, muttei niillä ole lapsia eikä sukulaisia arvaa kenellä parhaimmin - "ei mennä enää panee toistansa"


    • Tyydytetty Mies 27 v.

      Monta kertaa olin yrittäny vähän päälle kakskymppisestä asti ja aina meni pieleen. Vähän aikaa sitten kuitenkin tärppäsi kuin vahingossa. Haaviin jäi isotissinen blondi, ikäistään nuoremman näköinen.

      Tuli loistavat kyydit. Aamulla hän oli aina valmis uuteen koitokseen. Vaatteet alkoi lennellä kun vaan vilkaisinkin vihjaavasti.

      Naisella oli kierukka ja sain laittaa ja tulla sisään ihan millon vaan, ja kun olin ihan naatti(mutta vielä seisoi), otti nainen lopuksi itelleen orgasmin.

      Parasta oli se, että hän oli ystävällinen ja luotettava. Panin hänen kanssaan kaikkiaan kolme viikonloppua ensi tapaamisen jälkeen n. kuukauden välein. Hän laittoi jopa ruokaa minulle, kehui kroppaani ja paijasi.

      Jos kuolisin tänään, en kuolisi katkerana enkä katuisi mitään. Se vaan tiedoksi ikäisilleni moralisoitsijoille.

      • Tiina 22

        just niin! mitä väliä iästä kunhan vain yhdessä synkkaa??????
        ja jos se nainen oli kaiken päälle vielä nuorekas kaunotar niin ei voi muuta kuin toivottaa teille onnea!


      • Nainen naisellinen40+

        Sillä meitä samanlaisia ihania naisia löytyy paljon,ja just niitä mukavia ja luotettavia.Itse olen nelikymppinen,mutta en huolisi sänkyyni lapseni ikäistä parikymppistä ,mutta kolmekymppisethän ovat jo miehiä...Nautitaan edelleen...


      • make
        Nainen naisellinen40+ kirjoitti:

        Sillä meitä samanlaisia ihania naisia löytyy paljon,ja just niitä mukavia ja luotettavia.Itse olen nelikymppinen,mutta en huolisi sänkyyni lapseni ikäistä parikymppistä ,mutta kolmekymppisethän ovat jo miehiä...Nautitaan edelleen...

        tietää mitä tekee ja homma toimii muutenkin. itse olen 33v. ja 46 vuotiaan kanssa on ollut hyvinkin antoisaa molemmin puolin.hommat voi suorittaa rauhassa ja tunteella. jotta olen ollut tyytyväinen.


      • suleiman

        "otti orgasmin"

        Aika erikoinen ilmaisu. Heh, mä yleensä annan niitä, ja mieluummin useampia.


      • Nainen22
        make kirjoitti:

        tietää mitä tekee ja homma toimii muutenkin. itse olen 33v. ja 46 vuotiaan kanssa on ollut hyvinkin antoisaa molemmin puolin.hommat voi suorittaa rauhassa ja tunteella. jotta olen ollut tyytyväinen.

        :DD


      • Lillukka
        Nainen22 kirjoitti:

        :DD

        22-vuotias on yleensä kypsymätön ja lapsellinen. Seksikin on vielä täysin hakusessa.


      • Jouka

        Kyllähän se näin on, että kypsä nainen on estoton ja se ymmärtää heti kun sille läväyttää kullin eteen, että sitähän pitää nuolla.

        Omassa kaupungissa olen törmännyt lähinnä lahnaparveen kun olen yrittänyt löytää kiihkeää seksiseuraa ikäisistäni (18-24 vuotiaista naisista). Tuollaiset alle kolmekymppiset muijat vetävät jotain helvetin roolia ja ovat täysin estyneitä sängyssä! Jollain tapaa ne ei oo omia itsejään!

        Onneksi ymmärsin lähteä tutkailemaan Helsingin kypsiä naisia ja sillä tiellä ollaan edelleen. Kai se estottomuus mikä meillä miehillä on jo 12 vuotiaana kun kulli syöksee ensimmäiset spermat tulee naisilla vasta kypsällä iällä.


      • näyttelee
        suleiman kirjoitti:

        "otti orgasmin"

        Aika erikoinen ilmaisu. Heh, mä yleensä annan niitä, ja mieluummin useampia.

        sulle ne orkut ja sä luulet olevasi sit mies. no kyllä sä joskus vielä opit


      • Talvipäivän seisaus
        Jouka kirjoitti:

        Kyllähän se näin on, että kypsä nainen on estoton ja se ymmärtää heti kun sille läväyttää kullin eteen, että sitähän pitää nuolla.

        Omassa kaupungissa olen törmännyt lähinnä lahnaparveen kun olen yrittänyt löytää kiihkeää seksiseuraa ikäisistäni (18-24 vuotiaista naisista). Tuollaiset alle kolmekymppiset muijat vetävät jotain helvetin roolia ja ovat täysin estyneitä sängyssä! Jollain tapaa ne ei oo omia itsejään!

        Onneksi ymmärsin lähteä tutkailemaan Helsingin kypsiä naisia ja sillä tiellä ollaan edelleen. Kai se estottomuus mikä meillä miehillä on jo 12 vuotiaana kun kulli syöksee ensimmäiset spermat tulee naisilla vasta kypsällä iällä.

        Niinpä niin, kyllä me nelikymppiset naiset ollaan erittäin seksinhaluisia useat ja estottomia. Meitä on monta tälläista tuttavapiirissäni. Nuorille, kiihkeille miehille löytyy aina käyttöä ;) vaikka tuo talvipäivän seisauskin meni jo. Ei ne vanhat ukot jaksa, eikä ole innostuneita. Kyllä nuoren "se" tuntuu "siellä" todella hyvältä.


      • keksi parempi juttu

        nainen ottaa ensin, ei viimeksi, miksi se olisi sulle kierukasta kertonut, kun kondomia pitää kuitenkin käyttää turvaseksin takia


      • vaan!
        suleiman kirjoitti:

        "otti orgasmin"

        Aika erikoinen ilmaisu. Heh, mä yleensä annan niitä, ja mieluummin useampia.

        ""otti orgasmin"

        Aika erikoinen ilmaisu. Heh, mä yleensä annan niitä, ja mieluummin useampia. "


        Ilmaisussa ei ole mitään erikoista. Iän ja kokemuksen myötä naisen seksuaalisuus kypsyy ja nainen todellakin OTTAA orgasminsa. Orgasmi ei ole jotakin, jonka mies ANTAA, vaikka kokemattomat "miehet" joskus näin kuvittelevat.

        Tässä yksi merkittävä ero Naisilla ja Tyttösillä.


      • seblondi

        Kiva satu, loppuikin onnellisesti.
        Oikeesti: siitä puhe mistä puute.


      • mies33
        Talvipäivän seisaus kirjoitti:

        Niinpä niin, kyllä me nelikymppiset naiset ollaan erittäin seksinhaluisia useat ja estottomia. Meitä on monta tälläista tuttavapiirissäni. Nuorille, kiihkeille miehille löytyy aina käyttöä ;) vaikka tuo talvipäivän seisauskin meni jo. Ei ne vanhat ukot jaksa, eikä ole innostuneita. Kyllä nuoren "se" tuntuu "siellä" todella hyvältä.

        Kyllä tekis mieli tutustua koko kaveripiiriin ;)


      • 40nainen
        keksi parempi juttu kirjoitti:

        nainen ottaa ensin, ei viimeksi, miksi se olisi sulle kierukasta kertonut, kun kondomia pitää kuitenkin käyttää turvaseksin takia

        Voivoi, kokematonta juttua tässäkin taas. :D Nainen voi hyvinkin ottaa "viimeksi", kun seisokkia on vielä jäljellä. Kaikilla miehillähän se ei pysy, mutta osalla kyllä. Voi jopa jatkaa niin että mieskin saa vielä uudestaan. Nykyisen mieheni kanssa enimmäkseen tehdään niin että ensin minä laukean, sitten hän, ja minä vielä siihen lopuksi. Ahh...saan sekä klitta- että g-pisteorkut.


    • Minulla on vain yksi yhden yön kokemus hieman yli nelikymppisestä naisesta, enkä toista SAMANLAISTA kaipaa. Kaikenlaiset esileikit oli "kielletty", mutta siitä huolimatta vaatimalla vaati panoa ihan kuiviltaan....en ymmärrä vieläkään. Hommat tuli hoidettua, kun kerran oli aloitettu, mutta yöksi läksin kotiin nukkumaan.

      Ei tosiaan ollut mikään laatuyksilö muuten kuin ulkonäöltä. Jälkeen päin kuulin, että se on ollut täysipäiväinen alkoholisti jo toistakymmentä vuotta ja siltä on otettu 2 lasta huostaan... että sellainen tapaus.

      • Silloin sitä tehtiin just n...

        Noin vuosi sitten menin baariin keskellä viikkoa ja join itseni känniin. Samaisessa baarissa oli minun vanha tuttuni (esikouluni ope), joka näemmä oli itsekin nauttinut alkoholia.

        Menin juttelemaan hänelle ja parin tuopin jälkeen aloin ihan selkeästi flirtailla hänelle. Ehdotin hänelle siirtymistä asunnolleni, joka sijaitsi ihan viereisessä talossa. Lähdimme yhdessä, kaksi humalaista jotka ikänsä puolestta olisi voinut olla äiti ja poika.

        Tein meille yöpalaa ja soitin musiikkia jolloin ehdotin hänelle, että viereeni voisi tulla makuuhuoneen puolelle. Ei mennyt kauaa, kun kuulin hänen suustaan taikasanat "onks sulla kortsuja?".

        Aamulla herättyäni hän oli lähtenyt ja hyvä niin, koska morkkishan siitä syntyi. Ei ollut panona mikään varsinainen suksee, mutta pitkäaikainen fantasia vanhasta naisesta toteutui.

        Wanhoissa on sitä jotakin.


      • sait

        kyllä ihan oman ansiosi mukaan. Millainen mies lähtee minkälaisen kanssa tahansa? Nöyryytit kyllä lähinnä itseäsi.


      • hehheehehe

        Miten 20wee keitonnu ämmä voi näyttää hyvältä...??


    • kun tytöt

      Olen sellasen kanssa pääsyt naiskentelemaan, ja kyllä kannatti. Seksin papitar suorastaan, vanhemmalla naisella on kokemusta eikä enään estoja. Tietää miten miehelle annetaan kyydit.
      Kyllä suosittelen.

    • myös mies23

      Itse kävin kännissä panemassa 40 naista, hyvät kyydit anto. Morkkista alko kyllä pukkaa kun nainen kerto, että hänellä on 16v poika, olin itse 22.

    • Art-zi

      No riippuu ihan itsestasi saatko morkkiksen, ei kait siina mitaan havettavaa ole, taysi-ikaisia olette kummatkin. Kerranhan taalla eletaan.

      Ehdottomasti kannattaa kokeilla, tuonikaiset naiset osaavat olla sinut itsensa kanssa. Vaikka heilla olisi muutama ylimaarainen kilo, eivat ota siita suurta stressia. Muutenkin osaavat suhtautua elamanmenoon oikealla tavalla, em. asiat sitten vaikuttavat suoraan noihin petipuuhiinkin.

      Sanotaanko sitten nain etta "kyydit" ovat mahtavat, tuon ikaiset naiset tietavat mita miehelle tehdaan ja osaavat kayttaa naisellisia apujansa oikealla tavalla. Sanoisinko nain, estottomampaa menoa kuin nuoremmilla naisilla. Ei mulle ainakaan morkkis tullut, luonnollinen asiahan toi seksi on.

      Tieda vaikka oppisit hanelta muutaman uuden niksin jota voit sit soveltaa noihin nuorempiin naisiin. Ei muuta kuin "pukkeilemaan" nain joulun kunniaksi ;-)!

      Nimimerkilla kokemusta on.

    • vaan

      Älä epäile yhtään. Kaikki miehet joutuu sen saman asian kanssa painimaan.Nuorena pääsi joskus 15v itseäni vanhemman kanssa sänkyyn enkä ikinä ole katunut. Päin vastoin nuoren mielestä vanhemmat naiset on tyylikkäitä ja tietää mitä haluaa.Nyt kun vaimoni kanssa ollaan 50v niin olen tyytyväinen siihenkin

    • puikottaja

      Mun suositus on,että lihaa piiloon vaan.Joidenkin väittämä että vanhempi nainen antaa paremmat kyydit,ei pidä paikkaansa.Oon laittanut paljon vanhempia naisia,ja on joukossa ollut todellisia vesiperiäkin.Panotaito on geeneissä.Jotkut on ihan hemmetillisiä petoja jo 16v ilman harjoitteluakin,jotkut ei opi koko ikänään.Ainut etu vanhalla naisella on,että hänellä ei ole enää ensikokemuksiaan hakevan teinigimman estoja.

      • ..............

        .........


      • yyyyyy

        "Panotaito" tuntuu tosiaan olevan naisilla monesti geeneissä... Tai sitten sitä ei ole. Itse en ole huomannut "urani" varrella naisen iällä olevan juuri mitään vaikutusta sängyssä saatavien kyytien laatuun. Estoista kärsiviä lahnoja on yhtä lailla vanhempien kuin nuorempienkin joukossa... Mistään laajasta otannasta ei toki voida puhua, eli tämä ei välttämättä ole mikään ehdoton totuus.


      • himokasneitsyt
        yyyyyy kirjoitti:

        "Panotaito" tuntuu tosiaan olevan naisilla monesti geeneissä... Tai sitten sitä ei ole. Itse en ole huomannut "urani" varrella naisen iällä olevan juuri mitään vaikutusta sängyssä saatavien kyytien laatuun. Estoista kärsiviä lahnoja on yhtä lailla vanhempien kuin nuorempienkin joukossa... Mistään laajasta otannasta ei toki voida puhua, eli tämä ei välttämättä ole mikään ehdoton totuus.

        Että se on ihan miehestä kiinni onko nainen lahna vai ei. Ja tämä on fakta. Jos mies haluaa, hän kyllä saa naiselta kaikki estot pois. Nainen voi sanoa miksi hänellä on estoja ja mistä syistä estoja on, ja sitten niitä voi alkaa poistamaan ja seksistä tulee villiä ja nautinnollista molemmille. Toki ymmärrän että jos nainen on kertapillu niin sellaista ei jaksa alkaa "korjaamaan" kun haetaan vain omaa tyydytystä. Mutta jotkut naiset haluavat OIKEASTI päästä estoistaan eroon nauttiakseen seksistä ja miehellä siinä niistä eroonpääsemisessä on avainasema.


      • lilli
        himokasneitsyt kirjoitti:

        Että se on ihan miehestä kiinni onko nainen lahna vai ei. Ja tämä on fakta. Jos mies haluaa, hän kyllä saa naiselta kaikki estot pois. Nainen voi sanoa miksi hänellä on estoja ja mistä syistä estoja on, ja sitten niitä voi alkaa poistamaan ja seksistä tulee villiä ja nautinnollista molemmille. Toki ymmärrän että jos nainen on kertapillu niin sellaista ei jaksa alkaa "korjaamaan" kun haetaan vain omaa tyydytystä. Mutta jotkut naiset haluavat OIKEASTI päästä estoistaan eroon nauttiakseen seksistä ja miehellä siinä niistä eroonpääsemisessä on avainasema.

        ..osaa nuoremmalta tai vanhemmaltakaan naiselta ottaa estot pois ja tyydyttää naisen täysin, kyllä siihen hieman enemmän elämänkokemusta vaaditaan, kuin nuoruus ;D Nelikymppinen mies taas tietää oikeasti, mitä nainen tahtoo ja osaa myös antaa, ei pelkästään ottaa...


      • siittöitä hakusessa

        naimisiin, siinä on se tietty ero, ja ne voi tulla raskaaksi, joten se riski on aina olemassa, huvitellessa;

        yleensä aina nuoren naisen kanssa huvitellessa se pettyy, kiun se kuiteski haaveilee puolisosta ja lapsilleen isästä


      • n, vxlmngflmn,ghhj
        lilli kirjoitti:

        ..osaa nuoremmalta tai vanhemmaltakaan naiselta ottaa estot pois ja tyydyttää naisen täysin, kyllä siihen hieman enemmän elämänkokemusta vaaditaan, kuin nuoruus ;D Nelikymppinen mies taas tietää oikeasti, mitä nainen tahtoo ja osaa myös antaa, ei pelkästään ottaa...

        Totta. Näin nelikymppisenä naisena olen saanut parhaat kyydit viisikymppiseltä mieheltä. Kumpikin on silloin jo saanut useamman vuosikmmenen harjoitusta, ja tietää mitä tekee. Epäilisin vähän jonkun parikymppisen pojan taitoja seksissä. Se on taitolaji ja parhaat miehet ovat saaneet koulutuksensa naisilta pitkissä suhteissa.


      • =vibradoiden=
        himokasneitsyt kirjoitti:

        Että se on ihan miehestä kiinni onko nainen lahna vai ei. Ja tämä on fakta. Jos mies haluaa, hän kyllä saa naiselta kaikki estot pois. Nainen voi sanoa miksi hänellä on estoja ja mistä syistä estoja on, ja sitten niitä voi alkaa poistamaan ja seksistä tulee villiä ja nautinnollista molemmille. Toki ymmärrän että jos nainen on kertapillu niin sellaista ei jaksa alkaa "korjaamaan" kun haetaan vain omaa tyydytystä. Mutta jotkut naiset haluavat OIKEASTI päästä estoistaan eroon nauttiakseen seksistä ja miehellä siinä niistä eroonpääsemisessä on avainasema.

        joka torin laidalla lahnaa ja vuoteessa vuotoo, sen vain sanon - on kyllä parasta


    • Hymyissä suin

      Joo, tässä pikkujoulujen aikaa on ollut neljä tapausta ihan pienen ajan sisällä. Naiset ovat olleet iältään N. 40-50 vuotiaita. Itse olen 29 vuotias. Olen oikein itsekin yllättynyt kuinka helposti nuo kypsemmät naiset lähtee mukaan tai tulevat itse ehdottamaan jatkoja. Mukavaa seuraa ovat kaikki olleet, ei voi valittaa. Suuseksistä tuntuuvat kovasti tykkäävän. Ei mulle noista mitään morkkiksia ole tullut, kun molemmat osapuolet on tietänyt varsin hyvin leikin säännöt.

    • vara parempi.

      Mitä, jos se ei annakkaan? Tai jos antaa ja tulee raskaaksi? Iltatähteä saattaa toivoa vielä "vanhoilla päivillä"! Onkos kellän kokemuksia tästä?

    • Nimetön

      Älä vaan kokeile, voit jäädä koukkuun....

      • weiggo

        Pakko laittaa tämä esimerkki teille nuoret:
        Ensimmäisen aktinsa Ennala oli kokenut 11-vuotiaana erään mummon hoivissa. Hän oli teeskennellyt humalaista ja udellut kännikalan tapaan:"Annatko pillua ?", johon oli saanut myönteisen vastauksen:"kunhan haet ensin kaivolta vettä". Ikäeroa nuorilla rakastavaisilla oli vaatimattomat 59 vuotta.
        Tämä oli kopioitu kuuluisan lehtimiehen elämän kerrasta tutkimuksesta. Hän siis sai vanhempaa naista mahtoiko jäädä koukkuun?


    • pitkälle

      vauhdin määräät kyllä sinä.

    • M......

      Miksikä ei Vanhempi mieskin haluaa nuorta naista . Miksi nuori mies ei vanhempaa naista
      jokainen tyylillään kohan ei ole alaikäinen

    • vastaaja*

      Mielipiteeni nuorimmista miehistä on....ei kiitos minulle! Enpä ole kokenut itseäni tasavertaiseksi ( edellytän sitä seksisuhteessa) koin olevani opettaja! Ikäiseni mies on vertaiseni ja hallitsee naisen "käsittelyn"... Hmmm tämä nyt vaan oli mielipide "mummolta" 42v.

    • Oinas44v

      Eipä tuo ainakaan toisinpäin tunnu vaivaavan: itse pokasin 22 vuotiaan rouvan! ( molemmat kieltämättä oltiin siidereissä) ja kutaa oli lemmentouhut! Mutta mutta: mieluiten kyllä tuota 30- ikäryhmää arvostan kiitos näissä touhuissa, 20 kymppiset pimut ei oikein ole vielä parhaimmillaan , kyllä tuollaiset 30-40 yh äiteet varsinkin osaa olla todella kuumia..

    • m27

      juu kyllä kannatta kokeilla. itselläni oli aikanaan vanhempi nainen ja tapailtiin sen kans vuosi. kyllä täytyy myöntää et tähän päivään asti et kyllä ne on parempia. itse olin sillon 20 ja hän 33v ja niin kauvan sitä tuli oltua sen kans kuin muutti pois. kyllä toisinaan tulee mieleen et löytyisikö vielä sellasta. mut kokeilkaa se on niin itsestäsi kiinni mikä on hyvä. jaa niin ei mulle tullu morkkista siitä kun olin vanhemman kans.

      • page12

        hhahaahahh... millaiset kyydit....voi ei...
        paremmat kyydit..hah haaaa...ei voi edes verrata kakskymppisee.. ja kakskymppinen ymmärtää vasta nelikymppisenä.. siis turha kiistellä.. mut paremmat.. hah haaa.. paaaaaljooo paremmat.. kyllä kansa tietää...hahhahaaa...


    • Kale.

      Olen ollut kolmen 40 -ikäisen naisen kanssa, ja jatkossa aion todellakin pitäytyä ainoastaan suunnilleen oman ikäisissäni (olen 26v).

      40-vuotiaana naisen paikat ovat jo monesti niin pahasti löystyneet, ettei omaehtoinen virtsanpidätys enää tahdo onnistua. Onhan se totta, että heiltä on kaikki lapsellinen vouhotus jäänyt pois ym. kivaa, mutta sänkykavereina heitä on vaikea tuon mainitsemani seikan takia kuvitella.

      • Milla

        Eli sitten josmikäli joskus menet naimisiin, hankit pari mukulaa pyörimään jalkoihin, punaisen mökin ja perunamaan, niin et voi enää rakastella 40v. vaimosi kanssa? Voi härregyyd, jotain rajaa. Nämä "vanhuuden" ongelmat tulevat ja sitten niiden kanssa eletään, tuokaan ei ole kovinkaan iso ongelma jos siihen asennoituu oikein, valitettavan moni ei asennoidu. Ehkäpä sinun pitäisi vielä kasvaa hiukan, jotta olisit sitten samalla tasolla. :)


      • Animus

        Tuo mainitsemasi seikka on naisen ejakulaatio, joka lähes poikkeuksetta ilmenee vain kypsemmillä, estottomilla naisilla. Sillä ei ole mitään tekemistä virtsan kanssa. Googleta vaikka.


      • Artturi
        Animus kirjoitti:

        Tuo mainitsemasi seikka on naisen ejakulaatio, joka lähes poikkeuksetta ilmenee vain kypsemmillä, estottomilla naisilla. Sillä ei ole mitään tekemistä virtsan kanssa. Googleta vaikka.

        Luulen että hän kylläkin tarkoitti virtsanpidätysongelmaa. Siis sellaista ongelmaa jonka ratkaisuksi tena kehitettiin.


      • Animus
        Artturi kirjoitti:

        Luulen että hän kylläkin tarkoitti virtsanpidätysongelmaa. Siis sellaista ongelmaa jonka ratkaisuksi tena kehitettiin.

        ...kyseessähän taisi kuitenkin olla seksi, vai mitä?


      • Artturi
        Animus kirjoitti:

        ...kyseessähän taisi kuitenkin olla seksi, vai mitä?

        Ja riisuessa varmaan usein paljastuu sekin ongelma?


      • 45v.

        Ei minulla ainakaan ole sitä ongelmaa ja vaikka kaksi lasta olen synnyttänyt miehet ihmettelee kuinka voin olla vieläkin tiukka.Eikä minulle ole itsetarkoitus etsiä nuoria miehiä, on vaan käynyt tosi usein niin, että nuorempi mies on tarttunut mukaan. Ei sitä voi iän perusteella sanoa, onko hyvä sängyssä vai ei. Pettymyksiä on tullut nuorten, ikäisteni ja vanhempien miesten kanssa, mutta toisaalta myös erittäin positiivisia yllätyksiä.

        Jos synkkaa, niin nauttikaa hyvät ihmiset hyvästä seksistä silloin kun sitä kohdalle osuu, miettimättä mitä muut ajattelee. Ikä on numeroita vaan.


      • 19
        Artturi kirjoitti:

        Luulen että hän kylläkin tarkoitti virtsanpidätysongelmaa. Siis sellaista ongelmaa jonka ratkaisuksi tena kehitettiin.

        Jos sen puolen ongelmia on että virtsa karkailee, silloin
        ole sinä se hellä ori niin pikkulihaksetkin saavat liikuntaa.
        Ei se sen kummempi juttu ole.


      • seksin aikana

        Ei pissa irtoa.
        Ehkä olet senkin jo tähän päivään mennessä oppinut.
        Nuoret ei tietty kaikkea hiffaa.


      • 40nainen

        Mitä vuodeosastoa käytät? Normaalilla nelikymppisellä ei kyllä mitään virtsanpidätysongelmia ole sen enempää kuin samanikäisellä miehellä (heillä ehkä enemmänkin, kun alkaa olla eturauhasvaivaa)


    • aatellu et

      kakskymppisen kanssa vois saada lapsen ja hypittää sen parikymppisen sitten maailmalle elämään elämäänsä eteenpäin. se on tietysti ihan väärin, mutta paljon terveempiä niistä luonnollisesti tehdyistä voi tulla ja vanhat ukot on liian välkkyjä enää lisääntyäkseen.

      • niin väärin. että

        täytyy vaan käydä siellä ehmmetin pankissa


      • harkita etelän matkaa
        niin väärin. että kirjoitti:

        täytyy vaan käydä siellä ehmmetin pankissa

        ihania namusia ne miehet ja kaunis varmaan olis lapsi myös eikä koskaan kukaan sais tietää mitään.


      • ilmoittaa totuuden
        harkita etelän matkaa kirjoitti:

        ihania namusia ne miehet ja kaunis varmaan olis lapsi myös eikä koskaan kukaan sais tietää mitään.

        jos se lapsukainen ois ihan kauhee riiviö ja lähettää etelään sukulaisten huomaan.


    • Linkinlöytäjä
    • vanhempi nainen

      Moi. Olen 40 ja rakkaani on 25, olemme seurustelleet 3 vuotta, ja meillä menee tosi hyvin. Olemme henkisesti samalla aaltopituudella, ja mitä tulee noihin kyytijuttuihin.. tyytyväisiä ollaan molemmat. Onhan se tutkittu juttu, että mies on seksuaalisesti vireimmillään n 20 ikäisenä ja nainen 40. Kaikille se ei luonnollisesti sovi, se on ihmisen luonteesta kii. Jotkut lähtee ajatuksesta että miehen on oltava 2 vuotta vanhempi tmv.

      • wecon

        ollut auton kyydissä eri-ikäistä ihmistä ja eri rotuisia, myös koiria. Olen antanut monelle kyydit niin miehille kuin naisille, kuljettanut heitä eri paikkoihin.


    • ihmiset!

      Ihan kenen kanssa vaan joka siihen suostuu, ilolla.

    • ...................

      Eiköhän se ole ihan ihmisestä kiinni,eikä iästä.
      Ja mikäs sen sitten aiheuttaa,että kun te miehet vanhenette,niin alattekin kaivata tyttärienne ikäisiä tyttöjä?Eli koskaan ei ole hyvä.Nuorempana vanhempaa,vanhempana nuorempaa ;)
      Ja itse olen 23-vuotias nuori nainen.Enkä todellakaan myönnä olevani lahna,saati sitten huono sängyssä.Että ei kai kaikkia 40 naisia kannata ylistää sänkypedoiksi,eiköhän niitä petoja löydy myös nuoremmista.

      • nauttailija

        Täytyy sanoa, että yli nelikymppisenä olen vasta ruvennu seksistä nauttimaan ja oikein haluamaan sitä! Ei ole enää estoja, eikä raskaaksi tulemisen vaaraa, kun on kierukka, eikä ole vuotojakaan ollenkaan. Miehet vain kehuu, kuinka kiinteä, tiukka, puristusvoimainen ja märkä olen..


    • lujasti

      kiinni, että pysyt kyydissä.

    • Jokke.

      Kuinka suuri osa keski-ikäisistä naisista harrastaa anaaliseksiä?

      • 40+

        harrastan :)En harrastanut alle 40 kymppisenä.


      • Kuis kehtaat

        kysyäkään tuollaista? Naisella on nappula edessä ja sitä pitää painella, taidolla.HUH, HUH sentään että järkytyin.


      • nelkytä_plus

        Täällä yksi! Ensimmäisen kerran kokeilin joskus 19-kesäisenä eikä kokemus ollut kovinkaan hyvä.

        Vaan kun näin "iällä" törmäsin mieheen joka hallitsi homman hyvin niin peppuseksi on vakiokuvio jo :)


      • 40nainen

        Täällä!


      • 50nainen

        Täällä myös yksi, nautin suuresti peppuseksistä, mutta olen kyllä siitä jo 20 ikäisenäkin nauttinut. Itsellä miehet olleet 16-28v itseä nuorempia viime vuosina, yleensä vakijuttuja, ja aina on seksi molemmille maistunut. Voinpa tarjota miehellekin peppunautinnon sträppärillä, jos haluaa ;)


    • Nainennelkyt

      Biologisesti seksin kannalta paras yhdistelmä vanhempi nainen ja nuorempi mies. Jos ei nyt ihan mahdottomuuksiin ikäerossa mennä. Esim.tyyliin 40v nainen ja 25-30v mies. Vanhemilla miehillä alkaa testosteronitaso jo laskea 40 , eikä seksihalut enää välttämättä niin voimakkaat kuin nuorempana, enemmän impotenssi ongelmia jne. Eivätkä yksinkertaisesti jaksa enää niin paljon.

      Nuoret naiset usein ei vielä niin sinut seksuaalisen itsensä kanssa, eivät välttämättä osaa relata, jännittävät, eivät tiedä mitä ja miten haluavat, raskauspelko ym.

      Joten yhdistelmä nuori mies vanhempi nainen = seksuaalisesti toimiva suhde. Nuori mies on innokas ja jaksaa, kuitenkin osaa hommansa, vanhempi nainen on myös innokas, tietää mitä haluaa, osaa rentoutua eikä pelkoa raskaudesta ja tietää muutenkin konstit. Nainenhan on halukkaimmillaan 30 ja mies 20 näin kärjistetysti sanoen.

      Niin ja tässä puhuttiin sitten ainoastaan seksistä, muuhun en puutu.

      • Dmb

        Kerrankin palstoille on eksynyt fiksu ja sanavalmis ihminen, joka tietää mistä puhuu. Harvinainen tapaus täällä Junttilan raitilla!


      • vanhempia saa?
        Dmb kirjoitti:

        Kerrankin palstoille on eksynyt fiksu ja sanavalmis ihminen, joka tietää mistä puhuu. Harvinainen tapaus täällä Junttilan raitilla!

        Mä olen 24v ja haluaisin kanssa vaihtaa noi tytöt tollaseen oikeeseen naiseen. Mutta missä niitä sitten tapaa näitä 40 petonaisia? Ja mistä sitten tietää että haluuko just tällasta nuorempaa? Vähä noloo käydä kaikkia sen ikäisiä vonkaamaan. Mä kyllä jaksan vielä seksipuuhissa hyvin, ja olisin kovin innokaskin kokemaan tuollasta parempaa seksiä, mitä neljänkympin naiset tarjoaisivat.


      • mies42

        Lukasin mielenkiinnolla mielipiteesi. En itse ole huomannut minkäöänlaisen testosteronitason hiipumista, vaikka ikääkin on 42-talvea vaan päinvastoin, ei ole esim. mitään ongelmia erektiosta, jaksaa “painaa” ja osaakin ottaa huomioon “kumppaninsa”. Ei mitään nuoren kollin näpertelyä ja sohimista sinne tänne. Kokemusta on ehtinyt kertyä tähän ikään mennessä. Innokkuutta ja rentoa menoa alusta loppuun. Noilla nuoremmilla naisilla on kokemuksen puutetta siitä asiasta. Makaavat ja odottavat jotakin tapahtuvan, eikä ole kuin aina neitsyytensä menettävä neito. Vanhempi/kypsempi nainen tietää vanhemman miehen kanssa, mitä/miten se tehdään, molemmat ovat jo rutinoituja seksin suhteen.

        Ja ja puhun minäkin sitten pelkästä seksistä, en muusta.


      • Nainennelkyt
        mies42 kirjoitti:

        Lukasin mielenkiinnolla mielipiteesi. En itse ole huomannut minkäöänlaisen testosteronitason hiipumista, vaikka ikääkin on 42-talvea vaan päinvastoin, ei ole esim. mitään ongelmia erektiosta, jaksaa “painaa” ja osaakin ottaa huomioon “kumppaninsa”. Ei mitään nuoren kollin näpertelyä ja sohimista sinne tänne. Kokemusta on ehtinyt kertyä tähän ikään mennessä. Innokkuutta ja rentoa menoa alusta loppuun. Noilla nuoremmilla naisilla on kokemuksen puutetta siitä asiasta. Makaavat ja odottavat jotakin tapahtuvan, eikä ole kuin aina neitsyytensä menettävä neito. Vanhempi/kypsempi nainen tietää vanhemman miehen kanssa, mitä/miten se tehdään, molemmat ovat jo rutinoituja seksin suhteen.

        Ja ja puhun minäkin sitten pelkästä seksistä, en muusta.

        Kuulut sitten tähän "poikkeavien" vanhempien miesten ryhmään. Itselläni on itseni ikäisistä ja vanhemmista erilaisia kokemuksia.


      • johtuukin susta
        Nainennelkyt kirjoitti:

        Kuulut sitten tähän "poikkeavien" vanhempien miesten ryhmään. Itselläni on itseni ikäisistä ja vanhemmista erilaisia kokemuksia.

        Et ole enää vaan kiihottava, nuoremman naisen kanssa sen sijaan jaksaa painaa vaikka kuinka paljon ja halut kovat.. Näin ainakin mulla


      • M29

        seksisuhde biologisesti ole. Biologisestihan miehet haluu niitä parhaassa synnytysiässä olevia naisia (18-26 v). Kakskymppisenä olis nyt
        vaikka pannut apinaa kunhan sillä vaan oli pillu.
        Nyt kyllä vaatii jotain visuaallista (tai sitten ainakin henkistä puolta mukaan). Ei nelikymppinen nainen mua kyllä hirveesti sytytä kun näkee sen ilman vaatteita..Yhden yön juttu toki kiinnostaa mutta en olis varma että viitsisin sitä enää hoitosuhteena pitää..


      • tahtoo kanssa
        vanhempia saa? kirjoitti:

        Mä olen 24v ja haluaisin kanssa vaihtaa noi tytöt tollaseen oikeeseen naiseen. Mutta missä niitä sitten tapaa näitä 40 petonaisia? Ja mistä sitten tietää että haluuko just tällasta nuorempaa? Vähä noloo käydä kaikkia sen ikäisiä vonkaamaan. Mä kyllä jaksan vielä seksipuuhissa hyvin, ja olisin kovin innokaskin kokemaan tuollasta parempaa seksiä, mitä neljänkympin naiset tarjoaisivat.

        Joo itteeki on aina kiinnostanut vanhemmat naiset, mutta ei ole uskaltanut heitä lähestyä. Usein ajattelen, että heille ei tule mieleen, että tällainen nuori ja hyväkroppainen nuorimies voisi pitää heitä kiihottavina ja tekisi heille mitä vain... niin että kuinka lähestyä...


      • 50nainen

        Itse olen tavannut lähinnä tinderin ja joskus nettideitin kautta, sieltä löytyy hyvinkin helposti nuoria kundeja itselle seksiseuraksi ja toisinaan myös tekemään yhdessä muutakin mukavaa, kuten juttelemaan lasillisen äärelle.


    • ???

      Kyllä 55 on paras!

    • poju

      Kyllä parhaat kyydit antaa kypsä nainen ja yleensä nainen on kypsä vasta yli 4 kymppisenä.Mies on kypsä jo armeijassa :-)

      • vanhat ämmät

        Enpä suosittelisi vanhaa ämmää. Kroppa yleensä aivan pilalla, on raskausarpia, selluliittia ja roikkuvaa ihoa. Eikä naamaakaan voi kauniiksi kehua, ei yhdelläkään nelikymppisellä enää ole oikeasti kauniita kasvoja. Enpä kyllä suosittele, yleensä ovat ylipainoisiakin. Joskus tultu kokeiltua jostain ihme päähänpistosta, kyllä nykyään olen mieluummin kauniiden, hoikkien nuorten rotunaisten kanssa kuin äijämäisten, ällöttävien vanhojen kääkkien.


      • proffa
        vanhat ämmät kirjoitti:

        Enpä suosittelisi vanhaa ämmää. Kroppa yleensä aivan pilalla, on raskausarpia, selluliittia ja roikkuvaa ihoa. Eikä naamaakaan voi kauniiksi kehua, ei yhdelläkään nelikymppisellä enää ole oikeasti kauniita kasvoja. Enpä kyllä suosittele, yleensä ovat ylipainoisiakin. Joskus tultu kokeiltua jostain ihme päähänpistosta, kyllä nykyään olen mieluummin kauniiden, hoikkien nuorten rotunaisten kanssa kuin äijämäisten, ällöttävien vanhojen kääkkien.

        ..sun Barbie-ihailu on jonkinlainen seksi-puberteetti.. paljon tärkeämpi olisi, kuinka paljon kropassa on eloa.. olen varma, ettet osaa esim. tanssia.. osaatko seksiä, kun nauttimisen sijasta tutkit, onko selluliittia.. mutta on totta, että ennen täydy tehdä muksut omaikäisen kanssa ja vasta sen jälkeen perehtyä erikoisuuksiin..


      • ,m..n
        vanhat ämmät kirjoitti:

        Enpä suosittelisi vanhaa ämmää. Kroppa yleensä aivan pilalla, on raskausarpia, selluliittia ja roikkuvaa ihoa. Eikä naamaakaan voi kauniiksi kehua, ei yhdelläkään nelikymppisellä enää ole oikeasti kauniita kasvoja. Enpä kyllä suosittele, yleensä ovat ylipainoisiakin. Joskus tultu kokeiltua jostain ihme päähänpistosta, kyllä nykyään olen mieluummin kauniiden, hoikkien nuorten rotunaisten kanssa kuin äijämäisten, ällöttävien vanhojen kääkkien.

        Et taida olla kovin kokemut? Ne raskausarvet on yleensä jo nuorena tulleet. Miten ihmeessä et niitä ole nähnyt? Et ole tainnu nuortkaan naista saada?


      • ei merkkiä
        vanhat ämmät kirjoitti:

        Enpä suosittelisi vanhaa ämmää. Kroppa yleensä aivan pilalla, on raskausarpia, selluliittia ja roikkuvaa ihoa. Eikä naamaakaan voi kauniiksi kehua, ei yhdelläkään nelikymppisellä enää ole oikeasti kauniita kasvoja. Enpä kyllä suosittele, yleensä ovat ylipainoisiakin. Joskus tultu kokeiltua jostain ihme päähänpistosta, kyllä nykyään olen mieluummin kauniiden, hoikkien nuorten rotunaisten kanssa kuin äijämäisten, ällöttävien vanhojen kääkkien.

        Ja paskat ite seurustelen itseäni muutaman vuoden nuoremman naisen kanssa, mutta kokemuksia useista varttuneemmista. Tälläkin hetkellä ystävinä kaksi hoikka yli 6-kymppi leski ja vähän runsaampi yli 5-kymppi aviossa elävä, molemmilla 3-synnytystä takana siitä huolimatta tiukempia ja märempiä kuin monet neitsyet (näitäkin takana 4 kpl)
        Paras oli kun 23-vuotiaana tapasin yli 5-kymppisen hoikan blondin oli sellaset kyydit ettei koskaan. Kyllä aikuiset naiset on parhaita, raskaus arpiin en ole törmännyt kuin kerran ja nainen oli alta 3-kymppi.


    • naisena en

      nuorta pojankoltiaista petihommiin osaisi ottaa..vanhat miehet osaa taiat eikä oo hätäisiä ..;))

      • mies 35-43

        on paras, seksikkäin ja miehekkäin ikä ..partakin kasvaa ja huumoria löytyy ;)))


    • oon_

      22v ja nainen 39v eikä viel oo tullu morkkista... on se kivaa käydä naimassa vanhempaa naista joka tietää miten homma hoidetaan ja onhaa niillä yleensä niin paljon enemmän kokemusta ku jollai 20 tytöllä. kannattaa käydä testaamas jos mahdollisuus tulee.

    • iskeä

      nelikymppisen on teidän myös panostettava iskemiseen pelkkä ikänne kun ei ole valttikortti..ja ärsyttää suunnattomasti kun kukonpojat pitävät itseään niin hyvinä että kelpaavat kenelle vain vanhemmalle naiselle. Itse vaadin laatua eikä nuoressa kukonpojassa ole mitään minulle tarjota..Mitä teillä muka on annettavaa vanhemmalle naiselle???!! Lapset leikkiköön lasten kanssa.

      • -nelikymppinen kommentoija-

        miten ihana sellanen nuori innokas kolli voisi olla?


      • mikä teissä
        -nelikymppinen kommentoija- kirjoitti:

        miten ihana sellanen nuori innokas kolli voisi olla?

        siis on hyvää? Seksitaidot eivät ole vielä kehittyneet ja käytöstavat sammuttaa liekin kuin liekin ja henkisesti ollaan yleensä ihan jossain muualla. Enkä pidä hontelosta kropasta vaan bodatusta miehekkäästä olemuksesta, jolla parta kasvaa...eli kaipa taidan pysytellä oman ikäisissäni ehkä vain viisi vuotta nuoremmissa..;) Haluaako moni vanhempi nainen noin nuoria?? Eli oletko useinkin ollut vanhemman kanssa ja onko se nykyisin muotia? Itsestäni se tuntuisi kuin lapsiin sekoisi.


    • Olavi

      Vaimoni on 13,5 v. vanhempi,kaikki onnistuu!
      yli 40;set ovat kypsiä,ei tarvitse ujostella kysyä,että saako?

      Olen mies 45v.

      • Steff

        40 plus ei todellakaan ole mikään mummo!
        On normaalia että 16-20 tytöt puhuvat ja harrastavat seksiä 30---> vuotta vanhempien miesten kanssa mutta kun kyseessä on mies niin asiaa ihmetellään. Taas nähdään meidän yhteiskunnan "säännöt" jotka miehet ovat keksineet. Naisten kuuluu aina olla kauniita, hyväkuntoisia ja suurinpana sääntönä he eivät saa vanheta. Menetät kaiken kun sinulla ei ole enää ulkonäköä ja ikää. Todella sääli jos annatte tällaisten miellekuvien vaikuttaa omaan katsomukseenne. Varsinkin nuoret naiset, mitä te oikein pelkäätte?? Jäävänne kakkoseksi?? Samat säännöt koskevat myös teitä!!!


      • *puuma*
        Steff kirjoitti:

        40 plus ei todellakaan ole mikään mummo!
        On normaalia että 16-20 tytöt puhuvat ja harrastavat seksiä 30---> vuotta vanhempien miesten kanssa mutta kun kyseessä on mies niin asiaa ihmetellään. Taas nähdään meidän yhteiskunnan "säännöt" jotka miehet ovat keksineet. Naisten kuuluu aina olla kauniita, hyväkuntoisia ja suurinpana sääntönä he eivät saa vanheta. Menetät kaiken kun sinulla ei ole enää ulkonäköä ja ikää. Todella sääli jos annatte tällaisten miellekuvien vaikuttaa omaan katsomukseenne. Varsinkin nuoret naiset, mitä te oikein pelkäätte?? Jäävänne kakkoseksi?? Samat säännöt koskevat myös teitä!!!

        oikein löytyy sitten ?????? Mistä tällainen perheellinen 48v. nainen löytäisi pari-kolmekymppisen rakastajan?
        Oma ukko ei ole kiinnostanut vuosiin eikä muutenkaan omanikäiset! Täällä vaan kysellään että mistä meitä "puumia" oikein löytää mutta minä kysyn että mistä niitä nuoria leijonia oikein löytää ? Kun en viihdy missään humppapaikoissa ja discoon ei voi mennä nuorten pimujen sekaan vaikka musiikkimaku on just sellanen ! Onko ruotsinlaiva ainoa paikka, siellä kehtaan mennä discoon kun väkeä on monenikäistä !


      • rimpi
        *puuma* kirjoitti:

        oikein löytyy sitten ?????? Mistä tällainen perheellinen 48v. nainen löytäisi pari-kolmekymppisen rakastajan?
        Oma ukko ei ole kiinnostanut vuosiin eikä muutenkaan omanikäiset! Täällä vaan kysellään että mistä meitä "puumia" oikein löytää mutta minä kysyn että mistä niitä nuoria leijonia oikein löytää ? Kun en viihdy missään humppapaikoissa ja discoon ei voi mennä nuorten pimujen sekaan vaikka musiikkimaku on just sellanen ! Onko ruotsinlaiva ainoa paikka, siellä kehtaan mennä discoon kun väkeä on monenikäistä !

        Täältä vois löytyä yks nuori mies, jos olet Tampereen seudulta :-)


      • .saalis.
        *puuma* kirjoitti:

        oikein löytyy sitten ?????? Mistä tällainen perheellinen 48v. nainen löytäisi pari-kolmekymppisen rakastajan?
        Oma ukko ei ole kiinnostanut vuosiin eikä muutenkaan omanikäiset! Täällä vaan kysellään että mistä meitä "puumia" oikein löytää mutta minä kysyn että mistä niitä nuoria leijonia oikein löytää ? Kun en viihdy missään humppapaikoissa ja discoon ei voi mennä nuorten pimujen sekaan vaikka musiikkimaku on just sellanen ! Onko ruotsinlaiva ainoa paikka, siellä kehtaan mennä discoon kun väkeä on monenikäistä !

        täälläkin. Ja ei väsytä ja kiinnostaa :)


      • puuma47
        .saalis. kirjoitti:

        täälläkin. Ja ei väsytä ja kiinnostaa :)

        Voi ihquu, nuorempi mies on kyllä niin hieno juttu, ai mistäkö löytyy, käveli vaan vastaan, elämä yllättää joskus nurkan takaa:-)


      • mk
        *puuma* kirjoitti:

        oikein löytyy sitten ?????? Mistä tällainen perheellinen 48v. nainen löytäisi pari-kolmekymppisen rakastajan?
        Oma ukko ei ole kiinnostanut vuosiin eikä muutenkaan omanikäiset! Täällä vaan kysellään että mistä meitä "puumia" oikein löytää mutta minä kysyn että mistä niitä nuoria leijonia oikein löytää ? Kun en viihdy missään humppapaikoissa ja discoon ei voi mennä nuorten pimujen sekaan vaikka musiikkimaku on just sellanen ! Onko ruotsinlaiva ainoa paikka, siellä kehtaan mennä discoon kun väkeä on monenikäistä !

        Löytää vaikka millä mitalla sinkuosatolta nuoria miehiä jotka hakevat seksiseuraa vanhemmilta naisilta ja vaikka vantaan hotellista löytyy 20-35 vuotiaiat miehiä vaikka kuinka paljon.


      • 19
        *puuma* kirjoitti:

        oikein löytyy sitten ?????? Mistä tällainen perheellinen 48v. nainen löytäisi pari-kolmekymppisen rakastajan?
        Oma ukko ei ole kiinnostanut vuosiin eikä muutenkaan omanikäiset! Täällä vaan kysellään että mistä meitä "puumia" oikein löytää mutta minä kysyn että mistä niitä nuoria leijonia oikein löytää ? Kun en viihdy missään humppapaikoissa ja discoon ei voi mennä nuorten pimujen sekaan vaikka musiikkimaku on just sellanen ! Onko ruotsinlaiva ainoa paikka, siellä kehtaan mennä discoon kun väkeä on monenikäistä !

        Mites tässä nyt kävi. Pääsikös joku pukille? =o


      • mihin vrk-aikaan?
        mk kirjoitti:

        Löytää vaikka millä mitalla sinkuosatolta nuoria miehiä jotka hakevat seksiseuraa vanhemmilta naisilta ja vaikka vantaan hotellista löytyy 20-35 vuotiaiat miehiä vaikka kuinka paljon.

        Vantaalta? maksavia nuoria miehiä? miten ne nyt Vantaalle ovat keskittyneet?


      • toki mikä ettei
        rimpi kirjoitti:

        Täältä vois löytyä yks nuori mies, jos olet Tampereen seudulta :-)

        kiinnostaa :)


      • elämä yhdessävanhana
        Steff kirjoitti:

        40 plus ei todellakaan ole mikään mummo!
        On normaalia että 16-20 tytöt puhuvat ja harrastavat seksiä 30---> vuotta vanhempien miesten kanssa mutta kun kyseessä on mies niin asiaa ihmetellään. Taas nähdään meidän yhteiskunnan "säännöt" jotka miehet ovat keksineet. Naisten kuuluu aina olla kauniita, hyväkuntoisia ja suurinpana sääntönä he eivät saa vanheta. Menetät kaiken kun sinulla ei ole enää ulkonäköä ja ikää. Todella sääli jos annatte tällaisten miellekuvien vaikuttaa omaan katsomukseenne. Varsinkin nuoret naiset, mitä te oikein pelkäätte?? Jäävänne kakkoseksi?? Samat säännöt koskevat myös teitä!!!

        alle 30 v. naiset ovat harvoin kiinnostuneita itseään vanhemmista; sen aika tulee vasta myöhemmin,

        useimmille 20 v. naisille 2 - 3 vanhempi mieskin on kauhistus, nykyaikana, asenteet ovat aivan muuttuneet. Halutaan sellainen, joka ei ole raihnas nopeammin kuin itse.

        Kuka haaveilee 10 - 20 v. elämisestä yksin, kun mies kuukahtaa keskimäärin nuorempana.


      • tre.20v.m
        *puuma* kirjoitti:

        oikein löytyy sitten ?????? Mistä tällainen perheellinen 48v. nainen löytäisi pari-kolmekymppisen rakastajan?
        Oma ukko ei ole kiinnostanut vuosiin eikä muutenkaan omanikäiset! Täällä vaan kysellään että mistä meitä "puumia" oikein löytää mutta minä kysyn että mistä niitä nuoria leijonia oikein löytää ? Kun en viihdy missään humppapaikoissa ja discoon ei voi mennä nuorten pimujen sekaan vaikka musiikkimaku on just sellanen ! Onko ruotsinlaiva ainoa paikka, siellä kehtaan mennä discoon kun väkeä on monenikäistä !

        täs olis yksi! 20 v ja haluisin kokea vanhempaa naista (25-45v)


    • nainen43 v

      seksiä kenenkään kanssa, jos epäilet että tulee morkkis. Seksistä pitää nauttia. 23 v ei tiedä seksistä mitään. Opit toki vielä ja toivottavasti joku vanhempi nainen sinua jaksaa opettaa. Kyllä nelikymppiset miehet on parhaita sängyssä. Aivan mahtavia, suorastaan petoja!
      Kauhuissani olin itse, kun vähän alle kolmekymppinen mies vonkasi ja vonkasi. Aattelin lopulta, että kokeillaan sitten. Eihän siitä mitään tullut, nauruksi meni minulta. Mies ei ihme kyllä suuttunut, nauretaan asialle, milloin nokikkain satutaan.

      • surprise-80

        ... mutta muuten sanoisin, että kyllä niitä löytyy allekin 23 vuotiaita, jotka todellakin tietävät mitä tehdä. Ja sitten on taas vanhempia, jotka on pidättyväisiä, ei-kiinnostuneita asiasta tai muuten vaan tunareita. Ja monella vähän vanhemmalla (30 ) seisoo huonosti, kun on vähän alkoholia veressä. Mutta siis ikä ei välttämättä kerro likimainkaan kaikkea. Mä nimittäin yllätyin niin positiivisesti joku kuukaus sitten yhden 19 vuotiaan kanssa, joka kylläkin oli valehdellut ikänsä. Oon ite kolmekymppinen ja sellasessa elämäntilanteessa, että yhden yön juttuja on ollut muutaman vuoden ajan aika paljon, eri ikäisiä miehiä. 19 vuotias oli täysin lipsahdus, mutta tosi wau!


      • Mr.foot
        surprise-80 kirjoitti:

        ... mutta muuten sanoisin, että kyllä niitä löytyy allekin 23 vuotiaita, jotka todellakin tietävät mitä tehdä. Ja sitten on taas vanhempia, jotka on pidättyväisiä, ei-kiinnostuneita asiasta tai muuten vaan tunareita. Ja monella vähän vanhemmalla (30 ) seisoo huonosti, kun on vähän alkoholia veressä. Mutta siis ikä ei välttämättä kerro likimainkaan kaikkea. Mä nimittäin yllätyin niin positiivisesti joku kuukaus sitten yhden 19 vuotiaan kanssa, joka kylläkin oli valehdellut ikänsä. Oon ite kolmekymppinen ja sellasessa elämäntilanteessa, että yhden yön juttuja on ollut muutaman vuoden ajan aika paljon, eri ikäisiä miehiä. 19 vuotias oli täysin lipsahdus, mutta tosi wau!

        Olen itsekin aina haaveillut vanhemman naisen seurasta, mutta omaan ujon luonteen enkä uskalla lähestyä naisia jotka kiinnostavat. Ajattelen vain että varmasti saan naurut osakseni. Tämän perusteella pitää siis kasvatella partaa, että kiinnostuvat.. Tämmöinen 27 vuotias mies haluaisi edes kerran elämässään kokea itseään ainakin kymmenen vuotta vanhemman naisen kosketuksen, en ole mikään ummikko sänkypuuhissa, mutta ujous vie aina voiton.

        Kerranhan sitä vain eletään.


      • Saanut
        Mr.foot kirjoitti:

        Olen itsekin aina haaveillut vanhemman naisen seurasta, mutta omaan ujon luonteen enkä uskalla lähestyä naisia jotka kiinnostavat. Ajattelen vain että varmasti saan naurut osakseni. Tämän perusteella pitää siis kasvatella partaa, että kiinnostuvat.. Tämmöinen 27 vuotias mies haluaisi edes kerran elämässään kokea itseään ainakin kymmenen vuotta vanhemman naisen kosketuksen, en ole mikään ummikko sänkypuuhissa, mutta ujous vie aina voiton.

        Kerranhan sitä vain eletään.

        Kannattaa kokeilla, vanhemmat naiset ovat estottomia ja tietävät sängyssa heti mitä haluavat tehdä tai niille pitää tehdä. Ei haittaa vaikka onkin iso ikäero, on oppinut toisten seksihaluista kaikenlaista. Välillä aika erikoisia haluja pitää tehdä.


    • sexman88

      Itse olen 22v mies, ja tykkään vanhemmista yli 35v naisista! ne on paljon kokeneempiä ja paljon kauniimpia kuin nuoret "naiset" ei siinä mitään pahaa ole. :P

      Itse etsin baarista vain vanhempia naisia! ;) ja on käynyt tuuri aika monta kertaa!!!
      Olen kysynyt nuoriltakin että meille vai teille, mutta ei näytä kiinnostavan...
      Näin se menee ja menee vielä tänäpäivänäkin.

      Ja parit "kimppakivat" kiinnostaa kanssa, tosin heteromaisesti.

      • JHaka

        Täälläkin olisi yksi 22v muodokkaista, vanhemmista naisista syttyvä. 09a
        Olisin innokas tekemään kaikkeni sun vuokses ;) Luottamuksella


    • Venla 67

      ..kannattaa ehdottomasti! Itse olen yli 40:nen nainen ja nyt vasta löytänyt parin vuoden sisällä seksuaalisuuteni. Annan mennä sängyssä ilman estoja ja en välitä miltä näytän tai kuulostan vuoteessa seksihommissa. Miehet (yleensä yli 10 v. nuorempia) ovat kehuneet minua ja estottomuuttani ja jopa ihan rakastuneetkin minuun. Kokemukset ovat olleet todella hyviä ja mol. jäänyt hyvä mieli jälkeenpäin. Tuossa oli joku kirjoittanut 40:´sen "löysistä paikoista" ja rupsahtaneesta vartalosta. Ne eivät kyllä pidä omalla kohdallani paikkaansa. Olen treenannut koko ikäni jos jonkinlaista urheilua, joten kroppa on kuin 25 v:lla, vaikka lapsia on kolme tullut tehtyä ja kukaan ei ole myöskään moittinut värkin löysyyttä ikinä. Joten jos sinulla on mahdollisuus saada 40:stä kaunotarta, niin anna palaa. Elämä on liian lyhyt hukattavaksi!! Mutta koukkuun voit jäädä, sehän siinä on vaarana:D

      • milloin pääsisi antamaan vauhtia sulle.


    • 32 jannu

      on kokemusta. muutaman kerran olen nussinut erästä puolituttua (baarituttua) noin 45v eronnutta opettajatarta. ei ole erityisen himottava tai muutenkaan viehättävä, mutta koska häneltä aina saa, niin joskus paremman puutteessa on tullut sitäkin täräytettyä.

      ai että millaiset kyyditkö siltä saa? rehellisesti sanottuna hyvin vaatimattomat. selvästi huonommat kuin useimmilta nuoremmilta. tuntuu kuin kuollutta naista nussisi, eikä tämä viitsi suostua edes mihinkään muuhun kuin lähetyssaarnaaja-asentoon, jossa voi vaan maata selällään. pillukin on löysä, ja karvat siistimättä.

      kaiken lisäksi ei halua enää aamulla (silloin kuin panettaisi enemmän), mutta jää kuitenkin asunnolleni vielä makailemaan, vetelehtimään ja aikaa viettämään, vaikka sanon kuinka selvästi, että olisi parempi jos nyt lähtisit. pari kertaa olen jopa heittänyt sen pihalle (en fyysisesti), mutta aina tuolle kuitenkin uudestaan muna kelpaa, jos joskus 04 aikaan baarissa tavataan.

      ja arkitilanteissa jos tavataan, niin ei edes tervehditä.

      • onnellinen-

        n.- 82v.
        m.- 75v.
        3v.- yhdessä


      • aikojen luetuin?
        onnellinen- kirjoitti:

        n.- 82v.
        m.- 75v.
        3v.- yhdessä

        ketju


    • Ehdottomasti

      seksiä saa hakea. Vanhemmat naiset ovat aivan täydellisiä sängyssä. Itse olen 32 ja naiset ovat yleensä aina olleet yli 40 vuotiaita. Vaikea kuvitella enää sekstailevani alle kolmekymppisen kanssa. Joku muu saa opettaa, mä tykkään nauttia.

      • 1+12

        Mistä sä niitä löydät?


    • Mosse-78

      Kannattaa kokeilla sitten tiedät!

    • yli40v

      Oma poikani on yli 20 ja itse hieman yli 40. Olen aikalailla kuulemma nuoremman oloinen ja näköinen, vaikkakin itsekritiikki on aika kovaa..kakskymppiset on mielestäni vielä lapsia. Kun kolmikymppisetkin on lähestyneet...ovat kyllä komeita ja miehen oloisiakin jo, mutta en halua itselleni paljon nuorempaa miestä, syystä että se vaivaisi minua kuitenkin koko ajan. Ihmisen persoonallisuus valloittaa ja kun kolahtaa niin sitten kolahtaa täysillä. Toivoisin kolauksen olevan liki saman ikäinen kuin minä.

      • Sydämen tien kulkija

        Ei kaikki 40:n ylittäneet naiset ole välttämättä estottomia ja niin rohkeita, että uskaltaisivat olla nuoremman miehen kanssa ja ihan vaan seksimielessä varsinkaan.

        Ja sitten en jostain syystä pidä tuosta "kyydit" ilmaisusta, kuulostaa vähän macholta suorittamiselta tms

        Aistit, herkkyys, rakkaus ja kunnioittaminen kuuluvat hyvää seksiin, tunteista on kyse.


      • öäölj
        Sydämen tien kulkija kirjoitti:

        Ei kaikki 40:n ylittäneet naiset ole välttämättä estottomia ja niin rohkeita, että uskaltaisivat olla nuoremman miehen kanssa ja ihan vaan seksimielessä varsinkaan.

        Ja sitten en jostain syystä pidä tuosta "kyydit" ilmaisusta, kuulostaa vähän macholta suorittamiselta tms

        Aistit, herkkyys, rakkaus ja kunnioittaminen kuuluvat hyvää seksiin, tunteista on kyse.

        Minuakin vähän häiritsee kehujen seassa tuo asenne. Ihan kuin joku kymmenen vuotta nyt edes kovin suuri ikero edes on? Suurin piirtein samaa sukupolvea ovat. Silti puhutaan kuin kyseessä olisi vanhemoikin ihminen, jolta saa hyvät kyydit. Ihme puhetyyli.

        Jonkun vaikka 60-kymppisen näkövinkkelistä 27- ja 37-vuotiaat ovat "nuoria" aikuisia ja suht samanikäisiä. Musta suurempi ero on elämäntilanteessa ja kokemuksissa: siinä onko lapsia tai onko ulkonäössä suurta eroa vanhemman ja nuoremman välillä. Monta kertaa ulkonäössä ei vielä edes huomaa mitään eroa, ellei satu olemaan joku mummotyyli päällä. En edes usko, että tuolla tyylillä miehiä mukaansa saa, ellei sitten niitä kiimaisia, jotka haluaa saada pillua, vaikka sitä olisi jakamassa naaraspuolinen apina.


    • Extaasissa

      Samat pelit ja vehkeet,mutta enempi kokemusta ja taitoa,ei siis mitään harjoittelijoita. Siitä vaan.

    • 10983098

      Kyllä on kypsän naisen kanssa kivä pitää hauskaa. Siihen ikään mennessä nainen on sinut ittensä kanssa ja on vuosien varrella oppinut kuinka miestä käsitellään. Kyllä todellakin kannatti viettää aikaa hänen kanssaan. Itse olin 29v ja hän oli 43v.

    • Pano-Panu

      Itse nussin nuorenamiehenä (20-30 v) ainoastaan vanhempia naisia, niitä sai ravintolasta kivasti matkaan ja eivät arkailleet sängyssä. Kroppakin on muuta toista kuin ylilaihoilla nuorikoilla. Isot runsaat tissit, peppua ja reittä ja himot!

      Suosittelen!

    • ettänäin...

      Ihan sama asia kun nuorempikin. Ei missään mielessä huonompi. Parempi voi jossain mielessä olla, mutta päätä itse onko ja missä. Jos tulee morkkis nii ei ollu sun juttu, mutta ei varmaan ole kaikki muukaan.

    • grilli2

      Tähän mennessä tällä palstalla olevat kommentit ovat amatöörien sepustuksia. Naiset vanhemmalla iällä ovat todella kokemuksen arvoisia. He tietävät mitä haluavat,eivätkä esitä jotain muuta. Jos sulla käynyt mäihä,niin ole onnellinen.

      • ulllalllapulllat

        Itse 45 naisena ja vielä ylipainoisena, olen tullut huomaamaan että nuoria miehiä kiinnostaa tällaset naiset..?
        Ihmettelen sitä koska joka paikassa äkistään ihmisen painosta ja että läskit on inhottavia ym... Vai onko se vaan sitä että halutaan panna kerran tosi läskiäkin. En mä naamasta ole pahannäkönen ja ihan himokaskin olen.


      • Vanhempi Tarzan
        ulllalllapulllat kirjoitti:

        Itse 45 naisena ja vielä ylipainoisena, olen tullut huomaamaan että nuoria miehiä kiinnostaa tällaset naiset..?
        Ihmettelen sitä koska joka paikassa äkistään ihmisen painosta ja että läskit on inhottavia ym... Vai onko se vaan sitä että halutaan panna kerran tosi läskiäkin. En mä naamasta ole pahannäkönen ja ihan himokaskin olen.

        Hei
        Ei se kuule ole siitä vartalosta kiinni jos mieli ok minä kyllä panen onpa mistä ottaa kiinni älä sitä murehdi Tsemppiä.


      • Anonyymi
        ulllalllapulllat kirjoitti:

        Itse 45 naisena ja vielä ylipainoisena, olen tullut huomaamaan että nuoria miehiä kiinnostaa tällaset naiset..?
        Ihmettelen sitä koska joka paikassa äkistään ihmisen painosta ja että läskit on inhottavia ym... Vai onko se vaan sitä että halutaan panna kerran tosi läskiäkin. En mä naamasta ole pahannäkönen ja ihan himokaskin olen.

        Nainen joka on vähän pyöreä hönellä usein ihanat isot rinnat sekä karvainen pimppi jota on ihana nuolla milloin me voidaan tavata että saan sua👍😍👍


    • Vanhenpi TARZAN

      Hei
      Kyydit on varmaan hyvät itellä Tyttöystävänä mahtava 73 niin luit ihan oikein ihan viimmeisen päälle nainen en vaihtaisi mihinkään vau onneksi tajusin 10 vuotta sitten mitä on nämä vähän iäkkäämän Leidit niissä on kuule potkua onnea sulle ei muuta kun menoksi.

    • Ilman muuta suosittelen jos tällaiseen mahdollisuus:) Itsellä jokunen vuosi sitten oli hetken suhde 15vuotta vanhempaan ja ai että kun oli seksi hyvää! Kelpais kyllä vieläkin jos jostakin tällaisen naisen löytäisi...

    • +++

      Jos saamassa olet niin anna mennä saat varmaan elämäsi nautinnon . Ja siitä morkkiksesta et tiedä mitään vaan hamuat lisää .

    • Aikuinen Mies

      Itselläni on kokemusta 55v, naisesta,antaa tosi hyvän kyydin.Pulkasta meinaa pudota.

    • tuula-neiti

      Sain 46-vuotiaana 28-vuotiasta nuorta miestä ja kylläpä nuorukainen jaksoi hyvin mukana menossa. Nuoret miehet ovat ihanan innokkaita rakastajia.

    • mm

      Olen itse noin 40v nainen ja ja kokemusta on 20v ja 23v nuorista miehistä hyvävartaloisia jne, mutta ei kyllä oikeen iskenyt..ehkä se kokemattomuus ja täytyi itse kokoajan ohjata tilannetta ja OTTAA se orgasmi..olin noin 2,5 vuotta suhteessa 44v mieheen ja se oli kyllä tosi nautinnollista seksiä..

    • 15+3

      Minä 43, mies 28.

      Tajuntaa laajentava kokemus molemmille.

      Isona musta tulee puuma.

    • jee jee

      40 vuotias nainen on jo vanha harppu jota ei kannat panna jos ei ole pahasti epätoivoinen

      • *nauraa kippurassa*


    • yes

      ^Sanoo kaveri joka ei ole SEKSIÄ ikinä saanutkaan. Minä 43, nainen 52...Uusintaa odotellessa...

    • jee jee

      mä saan panna 23 vuotiasta naisellista hyväkroppaista naista joka päivä. Pane sä vaan yli 5 kymppisiä.

      • nainen45v:)

        Totta on että nuoret miehet ne perässä juoksee.Itse olen 45v .Pitkä ja hokika itsestänihuolehtiva nainen.Viime keväänä oli 22v joka olisi halunnu mut kesäkissakseen mutta en itse halunnu.Olen sellainen yhden miehen nainen kuitenkin enkä halua pelkkää seksisuhdetta kehenkään.Tarvitsen myös henkistä jasyvällistä monipuolista keskustelua.Nuorimies on usein kaunis ja raikas.Koko elämä edessä, niinhän se oikeasti on että ne teidänikäset naiset meinaa olla aika prinsessoja kohtelun ja muun suhteen mutta älkää luovuttako.Nyt ei miestä ole minulla ollenkaan eikä haittaa yhtään.Nauttia voi monella tavalla elämästä.


      • nainen45v:)
        nainen45v:) kirjoitti:

        Totta on että nuoret miehet ne perässä juoksee.Itse olen 45v .Pitkä ja hokika itsestänihuolehtiva nainen.Viime keväänä oli 22v joka olisi halunnu mut kesäkissakseen mutta en itse halunnu.Olen sellainen yhden miehen nainen kuitenkin enkä halua pelkkää seksisuhdetta kehenkään.Tarvitsen myös henkistä jasyvällistä monipuolista keskustelua.Nuorimies on usein kaunis ja raikas.Koko elämä edessä, niinhän se oikeasti on että ne teidänikäset naiset meinaa olla aika prinsessoja kohtelun ja muun suhteen mutta älkää luovuttako.Nyt ei miestä ole minulla ollenkaan eikä haittaa yhtään.Nauttia voi monella tavalla elämästä.

        Olet oikeassa onneton.En mihinkään koska pystyn hoitamaan kaiken tarvitsemani itse ja nautin elämästä ihan uudella tavalla.Seksi ei ole mikään elämän tärkein asia.Ihmettelen jos se vielä tämän ikäisille ihmisilel on samaa kuin teini-iässä oleville.Silloin ei yläpäässä juurikaan enää varmaan syty lamppu:)


    • Onneton porari

      Mihin sinä miestä enää tarvitsisitkaan. Neitsyydestäsi vapauduit jo 30 vuotta sitten ja lapsetkin on jo tehty.

    • Herrasmies

      Vanhemmat naiset ovat todella jees. Olin seuralaisena 45 vuotiaalle naiselle juhlissa ja biletimme pilkkuun asti :) Jatkoilla nainen heitti kaikki vaatteet pois ja todella munankipeä. Ei muuta kun kumi lerssin päälle ja mela mekkoon, vähän aikaa naituani tulin siihen tulokseen ettei tunnu juuri miltään ja päätin heittää kumin hiiteen. Sen jälkeen sain nautiskella kunnolla puuman pillusta ja hän halusi vielä, että lasken sisään lastini. Kyllä teki hyvää pojat;)

      • lady -75

        ehkä vanhempi lady viehättää jos paljaalla saa huiskia,mutta turvaseksi nykyaikana pidettävä mielessä.Itse hairahduin itseäni 9 vuotta nuoremman miehen kanssa lakanavalssiin ja morkkis ihan kauhea.Olen pieneltä paikkakunnalta ja pelkään sanan leviävän.Koskaan en ole ennen lähtenyt raflasta kenenkään mukaan,ehkä erolla syynsä käytökseeni.Ex oli mua taas 9 vuotta vanhempi.Ihan tuli mentyä isältä pojalle.Ei valittamista,seksi on kaunis asia ja tämä tosi pitkä viestiketju...


    • ...........

      Ihmeellinen muotivilitys tämä nuoremempi mies -vanhempi nainen. Itse olen 32v ja saan usein ehdotuksia 18-25 -vuotiailta. Pakit saavat samantien.

      Itse haluan miehen, joka tietää mitä tekee. Ei ole halua alkaa opettamaan mitään pikkupoikia seksin saloihin.

    • pehmeä peitto sudel

      Ihan oma valintahan se on millaisen ottaa viereensä. Totuus on että vanhempi nainen osaa ja tietää mitä mies haaveilee.

      Nuoret naiset keskittyvät vain siihen että mies panee heitä ja antaa orkun.

      vanhempi nuolee imee ja leikittelee eikä mieti antaako vai paneeko se nuori hirnuja nauttii täysillä ja ihastelee sitä karjahtelun taso a´´´joka lähtee vain nuoresta suusta kun se saa ja todella saa.

    • Mielipide puumista

      Ikäeroa saa olla. Mutta jossain on tolkun raja. Vuosissa sitä ei voi kertoa, sen vaistoaa, jos on tarkkanenäinen. Jos teillä ei ole mitään muuta yhteistä kuin ehkä halu seksiin. Jos vanhan naisen käytös paljastaa, että hän ei oikeasti arvosta sinua, ehkä puhuu sinulle kuin aivovammaiselle tai lapselle tai heittää pelkkää seksijuttua.

      Nainen ehkä etsii huonolle itsetunnolleen hivelyä sillä että saa mahdollisimman nuoria miehiä pokattua sänkyynsä. Hän ehkä pelkää vanhenemista ja yrittää todistella itselleen että on viriili ja kaunis yhä, itsekkäin tavoin. Hän ehkä pettää häikäilemättömästi ka itsekkäästi omaa aviomiestään.

      Seksinautinto on naisellekin hyvä itsepetos ja tekosyy puolustaa omaa rumaa käytöstä nuorta miestä kohtaan, kuten aiemmatkin mielipiteet kertovat.

      Ennen asiat meni niin, että vanha rikas äijä otti vallan ja rahan avulla nuoria naisia, jotka ihailusta ja rahasta sokeana lähtivät mukaan tai jopa uskoivat rakastavansa äijää, tai jotkut ihan tietoisesti ilman rakkautta, rahan vuoksi. Mitä ajattelet tällaisista nuorista naisista? Samaa voi miettiä omasta itsesäsi, nuori mies, jos lähdet vanhan itsekkään naisen mukaan seksin vuoksi.

      Nuori mies, on mahdollista että vaikka tietoisesti ajattelet kyseessä olevan vain seksin, käy niin, että vanha, sinua hyväksikäyttävä nainen loukkaa sinua, päästen alitajuntaasi vaikuttamaan, vaikka ei ollut tarkoitus kuin seksiä harrastaa. Sinustakin voi tulla ensin loukattu, sitten kyyninen ja lopulta naisenkaltainen itsekäs paskiainen.

      Itsekunnioitusta teille nuoret miehet, antakaa vanhoille akoille pakit, jos itsekkyys haisee vähänkin läpi heidän käytöksessään. Maailmassa on hyviäkin naisia, ikäero ei tietenkään ole silloin haitta.

      Tv:itsekin vanha nainen

      • ei ole kokemusta vanhemmista naisista(valitettavaa) mutta kun näkee sellasen itsestään huolta pitäneen niin alkaa sydän tykyttämään kivasti. Olen 35v


    • 25n

      Siis mitä ihmettä?? Itse olen 25v nainen ja oppiut sellaisen jännän jutun, että ihmiset ovat eriaisia kaikki, haluinensa myös. En voisi sanoa, että kokemani 37v olisi yhtään oman ikäistäni miestä parempi, ellei osaa itse suutaan avata. Eli pitää osata jutella/sanoa rohkeasti mistä tykkää, miten hauaa että kosketaan.

      Itsellä ollut monta miestä ja monenlaista erilaista halua. Siis joku tykkää kun koskee kovemmalla otteella ja toiset taas on hyvinkin herkkiä. Toiset tykkää kun puhutaan rivoja ja toiset nauttii hiljaisuudesta tai pelkästä voihkinnasta.

      Ja itsekin kerron ja opastan usein miestä ennen seksiä tai sen aikana, ehän kukaan ole ajatuksen lukija.

      On kikkoja joilla saadaan erektio välittömästi ja ajettua mies hulluuden partaalle, mutta kaikki ei tykkää samoista jutuista. Siksi en ymmärrä, miten olisi satavarmaa 40-vuotiaan olevan aina parempi.

      Mun mielipide on, että jos uskaltaa kertoa mistä tykkää ja avata silmät katsekontaktiin niin sillä pästään jo pitkälle. Puhuminen on avain hyvään seksiin, ainakin mun kohdallani ;)

    • jolle3

      hei! olen naimisissa 11.v vanhemman naisen kanssa ja hyvin on mennyt ei iästä ole ollut ongelmia upea kulkea vanhemman naisen kanssa.. suosittelen.. ps. seksi on hyvää..

      • Haluan nuoria miehiä

        Tuttavapiirissänikin on näitä tapauksia. En aiemmin miettinytkään nuorempia miehiä, kunnes päätin kokeilla. Ovat hellia, intohimoisia ja niin miehiä. Jaksavat panna monta kertaa yössä. Olen vanhemi, hoikka seksikäs, hyvännäköinen. Ei tartte miettiä yhden illansuhteessa mitään jatkoja. Soitellaan, jos siltä tuntuu tai mieli tekee. Vanhemmat miehet haluaa sitoa ja vahtivat ja jne. Nuoremman kanssa voi nauttia ihanista suudelmista ja otteista. Monasti ovat vielä treenattuja, ihanat muskelit. Osaavat keskustella monista asioista ja pitävät hellyydestäkin.


      • Haluun vanhaa naista
        Haluan nuoria miehiä kirjoitti:

        Tuttavapiirissänikin on näitä tapauksia. En aiemmin miettinytkään nuorempia miehiä, kunnes päätin kokeilla. Ovat hellia, intohimoisia ja niin miehiä. Jaksavat panna monta kertaa yössä. Olen vanhemi, hoikka seksikäs, hyvännäköinen. Ei tartte miettiä yhden illansuhteessa mitään jatkoja. Soitellaan, jos siltä tuntuu tai mieli tekee. Vanhemmat miehet haluaa sitoa ja vahtivat ja jne. Nuoremman kanssa voi nauttia ihanista suudelmista ja otteista. Monasti ovat vielä treenattuja, ihanat muskelit. Osaavat keskustella monista asioista ja pitävät hellyydestäkin.

        Jos kiinnostaa [email protected] laittakaa viestii kaikki naiset


    • Mies_31

      Noh... pikkuisen lienee haavetta ja toivetta mukana.
      MUTTA jos se päivä joskus koettaa, niin nauti joka sekunnista

    • Kyssä

      onkohan asia edistynyt kahdeksaan vuoteen :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

    • 35n.

      Käytöstavoista..Kyllä moukat ovat moukkia ikään katsomatta. Nuoret sivistyneet miehet ovat huomaavaisia sängyssä ja tosiaan lihastakin on jo ehtinyt tulla sellaisille 20 . Nams.

    • 30smthng

      Ongelmana se, että nuorempi mies periaatteessa olisi kiva, mutta kun kyse on vain seksistä, nauttiminen latistuu. Suuseksi on olennaista hyvässä seksissä molemmin puolin, mutta ei fiksu sellaiseen satunnaishoidon kanssa suostu - tautivaara.

      Toinen probleema on, että nuori mies on ihanan innokas, mutta helposti hätäinen ja itsekäs. Ja moni runk@nnut p0rnolle niin, että touhu on mekaanista jyystämistä. Vanhempi taas ei jyystä, muttei enää jaksakaan. Seuraavana aamuna on vanhemmalta mieheltä turha odottaa kyytejä tai että ainakaan laukeaa, nuoren jäljiltä voi olla paikat niin kipeät ettei itse pysty vaikka haluaisi.

      Nuorille miehille vinkki, jos haluat pokata itseäsi iäkkäämmän naisen: älä puhu naiselle siitä iästä, hän kyllä itsekin tiedostaa asian. Kehu ja ihaile ja osoita, että haluat ottaa naisenkin huomioon, älä tee asiasta ikäsirkusta.

    • Poika 18

      Olen 18 vuotias nuorukainen, jota kiinnostaa 5-15v vanhemmat naiset. Minusta tässä asiassa ei ole mitään outoa.

    • kukuiklui

      Esim. Jennifer Lopez on yli nelikymppinen puuma.

    • jope,

      olen 29vuotias mies ja haluaisin tutustua vanhempaan naiseen tai pariin. olen luotettava, ja muutenkin ok. pidän nuolemisesta tosi paljon

    • 12+12

      Minä asun avoliitossa itseäni 20v nuoremman miehen kanssa. Iästä ei puhuta, nauraa saa joka päivä vedet silmissä ja todella ihanaa olla yhdessä.
      Mies on huomaavainen ja rakastava. Itse olin alussa skeptinen mutta annoin hänelle aikaa sitten kun halusi tutustua paremmin ja tässä nyt ollaan:-)
      Joskus ikä on vain tosiaan numeroita, mielestäni tärkeämpää on se, miten toisen kohtaa ihmisenä, rakastettuna ja elämänkumppanina.
      Niin..ja vuosia takana jo 6.

      • naimaton

        niin, hinnoitellaan vain, sanosin, missä vaimoni ...


    • josephlilboy

      hei.olen somalialanen, asuu tampereella, olen 26 v, vaalea musta mies ja haluaisin tutustua suomaliaset naiset 25-60v. olen luotettava,etta olen ystävällinen, ja mukava herrasmies. ole hyvää ja soittaa skype:- araaye_cade143.

    • josephlilboy

      ja kova panemaan

    • senpituinen

      20v poika ja varattu nainen 30v. yhden yön jnussimisestä se heti erosi omasta miehesiä, mut poika ei halunnut seurustella,

    • luonnonlaki

      Vartoot vaan muutamia vuosia, niin et enää saa kui "vanhoja" naisia ;)

    • DrAqua

      "Kyllä vanhassakin saunassa hyvät löylyt saa." sanoi työtoverini

    • Nussia

      Minulla on olen pannut 67v naista ja hyvää oli oli kiimainen ja oli hyvä pillu

    • eikupanoks

      Rehti kuusikymppinen on paras. Hän kun ei tiedä koska on viimeinen kerta, niin antaa aina kaikensa

    • Rasvaaaaa

      Nyt Rukalla saa.....

    • Cougarwoman48v

      Minä olen 48vuotias nainen ja en ottaisi pahaksi, jos joku nuorempi mies kävisi hieman tuuppaamassa. Nimittäin olen aina unelmoinut nuoremman miehen kanssa panemista.

    • Sugar12

      Taitaa siideri pissiksiä harmittaa,kun kypsemmät naiset parempii sängyssä ja tietävät temput..Mulla oli seksisuhde nuoreen mieheen ja sanoi,että vanhemman ja kokeneemnan kanssa tuntuu paljon paremmalta..eivätkä jää perään roikkumaan..Ei 40v ole mikään mummo!!Eikä läskit roiku niinku nuoremmilla ja tiukkaa on..

    • Hotkot

      Täytyy sanoo,että jäin puuman koukkuun..siitä ei kyydit parane..ja kaunis,sexy nainen..tiesi mitä teki..uuuuh..haluu puumaa lisäää...

    • TyytyväinenNuoriMies

      Minäkin tunnusta jääneeni koukkuun itseäni vanhempaan naiseen. Itse oon nyt 28-vuotias ja nainen on 45-vuotias ;). Meillä on ollut jo kohta 5 vuotta upea seksisuhde emmekä näytä saavan tarpeeksemme toisistamme. Kyllä vaan voi elämä olla upeaa aikuisen naisen kanssa. ;D

    • naisellinennaisellinen

      " Enpä suosittelisi vanhaa ämmää. Kroppa yleensä aivan pilalla, on raskausarpia, selluliittia ja roikkuvaa ihoa. Eikä naamaakaan voi kauniiksi kehua, ei yhdelläkään nelikymppisellä enää ole oikeasti kauniita kasvoja. Enpä kyllä suosittele, yleensä ovat ylipainoisiakin. Joskus tultu kokeiltua jostain ihme päähänpistosta, kyllä nykyään olen mieluummin kauniiden, hoikkien nuorten rotunaisten kanssa kuin äijämäisten, ällöttävien vanhojen kääkkien."

      Ai että nainen muuttu äijämäiseksi yli 40 -vuotiaana ?! Äijämäinen voi olla minkäikäinen nainen tahansa, ei se kyllä mitenkään ikään liity ! On totta että suuri osa vanhemmista naisista leikkauttaa lyhyet hiukset eivätkä kävele enää korkkareilla ymv. mutta ei suinkaan kaikki naiset näin tee ! Itselläni on pitkät hiukset , lakatut kynnet ja pukeudun naisellisesti. Että en kyllä itse ainakaan ole äijämäinen vaan tää on mun tyyli siitä huolimatta minkä ikäinen satun olemaan. Kroppa ja naama kyllä muuttuvat iän myötä, myös niillä nyt nuoremmilla naisilla kuten muuttuu myös miehillä.

      • Anonyymi

        itselläni oli eka nainti silloin aikoinaan reilusti vanhemman kanssa eikä jääny minkäänlaista paniikkia,ihan on itsestä kiinni mitä tahtoo ja tietty toisestakin


    • Anonyymi

      Olin 43v kun sain olla vanhemman naisen kanssa Oulussa . Istuin ravintolassa ja tanssitin noin 65-70v naista, kysyi miksi hain kerroin kiinnosta minua. Istuin ulkona terassilla tupakalla kun nainen tuli ulos polttelee katsoi useasti minuun päin ja tuli istumaan, kysyi olenko tosissaan sanoin olen . Nousi ja sanoi tule, kun päästiin huoneeseen työnsin seinää vasten sanotun isot riippuvat rinnat suuhun häkeltyi vähän sanoi ei kai näin. Työnsin sormet housuihin ja vedin alas työnnyin siinä sisään nainen suuteli kiivaasti ja sanoi ei kukaan ole tehnyt näin oli aivan hurjana kiljui kun pidin pohjassa kalun varassa kiiski ota sinä hurja nyt kun laskin sisään suukotti ja kuiskasi voi hurja miten siistit minua. Esitteli nauraen itsensä olen
      Siiri. Rakastelin kuin olis ollut nuori tyttö aamulla oli vähän arka suukotin eri paikoista huokasi saat mitä haluat imin ja nuolin kunnes vaati pane taas rajusti. Aamupalalla erottiin, kuiskasi olin hullu mutta niin sinäkin. Harmittaa kun en saanut edes numeroa

    • Anonyymi

      Inttipoikasena 40 naisen kanssa ja muistot ihan hyvät. Ei mikään missä kropaltaan, mutta vastavuoroisuus kypsän naisen kanssa on kokeilun arvoista. Nyt reilu 40v ikäisenä ihan hyvin vois ryhtyä mummonkaatoon välipalaksi. Parikertaa mummotunnelissa käyneenä täytyy sanoa, että nykyään osa 60 naisistakin on melko timmissä kunnossa ja puheet on ronskimmat kuin merimiehillä...hahahah

      • Anonyymi

        itsellä ollu vanhempaa ja nuorempaa parhaitahan ne vanhat on kun saa laskea sisälle,kaks oli sitte sellasta että toisella kierukka ja toisella mikö lie ettei lapsia tullu ne taas nuorempi toinen ja itteni ikänen toinen,yksvanhempi ei antanu kun kumilla pelkäsi kai jotain tauteja...
        Mutta jostuommonen tuuri käy ettei ole pelkoa lapsen saannista antakaa mennä vaa nsisälle lastit!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        itsellä ollu vanhempaa ja nuorempaa parhaitahan ne vanhat on kun saa laskea sisälle,kaks oli sitte sellasta että toisella kierukka ja toisella mikö lie ettei lapsia tullu ne taas nuorempi toinen ja itteni ikänen toinen,yksvanhempi ei antanu kun kumilla pelkäsi kai jotain tauteja...
        Mutta jostuommonen tuuri käy ettei ole pelkoa lapsen saannista antakaa mennä vaa nsisälle lastit!

        No itte olen 60v nainen eikä paikat roiku,oma mies kuoli aikaa sitten mutta ilmankaan en tahtonut olla,Sybianillakaan ei koko aikaa oikee tee mieli ratsastaa,se toki auttaa pitämään paikat kunnossa.
        On tuossa yksi nuorempi käyny hommia tekee ei toki mikää 16v mutta itseäni reippaasti nuorempi ja kyllä saa aina sisälle laskea ei tässä iässä enää paksuksi tule.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No itte olen 60v nainen eikä paikat roiku,oma mies kuoli aikaa sitten mutta ilmankaan en tahtonut olla,Sybianillakaan ei koko aikaa oikee tee mieli ratsastaa,se toki auttaa pitämään paikat kunnossa.
        On tuossa yksi nuorempi käyny hommia tekee ei toki mikää 16v mutta itseäni reippaasti nuorempi ja kyllä saa aina sisälle laskea ei tässä iässä enää paksuksi tule.

        itte olin nuorena47v kanssa eikä mitään traumoja jääny,sitten jo aikuisena olin itteäni muutaman vuoden vanhemman kanssa ja olipa sellanen nainen ettei heti toista löydy,korkkarit ja lyhyet hameet kuului aina asuun,paha vaan kun miehiä oli ollu jo ihan tarpeeksi ja alkoholi näytteli pääosaa,siihen myös kuolikin sitten joskus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        itte olin nuorena47v kanssa eikä mitään traumoja jääny,sitten jo aikuisena olin itteäni muutaman vuoden vanhemman kanssa ja olipa sellanen nainen ettei heti toista löydy,korkkarit ja lyhyet hameet kuului aina asuun,paha vaan kun miehiä oli ollu jo ihan tarpeeksi ja alkoholi näytteli pääosaa,siihen myös kuolikin sitten joskus.

        Mulla kanssa vanhempiakin ollu,yksi otti suihin ihan tostavaan ei mitään ongelmaa ja heti ekalla kerralla,ensimmäinen panokin oli mua vanhempi,hieman pullukka mutta hyvä oli naida,vaati kyllä kortsun kun vielä menkat oli.
        Jälkikäteen harmittaa kun olis nuorenaollu muitakin vanhempia tarjolla mutta ei vaan sattunu kohdalle aikaa tai paikkaa että olis naitu.
        Kyllä ne pullukatkin osaa naida,yksi nuorempikin nainen oli ja kova naimaan ei ollu mikää laiheliini,suihin otti ja nieli,autossakin sitä teki,ei ollu mikää sulkeutunu vaan anto kun tykkäs.


    • Anonyymi

      olen 31v ja minun naisystäväni on 40v

      • Anonyymi

        Onnea teille ikä on vain numero


    • Anonyymi

      Kokeile ihmeessä jos vain mahdollista,itsellä iloistavia muistoja sellaisesta.Etsi ei niin hyvän näköinen pyöreähkö 40-55v.nainen ja saat elämäsi seikkailun

      • Anonyymi

        Varmasti saa juu ja saa myös laskea sisälle jos vaan on normaali älyltään.
        On sitä vanhempia naitu ja aina sisälle laskenu mikäs sen parempaa onkaan.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5046
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3317
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1452
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1295
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      1000
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      748
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe