Irc-galleriaan modauksia ??

--juppis--

Moikka!! en tiedä sit kirjoitanko tätä oikeeseen kohtaa, mut voiko joku tietää mistä sais irc-galleriaan modauksia? tiedän vain yhen sivun (jihaa.net) sivun mutta siellä on niitä aika vähän ja haluaisin erinlaisia värillä.. olis kiva jos voisitte kertoo... :)
p.s. oottelen vastauksia

140

202706

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • . | :|

      Ei muutakun alat opetteleen CSS määrityksiä ja teet oman modin galleriaan!

      • kjjaösjd

        sootihq, siellä on paljo !


      • ameeb
        kjjaösjd kirjoitti:

        sootihq, siellä on paljo !

        parhatt modit


      • Ellu^^

        Entä jos ei vaan osaa CSS määrityksiä ja onhan kuule niitä sivuja jotka tekevät modauksia että ihmiset OTTAISIVAT niitä sieltä!!!!!!!!!!!!!!


      • erikkaaa
        kjjaösjd kirjoitti:

        sootihq, siellä on paljo !

        menin tuonne jonnekkin shootic sivulle mutta en löytänyt itä voiko joku lähettää linkin??!!!!!!


    • H4L1N4LL3

      Meneppä www.sootihq.com sieltä ylhäältä valitset modaukset, jaetut modaukset tai modausrobooteista jomman kumman. sieltä läytyy modeja. Modausrobooteissa voi tehdä itse modin.

    • yyy

      hj jh yj

      • Lindyliiih

      • hghhbkini

      • 333

      • asdfgh12
        hghhbkini kirjoitti:

        EI ENÄÄ MITÄÄ SOOTIHQA ! JOTAI MUITA KU NOITA YLEISIMPIÄ !! EN JAKSA AINA NOITA SAMOJA , JOS ETTE TIIÄ MUITA NII SIT VOI VOI ! KAIKKI JO TIETÄÄ NOI JIIHAAT JA SOOTIHQT ! asd .

        www.sampo.name


      • :><<
        333 kirjoitti:

        no mites tuolt jiihaa.fi:stä saa tollasen modin? =o

        niin mitenköhän sielt saa:DDD


      • lukee
        :><< kirjoitti:

        niin mitenköhän sielt saa:DDD

        ohjeet eka sivulta.


    • ::>
    • kalin-ka

      sootihq.com ja hubaa.net....... toivottavasti oli apua :pp

      • nimimerkkimoimoimoimoi

        hubaa.net


    • meri-_93--

      www.sootihq.com

      • äwäwä

        miks kaikki sanoo et sootihq? järkee sanoo sama monta kertaa ja siel on paskoja modeja. aamen.


      • lololololololol
        äwäwä kirjoitti:

        miks kaikki sanoo et sootihq? järkee sanoo sama monta kertaa ja siel on paskoja modeja. aamen.

        Sootihqist mitään hyötyy enäää lololol


    • ||hOn3y||

      ei oo tullu mielee koittaa googlen kautta ettii..? ks sivu mis o modei: www.sootihq.com

    • Ukjvsf

      www.sootihq.com PS.käykäaä kattoo galleriast (www.ir-galleria.net) nickil kesä-kukka kiitos jo etukäteen

    • -HesaGirl-

      modeja sää myös osotteesta www.sootihq.com

      • opetelkaa

        joo eli ihan itse voitte alkaa opetella vääntämään koodia. ei se satu. netistä löytyy kymmeniä eri css- oppaita modejen ja sivujen tekemiseen, itse osaan täydellisesti, ja olen vasta 13. aivan itse voitte opetella. älkääkä kaikki mainostako sitä yhtä ja samaa paikkaa, veikkaanpa, että hän osaa lukea..?


    • BoTTu....

      ku kaikki mainostaa sootihq.com :ia!!! ärsyttää vaan kattoo ku kaikki melkeen sanoo sen :D:D:D voisitte vähän kattoo mitä muut on sanonu ettei tarvis toistella!!! eiköhän se ole tullut jo selväksi että sieltä saa modauksia joten älkää pliis jaksako :)

    • -jepsu

      joo ón myös sootihq.com missä on modeja tossa on paljon erilaisia modeja ainaki pari sataa ellei jopa kolme sataa =) tota oot varmaa hallunnukki

      • kaikkien_kaveri(ko)

        hei jepsu ja kaikki muut. sootihq ei oo ainut paikka josta saa modeja. suurin osa niistä on ihan turhia ja tylsiä. muutenki täl hetkel modaukset ei toimi koska sootihqs on jotai häikkää.. :/


      • JAbuuuuu

        Olen itse ottanut Sootihqistä modeja paljon. Aina kun painan kuvaa missä on sootihqin modi niin se hidastuu ja olen saanut jopa viiruksia niistä modeista. joten NE HIDASTAVAT LINKIN AVAAMISTA JA SAATAT SAADA VIIRUKSIA KONEELLESI. Ei muuta (:


      • MaIjAmU
        JAbuuuuu kirjoitti:

        Olen itse ottanut Sootihqistä modeja paljon. Aina kun painan kuvaa missä on sootihqin modi niin se hidastuu ja olen saanut jopa viiruksia niistä modeista. joten NE HIDASTAVAT LINKIN AVAAMISTA JA SAATAT SAADA VIIRUKSIA KONEELLESI. Ei muuta (:

        jabuu on oikeess. munki kamu sai sielt viiruksen sen koneelle eikä se päässy nettiin ainakaan viikkoon... mut hei... kantsii ottaa muita modei: www.jihaa.net ja onhan tietty olemas ranteetauki.org...


      • minä2333
        MaIjAmU kirjoitti:

        jabuu on oikeess. munki kamu sai sielt viiruksen sen koneelle eikä se päässy nettiin ainakaan viikkoon... mut hei... kantsii ottaa muita modei: www.jihaa.net ja onhan tietty olemas ranteetauki.org...

        LOL!

        Missä on todisteita? se ei todellakaan pitää paikkansa, kysy itse vaikka Sootihqin tai Irc-gallerian ylläpidolta. Tiedän että ne vastaavat ettei virus-juttu ole totta.


      • SSAA----
        JAbuuuuu kirjoitti:

        Olen itse ottanut Sootihqistä modeja paljon. Aina kun painan kuvaa missä on sootihqin modi niin se hidastuu ja olen saanut jopa viiruksia niistä modeista. joten NE HIDASTAVAT LINKIN AVAAMISTA JA SAATAT SAADA VIIRUKSIA KONEELLESI. Ei muuta (:

        MODAUKSISTA EI VOI SAADA VIRUSTA KUN LAITTAA SEN! TYHMÄT! ET SÄ SITÄ SINNE TALLENNA VAAN IRC-GALLERIAAN JOTEN GALLERIAN TÄYTYIS SAADA VIIRUS JOS SIITÄ EDES SAISI VIIRUKSEN! MUN KAMU ON GALLERIAS YLLÄPITONA JA EI SIEL OO OLLU KUULE MITÄÄ VIIRUSTA!

        PS: http://www.linkkeja.com/Internet/ircgalleria/


      • omenaaaaa
        minä2333 kirjoitti:

        LOL!

        Missä on todisteita? se ei todellakaan pitää paikkansa, kysy itse vaikka Sootihqin tai Irc-gallerian ylläpidolta. Tiedän että ne vastaavat ettei virus-juttu ole totta.

        mistä sinä sen tiiät? ainahan shootihQn ylläpito voi VÄITTÄÄ että ei tuu viruksia., mutta jos joku on tosiaan saanu siitä viruksia nii mikäpäs siinä


      • minääänm
        omenaaaaa kirjoitti:

        mistä sinä sen tiiät? ainahan shootihQn ylläpito voi VÄITTÄÄ että ei tuu viruksia., mutta jos joku on tosiaan saanu siitä viruksia nii mikäpäs siinä

        Höpö höpö css-tyylitiedostoihin ei ole edes mahdollista laittaa viruksia tai linkkejä virustiedostoihin. Joten tästä on turhaan hätäillä... Jos ette usko nii kysykää vaikka itse irc-gallerian ylläpitäjältä..

        Ja ne jotka saivat viruksen, on todennäköisesti saanut viruksen toiselta sivulta eikä sootihqilta.


      • väpä.-
        kaikkien_kaveri(ko) kirjoitti:

        hei jepsu ja kaikki muut. sootihq ei oo ainut paikka josta saa modeja. suurin osa niistä on ihan turhia ja tylsiä. muutenki täl hetkel modaukset ei toimi koska sootihqs on jotai häikkää.. :/

        niin että jos tierät kerta paikkoja niin kerro ... ku ei tuoo mikä lie soothiq toimi enää .... tahrouuden modin ja nopiaa :) kiitti;)


      • ikävä juttu
        kaikkien_kaveri(ko) kirjoitti:

        hei jepsu ja kaikki muut. sootihq ei oo ainut paikka josta saa modeja. suurin osa niistä on ihan turhia ja tylsiä. muutenki täl hetkel modaukset ei toimi koska sootihqs on jotai häikkää.. :/

        oikeestaa sootihq on lopetettu kokonaa :(( oli just best paikka :(((((


      • just se
        minä2333 kirjoitti:

        LOL!

        Missä on todisteita? se ei todellakaan pitää paikkansa, kysy itse vaikka Sootihqin tai Irc-gallerian ylläpidolta. Tiedän että ne vastaavat ettei virus-juttu ole totta.

        No vittu kyllä minäki vastaisin!
        Itekkö muka kehtaisit siin ruvet vetää et "juu kyllähä meiltä viruksii saa, mut mitäpäs siitä sitte"
        Ja sitä paitti ku IRC-galleria on niin helvetin menestyny mesta se ei rupee kertoo mitää tommost "juu kyllähä sielt viruksii saa"- juttui.
        Oleks sä ny iha käsi??


    • juuri-se-mina

      niitä saa esim. www.sootihq.com , siellä on ihan hyvät ohjeet vaikka tekemistä riittää..

      • ...

        www.sampo.name


    • xcfgh

      Elikka www.sootihq.com:ista saa ihan hyviä modeja

    • PELLET

      pellet..

    • NepZu

      Joo mäki oon rekisteröityny Irc-Galleriaan, ja mä käyn siellä melkein joka päivä :) Mun nimimerkki siellä on NepZu.

      Nii se sivusto. Mä tiiän yhen hyvän jos on satoja modauksia. En tiiä onks se jo sanottu sulle, mut yks olis www.sootihq.com. Painat sieltä "modaukset" ja sit "valmiit modaukset" tai "jaetut modaukset".

      Vinkki: Kannattaa mennä jaettuihin modauksiin koska siel on enemmän ja jengi on tehny niit ite. Se oli vaa vinkki, mut kannattaa toku mennä katoon ne valmiitki modaukset. :)

      Voit käydä kattoo mun kuvii ja mitä modauksii siel on. Kommentoidakki voi :)

      • omenaaaaa

        saakeli ettekö te osaa lukea? SHOOTIHQ ON SANOTTU VARMAAN 100 KERTAA!


    • ircaaja

      Moi ... yks paikkaa on ku shootic. se on hyvä paikka siel on paljo .:) Sitte voit ettii googlesta
      ku laitat siihe hommelii et modaukset

    • -possu

      niin että tuolla sootihq:ssa on niit modauksii ;D

      • omenaaaaa

        sanottu jo monesti. jumavittu


    • aaaaanskuttttti(ko) :O ?

      www.sootihq.com
      sieltä löytyy :) ja voit itekki tehä siel :D

      • omenaaaaa

        lopettakaa jo se shootihQ


    • tonnny

      www.sootihq.com < sielt mee kattooo

      • omenaaaaa

        shootihqko se taas siellä on?
        se on sanottu niiiin monesti että huh huh


    • -------ystävä-------

      Moi !
      Googlesta voi etsia hakusanalla; modaukset. Sieltä ainakin itse löydän parhaiten ja suosikkini on ehkä hmmm... jihaa.fi tai joku semmonen :D mut onnee vaan löytämisissä. Ja itse kysyn kavereilta osoitteita ja kyllä he kertovat :D

    • chiuh

      ÄLKÄÄ KAIKKI NYT JAKSAKO MAINOSTAA SOOTIHQUA!!!!!!

      • omenaaaaa

        täysin samaa mieltä


    • Aliciee

      Helpoiten käy googlella kun etsit esim. hakusanalla "modauksia"

      • petteri we

        Mistä löytäisin sen mustaharmaan modin jonka taustassa on harmaita kuvioita mustal pohjal ! oon ettiny kaikist näist : ranteetauki.org , sootihq.com , ja jihaast toi modi kysymys tuntuu tyhmält mut se on jo aika monel meinaa toi modi ja mäki haulisin sen ni jos tajusiite täst viestist jtn ni kirjottakaa vastaust ;)


      • nimimerkkimoi
        petteri we kirjoitti:

        Mistä löytäisin sen mustaharmaan modin jonka taustassa on harmaita kuvioita mustal pohjal ! oon ettiny kaikist näist : ranteetauki.org , sootihq.com , ja jihaast toi modi kysymys tuntuu tyhmält mut se on jo aika monel meinaa toi modi ja mäki haulisin sen ni jos tajusiite täst viestist jtn ni kirjottakaa vastaust ;)

        kysy niiltä kellä oot nähny sen modit, että mistä se on :)


    • ]enna

      etsi googlesta modaukset nimellä ja löydät varmasti kaikkea kivaa myös sinulle ! :D

    • Perse

      Siinnä sulle hieno modi. Tunget vaan ton modi kenttään ja poistat vanhan.

      @import url("http://sootihq.com/lataa.php?osio=css&modaus=annaabreu");

      #profilebasicinfo .online {
      color: #FFcccc;
      cursor: default;
      font-size: 10px;
      font-family: times
      display: none;
      }

      #profilebasicinfo .online:after {
      content: "Täällä näin wink";
      color: #FFcccc;
      cursor: default;
      font-size: 10px;
      font-family: times;
      }

    • NepZu
    • siiirimoi

      En itekkää tiiä mtn muuta, mut www.sootihq.com siel voit tehä ite, sekä lataa muitten, siel on tosi paljon :>

    • Whispering-Death

      Kyllä naurattaa kun kaikki tuota sootihqua tuputtaa =D

    • Tuksuuuuuuuuu
      • miia..siijmii

        HAistakaa nyt jo paska voi laittaa muutakin kun jtn sootihq sivustoa syökää päänne muutakin voi vittu ehottaa!!!!!


    • kaulitz483

      mene sivulle sootihg.com sieltä löytyy niitä tosi paljon eli modauksia

      • daum

        SootihQ.com on sivu mistä saa paaaaljon erilaisia modauksia ;>!! Ite ottanu sielt paljo.


      • murrrrrrrrr
        daum kirjoitti:

        SootihQ.com on sivu mistä saa paaaaljon erilaisia modauksia ;>!! Ite ottanu sielt paljo.

        Kaikki tietää jo tuon paskan!


    • pikkutyttö94

      sampo.net siellä on ainakin joitakin modeja joita voi laittaa

      • aliisaA`

        pitääkö kaikkie sanoo toi sootihq.com ? ;o


      • jereonparas
        aliisaA` kirjoitti:

        pitääkö kaikkie sanoo toi sootihq.com ? ;o

        miten tuota jihaa.net:tiä käytetään ? :-o siel ei oo kun esikatselu :-o


    • DiuDau

      www.sootihq.com (:

      • ...

        miten modaukseen saa sillälailla, ettei yhteisöjen "luokittelut" näy (esim. koulu ja opiskelu, rakkaus. ym.) vaan kaikki yhteisöt on pelkkänä pitkänä listana?


    • kareinen
    • fiksuttussut

      ne ovat:

      www.sootihq.fi

      www.sootihq.fi

      www.sootihq.fi

      www.sootihq.fi

      www.sootihq.fi

      LANKAAN MENIT, TARTUIT JA KURISTUIT!

      • moimoimmoiujhhj

        jhkl


    • MIllu

      Niitä saa esim. www.sampo.name ja www.sootihq.com ;P

    • Kiiiiiiia

      www.sootihq.com (:

    • Qalbi

      hyvaa mita se

    • jasQkaQ

      Tuolta saa paljon parempia modeja !!!!!!! www.sootihq.fi -.-

    • 52354353

      Vitun koyhät. tehkää ite. Miten voi olal noin vitun vaikeeta, siis se on yksinkertasta PHP koodausta, yks helpoimista koodilajeista jonka tunnen. Opiskelkaa PHP 2 tuntii niin osaatte ihan salee tehäsit omii modei....... Säälittävää........

      • lollliii

        LOL ! Hanki elämä


    • Nimetön

      laita googleen sampo.name ta sootihq. tiedän kaksi sivua ja tuossa ne ovat. jos on jotain modauksista voin ehkä etsiä tule vain sanomaan gelleriaan. nimimerkki on: [kirppu]

      • ARGHT

        VOI VITUN PÄLLINAAMAT SAATANA TOI VITUN SUUTIHQ ON SANOTTU JO SATATUHATTA KERTAA JOTEN VITTU ÄLKÄÄ ENÄÄ SANOKO VITTU SITÄ SAATANA!


    • kareinen

      MB on pienimuotoinen, harrastusmielessä perustettu Irc-Galleria-modauksille tarkoitettu sivusto.

      Sivustolta löydät yli kaksikymmentä erilaista tyylitiedostoa, eli modia Irc-Galleriaan, joita voit vapaasti muokata, kunhan säilytät modin alkuperän kertovan kuvan modauksessa.

      Jokainen käyttäjä voi tehdä itse sen värisen modin kuin itse haluaa, bileiden uudella mun.modi.bileet! - palvelulla.

      http://modi.bileet.be

    • Nimetön

      elikkäs se, miks sootihq.comin modaukset ei toimi tai hidastaa galleriassa sivun latautumista johtuu siitä että sootihq.comin palvelin jumittaa. Mutta entäs jos siirretään sen palvelimelta tuleva data suoraan gallerian palvelimella olevaan modaukseen, eli tyylitiedostoon. silloinhan ei ole mitään ongelmia. tai ainakin ongelmia on yhtä paljon kuin gallerian oletus-modin kanssa. en nyt käsittele tässä ohjeessa ku suurinpiirtein miten tää juttu tehään eli jos ei tajuu css:stä mitään niin voi tuottaa jotain ongelmia. ja niin kerron nyt vaan niitten modausten nopeutuksen mitkä on ite tehny sootihq:n modaus-generaattoreilla vai mitä onkaan. multa voi kysellä myöhemmin sitten niistä valmiista modauksista mitä siellä on.
      ELI:

      (0) Lue koko opas ennen projektiin ryhtymistä
      -- LUOTA ITSEESI --

      (1) mee tähän osotteeseen:
      http://sootihq.com/lataa.php?modaus=pohja

      (2) valitse kaikki teksti ja kopioi se.

      (3) Mene galleriassa ehostus> modaukset> valitse muokattava modaus ja paina "muokkaa". Edessäsi on nyt css-koodi-niminen kenttä.

      (4) Heti koodin alussa on "@import url("http://sootihq.com/lataa.php?modaus=pohja");"
      poista se.

      (5) Liitä 2-kohdassa kopioitu teksti poistamasi tekstin tilalle.

      (6) Tarkista koko teksti läpi. kaikki osoitteet missä on http://sootihq.com/ jossain kohdassa on seuraava projekti.Nämä osoitteet on modauksen grafiikan sisällyttämistä varten. Avaa uusi selainikkuna. mene yksitellen jokaiseen löytämääsi osoitteeseen ja sitten "tallenna kuva nimellä". Tallennettuasi kuvat koneellesi poista css- tekstistä kaikki osoitteet mitkä liittyy sootihquun.
      (6.1) Tekstistä saattaa löytyä esim tällainen pätkä: "background-image: url("http://sootihq.com/img/copyright.gif");". Tässä esimerkissä tulisi poistaa "http://sootihq.com/img/copyright.gif". (Eli sulkujen sisältä ei poisteta lainausmerkkejä!).


      (7) Seuraavaksi kuvat on saatava johonkin toiminta-varmaan paikkaan netissä. Eli ensisijaisesti paras paikka on gallerian modauskuvat. Avaa uusi selainikkuna ja mene galleriaan. Tallenna kaikki 6-kohdassa tallentamasi kuvat galleriaan modauskuviksi.
      Tallennettuasi kuvat, klikkaa jokaista yksitellen. Nyt näet kuvan ja osoitekentässä on osoite tähän kuvaan. Se osoite lisätään css- tekstiin siihen kohtaan missä saman kuvan entinen osoite oli.
      Eli uusi osoite voi näyttää esim: "background-image: ("http://clownstep.irc-galleria.net/k/images02/01/11/51/24/hosting/viestikentantausta.jpg");"

      (8) Nyt kun olet toivottavasti saanut muutettua kaikki osoitteet ja lisännyt css- tekstikenttään sootihq:sta tulleen css-tekstin, tallenna modaus.

      Huomautuksena vielä että aloittelijat, jotka ei näe suoraan css:stä mihin kohtaan minkäkin kuvan uusi osoite tulee, kannattaa yksitellen poistaa css- tekstistä näitä osoitteita ja sitten tallentaa uusi osoite css:ään.

      Tallenna muokkaamaasi css-tekstiä aina kun olet jotenkin muokannut tekstiä, ettei tule suurta vahinkoa jos esim kone jumiutuu täysin tai netti katkeaa kesken projektin.

      Jos sinulla on galleriassa modauskuvatila lopussa, voit tallentaa kuvat nettiin myös osoitteessa "http://imageshack.us/". Kolmas - ehkä paras vaihtoehto - on tallentaa kuvat omien nettisivujen palvelimelle mutta ykkös ja kakkos-vaihtoehdot on ihan käypiä.

      Tämä opastus saattaa kuulostaa monimutkaiselta ja epäselkeältä. Sitä se onkin ja vaatii hetken keskittymistä varsinkin jos on hieman tietämätön tietokone-jutuissa. :D muttajoo. Aion tehdä omille kotisivuille tarkat ohjeet jossain vaiheessa miten aloittelijakin voi muokata ja tehdä omia modauksia.

      Ja ps. jos haluaa onnistua tässä mitä selitin, koita kaikin tavoin onnistua, jos et onnistu, ota yhteyttä niin selitän tarkemmin sen osan missä et onnistunut :)

      Terveisin JaHu.

      Sähköposti: [email protected] (saattaa kestää muutama päivä vastauksessa koska toi ei oo ykkös- sähköposti)
      Galleriassa: _JaHu_

    • ^^UTRS^^

      mene sivulle sootihq.fi, siellä saa itse tehdä modauksia modausroboteilla

    • IrisJOU

      modauksia saa helposti ja nopeasti sivuilta: www.sootihq.com & www.sampo.name muita en tiedä, omani olen ladannut noilta sivuilta

    • jokkepappaaa

      sootihq.com

    • A`nnii

      Esim. www.sootihq.com ja www.sampo.name
      Noist löytyy ainaskin modauksiii :DD

    • -.-

      hu00h -.-

      Vois vaikka eka ite googlettamalla kattoa ..

    • Nimetön

      laitaa googleen sootihq niin pitäs löytyä ^^

    • böö^

      www.sootihq.com tuolta löytyy modeja

      • -.-' huooohh....

        tartte sataa kertaa enempää sitä vi*un sootihquuuuuuaaaaaaa


    • heiafgj

      mist löytyy semmone musta modi jossa laatikot oikeel puolel ja huomiot semmosii valkosia minisydämmiä?

    • :DD

      laita googleen että sampo.name sit sieltä ig-modaukset ja sieltä löytyy

    • 00na-

      www.sampo.nme

    • GALLUNKI

      www.sampo.name

      • lolleddaaa

        kaikki sanoo noita ihan turhaa niit on monia kertoja toistaa!


    • jannsku-

      täs yks parhaimmist paikoist -> www.soothiq.com
      ;)

    • no ei oo

      kertokaa modaus sivuja mut ei sampo.namee eikä shootinqia tai mikä se oli oon löytäny kyö jippiistä tai mistä se ny oli mu kertokaa

      • jooo..

        no niitä modeja ei oikeesti löydä enää mistää, et tehkääpä ihmiset ite. ois aika ruveta opettelemaan, ku ei melkeen kukaan tee enää.


      • wfwaf
        jooo.. kirjoitti:

        no niitä modeja ei oikeesti löydä enää mistää, et tehkääpä ihmiset ite. ois aika ruveta opettelemaan, ku ei melkeen kukaan tee enää.

        Missäs niitä sitte voi itte tehdä ko sootihq on lopettanu toimintansa?? ja sampo.name o lopettanu ni en mää tiiä mist muualt voi modeja saada ja en tiä mittää mis vois tehdä itte


      • yaaz
        wfwaf kirjoitti:

        Missäs niitä sitte voi itte tehdä ko sootihq on lopettanu toimintansa?? ja sampo.name o lopettanu ni en mää tiiä mist muualt voi modeja saada ja en tiä mittää mis vois tehdä itte

        Eli nyt kun sampo.name ja sootihq on lopettanu, ei löydy oikeen mistään kunnon modeja joten mistä löytyy lisää modauksia?! :) DNK!


      • Katajoo
        wfwaf kirjoitti:

        Missäs niitä sitte voi itte tehdä ko sootihq on lopettanu toimintansa?? ja sampo.name o lopettanu ni en mää tiiä mist muualt voi modeja saada ja en tiä mittää mis vois tehdä itte

        Eikun siitä opettelemaan koodeja ja väsäämään niillä, ette te ihmiset voi oikeasti olla niin putkiaivoisia ettettekö osaisi 8DD


    • ronja94

      moi,mä en itekää tiiiä.samaa kysyisin.....? et voisko joku kertooo

    • Tuolta löytyy!
    • aosoasasasasasfvfgfbv

      www.irc-modaukset.net

    • moikka171717

      Www.pillukarva.fi/modaukset/nomo.

    • niiilo

      Oliskohan mitään muita? ku en oikee löydä muuta ku tuon http://www.irc-modaukset.net/index.php mut siel o vähän tylsähköjä!!! :ooo

      Ja en tälläsenä tavallisena datis pöhkön tajuu noit ite tehtyi modauksii et miten niit muka tehää ;p

    • dsadsadsa
      • joku kumma

        täällä olis sulle pari modia.. itsekkin niitä etin ja tälläsen paikan löysin.. siellä on jotain hienoja ja sitte tavallisia.. toivottavasti pidät.. hehh toi on aika ärsyttävää ku kaikki sanoo tosta yhdestä ja samasta.. :D


        http://www.igmods.pas2.org/


    • JODLIS

      Perkele. ETI GOOGLESTAH ?

    • jokutyyppivaan8945ifv7848jur8

      esim. www.galleriamodit.fi tai googlaa.

    • Hernezzz
      • SusqU

    • Jonnaa_

      No ainakin on IRC-modaukset.net sivusto nii siellä on aika paljon niitä hienoja modauksia :)
      Ja sitte sienimetsä modaukset. :)




      (Mun nick on Jonnaa_ :) )

    • modeja

      www.galleriamodit.fi on varmaan tämän hetkisistä modisivuista parhain. Modit latautuvat nopeasti (ei mene montaa tuntia, että modi näkyy kun katselee käyttäjän irc-galleria profiilia). Taitaapi tuo olla myös suurin modisivusto, josta löytyy suuri valikoima erilaisia modeja.

    • Modausmimmi?
      • noarvaa

        onko vittu järkee laittaa koko ajan samoi mitä on jo sanottu ? :'D
        ja kaikki tietää noi paskat sootihgin ja muut, ei niist mitää löydä, paskoi kaikki -.-


    • KERTOKAA MULLEKKI!!

      No tuolta sienimetsästä ja sitte Irc-galleria modit ja sitte.. Ööö Galleria modit :DDDDDDDdddd

      • gfhgffhdfs

        ainakin www.sootihq.com löytyy modeja.. ei varmaan vielä ole tullut esille.


      • lkfmsk
        gfhgffhdfs kirjoitti:

        ainakin www.sootihq.com löytyy modeja.. ei varmaan vielä ole tullut esille.

        modaukset enää udessa paskassa IG:ssä ... facebook!!!


      • 12+8

      • gvkiajgvoerjoa
        gfhgffhdfs kirjoitti:

        ainakin www.sootihq.com löytyy modeja.. ei varmaan vielä ole tullut esille.

        lol tiiät hyvi et on tullu esille ??? ;oo


      • anniinaprinssi`
        gvkiajgvoerjoa kirjoitti:

        lol tiiät hyvi et on tullu esille ??? ;oo

        ainakin shootihq.com on hyvä paikka, missä on monipuolinen valikoima hienoja modauksia. JOS sieltä ei löydy hyvää niin sampo.name on myös hyvä paikka. mutta ekaks kannattaa käydä kattoo shootihq.com (:


      • haistakaany
        anniinaprinssi` kirjoitti:

        ainakin shootihq.com on hyvä paikka, missä on monipuolinen valikoima hienoja modauksia. JOS sieltä ei löydy hyvää niin sampo.name on myös hyvä paikka. mutta ekaks kannattaa käydä kattoo shootihq.com (:

        YRITTÄKÄÄ JO VITTU YMMÄRTÄÄ IHMISET ETTÄ SHOOTIHG.COM EI OLE ENÄÄ KÄYTÖSSÄ JA ETTÄ SE ON HUONO PAIKKA!!!!!!!!KAIKKI OVAT LAITTANEET SEN TÄHÄN KESKUSTELUUN JO MONTA KERTAA JA SIINÄ EI OLE ENÄÄ MITÄÄN JÄRKEÄ LAITTAA SITÄ KOSKA KAIKKI OVAT JO HUOMANNEET ETTÄ SE ON YKSI PAIKKA-.- LISÄKSI SIELLÄ MODAUKSET OVAT HUONOJA JA TYLSIÄ. SAMPO.NAME ON MYÖS HUONO PAIKKA JA SITÄ PAITSI SIELTÄ OVAT MODAUKSET LOPPUNEET!!! MENKÄÄ MIELUMMIN VAIKKA modaukset.com NIMISELLE SIVUSTOLLE!!! ELI HAISTAKAA PAS*A JOKA VIELÄ PUHUU JOTAIN SHOOTIHQ.COMISTA!!!!!!!! JA SINÄ PRINSSI MIKÄ LIE OLE HAISTA VI*TU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • (:
        haistakaany kirjoitti:

        YRITTÄKÄÄ JO VITTU YMMÄRTÄÄ IHMISET ETTÄ SHOOTIHG.COM EI OLE ENÄÄ KÄYTÖSSÄ JA ETTÄ SE ON HUONO PAIKKA!!!!!!!!KAIKKI OVAT LAITTANEET SEN TÄHÄN KESKUSTELUUN JO MONTA KERTAA JA SIINÄ EI OLE ENÄÄ MITÄÄN JÄRKEÄ LAITTAA SITÄ KOSKA KAIKKI OVAT JO HUOMANNEET ETTÄ SE ON YKSI PAIKKA-.- LISÄKSI SIELLÄ MODAUKSET OVAT HUONOJA JA TYLSIÄ. SAMPO.NAME ON MYÖS HUONO PAIKKA JA SITÄ PAITSI SIELTÄ OVAT MODAUKSET LOPPUNEET!!! MENKÄÄ MIELUMMIN VAIKKA modaukset.com NIMISELLE SIVUSTOLLE!!! ELI HAISTAKAA PAS*A JOKA VIELÄ PUHUU JOTAIN SHOOTIHQ.COMISTA!!!!!!!! JA SINÄ PRINSSI MIKÄ LIE OLE HAISTA VI*TU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Olen 9-vuotias lapsi ja mielestäni ei saa kiroilla eikä käyttää rumaa kieltä, koska monet minun ikäiseni lapset eivät pidä siitä. Terveisin Karhulankoulun 3b-luokka.


      • moronen
        (: kirjoitti:

        Olen 9-vuotias lapsi ja mielestäni ei saa kiroilla eikä käyttää rumaa kieltä, koska monet minun ikäiseni lapset eivät pidä siitä. Terveisin Karhulankoulun 3b-luokka.

        ------> shootinq.com (::


      • Omglolftw
        moronen kirjoitti:

        ------> shootinq.com (::

        ihan hyvä muuten tuo shootihq.com mutta se ei näyttäis toimivan -> "Osoitetta ei löytynyt" :P


      • SOOTIHQ
        moronen kirjoitti:

        ------> shootinq.com (::

        HYVÄÄ PÄIVÄÄ KAIKKI SUOMALAISET VAAN JA MINUA VATUTTAA KUN TÄMÄ SOOTIHKU EI TOIMI JA MUUTENKI KAIKKI VITTU SANOO SITÄ KOKO AJAN , ONKO TEIL EES ONKELMII HAH , JA JOTKUT VIEL JAKSAA OTTAA NII TOSISSAA 8(


      • 45g6e4645
        SOOTIHQ kirjoitti:

        HYVÄÄ PÄIVÄÄ KAIKKI SUOMALAISET VAAN JA MINUA VATUTTAA KUN TÄMÄ SOOTIHKU EI TOIMI JA MUUTENKI KAIKKI VITTU SANOO SITÄ KOKO AJAN , ONKO TEIL EES ONKELMII HAH , JA JOTKUT VIEL JAKSAA OTTAA NII TOSISSAA 8(

        Mielestäni asia on tosi hupaisa. Jatketaan vain niin voi ulkomaalaiset miettiä meidän tyhmyyttämme.


    • neaprincess`
    • jennajokunen

      IGMods sielt löytää paljon modeja :)

    • Pikkelssi_

      Olisin todella iloinen jos joku vois tämmösel putkiaivol kertoo mistä sais naruto aiheisia modeja ko en semmottii osa itte tehä.
      olisin todella kiitollinen jos joku osaisi vastata :)

    • ksahtpja-ä
    • djdeitta

      miks ette tee ite modia tai ota esim IGmods modi sulle google chromen avulla
      1) mee sinne ryhmään
      2) paina kakkos painiketta ota tarkista elementtiä
      3) ota siit "matched css rules" siit painat jos siin on joku linkki siit otat sen koodin ja lyhennät sen :
      body {
      background: #C7C7C7 url(http://www.igmods.arkku.net/images/yhteiso_newbg.png) repeat-x }
      }
      tai jtn sellasta...::D
      niit voi ottaa melkee mistä vaan sivusta ja muuttaa sen
      body {
      background; color: #aac}
      ja muuta sellasta (spyhobbit on youtubessa ja sillä on vidi miten tehä simpy mod ja niit aina voi muuttaa ja lisää juttuja...:D)

    • VITUPASKAT

      vittu oikeesti ku luki noit kommenttei nii vittu _KAIKKI_ on melkee tost shootiqist..
      VITTU JOS ETTE OSAA LUKEE NII VITTU VOIVOI -.-

    • jupako6

      Ärsyttää ku esim jogurtti.com :issa on aika vaikee tehä modauksia ja esim CSS jutut ei oo mun alaa ku en oo mikää kauhee nörtti ;D

    • einimimerkkiiä

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      377
      3548
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      194
      1648
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      66
      1317
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      145
      1182
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      863
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      164
      845
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      116
      804
    8. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      799
    9. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      51
      799
    10. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      782
    Aihe