Keittiöjätti

Miina

Kertokaa Keittiöjätin toiminnasta ne joilla siitä on kokemusta?
Olemme ajatelleet ottaa keittiömme sieltä, pelaako kaikki kuten on sovittu?

15

4197

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huuhaa1

      Joo kyllä pelaa kun itse vaan tekee mitoitukset eivät tuu tarkistusmittaan,kamat haet itse omalla kärryllä tai lainaat niiltä, timpurit werstaalla kyllä antaa ohjeita/neuvoja näin ainakin tampesterissa.

      • asiakas

        Allekirjoitan kalustekuljetuksen...keittiöjätillä ei ole kuljetuspalvelua Kemissäkään, josta me keittiön otimme, mutta mitat kyllä kävivät tarkistamassa ilman erillismaksua.Ja kaikki toimi ainakin meidän kohdalla moitteettomasti, joten ei voi moittia.


      • teaz
        asiakas kirjoitti:

        Allekirjoitan kalustekuljetuksen...keittiöjätillä ei ole kuljetuspalvelua Kemissäkään, josta me keittiön otimme, mutta mitat kyllä kävivät tarkistamassa ilman erillismaksua.Ja kaikki toimi ainakin meidän kohdalla moitteettomasti, joten ei voi moittia.

        Meillä oli rakennuttaja valinnut keittiötoimittajaksi Keittiöjätin Turusta. Alusta lähtien toiminnassa oli ongelmia, me emme saaneet koskaan luvattuja piirustuksia, keittiöjätin edustaja soitti vähän väliä samoista asioista (eli mitä valitsimme kodinhoitohuoneeseen, mitkä listat, mitkä tasot jne). Arvosteli samalla myös meidän valintojamme "ehkä joku joskus tekee niin kuin te" kun soitin mainitakseni väärästä korkean kaapin ovesta. Viimeisin niitti oli rikkoutuneen lasioven vaihtaminen (asennusvaiheessa mennyt rikki), joka kesti pari kuukautta. kun soitin valittaakseni asiasta myyjän vastine oli: "ei minua kiinnosta vaikka rakennuttaja ei ole saanut rahojansa, minun ei tarvitse korjata ovea ennen ensimmäistä vuositarkastusta. Et sinä voi ymmärtää asiaa, koska olet niin nuori". Emme siis maksaneet rakenuttajalle lisälaskua, jossa suurin osa oli keittiön muutostöistä johtuvaa. Asiasta puuttui vielä, että keittiöjätin edustaja olisi sanonut, etten voi ymmärtää asiaa, kun olen nainen :) Lähetin keittiön saapumisen jälkeen palautteen sekä keittiöjätin että ko. henkilön esimiehen sähköpostiin, koskaan en saanut vastausta. Ko. henkilö on jo lähtenyt pois Turun Keittiöjätistä, joten paikka saattaa olla tutustumisen arvoinen uuden asuntomme keittiön remonttia suunnitellessa.


    • Rakentaja 69

      homo paikka!

      • Tält puolt jokke

        Hei TEAZ,

        kyseinen myyntihenkilö on nykyään johtajana Keitiöjätissä. Siksi et saanut vastausta valitukseesi :) :) :)


    • Pirita34
    • kallista on ei epäil

      hirveän kallis paikka jotenkin olin itse kuvitellut että olisi edullinen mutta hinnat ihan topin/puuustellin tasoa

    • Kaapisto

      Moro.
      Hain perjantaina kaapiston,myyntitapahtuma meni hyvin,maksu eli raha kelpasi heille mutta siihen ne hyvät asiat sitten loppuivat.
      Tavarat piti olla valmiina kun nouto oli sovittu ei ollut
      1 tunti pakkasessa odottelua hoonosoomi poika koitti touhuta jotakin,
      lopulta tuli semmoinen lautakasa kärryn päällä.olisko ite pitänyt pakata kukaan ei kertonut lopulta sain kamat kotiin ja kolme ovea puuttui läjästä,
      näin Nääsvillessä.

      • tosi hyvä

        Ite taas Treeltä noin neljä kuukautta sitten keittiöjätistä ostin. Ei kallis todellakaan, ei ihan halvinkaan mutta olin oikein tyytyväinen hintaan. Kaikki oli niinkuin piti, autettiin lastaamisessa, ohjeistettiin myöhemminkin kun en ymmärtänyt esim. kulmakaapin asennusta, kaikki oikean mittaista(tasot), missään ei mitään vikaa itellä. Ja oli mielestäni erittäin mukava ja selvästi asioista ymmärtävä myyjä nimeltä Ulla.


      • Toimii..
        tosi hyvä kirjoitti:

        Ite taas Treeltä noin neljä kuukautta sitten keittiöjätistä ostin. Ei kallis todellakaan, ei ihan halvinkaan mutta olin oikein tyytyväinen hintaan. Kaikki oli niinkuin piti, autettiin lastaamisessa, ohjeistettiin myöhemminkin kun en ymmärtänyt esim. kulmakaapin asennusta, kaikki oikean mittaista(tasot), missään ei mitään vikaa itellä. Ja oli mielestäni erittäin mukava ja selvästi asioista ymmärtävä myyjä nimeltä Ulla.

        Ainakin Jyväskylässä on keittiöjätti toiminut meidän kohdallamme tosi hyvin, samaa ei tosiaankaan voi sanoa kalustehukusta!


    • runko on a ja o

      Kun hankitte keittiökaapistoja on kaapistojenrunko se kaikkein tärkein elementti.

      Joissain halpamestoissa lastulevyt ovat ala-arvoisia ja lastulevyn vahvuus todella oudon ohut. Halppislastulevyä ym on kyllä kaikille halukkaille tarjolla.

      Keittiötukusta sai hyvää runkoa 6 vuotta sitten. Tiedä onko laatu laskenut.

    • Klovnimaista touhua,

      paitsi että ei naurata.

      Mansen keittiöjätin toiminta on ainakin ihan naurettavaa pelleilyä.

    • Obsi

      Keittiöjätti oli ainakin iha jäätävän hintanen... Asetettiin budjetiksi noin 7000€ ja meinas tulla kusi sukkaan kun keittiöjätti rämäytti kalusteiden hinnaksi 7300€ eli luultiin että muilta hinta lähentelee 10-11t€. Keittiö siis 20m2 ja kaikki laatikoilla ja hissisaranoilla,

      Noh, loppujenlopuksi laadukkaammat matskut ja parempi suunnittelu löytyi ihan muualta ja alle 7t€

      Lisäksi Oulun keittiöjätillä oli vähän joka paikka rempallaan, keittiön työvalot ei toiminu, roskakorilaatikko jumitti jne jne jne... Jäi kaikinmielin huono yleisfiilis koko paikasta.

    • kemiö

      Sekä tilaajalle että minulle, asentajalle, tuli yllärinä, että kamat tuotiin yhdellä lavalla ja jätettiin parkkikselle, kun tilaaja oli saanut toimituksen kotiin. Kai siel jätekatoksessa jonku hima sit oli! Hiki tuli, ko yksin kannoin perille. Muute kamat ok, mutta myyjän pitäs fiffaa kysyy halutaanko ylätäyte. No ny. ei sit tullu ja joudutaan hommaa erikseen. Mitä hintoja sain tietää, ei ollu poikkeuksellisen edullisiakaan. Näin Keravalla.

    • ulkolaisethaluaa

      tietää miksi suomessa syödään margariinia vaikka maitoa tuputetaan joka väliin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      16
      1449
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1295
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1082
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe