Roni

romppu

Sopisiko Roni nimeksi Ronjan pikkuveljelle?Ovatko liian samantyyliset?

18

779

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aada

      itse en ehkä laittaisi noin samanlaisia nimiä, mutta miksei jos tykkää, kivat nimethän nuo.

      Ronjan veljelle voisi sopia vaikka:

      JARNO! Jaro, Jason, Joonas, Joni, Jani, Jami,
      Riku, Roope, Ramses, Rasmus,
      Arto, Arttu, Antton,
      Eelis, Erno,
      Henri, Ilja, Petro, Tero,
      Lauri, Lari
      Marko, Mitro, Miro,


      Miltä nuo kuulostaa? Mikä tytön toinen nimi on? Onko pojalle jo toinen/toiset nimet valmiina?

    • samanlaiset

      Minua ainakin häiritsi paljon, kun erittäin läheinen henkilö antoi pojalleen nimeksi Roni meidän Ronjamme jälkeen. Tuli vähän sellanen fiilis, että eikö tosiaan yhtään erilaisempaa olisi voinut keksiä, melkein tuntuu matkimiselta. Meidänkin tapauksessa isovanhemmat sekoittaa nimet jatkuvasti... :(

    • nicoj.

      Hyvin samantyylisiä, kaiken lisäksi koirannimiä.

      • RAkKi

        Niin on, ihan koiran nimiä. Minä tiedän lisää koiran nimiä tästä naapurustosta: Maija, Vilma, Aino, Anu, Hilda, hetkonen... Ei yhtään Mustia!


    • .....................

      sitten yhtään...mieti nyt!:)

    • Liisa-Maria

      eri nimiähän ne ovat. Ronja tulee Febroniasta ja Roni Ronaldista. Petri ja Petra olisivat minusta liikaa, samoin Mikael ja Mikaela.

    • ylläri

      Roni on koiran nimi.

      • Liisa-Maria

        Nykyään koirilla on usein ihmisten nimiä, mutta ihmisillä en ole tavannut koirien nimiä sellaisia kuin Musti, Moppe, Rekku tai Halli.


      • Lapsellinen
        Liisa-Maria kirjoitti:

        Nykyään koirilla on usein ihmisten nimiä, mutta ihmisillä en ole tavannut koirien nimiä sellaisia kuin Musti, Moppe, Rekku tai Halli.

        Kivempi on Roope. Ronista tule mullekin koira mieleen, vaikka tiedän, että koirat saa ihmisten nimiä nykyään. Lisäksi Roni sopii paremmin vähemmistöheimoa edustavien suomalaisten nimeksi. Roope tai Rasmus! Roope!


    • koira hullu

      Minun mielestäni baskaturpa sopisi koiralle nimeksi.

      • koira hullu

        Eikä kuin täällä kysyttiinkin ihmisen nimiä :-D no en minä niistä tiedä. Ehkä Jari on kiva, en tiedä, ja.....Kalle ihan myös.


    • järvellä

      Ronja ja Roope
      Ronja ja Rene
      Ronja ja Aleksi
      Ronja ja Riku
      Ronja ja Erik
      Ronja ja Kasperi
      Ronja ja Markus
      Ronja ja Rufus
      Ronja ja Max

    • %%%

      Ronja ja Petja

    • yööööööö

      Ronja ja Jori
      Ronja ja Rami
      Ronja ja Roope (sopii hyvin)
      Ronja ja Arttu(ri)
      Ronja ja Arto
      Ronja ja Tero
      Ronja ja Iiro
      Ronja ja Jaako
      Ronja ja Joona
      Ronja ja Harro
      Ronja ja Petter

    • ronja&onni

      Mun suosikit ehdotetuista Rasmus ja Henri.

      Lisäksi Rafael ja Robert.

      Niilo, Onni...

    • Olen Ronja!

      Ronja on kamalin nimi evö!

      Miettikää onko yhtä ainutta suomalaisperäistä sanaa, joka alkaisi ro ja kuvaisi kaunista asiaa?

      Roska, roina, romu, roisto, roikale, rontti, roikale, jne.... Romantiikkaa siis ei lasketa, koska se tulee ihan muualta eli kysyn suomalaisperäisiä sanoja.

      Mutta jos tälle tielle on lähdetty niin Romeo on komea pojan nimi. Ei kyllä yhtään sovi Ronjan pariksi. Ronja on mustalaisnimi, sellaisen tulevan nuorisorikollisen, myymälävarkaan ja pahoinpitelijän nimi. Naisvankilaan jo kandeis lapsena laittaa, kun sinne kuitenkin jossain vaiheessa joutuu sopeutumaan.

      • Anonyymi

        Roska=ruotsista rosk

        Sinä varmaan luulet, että kaikki sanat joilla ei ole englantilaista vastinetta ovat uralilaisia sanoja. Kouluttaudu kersa.


    • Anonyymi

      Kaapo-Kaaleppi olisi kyllä parempi nimi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      201
      3338
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2161
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2071
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1935
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1598
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1361
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1251
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe