Tytöt uimahallissa miesten puolella!

Ujopoika 13

Häiritseekö ketää muuta poikaa kaikki pikkulikat jotka tulee ainaki Mäkelänrinteellä isän tai veljie mukana miesten puolelle eikä oo suurin osa ees enää mitää pikkutyttöjä vaan useimmat varmaan jotain 6-7 vuotta ja jotkut antaa tulla vielä vanhempanaki ja olla vielä uikkarit päällä koko ajan!!! Ite tykkään uida ja käyn siel ainaki pari kertaa viikossa mutta nytki kun olin lauantaina oli taas joku ihme perheilta ja melkei enemmän tyttöjä ku poikia siel miesten puolella ja kerra kun olin broidin kanssa (9) tuli yks sen luokalla oleva tyttö miesten puolelle sieltä altaalta uikkarit päällä muka uimaan siihen kylmäaltaasee sen veljen kanssa ja muutenki siinä altaalla ravaa tyttöjä koko aja!!! Broidi oli tietty ilma uikkareita ja iha paiseessa kun se tyttö näki sen ja kyllä muakin ottaa päähän se kun ne kakarat iha selvästi tuijottaa (varsinkaa kun en oo viel kovin hyvin kehittyny)!! Ainaki sit niiltä tytöiltäki uikkarit pois et ois mullaki jotain tuijotettavaa tai sit mieluummin iha omalle puolelle takas!!

44

11352

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hup hup

      Mee säki broidis kanssa naisten puolelle.Tasa-arvo pitää olla.

    • kamala

      Olisi se minuakin häirinnyt tuonikäisenä, aikuisena ei enää töllääjät haittaa kun itsetunto on kehittynyt.

      Moni joutuu kulkemaan koulumatkansa yksin jo 7-vuotiaana, joten uskoisin, että yksin alasti naisten puolella peseytyminen olisi näille tytöille mahdollista.Tuskin siellä olisi niin suuressa vaarassa joutua perverssien vanhojen äijienkään mittailtavaksi.

      Peseytyminen ei onnistu kunnolla uimapuvut päällä ja saunojen ovilla yleensä on uimapukukielto saastan leviämisen varalta.

      • saunassa

        Uimapuvun käyttökielto uimahallin saunassa perustuu pikemminkin kloorin myrkkyvaikutukseen korkeissa lämpötiloissa, kuin "saastan leviämisen" ehkäisyyn...


      • malliko ?

        Täytyy sanoa tähän että kyllä se näyttää 15-30v naispuolisia miesvartalot kiinnostavan. Toki aikuisilla katseet hienosti hillittyjä. Kävipä kerran niinkin että miesten suihkupuolella nuorehko siivoojanainen pesi, katse vartaloani kohti, lattiaa "aivan liian kauan". Ajattelin vain että no antaapa nyt katsoa kun niin kiinnostavaa minussa näki. Hieman huvituin vain tilanteesta. Se on kai niitä siivoojan työsuhde-etuja.


      • fgdgasdga
        malliko ? kirjoitti:

        Täytyy sanoa tähän että kyllä se näyttää 15-30v naispuolisia miesvartalot kiinnostavan. Toki aikuisilla katseet hienosti hillittyjä. Kävipä kerran niinkin että miesten suihkupuolella nuorehko siivoojanainen pesi, katse vartaloani kohti, lattiaa "aivan liian kauan". Ajattelin vain että no antaapa nyt katsoa kun niin kiinnostavaa minussa näki. Hieman huvituin vain tilanteesta. Se on kai niitä siivoojan työsuhde-etuja.

        Hieno fantasia, vitun rusina


    • tytön äiti

      Tietenkään ei enää 6-7 vuotiaita tyttöjä saa viedä miesten puolelle. Ihan tytön itsensä takia. Inhottaa ajatuskin, että äijät tuijottaisivat minun pikkutyttöäni, yök!
      Jos äiti ei voi itse tulla hallille (ei ole aina pakko uida, voi olla muutenkin mukana) jääköön tyttö kotiin.
      7-8 vuotias alkaa jo pärjätä yksinkin naisten puolella. Henkilökuntaa voi myös pyytää hätiin, jos vaikka ei kaappia saa lukkoon tai muuta sellaista.

      • ...

        Ei sitten nuo 6-7 vuotiaat pojat saa tulla naisten puolelle. Niitä näytti tänäänkin olevan tuolla naisten puolella, kun uimassa käytiin


      • Nuori nainen 20v
        ... kirjoitti:

        Ei sitten nuo 6-7 vuotiaat pojat saa tulla naisten puolelle. Niitä näytti tänäänkin olevan tuolla naisten puolella, kun uimassa käytiin

        Kyllä tosiaan noita poikia näkyy äitien mukana naisten puolella. Itse koen hyvin ikäväksi sen että poikia kulkee siellä. Joku 5v ei mielestäni ole vielä häiritsevä, mutta kun 8-vuotias poika (sain tietää tämän koska poika, tämän äiti ja ilmeisesti mummo paukahtivat samaan saunaan missä istuin, ja mummo alkoi selvittää pojalta että miltäs nyt tuntuu kun on iso ja ekalla luokalla...) marssii äitinsä kanssa suihkuun niin meinasi minulta mennä suihkuvedet väärään kurkkuun, varsinkin kun poika selkeästi katseli mielenkiinnolla ympärilleen!

        Varmaan väänsi vielä koulussa vitsiä toisille pojille et mäpäs näin naisten pimpsat tms.. (Toimin kouluavustajana, tätä näkee siellä koko ajan, kun katse välttää niin on se niin AH hauskaa piirrellä taulu täyteen naisen ja miehen sukupuolielimiä).

        Yli 5v lapset omalle puolelleen!


      • lapsia
        Nuori nainen 20v kirjoitti:

        Kyllä tosiaan noita poikia näkyy äitien mukana naisten puolella. Itse koen hyvin ikäväksi sen että poikia kulkee siellä. Joku 5v ei mielestäni ole vielä häiritsevä, mutta kun 8-vuotias poika (sain tietää tämän koska poika, tämän äiti ja ilmeisesti mummo paukahtivat samaan saunaan missä istuin, ja mummo alkoi selvittää pojalta että miltäs nyt tuntuu kun on iso ja ekalla luokalla...) marssii äitinsä kanssa suihkuun niin meinasi minulta mennä suihkuvedet väärään kurkkuun, varsinkin kun poika selkeästi katseli mielenkiinnolla ympärilleen!

        Varmaan väänsi vielä koulussa vitsiä toisille pojille et mäpäs näin naisten pimpsat tms.. (Toimin kouluavustajana, tätä näkee siellä koko ajan, kun katse välttää niin on se niin AH hauskaa piirrellä taulu täyteen naisen ja miehen sukupuolielimiä).

        Yli 5v lapset omalle puolelleen!

        Mites sitten tehdään, kun pienen pojan kanssa äiti menee uimaan eikä isää olekaan tai isä menee tytön kanssa eikä äitiä ole mukana tai vanhemmat eronneet äiti/isä asuu eri paikkakunnalla? Oletteko todella aikuiset ihmiset noin ahdasmielisiä, että lapsien saunaan vieminen "väärälle puolelle" noin paljon haittaa tekee? Käyttekö kotonakin eri aikaan saunassa siis niin, että 5 vuotiaasta ylöspäin lapset saunoo itsekseen tai pelkästään samaa sukupuolta olevan kanssa?


      • saunotaan
        lapsia kirjoitti:

        Mites sitten tehdään, kun pienen pojan kanssa äiti menee uimaan eikä isää olekaan tai isä menee tytön kanssa eikä äitiä ole mukana tai vanhemmat eronneet äiti/isä asuu eri paikkakunnalla? Oletteko todella aikuiset ihmiset noin ahdasmielisiä, että lapsien saunaan vieminen "väärälle puolelle" noin paljon haittaa tekee? Käyttekö kotonakin eri aikaan saunassa siis niin, että 5 vuotiaasta ylöspäin lapset saunoo itsekseen tai pelkästään samaa sukupuolta olevan kanssa?

        yleensä perheen kesken. Harvoinpa omat lapset alkavat ajatella kaksimielisiä omista vanhemmistaan.


      • Mohammad
        saunotaan kirjoitti:

        yleensä perheen kesken. Harvoinpa omat lapset alkavat ajatella kaksimielisiä omista vanhemmistaan.

        mina tykata kun kaunis seksikas pikkutytto tulla suihkuhuone ja keimailla minu edessa.Se anta minulle merkki etta haluta minun kanssa olla seksi ja hella lahekkain.Minu kultturi sallii tytton kanssa olla seksissa.Imeta minun isoa siitin.


      • lujittaa yhteisillä harrast...
        Nuori nainen 20v kirjoitti:

        Kyllä tosiaan noita poikia näkyy äitien mukana naisten puolella. Itse koen hyvin ikäväksi sen että poikia kulkee siellä. Joku 5v ei mielestäni ole vielä häiritsevä, mutta kun 8-vuotias poika (sain tietää tämän koska poika, tämän äiti ja ilmeisesti mummo paukahtivat samaan saunaan missä istuin, ja mummo alkoi selvittää pojalta että miltäs nyt tuntuu kun on iso ja ekalla luokalla...) marssii äitinsä kanssa suihkuun niin meinasi minulta mennä suihkuvedet väärään kurkkuun, varsinkin kun poika selkeästi katseli mielenkiinnolla ympärilleen!

        Varmaan väänsi vielä koulussa vitsiä toisille pojille et mäpäs näin naisten pimpsat tms.. (Toimin kouluavustajana, tätä näkee siellä koko ajan, kun katse välttää niin on se niin AH hauskaa piirrellä taulu täyteen naisen ja miehen sukupuolielimiä).

        Yli 5v lapset omalle puolelleen!

        Voihan sitä olla noinkin pessimistinen ja kuvitella kaikenlaista, mikä tuskin pitää paikkaansa.

        Mutta positiivisesti asiaa tarkastellen; eikös pääasia ole, että mummo, äiti ja lapsi saavat olla yhdessä ja heillä on mukavaa yhteistä harrastusta. Se varmasti yhdistää ja rakentaa perhesiteitä. Ei sitä nykyään paljoa enää tällaista näekkään, että kolme sukupolvea löytää yhteisiä harrastuksia ja aktiivista keskustelua lauteilla.

        Ja pojalla olisi aika ikävää siellä toisella puolella ihan yksinään, ei varmastikaan viihdy eikä ainakaan lujita kolmen sukupolven yhteisiä siteitä, jos pitää lähettää pois yksikseen olemaan.


      • heh heh
        Nuori nainen 20v kirjoitti:

        Kyllä tosiaan noita poikia näkyy äitien mukana naisten puolella. Itse koen hyvin ikäväksi sen että poikia kulkee siellä. Joku 5v ei mielestäni ole vielä häiritsevä, mutta kun 8-vuotias poika (sain tietää tämän koska poika, tämän äiti ja ilmeisesti mummo paukahtivat samaan saunaan missä istuin, ja mummo alkoi selvittää pojalta että miltäs nyt tuntuu kun on iso ja ekalla luokalla...) marssii äitinsä kanssa suihkuun niin meinasi minulta mennä suihkuvedet väärään kurkkuun, varsinkin kun poika selkeästi katseli mielenkiinnolla ympärilleen!

        Varmaan väänsi vielä koulussa vitsiä toisille pojille et mäpäs näin naisten pimpsat tms.. (Toimin kouluavustajana, tätä näkee siellä koko ajan, kun katse välttää niin on se niin AH hauskaa piirrellä taulu täyteen naisen ja miehen sukupuolielimiä).

        Yli 5v lapset omalle puolelleen!

        Onko alastomuus sinusta noin kauheaa. Mitä siitä jos sinut joku näkee alasti, näithän sinäkin. Ei se sinun vartalo siitä muutu tai kulu jos joku sen näkee.


      • ..
        Nuori nainen 20v kirjoitti:

        Kyllä tosiaan noita poikia näkyy äitien mukana naisten puolella. Itse koen hyvin ikäväksi sen että poikia kulkee siellä. Joku 5v ei mielestäni ole vielä häiritsevä, mutta kun 8-vuotias poika (sain tietää tämän koska poika, tämän äiti ja ilmeisesti mummo paukahtivat samaan saunaan missä istuin, ja mummo alkoi selvittää pojalta että miltäs nyt tuntuu kun on iso ja ekalla luokalla...) marssii äitinsä kanssa suihkuun niin meinasi minulta mennä suihkuvedet väärään kurkkuun, varsinkin kun poika selkeästi katseli mielenkiinnolla ympärilleen!

        Varmaan väänsi vielä koulussa vitsiä toisille pojille et mäpäs näin naisten pimpsat tms.. (Toimin kouluavustajana, tätä näkee siellä koko ajan, kun katse välttää niin on se niin AH hauskaa piirrellä taulu täyteen naisen ja miehen sukupuolielimiä).

        Yli 5v lapset omalle puolelleen!

        suihkuvedet väärään kurkkuun,


      • 5434
        Mohammad kirjoitti:

        mina tykata kun kaunis seksikas pikkutytto tulla suihkuhuone ja keimailla minu edessa.Se anta minulle merkki etta haluta minun kanssa olla seksi ja hella lahekkain.Minu kultturi sallii tytton kanssa olla seksissa.Imeta minun isoa siitin.

        Joo vitun trollaajanatsi ja sulle vois tunkea löylykauhan perseeseen


      • Tussu-lago
        ... kirjoitti:

        Ei sitten nuo 6-7 vuotiaat pojat saa tulla naisten puolelle. Niitä näytti tänäänkin olevan tuolla naisten puolella, kun uimassa käytiin

        Voi ne poika parkaat siellä naisten puolella kaikkialle minne ne kattoo niin ne näkee pimppejä (onnen päivä jos mä sinne menisin) pippeli erektioon ei auta jos ne kattoo toiseen suuntaan koska siellä on myös pimppejä vittu! Tai no en mä tiiä jos pippelit tossa iässä nousee luultavasti nousee kun kullut jo 3v pojan pippelin jo nousevan


      • Hmmmmmmmmm
        Nuori nainen 20v kirjoitti:

        Kyllä tosiaan noita poikia näkyy äitien mukana naisten puolella. Itse koen hyvin ikäväksi sen että poikia kulkee siellä. Joku 5v ei mielestäni ole vielä häiritsevä, mutta kun 8-vuotias poika (sain tietää tämän koska poika, tämän äiti ja ilmeisesti mummo paukahtivat samaan saunaan missä istuin, ja mummo alkoi selvittää pojalta että miltäs nyt tuntuu kun on iso ja ekalla luokalla...) marssii äitinsä kanssa suihkuun niin meinasi minulta mennä suihkuvedet väärään kurkkuun, varsinkin kun poika selkeästi katseli mielenkiinnolla ympärilleen!

        Varmaan väänsi vielä koulussa vitsiä toisille pojille et mäpäs näin naisten pimpsat tms.. (Toimin kouluavustajana, tätä näkee siellä koko ajan, kun katse välttää niin on se niin AH hauskaa piirrellä taulu täyteen naisen ja miehen sukupuolielimiä).

        Yli 5v lapset omalle puolelleen!

        Ai että just ekan luokkan aloittanut on 8-vuotias?

        Minä ainakin aloitin koulun 6-vuotiaana, kuten kaikki sisaruksenikin ja myös tyttäreni.


    • ...

      Itse ottaisin asian puheeksi uimahallissa tai jos ei tehoa, niin pistäisin vanhempani valittamaan asiasta. Kyllä kouluikäinen osaa jo itse mennä omalle puolelleen peseytymään.

    • voivoiiiii

      Mikä siinä niin kauheeta on ? Ei voi olla kauheeta jos molemmat sukupuolet ovat alasti. Tietty ärsyttää jos toisella on uikkarit päällä. Muuten lapset saavat olla kummalla puolen haluaa kunhan muistavat käyttäytymissäännöt.

      • Herkkäpippeli

        Niin molemmat sukupoulet alasti mä luulen että ne tai se jotka kehittivät meidät oliko se Jumala tai joku bigbang pieni solu josta sitten kehityimme... ei ollu tarkoitus että meillä olisi vaatteita ei adam ja eva ei niillä ollu vaatteita eikä koirilakaan oo eikä kissoilla eikä millän eläimellä oo vaatteita eläimet nehän on alasti miks ihmisillä on vaatteita, vaatteet on jotain mitä ihmiset on keksiny.


    • suhtautumiseen?

      Ymmärrän tämän tuntemuksesi.
      Kertoisitko vähän lisää taustaa.
      Ja olis ihan kiintoisaa, jos muutkin kertois näkemyksiään:

      1. Oletko käynyt kotona koko perheen kanssa saunassa?
      2. Miten vanhaksi?
      3. Onko Sinulla broidin lisäksi siskoa/siskoja, jotka olivat mukana perhesaunassa?
      Miten vanhaksi sisko oli mukana?
      4. Suhtaudutko omaan äitiisi ja siskoosi saunassa eri tavalla kuin muihin naispuolisiin saunojiin?

      5. Entä miten suhtaudut (nais)siivojaan? Hänhän käy siivoamassa vähän väliä pesu- ja pukuhuonetta myös miesten puolella.

      • kik2345664

        1. En se on luonnotonta.
        2. Ehkä 4-5v asti tarvitsi apua hiusten pesussa.
        3. Minulla on 3 sisarusta ja 2 vanhempaa ja kukaan EI ole ollut perhesaunassa.
        4. Luonnotonta

        5. No se on eriasia, kuuluu työhön


      • osa elämää

        Perheenä on yleensä aina saunottu. Se on ollut meillä luonnollinen osa yhteistä elämään ja harrastusta.
        Kesällä omalla rauhallisella rannalla ja talvella ok talon alakerrassa.
        Siinä 12 paikkeilla lapset ovat vuorollaan jättäytyneet pois. Tyttö ja 2 poikaa. Ikäeroa n 2,5 v.
        Perhepiirissä yhteinen saunominen on ollut luonnollisen osa elämää. Äiti, isä, tyttö ja 2 poikaa. Lapset ovat suhtautuneet hyvin luonnollisesti, kunnes murrosiän alkaessa jättäytyivät kukin vuorollaan pois.
        Vieraitten kanssa ei olla sekaisin saunottu.

        Siivoja tekee työtään, on ok.


      • opittava lapsena

        Ihan pienenä äidin ja isän ja pikkuveljen kanssa.
        Sitten vain isän ja pikkuveljen kanssa n. 6 v eteenpäin. Olis varmaankin saunattu yhdessä koko perhe, mutta äiti oli pitkään sairaana eikä voinut tulla.
        Siskoa ei ole, enkä ollut nähnytkään tyttöä koskaan alastomana. Enkä saunonut enää äidinkään kanssa sitten myöhemmin.
        Vaikea sanoa, kun ei ole kokemusta.

        Mutta vaikeaa oli alussa kihlatun kanssa saunominen, kun tuli yllättäen sellainen tilanne että "täytyi". Meni useita kertoja, ennenkuin sitten opin suhtautumaan vaimooni luonnollisesti saunassa.

        Vaikeaa oli myös, kun saksan matkalla kurssiporukka meni kurssikeskuksen saunaan. Ja itse menin ainoana suomalaisena tietenkin mukaan, mutta myöhässä, kaikki muut olivat jo saunassa. Yllätys sitten oli, että siellä olikin koko porukka sekaisin. Tunsin oloni varsin hankalaksi ja siitä tuli lyhyt saunareissu.
        Siihenkin on onneksi myöhemmillä reissuilla oppinut suhtautumaan luontevasti. Eihän se ole sen kummempaa kuin perheenkin kesken. Nyt saunonkin Saksan matkoilla ihan luontevasti sekasaunassa, joka siellä on yleisin tapa.

        Nyt ajattelen, että olis ollut paljon helpompaa, jos olis jo pienenä oppinut luontevan suhtautumisen vastakkaiseen sukupuoleen.
        Pidänkin kasvatuksellisesti tärkeänä, että lapset oppivat tuntemaan vastakkaisen sukupuolen saunassa ja oppivat alastomuuteen luontevan suhtautumisen.


    • Ärsyyntynyt

      Muakin häiritsee, kun tyttöjen puolella oli semmonen 11 v poika äitinsä kanssa. Oli tosi ärsyttävää, kun se tuijotti mua koko ajan, kun mä oon vähän kehittynyt yms. JA SIL OLI UIKKARIT KOKO AJAN PÄÄL! -.-

      • Näinuhutaan

        Pervo olet itsekin..


    • -

      Minua taas häiritsee kun menemme koulun kanssa uimaan, on jo kestämistä siinäkin että toiset tuijottavat, itsekkun olen jo murrosiässä, toisinkuin useimmat luokkalaiset. Sitten vielä siellä kykkii joskus 12 vuotiaita poikia äitien selän takana, hyvänen aika, ei tosiaankaan tee mieli mennä sinne uikkareita vaihtamman.

    • lovetti

      Itse muistan vain sen,että pienenä menin perheen kanssa yksityis vuoroilla miesten puolle kuten muukin perhe,äiti ymm,koska ei ollut muita,yleis vuoroilla menen naisten puolelle ja aina olen mennyt yleisillä...

    • tytteli oon....

      itse asun vaan isän ja kahden veljen kanssa äiti kuoli kun olin 2v jouduin jo 4.veenä menee yksin naisten puolelle että kolme veenä kävin ekan kerran uimahallis.

    • - Tyttö 11v

      MJahh... Minä olen kyllä nyt jo 11 vuotias, mutta se on aika jännää ettemme ikinä mene päiväsaikaan uimaan (Syynä kauhea porukka jne) vaan noin 1h-2h ennen kylpylän sulkeutumista. ja silloin jos äiti ei ole mukana, isä ottaa minut sinne miesten puolelle koska on suhteellisen ylihuolehtivainen. Mutta enpä ole törmänny miehiin sielä .. tosin viimeksi kun oli edes tarve mennä isan mukana, olin 7vuotias.

      • Herkkäpippeli

        Kerran kun olin uimahallissa näin tytön joka oli miesten puolella mutta se oli ehkä 2, 3v ihan täysin ok mun mielestä


    • Sark asmi..

      Voi kauheeta. :)

      Vuokatin Katinkullan kylpylässä on kokonaisia perheitä siellä yhteisellä nakuosastolla. Onhan se maailmanloppu, jos joku on alasti.

    • 13+12=25

      Ei häiritse, tulkoon vielä vaikka aikuisinakin!

    • jk

      ei häiritse

    • vituniso

      tuskin ne tytöt sua kattoo ku sul o pieni muna

    • cgiohjpk

      Oon 13vee poika haluaisin mennä naisten puolelle eikö se ole ihan mAhdollista:

      • Järrrykytys

        Kannattaa osallistua naturisti-uinteihin, silloin saa mennä ihan mille puolelle huvittaa.

        Voi kyllä on kauheaa olla alasti.


      • ei haittaa
        Järrrykytys kirjoitti:

        Kannattaa osallistua naturisti-uinteihin, silloin saa mennä ihan mille puolelle huvittaa.

        Voi kyllä on kauheaa olla alasti.

        Joo no ainakin nuoremmat naissiivoojat katselee mua usein suihkunpuolella.


      • hthrth
        ei haittaa kirjoitti:

        Joo no ainakin nuoremmat naissiivoojat katselee mua usein suihkunpuolella.

        Joo sun unissas


    • skeidaaaa

      Käyn Märskyssä pari kertaa viikossa enkä ole ikinä nähnyt noin vanhoja miesten puolella

    • kiusattu3

      No kun yleinsä menen koulun kanssa uimaan ja alapäässä on aika runsaasti karvoja, sitten ku meen samaan tilaan niitten kaa ja siellä on semmosii luokkalaisii jotka kiusaa muo ja muilla ei ole karvoitusta sinäänsä, sitten ne tytöt menee juoruilee muille ja tietty pojille millanen mä oon alasti :I

    • Herkkäpippeli

      Jos ois tyttöjä miesten puolelka erityisesti just ton 6-7v tai viel vanhempia jotain 10 niin mun pippeli ei pysyis pienenä jos näkisin 10v alastoman pimpan niin pippeli raketin vauhdissa nousis 4:ssä sekunnissa täys erektioon

      • Anonyymi

        Hyi sinua 😀


    • Anonyymi

      Ihan sama juttu tyttöjen puolelta :D

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6629
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4283
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2700
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2060
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1588
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1417
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1121
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1117
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1084
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1041
    Aihe