vaivaako naisiakin riivattu himo

kahden salaisuus

Olen saanut pidettyä himoni tähän saakka kurissa, mutta kuinka kauan. En haluaisi pettää vaimoani, mutta päässäni vai pyörii ajatus vieraasta varatusta naisesta jota myös riivaa halu vieraasta miehestä. Olen nelikymppinen ukkomies Turun läheltä, mitä tehdä?

46

37103

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nainen123456

      kylläpä se vaivaa meitäkin. itse parisuhteessa oleva nainen ja silti täytyy välillä vierasta saada=) ei siinä mitään pahaa jos se tunteet pysyy kurissa. joten ei muuta kuin ´harrastamaan..

      • huoria

        olette kaikki jotka haluatte pettää !!!


      • greengirl

        päivänä nainen on tasaarvoinen miehen kanssa jos nainen on huora kun pettää mikäs mies sitten on?


      • hirveä hiilloskoukku
        greengirl kirjoitti:

        päivänä nainen on tasaarvoinen miehen kanssa jos nainen on huora kun pettää mikäs mies sitten on?

        Mies on Mies, nainen halpa lutka.

        Näin ainakin tuntuu palstalaisten mielestä olevan. Omasta mielestäni molemmat petolliset ovat yhtä nyrkillä tapettavia. Iljettää miten ihmiset loukkaavat lähimpiään oman himonsa vuoksi. Surkeita eläimiä vain.


    • päästä käsiks

      siihen vaimoos, nii ei lähde ajatukset harhailemaan.

      • kahden salaisuus

        Kyllä kotonaa saa vaimoa niin usein kun haluttaisi, mutta kun ei oikein haluta oma, sehän tässä se ongelma juuri onkin. Rakastan häntä kyllä, mutta.....


      • nuorena sutinu
        kahden salaisuus kirjoitti:

        Kyllä kotonaa saa vaimoa niin usein kun haluttaisi, mutta kun ei oikein haluta oma, sehän tässä se ongelma juuri onkin. Rakastan häntä kyllä, mutta.....

        eikun kortsut taskuun sutimaan kyllä se siitä. Muistat vaan että kylillä ei huuvella. Kotona sitten miehiksi ollaan. siitä ne vähitellen häipyy mieliteot. Vaimon mieltä ei sitten pahoteta, sen verran salaa se homma pitää tehdä.


      • Mats
        kahden salaisuus kirjoitti:

        Kyllä kotonaa saa vaimoa niin usein kun haluttaisi, mutta kun ei oikein haluta oma, sehän tässä se ongelma juuri onkin. Rakastan häntä kyllä, mutta.....

        Älä himoitse lähimmäisesi aviopuolisoa tai petä oma vaimoasi. Siitä seuraa vain syyllisyyttä, paljon pahaa ja ennenkaikkea se on syntiä


      • hyvää joulua
        kahden salaisuus kirjoitti:

        Kyllä kotonaa saa vaimoa niin usein kun haluttaisi, mutta kun ei oikein haluta oma, sehän tässä se ongelma juuri onkin. Rakastan häntä kyllä, mutta.....

        Jos rakastat et petä. Jos petät niin jätät.


    • sen olevan

      kuitenkaan voittamaton tarve koska kotona on sentään vaimo. Sinähän ohjaat kuitenkin viettiä, eikä vietti sinua.

      • Cafemen

        Se oli juuri sitä. Kahvit päälle kiitos ja näkemiin.(hyvästit)Ei nimiä ei numeroita vain kahden aikuisen ihmisen nautinto.


    • devil-in-disguise

      Mutta epämääräisistä jää usein vain ärsyttävä, riipiväkin muisto.Miehettöminä kausina elämässä sen puutteen kyll kai huomaa.Ei sinänsä ehkä vaivaa, mutta mieli voi olla levoton ja samoin katse.

    • riivattu nainen

      Monen monta vuotta uskollisena ja nyt pam. Himo on huipussaan! Sain sen aika pitkään pidettyä aisoissa panemalla miestäni joka yö, mutta ei auttanut... Pakko oli ottaa ex-työkaveri harrastusvälineeksi.

      Tunteet vaan on aika vaikea pitää kurissa, kun käyttää yhtä ja samaa ihmistä, mutta onnistuuhan se, kun pitää aina välillä viikon tauon, eikä puhu kovin intiimejä ajatuksia.

      • Kahden salaisuus

        Olen kovasti yrittänyt pitää himot kurissa ja keskittyä vaimooni, mutta pitkä suhde on tehnyt siitä niin tututtua ettei oikein kiihoitu enää. Silmä lepää niin mielellään naisissa jotka ovat vaimoni vastakohtia ulkonäöllisesti. Eli vaimoni on normaalivartaloinen/hoikka. Minä taas fantasioin pyöreemmistä, naisellisisata naisista ja vielä lisäksi itseäni vanhemmista. Tuntuu, että nyt on pakko löytää tällainen "salarakas", mutta mistäpä sellaisen löytäis, onko tähän hyviä neuvvoja?


      • mikään
        Kahden salaisuus kirjoitti:

        Olen kovasti yrittänyt pitää himot kurissa ja keskittyä vaimooni, mutta pitkä suhde on tehnyt siitä niin tututtua ettei oikein kiihoitu enää. Silmä lepää niin mielellään naisissa jotka ovat vaimoni vastakohtia ulkonäöllisesti. Eli vaimoni on normaalivartaloinen/hoikka. Minä taas fantasioin pyöreemmistä, naisellisisata naisista ja vielä lisäksi itseäni vanhemmista. Tuntuu, että nyt on pakko löytää tällainen "salarakas", mutta mistäpä sellaisen löytäis, onko tähän hyviä neuvvoja?

        kahden salaisuus enää, kun laulat sitä täällä netissä. Jos aviomiehet on on noin törkeitä vaimoaan kohtaan, on hyvä ettei omista sellaista!
        Tai ehkä se oli provo, vaikea uskoa että toi on totta. Tuntuu niin kamalalta.


      • riivattu nainen
        Kahden salaisuus kirjoitti:

        Olen kovasti yrittänyt pitää himot kurissa ja keskittyä vaimooni, mutta pitkä suhde on tehnyt siitä niin tututtua ettei oikein kiihoitu enää. Silmä lepää niin mielellään naisissa jotka ovat vaimoni vastakohtia ulkonäöllisesti. Eli vaimoni on normaalivartaloinen/hoikka. Minä taas fantasioin pyöreemmistä, naisellisisata naisista ja vielä lisäksi itseäni vanhemmista. Tuntuu, että nyt on pakko löytää tällainen "salarakas", mutta mistäpä sellaisen löytäis, onko tähän hyviä neuvvoja?

        Mieheni vastakohta minultakin vei jalat alta...

        Kyllähän salarakkaan löytäminen on aika helppoa, otat esim. ilmaissähköpostin, jota voit huoletta jakaa baarissa kiinnostaville tapauksille. Pitempi aikaista salarakasta jos hakee, täytynee tehdä vähän enempi pohjatyötä - ei kannata heti yrittää kaataa naista sänkyyn - ainakaan minuun se ei toimisi. Ja mitä enempi pohjatyötä takana, sitä antoisimpia panoja edessä.

        Silmät vaan auki ja juttelemaan.

        ...tai enhän toki kannusta pettämään, mutta en voi kyllä sanoa ettei tämä ole ollut vaivan arvoistakaan...


      • kahden salaisuus
        riivattu nainen kirjoitti:

        Mieheni vastakohta minultakin vei jalat alta...

        Kyllähän salarakkaan löytäminen on aika helppoa, otat esim. ilmaissähköpostin, jota voit huoletta jakaa baarissa kiinnostaville tapauksille. Pitempi aikaista salarakasta jos hakee, täytynee tehdä vähän enempi pohjatyötä - ei kannata heti yrittää kaataa naista sänkyyn - ainakaan minuun se ei toimisi. Ja mitä enempi pohjatyötä takana, sitä antoisimpia panoja edessä.

        Silmät vaan auki ja juttelemaan.

        ...tai enhän toki kannusta pettämään, mutta en voi kyllä sanoa ettei tämä ole ollut vaivan arvoistakaan...

        Mukava kuulla, että muilla myös moisia pulmia. Täytyy laitta haku päälle ja kokeilla josko se auttaa tähän vaivaan.


      • sulle...
        kahden salaisuus kirjoitti:

        Mukava kuulla, että muilla myös moisia pulmia. Täytyy laitta haku päälle ja kokeilla josko se auttaa tähän vaivaan.

        -särkynyt sydän
        -petturi, pettäjä, itsensä sekä toisten
        -luottamus on kadonnut
        -väärät teot
        -synti
        -luopumus


      • kun paljastut
        kahden salaisuus kirjoitti:

        Mukava kuulla, että muilla myös moisia pulmia. Täytyy laitta haku päälle ja kokeilla josko se auttaa tähän vaivaan.

        mutta siihen ole jo varautunut,vaimo myös.


      • pervo vaimo :)
        kahden salaisuus kirjoitti:

        Mukava kuulla, että muilla myös moisia pulmia. Täytyy laitta haku päälle ja kokeilla josko se auttaa tähän vaivaan.

        perspektiivi! Kokeile vaimosi kanssa uusia juttuja. Eri asentoja, puhu ääneen itseäsi kiihottavista tilanteista, naisten vartaloista ja haluamistasi jutuista samalla, kun teette seksiä. Toivottavasti vaimosi innostuu myös ja löydätte uusia mielenkiintoisia alueita seksielämäänne, silloin ei tarvi mennä vieraisiin kokeilemaan. Saman kiihkon voi löytää omassa suhteessa, vaatii vain hieman alkujännityksestä pääsemistä. Oma avioliitto kukoistaa seksuaalisesti yli kymmenen vuoden jälkeen, kun otimme seksiin mukaan kuvitteellisia ihmisiä :D


      • kokenut paljon
        kahden salaisuus kirjoitti:

        Mukava kuulla, että muilla myös moisia pulmia. Täytyy laitta haku päälle ja kokeilla josko se auttaa tähän vaivaan.

        muistathan pettämisestä tulevat seuraamukset!
        kun vaimosi saa asiasta tiedon(maailma on pieni ja kaikki tuntevat toisensa jonkun kautta)menetät jotain todella arvokasta eli vaimosi kunnioituksen ja luottamisen sinua kohtaan.rakkaus ja välittäminen katoaa väliltänne ja avioliittonne hajoaa jossakin vaiheessa.näin tämän asian tiimoilla käy.


      • hyvää joulua

        Sillä tavalla, lutkailemaan vaan. Viis muista. :(


      • naituna
        Kahden salaisuus kirjoitti:

        Olen kovasti yrittänyt pitää himot kurissa ja keskittyä vaimooni, mutta pitkä suhde on tehnyt siitä niin tututtua ettei oikein kiihoitu enää. Silmä lepää niin mielellään naisissa jotka ovat vaimoni vastakohtia ulkonäöllisesti. Eli vaimoni on normaalivartaloinen/hoikka. Minä taas fantasioin pyöreemmistä, naisellisisata naisista ja vielä lisäksi itseäni vanhemmista. Tuntuu, että nyt on pakko löytää tällainen "salarakas", mutta mistäpä sellaisen löytäis, onko tähän hyviä neuvvoja?

        mee Victoria Milaniin :)
        On kivaa.


    • naisilla

      on niitä naisillaki haluja. tulin just petetyksi kun avovaimo harrasti seksiä3-4 kertaa toisen mihen kanssa. ei itse tunnustanut ja aina kielsi kaikki mutta otin asiat selville kun epäilin ja minun epäilykseni oli oikeassa. en suosittele kyllä pettämistä. teet toiselle niin pahanolon että et voi itse kuvitella. haluan että niillä jotka pettää tulee olemaan joskus samanlainen tilanne ja silloin tietävät miltä tuntuu. heitä pois tollaset ajatuksetki!!!!!!!!

    • Mulla mulla onkin nuori ja ...

      ...

    • playboy...

      ...hoitaa tämä asia on käydä maksullisissa.

      Suomessa tämä ei ole yleinen tapa. Kohtahan femakot vielä "varmuuden vuoksi" kriminalisoivat koko homman, ettei vaan miehet saa liian helppoa pillua.

      • minkä taakseen jättää...

        Ei o ihme että suomessa on kohta kaikilla paha olla ku naisetkin ovat nykyään täysin vietävissä muka kaikkien harrastamaan villiin seksielään,minusta yliarvostettua puuhaa,kun nuorena saa tarpeeksi niin vanhana ei enään niin kiinnosta,ja loppujen lopuksi aika harvalla mimmillä on ylivertaisen hyvä pillu jos totta puhutaan,krapuloissa on kiva panna mut ei arkielämän sekamelskassa paljoa kiinnosta,mut onneksi naisilta saa nykyään aika helposti pimppaa kun vähän puhuu psykologista paskaa niille,ovat aika helppoja ja epävarmoja omasta elämästään ja haluistaan,hyvä suomi ja sen naiset ja hyvää tulevaisuutta!!!


      • diiba daaba
        minkä taakseen jättää... kirjoitti:

        Ei o ihme että suomessa on kohta kaikilla paha olla ku naisetkin ovat nykyään täysin vietävissä muka kaikkien harrastamaan villiin seksielään,minusta yliarvostettua puuhaa,kun nuorena saa tarpeeksi niin vanhana ei enään niin kiinnosta,ja loppujen lopuksi aika harvalla mimmillä on ylivertaisen hyvä pillu jos totta puhutaan,krapuloissa on kiva panna mut ei arkielämän sekamelskassa paljoa kiinnosta,mut onneksi naisilta saa nykyään aika helposti pimppaa kun vähän puhuu psykologista paskaa niille,ovat aika helppoja ja epävarmoja omasta elämästään ja haluistaan,hyvä suomi ja sen naiset ja hyvää tulevaisuutta!!!

        ...oot outo ;)
        tuu puhuu mulle psykologista paskaa beibe ;D


    • ///

      Jaakylma suihku ihmeesti rauhoittaa himoja.

    • Silja

      ,,,

      • mitä?

        Parempi naida kuin palaa tarkoittaa sitä että "parempi mennä avioliittoon kuin palaa" ja sitten avioliitossa tehdä sitäkin mitä naida-verbi tarkoittaa nykyään.


      • Per Saukko
        mitä? kirjoitti:

        Parempi naida kuin palaa tarkoittaa sitä että "parempi mennä avioliittoon kuin palaa" ja sitten avioliitossa tehdä sitäkin mitä naida-verbi tarkoittaa nykyään.

        ???


    • ....

      ...!

    • kun en saanut

      Sinulla on toisinpäin. Kyllä sinussa itsessäsi on vika kun et saa naistasi kiihottumaan. Itselläni oli aviomies, joka noin viisi kertaa vuodessa kävi yöllä suoraan asiaan, kun nukuin.
      Sen jälkeen hän käänsi kylkeään ja alkoi kuorsaamaan tai meni tupakalle. Hän ei pitänyt suuseksistä enkä saanut kosketella häntä. Olin jatkuvassa puutteessa monta vuotta. Keskustelu ei auttanut ja avioliittoneuvolaan hän ei lähtenyt. Jätin hänet. Minua naitatti koko ajan, mutta mieheni ei antanut. Olin nuori ja erittäin kaunis nainen. Seuraavassa suhteessa en kärsinyt puutetta ja seksi oli todella ihanaa. Nautin silittelystä ennen ja jälkeen yhdynnän.

      Torstai-iltaisin tulee SUB-tv:ltä hyvä seksiohjelma parisuhdeongelmista. Siinä oli esimerkkinä "töpseliseksi". "Töpseli vain seinään ja sitten räjähtää". Tuollainen "töpseliseksi" ei kauan kiinnosta. Naista pitää kiihottaa tarpeeksi kauan ja hellästi.

      Kerro vaimollesi, miten ihana hän on ja miten rakastat häntä monen avioliittovuoden jälkeen. Menen hänen kanssaan yhdessä suihkuun ja peskää toisenne hellästi. Suihkun jälkeen menkää vuoteeseen ja rasvaa vaimosi ihoa hellästi kosketellen. Hiero hellästi häntä joka puolelta. Kiihota hänen klitoristaan ja suutele ja ime hellästi. Koskettele hellästi hänen G-pistettään ja anna jo ensimmäiset orgasmit siinä. Kiihota lisää ensimmäisen orgasmin jälkeen ja kun hän on tarpeeksi kiihottunut, aloita yhdyntä. Yhdynnän jälkeen hyväile häntä ja silittele ilman mitään kiirettä.

      Et sinä tarvitse muita naisia. Pidä hyvä huoli siitä yhdestä naisesta, jonka kanssa olet. Miksi hän ei sinua halua? Haisetko pahalle? Oletko aina kännissä? Onko sinulla iso kaljamaha ja hengityksesi haisee pahalle? Joku sinussa on vikana. Kysy vaimoltasi minkä asian pitäisi muuttua. Tuskin sinua haluaa kukaan muukaan nainen jos haiset pahalle ja käyt suoraan asiaan ilman esileikkejä. Opettele rakastelemaan äläkä harrasta pelkkiä pikapanoja. Sellaisetkin on ihan kivoja - joskus vaikka saunan pukuhuoneessa.

      • kahdensalaisuus

        Kotona saa enemmän kuin tarpeeksi, siinä ongelma. Vaikeaa, kun ei oikein itse innostu omasta kullasta. Olen kuitenkin päätynyt etten lähde mihinkään syrjähyppyihin. T KS


    • stare

      Jos rakastat vaimosi paljon älä edes harkiste mennä sänkyyn toisen naisen kanssa. Yritän vain autta että ei sit vaan jonnain päivänä tapahtuis niin että vaimosi jättää sinut koska se näkee sinut toisen naisen kanssa sängyssä.

      Ystävällisin terveisin
      Stare

      • riemurinnoin

        kohta kaikki ovat olleet kaikkien kanssa ja kukaan ei enää tiedä kenen kanssa kellii,
        miehet saavat monien käyttämiä naisia ja naiset monien käyttämiä miehiä, voi hellan duudeli
        kun on mukavaa elämää


      • juuppelis
        riemurinnoin kirjoitti:

        kohta kaikki ovat olleet kaikkien kanssa ja kukaan ei enää tiedä kenen kanssa kellii,
        miehet saavat monien käyttämiä naisia ja naiset monien käyttämiä miehiä, voi hellan duudeli
        kun on mukavaa elämää

        Mullaki mies joka ei anna,edellinen pano maaliskuussa.Syytä ei kerro vaikka olen tivannut enkä jaksa kyselläkään enää vaan otan mistä saan.Minä en halua elää ilman seksiä jos mies on haluton.Eron uhallakin otan sen mitä haluan;miestä,kunnon panoja....


      • uhri itsekin
        juuppelis kirjoitti:

        Mullaki mies joka ei anna,edellinen pano maaliskuussa.Syytä ei kerro vaikka olen tivannut enkä jaksa kyselläkään enää vaan otan mistä saan.Minä en halua elää ilman seksiä jos mies on haluton.Eron uhallakin otan sen mitä haluan;miestä,kunnon panoja....

        pillerien jakelua opioideja on ollut jakelussa ainakin tällä paikkakunnalla, kohteena vanhemmat pahaa-aavistamattomat naiset. Ja sitten lompakosta tai tililtä katoavat rahat. Tunteet saa jokainen pitää omanaan - rahahan on luotu liikkumaan. Oiva bisnes totisesti tämän kylän rikollisnaisilla. Sikabisnes.


    • --------------------

      15v yhdessä ja silti himottaa niin, että teemme silloin tällöin piketreffit ruokatunnilla

    • piekana1234

      Ehkä kannataisi kokeilla sikiöasentoa...

    • Peppi^

      Olen itsekin varattu nainen ja haluan vaihtelua vieraista miehistä ja paneskella vieraitten miesten kanssa. Elämästä pitää nauttia! Miksi olla vain yhden kanssa kun voi saada monien miesten kanssa nauttia ja vaihtelua. Ei kaikkien tarvitse olla niiteä siveyden sipuli tapauksia että nyt kun ollaan parisuhteessa ei katella muita jne. Oma miehenikin menee omilla reissuillaan omia menojaan niin menen minäkin.

    • etelämutteivetelä

      mist löydän sut?

    • Anonyymi

      Minua vaivasi pitkään himo olla huorana valmistelin asiaa kun olin menossa hämeenlinnaan kursseille viikoksi. Olin kotona tulisilla hiilillä kun edellisellä viikolla sain yhteyden ottoja miehiltä annoin lupauksen jo maanantai illalle yhdelle 62v miehelle ja toisen keskiviikolle toiselle miehelle. Olin varannut työpaikalle valmiiksi vaatteita joita voisin käyttää. Sunnun taina olin kurssilla sieltä tulessa otin valkoviiniä ja mietin voinko. Kokeilin asua se oli tiukka ja olin mielestäni edustava alaosa oli tiukasti pillua vasten mitä enemmän katsoin peilistä sitä kiimasemmaksi tulin, puhelin soi tulen hotellin eteen kohta. Hädissään asu pois ja laitoin mekkoa päälle join kunnon lasillisen ja lähdin alas. Eteen tuli hieno mersu ikkuna aukesi Merja ?? Joo olen.
      Ajettiin toiseen hotelliin. Arto kuittasi meidät sisälle huoneessa otettiin muutama paukku Arto sanoi melkein heti et ole huora nousin Arto esti, kysyi miksi istuin alas kerroin suoraan kotona vähän sitä ja tätä halusin kokeilla jotain muuta.
      Arto nousi ja sanoi syödään ainakin. Syötiin ja tansittiin vähän siirryttiin huoneeseen Arto kysyi mitä olit suunnitellut nousin ja menin pesuhuoneeseen tulin asu päällä Arton eteen katseli ja hyväili tuunsin kiiman nousevan Arto kokeili sormilla kunnolla tiukka asu alkoi kostua kaksi sormea painui sisään Arto sanoi onko huora valmis keinutin kiimassa lantiota toisella kädellä Arto laski ylä osaa sormien ollessa pillussa puristeli nännejä kovakouraisesti halu vain kasvoi Arto nykäisi asun alas avasi housunsa sanoi ime kalua oli vaikea saada esiin vedin housut kokonaan pois, kalu oli valtava mieheeni verrattuna Arto painoi pään kaluun se oli puhdas kiiltävä ja iso kalunpää olin polvillaan haarat levällään ja imin ja nuolin, Ari nosti syliin sai kalun huulille vetäisi minua pyllystä kalu painui sisään käski naida liikutin plantiota kuin oikea huora aloin nautti kunnolla tunsin että kostun ja paljon Arto kuiski olet ihana huora ja imi rajusti rintoja tusin että olen hyväksi käytettynä kiima vain kasvoi nain kiihkeästi Arto kuiski olet hyvä naimaan se kiihotti lisää olin juuri saamassa kun arto painoi kovsti lantiosta tunsin kuinka kalu kasvoi ja syöksi sisään monta kuumaa lastia kiljuin kun tunsin sen. Nojasin Artoon Arto suuteli olet hyvä vaikka olet vain kotiäiti suudeltiin pitkään. Istuttiin ja otettiin kuohuviiniä Arto sanoi meikkaa oikein räikeasti tekisitkö niin, olin suihku huoneessa pitkään katsoin pelistä olin tosi huoran näköinen kokelin häpyä tärisin kolin niin valmis astuin huoneeseen oveen koputettiin pukupäällinen mies tuli sisään noin 55v. Katsoi minua en päässyt mihinkään miehet oli ovella. Vai ämmöinen tyttö ja riisui takkiaan Arto tuli viereen kuiskasi älä paljasta. Miehet istui sohvatuoliin Arto anoi saat kummaltakin ja riisui vaatteita mies myös katsoin seisovia kaluja IME Arto sanoi imin kunpaakin kalua vuorotellen Mies työnsi minut sängylle ja alkoi nuolemaan, täällähän on käyty ja otti minua kunnolla taas sama tunne olla hyväksikäytettynä sai kostumaan kunnolla Sanoi Artolle on hyvä pillu oikein imee sisään mies nai pitkään ja laukesi nousi ylös ja kiitti Artoa ja lähti. Arto tuli eteen levitin haaroja Arto tuli ja nai kunnolla hieroi ja imi rintoja saatiin kumpikin kunnon orgasmit.
      Kun puin päälle Arto antoi viisi sataa ja vinkkasi silmää tämä oli kaverilta tämä minulta ja sain toiset viisi sataa. Omassa hotellihuoneessa pesin kunnolla ja makoilin, kuin unessa laitoin oman värisevän dildon sisään olin aivan haarat levällään ja muistelin iltaa sain järisyttävän orgasmin.
      Kursilla olin tyytyväisenä ja kuuntelin koulutusta, sain viestin olinko liian raaka kun en kysynyt ? Mietin aikani vastasin et ollut sain kokemuksen jonka muistan.
      Tuli viesti tuletko samaan paikkaan klo 20.00 ja ilta puku päällä, osta jos ei ole maksan paikan päällä.
      Lähdettiin illalliselle, siirryttin yläkertaan siellä oli kaksi naista mun lisäksi ja kuusi miestä. Syötiin ja otettiin hyvän makuisia juomia, kohta kuulin että on saunakin valmis. Naiset nousi ja minä mukana riisuuduttiin ja mentiin pesutilaan se oli iso kun siirryttiin lauteille miehiä alkoi tulla niiden kalut alkoi nousta ja naiset siirtyi imemään sanoivat minulle sinä myös imettiin miesten kaluja kohta osa vaati jo pillua naiset meni laudetta vasten sain sisääni monenlaista kalua osa laukesi heti osa pani pitkään, Arto otti minua kunnolla takaa kuiskasi vienkö pois puistin päätä sain sisääni sinä iltana ainakin kuusi kertaa minua naitiin neuvottelu pöydällä lattialla tuolilla. Kun mentiin huoneeseen Arto sanoi lähden aamulla pois olit tosi luonnollisen hyvä ja antoi tonnin käteen.
      Perjantaina istuin baarissa syönnin jälkeen, sai seuraksi heti kaksi parikymppistä poikaa, lähdin käveleen hissille pojat tuli mukaan kertoivat että olisi juomaa, Huoneessa kädet pyöri heti iltapuvun kankaalla, ei mennyt pitkään kun olin kahden pantavana olin hurmiossa kun imin toista ja toinen pani takaa olin koko yön heidän pantavana. Kotona mietin olinko tarvinnut tätä

    • Anonyymi

      Et oo ainoo ja kyl muakin on alkanu niin jurppii, kun kotona ei saa sitte yhtään mitään ja oon yrittänyt ettii netistäkin jotain ammattilaista, mut kun googlaa miehiä, nii vastauksena tulee sata naista.

    • Anonyymi

      Pitkä yli 20v avioliitto, ja n. 20 eri naista jonka kanssa pettänyt liiton aikana. Kertapanoja ja joidenkin kanssa salasuhde jatkunut vuosia. Mukaan mahtuu tavallista seksiä ja pari kinkympää Dom/sub suhdetta. Valtaosa naisista myös tahollaan jonkinlaisessa suhteessa. Ikähaitari omasta iästä 20v molempiin suuntiin. Olen itse käynyt parikymppisenä tuoreena aviomiehenä nussimassa yli 40v perheenäitiä. Ja maistanut kolikon kääntöpuolta panemalla 45 vuotiaana isänä 22v juuri avioitunutta pienen lapsen äitiä.
      Usein tulee mieleen että miksi pettäminen on niin helppoa. En yhtään ihmettele jos vaimollakin on omat pelinsä menossa. Todennäköisesti onkin....

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      373
      3325
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      161
      1345
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      62
      1198
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      142
      1055
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      843
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      159
      764
    7. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      762
    8. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      23
      747
    9. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      114
      733
    10. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      40
      719
    Aihe