Aasialainen tyttöystävä

Kaitzu

Onko kellään kokemuksia aasialaisista (esim taimaalainen tai filppiiniläinen) tyttöystävästä tai vaimosta? Aiheuttiko kulttuuriero suhteessa odottamattomia vaikeuksia? Eli hettäkää pari riviä hyvistä ja huonoista kokemuksista.

36

23297

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pera

      kaunis ja palveleva oli thamaalainen tyttö ja sängyssä rietas kun mikä!! Mutta minkäs teki nainen kun sai suomen kansalaisuuden. Häipyi eteläruotsiin.

      • veitikka teki

        Se oli kivaa niinkauan kuin sitä kesti.
        Et tainnut tuntea thaimaalaisia tapoja ja etkä halunnutkaan tuntea. Veikkaan, että tyttö tarttui vaatteisiin joltakin retkeltäsi. Sinä kutsuit hänet. Ja sait mitä halusit. Ja hyvin.
        Nyt Sinua voisi onnitella. Olet vapaa uusintaan.

        Aloittajalle ihan vakavasti puhuen. Thaityttöjä halveksitaan aivan aiheettomasti. Heillä on hyvin vahva oma kulttuurinsa. Se poikkeaa täysin meillä totutuista. Moraalikin on paljon vahvempi kuin Helsingin yössä pörräävillä lintusilla.
        Tutustu thaityttöjen todelliseen elämään ja ajattelutapaan. Se ei ole niin kovin vaikeaa ymmärtää. Jos viitsit nähdä opiskelun vaivan niin et pety jos tuot itsellesi vaikkapa vaimon
        sieltä. Itselläni ei ole mitään suurta valittamista kuuden vuoden jälkeen. Hän on oppinut Suomea ihan riittävästi ja myös suomalaisia tapoja. Tarvittaessa hän haukkuu minut pystyyn ihan minun omalla kielelläni.
        Mutta senjälkeen ........ vieläkin.


      • vai vahvempi moraali?
        veitikka teki kirjoitti:

        Se oli kivaa niinkauan kuin sitä kesti.
        Et tainnut tuntea thaimaalaisia tapoja ja etkä halunnutkaan tuntea. Veikkaan, että tyttö tarttui vaatteisiin joltakin retkeltäsi. Sinä kutsuit hänet. Ja sait mitä halusit. Ja hyvin.
        Nyt Sinua voisi onnitella. Olet vapaa uusintaan.

        Aloittajalle ihan vakavasti puhuen. Thaityttöjä halveksitaan aivan aiheettomasti. Heillä on hyvin vahva oma kulttuurinsa. Se poikkeaa täysin meillä totutuista. Moraalikin on paljon vahvempi kuin Helsingin yössä pörräävillä lintusilla.
        Tutustu thaityttöjen todelliseen elämään ja ajattelutapaan. Se ei ole niin kovin vaikeaa ymmärtää. Jos viitsit nähdä opiskelun vaivan niin et pety jos tuot itsellesi vaikkapa vaimon
        sieltä. Itselläni ei ole mitään suurta valittamista kuuden vuoden jälkeen. Hän on oppinut Suomea ihan riittävästi ja myös suomalaisia tapoja. Tarvittaessa hän haukkuu minut pystyyn ihan minun omalla kielelläni.
        Mutta senjälkeen ........ vieläkin.

        Tuosta jokainen Thaimaassa käynyt saa hyvät naurut. Ja mikäs siinä, jos tykkää koirista niin haukkuakin saa...


      • nauraa saa
        vai vahvempi moraali? kirjoitti:

        Tuosta jokainen Thaimaassa käynyt saa hyvät naurut. Ja mikäs siinä, jos tykkää koirista niin haukkuakin saa...

        Voit pitää oman käsityksesi vapaasti. Turisti saa helposti käsityksen, että moraalissa on jotakin vikaa,jos se on erilainen. Voit käydä nautiskelemassa monta kertaa ymmärtämättä, mistä on kyse esim. Pattayan illassa ja yössä. Toisaalta. Ei siellä kukaan sinun ymmärrystäsi kaipaa. Riittää kun ymmärrät maksaa saamastasi palvelusta oli se millainen hyvänsä. Palvelu on keino hankkia elatus ehkä useammallekin henkilölle.


      • eräs hanksahtanut
        veitikka teki kirjoitti:

        Se oli kivaa niinkauan kuin sitä kesti.
        Et tainnut tuntea thaimaalaisia tapoja ja etkä halunnutkaan tuntea. Veikkaan, että tyttö tarttui vaatteisiin joltakin retkeltäsi. Sinä kutsuit hänet. Ja sait mitä halusit. Ja hyvin.
        Nyt Sinua voisi onnitella. Olet vapaa uusintaan.

        Aloittajalle ihan vakavasti puhuen. Thaityttöjä halveksitaan aivan aiheettomasti. Heillä on hyvin vahva oma kulttuurinsa. Se poikkeaa täysin meillä totutuista. Moraalikin on paljon vahvempi kuin Helsingin yössä pörräävillä lintusilla.
        Tutustu thaityttöjen todelliseen elämään ja ajattelutapaan. Se ei ole niin kovin vaikeaa ymmärtää. Jos viitsit nähdä opiskelun vaivan niin et pety jos tuot itsellesi vaikkapa vaimon
        sieltä. Itselläni ei ole mitään suurta valittamista kuuden vuoden jälkeen. Hän on oppinut Suomea ihan riittävästi ja myös suomalaisia tapoja. Tarvittaessa hän haukkuu minut pystyyn ihan minun omalla kielelläni.
        Mutta senjälkeen ........ vieläkin.

        olet ollut 6 vuotta naimisissa. oletko vieläkin?
        ja kuuluuko myötäjäiset tapoihin??
        olen seurustellut jonkin aikaa. ja tämä putosi tänään pöydälle.


      • khiimau
        eräs hanksahtanut kirjoitti:

        olet ollut 6 vuotta naimisissa. oletko vieläkin?
        ja kuuluuko myötäjäiset tapoihin??
        olen seurustellut jonkin aikaa. ja tämä putosi tänään pöydälle.

        Myötäjäiset kuuluvat tapoihin. Määrä riippuu sinun ja tytön perheen varallisuudesta.
        Myötäjäiset ovat korvaus perheelle tytön kasvattamisesta ja "työvoiman menetyksestä".

        Luulisin että jokin 50 000 bahtia on aika lailla minimi jos jotain maksaa.
        Itse tapasin italialaismiehen 38v joka maksoi tytön 26v perheelle 200 000 bahtia.


    • dangosankyodai

      Kokemukseni ovat japanilaisesta tytöstä, jonka kanssa ehdin asua yhdessä useamman vuoden ajan.

      Kulttuurierot eivät olleet merkittäviä tai ainakaan häiritseviä. Japanilaisillehan esimerkiksi uskonto ei merkitse juuri mitään, joten juhlia vietettiin vaihtelevan sujuvasti suomalaiseen, japanilaiseen tai sekatyyliin. Kieliongelmiakaan ei ollut, sillä J osasi puhua aika hyvin englantia ja oppi nopeasti suomeakin. Minä japania vähän heikommin. Eikä Suomen sääkään tullut järkytyksenä, sillä J oli kotoisin Pohjois-Japanista jossa on samantapainen ilmasto kuin Etelä-Suomessa.

      Kulttuurieroja tuli esiin lähinnä siinä, kuinka J suhtautui työhön. Hänelle työ oli hyvin tärkeä asia ja siinä pärjääminen kunnia-asia. Hän teki minulle myös hyvin selväksi, että miehen kuuluu tehdä työtä ja ansaita riittävästi rahaa perheensä elättämiseen, vaikka nainenkin kävisi töissä. Työtön tai hanttihommia tekevä mies ei ollut mies eikä mikään. J:n mielestä suomalaiset olivat työntekijöinä yleensä ottaen laiskoja, huolimattomia ja epäluotettavia, eivätkä olleet tarpeeksi sitoutuneet työnantajaansa. Erityisesti ammattiliittoon kuuluvat työntekijät lakkoineen ja purnaamisineen oudoksuttivat J:tä.

      Toinen asia mistä J jaksoi valittaa oli huonot valikoimat suomalaisissa kaupoissa. Erityisesti laadukkaita merkkituotteita J olisi kaivannut lisää (ja parempia valikoimia kalatiskillä).

      Seksin suhteen en huomannut juurikaan eroja suomalaisiin naisiin nähden. Ehkä J ei ollut niin aggressiivinen, aktiivinen ja aloitteellinen kuin jotkut suomalaiset naiset, vaan halusi että sängyssäkin miehellä on ohjat käsissä.

      Tämä saattaa olla ihan henkilökohtainenkin ero elämänarvoissa, mutta J halusi aina mennä joka paikkaan omalla autolla, vaikka julkisilla olisi päässyt jopa kätevämmin. Meillä oli tästä autojutusta riitaa monet kerrat kun en halunnut hankkia autoa, koska mielestäni sille ei kaupungissa ole mitään käyttöä, autot saastuttavat turhaan ja bensa ja vakuutukset maksavat maltaita. Mutta J:n mielestä autoileva mies (mieluiten Audi, Volvo tai BMW - iso ja turvallinen auto) olisi ollut miehekäs ja seksikäs.

      J ei kyllä välittänyt luonnosta yleensäkään kovin paljoa, mitä nyt maisemia ihaili. Mutta ei se ikinä oppinut esimerkiksi kierrättämään jätteitä tai ostamaan kirppikseltä "ties kenen aiemmin käyttämiä vanhoja lumppuja". Muutenkin J:n vaatteiden piti olla aina viimeisen päälle muodikkaita - mutta tämähän ei ole epätavallista suomalaistenkaan naisten keskuudessa. Paitsi minä olen tottunut siihen, että ystäväpiirissäni on enimmäkseen ekologisesti valveutuneita ihmisiä.

      Eli meidän juttumme kaatui enemmänkin eroihin henkilökohtaisissa arvoissa kuin kulttuurieroihin. Tai voihan olla, että monet japanilaiset nuoret naiset ovat itsekeskeisiä, materialistisia ja pinnallisia pyrkyreitä.

      • karatejarmo

        mulle on tulossa tyttö hokkaidosta tämän vuoden puolella käymään.kuulemma jo syvästi rakastaa, ja kieltämättä tuntuu aika pitkälle samalta, vaikka ei olla koskaan livenä tavattu :D hullua jumalauta.

        tekstiviestejä tulee ja menee 1000 per päivä.
        hän ei tunnu välittävän siitä että olen työtön,köyhä ja päästäni kipeä.itse opiskelee opettajaksi.
        kunhan alkaa nousevan auringon maan kieli taittua paremmin, aion kiekaista japaniin ja hommata töitä hokkaidosta.mikäs täällä suomessakaan pidättelis enää? paskat työmahdollisuudet ja nakkikioskitappelut tietysti on niitä joita takuulla kaipaan, ja tietysti tätä vitun kommarikylää jossa asun.


      • Jaska Paska
        karatejarmo kirjoitti:

        mulle on tulossa tyttö hokkaidosta tämän vuoden puolella käymään.kuulemma jo syvästi rakastaa, ja kieltämättä tuntuu aika pitkälle samalta, vaikka ei olla koskaan livenä tavattu :D hullua jumalauta.

        tekstiviestejä tulee ja menee 1000 per päivä.
        hän ei tunnu välittävän siitä että olen työtön,köyhä ja päästäni kipeä.itse opiskelee opettajaksi.
        kunhan alkaa nousevan auringon maan kieli taittua paremmin, aion kiekaista japaniin ja hommata töitä hokkaidosta.mikäs täällä suomessakaan pidättelis enää? paskat työmahdollisuudet ja nakkikioskitappelut tietysti on niitä joita takuulla kaipaan, ja tietysti tätä vitun kommarikylää jossa asun.

        Lykkyä tykö.


      • tekstareista
        karatejarmo kirjoitti:

        mulle on tulossa tyttö hokkaidosta tämän vuoden puolella käymään.kuulemma jo syvästi rakastaa, ja kieltämättä tuntuu aika pitkälle samalta, vaikka ei olla koskaan livenä tavattu :D hullua jumalauta.

        tekstiviestejä tulee ja menee 1000 per päivä.
        hän ei tunnu välittävän siitä että olen työtön,köyhä ja päästäni kipeä.itse opiskelee opettajaksi.
        kunhan alkaa nousevan auringon maan kieli taittua paremmin, aion kiekaista japaniin ja hommata töitä hokkaidosta.mikäs täällä suomessakaan pidättelis enää? paskat työmahdollisuudet ja nakkikioskitappelut tietysti on niitä joita takuulla kaipaan, ja tietysti tätä vitun kommarikylää jossa asun.

        Milläs te tekstaatte, kun japanilaisissa puhelimissa ei ole sellaista systeemiä lainkaan?


      • japadapa
        tekstareista kirjoitti:

        Milläs te tekstaatte, kun japanilaisissa puhelimissa ei ole sellaista systeemiä lainkaan?

        nokialla on 1 ainoa merkki jolla voi japanista lähettää tekstareita suomeen ja toisinpäin, oisko 6680 tms täällä, siellä sen merkki oli joku ihme nk722 tai tollanen.

        pitkään oli sama dilemma ja meinasin hommata sähköpostikännykän ittelle mutta tyttö oli nokkelampi ja hommas sellasen mitä muut käyttää liikematkoillaan japanissa.

        viestit lentää pikkupöhlälle nytkin :D

        ps. koitan ettiä jostain vanhasta emailista sen kännyn tarkan merkin sulle ja pistän tänne jos löytyy vielä.


      • teksturi
        japadapa kirjoitti:

        nokialla on 1 ainoa merkki jolla voi japanista lähettää tekstareita suomeen ja toisinpäin, oisko 6680 tms täällä, siellä sen merkki oli joku ihme nk722 tai tollanen.

        pitkään oli sama dilemma ja meinasin hommata sähköpostikännykän ittelle mutta tyttö oli nokkelampi ja hommas sellasen mitä muut käyttää liikematkoillaan japanissa.

        viestit lentää pikkupöhlälle nytkin :D

        ps. koitan ettiä jostain vanhasta emailista sen kännyn tarkan merkin sulle ja pistän tänne jos löytyy vielä.

        Tuohan on minulle ihan uutta! Luulin, että kaikki lähettävät Japanissa vain sähköposteja kännykällä. Kerro sitten sen puhelimen malli kun saat selville. Mitä tekstareiden lähettäminen muuten Japanista suomeen maksaa, noin suunnilleen? Minulla on itsellä TeleFinlandin liittymä johon sisältyy 500 ilmaista tekstaria kuukaudessa.


      • japadapa karatejarmo
        teksturi kirjoitti:

        Tuohan on minulle ihan uutta! Luulin, että kaikki lähettävät Japanissa vain sähköposteja kännykällä. Kerro sitten sen puhelimen malli kun saat selville. Mitä tekstareiden lähettäminen muuten Japanista suomeen maksaa, noin suunnilleen? Minulla on itsellä TeleFinlandin liittymä johon sisältyy 500 ilmaista tekstaria kuukaudessa.

        uutta oli mullekkin.harmin paikka, tsekkasin jokaikisen mailin, ei ollu missään sitä mutta kysäsen kunhan armaani herää joskus huomisen puolella.

        itse pimputtelen go mopiilin 12€ puhekortilla tuhannen miljoonaa viestiä sinnepäin, uskoisin ettei maksa juuri mitään, ehkä jopa samanhintainen kuin kotimaan sisäinen?

        soittaminen on varmana helvetin kallista...tämä tyttö se soitti mulle uutenavuotena reilun 3 tunnin puhelun..

        uskosin että saat pimputtaa nuo 500 viestiä japaniin ihan rauhassa.

        lisää kun kukko huutaa kiai japanissa


      • Mies_
        japadapa karatejarmo kirjoitti:

        uutta oli mullekkin.harmin paikka, tsekkasin jokaikisen mailin, ei ollu missään sitä mutta kysäsen kunhan armaani herää joskus huomisen puolella.

        itse pimputtelen go mopiilin 12€ puhekortilla tuhannen miljoonaa viestiä sinnepäin, uskoisin ettei maksa juuri mitään, ehkä jopa samanhintainen kuin kotimaan sisäinen?

        soittaminen on varmana helvetin kallista...tämä tyttö se soitti mulle uutenavuotena reilun 3 tunnin puhelun..

        uskosin että saat pimputtaa nuo 500 viestiä japaniin ihan rauhassa.

        lisää kun kukko huutaa kiai japanissa

        Empä ole tiennytkään ettei Japanissa toimi kännykät normaalisti. Kiinassa kun järjestelmä on täysin sama kuin Suomessa.

        Noista tekstareiden hinnasta. Siinä on globaalisaatio kohillaan kun alku aikoina piti oikein Soneralta selvittää mitä "I miss you" -tekstareiden lähettely maksaa. Yllätys yllätys, aivan saman kuin jos lähetät tekstarin Suomeen. Ja sama Kiinasta tännepäin, paitsi että paikallisittain hinta vielä vain kymmenesosan Suomen hinnasta...


      • kaapo
        karatejarmo kirjoitti:

        mulle on tulossa tyttö hokkaidosta tämän vuoden puolella käymään.kuulemma jo syvästi rakastaa, ja kieltämättä tuntuu aika pitkälle samalta, vaikka ei olla koskaan livenä tavattu :D hullua jumalauta.

        tekstiviestejä tulee ja menee 1000 per päivä.
        hän ei tunnu välittävän siitä että olen työtön,köyhä ja päästäni kipeä.itse opiskelee opettajaksi.
        kunhan alkaa nousevan auringon maan kieli taittua paremmin, aion kiekaista japaniin ja hommata töitä hokkaidosta.mikäs täällä suomessakaan pidättelis enää? paskat työmahdollisuudet ja nakkikioskitappelut tietysti on niitä joita takuulla kaipaan, ja tietysti tätä vitun kommarikylää jossa asun.

        miten/missä sivustolla tapasitte toisenne :) ?
        onnea sulle


      • googlaaja
        japadapa kirjoitti:

        nokialla on 1 ainoa merkki jolla voi japanista lähettää tekstareita suomeen ja toisinpäin, oisko 6680 tms täällä, siellä sen merkki oli joku ihme nk722 tai tollanen.

        pitkään oli sama dilemma ja meinasin hommata sähköpostikännykän ittelle mutta tyttö oli nokkelampi ja hommas sellasen mitä muut käyttää liikematkoillaan japanissa.

        viestit lentää pikkupöhlälle nytkin :D

        ps. koitan ettiä jostain vanhasta emailista sen kännyn tarkan merkin sulle ja pistän tänne jos löytyy vielä.

        http://press.nokia.com/PR/200602/1035184_5.html


      • Aasia-fani
        karatejarmo kirjoitti:

        mulle on tulossa tyttö hokkaidosta tämän vuoden puolella käymään.kuulemma jo syvästi rakastaa, ja kieltämättä tuntuu aika pitkälle samalta, vaikka ei olla koskaan livenä tavattu :D hullua jumalauta.

        tekstiviestejä tulee ja menee 1000 per päivä.
        hän ei tunnu välittävän siitä että olen työtön,köyhä ja päästäni kipeä.itse opiskelee opettajaksi.
        kunhan alkaa nousevan auringon maan kieli taittua paremmin, aion kiekaista japaniin ja hommata töitä hokkaidosta.mikäs täällä suomessakaan pidättelis enää? paskat työmahdollisuudet ja nakkikioskitappelut tietysti on niitä joita takuulla kaipaan, ja tietysti tätä vitun kommarikylää jossa asun.

        Löytyisikö sieltä toistakin tyttöä? Haluaisin thai-miniän.


    • Japani fani

      Vuoden ajan olen kirjoitellut kahdelle japanilaisnaiselle, joista olen saanut todella
      hyviä ystäviä. Kärsivällisyyttä kuitenkin vaaditaan suhteen lujittamiselle.
      En osaa kyllä vielä sanoa muuttaako kumpikaan
      tänne Suomeen, koska heillä on työpaikka omassa maassaan.
      Mykistävää on se, että ainoastaan olen saanut
      positiivista palautetta ulkonäöstäni Aasialaisen
      naisen suunnalta.
      En ole vastaavaa kehumista koskaan saanut kuulla
      Suomalaisten naisten suunnalta.

      Japanissa työllä ja rahalla on ehkä isompi
      vaikutus ihmisten elämässä, kuin muissa köyhemmissä Aasian maissa.
      Uskoisin, että esim Vietnamista, Kiinasta, Thaimaasta, Filippiineiltä ja muista
      köyhemmistä olosuhteista kotoisin olevat
      viehättävät Aasialaiset naiset muuttavat
      helpommin Suomeen ja tyytyvät vähempään, koska
      Suomessa vaatimatonkin elintaso on luksusta
      verrattuna niihin oloihin joissa monet joutuvat elämään.

    • Kokemusta

      Huonot asiat:

      -Tulee kalliiksi, haluavat kaikenlaista...
      -Vaikeaa saada oleskelulupa UVI suorastaa rasistisesti vastailee hakemuksiin.
      -Kiukuttelevat pienistä asioista ja paljon.
      -Käyttäytyminen on paljon lapsellisempaa esim 25v vastaa 17v eurooppalaista tyttöä.

      Hyvät asiat:

      -Osaavat tehdä kaikenlaista esim ommella kutoa.
      -Ahkeria tekemään kaikkea mitä nyt aloittavatkaan.
      -Exoottisia.

      Sanotaan että jos sujuu niin sitten sujuu mutta jos antaa liikaa liian nopeasti niin puihin menee... Pitää muistaa että tässä tapauksessa mikään feministi sovinisti politiikka ei toimi vaan menee jalkojaan myöten paskaan jos ei ole "flexiä" kädessä...

      -Onnea :)

    • Nimetön

      Miehet.. Miksi ette ota esim. suomessa asuvaa aasialaista tyttöä jos aasialaista tahdotte? Kulttuuri asioissakin pystyy helpommin joustaa..´
      Olen itse Vietnamilainen, asunut suomessa 19vuotta.. Olen sen verran suomalaistunut, että tunnen suomalaisen kulttuurin erittäin hyvin.. Mutta oma kulttuurikin kuuluu yhä elämään, ei se siitä mihinkään katoa.. Mulla on joitakin piirteitä joita suomalaisissakin tytöissä on, mutta myös aasialaisia piirteitä, joista suomalaisilla tytöillä ei ole hajuakaan. Olen seurustellut suomalaisen poikaystäväni kanssa yli 2vuotta..En ole kuullut sen valittavan mitään, vaan kyllä se näyttää olevan ihan tyytyväinen elämäänsä.. Ja me tykätään toisistamme.. Ja tietty rakastetaan :) Kokeilkaa siis suomessa asuvia aasialaisia! Se vois olla ihan kivaakin :)

      • isohko

        Olen 46 vuotias sinkku,enkä tiedä mistä löytää suomessa asuvia aasialaisia nais ystäviä.tai puolisoa.Jos sulla on tietoa niin otappa kiireesti yhteyttä.olen erittäin kiinnostunut aasialaisesta ystävästä joka asuu suomessa.


      • neo,.,.,

        elikä mistä niitä aaialaisia naisia suomesta löytää olen itse 27 vuotias ja minulla on kyllä yksi tosi mukavan näköinen nais puolinen vietnamilainen kaveri jonka olen oppinut tuntemaan käydessäni kanta juppilassani jonka hän joskus osti itseleen miten kanataa aasialaisile naisille kertoa että haluaisi vakavampaakin suhdetta olaan tunnettu useeman vuoden kyllä joh mutta ihan arki päiväisiä asioita olaan puhuttu ei mitään sen syvälisempiä asioita mietin vain itse että miten hemmetissä saisi jotenkin kaivettua jotain hänestäkin ulos tuntuu että ei paljon itsestään irtianna juuri mitään


      • m 43

        Olisi mukava lukea tarinaasi? Miten tulit ja mikä oli alussa vaikeinta tai kummallisisnta Suomessa?


      • onhan noita
        neo,.,., kirjoitti:

        elikä mistä niitä aaialaisia naisia suomesta löytää olen itse 27 vuotias ja minulla on kyllä yksi tosi mukavan näköinen nais puolinen vietnamilainen kaveri jonka olen oppinut tuntemaan käydessäni kanta juppilassani jonka hän joskus osti itseleen miten kanataa aasialaisile naisille kertoa että haluaisi vakavampaakin suhdetta olaan tunnettu useeman vuoden kyllä joh mutta ihan arki päiväisiä asioita olaan puhuttu ei mitään sen syvälisempiä asioita mietin vain itse että miten hemmetissä saisi jotenkin kaivettua jotain hänestäkin ulos tuntuu että ei paljon itsestään irtianna juuri mitään

        Mistä vaa kaupungista oikeestaa jos on vähänkää isompi. Maalla niitä ei näe, mutta kaupunkiseuduilla kyllä on oikeinkin monien eri kansojen edustajia.


      • Tänään treffeille

        Mistä löytyy Pirkanmaalaismiehelle aasialainen tyttö? Miehen ikä 28 v.


    • Elena

      Se maksaa about 29 centtiä minuutti näin sanoo mun japanin opettaja. Ite seukkaan aasilaisen kundin kanssa ja ihan pakko puhua internetin välityksellä kun muuten ei pysty. Hankalaa tää on mutta kannttaa se yhteyttä pitää tokihan se on kivempi itellekki jos toinen asuu kans suomessa. Että eti sellanen nainen suomesta kyyllä täällä näitä aasilaisiaki on.

    • samiho

      Mie olen nyt vuoden verran seurustellu thaimaalaisen naisen kanssa ja tyttöystäväni on jo 6 vuotta asunut suomessa ja osaa suomea todella hyvin ja tuntee suomen tavat. munki oli helpompi opetella thaimaan tavat.. parempi se on etsiä suomessa asuva aasialainen nainen koska voi kunnolla tutustua eikä tartte alkaa maksamaan matkakuluja suomeen jos ei homma sitten sujukkaan ku asuu saman katon alla. meillä on tähän asti mennyt kaikki todella hyvin ja ymmärrämme toisia erittäin hyvin. kyllä itse ainakin olen sitä mieltä etten taida enää käsiäni sotkea suomalaisiin koska tyttöystävänä (ja ehkä ens kesänä jo vaimona) thaimaalainen on paljon luotettavampi eikä vaadi liikaa. olisin kyllä tämän naisen takia valmis antamaan kaikkeni. =) PS. ja on muuten tuplaten parempi sängyssä ku suomalaiset ;)

    • morkoli

      juu menin kiinassa naimisiin ja se oli virhe. jotkut nuoremmat naiset ovat saaneet kaiken kotoa kun ovat ainoita lapsia. ja luulevat sitä myös miehen kotona. omani lähti takasin 3 viikossa. ja rahaa palo 5500e.... onnee vaan!

      • poika123123

        oon 13v mut sinkku haluasin tyttö ystävän toivoisin että ytäisin sen täältä


      • m 43

        Otitko jostan Shanghaista liikemiehen tyttären?


    • lovignasianboys

      No kertokaa missä ne thai tai vietnamilaiset kundit pörrää täällä suomessa! Baareista löytyy vaan sellaista nuorempaa porukkaa ja haussa olisi sellainen mukava 30 molemmin puolin :)

    • suomalainen nainen

      Jotenkin surettaa tuo miesten asenne.. Monilla tässäkin ketjussa pääasiana thaimaalaisessa naisessa se seksi. Täällä maalla thainaisia on karusti sanottuna yli 60v epäsiisteillä miehillä jotka ei suomalaiselle naiselle kelpaa. Kuvottaa kaupassa katsoa kun nuori nätti thainainen menee papparaisen kanssa eikä yhteistä kieltäkään ole. Eipä siinä paljoa henkisiä yhteyksiä löytyne..

    • ekspatti

      Kannattaisi yrittää iskeä korealainen tyttöystävä. Siihen ei moni poika pysty koska koulutus- ja palkkataso Etelä-Koreassa on Suomea korkeampi ja perusjuntti rehupuntti ei sellaiseen yllä. Mutta ai herranjestas millasia petoja ovat sänkykamarin puolella nämä aasian kukat. Sikäläiseen kulttuuriin ei turha kainous ja ujostelu kuulu. Saunassa istutaan sekaporukalla alasti.

    • daaaaaaam

      erittäin hyviä ja uskollisia naisia, suomeen heitä ei ikinä saa viisumikäytännöstä johtuen. ainakin itsellä on tullut vaan kielteisiä päätöksiä hakemuksiin, joten olen luopunut toivosta enää edes yrittää.

    • Pöh

      Mietinpä vaan että ketkähän katkerat täällä on moniin asiallisiinkin viesteihin tunkenut noita miinuksia, varsinkin tuolla ensimmäisissä viesteissä.

    • 9878766

      Tunnen aasiasta naisen nmeltä mailyn,hän asuu filipiineillä.
      ikää on 24 vuotta ja on rento ja reipas ihminen.tykkään urheilla.

      olen tavannut hänet ja hän sopii suomalaiselle miehelle koska on itsekkin hiukan pidättyväisempi ja ei niin kiuhuvaa sorttia.

      haluaa mukavan tavallisen miehen suomesta joka pitää hänestä ja perheestä huolen.
      Itse jo oman vaimoni löysin ja tämän kaverihan hänkin on.joten hänelle voi kirjoittaa [email protected]

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      2301
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1958
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1918
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1720
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      64
      1514
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1286
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1178
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1173
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe