Hainrusto+vihersimpukka

Muumi81

Ostin eilen hainrusto vihersimpukka-kapseleita.
Minulla särkee aina polvia talvella --> kylmä ja olen kuullut, että tämä auttaa niveliin.

Onko kenelläkään kokemuksia?

33

47206

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • katsika

      Ne usein tarjouksessa olleet hainrusto-vihersimpukat ovat kauhean mietoja vaikutukseltaan. Parempaa tavaraa ovat vihersimpukkatiivisteet ja -uutteet, mutta toki hintaakin löytyy. En mitenkään tulisi toimeen ilman sellaisia. Jos kyseessä ovat verenkierron vaivat ehkä tehokkaampaa voisi olla joku Ginkgo Biloba.

      • Muumi81

        23.50 Stockmannilla. Bioteekin valmistamia ja vuoden 2005 terveystuote.

        Minulla paleltui polvet lapsena ja sen jälkeen oikkuillut talvisin.
        Aina, kun on paljon pakkasta niin niitä alkaa särkeä ei muulloin.


      • Suosittelen.
        Muumi81 kirjoitti:

        23.50 Stockmannilla. Bioteekin valmistamia ja vuoden 2005 terveystuote.

        Minulla paleltui polvet lapsena ja sen jälkeen oikkuillut talvisin.
        Aina, kun on paljon pakkasta niin niitä alkaa särkeä ei muulloin.

        Hainrusto-vihersimpukka-yhdistelmä on todettu niin tehokkaaksi, että sen pohjalta on valmistettu reseptilääkekin, nimeltään Glucosamin. Se on laboratoriossa kehitelty ja vastaa täysin hainrusto-vihersimpukka-seosta. Lääkkeen valmistamisessa ei siis ole vahingoitettu eläimiä. Hinnaltaan se tulee paljon halvemmaksi kuin vastaava luontaistuote, ja on teholtaan selvästi vahvempi. Käytän sitä ja se todella toimii.


      • Onko lumetta?
        Suosittelen. kirjoitti:

        Hainrusto-vihersimpukka-yhdistelmä on todettu niin tehokkaaksi, että sen pohjalta on valmistettu reseptilääkekin, nimeltään Glucosamin. Se on laboratoriossa kehitelty ja vastaa täysin hainrusto-vihersimpukka-seosta. Lääkkeen valmistamisessa ei siis ole vahingoitettu eläimiä. Hinnaltaan se tulee paljon halvemmaksi kuin vastaava luontaistuote, ja on teholtaan selvästi vahvempi. Käytän sitä ja se todella toimii.

        Minulle työterveyslääkäri kirjottanut usein tuota Glukosamiinia. Vastikään hain apteekista 100 kpl purkin. Nyt olen lukenut useita tutkimuksia, että ei vaikuta sillä tavalla kuin väitetään. Itse olen niitä syönyt, enkä ole huomannut, että vaikuttaisi mitenkään. Minulla kuluneet nivelet käsissä, ranteissa, polvissa sekä nilkkoja operoitu. Olen vielä töissä ja pahimpina kausina tulehduskipu lääkkeitä kuuriluoneisesti ja saikkua.


      • Suosittelen.
        Onko lumetta? kirjoitti:

        Minulle työterveyslääkäri kirjottanut usein tuota Glukosamiinia. Vastikään hain apteekista 100 kpl purkin. Nyt olen lukenut useita tutkimuksia, että ei vaikuta sillä tavalla kuin väitetään. Itse olen niitä syönyt, enkä ole huomannut, että vaikuttaisi mitenkään. Minulla kuluneet nivelet käsissä, ranteissa, polvissa sekä nilkkoja operoitu. Olen vielä töissä ja pahimpina kausina tulehduskipu lääkkeitä kuuriluoneisesti ja saikkua.

        Polvet olivat romuna, hirveä särky töissä kyykistellessä etten meinannut ylös päästä, mutta neljän kuukauden jälkeen Glucosamin on korjannut polveni. Röntgenkuvista näkee selvän eron. Työkaverillani on samanlainen kokemus, meni melkein jalattomaksi, mutta Glucosamin auttoi. Se ei auta viikossa eikä kahdessa, pitää syödä kauan.


      • Vihersimpukka-mies
        Suosittelen. kirjoitti:

        Polvet olivat romuna, hirveä särky töissä kyykistellessä etten meinannut ylös päästä, mutta neljän kuukauden jälkeen Glucosamin on korjannut polveni. Röntgenkuvista näkee selvän eron. Työkaverillani on samanlainen kokemus, meni melkein jalattomaksi, mutta Glucosamin auttoi. Se ei auta viikossa eikä kahdessa, pitää syödä kauan.

        Pakastekuivattu Vihersimpukka. Maku kelpaa myös kissoille ja koirille, kuten arvosteluista voit lukea: http://www.iherb.com/Amino-Acid-Botanical-Supply-Green-Lipped-Mussel-Extract-500-mg-60-Capsules/27700?rcode=mop737

        Voit toki kokeilla myös edullisemmalla valmisteella, sitä en ole käyttänyt: http://www.iherb.com/FoodScience-Sea-Mussel-180-Capsules/3300?rcode=mop737

        http://www.tritolonen.fi/index.php?page=articles&lang=fi&id=148


      • Kekkulissa
        Suosittelen. kirjoitti:

        Polvet olivat romuna, hirveä särky töissä kyykistellessä etten meinannut ylös päästä, mutta neljän kuukauden jälkeen Glucosamin on korjannut polveni. Röntgenkuvista näkee selvän eron. Työkaverillani on samanlainen kokemus, meni melkein jalattomaksi, mutta Glucosamin auttoi. Se ei auta viikossa eikä kahdessa, pitää syödä kauan.

        Sanoo skeidanmyyjä..


    • Virpi

      aina välillä tuota hainrusto vihersimpukkaa. Kyllä ainakin omiin vaivoihini on auttanut muta itselläni on jo kulumaakin niissä. Olen kärsinyt myös nuoresta asti polvivaivoista kun olen loukannut ne. Ovat myös kovasti kylmälle arat. Sinun kannattaa ainakin huolehtia että polvet pysyvät lämpiminä talvella. Niitä on myytävänä oiken polven lämmittimiäkin. Intrumentariumissa ainakin. Lidlissäkin niitä on ollut välillä tosi edullisesti kampanjaluontoisesti myytävänä mutta ovat menneet aina heti joten en ole koskaan ehtinyt ajoissa. Myös sellaista voidetta joka antaa lämmittävän tunteen iholle voisit joskus kokeilla hieroa polviin.

      • Muumi81

        saada joululahjaksi lämmittimet mutten saanutkaan.
        Olen kyllä miettinyt, että hommaan sellaiset. Nyt vaan on ollut suhteellisen lämmin talvi ja nytkin plus-asteita, niin en ole kiirehtinyt.

        Kylmävoiteesta olen kuullut mutta, että lämpö?!


      • katsika
        Muumi81 kirjoitti:

        saada joululahjaksi lämmittimet mutten saanutkaan.
        Olen kyllä miettinyt, että hommaan sellaiset. Nyt vaan on ollut suhteellisen lämmin talvi ja nytkin plus-asteita, niin en ole kiirehtinyt.

        Kylmävoiteesta olen kuullut mutta, että lämpö?!

        Mä olen nyt kokeillut pakkaslenkkien jälkeen sellaista aika tyyristä hevoskastanjaa sisältävää kylpyainetta jalkoihin ja käsiin. Tuntuisi vilkastuttavan verenkiertoa. Mun mielestä siinä on hieno tuoksu, mutta kumppani ei voi sitä sietää. Weledan valmiste. Lämmittävä voide saattaisi olla Hübnerin vihersimpukkavoide, jossa muistaakseni myös jotakin hyödyllistä yrttiä mukana. Tosin en osaa sanoa onko siitä yrtistä hyötyä ihon kautta annosteltuna:-)


      • Virpi
        Muumi81 kirjoitti:

        saada joululahjaksi lämmittimet mutten saanutkaan.
        Olen kyllä miettinyt, että hommaan sellaiset. Nyt vaan on ollut suhteellisen lämmin talvi ja nytkin plus-asteita, niin en ole kiirehtinyt.

        Kylmävoiteesta olen kuullut mutta, että lämpö?!

        Lämpövoidetta on Ice power sarjassa mutta HOT geelinä eli lämpögeelinä. Tässä linkki. Sitä saa kyllä varmaan apteekeista ja luontaistuotekaupoista.
        http://ssl.terveysasema.com/index.php?main_page=product_info&cPath=99&products_id=319


    • fytonomi

      Hei!
      Hairusto-vihersimpukka auttaa pääosin silloin kun nivelissä on kuluman tyyppisiä oireita ja nivelnesteen ohentumaa. Lisäksi se vähentää tulehduksia koska se sisältää ETA-rasvahappoja. Sinun tapauksessa voisi parempi vaihtoehto olla MSM-rikkiyhdiste jos et käytä verenohennuslääkkeitä tai inkiväärivalmisteet jotka lisäävät verenkiertoa (esim. Bodyflex combi) Kun olet jo ostanut hainrusto-vihersimpukkavalmisteen, ota annostuksella 2 2 kpsl päivässä. Katsotaan onko se sinulle tehokas.

      • Tarkennusta

        Hei !
        Minä käytän verenohennuslääkettä, Marevaania. Ja sen jälkeen aloin käyttämään msm-orgaanista rikkiä. Minkäänlaista haittavaikutusta ei tunnu marevaanilla ja rikillä keskenään olevan.

        INR arvo pysyi ihan samana, kuin ennen msm-rikin aloittamista.
        Mutta kipulääkkeiden käyttö on erittäin arveluttavaa marevaanin aikana. Se saa INR:n heilumaan laidasta laitaan.

        Jos käyttää kipulääkkeitä Marevaanin kanssa, on niitä käytettävä sama annos joka päivä, jos mielii, että INR arvo pysyy vakaana. Minun ongelmaksi muodostui ennen msm-rikin käyttöä kipulääkkeiden vaihtelu. Niitä kun pyrittiin ottamaan vain tarpeeseen, ja siksi INR arvo heitteli 1,5-5. Vasta kun kipulääkkeet vakiutettiin, että otin niitä 4 tablettia päivässä, oli tarve tai ei, niin silloin voitiin täsmätä INR arvo vakaakasi.

        Mutta kun msm:llä sain kipulääkkeet jätettyä pois, ei INR arvo enää heitellyt, vaikka msm:ää ei joka päivä säännöllisesti muistanutkaan vakioannosta ottaa.

        Vettä, puhdasta vettä vaan tulee juoda runsaasti. Muistakaa se että aamusta lipitätte sen litran vettä ja toinen litra päivän aikaan. Se nyt on minimi, enemmänkin saa juoda. Ja tähän ei lasketa muita juomia.


      • fytonomi
        Tarkennusta kirjoitti:

        Hei !
        Minä käytän verenohennuslääkettä, Marevaania. Ja sen jälkeen aloin käyttämään msm-orgaanista rikkiä. Minkäänlaista haittavaikutusta ei tunnu marevaanilla ja rikillä keskenään olevan.

        INR arvo pysyi ihan samana, kuin ennen msm-rikin aloittamista.
        Mutta kipulääkkeiden käyttö on erittäin arveluttavaa marevaanin aikana. Se saa INR:n heilumaan laidasta laitaan.

        Jos käyttää kipulääkkeitä Marevaanin kanssa, on niitä käytettävä sama annos joka päivä, jos mielii, että INR arvo pysyy vakaana. Minun ongelmaksi muodostui ennen msm-rikin käyttöä kipulääkkeiden vaihtelu. Niitä kun pyrittiin ottamaan vain tarpeeseen, ja siksi INR arvo heitteli 1,5-5. Vasta kun kipulääkkeet vakiutettiin, että otin niitä 4 tablettia päivässä, oli tarve tai ei, niin silloin voitiin täsmätä INR arvo vakaakasi.

        Mutta kun msm:llä sain kipulääkkeet jätettyä pois, ei INR arvo enää heitellyt, vaikka msm:ää ei joka päivä säännöllisesti muistanutkaan vakioannosta ottaa.

        Vettä, puhdasta vettä vaan tulee juoda runsaasti. Muistakaa se että aamusta lipitätte sen litran vettä ja toinen litra päivän aikaan. Se nyt on minimi, enemmänkin saa juoda. Ja tähän ei lasketa muita juomia.

        Hei!
        Se on hyvä jos MSM-valmisteella on saatu hyviä tuloksia ja kipulääkkeet on saatu jätettyä pois. Näin on tapahtunut monta kertaa. Mutta Marevan-lääkitys on kuitenkin niin voimakas, että yleisturvallisena ohjeena opidetään sitä, ettei kahta vertaohentavaa lääkitystä käytettäisi päällekkäin, muuten kuin sitten omalla vastuulla. Meissä ihmisissä kun on todella paljon eritavalla reagoivia yksilöitä, ja toisille voi olla kohtalokkaampaa käyttää kahta samalla tavalla toimivaa valmistetta yhtäaikaa. Tämä on yleisohjeistus alalla ja se perustuu ihmisten turvallisuuteen. Silti hieno juttu, että MSM on auttanut omaehtoisessa kokeilussa!


    • banda85

      Hei!

      Ostin hainrusto vihersimpukkaa koska olen kuullut sen auttavan polvisärkyihin!Minulla polvi(oikea) särkee varsinkin silloin kun on pakkasta ja sataa vettä, polvenlämmittimet auttavat lenkillä mutta saunasta eivät tykkää!Kesällä helpompaa!!Olen nyt syönyt viikonverran hainrustoa vihersimpukkaa ja minun on ruvennut oikean jalan nimetön ja pikkuvarvas särkemään, onko normaalia??Ennen ei vastaavaa ongelmaa!!Onko jollain samanlaista vaivaa???

      • miespuolinen hoit

        Minun mielestäni hait saavat elää meressä, en kyllä viitsi niiden rustoa purkitettuna syödä. Inkiväärihän on kaikista tehokkainta lääkettä ja auttaa niveliin, mutta sitäkään ei kyllä kannata käyttää mielin määrin, muuten saa sirkustaiteilijan joka suuntaan taipuvat nivelet.
        Tehkää sinunkaupat särkyjenne kanssa; iltaisin on aikaa tehdä psyykkisen rentoutuksen harjoituksia niin että veri lähtee paremmin kiertämään jäsenissä.


      • Vihersimpukka-mies
        miespuolinen hoit kirjoitti:

        Minun mielestäni hait saavat elää meressä, en kyllä viitsi niiden rustoa purkitettuna syödä. Inkiväärihän on kaikista tehokkainta lääkettä ja auttaa niveliin, mutta sitäkään ei kyllä kannata käyttää mielin määrin, muuten saa sirkustaiteilijan joka suuntaan taipuvat nivelet.
        Tehkää sinunkaupat särkyjenne kanssa; iltaisin on aikaa tehdä psyykkisen rentoutuksen harjoituksia niin että veri lähtee paremmin kiertämään jäsenissä.

        Pakastekuivattu Vihersimpukka. Maku kelpaa myös kissoille ja koirille, kuten arvosteluista voit lukea: http://www.iherb.com/Amino-Acid-Botanical-Supply-Green-Lipped-Mussel-Extract-500-mg-60-Capsules/27700?rcode=mop737

        Voit toki kokeilla myös edullisemmalla valmisteella, sitä en ole käyttänyt: http://www.iherb.com/FoodScience-Sea-Mussel-180-Capsules/3300?rcode=mop737

        http://www.tritolonen.fi/index.php?page=articles&lang=fi&id=148


    • Gredamaaria

      Olen syönyt valmisetta jo neljävuotta.
      Minulla oli nivelet kovin kipeät ja sain hyvät tulokset ei ole särkenyt yhtään.
      Sairastan reumaa.

    • mie

      tv ssä just -pitkäaikainen käyttö-jos oikea polville-..
      oliko kallis

    • lillfors

      vaikutaako hainrustovihersimpukka jauheen käyttö munuaisen toimintaan

    • Lara_Hastings

      Ja kukaan ei edes yhtään kyseinalaista tuotteen eettisyyttä??

      Hainrusto?
      Kai nyt sentään glykosaminoglykaaneja saa muualta vähemmän uhanalaiselta eläimeltä kuin haista ja niiden eväistä?

      Hirvittää koko ajatus.

      • Tietoisku:

        Suurin osa maailman hailajeista ei ole uhanalaisia.


    • Selkä vaiva.

      Kun selästäni on pehmytosat kuluneet nikamien välistä ja lääkärit sanoo että niitä ei voi korvata millään .Onko kenelläkään kokemusta millä tuskaa voi helpottaa,että onko mitään ainetta joka kasvattaisi sitä rustoa selkä nivelessä.? Joku neuvoo että liikunta auttaa ,mutta kun en kykene liikkumaan kuin muutaman kymmenen metriä kun on päästävä istumaan. Istuessa ei ole vaivaa mutta kun mousen seisomaan jo parinminuutin jäjkeen alkaa koskemaan kovasti.

      • Rahan tuhlausta.

        Yhden asian voin sanoa ihan varmasti, ne hainrustokapselit ei korjaa sinun vaivaasi.
        Tunnen pari tyyppiä jotka popsivat näitä nivelvaivoihinsa ja niistä ei ollut pas kankaan apua, rahat kyllä meni.


      • Olen käyttänyt hainrusto vihersimpukkakapseleita jo kauan.
        Lonkan kolotuksen vuoksi, en voinut ollenkaan maata sillä kyljellä.
        Piti ottaa särkylääkettä.
        Kun sitten otin kapseleita kolotus loppui, olen moneen kertaan yrittänyt lopettaa kapseleiden käytön, mutta vajaassa viikossa kipu alkaa uudestaan.


      • Anonyymi
        Rahan tuhlausta. kirjoitti:

        Yhden asian voin sanoa ihan varmasti, ne hainrustokapselit ei korjaa sinun vaivaasi.
        Tunnen pari tyyppiä jotka popsivat näitä nivelvaivoihinsa ja niistä ei ollut pas kankaan apua, rahat kyllä meni.

        no nämät ovat vain nivelten rasvaukseen olevat tuotteet


    • Eläkkeellä oleva sh

      Suhtauduin luontaislääkkeisiin erittäin skeptisesti siihen saakka,kun olin pakotettu kokeilemaan jotain muuta kuin iänikuista Buranaa.Lonkkanivelen nivelrikko aiheutti suuria ongelmia päivä ja yö kipuineen, liikerajoituksineen yms.Joten ostin paikallisesta marketista Nokkos-Kalkki (Mg D C) Inkivääri vihersimpukka valmistetta ja aloin syödä 2 tbl x 2 /vrk. Olin syönyt 1 kk ja 2 viikkoa ja hups liikkuminen oli kivutonta, tuolista ylös nouseminen vaivatonta ja säryt olivat poissa niin,ettei tarvinnut särkylääkkeitä popsia. Olin aivan ihmeissenä ja ymmällään - voiko tämä olla totta. Itse sairaanhoitajana olin siis vain luottanut näihin koululääketieteen lääkkeisiin - valitettavasti.

      Tämä ei ole mikään provo, vaan tositarina ihan oikeasta elämästä tältä talvelta ja keväältä.
      Olen voinut taas tehdä 1-1 1/2 tunnin sauvakävelylenkkejä,jotka vuodenvaihteessa olivat täysin mahdottomia. Vesijuoksussa käyn nyt x 2-3/viikko.Aiemin vesijuoksukin täytyi lopettaa,kun lonkat/nivuset kipeytyivät kovasti.

      Olen koko ikäni ollut aktiiviliikkuja/nuoruudessa kilpaurheilija ja siis tehnyt raskasta 3-vuorotyötä sairaalan vuodeosastolla. TYömatka 3.5 km olen aina kulkenut kesäisin pyörällä,talvisin kävellen tai hiihtäen,koska hiihtoladut ovat kotimme ja työpaikkani välittömässä läheisyydessä.Joten liikunnan puutteesta tai ylipainosta ei ole kohdallani kysymys.

      Pidin välillä muutaman viikon tauon ja oireet palasivat melko nopeasti takaisin.

      En voi muuta sanoa kuin että SUOSITTELEN LÄMPIMÄSTI !

      p.s. en ole mikään joutavan valittaja,vaan katson aina asiat viimeiseen tappiin, ennen kuin esim. menen lääkärille valittamaan. Nyt ei lääkärinkäyntiä tarvittu,vaan tämä valmiste auttoi minua - onnekseni.

      • Nilkat ja olkapäät

        Kiitos kannustuksesta. Aloitan heti kokeilun.


      • provo?

        "olin pakotettu kokeilemaan jotain muuta kuin iänikuista Buranaa"

        Olisikohan terveydenhuollon ammattihenkilö kuitenkin osannut kokeilla ensin parasetamolia?


      • Yksjalakane
        provo? kirjoitti:

        "olin pakotettu kokeilemaan jotain muuta kuin iänikuista Buranaa"

        Olisikohan terveydenhuollon ammattihenkilö kuitenkin osannut kokeilla ensin parasetamolia?

        Parasetamoli on yhtä tyhjän kans kovissa kivuissa. Kokeilen kans tuota hainrustovihersimpukkayms tuotetta selkä- ja lonkkavaivoihini.


      • Anonyymi
        provo? kirjoitti:

        "olin pakotettu kokeilemaan jotain muuta kuin iänikuista Buranaa"

        Olisikohan terveydenhuollon ammattihenkilö kuitenkin osannut kokeilla ensin parasetamolia?

        -80 luvulla ostin wellan ruskeaamömmöä sisältävää shampoota. ja kas, siinä oli jauhettua simpukkaa, hiukset tosi silkkiset, eikä karvaakaan irtoni. nyt avaan kapselit ja laitan jauheen shamppoon joukkoon. tosi jes.


    • Anonyymi

      Ei kannata käyttää hainrustoa sisältäviä. Jo kolmasosa ulappahailajeista on vaarassa kuolla sukupuuttoon parin seuraavan vuosikymmenen aikana. Googlatkaa, saman aineen voi korvata

    • Anonyymi

      Mulla ko. Valmiste aiheuttaa kovia varvaskipuja. Jalkapöydässä on hermovaurio, joka oireillessaan niin ikää kolottaa ja repii varpaita, onkohan Aune osilla jokin hermoja ärsyttävä ominaisuus? Oireet alkavat muutaman tunnin kuluttua tabletin ottamisesta eli syyhteys on varma ja usein kokeiltu.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      52
      2834
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      527
      2676
    3. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      48
      1855
    4. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      32
      1797
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      117
      1733
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      301
      1679
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1292
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      88
      1126
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      58
      1099
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1092
    Aihe