Miten tehdä vaikutus mieheen??

WiiWi

Hyvä käytöksisen miehen, joka ottaa naisen huomioon voi erottaa nopsasti.
Miehellä on mahdollisuus tehdä naiseen hyvä vaikutus lukuisilla eleillä kuten:
- ovien avaaminen
- laukkujen kantaminen
- laskun ym. treffien kulujen maksaminen
- kukkien tuominen
- lahjojen antaminen
- öykkäreiltä suojeleminen
jne.jne..

Olenko jossain tynnyrissä kasvanut, kun en äkkiseltään keksi miten nainen voisi osoittaa yhtä konkreettisesti oman kiinnostuksensa ja sen, että osaa ottaa miehen huomioon? Onko naisille olemassa jokin vastaava lista, josta en tiedä?
Tokihan nainen voi tarjoutua maksamaan laskun toisella keralla. Ekalla kerralla tuntuisi, että astuisi miehen varpaille jos edes ehdottaa moista.
Myös ne lahjat voisi kuulua molempien listalle jos se sopisi tilanteeseen, mutta muuten..??

Joskus tuntuu vaan niin tyhmältä, kun toinen rahaa omia tavaroita vaikka itsekkin jaksaisin ne kantaa...

14

8923

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miäs

      Naiset tekevät aina vaikutuksen yksinkertaisesti olemalla naisellisia. Sehän juuri on edellytyksenä siihen että kohtelemme teitä niinkuin naisia kuuluu kohdella(mm. mainitsemasi asiat).

      Kun mies avaa sinulle oven. Reagoi siihen niinkuin pitääkin, naisellisesti. Samoin laukkujen kantamiseen.

      Jos mies haluaa maksaa treffikulut. Anna hänen maksaa ne. Ei se tarkoita että hän "ostaa sinut".

    • että..

      olet 15 vuotias ei auta asiaa yhtään.

    • Asiasta huvittunut

      Anna miehen leikkiä ritaria, mutta älä ainakaan unohda kiittää! Jos ovenavaus tuottaa reaktiona vain hölmistyneen suunavauksen, voi olla, että joudut seuraavalla kerralla avaamaan sen oven itse.

      Ole siis kohtelias, kiitä tarvittaessa ja ota mies huomioon kuten kuka tahansa muukin. Ei siinä sen ihmeempiä.

    • j.n.s

      > - ovien avaaminen
      Onnistuu.

      > - laukkujen kantaminen
      Kuten tämäkin.

      > - laskun ym. treffien kulujen maksaminen
      Juu ja ei. Kahvit voin tarjota ekoilla treffeillä, mutta harvoin sen enempää. Tilanne on sitten erilainen lyhyen tutustumisen jälkeen tai jos tunnen naisen pidemmältä ajalta. Nykyisin on liikkeellä onnenonkijoita joka lähtöön ja siksi en halua sponsoroida kenekään hyvin alkanutta ravintolailtaa.

      > - kukkien tuominen
      Njaa... joo, kunhan puskia ei tarvitse kantaa alvariinsa :)

      > - lahjojen antaminen
      Käykö vain kalliit lahjat, vai kelpaako myös ne vaatimattomat lahjat, joissa on antamisen meininki ?

      • lahjoista

        itse ainakin mieluummin tykkään "antamisen meiningistä" kuin hintalapusta. Eikä niitä lahjoja tartte joka kuukausi ostaa. Tosin ois joskus kiva kuukautisten aikaan jos mies tois suklaata. :) Mutta lahjojen ei tartte välttämättä maksaa mitään. Eikä miust ihan tutustumisen alussa tartte mitään lahjoja (ne enemmin ahdistaa). Sit vasta kun ollaan jo seurusteluasteella niin voi joskus yllättää ja muistaa jotenki. Sama juttu kukkapuskien kans (tyyliin kerran-pari vuodessa on musta kiva juttu, mutta joka viikko ahdistais).


    • Minä vaan

      Mikä näissa sitten on vikana:

      - laukkujen kantaminen
      - laskun ym. treffien kulujen maksaminen
      - lahjojen antaminen

      Naiset tietysti voisivat näyttää kiinnostuksensa koskettamalla, suoralla silmäpelillä, kohteliaisuuksilla ja jne, mutta harva nainen noihin kykenee. Eikö teitä todellakaan kiinnosta vai ootteko vaan niin epävarmoja?

      • nelikymppinennainen

        Kyllä naisenkin tulee huomioida miestä, eikä olla vaan prinsessana, ottaa ilmeettömästi vastaan kaikki. Maksamisessa/tarjoamisessa olen itse sitä mieltä, että on asiallista vastata omista kuluistaan, etenkin kun ollaan ekoilla treffeillä. Voi olla ettei toisia edes tule, miksi mies maksaisi minun syömiseni tms? Kahvi tai muu juoma on asia erikseen jos mies/nainen haluaa tarjota, mutta enempi on mielestäni perusteetonta.
        Varsinainen aihe on tuo koskettaminen, suora silmäpeli. Minulta ainakin vaatii hiemn etukäteis psyykkausta, että hirviän sellaista tehdä. Onko hk-ominaisuus vai naisena olemiseen liittyvä. En tiedä.


    • tekee vaikutuksen

      selvällä itseluottamuksella. SEhän käy ilmi hänen asenteestaan itseään ja minua kohtaan. Kohteliaisuudet ovat luonnostaan tulevia mutta ei niitä kauaa "tuuleen" syydetä. Maksuhomat ovat naiset itse ratkaisseet jo aikaa sitten he haluaa että he vastaa maksuista ja kuluista itse. Siksi ei ole enää sopivaa tarjota maksua vaan jokainen maksaa kulunsa ja aina. Nainen pitää siitä.

      Miehelle naiseus joka on luonnostaan joissakin ja se ei ole mitäänihmeellistä vaan aitoa miehen huomiontia naisen tavoin. Siis aitoa.

    • Naisen näkökulma

      Minun mielestä tilanteita on liian monia kuinka mieheen voi tehdä vaikutuksen.. Pelkästään se että mies tuntee että olet huomannut hänet tekee oman vaikutuksensa miehen aivoihin. Kohtele miestä kun haluaisit itseäsi kohtelevan.. eli kosketukset, katsekontakti, pienet arkiset asiat esimerkiksi miehen kotona voit auttaa tätä kotiaskareissa.. Ole läsnä ja kuuntele, sillä miehet puhuu paljon vähemmän kun naiset ja siksi onkin tärkeää että kuuntelet juuri silloin kun miehellä on asiaa. Tarkastele ympäristöä ja esimerkiksi jos vietätte leffailtaa kotioloissa voi tarjoutua tilaisuus hieroa hartioita, kuka siitä ei pitäisi että töiden rasittamia hartioita vähän rentouttaisi. Ehdota yhteistä tekemistä, koska se että olet aktiivisesti suhteen kehittymisessä mukana tekee vaikutuksen osittain sillä että mies ymmärtää että olet vakavissasi. Kysele miehen kuulumisia ja ole kiinnostunut, näytä tunteesi.

      • 567k6r78lr8l

        Kenelle vastasit tässä 8 vuotta sitten aloitetussa ketjussa?


    • -M-

      Usein tuntuu että naiset tuntevat syyllisyyttä tämän kaltaisista asioista, mutta eivät kuitenkaan tee mitään. Tietysti on kohteliasta jos nainenkin maksaa joskus laskun. Yleensä ne vaihtoehdot ovat joko "erikseen" tai "mies maksaa".

      Minä ainakin olen ehdottanut naiselle jotain tiettyä ruokapaikkaa, jos tiedän että hän pitää siitä mutta hän taas ajattelee että minua ei niinkään kiinnosta. Minulle taas suuri nautinto voi olla vaikkapa hyvä olut, mutta eipä ole yksikään nainen ehdottanut pistäytymistä hyvässä pubissa, saati sitten tarjoamista. Kai siinä on jotain väärää, kuten aina miesten mieltymyksissä.

      Hieno ja harvinainen keskustelunavaus aloittajalta.

    • mies..

      Mulle miehenä parasta on se että nainen täysin oma-aloitteisesti halaa tai haluaa olla sylikkäin tai tekee aloitteen seksiin tai antaa kehuja. Nämä asiat kun on harvinaisuuksia miehillä.

    • kjhg3

      Puhuminen on tärkeää .. mitä AINAKIN SUOMALAISTEN akkojen hyvä opetella vielä AIKA PALJON !! ! ! MUt tää vain oma subjektiivinen näkemys/kokemus asioasta ! Ulkomaaliset akat on jotenkin rohkeampii ja puhuuu enmmän ,,,kun nää kylmät suomi mammat !? toki niistäkin voi jopa löytyä puheliaita ja rohkeita !??

    • höpöttäjä

      Ai,ettei suomalainen nainen puhu hah hah.Kyllä se useimmiten on tosin päin,miehen ajatukset pitäisi pystyä lukemaan,muuten et saa tolkkua mistään:)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      278
      3018
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      78
      1547
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1470
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      1276
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1200
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1197
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1119
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1077
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe