annetaan hyvään kotiin dobermanni uros

koiruus

annetaan hiukan päälle 2v uros dobermanni.
hyvä luonteinen ja kiltti!
mielellään ainoaksi koiraksi!

33

7774

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pentu
      • Anonyymi

        Miten joku piski on "perheenlisäys"?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten joku piski on "perheenlisäys"?

        Vittu sä oot kova äijä


    • ihmettelevä dobberinomistaja

      Hei!

      Miksi joudut antamaan uroksesi pois? Ja miksi ainoaksi koiraksi? Kun on kerran kiltti.

      Minä en ainakaan missään tapauksessa antaisi dobberiani pois. Jos olisi pakko luopua (mitä en mistään hinnasta tekisi), niin ilman muuta myisin. Tai ainakin ottaisin ensiksi yhteyttä doberman helpdeskiin, jotta koiralle voitaisiin sitä kautta löytää kunnon koti.

      Tällä tavalla ainakin voisin yrittää varmistaa, että dobberini ei joutuisi vääriin käsiin, ja jollekin idiootille pahoinpideltäväksi "egonjatke" -koiraksi, niinkuin dobbereille joskus tapahtuu.

      Onnea sinulle ja koirallesi, toisottavasti löydät sille uuden, hyvän kodin!

      • pentu

        Varmaan hän on ilmoituksensa laittanutkin helpdeskiin?


      • Anonyymi

        Joudun antamaan hänet pois koska hän panee niin tajusti että paikat repeää


    • maaseutu

      Miten sinuun saa yhteyden?

    • jambam

      voitko laittaa mun sähköpostiin kuvaa sessestä. kokemusta kyl on isoista koirista ja sais kyl hyvän ja rauhallisen kodin. toivottavasti otat yhteyttä. numeroni on: 046-6335020

      • ei pahalla mutta jos ongelmia...puhu ääneen

        onko tää nyt totta vai jotain häröä? Tonne vois laittaa ilmoituksen.
        http://www.tutka.net/~dobber/

        Minulla on ollut urosdobberi pienen koiran kanssa. Kaikki ok myös kadulla vieraiden koirien kanssa, koska olen mikä olen;). Nyt on narttudobberi seukkakoiran kanssa ja taas kaikki kunnossa.

        Miksi tämä koira "mielellään ainoaksi koiraksi"? Mikä siinä käytöksessä on huonoa tällä "kiltillä" uroksella? Kiltti sinua kohtaan mutta ei muita koiria kohtaan? Jos näin on, niin koira tarvitsee itselleen johtajan.
        Ihan liian usein se kiltti onkin kuriton. Luovutaan kun...?


      • .....ajatteleva....
        ei pahalla mutta jos ongelmia...puhu ääneen kirjoitti:

        onko tää nyt totta vai jotain häröä? Tonne vois laittaa ilmoituksen.
        http://www.tutka.net/~dobber/

        Minulla on ollut urosdobberi pienen koiran kanssa. Kaikki ok myös kadulla vieraiden koirien kanssa, koska olen mikä olen;). Nyt on narttudobberi seukkakoiran kanssa ja taas kaikki kunnossa.

        Miksi tämä koira "mielellään ainoaksi koiraksi"? Mikä siinä käytöksessä on huonoa tällä "kiltillä" uroksella? Kiltti sinua kohtaan mutta ei muita koiria kohtaan? Jos näin on, niin koira tarvitsee itselleen johtajan.
        Ihan liian usein se kiltti onkin kuriton. Luovutaan kun...?

        ....Että joskus kun omistaja joutuu luopumaan koirasta, ei se aina ole koiran vika. Ja hyvin harvoin onkin..
        Joskus omistaja haluaa antaa koiran ainoaksi koiraksi vain sen takia, että se saisi ainoana huomiota. Että sillä olisi mahdollisimman hyvä ja turvallinen olla uudessa kodissa...Ei muita häiriötekijöitä ja rauhallista... Ei sen aina siis tarvitse olla päästään vialla, muita inhoava epäsosiaalinen koira.......
        Ja vielä sekin, että kuuluuko se kenellekään, miksi koira annetaan pois?? Tuleva ostaja voi sitä ysellä, mutta että sitä sitten pohditaan jossain keskustelupalstalla..... huhhuh....
        Eiköhän nykyinen omistaja tiedä syynsä, ja parempi antaa koira pois, kuin että se voi huonosti.. Ettei sille ole aikaa tai että se on huonosti pidetty.
        En nyt viittaa tällä aloittajaan, vaan kaikkiin yleisesti pois annettaviin koiriin..
        Jotenkin nämä "onkohan se päästään vialla kun se halutaan antaa vain yainoaksi koiraksi"-keskustelut osuvat kovasti dobermanneihin.................
        Jos itse joutuisin koirastani luopumaan (joka muuten on dobberi), niin antaisin sen VAIN AINOAKSI koiraksi juurikin siitä syystä, että uudella omistajalla olisi aika VAIN SILLE. ettei se joudu jakamaan huomiota muiden kanssa............ Miettikää.......
        Toivottavasti ei ikinä tule sellaista tilannetta meille....
        Tsemppiä aloittajalle koiran uuden kodin etsintään!


      • !!!!!
        ei pahalla mutta jos ongelmia...puhu ääneen kirjoitti:

        onko tää nyt totta vai jotain häröä? Tonne vois laittaa ilmoituksen.
        http://www.tutka.net/~dobber/

        Minulla on ollut urosdobberi pienen koiran kanssa. Kaikki ok myös kadulla vieraiden koirien kanssa, koska olen mikä olen;). Nyt on narttudobberi seukkakoiran kanssa ja taas kaikki kunnossa.

        Miksi tämä koira "mielellään ainoaksi koiraksi"? Mikä siinä käytöksessä on huonoa tällä "kiltillä" uroksella? Kiltti sinua kohtaan mutta ei muita koiria kohtaan? Jos näin on, niin koira tarvitsee itselleen johtajan.
        Ihan liian usein se kiltti onkin kuriton. Luovutaan kun...?

        Katsokaahan ihmiset koska aloittajan viesti on kirjoitettu! Uskoisin tämän sessun löytäneen kodin jo aikapäivää sitten!


    • DragonYZets

      Onko sillä mukana piikkipantaa ja voiko sen kouluttaa taistelukoiraksi???

    • Nalleystävä

      Moi!.Niin olet/olette antamassa nallea pois.Emme puolisoni kanssa kysy miksi, koska kaikki fiksut ja filmaattiset kysyvät aina samaa asiaa.Olemme 100% eläin-ihmisiä ja myös tietenkin heidän kavereita.Emäntä on päivät pitkät töissä ja itse kaipaan lenkki-seuraa.Olemme lähes 40-vuotiaita ja varsinkin minä isäntänä erittäin kokenut isojen nallejen kanssa.(ne ovat mun kavereita).Nalle tulisi rakastavaan kotiin.(voi käydä tarkistamassa).Jos ilmoitus kiinnostaa niin: [email protected] . Tai 044-3065886. Hei!!!.

    • soikkelim

      Hei !

      Olen entinen koiraihminen pidän isoista koirista,yritin olla ilman koiraa mut ei siitä tule mitään!
      Haluaisin tietää missä päin teidät näkee?
      Asun itse isossa rivitalossa järvenrannalla.

      • getfd

        Ilmotus on kirjotettu 4 vuotta sitten.. Tuskin enää vastaa.


    • raineri_

      moi oisin kinoistunut koirasta jos se on sulla viellää soittele jos koira on sulla viellää t rikard 0465564720

    • santsu1986

      terve....

      olet ilmeisesti luopumassa dobberi uroksestasi????
      olisin valmis tarjoamaan hyvän ja liikunnallisen kodin hänelle.... olen kohta 27 vuotias, avoliitossa elävä... töissä käyvä eläimiä yli kaiken rakastava ihminen..
      ennestään meillä on kohta 5 vuotias leikattu dobermanni uros joka kipeästi kaipaisi koira kaveria..

      ilmoituksessasi ei kuitenkaan lukenu mistä päin suomea olette.... jos millään tavalla tämä yhteydenotto kiinnosti... niin soitatko 040-8744000 tai lähetät sähköpostia [email protected]

    • höpölöpö587623

      Heh,koira jo niin vanha että tuskin edes hengissä...ilmotus muutamia vuosia vanha.
      Onhan se hienoa että ostajia heräilee jostain vuosienkin jälkeen,mutta eipä taida olla koira myynnissä :)

    • Sydän särkyy

      Kuollut jo tämä koira ihan varmasti.
      Menkää sivulle kennelliitto, tilastot ja sairaudet ja rotu. Jos ei muu niin syöpä korjaa dobberin elon tieltä kovin kovin nuorena.

      Ihan sama mitä kuvia ja diipadaapa tutkimiksia on vanhemmillemtehty.

    • eikaiii

      En koskaan ottais dopperia jos en sais sitä jo pentuna...rotu sekoaa helposti päästään jos joutuu tuollaisen elämän muutoksen eteen!!! tai en halua yleistää,mut sivusta seuranneena huomannut tollasen....koittakaahan ees antaa hyvään kotiin ja tehkää kaikkenne etti hänen maailmansa joudu järkkymään..=(

    • rajat ja rakkaus

      Koira lienee jo kuollut. Tuosta ekasta viestistä jo 7v aikaa.

      Moni dobberi "paranee" jos pääsee jämäkkään kotiin mutta jos se joutuu kotiin, missä ei ole rajoja niin piikille menee.

    • kenny85

      hei! olen etsinyt koiraa joka sopisi asumaan perheessä jossa on kissa ja taapero ikäinen vauva aina toinen viikko. rivitalo asunto jossa aidattu patio ja mökkeily mahdollisuus viikottain.

    • Anonyymi

      Miksi luovutte nin...lapsestanne...

    • Anonyymi

      Haluaisin yksinäisenä naisena hänelle elämän suojelinajani..rakkaanpanikin...mul koira rakas elämä tietoa enemmän ku miehistä...hän siis koira rakas...mun vauva...sydän...kokemusta. ok.

      • Anonyymi

        Montaks tuli illan aikana nautittua?


    • Anonyymi

      Laitan viestiä tulemaan. Oppii kai se vielä temppuja, tarkoitus olisi vartiointitehtäviin.

    • Anonyymi

      Onko hän kova poika nylkyttämään? Jos on niin ostan heti. Tykkään niin paljon kun sukkiksissani on touhutippoja

    • Anonyymi

      Eikö koira jo ole löytänyt uuden kodin ?

    • Anonyymi

      0405815158 soita

    • Anonyymi

      Hei
      Voisi kiinnostaa, mutta pitäisi tietenkin nähdä koiran omistajat ja koira.
      Minulla on ollut kaksi dobberi yhteensä 22v, joten on pieni kääsitys rodusta

      terv make
      markku,[email protected]

      • Anonyymi

        Olette te ihmiset kyllä tyhmiä ettekä ansaitse typeryydessänne yhtään koiraa. Tämäkin aloitus on vuodelta 2006, lähes 16 vuoden takaa. Eiköhän koira löytänyt uuden kodin ja varmasti on jo ikiunessaki.


    • Anonyymi

      Hei olisiko koira viellä teillä

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6123
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3886
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      253
      2254
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1880
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1333
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1286
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1067
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1020
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      959
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      36
      901
    Aihe