Montako kertaa inssissä?

tai veikkauksessa?

Montako kertaa olette käyneet veikkauksessa ja inssissä? Itse kävin veikkauksessa kolme kertaa ja inssissä viisi kertaa. Täytyy sanoa, että olin jo luovuttaa, mutta viimeisellä kerralla sitten tärppäsi. Ei ollut ollenkaan ruuhkaa, eivätkä virheeni siten olisi voineet aiheuttaa vahinkoa. Nyt on aivan mahtava tunne. Olen ajellutkin paljon, mutta vaihteita en osaa vielä kovin hyvin käyttää. Mutta nyt minulla on kortti, jipii!

36

13674

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaikki.

      Sekä teoria et inssi ekalla läpi, myös c-kortissa, kaikki ekalla läpi.

      • kämmivä kuski

        teoria meni ekalla läpi, kuvissa maksimimäärä virheitä (!). ei tullu hyvä olo, tuntu että munkilla meni. kotona tehdyt teoriakoeharjotukset lähes virheettömiä.. koetta tehdessä tajusin osan virheistäni heti nappia painettua, mikä harmitti.

        inssi reilun viikon päästä, saa nähä miten käy. tänään ajotunnilla tuli fataaleja virheitä kuten keltasia päin painelu vaikka ois ehtiny jarruttaa, välinpitämättömyys jalankulkijoista, taipumus jämähtää sille kaistalle missä on vaikka aina pitäis hakeutua oikeanpuoleisimpaan.. jne.

        yks asia mitä täällä ei usein puida:

        itse olen helsingistä ja olen heittänyt läppää, että olisi kiva tehdä inssi esim. jossain imatralla missä liikennetilanteita on hitosti vähemmän, todennäkösyys saada inssi läpi paaaaaljon suurempi. tietty jotkut "maalaiset" (älkää loukkaantuko) on joskus ihan tunareita kun tulee tänne ajelemaan, ei väistä ratikoita jne.

        kyllä munki ajo on ihan virheetöntä kun ollaan jossain muualla ku taajamassa, jossa autoja kuhisee, yksisuuntasia siellä täällä, jalankulkijoita hölkkäämässä suojateillä, näkyvyys ei niinkään aava...

        olen mieshenkilö, mikä tekee tilanteesta erityisen kiusallisen jos en pääse inssiä läpi. pitäkäähän peukkuja pystyssä mulle ja mä pidän teille. ja muistakaa: jos omat liikenteessä tehdyt mokat jää takaraivoon takomaan, on se myös hyvä juttu. opitaan kantapään kautta.


    • Tykäri

      Joo, meni kerralla läpi molemmat. B kortin kirjallisissa oli 3 1 virhettä ja inssi meni paremmin kuin hyvin. C kortin ajoin intissä, kirjalliset meni virheettä ja inssi meni laakista läpi. Ajele vain autolla paljon, että harjaannut. Saat lisää kokemusta, opit ennakointia ja vältät mahd. riskitilanteet, sinulle kasvaa liikenteessä tarvittavaa "liikennesilmää" (ei fyysisesti). Zemppiä vaan.

    • amis_________

      Typerää, että opin ajamaan autoa koulussa jo aiemmin, mutta en saanut korttia, koska veikkaukset sun muut veivät paljon aikaa ja rahaa. Osaan kuitenkin ajaa. Liikenteessä tarvitsee tietää kyllä huomattavan vähän liikennesääntöjä.

    • pöhkö

      Ihanaa kun joku muukin on "onneton tapaus"auton ratissa..:)saako udella kumpaa oot?(mies vai nainen)..Mä varmaan luovuttaisin jos en 3kerralla pääsis inssistä läpi..Vie ei oo päästetty kertaakaan kokeilemaan,haukuttu vaan!Mut tiistaina meen kokeileen,meni syteen tai saaveen!Paljonko inssi määräs sulle lisäajoa inssien välissä?Mitä mokia teit,mikä sulla oli vaikeeta auton ajamiseesa?

      • ....

        Polta kuule ihan vaan meidän muitten turvallisuuden vuoks korttis. Vituttaa kun kaikenmaailman räpelöitä liikenteessä saatana. Ite oon käyny muutamalla ajotunnilla ja vaihteiden käyttö sujuu virheettömästi. kerro nyt ihmeessä mikä siinä on niin vitun vaikeeta? Taidat olla jotenkin vammanen? Ja turha edes arvata, tietty olet akkakuski?


      • Hau

        Ehkä sen "haukkuminen" on osa opetussuunnitelmaa, kaikki kenen kanssa olen jutellut, ovat saaneet kuulla enemmän tai vähemmän haukkumisia/huomautuksia. Kritiikkiä saa ja pitää sietää ja olen sitä mieltä että pitää hallita autolla ajo mielenalasta riippumatta, eihän se ketään piristä jos ope sanoo että "kyl on helvetin suuri ihme jos kortin saat" ja kaksi viikkoa tappavan katseen alla.


      • jyrppa
        .... kirjoitti:

        Polta kuule ihan vaan meidän muitten turvallisuuden vuoks korttis. Vituttaa kun kaikenmaailman räpelöitä liikenteessä saatana. Ite oon käyny muutamalla ajotunnilla ja vaihteiden käyttö sujuu virheettömästi. kerro nyt ihmeessä mikä siinä on niin vitun vaikeeta? Taidat olla jotenkin vammanen? Ja turha edes arvata, tietty olet akkakuski?

        aika paljon sulla opittavaa poika pieni.
        liikenteessä ajaminen on hiukan muutakin kun vaihteet
        LOL


      • automies vm 79
        .... kirjoitti:

        Polta kuule ihan vaan meidän muitten turvallisuuden vuoks korttis. Vituttaa kun kaikenmaailman räpelöitä liikenteessä saatana. Ite oon käyny muutamalla ajotunnilla ja vaihteiden käyttö sujuu virheettömästi. kerro nyt ihmeessä mikä siinä on niin vitun vaikeeta? Taidat olla jotenkin vammanen? Ja turha edes arvata, tietty olet akkakuski?

        Taidat itse olla niitä kuskeja jotka eivät sit kuitenkaan tuolla liikenteessä ymmärrä mistään mitään. Ei se tee huonoa kuskia jos inssi ajo ei mene heti läpi. Asennevammaisia kuten sinua ei pitäisi päästää ainakaan läpi.Taidat olla jotenkin pieni mies....surullista...


      • pikkune1
        automies vm 79 kirjoitti:

        Taidat itse olla niitä kuskeja jotka eivät sit kuitenkaan tuolla liikenteessä ymmärrä mistään mitään. Ei se tee huonoa kuskia jos inssi ajo ei mene heti läpi. Asennevammaisia kuten sinua ei pitäisi päästää ainakaan läpi.Taidat olla jotenkin pieni mies....surullista...

        Mitä vikaa pienissä miehissä? :(


    • Eve

      Sekä teoriakoe että inssi meni ekalla kerralla läpi.

      Mä en ymmärrä 5 kertaa inssissä?? Minkälaisia sun virheet oli? Oikein isoja vai vaan jotain "pieniä" kuten ylinopeus?

      • Anonyymi

        5 kertaa inssi reputettu nyt, olen ryhmittynyt väärälle kaistalle, oikaisin liikenneympyrässä toisen kaistan puolelta, ajoin pätkän 50 40-alueella, en hoksannut jalankulkijaa joka halus suojatielle. Melko pieniä juttuja mut aina hylky. Teoria meni ekalla. Olen muuten "ukkokuski".


    • inssissä ja veikkauksessa

      veikkauksessa 3kertaa ja inssissä nyt 2kertaa. Ei noilla paljoa ylpeillä semmosille ketkä pääs noi ekalla läpi.

    • pöhkö

      Ihmeen kaupalla molemmista ekalla läpi,rimaa hipoen tosin..Kirjallisissa jos 1kin virhe olis ollu enemmän niin uusix olis menny!ja lisätunteja otin ennen inssiä suosiolla ja kerrasta meni sekin,vaikka muutamia mokiakin tein..Onnex oli mukava inssi!

    • nimetön

      Itellä meni kirjalliset toisella ja inssi neljännellä, että enpä ollu paljoa parempi, ja kyllä rupes sen 3. jälkeen ajattelemaan, että tuleekohan tästä koskaan valmista. Täällä on sellaisiakin jotka silmät loistaen selittävät päässeensä virheettömästi molemmat läpi tai olevansa huippukuskeja neljännen ajotunnin jälkeen, haluaisimpa yhdenkin näistä nähdä. Nimittäin kun ajellessa näkee paljon ~40v miehiä ja naisia mersuissaan ja volvoissaan ajavan aivan älyttömästi. varmaan näitä samoja jotka täällä leveilevät huippumenestyksestään autokoulussa.

      • miika-81

        inssissä halutaan saada hyvä tulos mutta entä sitten kun kortti on? monet ajavat miten sattuu, poikkeuksiakin toki on. Eikä inssien tai teoriakokeiden lukumäärä tee ihmisestä sen parempaa tai huonompaa, ehkä useamman kerran käyneillä on ollut muuten paljon ajateltavaa, hankala elämäntilanne yms. tai vain huono tuuri mitä tulee inssin valvojiin. Eiköhän kuitenkin lopulta ole pääasia se että lopulta sen kortin saa, jos sitä tarvitsee. Rahaa se voi viedä, jos useamman kerran joutuu menemään, mutta turha sitä on surea. Myös todella hyvätkin kokelaat jotka jännittävät paljon, voivat sortua suurempiinkin virheisiin liikenteessä. Usein tämä jännitys "onneksi" on vain koetilanteessa jossa pyritään hyvään lopputulokseen. Niinhän se on ettei suorituksen tarvitse virheetön olla mutta osa voi pompauttaa yhdestä pienestäkin virheestä kuten vilkun unohtamisesta kerran. Inssin ajattavat ovat nekin ihmisiä, joista osa ei ehkä kykene pitämään huonoa päiväänsä ja tästä johtuvaa ärtyisyyttä pois työstä. Olen saanut tämän kyllä itse havaita, sillä sain kortin vasta viidennellä kerralla. Ehkä sitä osaakin arvostaa ennemmän kun sen on työllä ansainnut ja voi olla että opetukset pysyvät mielessä kauemmin, onhan totta että ajo-opettelu on koko elämän "urakka", tai no siihen ikään asti kun suosiolla pistää kortin hyllylle...


    • 05646

      Mulla meni kirjalliset ja inssi kerralla läpi. Inssi meni itse asiassa tänään läpi.

    • kamalaa

      oon just menossa nelättä kertaa inssiin ja täytyy sanoa, ett voin aika peruskamalasti. en oo yhtään varma nytkään, että läpäisen inssin tälläkään kertaa, koska yleensä on kaikki asiat elämässä tähän asti ollut mua vastaan. ett jos vaikka oiskin periaatteessa mahiksia päästä läpi, niin tapahtuu jotain selittämätöntä ja kamalaa, etten sittenkään pääse. ja toivoin, että tällaisen keskustelun lukemisesta tulisi parempi olo, mutta koen jälleen kerran itteni väistämättä tosi suureks luuseriks ja surkimukseks. eikä mikään poista enää tätä häpeää mun elämästäni.

      • katja123

        Oon kävässy kirjallisissa jo useamman kerran, takana kolme kertaa, huomena 4. ja 4 kerta on mulla suullinen kuulustelu, entä jos mokaan senkin?
        kyllä mä nää asiat osaan, mutta heti ku 10 sekunttia ilmestyy ruutuun niin menee sormi suuhun. ajaakin osaan, ja otan muut huomioon liikenteessä. SILTI, EN PÄÄSE NIITÄ HEMMETIN KIRJALLISIA LÄPI! :(


    • eka_etana

      teoria ja inssi ekalla läpi

    • JEEEEEEEEEEEEE

      Mä pääsin molemmat ekalla, teorian ja inssin. Inssin pääsin tänään läpi =)

    • wut?

      siis mitä tarkottaa VEIKKAUS? kävit kolme kertaa veikkauksessa....??

    • nuorekas

      Pitäisi ajoluvalle pistää iän suhteen vähimmäisvaatimus, vaikkapa 20 vuotta, kun ei näillä 17-vuotialla tunnu keskittyminen tai motivaatio olevan kohdillaan vaatimuksiin nähden.

      • vihdoin kortti

        Kirjalliset ekalla läpi:) Inssiä pakerrettiinkin sitten 3kertaa:(.

        Itsellä tuo inssijuttu oli ihan korvienvälissä eli kauhustakankeena aina rattiin:) Tosin ikääkin on jo 39v. eli itsesuojeluvaistokin tuo tuohon oman lisänsä eli liikaa varovaisuutta.


    • korttia odotellessa!

      Kirjalliset ekalla, HUH!

      awesome!

      Inssi toivottavasti toisella menee..

      Koko päivän olen itkeskellyt reputusta

      koulustakin jäin pois

      tekee hyvää

      mutta..

      Pitää kai sitä välillä nöyrtyäkin.

      Että ensi kerralla läpi niin, että inssi antaa sen kortin polvillaan rukoillen!

    • Teoria ekalla yrityksellä läpi, mut inssissä sit pitikin käydä kuusi kertaa.

      • Anonyymi

        Sama täällä


    • kusetust

      Tänään eka inssi ja kusi, niin kuin kaikilla 3 muullakin, jotkä teki saman äijän kaa.

      • kättäjalkaa

        Ei se inssi niitä liikennesääntöjä ole keksinyt.


    • Inssi on perseestä

      Toissapäivänä oli 21:tta kertaa inssisä, en päässyt läpi

      • Anonyymi

        pääsetkö jo läpi?


    • synttärikortti

      Voi TAIVAS : /

      Olikohan ihan TARKOITUS, että saat AJOKORTIN???????

      Kyllä tuollaisille jotka EIVÄT toisella YRITTÄMÄLLÄ saa AJOLUPAA, ajokorttia, pitäisi antaa vain iiiiikkk FILLARIKORTTI( JOULUKORTTI.)

      PELTOAUTOKORTTI :) :) :)

    • 314

      Siis 21 kertaa!!??

      Eikö vika silloin ole myös autokoulussa, joka ei ole osannut opettaa.
      Yksinkertaistaen kysymys on kolmesta asiasta:

      1. Auton hallintalaitteiden käsittely.

      2. Ajo ja liikennesääntöjen sekä muun liikenteen huomioiminen siinä samassa.

      3. Kortin aikanaan saatuasi, se ei tarkoita, että osaat ajaa, vaan se tarkoittaa vain, että saat jatko-opiskella autonajoa muun liikenteen seassa.

    • ei hyvää pvää

      Kaikki tekin uskotte. Provot on provoja

    • SA-1791

      3 kertaa, sekä kirjallisessa että inssissä ja joka kerta ekalla läpi...

      1.Siviilissä ABC -82
      2.intissä ABCE -84
      3.kertausharjoituksissa ABCE -95

    • -epe-

      Joku syy ajaa ABCE-kortti tuplasti (kirjalliset ja inssi) ?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      370
      4599
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      85
      1865
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      1610
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1556
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      214
      1403
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1400
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1371
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1357
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1235
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1218
    Aihe