AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!

/   /  /  /  / turvonnut sorminivel

turvonnut sorminivel

1 Vastausta 3 033 Lukukertaa
Olen kohta 30v nainen,ja mulla on aina ollut "heikot " ranteet ja nilkat esim:en ole koskaan pystynyt seisoon käsillä kun ranteisiin sattuu ja aina murrosikäisestä asti on vasempaan ranteeseen noussut pariksi vko;ksi kerrallaan patti jolloin ranne on jäykkä ja kipeä.Myös luissa tuntuu usein ikäviä vihlasuja ja monesti tuntuu että siitä kivusta meinaan krampata.Tänään taas sormea vihloi ikävästi ja huomasin kauhukseni sormen keskimmäisen luun punoittavan ja turvottavan...ei kai tämä voi olla reumaa? Olen juuri hakeutumassa työelämään lastenhoito vuosien jälkeen ja nyt kyllä pelottaa jos en voisi tehä rakastamaani työtä.

ei välttämättä reumaa

Älähän vielä heitä kirvestä kaivoon :)
Menehän ensin esim. reumaan erikoistuneelle sisätautilääkärille tai reumatologille. Verikokeitten ja röntgenkuvien perusteella vasta voidaan alkaa näkemään mistä on kyse. On paljon myös muita vaihtoehtoja yhden nivelen turpoamiselle kuin reuma! Ja vaikka reuma olisikin, ei se tarkoita sitä, että ammattia välttämättä pitäisi vaihtaa :) Mutta asia kannattaa selvittää pikimmiten, että saat hoitoa siihen, mitä sitten onkin, eikä nivel pääse kulumaan.
 /   /  /  /  / turvonnut sorminivel

Asiantuntijat

• SincityNaisille ja pariskunnille sunnattu intiimituotteiden erik...

Keskusteluhaku

Laaja haku

Lisää keskusteluja aiheesta

Facebookissa suositeltua

Tietoa mainosten kohdentamisesta