Miten kaksoisleuasta eroon?

tuplaleukainen..

Oiskos kellään toimivia keinoa tai vinkkejä kaksoisleuan pois saamiseksi ilman kirurgin veistä?

Olen kolmekymppinen neiti ja tuo leuka alkoi tuplaantuun jo parikymppisenä. Painoni on täysin normaali, ylimääräistä rasvaa ei löydy mistään muualta kuin lauan alta..
Paikallinen kempparimyyjä sanoi, että tuo ominaisuus on mulla kasvojen muodossa eikä lähde muulla kuin veitsellä pois..
Voiko olla totta ettei nykypäivänä ole vielä olemassa sellaista voidetta tms mikä ainakin kiinteyttäisi tuota pussukkaa hiukan pienemmäksi?
Hinnasta viis, jos joku on löytänyt hyvän tökötin, niin avaisitko tiedon arkkusi minullekin? :)

20

25331

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Noppa

      Muistaakseni jos toistaa sanoja XY, XY jne niin tämä on eräänlaista jumppaa kasvoille.

      • häipyi kaksoisleuka

        Itse kanssa kärsin tuosta kaksoisleuasta. Apu löytyi tuosta Oriflamen tuotteesta. Tämä geeli kiinteyttää kaulan ja rintojen ihoa ja siis tepsi ainakin minulla. Levitin säännöllisesti aamuin illoin.


      • tuplaleukainen..
        häipyi kaksoisleuka kirjoitti:

        Itse kanssa kärsin tuosta kaksoisleuasta. Apu löytyi tuosta Oriflamen tuotteesta. Tämä geeli kiinteyttää kaulan ja rintojen ihoa ja siis tepsi ainakin minulla. Levitin säännöllisesti aamuin illoin.

        Koitin hakea tuotetta Oriflamen sivuilta, mutta en löytänyt mistään...Kiinnostaisi kovasti ja tilaisin heti, mutta mistä ja miten?
        Paikkakunnallamme en tunne ketään Oriflamen edustajaa, eli netistä tilaaminen olisi melkeimpä ainoa vaihtoehto..


      • vitsattu
        häipyi kaksoisleuka kirjoitti:

        Itse kanssa kärsin tuosta kaksoisleuasta. Apu löytyi tuosta Oriflamen tuotteesta. Tämä geeli kiinteyttää kaulan ja rintojen ihoa ja siis tepsi ainakin minulla. Levitin säännöllisesti aamuin illoin.

        Unohdit mainita ikäsi


    • Katja

      Itse kysyin apua ongelmaan kosmetologilta taannoin ja sanoi että laita ihan selluliittigeeliä. parempi vielä jos hierot geelin leukaasi jollain selluharjalla tai sellasella nystyräharjalla. Minulla ainakin on auttanut ja mulla ei ylimäärästä ole muualla kun leuan alla aina joskus. Kokeile ihmeessä.

      Ja mitä tehokkaampi geeli, sen paremmat tulokset mut itse huomasin varsinkin hieronnan auttavan.

      • tuplapäinen :)

        ..eilen kävin itse taas ultraääni-hoidossa kosmetologillani (parannetaan pääasiassa aknea, auttaa myös hiukan tuon leuan kiinteyttämiseen) ja kyselin kaksoisleuan totaalisesta hävittämisestä.
        Sanoi, että kun esim. mulla ei ole ylipainoa ollenkaan, niin kyseessä ei voi siis olla selluliitti tai rasva/ihra, mikä on saanut leuan tuplaantumaan, vaan se on LIHAS joka on löystynyt. Oli muuten aika yllättävä tieto, en olisi osannut ajatella noin, kun on porautunut se ajatus päähän, että leuan alla ei kuulu olla mitään ylimääräistä ja jos on, niin se on läskiä, sillä siisti :)
        Eli mun kasvojen ja leuan muoto lihaksina on sellainen, että leuan alus löystyy iän myötä helpommin kuin muilla, joten avuksi ei löydy muuta kuin kasvolihasten voimistelu (x ja y äänteiden tekeminen säännöllisesti) ja joku kiinteyttävä geeli voi tukea sitä.
        Selluliitti-geeleistä ei siis ainakaan minun tapauksessani ole hyötyä. Mitkään geelit tai voiteet ei yksistään auta, vaan vierellä täytyy olla siis voimistelua. Se on se itse asia mikä auttaa.
        Hän varoitti myös harjaamasta leuan alustaa millään selluliitin hoitoon liittyvillä harjoilla, koska ne voi löystyttää tuota alaspäin roikkuvaa ihoa entisestään ja tulos on päinvastainen siis. Tietämättömät ja kärsimättömät kun harjaavat usein liian kovilla otteilla...
        Pieni hieronta/sively käsin auttaa vilkastuttamaan verenkiertoa, mutta harjojen käsittely on liian ankaraa ja kovakouraista.

        Kirurgikaan ei tapaksessani voi pahemmin kai auttaa; eihän toimivia lihaksia voi noin vaan poistella kun alkaa häiritsemään :D!!!

        Ylipainoisten kohdalle kosmetologini antoi sen yksinkertaisen neuvon, että kaksoisleuka häviää vain ja ainoastaan koko kropan painoa pudottamalla. Mitään muuta keinoa ei ole.

        Että äksää ja yytä ja hyvää päivän jatkoa vaan kaikille :)


      • Ilahtunut !
        tuplapäinen :) kirjoitti:

        ..eilen kävin itse taas ultraääni-hoidossa kosmetologillani (parannetaan pääasiassa aknea, auttaa myös hiukan tuon leuan kiinteyttämiseen) ja kyselin kaksoisleuan totaalisesta hävittämisestä.
        Sanoi, että kun esim. mulla ei ole ylipainoa ollenkaan, niin kyseessä ei voi siis olla selluliitti tai rasva/ihra, mikä on saanut leuan tuplaantumaan, vaan se on LIHAS joka on löystynyt. Oli muuten aika yllättävä tieto, en olisi osannut ajatella noin, kun on porautunut se ajatus päähän, että leuan alla ei kuulu olla mitään ylimääräistä ja jos on, niin se on läskiä, sillä siisti :)
        Eli mun kasvojen ja leuan muoto lihaksina on sellainen, että leuan alus löystyy iän myötä helpommin kuin muilla, joten avuksi ei löydy muuta kuin kasvolihasten voimistelu (x ja y äänteiden tekeminen säännöllisesti) ja joku kiinteyttävä geeli voi tukea sitä.
        Selluliitti-geeleistä ei siis ainakaan minun tapauksessani ole hyötyä. Mitkään geelit tai voiteet ei yksistään auta, vaan vierellä täytyy olla siis voimistelua. Se on se itse asia mikä auttaa.
        Hän varoitti myös harjaamasta leuan alustaa millään selluliitin hoitoon liittyvillä harjoilla, koska ne voi löystyttää tuota alaspäin roikkuvaa ihoa entisestään ja tulos on päinvastainen siis. Tietämättömät ja kärsimättömät kun harjaavat usein liian kovilla otteilla...
        Pieni hieronta/sively käsin auttaa vilkastuttamaan verenkiertoa, mutta harjojen käsittely on liian ankaraa ja kovakouraista.

        Kirurgikaan ei tapaksessani voi pahemmin kai auttaa; eihän toimivia lihaksia voi noin vaan poistella kun alkaa häiritsemään :D!!!

        Ylipainoisten kohdalle kosmetologini antoi sen yksinkertaisen neuvon, että kaksoisleuka häviää vain ja ainoastaan koko kropan painoa pudottamalla. Mitään muuta keinoa ei ole.

        Että äksää ja yytä ja hyvää päivän jatkoa vaan kaikille :)

        Älyttömän vanha kirjoitus mutta kiitänpä kuitenkin kirjoittajaa "tuplapäinen" vielä!

        Itselläni on juuri tuo roikkuva lihas leuan alla ja niin monella muullakin tuntemallani. Nyt tiedän mitä tehdä ja osaan neuvoa muitakin!
        Hyvin olit myös perustellut kaiken ja kertonut lähteesi. Tekstisi oli järkeenkäypää ja luotettavan tuntuista sekä helposti sen toimivuus ja paikkansapitävyys noilla tiedoilla tarkistettavissa.

        Tosi, tosi paljon kiitoksia että viitsit kirjoittaa ja että se niin ollen oli löydettävissä googlettamalla :)))


      • Pieni kaksoisleuka.
        tuplapäinen :) kirjoitti:

        ..eilen kävin itse taas ultraääni-hoidossa kosmetologillani (parannetaan pääasiassa aknea, auttaa myös hiukan tuon leuan kiinteyttämiseen) ja kyselin kaksoisleuan totaalisesta hävittämisestä.
        Sanoi, että kun esim. mulla ei ole ylipainoa ollenkaan, niin kyseessä ei voi siis olla selluliitti tai rasva/ihra, mikä on saanut leuan tuplaantumaan, vaan se on LIHAS joka on löystynyt. Oli muuten aika yllättävä tieto, en olisi osannut ajatella noin, kun on porautunut se ajatus päähän, että leuan alla ei kuulu olla mitään ylimääräistä ja jos on, niin se on läskiä, sillä siisti :)
        Eli mun kasvojen ja leuan muoto lihaksina on sellainen, että leuan alus löystyy iän myötä helpommin kuin muilla, joten avuksi ei löydy muuta kuin kasvolihasten voimistelu (x ja y äänteiden tekeminen säännöllisesti) ja joku kiinteyttävä geeli voi tukea sitä.
        Selluliitti-geeleistä ei siis ainakaan minun tapauksessani ole hyötyä. Mitkään geelit tai voiteet ei yksistään auta, vaan vierellä täytyy olla siis voimistelua. Se on se itse asia mikä auttaa.
        Hän varoitti myös harjaamasta leuan alustaa millään selluliitin hoitoon liittyvillä harjoilla, koska ne voi löystyttää tuota alaspäin roikkuvaa ihoa entisestään ja tulos on päinvastainen siis. Tietämättömät ja kärsimättömät kun harjaavat usein liian kovilla otteilla...
        Pieni hieronta/sively käsin auttaa vilkastuttamaan verenkiertoa, mutta harjojen käsittely on liian ankaraa ja kovakouraista.

        Kirurgikaan ei tapaksessani voi pahemmin kai auttaa; eihän toimivia lihaksia voi noin vaan poistella kun alkaa häiritsemään :D!!!

        Ylipainoisten kohdalle kosmetologini antoi sen yksinkertaisen neuvon, että kaksoisleuka häviää vain ja ainoastaan koko kropan painoa pudottamalla. Mitään muuta keinoa ei ole.

        Että äksää ja yytä ja hyvää päivän jatkoa vaan kaikille :)

        Hei, viestisi pohjalta aloin pohtimaan voisiko minulla olla sama, mutta toisaalta.. Olen vasta vähän päälle pari kymppinen, nuoruusvuosina laihduin ruokavalion muutoksella ja reippaalla liikunnalla kahden kilon alipainoon. Mietinkin, kun olen lukenut, että kaksoisleuka johtuu painon muutoksesta, mutta toisaalta, voisiko kyseessä minullakin olla lihaksen löystyminen.

        Kaksoisleukani ei ole kovin iso, mutta vähänkään laskiessa leukaa rintakehää kohti, tulee pieni kaksoisleuka esiin.

        Selkeyttäisikö joku, kiitos!


    • Colose

      Colose sarjassa on kiinteyttävä tyrninaamio mikä tehoaa erittäin tehokkaasti kaksoisleukaan sekä roikkuviin silmäluomiin. Olen kuullut paljon hyvää palautetta. Jos olet kiinnostunut voin lähettää tuotteen sinulle koska sitä ei missään kaupassa myydä, vain kotikutsuilla.

      • tuplapäinen :)

        ..kerro lisää ko.tuotteesta!
        mm.purnukan koko, hinta ja miten sitä käytetään.
        Kaikki missä on tyrniä, tuntuu joka puolella olevan jumalaisen kallista ja "kaiken nähneenä" suhtaudun aika varauksella kaikkiin erikoisempiin tuotteisiin koska näyttöä tuotteen toimivuudesta tuntuu aina olevan vain ja ainoastaan sen myyjällä..
        Ei pahalla mutta ymmärtänet skeptisyyteni :)


      • vaihtoehto
        tuplapäinen :) kirjoitti:

        ..kerro lisää ko.tuotteesta!
        mm.purnukan koko, hinta ja miten sitä käytetään.
        Kaikki missä on tyrniä, tuntuu joka puolella olevan jumalaisen kallista ja "kaiken nähneenä" suhtaudun aika varauksella kaikkiin erikoisempiin tuotteisiin koska näyttöä tuotteen toimivuudesta tuntuu aina olevan vain ja ainoastaan sen myyjällä..
        Ei pahalla mutta ymmärtänet skeptisyyteni :)

        Bust Boost Firming Bust & Neck Gel
        Kiinteyttävä geeli rintojen- ja kaulan iholle. Hoitogeelin teho perustuu ainutlaatuiseen aminohappojen ja kasviuutteiden yhdistelmään: ginkgo bilobaan, ginsengiin, salviaan ja hamamelikseen. Voide kiinteyttää ja vahvistaa rintojen ja kaulan ihoa sekä ehkäisee ikääntymisen merkkejä. Levitetään päivittäin puhtaalle iholle. 50 ml.
        Normaalihinta 27,00.


      • Kiinteätä kaulaa kaipaava :D
        vaihtoehto kirjoitti:

        Bust Boost Firming Bust & Neck Gel
        Kiinteyttävä geeli rintojen- ja kaulan iholle. Hoitogeelin teho perustuu ainutlaatuiseen aminohappojen ja kasviuutteiden yhdistelmään: ginkgo bilobaan, ginsengiin, salviaan ja hamamelikseen. Voide kiinteyttää ja vahvistaa rintojen ja kaulan ihoa sekä ehkäisee ikääntymisen merkkejä. Levitetään päivittäin puhtaalle iholle. 50 ml.
        Normaalihinta 27,00.

        Mistä tätä tuotetta voi hankkia?


      • apua kaivataan
        vaihtoehto kirjoitti:

        Bust Boost Firming Bust & Neck Gel
        Kiinteyttävä geeli rintojen- ja kaulan iholle. Hoitogeelin teho perustuu ainutlaatuiseen aminohappojen ja kasviuutteiden yhdistelmään: ginkgo bilobaan, ginsengiin, salviaan ja hamamelikseen. Voide kiinteyttää ja vahvistaa rintojen ja kaulan ihoa sekä ehkäisee ikääntymisen merkkejä. Levitetään päivittäin puhtaalle iholle. 50 ml.
        Normaalihinta 27,00.

        Ja se toimii varmasti vai? olisin kiinnostunu ostamaan. Miten toi ikääntymis puoli olen vasta 21 mutta leuka roikkuu vaikka painoakaan ei ole ylimääräistä. ja pari juonnetta (kaksi selvää viivaa) näkyy kaulassa.


    • t;g w'roi

      Suosittelen hankkimaan Marja Putkiston kasvojumppakirjan! Rouva itse on sen paras mainos!

    • :))

      kannattaa kattella eräästä netin tunnetusta videopalvelimesta vaikkapa hakusanoilla facial massage, face yoga tms. ...löytyy monenmoisia viteoita joista saa kans vinkkiä tähän ongelmaan:)

    • tämäntästä

      Mitä te nyt geelistä vaan ootte kiinnostuneita! Kokeilkaa sitä x-y- jumppaa myös, ei kaikkea tarvi ratkaista vain levittelemällä erilaisia voiteita naamaan! :)

    • nbgftr

      Totuus kaksoisleuan lähtemiseen on vain kirurgin toimenpide. Itse kokeneena ja ensin käyttäneenä kaikki mahdolliset rasvat geelit ja kasvojumpat ovat täysin turhia.

    • tarukalenov

      http://fitnet.fi/blog/taru/liftausta-ilman-kipua/

      Blogissani on -50% alennus kiinteyttävään kasvohoitoon. Ehkäpä hoitaja pystyisi käsittelemään myös leukaa :)

      Ja muillekin tiedoksi tuo ale! Se on voimassa koko toukokuun! Ohjeet blogissa.

    • Rullatirulla
    • kaula

      Itsellä auttoi Lorealin Revitalift face, contours & neck niminen voide. Anttila ainakin myy. aamuin, illoin ja vähän vielä alahampaiden työntö eteenpäin 100 ketaa päivässä.

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      241
      3744
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      27
      2274
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2111
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2005
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      92
      1685
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1291
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1287
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1218
    Aihe